Pogba mag zich bewijzen: 'Hij gaat aan iedereen laten zien hoe goed hij is'

Pogba mag zich bewijzen: 'Hij gaat aan iedereen laten zien hoe goed hij is'

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 07:38zo 09-12-2018 om 07:38

José Mourinho gaat Paul Pogba de kans geven om zich te laten zien. De Portugese manager van Manchester United hield de Fransman tegen Fulham (4-1 winst voor United) de hele wedstrijd op de bank, maar zal hem in de Champions League laten starten.

Woensdag spelen The Red Devils, die al geplaatst zijn voor de knock-outfase van de Champions League, in Mestalla tegen Valencia. "Hij zal starten en hij zal een fantastische wedstrijd spelen", voorspelt Mourinho volgens de BBC een glansrol voor Pogba. "Hij gaat iedereen laten zien hoe goed hij is."

"Hij zal met dezelfde mentaliteit moeten spelen als de rest van het team", vervolgt The Special One, die zijn ploeg een comfortabele 4-1 thuiszege op Fulham zag pakken. "Als je alles geeft voor de club als individu, heb je meer kans om ook als team beter te spelen. Dat begrijpen de spelers ook. Als ze samen en als een geheel spelen kunnen we beter worden als team."

Plaats een reactie

Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 07:43
Denk niet dat hij zich hoeft te bewijzen.. hij is de wereldkampioen..
Vind ik leuk
JDW1988 +3280
zondag 9 december 2018 om 07:47
Gelukkig waren daar meer spelers voor nodig dan alleen Pogba.

Zo overschat die kerel.
Vind ik leuk
El Pibe +1322
zondag 9 december 2018 om 07:59
Bij Juventus speelde hij anders indrukwekkend, hoe kan dat ineens weg zijn?
Vind ik leuk
Alex Koopman +1201
zondag 9 december 2018 om 08:53
Is niet weg, roep ik al maanden. Zijn de instructies van Mourinho die hem verneuken.
Vind ik leuk
firewire2 +617
zondag 9 december 2018 om 08:58
toen Pirlo weg was was Pogba niets meer, hij heeft sturing nodig en dat betekend meteen dat hij zeer beperkt is, verkopen die hap, United heeft betere nodig op die plek....
Vind ik leuk
Emnu +6490
zondag 9 december 2018 om 10:31
Precies.

Vond hem bij Juve ook al zwaar overschat.
Vind ik leuk
rexxo +5498
zondag 9 december 2018 om 08:09
Pogba kan geweldig voetballen als je hem goed gebruikt. Of Mourinho weg of Pogba weg. Ik heb nog nooit gehoord dat een speler beter is geworden door Mourinho dit ittt Pep en Klopp. Denk dat het voor een hoop spelers een zegen is als Mourinho vertrekt.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 08:11
Wat een zielige vent die mourinho, als je mot hebt met pogba. Dan mag je elftal en fans niet onder lijden, eruit met die fluttrainer.
Vind ik leuk
AlecBlc +1442
zondag 9 december 2018 om 09:20
Het is niet dat Pogba niet speelt doordat hij ruzie heeft met Mourinho. Hij speelt niet omdat hij al weken echt heel erg slecht speelt. Hij speelt slechter dan andere spelers op die positie, daarom speelt hij niet.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:23
Denk toch ook dat het met de trainer te maken heeft, de ruzie werkt door op het spel van pogba, hij heeft totaal geen vertrouwen meer.
Vind ik leuk
MojoRisin +13501
zondag 9 december 2018 om 08:17
Volgens mij lijdt Mourinho aan het Borderline-syndroom..
Vind ik leuk
Emnu +6490
zondag 9 december 2018 om 10:32
Het is n narcist.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws