PSV wil uitblinkers langer binden: Hoop dat zij daar ook voor openstaan

PSV wil uitblinkers langer binden: "Hoop dat zij daar ook voor openstaan"

Gepubliceerd: maandag 15 oktober 2018 om 18:12ma 15-10-2018 om 18:12

John de Jong, sinds kort de vaste technisch manager van PSV, heeft geen grootse plannen voor de winterse transferperiode. De beleidsbepaler houdt er wel rekening mee dat er interesse zal zijn voor enkele PSV'ers. 

"Of we iets van plan zijn? We zijn in ieder geval alert op wat er eventueel kan gaan gebeuren", zegt De Jong bij PSV TV over de winterse transferwindow. "Maar grootse plannen hebben we niet. Het is de periode waarin een maand lang transfers kunnen plaatsvinden, dus ik moet alert zijn op wat er eventueel richting onze spelers kan gebeuren en of we vervolgens dan weer moeten inspelen richting onze eigen selectie."

PSV komt dit seizoen uit in de Champions League. Of er daardoor nu al meer interesse is in de spelers? "Niet zo zeer, maar je weet dat je interesse wekt als je op dat podium speelt. En nu ook met de spelers in het Nederlands elftal: tuurlijk wordt er meer naar onze spelers gekeken, omdat we op een hoger niveau acteren", aldus De Jong. 

De contracten van onder meer Jorrit Hendrix, Donyell Malen en Pablo Rosario lopen in 2020 af. "Ik ben in gesprek om te kijken of wij de contracten van die jongens kunnen verlengen. Dat zeer zeker. We hebben het over jongens die basisspeler zijn of dicht tegen de basis aan zitten, dus we willen ze als PSV graag langer binden. Ik hoop dat zij daar ook voor openstaan."

Plaats een reactie

maandag 15 oktober 2018 om 18:23
Kijk eens naar die foto

Lijkt wel of dat ie net door een schoorsteen is gekropen
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 18:25
Je weet ook dat er sloten aan de voordeur hangen en niet open doen
Vind ik leuk
NvC +9670
maandag 15 oktober 2018 om 18:30
Verlengen, ze hebben nu de kans om de komende jaren flinke stappen te blijven maken.
Vind ik leuk
soccer02 +737
maandag 15 oktober 2018 om 18:32
Die johnie had toch wat beter op moeten letten. "Niks zeggen" was de motto van brands. pas als het rond is of als ze niet willen verlengen. Dan pas het nieuws naar buiten brengen.
Vind ik leuk
Mr bien +8478
maandag 15 oktober 2018 om 18:51
Geen 1 club komt er voor Hendrix die is zo slecht.
Rosario kan een belangrijke speler worden.
Malen die bedenkt zich wel 2 keer voordat die weer naar het buitenland gaat.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 18:59]
Vind ik leuk
yabba1000 +1335
maandag 15 oktober 2018 om 19:09
zsm please
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1521
maandag 15 oktober 2018 om 19:10
Ze liggeb dadelijk uit de CL dus er gaan zeker clubs aankloppen 👍🏼🤛🏼💪🏼
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 19:18
Sws Malen langer vast leggen! Deze jongen valt steeds geweldig in! Vond hem ook sterk tegen jong Letland. Zie op dit moment ook meer in Malen dan in die Danjuma..
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 19:21
Zo te zien is de jong een voorstander voor de roetpiet xD! Wat een kut foto is dat dan..
Vind ik leuk
Lulookmee +1359
maandag 15 oktober 2018 om 20:06
Kutfoto.....waar?
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 15:35
Niks te doen he? Domste humor ever heb jij.
Vind ik leuk
Lulookmee +1359
dinsdag 16 oktober 2018 om 15:40
Weet je wat nog dommer is.... daar dan op reageren
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 15:42
Weetje wat pas echt dom is? Het raar vinden dat je een reactie krijgt op de aller slechtste humor ooit. Moet je maar niet zoveel aandacht trekken whahah
Vind ik leuk
dinsdag 16 oktober 2018 om 15:44
Lul maar niet mee :) niemand zit te wachten op je gelul. Ik praat tenminste nog over voetbal. Jij bent hier alleen om de wijsneus uit te hangen en andere te bekritiseren. Nu voel je zeker weer een grote jongen. Hahahah
Vind ik leuk
Lulookmee +1359
dinsdag 16 oktober 2018 om 15:56
Hart gelucht moppie, na al die verspilde energie....
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 11:43
Whahah zo praat je maar tegen je wijf xD!
Met je moppie... misselijkmakend figuur dat je bent.
Vind ik leuk
Lulookmee +1359
woensdag 17 oktober 2018 om 11:58
Nou...als jij zo moeilijk doet over mijn opmerking over waar is die kutfoto...en je zo op mijn nickname reageert.....zul je vast wel een wijfie zijn...want zo lul je wel huppeltrut.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 12:06
Whaha nee stop maar man..je denkt iets heel interesants gezegd te hebben maar deze reactie is wel heel makkelijk joh.. de enigste huppelkut is je moer op een skippybal whaha daahaaag
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 12:08
🖕
Vind ik leuk
Lulookmee +1359
woensdag 17 oktober 2018 om 12:17
Heyyy.....je vader heeft een centimeter te laag gemikt....er is een stuk stront uitgekomen.....houdoe en bedankt moppie
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 12:22
Whahahahah!!

Ik hoef niks meer te zeggen..je hebt jezelf al compleet belachelijk gemaakt. Wanneer jij zoiets aan het type bent denk je dat je iets gezegd heb. Dom goedkoop gelul wat iedereen tegen elkaar kan roepen.. Ik ben niet erg onder de indruk van je.. je bevestigd alleen nog even wat ik al dacht.

Ik hoop op een stunt!
(Wanneer je sochtends de auto in stapt)

.
Vind ik leuk
Lulookmee +1359
woensdag 17 oktober 2018 om 12:24
Dat is goed wijfie van me
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 12:28
Whaha je mocht willen dat je een wijf had eenzame computer koning 😂! En btw, je kunt wel lullen met je wijfie dit en dat maar heb je niks beters in huis dan maar te roepen dat de ander een wijf is? Of is dat wat je oom tegen je zegt als die savonds bij je in bed kruipt?

Josti dat je der bent😂🤣
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 20:12
Waarom zit er op elke foto van john de jong zon rare filter?
Vind ik leuk
Bocajuun +891
maandag 15 oktober 2018 om 20:13
Wat heeft hij met ze kop gedaan joh? Wat een foto😂
Vind ik leuk
ABAB +143
maandag 15 oktober 2018 om 20:38
Lmfao dacht effe die chucky
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 20:55
Alle drie niet verlengen. Hendrikx is toch geen top en rosario leuk... en Malen... wordt veel over gelult maar het is tocg gewoon leuk voor clubs als Heerenveen. PSV moet een volgende stap durven maken. Maar die de Jong zit nu al te pitten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws