Weghorst 'lijp' na clash met Utrecht-supporter: Ik had hem echt gepakt

Weghorst 'lijp' na clash met Utrecht-supporter: "Ik had hem echt gepakt"

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 13:08wo 20-03-2019 om 13:08

Laatste update: woensdag 20 maart 2019 om 13:14wo 20-03-2019 om 13:14

Wout Weghorst kan zich een uitduel met FC Utrecht als speler van AZ nog goed herinneren. Na afloop van de wedstrijd in stadion Galgenwaard werd hij belaagd door een Utrechtse fan. Weghorst was wóest, vertelt hij voor de camera van Voetbal International. 

"We speelden daar voor de play-offs", herinnert de aanvaller van VfL Wolfsburg zich. "We hadden thuis met 3-0 gewonnen en verloren uit met 3-0. Na penalty's gingen we eraf. Tijdens de wedstrijd werd ik al van alle kanten bestookt met het k-woord en kreeg ik van alles over me heen."

Dat was nog niet alles. "Na de wedstrijd zat ik met mijn familie rustig boven na te praten. Ik zat natuurlijk te balen... Toen kwam er een supporter van de roltrap af en die spuugde richting mij. Hij zei ook nog iets... Toen werd ik echt lijp. Mijn broers moesten me ook echt tegengehouden. Ik had hem echt helemaal gepakt, toen was ik er helemaal klaar mee. Het was zó vijandig daar."

Plaats een reactie

Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 13:10
"Hou me tegen!".
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
woensdag 20 maart 2019 om 13:11
Ik ben benieuwd wat Zeefuik dan gedaan had..
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 13:13
Of Lex.
Vind ik leuk
Kaar +4187
woensdag 20 maart 2019 om 13:26
Dan werd het tandjes tuffen denk ik ;)
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 13:32
:-)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:48
Lexy werd door Padt met 1 hand opgepakt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 13:49]
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 13:52
Sergio zou gewoon op Lex gaan zitten.
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
woensdag 20 maart 2019 om 14:13
En als Padt eenmaal ergens opzit dan heeft zelfs een onverwachte beuk van Zeefuik in zijn rug geen effect..
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 16:54
Ligt er aan welke Zeefuik ;-)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:37
Zijn broer erbij halen en hem plat walssen. Genero Zeebuik.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:24
Ben benieuwd wat snoyl gedaan had. Of pak m beet bazoer ofzo.
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 13:59
Anouar Kali had Weghorst zo met 1 klap een gebroken kaak geslagen...
Vind ik leuk
4everfcu +5467
woensdag 20 maart 2019 om 21:48
hahaha
Vind ik leuk
Hotboy99 +1238
woensdag 20 maart 2019 om 14:17
Ik zeg kom op dan .....jong
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 16:49
:-)

"Hedde gij soms spuug in je gezicht of niet dan?"
Vind ik leuk
Hotboy99 +1238
woensdag 20 maart 2019 om 16:55
Kende gij het nummer van een beetje spuug doet wonderen?
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 17:04
Nee, wa's da?
Vind ik leuk
Hotboy99 +1238
woensdag 20 maart 2019 om 17:08
Alsteblieft
https://www.youtube.com/watch?v=zGaPfnsdHk4

En als ik dan weer de mensen van boven de rivieren beu ben luister ik het onderstaande

https://www.youtube.com/watch?v=0eBKkyCBaNk
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:10
Ik heb mijn stempas gepakt en FvD gestemd! Dit was uitzendtijd voor politieke partijen.
Vind ik leuk
PickNikker +369
woensdag 20 maart 2019 om 13:11
Ik dacht een grefo als jij wel op de SGP zou stemmen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
woensdag 20 maart 2019 om 13:15
Gefeliciteerd
Vind ik leuk
Gearry +1537
woensdag 20 maart 2019 om 13:15
En waarom moet je dit hier vermelden? Of heeft de fvd een geweldig voetbalprogramma? Dat zou dan het enige goede zijn wat ze hebben.
Vind ik leuk
PickNikker +369
woensdag 20 maart 2019 om 13:21
Gefrustreerde D’66’er gespot!
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
woensdag 20 maart 2019 om 13:30
Omdat alleen D66 moeite heeft met fvd?
Vind ik leuk
PickNikker +369
woensdag 20 maart 2019 om 13:31
Iedereen die graag meer meer meer wil heeft moeite met FvD.
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
woensdag 20 maart 2019 om 13:33
Je bedoelt 'meer goede manieren' in de Tweede Kamer? Ja, dan heb ik moeite met FvD. En het grootste deel van de overige partijen. Echt, het zijn daar af en toe net een stel Neanderthalers.
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
woensdag 20 maart 2019 om 14:19
Dat kan. En een heleboel andere mensen hebben er ook moeite mee.
Vind ik leuk
Gearry +1537
woensdag 20 maart 2019 om 13:32
Iemand zonder hersenen gespot!! Omdat ik niet voor fvd ben, moet ik wel voor d'66 zijn? Maar goed, had kunnen weten dat ik treurige reacties op mijn reactie zou krijgen inderdaad.
Vind ik leuk
PickNikker +369
woensdag 20 maart 2019 om 13:34
Linkse moraalridder gespot!
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 13:44
Dus jij hebt liever iemand die zieltjes gaat winnen over de rug van net afgeslachte mensen.
Vind ik leuk
RWB013 +2483
woensdag 20 maart 2019 om 14:18
https://www.trouw.nl/democratie/-bij-een-aanslag-moet-je-verkiezingscampagnes-juist-niet-stilleggen-~aa652cc2/

Juist de partijen die hun campagne stil leggen proberen zieltjes te winnen, en vinden het goed uit komen dat FvD doorgaat. :-)
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 14:28
Dat hij doorging met zn campagne is niks mis mee maar een link leggen tussen de slachtpartij in Utrecht en het asielzoekersbeleid is gewoon smerig aangezien deze lafaard al jaren in Nederland is.
Vind ik leuk
PickNikker +369
woensdag 20 maart 2019 om 15:24
Die net afgeslachte mensen zijn slachtoffer geworden van de importdrang van mensen als jij.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
woensdag 20 maart 2019 om 15:38
Misschien moet je iets minder snel conclusies trekken. Ik heb niks met die gelukszoekers die hierheen komen aangezien 90% (jonge) mannen zijn die vrouw, moeder en kinderen achterlaten. Ik ben opgevoed met het idee dat je eerst vrouwen en kinderen in veiligheid brengt en dan als man vecht voor je land. Ik heb echter ook niks met hypocriete politici die zgn opkomen voor de gewone man terwijl ze zelf nog geen minuut in een echte volkswijk hebben doorgebracht. Jij bent (en dat is mijn misschien te snelle conclusie) typisch een makkelijk te beinvloeden persoon die valt voor loze woorden. Wilders valt al jaren door de mand met zn standaard antwoorden maar komt nooit met een oplossing. Baudet is nog erger alleen kan die het beter verbloemen. Het zijn slappe aftreksels van Fortuyn want ondanks dat ik het niet eens was met bepaalde dingen kon hij altijd onderbouwen wat hij zei.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:51
Zieltjes winnen gebeurt aan beide kanten.
Vind ik leuk
Gearry +1537
woensdag 20 maart 2019 om 14:38
Deze reactie zegt genoeg over je niveau. Omdat je niet voor fvd bent, dan ben je een linkse moraalridder? Maar goed, heb de trol alweer genoeg gevoed voor vandaag.
Vind ik leuk
broedkip +2222
woensdag 20 maart 2019 om 13:21
Dat is geen stemmen maar een partij voor stemmingmakerij net als hier zovelen doen. Die lijder (geen ei) doet me denken aan een man met een snorretje net als zijn maat.
Vind ik leuk
PickNikker +369
woensdag 20 maart 2019 om 13:24
Alsdus iemand die graag importeert, met gevolgen als afgelopen maandag. Bedankt he.
Vind ik leuk
broedkip +2222
woensdag 20 maart 2019 om 13:26
Een heel gevaarlijk mannetje.
Vind ik leuk
PickNikker +369
woensdag 20 maart 2019 om 13:28
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
broedkip +2222
woensdag 20 maart 2019 om 14:03
Heb je een spiegel?
Vind ik leuk
broedkip +2222
woensdag 20 maart 2019 om 14:05
Daarom was hij ook niet bij de herdenking van de doden bij de herdenking? Een man zonder gevoel van naastenliefde.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:52
Haha jij spoort niet als je die vergelijking maakt.
Vind ik leuk
broedkip +2222
woensdag 20 maart 2019 om 16:54
Trol op 0
Vind ik leuk
rakelings +85
woensdag 20 maart 2019 om 13:30
Blank schiet niet op
Vind ik leuk
Camacho +211
woensdag 20 maart 2019 om 13:43
Lekker belangrijk zeg 😡
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 13:57
Triest dat je in elk topic even wat komt roepen over de politiek. Ik zou zeggen, lik je vriendje Baudet lekker af, buk gewillig voor hem en laat ons met rust...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:14
Echt? Dom van je!
Vind ik leuk
mchollie +3690
woensdag 20 maart 2019 om 15:16
De partij voor mongolen, gezteund door russen en rascisten. Joeppie voor jou.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 15:17
Russofobie rapporteer ik consequent.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:53
Haha gesteund door russen, minder NOS kijken.
Vind ik leuk
mchollie +3690
woensdag 20 maart 2019 om 18:32
Je moet juist veel informatie inwinnen daar wordt je slimmer van zodat je weet dat je niet op die debiel of zijn partij moet stemmen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 01:42
Nee stem op een partij voor meer IS aanslagen.
Vind ik leuk
mchollie +3690
zondag 24 maart 2019 om 14:57
Nog nooit een is aanslag in nederland geweest. Domme man om zo te denken. Mensen die fvd stemmen zijn of dom of racistisch. Welke ben jij?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 00:16
Nog nooit? Jij bent dom man, Racistisch? Even de helft van Nederland wegzetten, precies 1 week geleden nog een aanslag. 5 Mei in Denhagistan, en op CS 020 tot 2x toe. Theo van Gogh, en Pim. En vergeet er nog veel. Aanslag moskee Enschede. Ik zou zeggen kom het mij irl eens vertellen allemaal kan ik hun vertellen of jij sterk bent. Klaphals.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 01:41
En bedankt he!
Vind ik leuk
Peast22. +197
woensdag 20 maart 2019 om 13:11
Uuuuuuuuuuu
Vind ik leuk
PickNikker +369
woensdag 20 maart 2019 om 13:11
Die Wout weghorst is echt de Badr Hari van Overijssel jongens!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:23
PickNikker GoD !!!
Vind ik leuk
PickNikker +369
woensdag 20 maart 2019 om 13:25
KaakchirurgHELD!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:12
Nou, bel de Wouten.
Vind ik leuk
Pluspot +166
woensdag 20 maart 2019 om 13:13
Yeah, this one time in bandcamp, and I stuck a flute in my pussy
Vind ik leuk
Piranha73 +328
woensdag 20 maart 2019 om 13:14
Spuuglelijk zoiets
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
woensdag 20 maart 2019 om 13:16
"Kom dan".
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:18
Ik ken meerdere verhalen over meneer Weghorst waarin hij zelf totaal respectloos is richting het publiek van de tegenstander. Dit geval in Utrecht valt niet goed te praten maar misschien is het toch een beetje karma.
Vind ik leuk
BS +1390
woensdag 20 maart 2019 om 13:30
Wout zal dat niet aan jezelf te danken hebben, je daagt het publiel ook altijd uit. Spugen moet je miet doen als supporter, wat is dat laf
Vind ik leuk
AZ14 +603
woensdag 20 maart 2019 om 13:32
Arrogantie druipt ook van zijn neusje !! raar ventje !!
Vind ik leuk
rakelings +85
woensdag 20 maart 2019 om 13:34
Haat is de nieuwe liefde die er altijd al was
Vind ik leuk
AZ14 +603
woensdag 20 maart 2019 om 13:43
Jaa!! te arrogant en hij overdrijft te veel !! ik moest lachen wanneer hij een kans miste of wanneer hij aandacht wil trekken !! Ik was blij toen hij was weg bij AZ !! die past niet en Vander Brommetje ! die eikel houdt van onder sub top speler
Vind ik leuk
RGB +1931
woensdag 20 maart 2019 om 13:37
Vijandig? In de Galgenwaard? Je verwacht het niet.?
Vind ik leuk
Mozes24 +1162
woensdag 20 maart 2019 om 13:40
Ajax supporters ergens nog welkom......je verwacht het niet😉.
Vind ik leuk
RGB +1931
woensdag 20 maart 2019 om 13:41
Oh, Weghorst is Ajax-supporter. Dat wist ik niet, nee dan is het logisch.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:35
Nee inderdaad.
Vind ik leuk
Mozes24 +1162
woensdag 20 maart 2019 om 13:39
Nu nog de stoere jongen willen uithangen woutje🤣.
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 13:54
Een groot deel van die vijandigheden had AZ zelf over zich afgeroepen. Het geblaat van John voor de wedstrijd, de houding en het gedoe van Tim Krul bij de penalty in blessuretijd met Haller en in het geval van Weghorst het continue gejammer, geklaag en geruzie op het veld. Het grappige is, deze jongen klaagt nu over de vijandigheid in Utrecht. Maar hij snapt niet dat zijn gedrag voor sterke reacties zorgt. Waarbij ik overigens niet wil goedpraten dat iemand hem na de wedstrijd bespuugd en uitscheld, want dat is gewoon not done...
Vind ik leuk
Busk +2145
woensdag 20 maart 2019 om 19:29
Ach, das war einmal.
AZ had het toen niet zover moeten laten komen.
Het was sowieso toen een klote seizoen. Hen weinig behoorlijke potten gezien toen van AZ kant.

Iedereen was toen eigenlijk al flauw van Brommetje.

Frappant verhaal is dat hij nu nr Utrecht verhuist.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:32
Dan mag hij wel allert zijn de hele dag.
Wel dichter bij Duitsland.
Vind ik leuk
De Hout +2037
woensdag 20 maart 2019 om 13:55
Utrechtse sukkeltjes...
Vind ik leuk
Johnnies +2769
woensdag 20 maart 2019 om 16:46
Az flikkertjes
Vind ik leuk
Busk +2145
woensdag 20 maart 2019 om 19:25
Succes met v/d Brom😁
Vind ik leuk
Johnnies +2769
woensdag 20 maart 2019 om 19:31
Komt goed.
Vind ik leuk
Justin Kees +3319
woensdag 20 maart 2019 om 20:15
Met ons pakt hij wel de beker 😂
Vind ik leuk
Johnnies +2769
woensdag 20 maart 2019 om 20:17
Zo is dat, en wie weet nog meer.😂
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 20:17]
Vind ik leuk
Jan84 +273
woensdag 20 maart 2019 om 13:56
Wat is de meerwaarde van dit artikel?
Vind ik leuk
Busk +2145
woensdag 20 maart 2019 om 19:29
Ik zie het nut er ook niet van in.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:04
Wat ben ik toch blij dat iedereen een opleiding heeft genoten, vandaag de dag.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:16
"You want some"!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Erik-Vites +1011
woensdag 20 maart 2019 om 14:16
En nu het moraal van het verhaal.....
Wat een nutteloos artikel
Vind ik leuk
mcmodd +28569
woensdag 20 maart 2019 om 15:30
Dat moet de clubgek van Utrecht zijn geweest. Ik had liever dat je die inderdaad had aangepakt, je moet die broers alsnog een berisping geven.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 15:33
Woutje maaskantje hou me tegen hou me tegen.
Haa nee zonder gekheid in een voetbalstadion ben ik voor het laatst geweest met mijn zoontje dat was in 2000 denk Willem ll-feyenoord zoontje was toen 6 jaar oud .
Dit was voor mij de laatste keer wat dat manneke allemaal zag en hoorde om hem heen was niet normaal.
Ik was er van af toen ook klaar mee want echt wat er tegenwoordig in die stadions allemaal gebeurd daar hoef je voor de gezelligheid niet heen te gaan nu is het natuurlijk niet over al zo he .
Maar dat gevloek en dat haat tegen mekaar echt belachelijk en dan dat K woord terwijl je zelf er aan lijd dat vond ik wel zo pfff dat kwam echt binnen voor mij nooit geen stadion meer in
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:32
Hoe kun je nu stellen: wat er tegenwoordig allemaal in stadions gebeurt......als je er al 19 jaar niet meer komt?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:54
Da's waar maar als je af en toe beelden voorbij ziet komen
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:08
Ik zit al 45 jaar bij Utrecht op de tribune. Ik heb me nog nooit onveilig gevoeld.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:30
Sterk verhaal. Het was namelijk een gezellig feestje. De enige met frustratie kwamen uit Alkmaar.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:36
Berucht hooligan Wout W.
Vind ik leuk
Johnnies +2769
woensdag 20 maart 2019 om 16:46
Wout is een watje.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:29
Je had hem helemaal gepakt maar als je broers er niet waren deed je niks ? Zo'n 'HOU ME TEGEN' gast is hij wel ja. Aansteller!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:37
Ik zet me geld in op zeefuik lex kan niet veel mislukte bij Feyenoord en schiet in ze eigen goal arme jongen vroeger geen pindakaas gegeten
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 01:14
Dat zijn coke junks, zielige lui 1 voor 1. Geen eens blij als ze winnen, wannabee feijenooiders.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws