'Arsenal denkt aan Spaans trainersduo: topfavoriet in Londen voor gesprekken'

    'Arsenal denkt aan Spaans trainersduo: topfavoriet in Londen voor gesprekken'

    maandag 21 mei 2018 om 17:22

    Unai Emery lijkt een belangrijke kandidaat te zijn om Arsène Wenger op te volgen bij Arsenal. Volgens diverse Britse media gaat de 46-jarige Bask op korte termijn met The Gunners om de tafel.

    Emery won als trainer van Sevilla drie keer op rij de Europa Leagues en verdiende daarmee een transfer naar Paris Saint-Germain. In twee seizoenen tijd kon Emery één Franse landstitel, twee Franse bekers, twee supercups en één Coupe de la Ligue op zijn palmares bijschrijven. De Champions League kon hij PSG echter niet bezorgen, waardoor de Bask inmiddels is vervangen door Thomas Tuchel.

    Volgens onder meer Sky Sports verblijft Emery in Londen om oriënterende gesprekken met Arsenal te voeren. Mikel Arteta lijkt hierdoor een pas op de plaats te moeten maken: de 36-jarige assistent-manager van Manchester City was enige tijd in beeld om Wenger op te volgen, maar wordt mogelijk benaderd voor een rol als assistent van Emery.

    Plaats een reactie

    maandag 21 mei 2018 om 17:25
    Van city naar arsenal is een stap achteruit
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3498
    maandag 21 mei 2018 om 17:28
    Hij gaat van assistent naar hoofdtrainer, dat is wel een stap vooruit
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:29
    Nee de hoofdtrainer word emery dan
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:34
    Dat klopt staat in het artikel.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15675
    maandag 21 mei 2018 om 17:55
    Als ze hem eerst benaderen voor hoofdcoach dan Emery aan stellen lijkt het me niet dat Arteta het zal zien zitten om zijn assistent te worden. Dan blijft hij lijkt mij gewoon bij City veel beter assistent van Pep dan van Emery
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:59
    Precies dit
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25621
    maandag 21 mei 2018 om 20:29
    Is dat beter?

    Of lijkt het je gewoon beter....
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15675
    maandag 21 mei 2018 om 20:32
    Dat is gewoon feitelijk beter.

    Pep is een vele betere coach dan Emery. Feit.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25621
    maandag 21 mei 2018 om 20:44
    Het ligt er maar aan welke invalshoek je neemt.

    Voor Arteta zou het zomaar zo kunnen zijn dat het anders is.
    Vind ik leuk
    buddha +7679
    maandag 21 mei 2018 om 23:17
    waarom feit ? niet te vergelijken. als emery een paar maanden city tot zijn beschikking heeft kan je pas vergelijken.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15675
    maandag 21 mei 2018 om 23:46
    Wat een onzin. Je vergelijkt constant trainers van andere teams met elkaar.
    Vind ik leuk
    buddha +7679
    maandag 21 mei 2018 om 23:56
    hoe kan je een trainer van mijn cluppie gaan vergelijken met pep. pep heeft 27 miljard te besteden en van de gaag had niets te besteden. is van de gaag dan slechter ? je bent zo goed als je spelers zijn lijkt mij. en dan moet je er idd wel een goed lopend team van zien te maken. maar als je de top van de wereld tot je beschikking hebt, is het makkelijker werken lijkt mij. maar daarom hoef je nog niet beter te zijn.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15675
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:27
    Is goed met jou. Je hebt altijd maar een ding te zeggen en dat is dit. Boring.

    Zullen we vergeten dat Emery 400m heeft gespendeerd aan Neymar en Mbappe? Jou United voorkeur laat je altijd lekker duidelijk zien!!
    Vind ik leuk
    buddha +7679
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:45
    ik denk dat je een ander voor je hebt. mijn voorkeur gaat uit naar Liverpool. maar is ook niet boeiend hoor.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5397
    maandag 21 mei 2018 om 17:32
    Niks voor Seedorf?
    Vind ik leuk
    DrDeef +1105
    maandag 21 mei 2018 om 17:54
    Inderdaad, niks voor Seedorf.
    Vind ik leuk
    Twente +31
    maandag 21 mei 2018 om 17:38
    Dat lijkt mij de beste optie. Ik denk dat emery arsenal weer mee laatbdoen om de prijzen
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21074
    maandag 21 mei 2018 om 17:41
    Betere optie dan arteta.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 21 mei 2018 om 17:58
    Dat lijkt mij een verstandige keus van Arsenal.
    Vind ik leuk
    Kuip +5365
    maandag 21 mei 2018 om 18:30
    In Engeland weten ze al jaren dat hun eigen trainers er niets van kunnen. Bijna alle ploegen hebben een buitenlandse trainer.
    Wanneer dringt het besef door in ons land? Als onze topclubs ook buitenlandse trainers hadden, dan was ons voetbal niet zo afgegleden.
    Wij rommelen liever door met de van Bronckhorstjes, Cocuutjes, de Boertjes en Keizertjes. Tactisch, didactisch en psychologische onbenullen.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 19:20
    Klopt wel inderdaad. Weinig successen met landgenoten in Nederland. Voornamelijk zijn ze goed in het buitenland. Kijk maar naar Barca. De meeste successen zijn behaald door de buitenlanders. Wel gaan we dan terug naar de tijd dat Oostenrijk en Hongarije de beste landen ter wereld waren. Jaren 70 dus.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 19:03
    Ik vermoed dat ze Arteta nog te onervaren vinden. Dat ze een beetje hetzelfde idee hebben als Ajax eerst met keizer. Dus dat Emery de eerste paar jaar hoofdtrainer is en arteta hem daarna moet opvolgen
    Vind ik leuk
    Marco S +4168