Mourinho klaar voor nieuwe stap: 'Ik wil komende zomer weer terugkeren'

Mourinho klaar voor nieuwe stap: 'Ik wil komende zomer weer terugkeren'

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 10:58wo 20-03-2019 om 10:58

Laatste update: woensdag 20 maart 2019 om 11:00wo 20-03-2019 om 11:00

José Mourinho staat te popelen om weer ergens aan de gang. De trainer werd half december na tweeënhalf jaar ontslagen bij Manchester United en is klaar voor een nieuw avontuur. 

"Ik ben klaar om weer aan de slag te gaan”, aldus Mourinho tegenover beIN Sports. "Wanneer je je in de voetballerij bevindt, vlieg je op en neer tussen persconferenties, wedstrijden, video-analyses, wedstrijdanalyses en de dagelijkse sores. Dan heb je dus nooit echt tijd voor jezelf. De laatste maanden heb ik die tijd wel gehad."

De rustperiode hoeft volgens de 56-jarige Mourinho niet langer verlengd te worden. "De rol van een trainer is bijzonder en ik geniet van de dagelijkse bezigheden. Ik wil komende zomer weer terugkeren, vanaf juni. Dan kan ik weer toe gaan werken naar de start van het seizoen."

"Ik weet precies wat ik niet wil", vervolgt Mourinho zijn verhaal. "Om die reden heb ik ook al drie à vier aanbiedingen laten liggen. En ik weet ook wat ik wél wil. Daarmee bedoel ik niet één specifieke club, maar meer het type werk en de stijl van de club. Ik weet wat ik wil en hopelijk krijg ik dat ook."

Plaats een reactie

woensdag 20 maart 2019 om 11:01
Vieze vuilak die Mourinho, snap nog steeds niet waarom hij overal aan de bak komt.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:05
*kwam
Vind ik leuk
Rondebal +1121
woensdag 20 maart 2019 om 11:06
Ik snap het ook niet, maar hij heeft toch veel prijzen gepakt, en veel spelers roemen zijn aanpakt!
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
woensdag 20 maart 2019 om 11:09
Mourinho was een goeie, maar is de weg volkomen kwijt, een totaal doorgeschoten Ego die niet meer in de realiteit staat.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:36
Past dus goed bij ajax ;))
Vind ik leuk
Rondebal +1121
woensdag 20 maart 2019 om 12:41
Zo hé! Sterke reactie, en dat uit Twente! 👌
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:19
Dat uit Twente, heeft er weinig mee te maken.
Maar ik heb over het algemeen sterke reacties, dank voor de erkenning.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
woensdag 20 maart 2019 om 20:13
Ha ha, nahhhhh, zo erg is het nu ook weer niet, maar ja, pak je Real uit met 1-4 en je moet de week daarna naar Twente....pfhhhh wel een verschilletje.
Feitelijk zou Twente in dat geval een Erehaag moet vormen,
als het zo ver komt tenminste..........
Je hebt nu eenmaal baas boven baas, respect dus !!!!!! ;)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:55
Erehaag is overdreven, als ze de CL winnen ooit dan wel.
Laten we eerst maar weer promoveren lol.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:46
Pogba in ieder geval niet :-) Maarja er was een periode dat je met afbraakvoetbal en een goeie dosis geluk prijzen kon winnen. Maargoed deze gast is gewoon klaar op het hoogste niveau daar trapt geen topclub meer in.
Vind ik leuk
1904088 +980
woensdag 20 maart 2019 om 11:10
Ken je hem persoonlijk? Altijd makkelijk om mensen af te zeiken op basis van de media.
Vind ik leuk
wypy +845
woensdag 20 maart 2019 om 11:21
Als je hem al een tijdje volgt vind ik best dat je deze conclusie mag trekken.

In zijn begin periode bij Inter was het een hele andere man dan nu.
Vind ik leuk
Leodinho +727
woensdag 20 maart 2019 om 11:57
Bij inter was het ook een kut ego. Mensen doen alsof media een compleet verkeerd beeld schetst, maar dat doet de beste man toch echt zelf. Telt al jarenlang niet mee met de trainersgilde van de toppers. Is letterlijk in afgelopen 5 jaar 3x ontslagen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:23
Wie weet ken ik hem wel persoonlijk ja, wie ben jij dan wel niet om te gaan oordelen over mijn oordeel? Niet zo oordelen.
Vind ik leuk
1904088 +980
woensdag 20 maart 2019 om 14:34
Hahaha zielig mongooltje.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:35
Kijk, dat gaat dan weer te ver, dan lijk je een beetje op Mourinho
Vind ik leuk
1904088 +980
woensdag 20 maart 2019 om 14:36
Bepaal jij hier de grens? Ouwe downie
Vind ik leuk
Ale +6151
woensdag 20 maart 2019 om 17:30
Pfffffffffman man wat een kansloze opmerking.
Vind ik leuk
1904088 +980
woensdag 20 maart 2019 om 18:34
Loop je leeg?
Vind ik leuk
LifeErazor +1653
woensdag 20 maart 2019 om 11:53
Veel prijzen gewonnen en de manier waarop hij zich presenteert beschermd veel spelers.

Los daarvan vind ik zijn manier van voetballen lelijk en kan je zijn manieren van presenteren onfatsoenlijk noemen, vergeleken met Simeone valt hij nog wel mee ;')
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6495
woensdag 20 maart 2019 om 14:05
Dat zou weleens los kunnen lopen. Bij Madrid en Man Utd kunnen de spelers zijn bloed wel drinken.
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
woensdag 20 maart 2019 om 11:02
Die man moet ergens bondscoach worden zodat de spelers hem maar een paar keer per jaar hoeven te zien. Dan zou zijn formule nog kunnen werken.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:05
In Zimbabwe of zo..
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
woensdag 20 maart 2019 om 11:14
Of tuvalu, of de salomon eilanden.
Vind ik leuk
rexxo +15940
woensdag 20 maart 2019 om 13:03
Heren toch, Mourinho is door zijn spelopvatting en gedrag de grootste vervuiler van het hedendaagse voetbal.
Zielig voor die eilanders Tuvula en Salomon eilanden als jullie hem daar willen hebben.

Moutinho is meer geschikt als bondscoach van het nationale Portugese e-team.


Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:07
Mourinho komt nergens meer aan de bak misschien Porto nog een keer maar elders niet, er zit geen club of bestuurder te wachten op de malloot.
Vind ik leuk
leozao +2565
woensdag 20 maart 2019 om 11:08
Welnee, dan moet je ook naar allerlei jeugdelftallen kijken. Dat doet zeer aan zijn ogen!
Vind ik leuk
Mazraoui +3967
woensdag 20 maart 2019 om 11:03
Feyenoord had hem moeten strikken. Als verrassing van de eeuw
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 11:03]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:07
Het kampioenschap van Feyenoord was al de verrassing van de eeuw.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:16
Dat Feyenoord niet je favoriete club is dat kan ik wel begrijpen, maar om ze deze galbak toe te wensen is buiten alle proporties mijn beste. Excuses zijn dan ook op zijn plaats
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
woensdag 20 maart 2019 om 11:04
Nac, de graafschap en pec zoeken nog een trainer.

Hap toe zou ik zeggen.
Vind ik leuk
NumbTen +298
woensdag 20 maart 2019 om 11:05
Zie hem wel naar Italië gaan. Misschien Inter weer ofzo. Spanje of Engeland zie ik nu niet snel gebeuren.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
woensdag 20 maart 2019 om 11:06
Een sneu figuur feitelijk.
Vind ik leuk
leozao +2565
woensdag 20 maart 2019 om 11:07
Hij zoekt een club met zeer vermogende voorzitter, en zonder jeugdeftallen. Wat hij wil: al het voetbal eruit halen en voor een 1-0 gaan 2 minuten voor tijd met allerlei gearriveerde sterren...
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 11:08]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:20
Levert PSV de laatste jaren veel kampioenschappen op. Daar hoor je ook niemand over.'

Voor sommigen is winnen het belangrijkst. Kampioen worden daar gaat het om. Of het nu met 1-0 twee minuten voor tijd is of 6-1.
Vind ik leuk
leozao +2565
woensdag 20 maart 2019 om 11:23
Dus we moeten Frank de Boer terughalen en met grafvoetbal weer even 4 jaar achtereen kampioen worden?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:27
Ah kijk een echte ajax supporter, meteen bij Frank de Boer het grafvoetbal er bij betrekken. Selectief geheugen? Wedstrijden tegen barca, Man City enzo allemaal weer vergeten? Moet je eens kijken wat voor middelmaat er toen op het veld stond en vergelijken met nu. Hoesen scoorde toen nog tegen Barca, Danny Hoesen... Nooit meer wat van gehoord.

Vind ik leuk
leozao +2565
woensdag 20 maart 2019 om 11:33
Het wordt nog erger: ik haal Cruijff er ook nog bij :-). Cruijf kon en het elftal en het individu op het hoogste niveau beter maken. Met andere woorden: Wanneer de Boer een kwalitatief betere selectie (met vedettes) heeft, twijvel ik eraan of de output beter wordt met hem.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:37
Prima dat je Cruijff er bij wil halen, maar die 4x dat De Boer kampioen is geworden stond jij gewoon in de woonkamer te juichen. Nu het dit seizoen wat tegen lijkt te zitten in de competitie geef je aan dat De Boer alleen maar grafvoetbal speelde en hij er eigenlijk niks van kan.

Denk je nu echt dat Ten Hag zoveel beter is als De Boer?
Vind ik leuk
leozao +2565
woensdag 20 maart 2019 om 11:48
Uiteraard stond ik te juichen, dat geef ik toe. Maar zowel onder de Bosz als ten Hag zitten er weer wedstrijden tussen, waar de echte liefhebber van kan genieten. De Boer presteerde uitermate goed qua punten. Daarnaast valt het alleen in ED af en toe wat tegen...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:59
Je bedoelt die Cruijff de 74 en 78 verkloot heeft die sukkel
Vind ik leuk
leozao +2565
woensdag 20 maart 2019 om 13:03
Weer zo'n trieste en kansloze opmerking van je. Hoe kun je iets verkloten als je niet meedoet 1978???? Daarnaast was hij speler van het tournooi in 1974!
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 13:04]
Vind ik leuk
J Kiprich +18594
woensdag 20 maart 2019 om 12:26
Je haalt er incidenteel succes bij om vier seizoenen onder de Boer qua titels goed te praten. Kijk anders even terug naar het aantal punten dat Ajax er die vier jaren voor nodig had. Dan kun je pas met recht over kampioen van de armoede spreken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 12:34]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:32
Ik praat de titels niet goed. Waar het mij om gaat is dat dezelfde Ajacieden stonden te juichen en te springen 4 seizoenen lang en nu met afgunst over die periode praten alsof het niks voorstelde en schijt voetbal is.

Dat zou jij toch ook niet doen over jullie laatste kampioenschap. Omdat het nu allemaal maar even tegen zit, Van Bronckhorst totaal met de grond gelijk maken. Dat hij er niks van kan, waardeloze trainer is. Maar even vergeet dat het nog niet zo lang geleden is dat je op de Coolsingel stond te juichen om diezelfde Van Bronckhorst.
Vind ik leuk
J Kiprich +18594
woensdag 20 maart 2019 om 12:45
Nou, dat ben ik zeker niet met je eens. Na het 2e seizoen heb ik het commentaar over het spel van Ajax alleen maar zien toenemen. Natuurlijk ben je dan nog steeds blij met een 3e en 4e titel maar het commentaar op het vertoonde spel was er echt vollop.

En je vergelijking met Van Bronckhorst gaat niet helemaal op. Daar was de situatie te verschillend voor. Daarnaast behoor ik niet tot de categorie schreeuwers die de realiteit uit het oog is verloren over de huidige situatie. Wel ben ik van mening dat Gio andere keuzes (lees veiliger/behoudener) is gaan maken na het kampioenschap. Het feit dat Gio een prijzenpakker is gebleken verbloemt een beetje hoe Feyenoord er voor staat.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:49
Prima als je er niet mee eens bent. Vind ik dat het oogstrelend voetbal was onder De Boer? Nee, maar denk dat hij erg goed resultaat heeft geleverd met de kwaliteit die hij had. Dan vind ik dat je het als coach goed gedaan hebt.

Vergelijking van Gio is inderdaad anders, bedoel jou er ook persoonlijk niet mee. Wat ik wil aangeven is dat het soms jammer is dat mensen zo selectief zijn in wat ze onthouden. Misschien hoort het bij voetbal (je bent zo goed als je laatste wedstrijd).

Vind ik leuk
J Kiprich +18594
woensdag 20 maart 2019 om 13:06
Maar ik ben het ook wel met je eens dat De Boer het met het materiaal prima heeft gedaan. Maar dat was niet alleen de verdienste van hem. De concurrentie was ook niet best als je ziet met welk aantal punten Ajax kampioen werd. Als je als kampioen met minder dan 80 punten kampioen wordt dan was het geen best jaar voor de Eredivisie. En in 2014 werd Ajax kampioen met 71 punten. Dan sta je qua puntenaantal in de top 5 van laagste aantal ooit sinds de invoering van de Eredivisie.

Ach, als er een werel oppurtunistisch is dan is het de voetbalwereld wel. Het is alleen jammer dat het het beeld zo vertroebelt in de discussie. Een steekje uitdelen af en toe kan geen kwaad maar als er een serieuze discussie gevoerd wordt is het 9 van de 10 keer vanuit de onderbuik en laten we de feiten maar achterwege.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:07
Moet je wel eerst een baan hebben haha
Vind ik leuk
wiedewiede +450
woensdag 20 maart 2019 om 11:07
Waar dat hij ook aan de bak gaat hij zal ongetwijfeld interesse hebben in Chiellini, Pepe, Kompany, Ramos, Piqué, Terry enz.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:08
Want?

Hij heeft een voorkeur voor verdedigers die hun hoogtepunten al gehad hebben?
Vind ik leuk
wiedewiede +450
woensdag 20 maart 2019 om 11:14
Ik ga ervan uit dat je het stiekem wel begrijpt...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:05
Ja, en ik denk dat hij van Dijk en de Ligt ook nog wel wil als spitzen duo.
Vind ik leuk
wiedewiede +450
woensdag 20 maart 2019 om 13:12
Heb je zo maar kans dat je teveel scoort
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:31
Das ook wel weer waar. Maar ik denk dat hij Virgil of Matthijs dan de opdracht meegeeft van dat ze de verdedigers van de tegenpartij moeten helpen. Dat het absoluut niet 2 of 3-0 mag worden. 😂 Das een te mooie score.
Vind ik leuk
Truth +4336
woensdag 20 maart 2019 om 11:09
Fc knudde zoekt nog een trainer , ze hebben geen budget maar geweldige jeugd en zoeken iemand met naam en faam die zich op het allerhoogste niveau bewezen heeft en een ploeg kan bouwen dus ik zou zeggen jos...das jou op het lijf geschreven om je zwaar overschatte carrière opnieuw te lanceren
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:12
Die wil een club waar hij 750 miljoen kan investeren en waar het zo goed als zeker is dat hij mee kan doen om de titel, anders ziet iedereen wéér dat hij eigenlijk helemaal niet zo'n goede trainer is..
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:13
Hij wil een topclub. Geen enkele topclub wil hem. Hij is te arrogant om zijn wensen naar beneden bij te stellen. Dus wordt hij: de nieuwe Andries Jonker.
Vind ik leuk
leozao +2565
woensdag 20 maart 2019 om 11:25
Andries Jonker in het kwadraat
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:14
Ga maar naar China ! (Mijn excuses aan de Chinezen onder ons)
Vind ik leuk
Mari +13213
woensdag 20 maart 2019 om 11:16
Het geld gaat weer rollen
Vind ik leuk
henk1952 +296
woensdag 20 maart 2019 om 11:17
De man die schathemelrijk werd van het niet mogen uitdienen van contracten. Daar traptgeen enkele club toch meer in?
Vind ik leuk
Jahike +815
woensdag 20 maart 2019 om 11:19
Is z'n oprotpremie nu al op? Kan me niet voorstellen. Misschien kan ie tegen een kleine lunchvergoeding bij NAC aan de slag.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
woensdag 20 maart 2019 om 11:19
In de Mesdag Kliniek is hij van harte welkom. Geen enkele club wil nog met deze arrogante gek in zee. Wie weet Ajax. Dat past wel bij Mourinho.
Vind ik leuk
SantiagoErik +2356
woensdag 20 maart 2019 om 11:42
Word je niet moe van jezelf? 😬
Vind ik leuk
rinirat +4051
woensdag 20 maart 2019 om 11:28
Wie wil er zo een arrogante en verdedigende trainer hebben...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:31
denk dat hij opvolger wordt van Löw
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:33
Wij willen alleen niet dat je terugkeert, mou. Blijf gewoon weg.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 11:33]
Vind ik leuk
SantiagoErik +2356
woensdag 20 maart 2019 om 11:41
In de zandbak kun je genoeg bussen parkeren😳
Vind ik leuk
Romarioo +872
woensdag 20 maart 2019 om 11:45
Heb je gemist mourinho
Voetbal wereld kan niet zonder zo'n trainer als u
Bayern staat lang droog
Of tijd om Milaan weer op de kaart te zetten
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 11:46]
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 11:51
Die dorpsgek kan aan de slag bij het plaatselijk ggz elftal.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:02
NAC zoekt toch een nieuwe trainer?
Vind ik leuk
El Cazador +9345
woensdag 20 maart 2019 om 12:09
Mr. Eikel ga met pensioen, de voetballerij zit niet meer op zo'n imbeciel te wachten!!!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:14
Nac?roda?pec?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:34
De eclatante strategie, waarmee de hoogbegaafde Mourinho Barcelona met haar dodelijke saaie schijnvoetbal neutraliseerde met Internationale in 2010, was een onvervalste trouvaille.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 12:35]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:37
Fc Bal op het dak heeft zich nog niet gemeld blijkbaar
Vind ik leuk
Goo..Jari! +193
woensdag 20 maart 2019 om 12:38
Wellicht wat voor Monaco. Die nemen een trainer na 3 maanden of zo alweer opnieuw aan en hebben normaal gesproken bakken met geld om nieuwe spelers te kopen. Dat is toch meestal een vereiste bij Mourinho?
Vind ik leuk
DeNeutrale +283
woensdag 20 maart 2019 om 13:02
In het eerste jaar van F. de Boer stond AZ 11 punten voor in de winterstop. In het tweede jaar was dat PSV, ook 11 punten voor op Ajax. Desondanks wist Frank (met zijn selectie) toch kampioen te worden. Dat is razend knap!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:06
Och och och mourinho tog
Vind ik leuk
Donnygo +6136
woensdag 20 maart 2019 om 13:11
Hoop toch dat er niet weer een club is die erin trapt.
Vind ik leuk
AZ14 +603
woensdag 20 maart 2019 om 13:47
WEER IEMAND VERKRACHTEN !!! REAL UNTED < INTER PORTO !! OOOH VOETBAL VERKRACHTER JE VIRUS IS OVERAL VERSPREIDEN !! VEEL TRAINERS ZIJN DOL OP JE SYSTEEM : SPECIAL IN EINDHOVEN!! ZIJN ZE GEK OP JE !! BERT EN BOMMELTJE! HAHAH
ANTIVOETBAL TRAINER & CO
Vind ik leuk
Bhj +2520
woensdag 20 maart 2019 om 14:02
Mij benieuwen aan wie zijn poten hij allemaal gaat zagen en welke club gediend is van zijn type voetbal. Klinkt misschien heel gek, maar als Van Bommel weggaat is hij misschien wel een goede opvolger, in Eindhoven kunnen ze afbraakvoetbal handelen :)
Vind ik leuk
FrankG +124
woensdag 20 maart 2019 om 14:17
Wat voor NAC ?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:20
Welke gek gaat daar nu weer intrappen?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 15:00
Even informeren bij
NAC
Vind ik leuk
BT410 +438
woensdag 20 maart 2019 om 15:46
Is z'n oprotpremie nou al op?
Vind ik leuk
mcmodd +28569
woensdag 20 maart 2019 om 15:53
Hij aast erop om Ten Hag op te volgen, dat lees je gewoon tussen de regels door ;-). Ik zou zeggen: supporters vlieg er eens lekker bovenop, be my guest!
Vind ik leuk
Tollolsuda +135
woensdag 20 maart 2019 om 18:22
PSG ( Quatar olie dollars ) misschien . die zijn net zo gefrustreerd als madrid omdat ze uit champignonsleague geknikkerd zijn. Alleen als.ie daar praatjes heeft vinden ze m nooit meer terug. Woestijnzand...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 21:17
NAC is nog vrij!!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 03:40
Bayren
Of juv:
Of PSG
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws