Raiola zat achter veelbesproken Kluivert-interview: Hij heeft mij toen opgebeld

    Raiola zat achter veelbesproken Kluivert-interview: "Hij heeft mij toen opgebeld"

    maandag 21 mei 2018 om 23:29

    Willem Vissers, journalist van de Volkskrant, heeft een boekje open gedaan over de totstandkoming van het veelbesproken interview met Justin Kluivert. Zaakwaarnemer Mino Raiola bood Vissers het interview aan. 

    In gesprek met Vissers zei Kluivert vervolgens in de Volkskrant dat hij het liefst wil vertrekken bij Ajax, 'omdat er teveel gebeurd is'.  "Onder meer door Van der Sar is er veel gezegd over Kluivert, zoals dat Raiola hem naar de uitgang duwt. Ik heb een band met Raiola en hij heeft mij toen opgebeld. Hij zei: heb je interesse in een interview met Justin Kluivert? Gewoon een band zoals ik die met veel mensen in de voetballerij heb", zegt Vissers bij FOX Sports. "Dat interview heb ik gehouden en daar heb ik een verslag van geschreven."

    Kluivert lijkt te gaan vertrekken nu een contractverlenging niet tot de orde lijkt. Wiens schuld dat is? "Het is een samenspel, altijd", aldus Vissers. "Ik vind wel: hij heeft gewoon nog een contract. Dus je zou kunnen zeggen: laat hem gewoon spelen volgend jaar. Je kan altijd nog verlengen."

    "Begin dit seizoen zag Kluivert geen reden om te verlengen en of dat nou door Raiola komt of door hemzelf...de aanbieding die gedaan is, is te laag. Ajax zei: je moet eerst maar eens basisspeler worden. Later in het seizoen was hij wel basisspeler en toen kwamen de partijen moeilijk bij elkaar. Dan kan je zeggen dat het Raiola's schuld of Kluiverts schuld is, maar het is een samenspel. Onderweg is het misgelopen."

    "Ajax kan zeggen: je mag nog een jaar spelen. Misschien dat hij in december wel bijtekent. Hij hoeft toch niet per se nu bij te tekenen? Hij wil ook nog afwachten omdat heel veel spelers bij Ajax toch nog niet zeker zijn van wat er komend seizoen gaat gebeuren", aldus de journalist van de Volkskrant. 

    Lees hier de veelbesproken quotes van Kluivert in de Volkskrant.

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8705
    maandag 21 mei 2018 om 23:34
    Topic 463 over Kluivert. Kunnen we hier niet gewoon mee ophouden. Wie doe je hier een plezier mee?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3635
    maandag 21 mei 2018 om 23:36
    Kluivert zelf!
    Vind ik leuk
    Mr.Writer +335
    maandag 21 mei 2018 om 23:55
    Met name Raiola....
    Vind ik leuk
    Voebtal +6600
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:04
    Ratjola.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 02:14
    Ja inderdaad Ratjola bespeelt een jong mannetje om zijn eigen zakken te vullen
    Vind ik leuk
    035 +5560
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:20
    Bij niet reageren bloedt het vanzelf dood.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:38
    Gewoon verkopen, geen aandacht meer aan besteden.
    VP stop aub met kluivert, publiceer alleen als er daadwerkelijk iets van een transfer in aantocht is
    Vind ik leuk
    Niels92 +24783
    maandag 21 mei 2018 om 23:45
    Juist !

    Verkopen en nooit meer aan terug denken :)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:47
    Kans is groot dat we hem ooit in oranje zien..
    Vind ik leuk
    Niels92 +24783
    maandag 21 mei 2018 om 23:49
    Ik kijk eigenlijk nooit naar het Nederlands elftal, geen last dus van Kluivert :)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:51
    Ik wel al valt er komende zomer weinig te zien. Weer geen reden om de straat te versieren
    Vind ik leuk
    Niels92 +24783
    maandag 21 mei 2018 om 23:52
    Scheelt je weer geld, zo heeft elk nadeel ook weer een voordeel :)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:53
    Dat is waar, maar ookal zou ik mijn laatste geld erin moeten steken dan alsnog zou ik het doen. Heel de straat aansteken met oranje koorts
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:01
    Oranje koorts heb ik niet maar wel hooikoorts :P
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:04
    Ja ik ook man :p heb liever oranje koorts haha
    Vind ik leuk
    Florian87 +10654
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:05
    Semprex nemen en je bent er redelijk van verlost! Ik heb ook altijd last ervan!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:07
    Heb een hekel aan medicijnen :p dan maar kooikoorts
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3635
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:16
    Tja als je last van bijwerkingen hebt dan snap ik je wel.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1860
    dinsdag 22 mei 2018 om 01:26
    Kooikoorts ? Lijk me een gesloten ziekte
    Vind ik leuk
    Retweet +402
    dinsdag 22 mei 2018 om 01:34
    Blind heet t medicijn tegen de oranjekoorts...
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:15
    Allerfre is goed..1 week kuren :)
    Vind ik leuk
    Florian87 +10654
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:22
    Bien heeft als PSV'er altijd last van Ajax koorts, op alle Ajax topics is Bien te vinden :D
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 00:23]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3635
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:15
    Ben ik niet de enige die daar las van heeft zo kan ik met een gerust hart slapen.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4279
    maandag 21 mei 2018 om 23:40
    Echt he. Wat overmars of raiola of van der sar of kluivert zelf er over zegt is toch allemaal nietszeggend en gelogen. Snel verkopen voor alles boven de 15 miljoen en maak me niks uit aan welke club. Verder gaan met spelers die wel willen spelen voor ajax en trots erop zijn zichzelf ajacied te mogen noemen
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    maandag 21 mei 2018 om 23:45
    Nou, het geeft toch een inzicht in de achtergronden van het voetbal. Als outsider weet je niet wat er achter de schermen gebeurt. Hiermee krijg je toch een klein beetje een kijkje in wat er werkelijk plaatsvind. Dat is op zich interessant...
    Vind ik leuk
    JustH +15491
    dinsdag 22 mei 2018 om 01:05
    Mij, want anders klik ik er niet op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 05:19
    Zolang hij nog niet weg is, blijf ik deze shit tóch volgen. Net als jullie allemaal! We hebben ook niet veel beters te doen met onze vrije tijd ;-)
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4279
    maandag 21 mei 2018 om 23:34
    Het enige kluivert bericht wat ik nog wil lezen is “kluivert eindelijk verkocht”
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3635
    maandag 21 mei 2018 om 23:36
    Rot eens nou op met doe snotaap pfff.. Hij is die aandacht niet waard.
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 23:36]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12940
    maandag 21 mei 2018 om 23:49
    Nou blijkbaar wel, je reageert er zelfs nog op ook..
    Vind ik leuk
    Sanders +3764
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:17
    Zolang jij hierop blijft klikken zal vp denken “dit levert clicks op”
    Vind ik leuk
    Setovitch +1463
    maandag 21 mei 2018 om 23:37
    Achjaa its all about the money het wordt bijna ranzig terwijl ik niet zo vies ben van geld...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27996
    maandag 21 mei 2018 om 23:37
    Hoe Willem Vissers zich liet gebruiken door Raiola :p
    Vind ik leuk
    Morris +22330
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:17
    Zo.. Totaal niet objectief deze man..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27996
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:04
    En zo dom ook dat hij het gewoon vertelt. Sowieso zegt hij vooral domme dingen. Dat Ajax hem toch ook best nog een jaartje kan laten spelen, misschien tekent hij in de winter bij :p.. tuurlijk Willem..
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +896
    maandag 21 mei 2018 om 23:40
    Ze moeten hem ook behouden, maar dan als 2de man achter Labyad!
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:45
    Hebben ze niks beters te melden als dat domme gelul over kluivert

    Wat ik zou doen hem aan zijn contract houden en op de bank bij de jeugd van 19 oke kost wel 20 miljoen maar ajax heeft geld genoeg en gelijk een goede les voor de rest van de jeugd
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:03
    Ja Ajax heeft genoeg geld maar ook HARD nodig
    Vind ik leuk
    Sanders +3764
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:19
    Daarom zul jij nooit in de posities komen te zitten waarin je dat soort beslissingen maakt. Pure kapitaalvernietiging.
    Vind ik leuk
    Gudoeman +294
    maandag 21 mei 2018 om 23:46
    Die kluivert eindigd net als de rest... die wil al zo vroeg vertrekken en eindstand beland die bij Almere city. Wat een achterlijke rat is hij toch pfffff
    Vind ik leuk
    JustH +15491
    dinsdag 22 mei 2018 om 01:09
    Tot jezelf voor de keuze komt te staan.
    En dan is het niet zo makkelijk!
    Voor je het weet noemen mensen die niet financieel onafhankelijk willen worden, je een rat.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 01:10]
    Vind ik leuk
    Marco S +4392
    maandag 21 mei 2018 om 23:52
    Wat een nieuws... Daarom is het toch ook zijn zaakwaarnemer..
    Hij doet allerlei dingetjes voor hem. Kleur van de auto uitzoeken, onderbroeken bestellen, interview regelen en laminaat laten leggen en dan krijgt hij drie miljoen bonus omdat hij zo lief is..
    Vind ik leuk
    stratumseind +166212
    maandag 21 mei 2018 om 23:52
    Ik hoop dat ie blijft klein kluivertje , ik vind het wel vermakelijk
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    maandag 21 mei 2018 om 23:55
    Ik vind deze hele soap vooral de schuld van Overmars. Een echte TD had al veel eerder duidelijkheid gegeven aan alles en iedereen.
    NU blijft het maar door etteren.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27996
    maandag 21 mei 2018 om 23:58
    Overmars begon met onderhandelen toen Kluivert nog een contract had van twee jaar. Wat wil je dan?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:02
    De deadline had in de winterstop moeten liggen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27996
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:06
    Op anderhalf jaar?
    Waarom?
    Vind ik leuk
    JustH +15491
    dinsdag 22 mei 2018 om 01:14
    Als jij denkt dat Overmars zijn kaarten op tafel legt.
    Zou ik willen zeggen ...welterusten. Ben je echt zo naïef?
    Wees maar blij met een echte TD die dat niet doet.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    maandag 21 mei 2018 om 23:57
    Kluivert prostitueert de media
    Vind ik leuk
    Romario9 +11725
    maandag 21 mei 2018 om 23:57
    “laat hem gewoon spelen volgend jaar. Je kan altijd nog verlengen."

    Pfff... Wat een naïeve uitspraak van zo’n ervaren sportjournalist. Alsof een gewilde transfervrije speler gaat verlengen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:49
    Precies.. maar goed, hij zegt het zelf wel.. hij heeft een goede relatie met Raiola. Misschien ook wel een beetje een politieke uitspraak ;-)
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1935
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:08
    Lol, wat is dit voor slap geouwehoer van Willem Vissers? Met z'n "samenspel". Zo ken ik er nog een paar. Als je bang bent om die band met Raiola kwijt te raken dan hou je toch gewoon je toeter en ga je niet natafelen bij die kale...
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1486
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:09
    Vissers heeft zich laten gebruiken terwijl hij dacht een scoop te hebben. Nu loopt Vissers zich een beetje te verdedigen met uitvluchten en zogenaamde oplossingen tussen Kluivert en Ajax.
    Roasted by Raiola
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:13
    Wat een vuil vies mannetje die Raiola, hij is het afschieten niet waard , ook Kluivert laat zijn mond helemaal hangen naar die rat !
    Vind ik leuk
    Sanders +3764
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:21
    Raiola doet gewoon zijn werk hoor. Probleem ligt bij kluivert.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27996
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:39
    Raiola doet wel meer dan dat.
    Het is geen toeval dat veel jonge spelers ineens gek gaan doen als ze Raiola hebben gesproken.
    Vind ik leuk
    Sanders +3764
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:48
    Raiola zorgt ervoor dat er zo veel mogelijk centen uit worden gemolken. Dat doet hij waarschijnlijk ook doormiddel van mooie praatjes, maar een speler weet nou eenmaal wat die krijgt als hij iets met raiola begint. Kluivert zal dan niet de slimste zijn, maat dat zal die ook wel snappen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27996
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:56
    Ik heb niet het idee dat zijn spelers dat heel erg door hebben. Die mooie praatjes zorgen er juist voor dat je dat niet merkt.

    Dat Volkskrant interview, geregeld door Raiola, is ook alleen maar bedoelt om problemen te veroorzaken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 00:57]
    Vind ik leuk
    Sanders +3764
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:06
    Zelfs als kluivert (en zijn vader!!) zo naief zijn dat ze raiola niet kennen, dan nog kan hij zelf zijn grenzen aangeven. Als je je zo snel laat ompraten ben je gewoon een heel zwak joch...
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:19
    Zijn vader wou juist Raiola niet, dat wou zijn moeder
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27996
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:03
    Ik weet niet, het is vrij menselijk om in verkooppraatjes te trappen.
    Ik vind oplichten toch vooral de schuld van de oplichter.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:18
    Hoeveel zaakwaarnemers zitten constant met hun dikke rotkop in de media? Hoeveel zaakwaarnemers ken jij die voortdurend ruzies veroorzaken tussen hun speler en club en dan via de media nog eens olie op het vuur gooien? Als hij echt zijn werk zou doen, dan zou hij de belangen behartigen van zijn speler en niet die van zijn eigen portemonnee!!
    Vind ik leuk
    Sanders +3764
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:42
    Mijn punt is meer al was raiola een tovenaar die zijn spelers gedachtes kon aanpassen (extreem voorbeeld), dan nog besloten de spelers zelf om met hem in zee te gaan.

    Als justin nou uit een arm gezin oid zou komen zie ik ook nog wel waar zijn keuzes vandaan komen, maar als er een gezin is waar het belang van de juiste sportieve keuzes voorop hoort te staan ipv geld dan zou dat wel het gezin van een ex topsporter zijn lijkt me.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:46
    Maar dat gezin is kapot. De topsportkant zit met zijn nieuwe vrouw en hun zoon in Barcelona en moeders, crimineel, zit hier. En het is moeders die Raiola wil
    Vind ik leuk
    Sanders +3764
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:50
    Ja maar het is toch niet zo dat die jongen zelf niets in kan/mag brengen? Oud genoeg.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:57
    Hij is nog een tiener man. Kom op. Zeker als mammie zegt dat het goed is. Op die leeftijd ben je nog aardig beïnvloedbaar en Raiola is daar een meester in. De meeste ruzies met clubs zijn omtrent jonge spelers.
    Vind ik leuk
    Sanders +3764
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:01
    Ik ben 20. Een jaar ouder. Makkelijker beinvloedbaar oke, maar dat betekent niet dat hij zelf geen mening meer kan hebben. Een paar maanden terug lees je nog wat voor een clubliefde hij wel niet heeft en mooi dat ajax logo kussen etc...

    Staat hij dan helemaal nergens voor? Misschien is het wel zo hoor, dat hij gewoon een voetballend object is waarbij niets in zijn hoofd omgaat, maar ik neig toch te denken dat dat niet zo is.
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +291
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:28
    Kluivert laten spelen! en een andere speler het hele jaar op de bank houden Ajax zou wel gek zijn Kluivert tekent bij of je verkoop Kluivert
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:30
    Money talks baby!.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11925
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:42
    Wat een naieve reactie van Vissers. Raiola gaat Kluivert nooit bij laten tekenen. Als Kluivert niet vertrekt, mag hij komend seizoen een plekje op de tribune warm houden.
    Vind ik leuk
    Farmer +12009
    dinsdag 22 mei 2018 om 01:38
    Ieder nieuw topic over Kluivertje, is weer een maat-grotere schoen die ze em onder zn reet moeten schoppen :P
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 02:04
    Willem Vissers nooit zoveel aandacht besteden aan kluivert als hij geen vinger in de pap zou hebben. Hij verdient hieraan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 02:27
    Snotneus wil weg moet kunnen toch
    Vind ik leuk
    Bals +400
    dinsdag 22 mei 2018 om 02:59
    Doei Kluivert. AJAX is groter dan jij en je zaakwaarnemer samen. BYE!!!!!
    Vind ik leuk
    Renelas +197
    dinsdag 22 mei 2018 om 04:41
    Met deze instelling nog laten spelen een jaar? Verkopen die hap.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20795
    dinsdag 22 mei 2018 om 05:24
    Een kijkje in de werkwijze van Raiola..
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20795
    dinsdag 22 mei 2018 om 05:26
    . "Ik vind wel: hij heeft gewoon nog een contract. Dus je zou kunnen zeggen: laat hem gewoon spelen volgend jaar. Je kan altijd nog verlengen."

    Nee Vissertje.....zo werkt dat niet.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 06:21]
    Vind ik leuk
    Adriaan +449
    dinsdag 22 mei 2018 om 05:29
    Kluivert is toch iemand die veel kip kluift
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1721
    dinsdag 22 mei 2018 om 05:43
    Drie woorden...... Who fuckin' cares.....
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1721
    dinsdag 22 mei 2018 om 05:45
    Vp, please een poll over voor of tegen nog meer Kluivert topics en dan de uitkomst respecteren svp!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:11
    Haastig spoed is zelden goed...
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:23
    laten ze kale & kokkie op broekie kluivert afsturen...
    Vind ik leuk
    peinke +2031
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:36
    Vissers, is dat een journalist? Wil die dan ophouden om net zo glad te kletsen als die Kluivertjes, zaakwaarnemers, moeder, e.d. Er is er maar een die bepalend is, en dat is Raiola. Het is niet fris om dan weer de Ajax-leiding min of meer weer te betrekken in ,,de schuldvraag''.
    Als Ajax meer dan een lange periode een contractverlenging aanbiedt, is het aan de Kluivert-clan om te besluiten om bij te tekenen of niet. Niet is prima, maar dan is Ajax klaar om hem gewoon te verpatsen en niet meer bij de selectie van volgend jaar te halen.
    Koeman geeft tenminste het goede voorbeeld om deze blaaskaak meteen niet meer te selecteren. We zullen zien! Even een financiële klapper maken en we horen zoals zoveel van die Ajax-blaaskaakjes, niets meer van ze.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 06:38]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:51
    Amen
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:42
    Visser! Dwergwerpen daar kun je hem goed voor gebruiken!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31539
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:20
    Willem vissers, nee dankje. Next!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:25
    Knoeikonten!
    Vind ik leuk
    base +2192
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:28
    Die zit dus ook in de binnenzak van riola.
    Vind ik leuk
    Morris +22330
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:50
    Dit zegt Vissers op twitter:

    Ja critici, Van der Sar zegt allerlei dingen over Raiola en Kluivert. Ik bel Raiola en hij zegt dat Kluivert zijn verhaal wel wil doen. Dat gebeurt, met weer een reactie van Ajax. Volgens mij is dat gewoon journalistiek. Althans, dat vind ik.

    Nu belt hij en in het filmpje wordt hij gebeld?
    Ja wat is het nou?
    Als journalist is het prima om hoor en wederhoor te doen maar hou het bij wat iemand zegt en doet. We zitten niet op zijn mening te wachten.
    Wat een slecht advies. alle partijen kunnen nog wachten en later als nog tekenen. ja dan komt kluivert met een eis dat hij 60% van de transferrechten wil..

    Als Ajax slim is dan verkopen ze Kluivert. Dit gaat alleen maar gezeik opleveren komend seizoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:58
    hallo alle grote clubs geven de vader van de talentvolle spelers een baan in de club! Dat had Ajax met Kluivert SR ook moeten doen! Zeker als Ajaxciet hadden ze SR moeten binnenhalen! Ajax FOUTJE? mvg ritje
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:23
    Kluivert senior is niet degene die wil dat zijn zoon weggaat, dat is zijn moeder. En daarnaast hadden ze senior een baan gegeven maar die liet ie na een paar weken al schieten voor PSG. Ff je huiswerk doen joh
    Vind ik leuk
    13 +13148
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:56
    Kluivert Sr. zou naar Ajax gaan, jeugdtrainer dacht ik, maar kreeg toen aanbod om TD van PSG te worden.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:11
    Ja ja, lul maar lekker alles recht omdat je een "band" hebt met Raiola... Kom op zeg. Alsof Kluivert gaat bijtekenen als ie transfervrij is... Ajax zou enorm naïef zijn als ze dat zo zouden doen, zeker tegenover een rat als Raiola.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:32
    Waarom stoppen met de j.Kluivert gate? 114 reacties al.lekker doorgaan VP met deze GTST mensen smullen ervan.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4795
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:03
    Oke, weer duidelijk dus wie er achter dat gekonkel zit.

    En Kluivertje eet uit zn handje want die weet dat ome Mino hem wel aan een willekeurige europese (sub)topper kan slijten, al is het maar als tribunevulling maar dat moet hij eerst zelf maar ervaren.

    Zo en dan nu wel ff genoeg met Kluivert topics, zelfs de gebruikelijke psv trollen beginnen langzaamaan te stoppen met als een van de eerste op dit soort artikelen te reageren VP, dan weet je dat het genoeg is uitgemolken.
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +291
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:33
    dit zeg meer dan genoeg over raiola!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:53
    Wat een gelul zeg! Lekker weg met die gast of je wilt graag bij Ajax zijn! of anders rot je maar op naar Feyenoord wat een kakkerlakken gedrag zeg Bah!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:07
    Met name de schuld van Ajax. De potentie van een dergelijke speler zou bekend moeten zijn. De besruurders van Ajax falen keer op keer. Je miet eerst basisspeler worden????
    Als je niet instaat bent de potentie van een jonge speler in te schatten ben je niet geschikt.

    Had Ajax een tijd terug niet exact dezelfde problemen bij het verlengen van het contract van Onana
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Raiola zat achter veelbesproken Kluivert-interview: "Hij heeft mij toen opgebeld"