Sol niet naar Feyenoord: 'Hij zal wel voor de knikkers gekozen hebben'

Sol niet naar Feyenoord: 'Hij zal wel voor de knikkers gekozen hebben'

Gepubliceerd: zaterdag 19 januari 2019 om 10:18za 19-01-2019 om 10:18

Jan Boskamp vindt het jammer dat Fran Sol niet naar Feyenoord is gekomen. In plaats van een grote stap in de Eredivisie, koos de Spaanse spits voor een lucratieve transfer naar Dinamo Kiev.

Sol leek begin dit seizoen op weg naar Feyenoord, want bij RTV Rijnmond werd gemeld dat hij als mogelijke vervanger van Nicolai Jörgensen moest dienen. "De geruchten zijn dat één en ander al voorgekookt is. Mocht Jörgensen komende winter vertrekken, dan maakt Fran Sol de overstap naar Feyenoord", zei Feyenoord-watcher Ruud van Os bij FC Rijnmond.

Uiteindelijk is het niet Feyenoord geworden. "Ik vind dat wel jammer, ja", reageert Boskamp bij Veronica Inside. "Hij zal wel voor de knikkers (geld, red.) gekozen hebben. Sol had echt gepast bij Feyenoord. Niet dat het een wereldtopper is, maar hij had er wel een stuk of twintig ingeschoten bij wijze van spreken. Van Persie stopt na dit seizoen. Je had de ideale vervanger."

Boskamp dacht dat Renato Tapia een eventuele rol zou spelen in een transfer van Sol naar Feyenoord. Tapia maakt het seizoen op huurbasis af bij Willem ll. "Met de kans dat Sol zou komen, maar spijtig genoeg komt hij niet."

Johan Derksen vraagt zich af of Sol het waar kan maken in Oekraïne. "Ik denk ook niet dat hij het gaat redden bij zo'n grote club. Dat is het trieste aan deze zaak. Ik gun hem dat geld, want dat is natuurlijk goed. De Nederlandse competitie is ideaal voor hem. Als er miljoenen lonken is dat niet relevant. Dan denkt dat soort jongens daar niet bij na. Ik kan dat ook begrijpen."

Ook René van der Gijp laat zich horen. "Hij komt in alles tekort. Hij komt lengte tekort, snelheid en kracht. Voor Nederland is hij ideaal. Jij denkt toch niet dat hij daar in Oekraïne ooit nog een kopduel gaat winnen? Die verdedigers zijn allemaal 2 meter 17."

Lees ook: Sol neemt afscheid met videoboodschap: 'Dit is geen voorgoed vaarwel'

Poll

Eens met Boskamp?

(1630 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 19 januari 2019 om 10:20
Feyenoord zal pas handelen als Jorgensen vertrekt. Daar kan Sol niet op wachten plus het salaris in Oekraïne voor zijn kwaliteiten zou ik ook niet afslaan
Vind ik leuk
Snoun +1158
zaterdag 19 januari 2019 om 10:20
Als je kon kiezen om naar het buitenland te gaan, waarom zou je dan naar Feyenoord gaan?
Vind ik leuk
Romo +1396
zaterdag 19 januari 2019 om 10:24
Idd liever in Nederland wonen dan in de Oekraïne...zelfs met pegels, als ze je al uitbetalen
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:25
Omdat Oekraïne niet beter is dan Nederland. Maar je hebt gelijk. Waarom zou je naar Ajax gaan als je naar het buitenland kan.
Vind ik leuk
Snoun +1158
zaterdag 19 januari 2019 om 11:05
Dat dacht Dusan in het begin ook, maar kijk 'm nu!
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 11:39
Volgens mij was hij al in het buitenland ?
Vind ik leuk
jari11 +3521
zaterdag 19 januari 2019 om 10:22
Wat een onzin, gewoon niet op tijd gehandeld! Sol had perfect bij feyenoord gepast.
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 10:39
Ja, koekoek. Larsson, St Juste, Amrabat, Ayoub worden allemaal te licht bevonden. En dan moet de topscorer van Willem II wel van toegevoegde waarde zijn?
Vind ik leuk
chicken +14861
zaterdag 19 januari 2019 om 10:43
Iets met, wakker worden.
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 11:03
Wees niet bang. Ben klaarwakker.
Vind ik leuk
chicken +14861
zaterdag 19 januari 2019 om 11:06
Nu feyenoord nog.
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 11:20
Dat hoop ik ook. Ieder geval een goed signaal dat ze niet voor Sol zijn gegaan.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5560
zaterdag 19 januari 2019 om 10:58
Noem eens 1 reden waarom niet? Sol was geen 1 dagsvlieg zoals bv vlemminx. Hij doet het al 3 jaar achter elkaar.
Waarom zou hij dat in dezelfde competitie, in een team dat veel meer kansen creeert, ineens niet kunnen. Sol is echt een killer in de 16.

Verder ben ik het wel eens met derksen en vd gijp. Voetballend komt hij in alles net tekort. Ik denk ook niet dat hij het daar red. Maar dan huren wij hem over een jaartje weer lekker. Hij zijn zakken vol, wij onze spits terug
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 11:02
Sol komt bij Feyenoord in een ploeg wat meer in de kleine ruimte speelt. Daar moet je ook uit de voeten kunnen. Dat heb ik nog onvoldoende gezien. Daarnaast is de druk vele malen groter. Kan ie daarmee omgaan?

Verder wordt ie niet veel beter mee. Dit is het. En dat is onvoldoende wil Feyenoord verder gaan.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5560
zaterdag 19 januari 2019 om 11:06
Daar heb je wel een punt. Maar in de nederlandse competitie heeft hij ondanks dat nog steeds ruimte genoeg. En die druk zou echt geen probleem zijn voor hem. Vergeet niet dat afwerken ook een kwaliteit is. En een heel belangrijke ook voor een spits. Voetballend is sol misschien niet zo goed maar in de 16 wint hij wedstrijden voor je. Een betere spits in de 16 is in nederland niet te vinden dus 3,5 miljoen was een koopje geweest. Sol had feyenoord wel degelijk verder kunnen brengen.
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 11:25
Voetballend moet je juist goed zijn bij de top drie. Dan redt je het.

Je merkt het aan Larsson. Bij Heerenveen had ie de ruimte, bij Feyenoord dubbele dekking. Duurt anderhalf jaar voordat ie in z'n ritme is.

En Kramer was/is in de zestien ook een uitstekende spits. Maar ja...

Nogmaals, drieënhalf miljoen vind ik voor Feyenoord een te grote gok.
Vind ik leuk
4everfcu +5355
zaterdag 19 januari 2019 om 14:08
die topscorer van willem 2 speelt anders al jaren tegen de zelfde tegenstanders dan feyenoord en scoort er al jaren op los dus ik zou niet weten waarom hij het bij feyenoord niet zal redden.
en dan de spelers die te licht zijn wat ik niet met je eens bent overigens noemen als reden om hem niet te halen .
maar volgens mij kwam een van de beste spitsen in 30 jaar van feyenoord ook bij utrecht vandaan ene dirk kuyt.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 14:09]
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 14:20
En al jaren in een ploeg die anders speelt dan Feyenoord. In de top heb je minder ruimte, dubbele dekking, minder tijd. Kan een Sol zich nog zodanig ontwikkelen dat ie dan ook het verschil maakt?

De vergelijking met Kuyt is een beetje krom. Die kwam voor een prikkie (1 miljoen) van het noodlijdende Utrecht. En was toen 21 met nog ruimte tot ontwikkeling. Daarnaast was dat Utrecht destijds een stevige subtopper, die ook veelal al op de helft van de tegenstander speelde.
Vind ik leuk
4everfcu +5355
zaterdag 19 januari 2019 om 14:38
ja zo ken ik er nog een bij de topclubs speel je meer op de helft vd tegenstander dus krijgt hij nog meer kansen dan hij nu al krijgt en als hij er al jaren bij w2 er 20 in schiet waarom bij feyenoord dan niet.

utrecht was in de tijd van kuyt geen vaste subtopper maar een middenmotor.
dat kuyt voor een prikkie kwam heeft er verder niets mee te maken en kuyt scoorde minder dan sol toen hij kwam.
wel was kuyt jonger dan sol maar dat is dan ook de enigste reden om het niet te doen.
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 15:01
Meer op de helft van de tegenstander. Exact. Dus dubbele dekking, minder ruimte. Meer druk.

Dat Kuyt voor een prikkie kwam heeft er alles mee te maken. Voor een miljoen kan je makkelijker een risico veroorloven, zeker met een 21-jarige, dan met iemand die het bijna viervoudige kost en "al" 26 is.
Vind ik leuk
4everfcu +5355
zaterdag 19 januari 2019 om 15:49
en laat sol in de kleine ruimte nou juist makkelijk scoren.
ik vind het dan ook echt een onzinverhaal van je want als hij dubbele dekking krijgt moet er ergens anders een vrij staan.
de leeftijd is het enigste wat je kan aanvoeren om het niet te doen maar hoe oud zijn van persie en jorgenson? precies je heb namelijk ervaring nodig.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 15:58]
Vind ik leuk
Sooike1208 +5560
zaterdag 19 januari 2019 om 21:39
Precies! En ik zie nu dat ze sol gewoon heel goed kunnen gebruiken. Wat kan jörgensen ttouwens in een kleine ruimte?

Dit heel matig feyenoord had sol verdomd goed kunnen gebruiken
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
zaterdag 19 januari 2019 om 10:23
Feyenoord heeft de middelen gewoon niet. Dat is het probleem.
Was een goede speler geweest voor Feyenoord, maar om nu te zeggen hij gaat voor het geld.
Kiev speelt ook altijd Europees voetbal. Dus snap dat wel.
Enige bedenkingen die ik zou hebben is het land zelf.
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 11:41
Ze hebben die drieënhalf miljoen vast wel. Alleen uitgeven aan subtop niveau doen ze terecht niet.
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
zaterdag 19 januari 2019 om 13:45
Vind Sol wel een spits die nog een stap kon zetten. Zeker bij zeeën Feyenoord lopen toch weer betere spelers om hem heen.
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 13:46
Dan was het ook een goeie spits geweest voor Ajax of PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:24
Kon inderdaad beter naar Feyenoord gaan
Vind ik leuk
rexxo +11877
zaterdag 19 januari 2019 om 10:24
Feyenoord had hem eerder moeten vastleggen. Transferbedrag was toch niet zo hoog?

Die Vente bakt er (voorlopig)niks van, en die Deen gaat einde seizoen echt niet willen blijven.

Behalve Dolberg, wat een rare snuiter is, vind ik het typisch dat Jorgensen geen NL's spreekt na een paar jaar hier.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 10:29]
Vind ik leuk
Sooike1208 +5560
zaterdag 19 januari 2019 om 10:59
Feyenoord heeft gewoon geen 3,5 miljoen
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 11:42
Heb je de jaarcijfers gezien? En de begroting voor komend seizoen? Gewoon weer winst, zelfs zonder Europees voetbal.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5560
zaterdag 19 januari 2019 om 11:56
Dat wil niet zeggen dat je 3,5 miljoen op de plank hebt liggen waarbij je direct bij kunt
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 11:58
Denk dat ze die wel hebben na de uitgaande transfers van Amrabat, Gustafson, Boetius en opleidingsvergoeding voor Kongolo (naar Huddersfield).
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:24
Had ik ook wel eens willen zien hoe dat uitpakte.
Of hij had naar Frenkie Saint Germain moeten gaan, nog beter.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:25
Trieste manier van een speler beoordelen zonder zijn karakter te kennen, als feyenoord werkelijk interesse had dat toon je dat niet naar een speler pas wanneer hij nodig is..
Vind ik leuk
The Iceman +16435
zaterdag 19 januari 2019 om 10:26
Die Gijp denkt echt dat buiten Nederland alle verdedigers reuzen zijn. Ik waag ook te betwijfelen of hij buiten Shakhtar en Dynamo een verdediger in de Oekraïense competitie bij naam kent.
Vind ik leuk
Koenbres +2009
zaterdag 19 januari 2019 om 15:17
Precies, plus dat Sol enorm veel sprongkracht heeft en juist zo goed is in het positioneren waardoor hij de duels uit de weg gaat
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1790
zaterdag 19 januari 2019 om 10:28
Dinamo Kiev is gewoon beter dan Feijenoord. Dus leuk verhaal van de "analisten" maar zo is het.
En natuurlijk kiest hij daarnaast ook voor het geld.
Vind ik leuk
Hast58 +914
zaterdag 19 januari 2019 om 10:30
Of Jan nooit voor de knikkers gekozen heeft.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:30
Ajax heeft mij ook al eens meer willen betalen als Feyenoord om supporter te worden, maar toch heb ik toen geweigerd.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13958
zaterdag 19 januari 2019 om 11:21
Nu overschat je jezelf..
Vind ik leuk
Tommieman +5809
zaterdag 19 januari 2019 om 10:31
Tja ik denk dat Feijenoord wel wilde ...
Maar willen en kunnen zijn twee verschillende dingen helaas .
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 11:42
Denk dat het omgedraaid was.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:32
Waar Boskamp zich beter zorgen om kan maken is het feit dat kleinere clubs wel in staat zijn om dit soort spelers ergens op te pikken, en Feyenoord niet verder komt dan oud spelers scouten. Heel erg armoedig, en zorgelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:34
Wel jammer idd.ik had hem ook liever bij Feyenoord willen zien
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 10:42
Prima zet van Feyenoord om 'm niet te halen. Eerst lopen we allemaal te roepen dat Annet niet met het bord op schoot moet scouten. En dat uitblinkers bij subtoppers, laat staan Willem II, het meestal niet redden. Om vervolgens Sol een goeie speler te vinden voor Feyenoord.

Nee, als Sol 19 of 20 was prima. Maar nu geen miljoenen meer aan besteden.
Vind ik leuk
Kuip +10047
zaterdag 19 januari 2019 om 11:10
Il Gordo, ook wat dit betreft ben ik het weer volledig met je eens. Wat Derksen en van der Gijp hierboven zeggen klopt als een bus. Leuke speler voor de eredivisie, maar niet voor de top drie.
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 11:28
Bij de top spelen hele andere factoren een rol. Factoren waarvan ik niet overtuigd dat een 26-jarige Sol die top gaat invullen.
Vind ik leuk
Tommieman +5809
zaterdag 19 januari 2019 om 12:26
Punt is dat Feijenoord geen top meer is en zijn best moet doen om weer in de buurt te komen . Wat dat betreft en in de eredivisie zou Sol in mijn ogen wel kunnen aanhaken . Europees niet maar dat doen de huidige spelers ook niet 😉
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 12:27]
Vind ik leuk
4everfcu +5355
zaterdag 19 januari 2019 om 14:41
nou zoals ? als sol er bij w2 20 inschiet moet hij er bij feyenoord 25 maken.
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 14:59
Waarom schoot Kramer er dan geen 25 in? Waarom schoot Machlas er bij Ajax geen 40 in?

Het is niet zo dat als je er bij Willem II twintig inschiet, je er bij de top drie ff veertig inschiet. Nogmaals, bij de top drie heb je minder ruimte voorin. Dubbele dekking. Minder tijd.
Vind ik leuk
4everfcu +5355
zaterdag 19 januari 2019 om 15:50
die deden het een seizoen sol al drie seizoenen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 15:51]
Vind ik leuk
Gyrosregime +2784
zaterdag 19 januari 2019 om 10:45
Ajoh dan haalt feyenoord toch een spitsje op bij schoothondje Dordrecht..
Vind ik leuk
WilcoS64 +4007
zaterdag 19 januari 2019 om 10:50
Naar Feyenoord!?!? En dan voor minimumloon spelen? Wie wil dat dan nog? Moet je wel hopeloos zijn.
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 11:29
Hihi. Ja, Wilco.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5626
zaterdag 19 januari 2019 om 10:55
Maar wie had dan Jorgensen moeten kopen? Die is sinds die afgeketste transfer toch ook aan het prutsen geslagen....
Samen met blessureleed...
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:55
Feyenoord kan simpelweg gwn geen jaarsalaris van 1 miljoen betalen. Afhaken bij de top is wat ze doen!!
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 11:29
Dat kunnen ze dus wel. Verrassing hé?
Vind ik leuk
Sooike1208 +5560
zaterdag 19 januari 2019 om 21:41
Wie verdient er bij feyenoord 1 miljoen NETTO dan? Dat is een salaris van bijna 2,5 miljoen bruto he? Dat betaaks feyenoord dus echt niet
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 21:44
Oh, je had het over netto? Niemand. Net als bij PSV. De enige die die salarissen krijgen, zijn Blind, Tadic, Ziyech en wellicht De Ligt.

En betaaksen het inderdaad niet.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5560
zaterdag 19 januari 2019 om 21:45
Klopt.. sol krijgt 1 miljoen netto per jaar.
Wat was jou ploegje weer aan het ploeteren zeg. Deed pijn aan je ogen. Dat wordt nog een lang seizoen....
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 21:47
Des te meer reden om die hele Sol niet te halen. Als-ie daar 1 miljoen netto kan krijgen moet-ie het meteen doen. Hier betaalt alleen Ajax dat.


Ja, het was weer kut. Het wordt geen lang seizoen hoor. Het is al anderhalf jaar (en het jaar voor het kampioensjaar) een "lang seizoen". Ondanks die schijt dennenappel en dat pauper schaaltje in augustus.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5560
zaterdag 19 januari 2019 om 22:07
Dat klopt. Sol heeft groot gelijk dat hij ff 5 miljoen netto binnen harkt.

En jullie hebben weer een flinke schoonmaak nodig. Zowel binnen als buiten het veld....
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 22:10
Vooral buiten het veld.

Je gaat mij niet vertellen dat een (wel) fatsoenlijke oefenmeester niet 30% meer uit dit materiaal haalt.

Maar ja, daar heb je een doortastende directie voor nodig (halló Jan en Annet!).
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 10:56
Logisch dat hij voor het geld kiest. Dat heeft hij zelf ook al aangegeven. Als hij daar in Kiev drie miljoen verdient, en misschien nog wel eens goed speelt daar en de interesse van andere clubs wekt, ben je al bijna financieel helemaal klaar voor het leven.
Vind ik leuk
fedor2501 +6394
zaterdag 19 januari 2019 om 10:58
Zouden die 2 nou nooit een keer langs een spiegel lopen, stoppen om te kijken en beseffen dat ze 2 ongelooflijke sukkels zijn. Zelf nog nooit iets gepresteerd in het leven maar wel alles en iedereen belachelijk maken.
Vind ik leuk
Friend +328
zaterdag 19 januari 2019 om 11:06
Gelukkig heeft Jan nooit voor de knikkers gekozen ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 11:15
Wanneer wordt "Feyenoord had" eens .....Feyenoord heeft ! 😎
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 11:30
Feyenoord heeft gelukkig niet voor Sol gekozen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 11:45
😉Bedoelde het ook meer in het algemeen. Het lijkt erop dat ze daar weer alle beslissingen voor zich uit schuiven, waardoor ze straks ...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 11:54]
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 11:49
Ja, over de trainer hadden ze de beslissing al lang moeten nemen en bekend maken ja.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 11:56
Stel dat er een andere trainer komt. Die zal wensen hebben, daar zou nu al aan gewerkt moeten worden
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 11:56
Exact. En transfervrije spelers willen dat ook.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 13:32
En dan krijg je weer ...Feyenoord had
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 13:45
In dat geval wel ja.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 11:24
Het bestuur van Feyenoord heeft nooit interesse in Sol kenbaar gemaakt. Het zijn de randfiguren bij TV Rijnmond die het hardst om Sol schreeuwden.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13609
zaterdag 19 januari 2019 om 11:26
Feyenoord is geen grote stap in de ED voor Sol.
Feyenoord is slechts sub top en in de wachtkamer voor een periode van 3 jaar tot het nieuwe stadion een feit is........in de tussentijd lopen PSV en Ajax alleen maar uit.....wat moet Sol daar mee ?
Vind ik leuk
4everfcu +5355
zaterdag 19 januari 2019 om 14:13
ben je er weer trol
Vind ik leuk
rpaulp50 +13609
zaterdag 19 januari 2019 om 16:02
Dat is een domme vraag.......
Vind ik leuk
4everfcu +5355
zaterdag 19 januari 2019 om 16:05
ja bijna net zo dom als jou reacties.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13609
zaterdag 19 januari 2019 om 16:06
Ik vraag niet naar de bekende weg ha ha, maar ben dan ook geen DOMstedeling, die hebben het uitgevonden.
Vind ik leuk
4everfcu +5355
zaterdag 19 januari 2019 om 16:41
ga jij maar lekker verder trollen en straks weer verontwaardig doen als iemand in een ajaxtopic wat over je club zegt fijne dag nog troll.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 16:41]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13609
zaterdag 19 januari 2019 om 18:54
Dankjewel.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13609
zaterdag 19 januari 2019 om 20:28
Jij ook nog een fijne 3-0 avond gewenst ha ha
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 11:34
Weer zat van Geel te slapen, het geld van van Persie was beter besteed aan Sol. van Geel heeft geen poen en geen visie, past alleen op de snoepjes in het winkeltje...
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 11:48
Tsja, men vond (vooraf) Larsson, St Juste, Amrabat, Haps ook prima aankopen. En drie maanden later had Van Geel creatiever moeten zijn. Deze geluiden had je waarschijnlijk met Sol ook gehoord.

Ik vind het prima zo. Van Persie was transfervrij en levert gewoon. Ik moet het nog zien met Sol.
Vind ik leuk
Tenno +87
zaterdag 19 januari 2019 om 11:35
Beste Jan heeft 't zelf vroeger ook gedaan en nu een ander er op wijzen dat ie voor de knikkers gaat. Als Jörgensen vertrekt? Waarheen? Wie wil nu zo'n speler? Altijd geblesseerd. Gewoon gelul van Os
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 11:38
De druiven zijn weer zuur in Rotterdam. Ik vond het wel een goede spits.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 11:38
Het bekende domme gelul weer van deze domme lullen!
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 11:48
Exact.
Vind ik leuk
rinirat +3543
zaterdag 19 januari 2019 om 11:38
Had best bij Feyenoord kunnen passen, alleen dan kom je in een matig elftal te spelen.
Word je zelf ook niet beter.
Die jongen is best een goede spits.
Vind ik leuk
bert +563
zaterdag 19 januari 2019 om 12:15
Née boskamp hij heeft niet voor de knikkers gekozen ,maar heeft een club links laten liggen die jaaaaaaaaaren geen Succes meer zal hebben ,
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 12:40
Denk eerder dat Feyenoord geen geld had om Sol te kunnen kopen.
Vind ik leuk
Raptor +195
zaterdag 19 januari 2019 om 12:45
Jammer maar Feyenoord zou nu voor Van Wolfswinkel moeten gaan.
Vind ik leuk
wil +1322
zaterdag 19 januari 2019 om 12:49
Boskamp heeft zero verstand. Sol is dodelijk in het strafschopgebied.
Vind ik leuk
jari_ +903
zaterdag 19 januari 2019 om 13:07
Sol en Jorgensen zijn toch vergelijkbare spitsen? Je wil er dan toch een ander type naast? Had Sol juist graag bij Ajax gezien.
Vind ik leuk
Bobo8484 +150
zaterdag 19 januari 2019 om 13:16
Lijkt me fijn als ze naast een lijstje oud spelers ook een scoutingslijst samen stellen waardoor ze eens een beetje anticiperen op de toekomst. Alles lijkt zo kortzichtig. Sol doet het goed dus moet Sol komen.. Leuk maar een goede scout kan misschien ergens een talent vinden met meer potentie zodat je daar mee misschien dichter bij de top 2 komt, en ook niet onbelangrijk een hogere transfersom kan ontvangen bij verkoop. Ik zie Sol over 3 jaar geen 25 miljoen opleveren.
Maar als je niet al anticipeert en snel iets wil ja dan is Sol die elke week in Nl voorbij komt natuurlijk snel gevonden..
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 19:04
Amen.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24034
zaterdag 19 januari 2019 om 13:55
Heeft Sol ook geen geheim van gemaakt.
Vind ik leuk
Cookee +12774
zaterdag 19 januari 2019 om 14:58
Ja, is allemaal waar.
Maar hoe hij deed, weet ik niet maar hij stond altijd net goed om dat laatste tikkie te geven en Promes was toch ook een held in die regio?
Vind ik leuk
Koenbres +2009
zaterdag 19 januari 2019 om 15:20
26 jaar 3 jaar geleden speelde je in de lagere divisies van Spanje en je hebt net je eerste kind gekregen. Dan komt er een club die het 8 voudige aan salaris bied. Nee ik denk dat Jan het afgewezen had hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 16:53
Alle tegenslagen in het leven doen pijn
Maar alles beter dan supporter van 020 te zijn!
FR1908YNWA
Vind ik leuk
Il Gordo +18640
zaterdag 19 januari 2019 om 19:05
Over welke tegenslag heb je het? Ik vond bovenstaande juist goed nieuws ;-)
Vind ik leuk
Smithsonian +43385
zaterdag 19 januari 2019 om 17:02
Die verdedigers zijn allemaal 2 meter 17." kom eens met iets nieuws kale...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws