FC Twente in de markt voor PSV'er: Gemeld dat we interesse hebben

    FC Twente in de markt voor PSV'er: "Gemeld dat we interesse hebben"

    Gepubliceerd: vrijdag 12 januari 2018 om 15:38vr 12-01-2018 om 15:38

    FC Twente-trainer Gertjan Verbeek zet de deur open voor Adam Maher. De overbodige PSV'er staat in de belangstelling van de Enschedese club.

    Verbeek kent Maher van een gezamenlijke periode bij AZ, waar de 24-jarige middenvelder in 2013 een miljoenentransfer naar PSV verdiende. In Eindhoven slaagde Maher niet. "Ik heb altijd heel prettig samengewerkt met Adam en ik ken hem goed", vertelt Verbeek desgevraagd aan FOX Sports.

    "Het is jammer dat Adam niet geheel uit de verf is gekomen bij PSV. Daar had ik zelf wat meer van verwacht en ik neem aan Adam ook. Hij heeft nu nog een halfjaar te gaan en dan loopt zijn contract af. We hebben gemeld dat we interesse hebben, maar ik weet niet hoe het er nu mee staat."

    Op dit moment lijkt Twente de beste papieren te hebben voor de komst van Maher. Ook FC Utrecht is in de markt, terwijl Sparta vorige week afhaakte. Maher speelde dit seizoen één Eredivisie-minuut voor PSV.

    Poll

    Is Maher een goede versterking voor Twente?

    (1530 stemmen)

    Plaats een reactie

    TheMariner +3519
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:42
    Hebben ze in Enschede weer geld gevonden ergens?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41640
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:43
    Twente werkt gewoon nog met ongeveer het 5e budget van Nederland hor.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3519
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:55
    In Tubantia staat dat er nog altijd een schuld is van 61 miljoen euro!!! Daarom vroeg ik het me af.
    Vind ik leuk
    peinke +2113
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:18
    Bij de Tukkers valt alles binnen het spelersbudget. Bakken schuld, maar ze kunnen er rustig spelers op na houden die 5 ton verdienen. Moet kunnen!!! Sterker nog, het spelersbudget lijkt ook nooit op!
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:08
    Klopt ze hebben ook kei veel spelers onder contract staan iets van 43 of zo hoe kan dat nou.?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:19
    Er zijn ook zat bedrijven met een schuldenlast die nieuw personeel in dienst nemen... ik zie het probleem biet
    Vind ik leuk
    TheMariner +3519
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:06
    20.000.000 moest door schuldeisers kwijtgescholden worden.
    32.000.000 gemeenschapsgeld was nodig als lening.
    Er gaan nog miljoenen naheffing komen van de belastingdienst. Allemaal om de plaatselijke voetbalclub te redden.

    Alle vergelijking die jij dus maakt tussen FC Twente en gewone bedrijven gaan dus mank.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5837
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:28
    Twente heeft geen 32 miljoen maar 17miljoen van de gemeente geleend. Minder dan de meeste andere ED clubs.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3519
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:42
    Die ombuigingen werden door de gemeente Enschede als voorwaarde gesteld bij de garantstelling voor 32 miljoen euro, waarmee FC Twente zijn schuldenlast wil herfinancieren.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5837
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:30
    De gemeenteraad van Enschede is donderdagavond in meerderheid akkoord gegaan met een pakket steunmaatregelen aan FC Twente.
    Een eerder verstrekte lening van 17 miljoen euro wordt verlengd en de gemeente staat daarnaast garant voor 8,4 miljoen euro.
    Vind ik leuk
    peinke +2113
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:20
    Ik ook niet... Gewoon opheffen als je er zo'n teringzooi van hebt gemaakt, al helemaal als je steeds gesteund moet worden door de gemeente en het risico loopt aansprakelijk gesteld te worden voor de schulden van zo'n stelletje oplichters die nog steeds met salarissen strooien van tonnen.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5837
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:32
    Van die 62 is 35 miljoen schuld en de rest moet in diensten betaald worden aan sponsoren en seizoenkaart houders.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5837
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:28
    4e begroting.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 19:35]
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41640
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:48
    Ik meen dat die van Heerenveen niet bekend is. Die zal rond die plek ook hangen of wat lager zijn inderdaad.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19048
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:44
    Nee dat zeggen ze toch ook niet?
    Er is belangstelling.. en dat valt te snappen als je naar ons middenveld kijkt;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:47
    Zal het dan toch :p
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19048
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:49
    Hoe lang roep ik het al...? :p
    Vind ik leuk
    Dorzon +4446
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:51
    ja ze vonden nog een potje met daarop de tekst "zwarte kas" Niemand weet waar dat potje vandaan komt maar ze gaan het wel aanwenden
    Vind ik leuk
    FCT65 +2129
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:32
    Er zijn nog veel meer potjes met zwart geld; echter het verleden heeft ons geleerd dat je dit gespreid moet uitgeven, anders springt het in het oog en maken ze slapende honden wakker. Dit seizoen gewoon één potje en dan volgend seizoen weer één...enz, enz.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4446
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:37
    goed bezig
    en nu maar hopen dat de andere clubs daar niet achter komen, iets met ranking en deel uit tv gelden pot.
    maar als je andere clubs nept maakt dat in tukkerland niet al teveel uit toch? Zolang fc fraude maar door kan gaan
    Vind ik leuk
    FCT65 +2129
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:49
    Clubs hebben al hun deel van de tv gelden ontvangen, dus daarover hoef je je niet druk te maken.
    Het is misschien wel handig van jou om dit niet te vaak te posten....we willen geen slapende honden wakker maken, dus bij voorbaat dank alvast.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4446
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:24
    ik zal geen slapende honden wakker maken ;-)
    is het akkefietje met de fiod ondertussen opgelost?
    Vind ik leuk
    FCT65 +2129
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:18
    Nee, maar Twente heeft op dit moment 5,9 miljoen gereserveerd. Als het allemaal goed gaat, wordt één dezer maanden de zaak afgehandeld.
    Bedankt voor je medewerking ;-)
    Vind ik leuk
    peinke +2113
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:19
    Volgend jaar geen last meer van. Jupiler en een al snel volgend faillissement met die 61 miljoen.
    Vind ik leuk
    FCT65 +2129
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:19
    Laten we het hopen voor jou.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:45
    Geniet nog maar even met Zwolle in het linkerrijtje. Volgend jaar kan het zo maar anders zijn, wat bij een club als Zwolle met weinig middelen wel te verwachten is.
    Vind ik leuk
    peinke +2113
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:17
    Weinig middelen.... FC L&B -61 miljoen!
    Vind ik leuk
    redknap +1133
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:42
    Ja, sie hebt wat
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:48
    Het word tijd dat hij weer aan het spelen komt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:49
    Roda is vet de sjaak als ook Twente, na Sparta, zulke spelers gaat halen
    Vind ik leuk
    mcmodd +24187
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:34
    Als je op deze manier ook al de degradatiestrijd zou gaan verliezen is het niet best met je cluppie. Ik zeg: trainen, trainen, harder trainen, nog harder trainen. Dan kom je er wel.
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:16
    zijn agent gaf aan dat Adam Maher geen interesse zou hebben in Sparta waarom zou hij dan wel interesse hebben in Twente (staan min of meer net zo hoog)
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3458
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:20
    Beste fans van heel NL, groot stadion, heerlijke sfeer? Ben jij zo dom of zie jij geen duidelijke verschillen tussen Sparta en Twente (weliswaar niet op de ranglijst) ?
    Vind ik leuk
    frhoi +1016
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:25
    beste fans?
    Vind ik leuk
    Jafio +1804
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:26
    Beste Fans ga fietsen. Fc fraude moet je niet willen.
    Wel het vriendje van de knvb. Lees overigens dat slagveer zijn blessure aardig overdreven heeft! Naaiers
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3458
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:29
    Beste fans ja, mogen mag elke Eredivisie club jaloers op zijn. :)
    Vind ik leuk
    peinke +2113
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:22
    Vooral die in dat spelershome huishouden! Over beste fans gesproken!
    Vind ik leuk
    FCT65 +2129
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:22
    Hoezo? Het huishouden in het supportershome werd grondig gedaan met Witte Reus....;-)
    Vind ik leuk
    peinke +2113
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:22
    Witte Kneus bedoel je!
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3458
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:30
    Zit je er nogsteeds mee joh? langer dan 2 jaar later... Zielig figuur ben je als je bij elke Twente topic dezelfde reactie plaatst.
    Vind ik leuk
    FCT65 +2129
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:36
    Laat hem, iedereen heeft zo zijn hobby, hij heeft deze ;-)
    Vind ik leuk
    peinke +2113
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:23
    Feiten zijn feiten! Die gaan zelfs na 5 jaar niet weg. Eens een oplichter, altijd een oplichter!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:37
    Vreemde aanname. Vriendje van de KNVB. Verre van dat. Schoon schip genaakt, Twente doet alles op eigen kracht. Kun je van die Naccers niet zeggen. Handje ophouden bij City. Unal was een goed gescoute voltreffer, helaas blijft het maar bij 1 speler.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 17:24]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:25
    Vreemde aanname. Vriendje van de KNVB. Verre van dat. School schiphol genaakt, Twente doet alles op eigen kracht. Kun je van die Naccers niet zeggen. Handje ophouden bij City. Unal was een goed gescoute voltreffer, helaas blijft het maar bij 1 speler.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4446
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:39
    bij twente betalen ze je zwart en hou je dus per saldo meer over. Het zijn broodvoetballers die denken alleen in geld.
    Vind ik leuk
    Jafio +1804
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:43
    We gaan zien wie de beste supporters heeft als volgend jaar Twente in de Juup league speelt. En over hand op houden te spreken. Volgens mij moest er door externen snel geld komen anders kregen ze geen licentie.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5837
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:35
    Nee bij Vitesse deden ze het zwart.
    Alleen Vitesse werd natuurlijk niet bestraft door de KNVB, die vormden toch geen gevaar.

    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:31
    Psv is al rond met NAC, alleen maher Moet nog rond komen met Nac. Gaat om een half jaar contract
    Vind ik leuk
    Setovitch +1427
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:48
    Als ze hem kunnen huren zouwel een match zijn met Gert-jan denk ik met hun verleden bij Az
    Vind ik leuk
    Bizzy +21356
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:04
    Graag aftikken
    Vind ik leuk
    B3v3r +690
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:46
    Zou een geweldige speler voor Twente kunnen zijn.. Als Verbeek hem weer aan de praat krijgt kan hij nog steeds een meerwaarde zijn.
    Wel heeft hij 4 jaar stil gestaan in zijn ontwikkeling
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws