Chadli maakt plannen met Promes: Text me. Heb je mijn nummer?

    Chadli maakt plannen met Promes: "Text me. Heb je mijn nummer?"

    woensdag 17 oktober 2018 om 10:07

    "Text me. Heb je mijn nummer?" Nacer Chadli loopt Quincy Promes tegen het lijf in de mixed zone na België - Nederland. De twee kennen elkaar goed en zijn van plan om binnenkort een hapje te gaan eten samen. 

    Bennett van Fessem
    BRUSSEL

    Chadli en Promes hebben met elkaar samengespeeld in de Eredivisie. "Ik ken Quincy van mijn FC Twente-tijd, net als Luuk de Jong. Quincy zou misschien in Brussel blijven. Misschien gaan we iets eten", zegt Chadli voor de camera van VoetbalPrimeur, na een kort onderonsje met de aanvaller van Sevilla.

    Dan over voetbal. Nederland kwam in België niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Chadli is positief over de toekomst van Oranje. "Ze zijn goed, maar ze kunnen nog progressie maken. Want ze hebben veel jonge spelers. De toekomst ziet er goed uit. De sterke kanten? Ze hebben een goede balans. Zowel verdedigend, op het middenveld als aanvallend. Het meest belangrijke is om te winnen. De mentaliteit moeten ze hebben."

    Bekijk hieronder het hele interview met Chadli!

    Plaats een reactie

    Rodajc +14601
    woensdag 17 oktober 2018 om 00:40
    Wat een nieuws! Ex-collega's die misschien iets gaan eten of drinken, heftig.
    Vind ik leuk
    Arvin +4261
    woensdag 17 oktober 2018 om 00:40
    Hahaha, zelfde minuut, zelfde reactie. Geniet van de like 😂.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13709
    woensdag 17 oktober 2018 om 01:07
    VP op locatie🐴
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +24984
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:07
    OP de weg was het stil....op me werk komt weinig binnen...en VP bevestigd het....het is vakantietijd !
    Vind ik leuk
    Arvin +4261
    woensdag 17 oktober 2018 om 00:40
    Wat een nieuws 😂.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 00:42
    Zou Chadli trakteren van het omkoopgeld? Shoarmatje?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 00:43
    Of nog even naar de shisha lounge van de oom van Nacer.
    Vind ik leuk
    Marco S +4681
    woensdag 17 oktober 2018 om 00:47
    Zal wel een barbecuende worden want die Hollander bakt en braadt zijn dollars in zijn penthouse pssssss pssss
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 01:02
    Of toch maar lekker die vette hap 😎
    Vind ik leuk
    Koalabeer +458
    woensdag 17 oktober 2018 om 01:52
    Het is niet de Jupiler League, Chadli! Het is de Keuken Kampioen Divisie. Wel op de hoogte blijven.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 04:48
    “ all inclusive” etentje , jaja..
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1002
    woensdag 17 oktober 2018 om 06:18
    Heulen met de vijand!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26398
    woensdag 17 oktober 2018 om 06:45
    Winnen? Wat hebben de Belgen dan gewonnen de afgelopen jaren behalve lof en waardering?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:07
    Een arrogante, grote bek.
    Vind ik leuk
    Leozao +4130
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:10
    Die hebben ze niet gewonnen, maar zichzelf cadeau gedaan...
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 07:14
    We kunnen ons vandaag verheugen op alle details die besproken zijn tijdens dat etentje. Neem aan dat VP meegegaan is!?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:08
    Wat zal ik blij wezen als het competitie voetbal weer gaat beginnen zeggen.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6029
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:19
    Wat is chadli gegroeid als voetballer. Tegen Brazilie speelde hij een belangrijke, maar goed pot. Gisteren vond ik hem ook één van de betere op het veld. Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, maar wat ik van hem heb gezien was voldoende.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws