Labyad: Er was uit Nederland concrete belangstelling van een andere topclub

Labyad: "Er was uit Nederland concrete belangstelling van een andere topclub"

Gepubliceerd: maandag 14 mei 2018 om 21:12ma 14-05-2018 om 21:12

Zakaria Labyad stond ook in de belangstelling van een andere Nederlandse topclub, maar koos bewust voor Ajax. Trainer Erik ten Hag heeft daar een grote rol in gespeeld. Welke topclub interesse had, is niet duidelijk.

"Er was uit Nederland concrete belangstelling van een andere topclub en er was ook buitenlandse interesse", zegt Labyad, die maandag voor vier jaar tekende, tegen Ajax TV. "Ik heb bewust gekozen voor Ajax. Ik heb met Ten Hag gesproken. Hij wilde me er graag bij hebben. Ik heb veel contact met hem gehad het afgelopen half jaar. Het is nooit anders geweest."

Labyad noemt Ajax 'de grootste club van Nederland'. "Toen ik bij PSV speelde, keek ik naar m'n concurrenten. Ik heb daar nooit van Ajax gewonnen. Dat is wel iets wat ik meeneem. Ajax is de grootste club van Nederland met de beste spelers. Ze hebben een minder seizoen gehad, maar ik denk dat we volgend jaar kampioen worden."

Labyad kan op meerdere posities uit de voeten en focust zich dan ook niet op een positie. Een voorkeur heeft hij wel. "Ik heb niet echt een bepaalde positie waar ik me op kan focussen. De trainer weet wat ik kan. Heel Ajax weet dat nu. Het liefst speel ik vanuit het middenveld, maar je weet nooit hoe het gaat in het voetbal. Dus ik zal op iedere positie inzetbaar zijn."

Poll

Gaat Labyad slagen bij Ajax?

(11854 stemmen)

Plaats een reactie

buddha +9978
maandag 14 mei 2018 om 21:14
ajacieden GECONDOLEERD met deze aankoop. en suc6 er mee.
Vind ik leuk
Whatevaa +470
maandag 14 mei 2018 om 21:17
Hoezo gecondoleerd? Snap je em zelf nog?
Vind ik leuk
buddha +9978
maandag 14 mei 2018 om 21:19
als je met zoveel geld toch nog deze middelmaat aanschaft. dan graaf je je eigen graf. snap jij het nu ook ?
Vind ik leuk
Whatevaa +470
maandag 14 mei 2018 om 21:32
Gecondoleerd roep je pas als je gaat begraven niet als je een gat graaft. Graag gedaan man. Geen probleem deze uitleg, schud et echt zo uit mijn mouw.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14353
maandag 14 mei 2018 om 21:43
Ach... die Bandé was nog duurder en daar verwacht nog minder van.
Daarnaast is 7 miljoen tegenwoordig een fooitje voor Ajax, gaven ze maar eens echt veel geld uit aan een speler die dit elftal beter maakt inplaats van een speler die alleen leuk is voor de breedte.
Nu heb je spelers als Wöber, Kristensen, Orejuela, Cassiera, Johnsen, S. de Jong, Bandé en Labyad gekocht voor een totaal bedrag van bijna 40 miljoen euro, daar hadden ze in mijn ogen beter 2 of 3 betere spelers van mogen halen die wel goed genoeg zijn voor een basisplek en die deze ploeg beter maken.
Nu heb je een lijstje spelers gekocht waarvan de helft amper speelminuten krijgt en de andere helft met Jong Ajax mee mag doen.
Koop gewoon 2 of 3 echte goede voetballers voor dat geld en haal voor de breedte wat talenten uit de jeugd in de selectie, deze aankopen zijn gewoon waardeloos en heeft Ajax 1 helemaal niets aan.
Vind ik leuk
sphynx +1053
maandag 14 mei 2018 om 21:55
dat is een beetje het beleid he, en dan hopen op 1 of meerdere spelers van het kaliber sanchez.
wij kopen voor 25 miljoen, en zitten met de vejinovic's van deze wereld
Vind ik leuk
jaja_PSV +48311
maandag 14 mei 2018 om 22:21
Aldus:
Ajax = Middelmaat
Ajax = Wanbeleid

Wanbeleid omdat ze spelers als Younes, Ziyech, Tete, Veltman, Bazoer weg pesten.
Gevolg; middelmaat op linksbuiten en rechtsback.

Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14353
maandag 14 mei 2018 om 23:46
Komt hij aan met zn “middelmaat” en “wanbeleid”, simpele ziel..
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 07:36
Je noemt nu ook wel de crème de la crème op Ziyech na dan 😉
Vind ik leuk
Come on Utreg +28458
maandag 14 mei 2018 om 22:06
Je vergeet Utrecht te feliciteren met de 7M. Daarbij doe je Labyad tekort maar dat geheel terzijde.
Vind ik leuk
buddha +9978
maandag 14 mei 2018 om 22:35
die 7 mil kunnen ze goed gebruiken. en dan de knaken van feyenoord voor ajoepie. utrecht is lekker bezig zo.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 07:41
Die knaken die komen niet bij utrecht terecht maar bij iemand anders zn portemonnee
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1964
maandag 14 mei 2018 om 21:38
Prima speler stinkt hiero naar jaloezie
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 21:39]
Vind ik leuk
buddha +9978
maandag 14 mei 2018 om 22:40
voor ons zou het een wereld speler zijn. ajax zou beter moeten halen. dus heeft niets met jaloezie te maken hoor.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1964
maandag 14 mei 2018 om 22:49
Tjah beter halen is makkelijk gezegd welke speler wil er op kunstgras spelen en voor veel minder loon dan in Spanje Duitsland enz denk haast niemand
Vind ik leuk
buddha +9978
maandag 14 mei 2018 om 22:51
gaat lastig worden idd
Vind ik leuk
mcmodd +25071
dinsdag 15 mei 2018 om 07:13
Gewoon komende zomer die douchegordijnen sprieten eraf slopen en direct spelers halen van niveau Labyad. In elke linie één, dat haal je er in een seizoen weer uit.
Vind ik leuk
Counterattack +11283
maandag 14 mei 2018 om 21:14
Leuk om te melden. Blijkbaar niet concreet genoeg. :-)
Clubs maken keuzes. Spelers maken keuzes. Makelaars bepalen?
Vind ik leuk
2cents +57549
maandag 14 mei 2018 om 21:22
Niet concreet genoeg? Of de keuze van de speler?
Vind ik leuk
Counterattack +11283
maandag 14 mei 2018 om 21:32
Dat zeg ik. Zou zomaar een goede aanwinst kunnen zijn. We'll see.
Vind ik leuk
2cents +57549
maandag 14 mei 2018 om 21:36
Hij zegt in het interview dat oa de trainer de doorslag gaf in zijn keuze.
Vind ik leuk
Counterattack +11283
maandag 14 mei 2018 om 21:38
Klopt, zal ook wel kloppen, is onder ten Hag opgebloeid.
Vind ik leuk
Cappie +7496
maandag 14 mei 2018 om 22:24
Inderdaad, de dingen die labyad zegt zijn vaak heel oprecht ;)
Vind ik leuk
2cents +57549
maandag 14 mei 2018 om 22:32
Je hebt gelijk, de echte reden is vast dat Ajax zijn droomclub is van jongs af aan. Maar ja, dat zou wat gevoelig liggen. ;)
Vind ik leuk
Cappie +7496
maandag 14 mei 2018 om 22:44
Hahaha, ja, hij sliep zelfs in zijn PSV tijd al in een Ajax-pyjama dus je kon wel eens gelijk hebben. :p
Vind ik leuk
mcmodd +25071
dinsdag 15 mei 2018 om 07:16
Hij had het shirt van Ajax al eens aan. Toen wist ik al genoeg. Nu is het wel zielig dat Ziyech net weg is, zou op het middenveld een gouden koppel geweest zijn.
Vind ik leuk
Cappie +7496
dinsdag 15 mei 2018 om 15:20
Is Ziyech nou al weg dan? Dat nieuws heb ik even helemaal gemist...
Vind ik leuk
mcmodd +25071
dinsdag 15 mei 2018 om 15:30
Je moet even participeren Cappie, hij is gewoon weg als Labyad komt. Of speelt hij nog Europees voor Ajax? Nee? Nou dan.
Vind ik leuk
Cappie +7496
dinsdag 15 mei 2018 om 16:29
Zolang een speler nog niet weg is dan is hij nog niet weg :P
Maar ik bedoel ook vooral dat het gouden koppel volgens jou, nog wel kan gebeuren.
Vind ik leuk
Niels92 +31333
maandag 14 mei 2018 om 21:15
Welkom dan maar bij Ajax :)

Hopelijk gaat het wat worden, ik laat me graag positief verrassen :)
Vind ik leuk
Bizzy +22440
maandag 14 mei 2018 om 21:17
Labyad is een geniale voetballer. Hij moet zich alleen niet laten afleiden door randzaken.
Vind ik leuk
Niels92 +31333
maandag 14 mei 2018 om 21:22
Jij reageert tenminste nog sportief :)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:25
Er zijn ook normale voetbal supporters. :)
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14353
maandag 14 mei 2018 om 21:24
Ja zo ken ik er nog wel ééntje, die speelt momenteel ook bij Ajax en is ook van Marokkaanse afkomst.
Vind ik leuk
Bizzy +22440
maandag 14 mei 2018 om 21:30
Zou jammer zijn als het zou clashen met de Ajax supporters. Marokkaanse voetballers zijn snel geraakt in hun eer. Er zal dus een modus gezocht moeten worden waar alle partijen happy in voelen.
Vind ik leuk
Niels92 +31333
maandag 14 mei 2018 om 21:33
Wanneer Labyad zijn best doet en 100% inzet voor het elftal dan verdiend Labyad alle steun van de supporters!
Vind ik leuk
Nuance +10025
maandag 14 mei 2018 om 21:42
Herstel, Marokkanen zijn snel op hun teentjes getrapt. Hun eer? Belachelijk snel beledigd bedoel je. Moet je eens kijken wat ze allemaal naar me roepen als ik een van hun zusjes probeer te versieren. Man, man de moskee is te klein.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:22
Overal moet jij moslimhaat of Marokkanenhaat promoten. Werkelijk onder elke artikel?!

Ben je een Pegida-varken die hier propaganda moet promoten?

Heeft niks met eer te maken. Of met afkomst. Dat jij je zusje op de wallen laat werken zegt niks over je superioriteit over anderen. In Zuid-Europa en Latijn-Amerika hoef je ook niet aan zus van een man te komen.
Vind ik leuk
mcmodd +25071
dinsdag 15 mei 2018 om 16:02
Dat geldt even goed voor Afrikaanse en Aziatische mannen. Blijf er gewoon vanaf, ze zijn nog veel te jong of ze bepalen zelf wel wie eraan mag komen. Mensen met moslimhaat moeten nooit meer voor de spiegel vandaan komen, totdat ze zichzelf plechtig hebben beloofd zich niet meer onsterfelijk belachelijk te maken.
Vind ik leuk
Nuance +10025
dinsdag 15 mei 2018 om 17:28
Nee hoor, ik stip alleen de dubbele standaard aan die er onder Marokkanen heerst. Heeft niks met haat te maken. Ik ben voor vrijheid van godsdienst, maar ook voor gelijke rechten. En voor vrijheid van meningsuiting. En als ik zeg dat heel veel vervelende Marokkanen nog heel veel moeten leren, is dat mijn mening. En het ging hier toevallig over Marokkanen. En niet over vervelende Nederlanders, want die zijn er ook genoeg.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14353
maandag 14 mei 2018 om 21:45
Als je kijkt naar spelers als El Hamdoui, El Ghazi en nu Ziyech dan geeft dat al duidelijk aan dat het vaak niet echt lekker samen gaat.
Maar we wachten het maar af.
Vind ik leuk
mcmodd +25071
dinsdag 15 mei 2018 om 16:04
Dat is wel heel apart zeg, ze speelden allen voor Ajax. Dan moet er toch iets loos zijn met die club.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14353
dinsdag 15 mei 2018 om 18:39
Aan wie het ligt maakt me niet uit, feit is wel dat het meestal niet lekker samengaat.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:23
Agh zo slecht is deze aankoop niet, bij Utrecht presteert hij uitstekend. Het is ook fijn dat er nu gelijk gehandeld word aangezien je vroeg aan de champions league campagne begin
Vind ik leuk
Niels92 +31333
maandag 14 mei 2018 om 21:24
Er komen nog wel wat meer spelers bij, gaat vast goed komen :)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:26
Je kunt bijna een heel elftal vervangen, tijd voor Suarez om thuis te komen
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:41
Hebben ze in Groningen niet genoeg centjes voor
Vind ik leuk
mcmodd +25071
dinsdag 15 mei 2018 om 16:09
Denk je dat die zich hier nog thuisvoelt? Nee toch? Echt niet.
Vind ik leuk
Blindsy +15828
maandag 14 mei 2018 om 22:20
Er gaan er vóór de CL, ook nog wel een paar weg... ;-)
Vind ik leuk
Niels92 +31333
maandag 14 mei 2018 om 22:21
Dat merken we dan vanzelf wel :)
Vind ik leuk
Blindsy +15828
maandag 14 mei 2018 om 22:25
Aan Ajax zelf ligt het niet, nieuwe spelers worden al vanaf de winterstop vastgelegd ;-) Toch wel een voordeel, dat je niet eerst zélf hoeft te verkopen om nieuwe jongens vast te leggen.
Maar wie moet Marcie halen, als De Ligt, Onana, Ziyech, Kluivert en Neres vertrekken? Dat merken we dan inderdaad vanzelf wel.
Vind ik leuk
Niels92 +31333
maandag 14 mei 2018 om 22:28
De Keeper van VVV zou wel welkom zijn wanneer Onana vertrekt :)
Vind ik leuk
Blindsy +15828
maandag 14 mei 2018 om 22:32
Denk dat Ajax beter kan krijgen?
Vind ik leuk
Niels92 +31333
maandag 14 mei 2018 om 22:34
Geen slechte keeper, en aangezien Ajax op de centjes moet letten is een transfervrije keeper altijd welkom ;)
Vind ik leuk
Blindsy +15828
maandag 14 mei 2018 om 22:36
Ja, Ajax kan zich weinig veroorloven ;-)
Vind ik leuk
Niels92 +31333
maandag 14 mei 2018 om 22:41
Ze kunnen het wel, ze willen het vaak niet :)
Vind ik leuk
mcmodd +25071
dinsdag 15 mei 2018 om 16:13
Blindsy: gewoon eigen jeugd gebruiken, die heb je daarvoor toch opgeleid? Dat komt altijd goed joh.
Vind ik leuk
Jorchie +374
maandag 14 mei 2018 om 22:01
Deed ten Hag ook!!!
Vind ik leuk
Whatevaa +470
maandag 14 mei 2018 om 21:16
Welkom pik. Verstand komt met de jaren. Doe je best om die negatievelingen de mond te snoeren.
Heeft jaren in de Nederlandse top en subtop gefoebele dus hij kan echt wel een knikkertje raken
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:16
De Firma List en Bedrog deel 3 van vandaag. Hoeveel afleveringen volgen er nog?
Vind ik leuk
Ale +5265
maandag 14 mei 2018 om 21:16
Heb nu al zin om te fluiten....
Vind ik leuk
Butsbal +14876
maandag 14 mei 2018 om 21:17
Koop een panfluit
Vind ik leuk
Ale +5265
maandag 14 mei 2018 om 21:18
Ga persoonlijk liever voor de dwarsfluit..
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:25
Vandaar dat je zo dwars ben :p
Vind ik leuk
Vapormax +1644
maandag 14 mei 2018 om 21:16
Jezus wat een slijmbal, zelfs Ajax supporters moeten hier toch niks van hebben??????
Vind ik leuk
Butsbal +14876
maandag 14 mei 2018 om 21:17
Hij lijkt er wel veel op, op die foto he ?
Vind ik leuk
Niels92 +31333
maandag 14 mei 2018 om 21:17
'' Labyad noemt Ajax 'de grootste club van Nederland'. "Toen ik bij PSV speelde, keek ik naar m'n concurrenten. Ik heb daar nooit van Ajax gewonnen. Dat is wel iets wat ik meeneem. Ajax is de grootste club van Nederland met de beste spelers. Ze hebben een minder seizoen gehad, maar ik denk dat we volgend jaar kampioen worden ''

Ik begin Labyad al te mogen :)
Vind ik leuk
Butsbal +14876
maandag 14 mei 2018 om 21:19
Zoals je weet liegt hij al als hij ademt dus dit maakt ons nie bang haha
Vind ik leuk
utreg1971 +1828
maandag 14 mei 2018 om 21:40
Dat Ajax de grootste is en met de meeste aanzien over de wereld is toch niet gelogen,
Vind ik leuk
#Keizerout +37702
maandag 14 mei 2018 om 21:19
Ook wel leuk om te zeggen dat Ajax de beste spelers heeft als ze je net hebben gekocht :p
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:20
Omdat hij niet weet dat het al 4 seizoenen zo is? Ik snap het niet helemaal :)
Vind ik leuk
alffie +1895
maandag 14 mei 2018 om 22:05
Haha idd Niels,
Ik mag hem wel
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 22:06]
Vind ik leuk
goedemorgen +3243
maandag 14 mei 2018 om 22:08
Ik begin hem ook te mogen, ik zie een patroon.
Nu hij bij Ajax gaat spelen wint hij waarschijnlijk nooit van PSV.
Waar zou het aan liggen ;-)?
Vind ik leuk
Blindsy +15828
maandag 14 mei 2018 om 22:22
Hij praat iedereen in ieder geval gewéldig naar de mond. Hoor al 4 seizoenen roepen dat men volgend jaar kampioen wordt. En hij zal pech in de jeugd hebben gehad. Want winnen van Ajax gaat de PSV-jeugd tegenwoordig toch wel makkelijk af? ;-)
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
maandag 14 mei 2018 om 21:17
Ach sufferd, qua grote mond past ie al helemaal bij Ajax, voetbal eerst maar eens, slappe zak!
Vind ik leuk
Jarinr10 +10548
maandag 14 mei 2018 om 21:42
Jij klinkt erg gefrustreerd Conti, gaat 't wel helemaal goed met je?
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
maandag 14 mei 2018 om 21:48
Prima hoor, dank je
Vind ik leuk
pietprecies +9424
maandag 14 mei 2018 om 21:17
Als hij uit bij PSV de winnende maakt is het me die 7 mil wel waard :-)
Vind ik leuk
Butsbal +14876
maandag 14 mei 2018 om 21:19
Kut ja, worden we met maar 8 punten voorsprong kampioen.
Vind ik leuk
AFCAPJ +82
maandag 14 mei 2018 om 21:17
Past wel bij Ajax, gaat nu al bluffen dat we kampioen worden!:p
Vind ik leuk
Vamos7 +7673
maandag 14 mei 2018 om 21:19
jaaaaaaaaaaaaaa Oranje under 17 staar voor......
Vind ik leuk
Hammie +1165
maandag 14 mei 2018 om 21:20
Waardeloze lul is het, en lieg ook alles bijelkaar...

En heeft nu al een grote bek, nog geen wedstrijd gespeeld...

Afgelopen jaar geen prijs gehaald?? Dat is al 4 jaar zo...

Hij weet niet eens waar die over praat...

Nou Suc6 er mee

Zyech 2.0
Vind ik leuk
Vamos7 +7673
maandag 14 mei 2018 om 21:20
neeeeeeeeeeeee alweer 1-1
Vind ik leuk
pico323 +7061
maandag 14 mei 2018 om 21:21
Dat die jongen vroeg bij PSV is weggegaan blijft altijd aan hem kleven. Men vergeet dat het een prima voetballer is en een aangenaam mens. Ik hoop dat hij slaagt bij de a.s kampioen
Vind ik leuk
Vamos7 +7673
maandag 14 mei 2018 om 21:21
Slecht gekeept ook, maar wat mocht hij vrij inschieten.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:22
Oh hij denkt dat Ajax volgend jaar kampioen wordt... Hij heeft iig de juiste arrogantie voor de club uit amsterdam!
Vind ik leuk
wattenstaafje +22680
maandag 14 mei 2018 om 21:23
Ok
Vind ik leuk
klick +1080
maandag 14 mei 2018 om 21:26
gedoemd om te mislukken!
Vind ik leuk
Smithsonian +37836
maandag 14 mei 2018 om 21:28
Al dat kleffe neppe gedoe. Bah.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12261
maandag 14 mei 2018 om 21:28
Er zijn "3 top clubs in de ED" , PSV wil hem uiteraard niet meer terug dus was het Feyenoord.....
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:45
rpaulp50,
Dat sommetje had ik ook gemaakt.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12261
dinsdag 15 mei 2018 om 08:46
En dan blijkt het toch PSV te zijn geweest ha ha....!
Na het onvriendelijke vertrek destijds bij PSV wel een verrassing, maar goed........ Blind is ook als Trainer ontslagen bij Ajax, als mogelijke TD door Johan ( met steun van v.d. Sar ) via de rechter geweigerd en zit nu parmantig in de RVC met v.d. Sar als AD.....verknipte wereld.
Vind ik leuk
Schaar +1534
maandag 14 mei 2018 om 21:29
Die andere topclub moet Feyenoord dan wel zijn want PSV lijkt me uitgesloten
Vind ik leuk
Kramertje +936
maandag 14 mei 2018 om 21:31
begrijp labyad wel die wil natuurlijk ook een keer 2e worden
Vind ik leuk
stratumseind +187306
maandag 14 mei 2018 om 21:36

Firma labyad voor al uw list en bedrog
Vind ik leuk
Niels92 +31333
maandag 14 mei 2018 om 21:41
Met de paplepel ingegoten tijdens zijn opleiding in Eindhoven! :)
Vind ik leuk
stratumseind +187306
maandag 14 mei 2018 om 21:55
Daar was hij destijds gestart inderdaad met zijn bvtje . Papa labyad had geen zin meer in zijn fabrieksbaantje dus zakaria maakte zich het muiten eigen.
De recente “ liesblessure” is daar het zoveelste voorbeeld van.
Vind ik leuk
Niels92 +31333
maandag 14 mei 2018 om 22:15
Ach weetje dat doen meerdere ouders, of denk jij dat veel toptalenten niet door ouders worden beïnvloed om te vertrekken en voor het geld te kiezen? Genoeg ouders die zien hun zoon maar al te graag als inkomstenbron wanneer zo'n spelertje goed kan voetballen, helaas de waarheid.
Vind ik leuk
Budazonen +426
maandag 14 mei 2018 om 21:39
Andere top club in Nederland? Je heb in Nederland maar 2 topclubs. Dat is Ajax 1 en Ajax 2. De rest is poep en stront.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:42
Stront is waar jij uit kwam met je geboorte
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:40
PSV wilde hem dus niet terug, dat is nu in ieder geval duidelijk geworden.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:41
Dit zegt genoeg over de persoon labyrat
Vind ik leuk
haarlemx +431
maandag 14 mei 2018 om 21:46
Feijenoord dus.
Vind ik leuk
orion73 +1527
maandag 14 mei 2018 om 21:47
Waarom trekt Ajax zulke spelers aan? Dit soort spelers gaan je echt geen kampioen maken. Hetzelfde geldt voor Ayoub bij Feyenoord. Leuk voor de breedte meer niet.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 21:48]
Vind ik leuk
pos +8997
maandag 14 mei 2018 om 22:01
Hehe qua niveau zit hij al gelijk op het juiste level. Met dit soort jongens mag je heel blij zijn als je wederom 2e wordt.
Vind ik leuk
SimonSays +6400
maandag 14 mei 2018 om 22:06
"Ajax is de grootste club van Nederland met de beste spelers."

Tot Labyad er kwam spelen hahaha.
Vind ik leuk
Psv1989 +2476
maandag 14 mei 2018 om 22:13
Nu al besmet met arrogantie
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:24
Ajax de beste!!!

Ajax en Marokkaanse Nederlanders gaan prima samen. Alletwee nemen geen genoegen met weinig en hebben alle twee killersmentaliteit!
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:30
Jou opmerking komt ruim 4 jaar te laat........dubbeleholmaat
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
maandag 14 mei 2018 om 22:26
Gelukkig had psv geen interesse ! OOST bedankt voor de spreekkoren ! Leuk voor ajax maar geen meerwaarde voor PSV. Bij PSV speel je om de prijzen dat is het verschil met ajax. Gutierrez is buitencategorie
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:29
Zal wel de fc twente zijn die ze bedoelen..............
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:35
Dit soort teksten kan ik niks mee,net zoals Bergwijn op z'n 12 de naar PSV ging of Bazoer andersom had Labyad dus ook in de jeugd naar Ajax gekund als hij dat de grootste club vond,hij vond zichzelf bij PSV de beste dus toen voetbalden de besten niet bij Ajax, overigens komt hij uit 1993 dus de toptijd van Ajax heeft hij niet( tenzij baby's,peuters van 0-4 jaar bewust voetbal kunnen volgen) meegemaakt,ach het blijft leuk,zulke teksten heb ik ene Mounir El Hamdaoui ooit ook horen uitspreken,we weten hoe dat gegaan is
Vind ik leuk
Axim +871
maandag 14 mei 2018 om 22:36
slijmbal
Vind ik leuk
Haka Zieyech +1427
maandag 14 mei 2018 om 22:54
Het as een goed intervieuw op Ajax TV. Labyad kan menig negatieveling nog aardig gaan verrassen.

En eerlijk...zo een jongen die graag naar Ajax komt zie ik liever dan Kluivert die zo snel mogelijk weg wil.
Vind ik leuk
Pietje2015 +15643
maandag 14 mei 2018 om 23:03
"Zakaria Labyad stond ook in de belangstelling van een andere Nederlandse topclub"

Dat kan dus alleen maar Feyenoord zijn.
Vind ik leuk
Thilo +2748
dinsdag 15 mei 2018 om 01:17
Nee PSV https://mobile.twitter.com/MikeVerweij/status/996155187407581186
Vind ik leuk
Sanuk +3412
dinsdag 15 mei 2018 om 04:57
Labyad was al rond met Twente als ze niet zoude degraderen.
Vind ik leuk
Jurjen72 +163
maandag 14 mei 2018 om 23:11
Ik weet niet wat Ajax hiermee moet.
Vind ik leuk
willem_hvn +165
maandag 14 mei 2018 om 23:15
Wel grappig dat de poll gelijk oploopt. De meningen zijn verveeld of labyad of hij slaagt
Vind ik leuk
Gerro +7963
maandag 14 mei 2018 om 23:25
Die andere club was gewoon psv want Feyenoord kan hem niet betalen denk ik.
Vind ik leuk
Sanuk +3412
dinsdag 15 mei 2018 om 04:50
Nee, was Feijenoord maar die wilden maar 2 miljoen betalen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 04:51]
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:26
Best wel zielig die ajaxcieden hier! Toen bekend werd dat ajax labyad wou halen waren ze zwaar negatief. Nu hij daadwerkelijk gehaald is zijn ze er blij mee...??? IQ hoogte van 2. En dan ook nog steeds WZAWZDB... pfff sneu volk. De text moet eigenlijk zijn wzawijzijndebielen. Ik wil wel eens een seizoen zien waarin ajax niet steeds geholpen wordt door scheids en grensrechters. Middenmoot materiaal!
Vind ik leuk
hassel +805
maandag 14 mei 2018 om 23:57
Utreg is het plafond voor deze jongen.
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1496
dinsdag 15 mei 2018 om 00:14
Dat er nog een Nederlandse topclub op hem zat te azen zal hij ook wel zelf verzinnen.
Als je bij hoog en laag ontkend dat je medisch gekeurd bent en absoluut geen overeenkomst hebt met Ajax, blijkt dus nu hoe dit figuur met de waarheid omgaat.
Zo lang Ten Hag er is zal hij zich wel koest houden, maar ik zie Ten Haag geen 4 jaar blijven.
Vind ik leuk
Just dekler +1977
dinsdag 15 mei 2018 om 01:23
Zo grappig dit. Ajacieden zijn blij met hun nieuwe speler en kotsen Kluivert uit. En labyad heeft hetzelfde gedaan bij PSV maar daar hoor je niemand over. Is toch net zo een graaier als Kluivert?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 04:43
Lekker roepen wat de mensen willen horen. Wie weet word je nog populair daar.....of ga je met Ten Hag mee ten onder.
Vind ik leuk
Sanuk +3412
dinsdag 15 mei 2018 om 04:46
Hahaha, die labyad, een triest net niet voetballertje en een pathologische leugenaar.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 07:32
Labyad houd je bek en ga lekker in ja Ajax pyjama slapen kut joch dat je bent.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws