'Bad cop' van Almelo na duel tegen Ajax: 'Heb ze geprovoceerd, ze waren verrast'

    'Bad cop' van Almelo na duel tegen Ajax: 'Heb ze geprovoceerd, ze waren verrast'

    Gepubliceerd: zaterdag 18 augustus 2018 om 16:18za 18-08-2018 om 16:18

    Heracles Almelo begon uitstekend aan de competitie door op bezoek bij titelfavoriet Ajax een punt te pakken. Trainer Frank Wormuth waakt echter voor tevredenheid.

    "Ze kunnen goed voetballen, maar er is een lange weg te gaan voor ze heel goed kunnen voetballen. Het punt tegen Ajax heeft alleen zin als we van Den Haag winnen", stelt de oefenmeester in gesprek met Tubantia.

    Donderdag wilde Wormuth zijn selectie laten merken waar het op stond. "Ik heb ze geprovoceerd. Steeds de nadruk gelegd op passes en ballen die niet goed waren en commentaar geleverd. Ik was duidelijk de bad cop. Ze waren er door verrast, maar ik denk dat het geholpen heeft. Hun reactie was goed, vrijdag is er prima getraind, de concentratie was goed en ze hadden oog voor details."

    Zaterdagavond wacht het tweede competitieduel van de Almeloërs, thuis tegen ADO Den Haag. "Het wordt een compleet andere wedstrijd, tegen een tegenstander van ons eigen niveau", weet hij. "Volgens de statistieken waren wij in de eerste speelronde de ploeg met de meeste kilometers in de benen: 121 in totaal. Ajax stond tweede. Dat gaat tegen ADO niet gebeuren. Zij zullen meer afwachten en op de counter spelen."

    Poll

    Gaat Heracles in het linkerrijtje eindigen?

    (3952 stemmen)

    Plaats een reactie

    stratumseind +174728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:21
    'Bad cop' van Almelo na zege op Ajax: 'Heb ze geprovoceerd, ze waren verrast'


    Een zege was het jammer genoeg net niet, maar heel het land (en ver daarbuiten ) heeft er van genoten....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    companen +1408
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:22
    Dit weekend maakt VVV Venlo het helemaal goed.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1733
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:08
    Ps is het Amsterdamse uitfluitorkest al in Venlo gearriveerd ??
    Vind ik leuk
    buddha +9087
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:35
    kwam ik deze tekst net niet al ergens anders ook tegen ?
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1788
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:42
    Heeft ie van trump afgekeken. De kracht van het herhalen van onzin..dat meer van de helft van de mensen het gaat geloven. Alleen mensen die echt nadenken doorzien dat. Lol
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1056
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:22
    Balen he... voor mij gelukkig niet.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13307
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:29
    Ehm, nee hoor.. :)
    Vind ik leuk
    VZW291 +731
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:34
    Als je de generaliteitslanden tot ver buiten het land rekent ga je dat wel halen.
    Vind ik leuk
    Remko +119
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:34
    Heel het land is wat overdreven natuurlijk,maargoed dat is wat jij wil doen laten geloven.geloof mij maar dat een heel groot gedeelte van het land met smart naar jullie nederlaag uitkijkt,en dat wordt een kwestie van tijd want het gaat gebeuren.👍👍
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 16:36]
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:40
    ik acht de kans ook niet zo groot dat we ongeslagen kampioen gaan worden maar 1 of 2 nederlagen kunnen we wel mee leven.
    Vind ik leuk
    Remko +119
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:44
    Lijkt mij voor dit seizoen wat optimistisch,maar we gaan het zien,ben benieuwd
    Vind ik leuk
    Jozef +40193
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:13
    Als Ajax de rest van de competitie wint denk ik niet dat je met die 2 nederlagen kunt leven
    ...😆
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:19
    Als ...
    Als als

    Als er straks nog 3 lekkere chicks langskomen moet ik morgen een rustdag inlassen
    Vind ik leuk
    Jozef +40193
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:21
    Als je tere gestel dat nog
    nog maar aankan.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:22
    als ik toch moet gaan dan mar zo....
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:44
    Domme reactie....
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:45
    Geeft niks knul , je begint net hier dus het is je vergeven
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:54
    Jij daarentegen een echte echte vp veteraan, onzin verkondigen op dagelijkse basis
    Vind ik leuk
    Remko +119
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:46
    Klopt,die van jou is gelukkig een slimme👍
    Vind ik leuk
    Johan59 +780
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:37
    Onze tijd komt nog wel, je kan die stront kar voor de eerste 5 jaar wel opbergen
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:42
    jaja johan tuurlijk kerel ........
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:37
    Zielepoot
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:41
    Wees niet te hard voor jezelf , wel leuk dat je je even voor stelt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:23
    zielejood?.
    Vind ik leuk
    markie +1360
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:39
    En weeeeeer als eerste op een Ajax topic reageren...
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:40
    En weeeeeeeeeeeer als "nieuw lid" er bovenop vliegen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:46
    Euh.....gaat over Heracles, of eigenlijk over hun trainer.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:39
    Lijkt me sterk, heel t land.We zijn de meest geliefde club van NL.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:42
    Vooruit dan : heel het universum e.o.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:45
    In de VS zijn ze niet zo dol op voetbal.
    Vind ik leuk
    Jozef +40193
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:15
    Jij ziet het eindelijk ook?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:43
    En meest gehate ;-)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:46
    Klopt, maar dat is meestal zo.Anderlecht bv heeft t zelfde.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:39
    Heb toch de indruk dat dat vooral ligt aan de houding die ze aannemen, vind ik niet zo handig ;)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    zondag 19 augustus 2018 om 00:22
    Ach mij boeit t niet zo, vindt t wel wat hebben.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:47
    Nee, dat is Twente )-:
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:40
    Hadden wij maar een Duitse trainert, Slutsky lijkt meer op beertje Colargol die een pul bier achterover drukt voor de wedstrijd.
    Heracles kon wel eens de nieuwe sub-topper worden dit seizoen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:42
    Niet op dreef vandaag?
    Spitsvondigheid à la Stratum = een regel.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:50
    Misschien moet ik een keer naar de reeperbahn en de plaatselijke fc aan moedigen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:54
    Daar wordt je vanzelf kort van stof ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:55
    en scherp zegt men....
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:25
    Zou het?
    Vind ik leuk
    Stranger +5571
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:14
    Sankt Pauli heel leuk😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:26
    De moeite waard om mee te maken
    Vind ik leuk
    Stranger +5571
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:29
    Een paar vrienden van mij gaan er een paar keer per jaar heen. Zijn elke keer laaiend enthousiast . Misschien moet ik echt een keer meegaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:53
    Doen. Ik zat in de jaren tachtig vier jaar lang bij
    de meeste thuiswedstrijden op de tribune.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 18:55]
    Vind ik leuk
    Stranger +5571
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:29
    Als ik ga zal ik het je laten weten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
    30 september lokaalderby tegen HSV. En op 10 maart volgend jaar weer maar dan am Millerntor. Dan weet je niet wat je meemaakt.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3852
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:04
    Nou niet heel het land en niet heel en ver daarbuiten hoor..
    Niet zo aandikken stratum😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:34
    Kan je zien hoe belangrijk en groot Ajax is. Iedereen heeft het erover.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13887
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:39
    Begint dat zielige gelul van je nu al?
    Net 1 wedstrijd gespeeld en ze zijn alweer vollebak bezig met een andere club, begint weer goed he pik...
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15556
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:39
    Heeft Spanje genoten Stratum, mooi toch.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6643
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:22
    Heracles. Ook al zo'n sympathieke club uit het oosten ;)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 16:30]
    Vind ik leuk
    Sota +94
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:44
    Samen met jullie maakt dat 2 👍🏻
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1056
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:22
    Knappe prestatie tegen Ajax, maar nu wil ik het dan ook wel eens zien tegen ADO.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    Humberto01 +528
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:45
    Komt goed, het wordt 3-0 😉 en de algehele paniek bij ADO slaat toe. Met stoom en kokend water moet er een spits komen en Vincent Vermeij van Heracles is een kandidaat’
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 16:45]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27622
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:30
    Benieuwd of Heracles een vervolg kan geven aan de goede prestatie in Amsterdam! In ieder heeft Heracles een verstandige trainer aangesteld met goede teksten.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +5001
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:34
    Zege?
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6643
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:42
    Je snapt toch wel wat wordt bedoeld? Het was een zegen ;))
    Vind ik leuk
    Sota +94
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:39
    Deze Duitser maakt ook geen grappen :-) Hopelijk levert het vanavond 3 punten op
    Vind ik leuk
    VZW291 +731
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:45
    Wel indrukwekkend dat ze zoveel meters wisten af te leggen als team. Ik vond Heracles een hele positieve indruk maken, als hecht collectief gingen ze voor iedere bal. Het was een volkomen terecht gelijkspel wat Heracles heeft afgedwongen.

    Maar ja, tegen ADO thuis zal je zelf meer het spel moeten maken. Een bonuspunt uit Amsterdam is mooi, maar dit zijn natuurlijk de echte wedstrijden waarin het moet gebeuren voor Heracles, tegen clubs met dezelfde doelstelling.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:09
    Gewoon winnen anders is die bonuspunt tegen Ajax al weer tenietgedaan
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:21
    Dacht even dat het Dirk Scheringa was op die foto.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1595
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:28
    Ik verwacht degradatievoetbal voor heracles, matig ploegje is het.
    Vind ik leuk
    Schaar +1533
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:32
    Mooi zeg mien jong. Zoep nog maar lekker 'n beugel in oen dondergie in.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1595
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:41
    Doek vanaamd wa.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:55
    Kan me voorstellen dat je deze reactie geeft, afgelopen seizoen de hele competitie degradatie voetbal gekeken.... probeer maar eerst weer eens te hopen dat je eigen clubje spoedig terug zal keren op het hoogste niveau, zal al lastig genoeg zijn voor jullie om de "KeukenKampioenDivisie" te verlaten. En maak je maar geen zorgen om het verstandige beleid wat ze in Almelo voeren, jaren degradatie kandidaat en nog altijd rechtstreekse handhaving zonder nacompetitie...
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1595
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:57
    Goed verhaal, en toch.

    Ik vind het maar een matig ploegje en ik dat het een jaar wordt waarin ze degradatievoetbal gaan spelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:58
    Ik vond ze juist te goed spelen tegen Ajax, om ze als degradant te zien.
    Oke, na 1 wedstrijd kun je nog niets zeggen maar ik schat Heracles wel als middenmotor in.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1595
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:33
    Tegen Ajax was het idd redelijk maar dat vond ik eerder door de slappe instelling van Ajax komen.

    Denk dat ze een zeer moeilijk jaar gaan krijgen.

    Ik hoop wel dat ze erin blijven zodat we ze volgend jaar op hun plek kunnen zetten ;))
    Vind ik leuk
    Gerhuis +83
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:46
    Hahahahaha, jij ongelovige Twente HOMO!!!!!
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1595
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:30
    Zo'n post kan alleen komen van een inferieur paupertje uit Almelo.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:56
    Wel geinig dat je maar al te graag probeert mensen/clubs te kleineren dmv je woordkeuze ....ploegje! De grootheidswaanzin is er,blijkbaar nog niet uit na de zeeer verdiende degradatie.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1595
    zondag 19 augustus 2018 om 11:04
    Lekker pik.
    Maar dat ploegje uit Almelo is simpelweg erg simpel.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:20
    Dat jij een pik lekker vind is mooi voor jou, maar in Almelo hebben ze geen last van grootheidswaanzin en geld uitgeven wat er niet is... Gewoon doen en je niet groter voordoen dan je bent, daar zouden ze in Enschede nog veel van kunnen leren! Ze mogen vast wel effe bij Heracles binnen kijken hoe je een club moet runnen, soms doet goed voorbeeld nog wel eens volgen, dus er is nog hoop.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1595
    maandag 20 augustus 2018 om 09:45
    Tis een matig ploegje.
    Klein stadionnetje.
    Kunstgras etc etc.
    Wordt een lastig jaar.

    Ongeacht divisie ze zijn en blijven altijd het kleine broertje van.....
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:47
    Je vergeet kunstgras(je) en jaar(tje) te verkleinen...ik zal je hier weer op laten reageren aangezien je toch gráág het laatste woord hebt, ondanks dat je in herhaling blijft vallen! Suc6 verder in je moeilijke leven...
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1595
    maandag 20 augustus 2018 om 11:22
    Bedankt paupertje.
    Vind ik leuk
    Gerhuis +83
    maandag 20 augustus 2018 om 10:40
    Veel plezier in de keuken competitie looser!
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1595
    maandag 20 augustus 2018 om 11:22
    Tot volgend jaar.
    Vind ik leuk
    Gerhuis +83
    vrijdag 24 augustus 2018 om 14:23
    hahahaha, eerst leren voetballen bij twente
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 augustus 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1595
    vrijdag 24 augustus 2018 om 14:42
    Zoals gezegd, tot volgend jaar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws