Vermoedelijke opstelling: Ten Hag verrast en passeert Wöber; ook Neres op de bank

Vermoedelijke opstelling: Ten Hag verrast en passeert Wöber; ook Neres op de bank

Gepubliceerd: dinsdag 23 oktober 2018 om 06:50di 23-10-2018 om 06:50

Ajax lijkt in het Champions League-duel met Benfica een beroep te kunnen doen op Nicolás Tagliafico en Noussair Mazraoui. Het Algemeen Dagblad vermoedt dat de backs dinsdagavond in de basis staan in de Johan Cruijff Arena.

Trainer Erik ten Hag voert wel enkele verrassende wijzigingen door. Zo maakt Maximilian Wöber plaats voor Daley Blind in het hart van de defensie. De Oostenrijker stond de laatste wedstrijden in de basis, nadat hij een sterke indruk had gemaakt tegen Bayern München (1-1).

Doordat Blind in de verdediging staat, blijft het middenveld met Lasse Schöne, Frenkie de Jong en Donny van de Beek intact. Hakim Ziyech en Dusan Tadic spelen in een vrije rol vanaf de vleugel, waardoor David Neres opnieuw op de bank zit.

Ten Hag gaf op de persconferentie aan dat ook Tadic weer als valse spits zou kunnen spelen, maar hij lijkt gewoon te kiezen voor Kasper Dolberg. De Deen, die in zijn laatste drie Eredivisie-duels trefzeker was, krijgt de voorkeur boven Klaas-Jan Huntelaar.

De opstellingen volgens het AD

Ajax: Onana, Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico, Schöne, De Jong, Van de Beek, Ziyech, Dolberg, Tadic

Benfica: Odysseas, André Almeida, Conti, Jardel, Grimaldo, Pizzi, Fejsa, Gabriel, Salvio, Rafa Silva, Seferovic.

Plaats een reactie

dinsdag 23 oktober 2018 om 07:03
Waarom niet gewoon Blind op het middenveld en Wober in de verdediging?
Vind ik leuk
dhrwobo +35674
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:06
Waarom Blind niet op de bank en Wober in de basis. Denk dat blind in t centrum achterin iig geen goede zet is tegen een Benfica. En op t middenveld moet je meer kwaliteit zetten, dus huidig middenveld zoals hierboven lekker laten staan.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:09
Dit gaat fout vandaag. Dit is nou duidelijk een kwestie van, ik ben de coach dus ik weet het beter. Daarom heeft deze man zo weinig krediet, en terecht!
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:20
Maar Ajax gaat winnen. Bayern niet in vorm win uit tegen Benfica.

Ik ga vanuit dat Bayern en Ajax overwinteren
Vind ik leuk
Mari +10670
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:29
AEK-Bayern 1-1
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:37
Bayern gaat de dubbele ontmoetingen winnen 😁
Vind ik leuk
Mari +10670
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:39
Ik denk ook dat Bayern alle wedstrijden gaat winnen, maar hoop dat ze gelijk spelen tegen AEK.
Anders belegt Rummenige een persconferentie
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:51
Kovac moet afstappen met rouleren en beter talenten geleidelijk inpassen
Vind ik leuk
Clutchy +1105
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:56
Ik denk dat Kovac niet de juiste trainer voor Bayern is
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:54
ja, dus Heracles speelt ook gelijk tegen Bayern omdat die 1-1- speelden tegen ajax ?
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:07
Tuurlijk niet, Heracles stuurt Bayern gewoon met 4 - 0 naar huis.
Vind ik leuk
Vrolijkje +1566
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:20
Beetje vertrouwen

Blind of wober.naast de ligt zal t nie zo veel uitmaken

Hopen op een goed resultaat.
Dan wij morgen nog 3 punten en de midweekse cl heeft een goed gevoel achter gelaten
Vind ik leuk
Mari +10670
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:30
Blind of Wober maakt op DIE positie wel veel uit.
Maar 2 overwinningen maakt dit wel een lekkere week ja
Vind ik leuk
pietprecies +9414
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:22
Ik weet het niet, ik had ook sterke twijfels toen hij Tadic in de spits zette maar dat pakte uitstekend uit. We zullen zien.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:28
Precies Piet, hij staat dagelijks met ze op het veld. Daar zal hij toch iets van meenemen.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:52
Maar hij stond ook dagelijks met ze op het veld toen hij frenkie tegen PSV in de verdediging zette....in plaats van een echte verdediger.....just saying...
Vind ik leuk
Blindsy +15722
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:59
En hij stond ook dagelijks op het veld toen hij Frenkie vorig jaar ook in de verdediging liet spelen, wat toen zo goed uitpakte?
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:10
Ja, naast een centrale verdediger. Da's een heel ander verhaal dan zonder verdedigers spelen.
Vind ik leuk
Blindsy +15722
dinsdag 23 oktober 2018 om 16:16
Jij en WZAWZ..etc zijn de eerste 2 die ik het helder hoor uitleggen. Iedereen riep nl meteen 'Frenkie hoort niet achterin' maar vorig jaar riep iedereen dat hij daar juist zo goed speelde. Maar, náást De Ligt. En niet naast Blind. Had dus Wóber/Blind of Wober/De Jong moeten zijn.
Gelukkig inmiddels weer iedereen beschikbaar.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:44
Precies waarom Wober weghalen? Het staat als een huis.Maar Wober en Neres zijn waarschijnlijk de spelers die 't minst klagen als ze op de bank komen.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:39
tja, en wij zitten lekker lui achter de laptop,en......weten het beter....
Vind ik leuk
Gerro +7932
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:34
Dat pakte tegen Bayern idd goed uit maar Benfica speelt anders dan Bayern en dus kan ie Tadic naar het middeveld halen Dolberg in de spits zodat Neres in de aanval kan starten.Begrijp weinig van de keuze om Neres op de bank te zetten.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:42
Neres op de bank begrijp ik ook niet. Maar goed wij zijn geen Trainer
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:09
Ja, maar in de verdediging neem je in dit soort wedstrijden geen onnodige risicos. Als je spits geblesseerd is en je back-up niet scherp, dan kun je voorin wel iets uitproberen. Da's wat heel anders, want er is niet eens een verdediger geblesseerd
Vind ik leuk
thierryer +1866
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:41
AD heeft het altijd fout. Dus maak je vooral niet te druk.
Vind ik leuk
Analyse075 +1823
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:42
Ajax heeft een top team en een flop trainer. Niets meer en niets minder
Vind ik leuk
Blindsy +15722
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:00
Maar 'It ain't uh over, uh.... '
Nee, laat maar.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:45
Ga je vanavond ook excuses maken na weer een duidelijk overwinning ?
Als je er werkelijk kijk op had, was je vast trainer/coach bij een BVO. Dat ben je niet dus.....
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:36
Ik zal zeker dan excuses maken, daar ben ik wel mans genoeg voor.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 23:24
Kom er maar in.......
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 01:19
Mijn excuses, maar toch beter Wober voor blind in de verdediging voor meer snelheid en blind voor schone op het middenveld en ten hag moet ook wakker geschud worden om neres maar zo weinig minuten te geven en Huntelaar niet in te brengen. Plus naast dit alles heeft Ajax echt een killer nodig in de spits!
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 06:14
Dit is een flut excuus (Excuus, maar ik weet het toch beter). Maar ik geef je het voordeel van de twijfel.
Vind ik leuk
woensdag 24 oktober 2018 om 08:41
Je wilde een excuus op een duidelijke overwinning. De overwinning was niet duidelijk maar nipt, en ik kwam met excuses omdat ik dacht dat Ajax niet zou winnen. Ik heb niets gezegd over excuses te geven over ten hag, want dat blijft een pannenkoek. ...;-)
Vind ik leuk
Analyse075 +1823
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:06
Mocht Ajax winnen dan ben ik mans genoeg om te zeggen dat ik het mis had. Wint Benfica dan eis ik een excuus van jou. Deal.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 23:24
Kom er maar in.....
Vind ik leuk
Analyse075 +1823
woensdag 24 oktober 2018 om 07:43
Ik werd verrast door Lucky Ajax. Benfica was veel gevaarlijker, maar bij deze. Je had gelijk. Ajax heeft de punten gepakt. Ik had het mis. Gefeliciteerd.
Vind ik leuk
Tfoe +3865
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:05
Het gaat niet fout vandaag...
Vind ik leuk
Mari +10670
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:29
Van jouw weinig krediet. Zo te lezen heb je veel (meer) vertrouwen in deze journalist. Ze zitten er altijd naast. Ik zelden.
Blind begint op de bank
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2452
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:04
Rustig aan als het niet werkt kan hij het aanpassen! Dit is gewoon het geval als je op meerdere plekken dubbele bezetting hebt! Komt goed 3-1👍🏼
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:23
Ik had het niet beter kunnen zeggen
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:37
nou hij zal het in ieder geval beter weten dan jij want anders was hij niet als trainer gehaald naar ajax ze hebben vertrouwen in hem dus

en als jij het beter weet dan moet je eens vragen of ze 'n vacature voor jou hebben daar kijken of jij het beter weet dan Ten Hag ik heb in ieder geval vertrouwen in Ten Hag ik denk dat we wel met 'n 2-1 winnen zo niet dan dan word het hoog uit gelijk spel bijvoorbeeld 1-1 zal het dan gaan worden denk ik maar verliezen doen we niet dat is 1 ding zeker

ze staan 1ste in de poul dus ik denk niet dat Ajax het zomaar uit de handen gaat geven en dat ze er voor gaan om de kop positie te houden
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:19
Je bent wel heeeeeeeel zuur in je 1e 2 alinea's. Denk aan je hart hoor.....🚑 moeten we nodig hebben voor je hoor....;-)
Vind ik leuk
Gutierres14 +1294
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:21
Wat een paniekzaaiers hier zeg. Vanwaar al die angst met Blind cv? Hij heeft daar jaren prima gespeeld bij Man u. En met de Ligt naast zich een meer dan prima duo. Ervaring is daarnaast ook zoveel waard in wedstrijden als vanavond! Wober is nu opeens beter dan Blind? Hou toch op, een paar weken geleden geloofde niemand in hem. UITSTEKENDE opstelling!
Vind ik leuk
J de Wit +1965
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:26
Ik denk het ook, het is overduidelijk dat Ten Hag voetbal in zijn team wilt, bij druk overal uit kunnen voetballen. Mis alleen diepgang voor de snelle omschakeling. Hij gaar er met deze opstelling vanuit dat hij veel zal spelen op de hwlft van de tegenstander. Hoop dat hij na het analyseren van Benfica de juiste leuse heeft gemaakt
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:30
Hij kiest voor lopende mensen vanaf het middenveld. Zoals je zegt, hij verwacht een Benfica op de counter.
Vind ik leuk
Voebtal +7526
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:45
In dat geval zou ik neres altijd opstellen.. Die heeft diepte en snelheid.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:53
Ik vermoed dat Ziyech en Tadic in de laatste fase naar binnen komen en dat de backs dan hoog op staan.
Vind ik leuk
HJR +8298
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:59
Benfica zakt in, dus waarom Neres?
Vind ik leuk
Voebtal +7526
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:51
Omdat hij verschrikkelijk goed kan voetballen..
Vind ik leuk
HJR +8298
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:16
Dat klopt maar zijn voordeel van zijn diepte gang is weg tegen Benfica die inzakt.

Overigens zal ik voor dezelfde opstelling kiezen als tegen Bayern. F de Jong ipv Schone.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1593
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:52
Inderdaad maar wel onterecht dat neres niet speelt ...
Vind ik leuk
mcmodd +24994
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:37
Wellicht dat hij in de loop van de wedstrijd, ik schat rond de zestigste minuut, Dolberg wisselt voor Neres. Indien Benfica op het laatst zijn verdediging moet verlaten (ze zullen aanvankelijk verdedigend spelen), dan heeft Neres de snelheid en diepte die je nodig hebt om tot (verder) scoren te komen.
Vind ik leuk
Emnu +6490
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:33
Inderdaad.

Voetbal en natuurlijk ook ervaring.
Dit soort wedstrijden is Blind nou precies voor gehaald.

Opmerkelijker is wellicht de keus voor Donny i.p.v. Neres.
Mooi dat Donny zich terug in de basis heeft gespeeld, al zal Neres daar niet blij van worden na zijn pot in München, vermoed ik zo.

Vind ik leuk
frankn27 +5577
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:38
Het zal wel loslopen indd maar dat je zegt hij heeft daar toch jaren prima gespeeld bij man United zegt mij dan weer niets. Daar speelde hij bij de topfavoriet tegen clubs als huddersfield etc. Nu gaat het over Ajax tegen benfica
Vind ik leuk
Mari +10670
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:32
Het verschil tussen Blind bij MU en bij AJAX is dat MU massaal verdedigde. Dus veel man om Blind heen. Weinig ruimte in zijn rug.
Ik verwacht niet dat Ajax massaal gaat verdedigen en dan is Blind zwak.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:57
Hij heeft daar helemaal niet jaren prima gespeeld. anders lieten ze hem echt niet vertrekken
Vind ik leuk
Gutierres14 +1294
dinsdag 23 oktober 2018 om 16:25
25,35,23 en 7 wedstrijden in zijn 4 seizoen gespeeld. Dat is een behoorlijk aantal. Gewoon een meer dan goede speler voor een altijd jeugdig Ajax. Alsof Wober zoveel sneller is dan hij.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
woensdag 24 oktober 2018 om 09:37
Een behoorlijk aantal gespeeld is iets heel anders als prima gespeeld. In die 4 jaar hebben ze ook niet echt mee gedaan om de titel behalve verleden jaar. Toen werden ze tweede. Precies het jaar waarin hij maar 7 keer meedeed. Maar laat me raden: Als ze Blind vaker opgesteld hadden dan waren ze wel eerste geweest ?? :)
[Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 09:38]
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:06
Speelt benfica niet vanuit een verdedigende opstelling? wellicht dat je dan achterin met 3 kunt spelen, schuift blind mee door het middenveld in om daar overwicht te creëren.
Blind komt daar dan beter tot zijn recht als wober. mocht benfica aanvallender spelen dan zou ik inderdaad voorstander zijn van wober in de defensie
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:17
Dit is inderdaad hoe Ten Hag zal denken, maar het lijkt mij een onnodig risico tegen een club als Benfica, want verdedigend maak je jezelf hiermee kwetsbaar..
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:06
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet op de hoogte ben van het voetbal van Benfica tegenwoordig, maar het lijkt me een lepe ploeg waarbij je de zaakjes wel op orde moet hebben.
Vind ik leuk
Mari +10670
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:27
Don't worry. Dit is een niet al te snuggere journalist..
Blind begint op de bank.
Vind ik leuk
langeGek +1182
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:46
Dit dus. Gewoon Blind op de bank pleuen. Klaar.
Vind ik leuk
Sooike1208 +4467
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:13
Waardeloos van ten hag!! Heeft de ballen niet om blind op de vank te zetten!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 07:14]
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:18
Dat mag Ten Hag helemaal niet doen van de Ajax-familie. Blind moet altijd spelen.
Vind ik leuk
LarsNL16 +3425
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:21
Het AD heeft de opstelling van Ajax nog geen één keer goed gehad dit seizoen
Vind ik leuk
pietprecies +9414
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:23
Ik denk dat TH dit doet om het AD “aka de Bruine Rotterdammer” te zieken
Vind ik leuk
Analyse075 +1823
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:45
Die Moffenkrant van jullie met Valentijn Hitler aan het roer. Nee die weten het.
Vind ik leuk
The Iceman +12816
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:30
Wat vaak vergeten wordt is dat het AD en de Volkskrant de eerste jaren van de oorlog ook aan de leiband van de nazi’s liepen. De Telegraaf zelf kwam later onder directe leiding van de SS. Het naoorlogs verzet is een stuk makkelijker dan wanneer je echt in zo’n situatie zit.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 09:33]
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:05
Gewoon eerst lekker die wedstrijd kijken en daarna kunnen we gaan zeiken op de coach en spelers of niet.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:19
Da's wel eng!
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:42
Dan moet hij maar dolberg eruit of van de beek eruit

Blind naar voren schuiven en wöber achterin posteren
Vind ik leuk
Snipes08 +1150
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:46
Omdat jullie coach wil winnen!
Vind ik leuk
Gerro +7932
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:28
Dat had zeker gekund maar die keuze kan ik nog wel mee leven maar Neres er naast zetten dan heb je echt een klap van de molen gehad.
Vind ik leuk
Paulus1962 +1299
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:43
Hij wil gewoon verliezen, gaat dus ook gebeuren.
Vind ik leuk
ppdf +1222
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:45
Dat hij het middenveld in tact houd kan ik wel begrijpen. Maar ik zou zeggen laat die wober lekker staan en Blind een keer op de bank. In europa een echte verdediger centraal achterin is geen overbodige luxe. Teb Hag zal er wel vanuit gaan dat ajax veel meer de bal heeft en Benfica gaat inzakken en dan is Blind aan de bal beter. Maar io zou me als ik hem was me meer zorgen wat gebeurd er in de omschakeling met blind achterin. Al ie het met de Ligt naast natuurlijk wel lekker veilig. Maar ik had die Wober gewoom laten staan.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:20
Precies!!!
Vind ik leuk
Monnikehuize +1436
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:51
Benfica speelt 4-4-2, Wober is pure verdediger. Die zal dan aan de bal gelaten worden zodat de opbouw slecht verloopt. Blind kan inschuiven en zal waarschijnlijk geen man hebben. Tagliafico kan evt naar binnenkruipen.
Vind ik leuk
ppdf +1222
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:33
Ja tactisch kan je alles verzinnen. Je kan ook zeggen zet Wober en de Ligt op de 2 spitsen met ondersteuning van 1 van de 2 backs. Net waar de bal is. Dan kan je via de andere back ook een man meer creëren. Blind centraal doorschuiven heeft geen zin want dan loopt hij de lijn naar de jong dicht die toch de bal heel kort bij zijn verdedigers komt halen. Dus blind gaat niet doorschuiven. Simpele feit omdat hij dan de jong in de weg loopt. Dua die blijft gewoon achterin staan.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:06
Waarom nou weer Blind?

woeber is verdedigend veel sterker en Blind heb je opbouwend niet nodig als Frenkie speelt.

Maargoed, Blind op de bank in een no-no. Dat accepteert de Ajax-familie nooit!
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:22
Oké maar wie haal je er dan uit?
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:46
Europees zou ik Schone er denk ik uit halen. Die begint wat traag te worden
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:54
om dat Ten Hag trainer is!!!!!!!! ????
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:04
Ons aller Ajax slacht Benfica af. Punten blijven in onze mooie stad Amsterdam.
Vind ik leuk
J de Wit +1965
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:27
Speelt Ajax niet uit?

Oeps, gechecked, Ajax thuis! Succes💪🏽
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 07:28]
Vind ik leuk
AllAdIn +20741
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:04
Nee, nee, nee, nee, nee!
Vind ik leuk
The Iceman +12816
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:34
In Ten Hag we trust.
Vind ik leuk
AllAdIn +20741
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:18
Maar in Blind ipv Wober als CV niet, althans ik dan..
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:06
Gaat ie het toch weer iets anders neerzetten...hoop dat t de goeie keuze is van onze trainer. Vond wober prima spelen laatste tijd. Jammer van neres ook, ben zo fan van die gozer! Toch bizar mooi hoeveel opties "we" hebben hoor!

Ik ga vanavond weer alle nageltjes afkluiven, en morgen duimen dat PSV ook de punten pakt. (En vervolgens te moe is om aankomend weekend een resultaat te boeken haha)
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:15
Er is zeker veel te kiezen. En als iedereen fit is moeten er echt keuzes gemaakt worden. Nu is dat het geval, positief is dat er ook wat in te brengen is.
Bij mij zou Schöne sneuvelen maar ik sta niet dagelijks met ze op het veld.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:18
Ik hou echt van Schöne, vind t een held. Maar inderdaad, als ik zou mogen kiezen zou ik hem er ook van af halen. En blind verdedigende mid zetten.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:22
Ik exact zo. Schöne heeft veel betekent voor Ajax dus alle respect. Alleen op topniveau sneeuwt hij de laatste jaren onder.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:23
Behalve dan als hij een vrije trap neemt, want dat kan niemand zoals hij bij Ajax. Woeber erin, Schoene erin, Blind eruit.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:04
Ik zou Blind eraf laten
Vind ik leuk
Roffel1998 +1695
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:06
Altijd weer dat AD, heeft het ook altijd goed die opstelling
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:08
Blind staat als 1e op het wedstrijdformulier, die jongen moet spelen. Goed of niet goed, dat maakt niet uit volgens mij. Er is zoveel geld betaald voor die jongen dat Ten Hag echt ruzie krijgt met Overmars als hij hem er naast zet. Blind moet nu op de bank, klaar.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:09
Ja Blind kostte 16 miljoen dus die moet spelen. Maar in je sterkste opstelling zou hij op de bank zitten. Triest maar waar.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 07:09]
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:09
Volgens het Alternatief Dagblad dan hè ;)
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:10
Waarom nou Blind weer al CVer, laat Wöber nou gewoon staan. En zet Blind lekker op 6. BLIND is geen verdediger, waaneer valt dat kwartje nou eens bij Ten Hag.
Vind ik leuk
AllAdIn +20741
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:17
Blind moet gewoon spelen denk ik, kostte 16 miljoen. Wober passeren gaat een stuk makkelijker.

Vind ik leuk
Il Gordo +14527
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:37
Amen.
Vind ik leuk
dezink +1159
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:13
Welkom op reclamefolder/nl waar een geoefend oog tussen de pop-ups en andere advertentie terror een voetbal bericht kan vinden ...
Vind ik leuk
ajaxjj3187 +1089
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:22
Wat een lul ook he.. net als je denkt dat het met Blind op cvm en wober centraal achterin helemaal staat doet ie het toch weer anders haha. Hopelijk heeft de winnende trainer vanavond gelijk!
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:22
Waarom zijn jullie allemaal zo negatief? Ten Hag werkt elke dag met deze spelers en zal heus wel weten welke spelers hij moet opstellen. Wat moet Erik doen om eens meer krediet te krijgen van de toeschouwers. Het gaat de laatste tijd toch goed met AJAX. Wees eens postief!
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:25
Zit je toch niet zo op te fokken, mannen.
De 'vermoedelijke' opstelling volgens het AD en drie keer de mogelijkheid om te wisselen.
Overigens zou het te begrijpen zijn dat je tegen een ervaren en hechte ploeg start met je meest ervaren spelers die over veel spelinzicht beschikken.
Rond 19 uur weten we het definitief.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 11:56]
Vind ik leuk
Nicholas +11
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:34
Dit een een opstelling van het AD, die hebben zelfs na een wedstrijd de opstelling nog niet goed
Vind ik leuk
Het Brein +4531
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:42
Van de Beek....een Ik wonder!
Vind ik leuk
wattenstaafje +22593
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:45
Het AD....je verwacht het niet.
Vind ik leuk
Analyse075 +1823
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:23
Altijd nog beter dan die Moffenkrant.
Vind ik leuk
wattenstaafje +22593
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:13
Ok
Vind ik leuk
1+1= +22
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:49
Ik snap die gasten niet die iedere keer iets over Blind te zeiken hebben .
Is gewoon een degelijke goede speler die op 3 posities kan spelen .
Volgens sommige is hij ook te duur dan vraag ik me af wie hadden ze dan moeten kopen die multifunctioneel is en er meteen staat.
Laat maar horen azijn zeikerds
En niet over eigen jeugd beginnen dat hebben we de laatste 4 jaar al geprobeerd
Vind ik leuk
Strijp +14031
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:18
Punt 1 heb je gelijk, natuurlijk kan blind voetballen, op meerdere posities zelfs. Punt 2 natuurlijk niet, voor dat geld waren betere alternatieven beschikbaar, kijk naar Guardado destijds voor 3 miljoen.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:25
Pa BLind heeft helaas een grote hand in de pap.. Die gozer heeft zulke domme fouten gemaakt.. Nederland - Fr . Dynamo Kiev uit. PSV werd ie volledig voorbij gelopen.. En hem maar laten staan. Als ik vroeger 2 slechte wedstrijden speelde, was ik me basisplaats kwijt. Blind laten ze gewoon staan.. logisch dat je dan wel eens een betere wedstrijd speelt, maar over het algemeen is ie veel te onzeker en wisselvallig. Wat ie wel goed kan, is natuurlijk Tikkie Terugggggggggggggggggg. :)
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:29
En ik begrijp dus niet hoe je kunt denken dat Blind als Centrale Verdediger kan spelen, en als moderne Linksback is hij ook veel te traag. Dan hou je de positie als verdedigende middenvelder over, en laat Ajax daar nou net een jongen hebben staan die die een grote scheet beter is dan Blind.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28369
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:50
Waarom Blind altijd opstellen? Wober doet het prima. De Ligt gaat weer een drukke avond tegemoet..
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6847
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:51
Als je het AD ziet staan kun je echt gewoon stoppen met lezen. Zitten er echt altijd naast.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3333
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:08
Ik hoop het in dit geval echt ,dat het niet waar is ,wober oo de bank
Vind ik leuk
Leozao +6084
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:57
Vreemd geen Neres!
Vind ik leuk
Vinnie J +1932
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:05
Vreemd dat blindje nog in de basis staat.
Vind ik leuk
Andreh +1165
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:17
volgens mij de laatste 4 weken geen voetbal gekeken, wekelijks is Blind één van de beste, zo niet de beste
Vind ik leuk
Vinnie J +1932
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:39
Volgens mij ben jij blind.
Vind ik leuk
Andreh +1165
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:04
nee die staat weer terecht in de basis ;-)>
Vind ik leuk
Vinnie J +1932
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:43
Terecht? Dan moet je wel een wrouw zijn die denkt verstand te hebben van voetbal.
Vind ik leuk
Andreh +1165
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:14
Koeman ook natuurlijk geen verstand van voetbal, ten Hag ook niet, en ik denk geen verstand van voetbal te hebben volgens jou, maar ik heb juist wel verstand van voetbal.
Maar we hebben allebei een mening, net zoals nog vele anderen, maakt verder niet uit
Vind ik leuk
Meneer Smith +3333
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:07
Dat gezeur van ten hag met dat gewissel de hele tijd .. Ik snap m niet
Vind ik leuk
cornelisse +241
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:12
AD zit er altijd naast
Vind ik leuk
Strijp +14031
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:16
Traditiegetrouw gokt het AD weer de opstelling van Ajax. 50/50 weer
Vind ik leuk
Andreh +1165
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:16
Heel erg jammer dat Neres, uitblinker tegen Bayern niet in de basis staat. Moeilijke keuzes voor ten Hag. zo'n 15, 16 spelers die allemaal kunnen starten.
Vind ik leuk
Analyse075 +1823
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:21
Ten Hag maakt alles kapot wat Ajax lief is. Deze nul is een schande voor dit elftal. Ik ga gelijk krijgen dat deze kale nobody een verschrikkelijke blundertrainer is. Wat een idioot die ten Hag. Het wordt 0-3 voor Benfica en dan gaan die arrogante Amsterdammers vanzelf wel roepen met Eric rot op, Eric rot op, Eric, Eric , Eric rot op.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:27
Neres moet zeker spelen!
Dat gewissel daar wordt het team ook niet BETER van. Hij gaat zich aanpassen aan Benfica? Benfica moet zich aanpassen aan Ajax. Sorry hoor wordt een beetje moe van Eric t h.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:28
Zet Wöber gewoon naast de Ligt.
Vind ik leuk
carl coenr +161
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:30
Waarom geen Neres ipv vd Beek
Vind ik leuk
linkspoot +697
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:33
Neres is een aanvaller, vd Beek een middenvelder.
Vind ik leuk
carl coenr +161
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:28
Dus? Je kan Neres gewoon o rechts of links zetten en Ziyech op het middenveld (10)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 11:28]
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:34
Dat zou ik niet doen. Ziyech is zoveel beter op rechts (of anders gezegd, zoveel slechter op 10).

Ik vind het jammer voor Neres, maar ik kan mij wel in deze keuze vinden. Met Neres heb je dan een joker op de bank!
Vind ik leuk
carl coenr +161
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:08
Maar laten we eerlijk zijn, Neres heeft het heel goed gedaan maar door het hypen van vd Beek staat hij er nu in. Neres was bijvoorbeeld tegen Bayern één vd uitblinkers.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:22
Ja, ik zie Neres ook liever (op rechts) spelen dan op de bank zitten.

Maar ik zie Ziyech ook veel liever in een vrije rol op rechts, dan op het middenveld (en Neres op het middenveld, dat werkt volgens mij niet).

Een trainer moet keuzes maken, en ik zou mij in deze keuze kunnen vinden. Ook al zullen we allemaal onze voorkeuren hebben, Ajax heeft ondertussen een brede selectie (Onana, Tagliafigo, Blind, Woeber, de Ligt, Mazraoui, Frenkie, Lasse, vd Beek, Neres, Ziyech, Tadic, Dolberg, Huntelaar en Eiting = 15)
Vind ik leuk
stratumseind +185382
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:37
Paulus kopieert bayern uit.
Een potje waar niets hoefde en alles mocht .
Dit potje thuis was vooraf al cruciaal en je zou zeggen dat je dat anders benaderd dan een uitpot.
Maar ja het zijn tijn kloten die op het hakblok gaan mocht dit verkeerd aflopen.

Als hij werkelijk denkt dat benfica aan komt vallen in amsterdam is ie niet goed bij zijn pannetje.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41731
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:44
Kopieert?
Waaruit blijkt dat?
Vind ik leuk
stratumseind +185382
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:49
tadic
Vind ik leuk
ArieBombarie +41731
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:53
Dit artikel stelt juist dat Tadic als buitenspeler begint...
Vind ik leuk
stratumseind +185382
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:01
in zulke potjes moet je baas worden op het middenveld(tadic) en toch met neres beginnen of vind jij van niet
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:38
Tadic en Ziyech hebben een vrije rol op de flanken. Ik denk dat dit de beste keuze is voor deze wedstrijd als je voor Dolberg kiest.

Als je voor Neres kiest, dan kan Ziyech niet meer op rechts en daar komt Ziyech toevallig het best tot zijn recht.

Neres op links, dat hoeft van mij niet, laat Tadic daar dan maar liever staan.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41731
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:57
Absoluut mee eens ja haha. Ik zou altijd met Neres beginnen.
Punt is wel dat je met Donny ook wel wat sneller baas wordt op het middenveld. Bij Schone vraag ik me dat meer af. Maar die kan je inmiddels niet echt meer passeren...
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:38
Dit gaat ten hag zijn kop kosten, pa blind heeft te veel macht bij ajax
Vind ik leuk
Lucky77 +46
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:44
Wat een kenners hier. Blind is de laatste drie wedstrijden prima bezig. Ook bij het nederlands elftal was hij sterk vorige week. Ervaring en rust heb je nodig in zulke wedstrijden. Ik heb persoonlijk meer moeite met de keuze voor Donnie. Neres heeft mijn voorkeur. Veel handiger , sneller en gevaarlijker. Hij kiest echter voor Donnie omdat die makkelijk scoort. Hopelijk pakt het goed uit.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:44
Nou wil niet zeggen dat ik kennen ben,maar ben jij dat wel dan, heel Nederland spreekt er over, en hoezo goed anderhalf miljoen per jaar. Wie is er minder in de ajax selectie dan er zijn er bij die hebben nog geen 25 procent
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:58
Als Ten Hag het flikt om door te pakken in de CL dan is het de nieuwe god en de nieuwe messias van de onderwereld.

Met een aantal marokaanse spelers in de selectie dan is het wishfull thinking.

Moslims forever! Go Ajax!
Vind ik leuk
Pds010 +1311
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:10
We gaan het zien zou zonde wezen als ze verliezen van Benfica..
Heb liever dat ze winnen anders zijn ze Zondag nog meer gebrand om te winnen.
Vind ik leuk
Voetbalfan +1750
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:17
Waarom wordt Wöber gepasseerd?
Dat snap ik echt niet, hij houdt zich goed staande achterin en brengt fysiek meer dan Blind.
Daarnaast vind ik Blind op 6 beter, het zou dan wel ten koste gaan van Van de Beek.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:19
Dom Dom Dom. Heel Dom als je WOber niet achterin zet en Neres ook nog eens op de bank.
Daley achter daar heb je niets aan. Weet je nog PSV uit. Tis dat De ligt er nog staat, dan kan Ie zich nog achter de ligt schuilen.
Verder zal ik altijd met Neres spelen. Die is altijd verassend, heeft dreiging en is dus altijd gevaarlijk..

Enige waar ik dan wel blij van Wordt is dat Donny speelt. Die wordt mijns inziens erg onderschat. En Blind juist overschat.

Ze gaan het moeilijk krijgen met de opstelling hoe die nu is..
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:26
Pa BLind heeft helaas een grote hand in de pap, is altijd overall bij met zijn vriendje van Gaal.. Daley, die gozer heeft zulke domme fouten gemaakt de laatste tijd.. Nederland - Fr . Dynamo Kiev uit. PSV werd ie volledig voorbij gelopen.. En hem maar laten staan. Als ik vroeger 2 slechte wedstrijden speelde, was ik me basisplaats kwijt. Blind laten ze gewoon staan.. logisch dat je dan wel eens een betere wedstrijd speelt, maar over het algemeen is ie veel te onzeker en wisselvallig, langzaam en niet sterk. Wat ie wel goed kan, is natuurlijk Tikkie Terugggggggggggggggggg. :)
Vind ik leuk
linkspoot +697
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:26
Blind lijkt heilig te zijn bij Ten Hag. Of Ten Hag moet hem opstellen omdat Ajax flink geld heeft neergelegd en de druk van bovenaf komt. Wat mij betreft Blind op de bank en Wober in de basis..

Dus Wober, de meesten vinden dat je in de basis hoort, hoop dat dat je kan troosten kerel 😉
Vind ik leuk
Yesse +189
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:47
Klopt van Blind maar vergeet niet dat Wöber ook al vaak door het ijs is gezakt... tegen bayern heeft hij een klasse pot gespeeld maar verder is het geen betrouwbare verdediger die in de cl thuis hoort. Blind als cv kan ook echt niet.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:31
Die vent is zo koppig he..
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:37
Blind is zo traag als een 🐌 en ian echt niet verdedigen. Wober deed het prima in het centrum en ook Neres die in vorm is laat hij buiten het elftal. Ja Ten Hag blijft een tactische onbenul.
Vind ik leuk
Mari +10670
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:37
Op je laatste zin na correct. Ten Hag is juist tactisch heel sterk.
Hij kan zijn ploeg meerdere systemen laten spelen en stelt dan ook de man op die hij nodig heeft
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:47
Je moet nooit je spelers ondergeschikt maken aan je systeem dat is een tactische misvatting. Het is beter om te kijken hoe iedereen her beste tot zijn recht komt en wat de ideale teamsamenstelling is. Dus Blind nooit in de verdediging zetten en op het middenveld heeft ajax betere spelers. Dat betekent dat Blind op de bank begint
Vind ik leuk
Mari +10670
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:17
Klopt.
Maar als je een goede voorsprong hebt is hij waardevol.
Hij kan goed temporiseren.
Goede techniek.
De laatste wedstrijden van Nederland vond ik hem goed.
De laatste wedstrijd zelf erg goed. Terwijl ik geen fan van hem ben
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:50
Blind was in het Nederlands elftal niet slecht als controlerende middenvelder en kan inderdaad bij voorsprong nog in het veld komen.
Vind ik leuk
Yesse +189
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:45
Vind het maar een raar mannetje die ten hag, Neres speelde eerst een stabiele voldoende met af en toe een ruim voldoende stond hij vast in de basis. Nu was hij echt in vorm en geweldige acties tegen Bayern wordt hij in een keer op de bank gezegt...
Vind ik leuk
Mari +10670
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:36
Nee, integendeel. Ten Hag heeft vaak genoeg gezegd dat hij veel goede spelers heeft. Hij is tactisch sterk en stelt afhankelijk van de speelwijze van de tegenstander weer een ander op.
Ajax is nu veel minder voorspelbaar
Vind ik leuk
Yesse +189
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:22
Kan wel tactisch sterk zijn maar mentaal is het belangrijkste onderdeel van de hele sportwereld en daar ligt ten hag ver op achter..
Vind ik leuk
Mari +10670
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:44
Mentaal?
Hij weet het team te motiveren en al;s ik Zyecg mag geloven, hetgeen ik zeker doe, weet hij ook spelvreugde te creëren en staat hij open voor meningen (gesprek met Tadic recentelijk).
Ten Hag is top. Ik snap wel dat mensen onrust willen creëren bij Ajax, maar dat is zo zielig voor hen
Vind ik leuk
Yesse +189
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:35
Hoe die man met van de beek is omgegaan is van geen enkele kant goed te praten. Ze staan binnen 9 speelrondes 5 punten achter ondanks de 50 miljoen die is geïnvesteerd in nieuwe spelers. Daarnaast zijn de salarisen flink omhoog geschoten om spelers als tadic, blind, ziyech en de ligt in amsterdam te houden. Je motiveert je team niet door met 4-0 je belangrijke spelers eraf te halen en de 2e keus erin te zetten
Vind ik leuk
Mari +10670
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:38
jawel hoor.
De zgn tweede keus is dan ook geen b-keus.
Ajax heeft meer dan 11 volwaardige spelers.
Je gebruikt ze allemaal afhankelijk van de situatie.
Dat doet Ten Hag uitstekend.
Bij PSV is het niet anders,
Bij Barca, MU, City, Bayern enz ook.
Vind ik leuk
Yesse +189
dinsdag 23 oktober 2018 om 15:45
Ben het deels met je eens maar vind ten hag qua mentaliteit niet goed voor de spelers maar dat is mijn mening
Vind ik leuk
ErikAjax +873
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:54
Blind tegen die gevaarlijke Argentijn in het centrum? Doe maar niet...
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:06
Ruk journalistiek.
“Wöber en Neres gepasseerd”
“Vermoedelijke opstelling”
“Volgens het AD”


Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:07
Hoe vaak moeten trainers het deksel op de neus krijgen door Blind in de verdediging te posteren tegen sterke tegenstanders ?
Vind ik leuk
JanTa48 +6707
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:25
Het AD heeft tot nu toe nog niet 1 opstelling vqn Ajax geraden waarom zou het nu wel het geval zijn? Allemaal onzinberichten.
Vind ik leuk
Mari +10670
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:35
Hehe eindelijk iemand die het ziet.
Hulde!!
Vind ik leuk
Mari +10670
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:26
Onzin.
Blind heeft meer dan eens bewezen dat hij geen laatste man is.
Hij begint op de bank
Vind ik leuk
JanTa48 +6707
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:48
Blind speelt op het middenveld en Wöber komt naast de Ligt te spelen. Dat ging tegen Bayern ook goed en zie daarom geen enkele rede waarom Ten Hag dat gaat wijzigen.
Vind ik leuk
Mari +10670
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:42
precies, maar Bayern daar keek iedereen tegen op, dus verdedigen
Benfica thuis, mag wat aanvallender. Daarom Blind ernaast en Donny erin.
Speelt de voorhoede diep en je stelt Neres, Dolberg, Zyech en Tadic op dan kan het zijn dat Blind wel speelt en Donny niet
Vind ik leuk
Veteraan +25
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:29
Neres moet altijd spelen
Vind ik leuk
El Cazador +8080
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:30
Ten Hag wilt een extra middenvelder bij balbezit en laat blind doorschuiven. Hij vermoed dat Benfica 4-4-2 gaat spelen, dan is deze opstelling logisch
Vind ik leuk
Mari +10670
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:34
Het wordt Blind of Beek.
Ik denk dat ten Hag twijfelt of Benfica voor 1 of 3 punten komt.
Starten met Blind en als er niet gescoord wordt komt Donny erin en dan Huntelaar.
Starten met Donny en als er een geruststellende voorsprong is komt Blind erin voor Neres
Vind ik leuk
Vinnie J +1932
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:42
Met een blinde win je de oorlog niet. Blind is de slechtste ajacied, de slechtste speler vN Nederland. Wel een gelukkige combinatie blindje en ten Aagje. Beiden overschatten zichzelf schromelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:55
Neres niet in de basis is mi wel vreemd mocht het vanavond echt zo zijn.

Maar de 3 punten blijven anyway gewoon in amsterdam.
Het elftal draait gewoon geweldig op dit moment en daar kan een team als benfica niets aan veranderen.

Succes vanavond!.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:09
We gaan het zien vanavond ;-)
Vind ik leuk
Broes +1030
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:45
Prima opstelling, middenveld ziet er goed uit. Blind of Wöber achterin maakt niet veel uit. Dan heb ik toch iets meer vertrouwen in Blind. Alleen jammer dat Neres niet speelt, tegen Bayern was hij erg goed op dreef.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:47
Ik zou te aLLEN TIJDE bLIND ERUIT LATEN EN wÖBER OP ZIJN PLAATS ZETTEN...OF bLIND I.P.V. lASSE sCHÖNE ZETTEN. mAAR ÉÉN VAN DIE TWEE TRAAGSTEN ZOU IK AAN DE KANT LATEN: OF bLIND, OF sCHÖNE...
Vind ik leuk
deltiaan +1322
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:15
we zullen zien hoe het uitpakt,met die professor die denk dat hij het voetbal heeft uitgevonden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 13:18]
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:32
Blind
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 14:43
Ook al wint Ajax denk ik niet dat het door de slimheid van de trainer komt
Vind ik leuk
Koekie1970 +3160
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:02
Zeer logische opstelling.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws