The Sun: Premier League-grootmachten en PSV volgen Feyenoord-debutant Kokcü

The Sun: Premier League-grootmachten en PSV volgen Feyenoord-debutant Kokcü

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 21:20wo 12-12-2018 om 21:20

Diverse Europese topclubs en PSV volgen de verrichtingen van Orkun Kokcü op de voet. Althans, dat schrijft boulevardkrant The Sun. Scouts van Arsenal, Borussia Dortmund en PSV reisden afgelopen zondag af naar FC Emmen, waar Kokcü zijn officiële debuut maakte voor Feyenoord.

Volgens The Sun zijn er meerdere grootmachten die Kokcü volgen. Het zou naast Arsenal gaan om Manchester City, Tottenham Hotspur, Manchester United, Chelsea, Borussia Dortmund en Paris-Saint Germain. 

Opvallend genoeg wordt ook PSV genoemd door de krant. Arsenal en Dortmund kregen zondag gezelschap van scouts van PSV, dat scouts de opdracht heeft gegeven om Kokcü te bekijken. De middenvelder verving in de eerste helft de geblesseerde Jens Toornstra en maakte veel indruk. In de tweede helft scoorde hij en leverde hij een assist af.

Kokcü maakte zijn debuut al voor Oranje O19, maar schijnt ook al in de gaten te worden gehouden door bondscoach Ronald Koeman, zo schrijft The Sun.

Plaats een reactie

woensdag 12 december 2018 om 21:21
Hypen kan beginnen...
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2415
woensdag 12 december 2018 om 21:45
Hij is nu al beter dan Frenkie!
Heeft in 47 minuten hetzelfde rendement als de 4 jaar oudere de Jong in een half jaar....

Vorige week moest hij , anderhalf miljoen kosten, nu al minimaal 40!
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 21:49
En het voordeel is dat jullie dat bedrag helemaal zelf kunnen houden, mijn club moet het doen met 10% :(
Vind ik leuk
FCGrunn050 +945
donderdag 13 december 2018 om 01:07
Hoho, FC Groningen krijgt hier ook nog een deel van aan opleidingskosten! 😁
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
zondag 16 december 2018 om 14:14
Een klein deel, speelt al weer langer bij feyenoord dan bij groningen. Maar ik hoop voor jullie dat het miljoenen zal zijn 😉
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 00:44
Hij is nu al de nieuwe Maradona Hahh
Vind ik leuk
mba4u2c +3580
donderdag 13 december 2018 om 05:08
Ach, alle topploegen volgen toptalenten. Niks meer dan normaal...
Vind ik leuk
Gerro +8849
vrijdag 14 december 2018 om 13:46
Ja en nou ben ik benieuwd of er dit weekend nog ergens spelers gaan debuteren anders hebben we volgende week niets te hypen.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13948
woensdag 12 december 2018 om 21:21
Psv en het dan over grootmachten hebben?
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:39
Tenopzichte van Feyenoord is PSV inderdaad een grootmacht.
Vind ik leuk
Harry.f +399
vrijdag 14 december 2018 om 09:18
Gezien de omvang van het legioen is deze opmerking een beetje stom...
Vind ik leuk
vrijdag 14 december 2018 om 10:52
Gezien de prestaties en naamsbekendheid over de grens tenopzichte van feyenoord is dit helemaal geen onzin.
Vind ik leuk
zondag 16 december 2018 om 13:47
Wat de prestaties betreft heb je een punt, maar over de grens is echt onzin.
Is het je trouwens opgevallen dat PSV in de CL minder punten heeft gepakt dan Feyenoord vorig jaar;)
Vind ik leuk
maandag 17 december 2018 om 10:42
Ja, hou je de poules dan ook even langs elkaar?
Vind ik leuk
Harrie82 +4321
woensdag 12 december 2018 om 21:21
Heel goed de sun, een gerucht
Vind ik leuk
Mama +429
woensdag 12 december 2018 om 21:22
Wat een geluk dat Toornstra uitviel
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 21:24
Het zal toch verdomme geen waar zijn he?
Vind ik leuk
voetbal!!! +9399
woensdag 12 december 2018 om 21:28
Nee tuurlijk is het niet waar. Waarom zouden er allemaal scouts naar Emmen komen om een speler te bekijken, waarvan de kans groot was dat hij geen eens minuten had gemaakt.
Vind ik leuk
TheRedMen +3594
woensdag 12 december 2018 om 21:28
Gelukkig is het The S*n maar ;)
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1730
woensdag 12 december 2018 om 21:29
Die komt toch niet naar PSV don't worry. Alsof Feyenoord aan psv gaat verkopej
Vind ik leuk
NikosMachlas +1431
woensdag 12 december 2018 om 21:35
Haha idd die tijden zijn wel voorbij. Daarnaast kan deze jongen okk zomaar tot belachelijke bedragen stijgen in no time. De voetbalwereld is compleet van het padje aan het raken verblind door het geld.
Vind ik leuk
mazu +3895
woensdag 12 december 2018 om 21:49
Als hij besluit om niet te verlengen moet Feyenoord hem in de zomer verkopen, anders loopt ie gratis de deur uit in 2020. Hij zal dan nog niet heel veel gaan opleveren........ik hoop dat Van Geel hem kan overhalen te verlengen, want het lijkt me een groot talent.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1431
woensdag 12 december 2018 om 21:54
Kluivert bracht ook zeventien op... En ja die wilde ook niet verlengen idd lijkt een nieuwe trend te worden. Ma deze gast is gewoon absoluut niet klaar voor een stap hogerop, lekker bij jullie een vol seizoen meedraaien en uit respect voor je opleiding en kansen die je krijgt lekker verlengen.
Vind ik leuk
Krav +201
woensdag 12 december 2018 om 23:22
Toch gebeurt dit bij mvg tevaak. Dat hij gedwongen spelers moet verkopen die nog maar een jaar een contract hebben
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 23:27
Zoals?
Vind ik leuk
Krav +201
vrijdag 14 december 2018 om 09:39
De wk selectie van van gaal
Vind ik leuk
vrijdag 14 december 2018 om 09:40
??
Vind ik leuk
MeAgain +7157
woensdag 12 december 2018 om 22:31
Waarom niet? Wijnaldum vergeten?
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1730
woensdag 12 december 2018 om 22:33
Toen zat Feyenoord in financiele problemen, dus ze moesten verkopen. Was ook maar 5 mln vgm. Dit is Feyenoords grootste jonge talent, no way dat ze die gaan verkopen aan een rivaal
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:40
De enige rivaal van PSV is Ajax.
Vind ik leuk
Harry.f +399
vrijdag 14 december 2018 om 10:55
De enigste rivaal van feyenood is Ajax.
Vind ik leuk
johny +99
donderdag 13 december 2018 om 13:09
MeAgain . Dit PSV heeft geen geld meer ,En door de uitschakeling van Europees voetbal komt er ook niks binnen .4 Prijzen van de 5 al gemist. N.M.l Johan Cruyf schaal - de Beker - de Champions - Legue - Europees en dan tot slot als kerst op de taart HET KAMPIOENSCHAP 2018 / 2019 .Het laatste geld wat PSV heeft uitgegeven was voor het Kantoortje op de vuilnisbelt in MEXICO op hoop voor nieuwe bikkelaars vanuit de sloppenwijk.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:42
Wat een hoop onzin.
Er komt 42 miljoen binnen van de CL, en bij een verkoop van Lozano komt daar nog eens 40 bij. Tel erbij het huidige eigen vermogen op en je zit al gauw op 120 miljoen.
Vind ik leuk
johny +99
donderdag 13 december 2018 om 17:20
Zuiderlicht 11 Die 120 miljoen waar je over schrijft is dat die schuld aan de gemeente Eindhoven ? En hoe kom je aan die 42 miljoen van de CL ? En die Mexicaanse sloebertje zie daar maar eens om hem te verkopen voor 40 miljoen.Je kent wel het liedje DROMEN ZIJN BEDROG. Geen prijzen dit jaar schade schade....
Vind ik leuk
MeAgain +7157
donderdag 13 december 2018 om 21:06
Jonhy, doe de mensen hier een plezier en log uit, verwijder je account en kom hier niet meer terug met je haat en jaloersheid. Echt niemand heeft hier iets aan en je doet jezelf hier ook geen plezier mee. Ga maar niet meer naar voetbal kijken maar zoek een andere hobbie waar je wat rust van krijgt.
Vind ik leuk
johny +99
donderdag 13 december 2018 om 22:18
MeAgain Ik ga ook niet naar voetbal kijken daarom kijk ik naar Pisvee .STUMPERTJE
Vind ik leuk
MeAgain +7157
vrijdag 14 december 2018 om 22:13
Lees je teksten nog eens en je reactie. Pisvee, serieus?
schelden?
Stumpertje?
Praat jij ook zo met mensen die jij tegenkomt in het dagelijkse leven?
Vind ik leuk
mazu +3895
woensdag 12 december 2018 om 21:42
Deze jongen heeft een contract tot 2020 en je kunt er vergif op innemen dat hij niet gaat verlengen
Vind ik leuk
repeP +2189
donderdag 13 december 2018 om 00:50
Heeft zelf aangegeven eerst basisspeler bij Feyenoord te willen zijn geworden voor hij denkt aan een andere club.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 18:58
Daar ga je mazu 😆 succes met de inname
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 21:27
Snel zijn contract verbeteren en verlengen MvG! Weer eens wat anders dan een frenkie topic, 😂😂😂
Vind ik leuk
Krav +201
woensdag 12 december 2018 om 23:23
Mvg is daar telkens te laat mee. Ik ben blij dat sven nog bijgetekend heeft. Als bankzitter doen ze dat vaak niet meer
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 23:28
Bij wie was Van Geel dan te laat met verlengen?
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 04:56
Je ken zeggen wat je wil, maar dat is juist 1 van zijn goede punten.. hij verleng de contracten juist wel op tijd
Vind ik leuk
Krav +201
vrijdag 14 december 2018 om 09:38
Ahum.. Volgens mij ging half feyenoord weg na het goeie wk. Omdat ze allemaal nog maar 1 jaar hadden. En mochten we blij zijn dat clasie nog wel bijtekende
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 december 2018 om 09:39]
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 21:29
Wijnaldum ging ook van Feyenoord naar psv
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
woensdag 12 december 2018 om 21:36
tja, want de situatie van een Feyenoord dat financiele problemen had en alles moest verkopen wat ze konden om niet kapot te gaan en het Feyenoord van nu dat weer is begonnen met prijzen pakken en langzaam maar zeker het gat met Ajax en PSV dicht is echt een vergelijkbare situatie...
Vind ik leuk
Il Gordo +18253
woensdag 12 december 2018 om 21:43
Volgens mij hadden de topclubs een herenakkoord gesloten in de laatste veranderagenda?
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 21:51
Over jeugdspelers , deze jongen is dat ongeveer 'vergroeit'
Vind ik leuk
Il Gordo +18253
woensdag 12 december 2018 om 21:59
Over letterlijk "jonge talentvolle spelers". Nu is Kokcü met z'n 17 jaar natuurlijk allang die status voorbij.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 22:20
Foutje van mij, das inderdaad nog wel jong. Zag O19 staan, overhaaste conclusie getrokken.
Vind ik leuk
johny +99
donderdag 13 december 2018 om 12:53
Adam Tahiri . Deze ZWijnaldum had ook geen mentaliteit bovendien deed hij het voor het geld,Was Psv niet gekomen dat was hij ook naar Ajax gegaan , De EER en de Club telt bij Wijnaldum niet alleen het geld .Hij is een geldwolf en de Clubliefde die ontbrak bij Wijnaldum , Dus Adam trek geen vergelijkingen met andere spelers die wel de liefde voor de club hebben en wil je een groot verschil zien kijk naar onze speler Tony Vilhena die legt de aanbiedingen naast zich neer want hij heeft wel die clubliefde . Deze mentaliteit wat de spelers van Feyenoord hebben en de grote club liefde ontbreekt bij iedere speler van PSV die denken alleen aan het grote geld.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 21:29
Oppleuren, en gauw!
Vind ik leuk
repeP +2189
donderdag 13 december 2018 om 00:51
Waarom dat dan?
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 07:13
Die andere clubs, hoezo?
Vind ik leuk
repeP +2189
donderdag 13 december 2018 om 12:41
Aha, op die fiets!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11890
woensdag 12 december 2018 om 21:30
95 miljoen mag elke club hem hebben .
Zo niet blijft hij bij ons 😏
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 21:32
Over 3 jaar, eerder niet! Prijs is wel okee!
Vind ik leuk
repeP +2189
donderdag 13 december 2018 om 00:51
Voor de prijs van het nieuwe stadion mag hij ongetwijfeld gaan. Gaat dat stadion subiet zijn naam dragen natuurlijk.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11890
donderdag 13 december 2018 om 05:35
Zou inderdaad niet verkeerd zijn groot inhaal slag 👍😉
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 21:42
Wie wilt kökcü niet. Een nieuwe Frenkie story is in de maak
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 21:46
Dus je stuurt scouts voor een speler terwijl je niet weet of hij gaat spelen?
Vind ik leuk
Roeptoeter +15473
woensdag 12 december 2018 om 21:54
De afspraak van niet onderling talenten weg halen staat amper op papier of PSV is alweer aan het schijtbakken. Man man man.
Vind ik leuk
Il Gordo +18253
woensdag 12 december 2018 om 23:08
Want The Sun heeft het natuurlijk altijd bij het rechte eind. En baseert zich op feiten en betrouwbare bronnen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15473
woensdag 12 december 2018 om 23:13
Mijn favoriete roeptoeter krant. ;)
Vind ik leuk
Maan88 +6558
woensdag 12 december 2018 om 23:46
Daar hedde hem weer PSV hater nummer 1
Vind ik leuk
Pieterke +342
woensdag 12 december 2018 om 21:54
Ja net of deze grote ckubs wisten dat kokcu in zou gaan vallen. Stemming makerij !
Vind ik leuk
Krav +201
woensdag 12 december 2018 om 23:25
Ik verdenk ze ervan iets met de blessure van toornstra te maken te hebben
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 22:00
Kokcu gaat niet weg. MvG bied hem een nieuw en beter contract aan daarna stromen de miljoenen binnen voor Feyenoord.😁
Vind ik leuk
Romo +1378
woensdag 12 december 2018 om 22:14
Opzouten met dat PSV...Laat ze lekker zelf spelers op gaan lijden daar
Vind ik leuk
FCG1971 +4717
donderdag 13 december 2018 om 15:42
Als dat jouw redenatie is had Feyenoord deze jongen niet op ik meen 14-jarige leeftijd uit Groningen weg moeten halen.
Vind ik leuk
Romo +1378
donderdag 13 december 2018 om 23:39
O je hebt ff gegoogeld...
12 was hij ...toen hij naar Feyenoord kwam.

Vind ik leuk
FCG1971 +4717
vrijdag 14 december 2018 om 15:18
Niet zomaar conclusies trekken Romo. Het vertrek van deze jongen op kindleeftijd naar Feyenoord gaf in Groningen een behoorlijke discussie. Met name vanwege zijn leeftijd. En zonder te hebben gegoogeld staat mij 14 jaar bij. 12 jaar zou nog schreinender zijn. Onfrisse praktijken.
Vind ik leuk
Romo +1378
vrijdag 14 december 2018 om 16:00
Bij de top 3 en andere clubs, worden ze veel jonger weggekaapt, dat moet jjj als kenner toch ook weten.
Zo gaat het....

Vind ik leuk
FCG1971 +4717
vrijdag 14 december 2018 om 16:07
Daarom is het mooi dat die praktijken nu niet meer vanuit Engeland kunnen worden uitgevoerd. Ik weet niet wat jouw mening is maar zulke jonge kinderen moet je nog niet uit hun vertrouwde omgeving trekken. Als alle clubs die fatsoensregels zouden handhaven dan is het leven van kinderen die het niet redden als profvoetballer een stuk fijner.
Vind ik leuk
Romo +1378
vrijdag 14 december 2018 om 16:51
Ik vind het belachelijk, of ze nu in Nederland blijven of naar het buitenland gaan, het is bezopen.
Ben het helemaal met je eens
Vind ik leuk
Come on Utreg +29682
woensdag 12 december 2018 om 22:16
PSV? Was er onlangs geen gentlemensagreement tussen de top 6 omtrent het wegkapen van elkaars talenten? Apart!
Vind ik leuk
Il Gordo +18253
woensdag 12 december 2018 om 23:07
Ja, maar om dat te weten moet je je een klein beetje in lezen. En dan heb je The Sun.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29682
woensdag 12 december 2018 om 23:23
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/852375/“/pagina/algemene-voorwaarden”

Info van VP zelf..
Doorgaans ben ik redelijk op de hoogte ,-)

Afspraak kan overigens de prullenbak in!

En The Sun moet elke dag vol.. Neemt niemand serieus.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 22:28
Ja, en nu maar hopen dat hij stevig op beide benen kan blijven staan, de rovers....
Vind ik leuk
Toes010 +1697
woensdag 12 december 2018 om 23:14
Hoe wisten al die scouts van die grootmachten dat hij zijn. Debuut zou gaan maken? Hij viel onverwacht in... Smulverhaaltjes
Vind ik leuk
Maan88 +6558
woensdag 12 december 2018 om 23:47
Van mij mag hij komen. Ik wil wel een nieuw Wijnaldum Scenario maar ik denk niet dat ze er in Rotterdam blij mee zouden zijn. Ik verwacht overigens niet dat hij bij gaat tekenen. Misschien kan PSV hem ruilen tegen Ramselaar!
Vind ik leuk
Koffieee +228
donderdag 13 december 2018 om 00:00
Van mij mag je de tyfus genieten
Vind ik leuk
Maan88 +6558
donderdag 13 december 2018 om 00:02
Ik mag de tyfus krijgen? Misschien heb ik hem wel al, geen idee. Maar bedankt iig. Jij ook een fijne avond verder.
Vind ik leuk
Blindsy +18690
donderdag 13 december 2018 om 00:05
Oprotten met die Rammelaar.
Vind ik leuk
johny +99
donderdag 13 december 2018 om 12:34
Maan88 Wie is dat die RAMMELAAR ? Is dat die miskoop van jullie.Jullie PSV tje hebben al 2x verloren van Feyenoord . Gaan jullie nu daarom uitkijken voor spelers bij dit grote Feyenoord weg te kapen. Het moet toch pijn doen in de ogen van die kale Gerbrands als hij zo'n groot talent als Kokcu bij Feyenoord ziet spelen. Maar helaas zal het PSV niet lukken om deze speler weg te kapen uit ROTTERDAM....
Vind ik leuk
Maan88 +6558
donderdag 13 december 2018 om 22:10
Gelukkig hebben wij geen enkele goede speler of groot talent. Loser
Vind ik leuk
Koffieee +228
donderdag 13 december 2018 om 00:00
PSV? Is dat niet die club die 2 x verloor van de club die dd aansluiting mist met de tob🤮
Vind ik leuk
Kaar +2999
donderdag 13 december 2018 om 00:03
PSV opzouten....
Vind ik leuk
Blindsy +18690
donderdag 13 december 2018 om 00:05
Frenkie-wie? Kökcü!
Vind ik leuk
Vooruit +227
donderdag 13 december 2018 om 00:12
PSV??????? HaHaHaHa Vooruit dan, voor € 150 miljoen. Vriendenprijsje
Vind ik leuk
Maan88 +6558
donderdag 13 december 2018 om 00:15
Dan moeten we even langs de gemeente;-)

Ja ik zal het zelf maar zeggen
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 00:39
Wat een dom bericht, volgens mij heeft de schrijver weinig tot geen hersencellen.
misschien was het wel een van zijn dromen, maar man man man wat kan jij uit je nek zwetsen.
Vind ik leuk
Leeds United +1434
donderdag 13 december 2018 om 01:23
Een nieuwe hype is in de maak!
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 07:30
In eerste instantie zou het niet eens zeker geweest zijn of dat hij überhaupt wel minuten zou gaan maken, 'hij was zelf ook verast dat ie een inval beurt kreeg' weet niet waar ze die broodje aap verhalen vandaan halen..?
Vind ik leuk
rotterdammm +1630
donderdag 13 december 2018 om 08:20
Ach ach PSV ga je nou zo doen. Beetje zielig
Vind ik leuk
Leeds United +1434
donderdag 13 december 2018 om 09:22
Beter dan dat Ajax zo gaat doen. Dat vind ik nog minder te pruimen.
Vind ik leuk
rotterdammm +1630
donderdag 13 december 2018 om 09:52
Zeker waar, ik dacht dat ze weer een gentleman agreement hadden na die gesprekken van laatst, om van elkaars talenten af te blijven. Maarja laten we het ook maar met een korreltje zout nemen... The Sun...
Vind ik leuk
Leeds United +1434
donderdag 13 december 2018 om 11:46
Niemand neemt de "Sun" serieus hier in Engeland. Nog slachter dan de Daily Mail. Ik zou het een broodje aap verhaal noemen.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 09:26
PSV kom op zeg. Doe zelf eens wat aan opleiding.
Vind ik leuk
johny +99
donderdag 13 december 2018 om 12:25
Aan PSV moet Feyenoord Orkun Kokcu zeker niet laten gaan . Gerbrands die met die vleeshelm ziet weer Dollar tekens in zijn ogen. Hij wilt dit groot talent voor een prikje kopen en dan duur van de hand doen . Het zijn ratten in Eindhoven. Ik dacht dat er onderling geregeld was dat er geen jongere talenten mochten weggekocht worden of telt dit niet voor PISVEE . Doet Feyenoord of Ajax dit dat ze talenten als ze die hebben bij Pisvee weg kapen ,dan schreeuwen ze in Eindhoven moord en brand.Ik zou zeggen PSV doe zelf de talenten opleiden en geen talenten kopen zoals jullie altijd doen en nog iets Orkun Kokcu is geen Mexicaantje.
Vind ik leuk
Maan88 +6558
donderdag 13 december 2018 om 22:12
Johny.. niet zo stoer praten man. Dat ben je helemaal niet
Vind ik leuk
johny +99
donderdag 13 december 2018 om 22:26
Maan 88 Ben jij dan zo stoer met je kinder praat . behoor jij ook bij die stomme boeren uit Eindhoven die menen dat jullie Kampioen gaan worden dan heb ik medelijden met jou , dan laat ik jou met rust.Want deze hoop wil ik je niet ontnemen ik vind je zielig.Droom maar verder van die vieze platte boerenkar.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 15:34
Die boeren hebben lang zitten snurken als ze m nu nog moeten scouten! T Enige wat ze daar kunnen opleiden is een Edward Linskens of een Jorrit Hendrix, alles wat goed is halen ze van andere clubs.
Vind ik leuk
FCG1971 +4717
donderdag 13 december 2018 om 15:44
En waar komt deze speler dan vandaan?
Vind ik leuk
johny +99
donderdag 13 december 2018 om 17:45
Ja van Geel nu begint jou werk, zorg dat je niet alweer te laat bent met de contract verlengen van Orkun Kokcu. Er zijn vele grootmachten achter deze grote talent die bij Feyenoord een geweldige speler kan worden .Er zijn vele goede talenten door je vingers geglipt omdat je te traag handelde.Maar nu kan je het tegen houden dat Kokcu niet vertrekt uit de kuip.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 18:56
Hahahaha, tuurlijk. Al die scouts waren helderziend en reisden helemaal naar Emmen af omdat ze wisten dat vaste waarde Toornstra geblesseerd uit zou vallen en niet de voor de hand liggende Ayoub, maar de 17-jarige Kokcu zijn debuut zou maken. En nog uit zou blinken bovendien.

Leuke poging van zijn zaakwaarnemer, veel succes met de contractsonderhandelingen 😆
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 19:30
Zondag basis!!!!
Vind ik leuk
Harry.f +399
vrijdag 14 december 2018 om 09:29
Eindelijk breekt een groot talent door waar de pers alweer opduikt om gelijk weer roddel en van alles te fantaseren.Natuurlijk voor VP een open doelkans om de boel op te hitsen. Als Feyenoord deze speler verkoopt of niet weet te binden voor langere tijd dan is de club echt een middenmoter. Het gaat hier over een talent die over een enorme potentie beschikt waarbij zijn doelgerichtheid een extra gegeven is . Natuurlijk wil iedere topclub zo een speler inlijven zelfs PSV maar die zal nooit kunnen opbieden wat de echte topclubs in Europa zal bieden Tot die tijd is hij van het legioen amsterdammers en lichtkappen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
zondag 16 december 2018 om 15:37
Psv moet opzouten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws