Labyad: Er was uit Nederland concrete belangstelling van een andere topclub

Labyad: "Er was uit Nederland concrete belangstelling van een andere topclub"

maandag 14 mei 2018 om 21:12

Zakaria Labyad stond ook in de belangstelling van een andere Nederlandse topclub, maar koos bewust voor Ajax. Trainer Erik ten Hag heeft daar een grote rol in gespeeld. Welke topclub interesse had, is niet duidelijk.

"Er was uit Nederland concrete belangstelling van een andere topclub en er was ook buitenlandse interesse", zegt Labyad, die maandag voor vier jaar tekende, tegen Ajax TV. "Ik heb bewust gekozen voor Ajax. Ik heb met Ten Hag gesproken. Hij wilde me er graag bij hebben. Ik heb veel contact met hem gehad het afgelopen half jaar. Het is nooit anders geweest."

Labyad noemt Ajax 'de grootste club van Nederland'. "Toen ik bij PSV speelde, keek ik naar m'n concurrenten. Ik heb daar nooit van Ajax gewonnen. Dat is wel iets wat ik meeneem. Ajax is de grootste club van Nederland met de beste spelers. Ze hebben een minder seizoen gehad, maar ik denk dat we volgend jaar kampioen worden."

Labyad kan op meerdere posities uit de voeten en focust zich dan ook niet op een positie. Een voorkeur heeft hij wel. "Ik heb niet echt een bepaalde positie waar ik me op kan focussen. De trainer weet wat ik kan. Heel Ajax weet dat nu. Het liefst speel ik vanuit het middenveld, maar je weet nooit hoe het gaat in het voetbal. Dus ik zal op iedere positie inzetbaar zijn."

Poll

Gaat Labyad slagen bij Ajax?

(10974 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 14 mei 2018 om 21:14
Hij deelt nu al sneren uit
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:16
Snap ik. Ajax is in alles groter. Weet hij ook wel.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:20
Vooral in arrogant zijn ...
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:22
In alles, vooruit dus ook arrogant.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:21
Arrogantie noemen ze dat Antikunstgras… zelfs dat moeten ze nog leren haha? In Eendhoven zijn ze arrogant. In Mokum hebben we branie en capsones met reden. Tenslotte WZAWZDB. Daar kan niemand iets aan veranderen.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:29
Ik gun ze een lolly dus geef ze maar gelijk...
Vind ik leuk
jaja_PSV +33307
maandag 14 mei 2018 om 22:30
1) Ten Hag wordt steviger in het zadel gezet bij Ajax door deze aankoop.
2) Ajax verdient een arrogant en leugenachtig type als Labyad. Het wespennest is uitgebreid.

Ik ben zeer tevreden met deze tweeklapper bij Ajax.
Vind ik leuk
PSVFU +1111
maandag 14 mei 2018 om 23:02
Ben blij dat Psv deze zak hooi niet gehaald heeft zeg pfff
Vind ik leuk
Nashua +6646
maandag 14 mei 2018 om 23:52
Die andere topclub moet dus Feyenoord geweest zijn
Vind ik leuk
JustH +8849
maandag 14 mei 2018 om 23:05
Hij heeft het bij PSV geleerd.
Ajax krijgt dat arrogante er wel uit.
Vind ik leuk
Kees Bman +3657
maandag 14 mei 2018 om 23:12
Hahaha. En jij denkt dat ?
.
Vind ik leuk
JustH +8849
maandag 14 mei 2018 om 23:14
ikke wel, jij niet he.
Maar ook dat snap ik.
Vind ik leuk
Kees Bman +3657
maandag 14 mei 2018 om 23:17
Dat is mooi ,maar het is en blijft een eigenzinnig manneke waar je nog last mee krijgt.
Vind ik leuk
Gerro +4952
maandag 14 mei 2018 om 23:22
Waar psv last mee krijgt als ze tegen hem spelen bedoel je toch.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:37
Dat zou hij met Vitesse en Utrecht ook doen tegen PSV,een keer een goaltje verder weinig van gezien ( tegen PSV) jij wel?
Vind ik leuk
Gerro +4952
maandag 14 mei 2018 om 23:42
Ik kijk zelden naar vites en utrecht en naar psv kijk ik ook maar 2 keer per jaar als Ajax er tegen speelt duss kan je er geen antwoord op geven.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 06:39
Wij zetten Jorrit erop. Net als Ziyech niks meer van gezien in de KAMPIOENSWEDSTRIJD.
Vind ik leuk
Kees Bman +3657
dinsdag 15 mei 2018 om 07:49
Niet echt ,hij voetbalde bij FC UTRECHT of hij mee deed of niet hij mocht 8keer mee aftrappen.
Vind ik leuk
jaja_PSV +33307
maandag 14 mei 2018 om 23:43
Net zoals bij Kluivert, opgeleid door Ajax.
Vind ik leuk
dezink +810
dinsdag 15 mei 2018 om 04:59
Drieklapper Jaja_PSV

3) We ontvangen ook nog opleidingsvergoeding aan deze transfer ;-)
Vind ik leuk
MeAgain +4869
dinsdag 15 mei 2018 om 06:41
Weer een marokaantje naar Ajax. Ze leren daar niet snel, geeft toch elke keer weer problemen. Benieuwd hoe dit weer gaat aflopen. Het is ook net een soapserie bij Ajax.
Vind ik leuk
PSVFU +1111
maandag 14 mei 2018 om 23:01
Je maakt een tikfout: Wzawwdb moest t zijn toch??
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:09
Wat zijn sommige van jullie kleuters met dat wzawzdb zeg. Hoe oud moet je dan zijn om dat te gaan roepen? 14 of 15 hooguit!!
Vind ik leuk
PSVFU +1111
maandag 14 mei 2018 om 23:12
Nee midden noord nu maak jij een tikfout. Het is niet hoe oud maar welk iq... :-) en die 14/15 is dan nog hoog ingeschat...
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:12]
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:14
Tsja, hoe dan ook. Het is gewoon super kinderachtig of van een erbarmelijk laag niveau om zulk ongein te roepen. Maar ja, je doet er niks aan.
Vind ik leuk
Kees Bman +3657
maandag 14 mei 2018 om 23:15
WZAWZDB op een na ,DE nr EEN IS PSV.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:26
Niet iemand maar iets: de tijd.
En dat klokje tikt al een tijdje en zal herinneringen steeds meer vervagen. Het zal er in Amsterdam voor zorgen dat Geschiedenis steeds populairder wordt op school.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 06:49
Geschiedenis zal nooit populair worden op welke school dan ook.De Toekomst dat is belangrijk.Hoe sta je er over 10 jaar voor ,dat is belangrijk.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:57
De Ajacieden kijkens anders maar wat graag in de geschiedenisboeken. Daarin staan de laatste successen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:12
Dat geldt voor elk kampioenschap die van Psv is ook al weer achterhaald.Volgend Seizoen weer nieuwe kansen.Dit seizoen is over en voorbij dus history.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:30
Ik snap dat een Ajacied dit seizoen snel wilt vergeten maar mijn seizoen duurt nog twee potjes.
En kampioen ben je tot de volgende bekend is.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:36
ik ben geen supporter van Ajax ,sterker nog van geen enkele club.Maar als het seizoen voorbij is dan is degene die gewonnen heeft gewoon geschiedenis.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:39
helemaal niets in amsterdaaaaaaaam!!!!!!
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:39
helemaal niets in amsterdaaaaaaam
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:40]
Vind ik leuk
Hakbal +487
dinsdag 15 mei 2018 om 04:22
Super reactie. Vandaar al je likes
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:48
Je hebt geen fraai punt...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 01:14
Serieus.... capsones hahaha alsof ze steeds dommer worden.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 06:37
Dat was de afgelopen jaren niet te zien dat ze de beste waren.
Vind ik leuk
mcmodd +18777
dinsdag 15 mei 2018 om 06:52
Het is dan ook een hardnekkige nachtmerrie waar steeds die zeven letters opduiken. Het bloed druipt van de letters af en tegen het einde van die nachtmerrie veranderen die letters in doods wit en verdwijnen ze één voor één. Dan verschijnt er vaag een jaartal: je kunt nog heel vaag het jaartal 2013 ontwaren.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:46
Waar is Ajax precies de beste van?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:25
Grootste succes supporters vooral
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:25
Is je naam barry Arrogant?
Vind ik leuk
JustH +8849
maandag 14 mei 2018 om 23:04
Ja he
Vind ik leuk
Hattrick +9778
maandag 14 mei 2018 om 21:24
Als je mag kiezen tussen de 3 topclubs dan kies je natuurlijk voor Ajax ;)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:28
Tuurlijk.....wie wil er nu niet gezellig in een wespennest zitten...
Vind ik leuk
Hattrick +9778
maandag 14 mei 2018 om 21:30
Wespennest? Dat zijn de boys in geel en zwart ;)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:32
Laat VVV er even buiten aub.
Vind ik leuk
Hattrick +9778
maandag 14 mei 2018 om 21:33
Ik had het over een andere club ;)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:35
Veendam bestaat niet meer, Dortmund is te ver weg dus............?
O, wacht, je bedoelt Roda JC !
Vind ik leuk
Hattrick +9778
maandag 14 mei 2018 om 21:37
Bijna ;) een clubje uit Rusland...
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:38
Sorry, mijn toetsenbord kan die lettercombinatie niet aan.
Forza Utreg morgen en zaterdag !
Vind ik leuk
Hattrick +9778
maandag 14 mei 2018 om 21:49
Mee eens!
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:22
Fietstassen toch bedoel je?
Vind ik leuk
Hattrick +9778
maandag 14 mei 2018 om 22:26
bingo ;)
Vind ik leuk
Spiegel +7154
maandag 14 mei 2018 om 21:54
Roda jc? Zullen we die maar even laten genezen alvorens we weer grapjes maken ;)?
Vind ik leuk
Hattrick +9778
maandag 14 mei 2018 om 21:56
Ik bedoel natuurlijk Chelsea 2 :)
Vind ik leuk
Spiegel +7154
maandag 14 mei 2018 om 22:02
Die spelen toch in t blauw?

Zonder grappen. Huren is niks mis mee, mits de huurlingen ook echt iets toevoegen (Miazga, Mount) maar bijv. ook Van Ginkel bij PSV.

Kunt ook een Bojan en Cuenca huren natuurlijk ;)
Vind ik leuk
Hattrick +9778
maandag 14 mei 2018 om 22:24
Bij hun gaat het wel net iets anders natuurlijk. Alle spelers die verkocht moeten worden die worden daarheen gestuurd. Clubs als Psv En Ajax kiezen zelf welke spelers ze willen huren en zoeken dan contact...
Vind ik leuk
JustH +8849
maandag 14 mei 2018 om 23:07
4
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:32
nou, kom jij ff gevat uit de hoek, toe maar....
Vind ik leuk
Qalsi +157
maandag 14 mei 2018 om 21:59
Is ajakkes een topclub dan ? ppffff hahaha wat een losers.
Gaan het nu proberen om met een ex trainer en speler van PSV. Overigens wel een verandering ten opzichte van het verleden. Toen kwamen er alleen ex spelers van PSV om af te bouwen. Nu waarschijnlijk alleen om zijn zakken te vullen. Qua niveau zit er namelijk niet echt een verschil. Onee Utrecht heeft Ajakkes dit jaar al twee x verslagen.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 22:04]
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:19
Zolang jij niet gewoon Ajax kan typen, kan ik jou niet serieus nemen.
Vind ik leuk
Qalsi +157
dinsdag 15 mei 2018 om 14:29
Zolang jij mij niet met "U" aanspreekt ik jou ook niet.
Vind ik leuk
JustH +8849
maandag 14 mei 2018 om 23:09
Viergever
Vind ik leuk
Qalsi +157
dinsdag 15 mei 2018 om 14:30
Wil ook wel eens een prijs pakken
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:05
1-2 en 0-0.....een keer dus dombo ;-)
Vind ik leuk
mcmodd +18777
dinsdag 15 mei 2018 om 06:56
Laat hem maar, hij moet nog veel leren hoor!
Vind ik leuk
Qalsi +157
dinsdag 15 mei 2018 om 14:30
0-0 voelt gewoon als een overwinning.
Vind ik leuk
Sanuk +1705
dinsdag 15 mei 2018 om 05:12
Bij PSV was tenhag alleen maar loopjongetje, iedereen lachte hem toen al uit als hij iets moest uitleggen voor de groep, en nu is hij trainer bij de voormalig topclub, hahaha.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:23
Hij zegt toch niet tobclub?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:50
Juust niet kiezen voor die frotters in klote organisatie daar in adam
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 06:42
Jij zegt precies zo als alle Ajacieden denken. PSV zit in Mn bloed. Daar kies je niet voor
Vind ik leuk
MeAgain +4869
dinsdag 15 mei 2018 om 06:45
Dat moet hij ook wel zeggen. Bij PSV is hij niet meer welkom en terecht natuurlijk. Hij had een mooie carrière voor zich en moet je hem nu eens zien.
Vind ik leuk
Hattrick +9778
dinsdag 15 mei 2018 om 08:37
Nu mag hij spelen voor de mooiste club van Nederland... Niet slecht toch?
Vind ik leuk
MeAgain +4869
dinsdag 15 mei 2018 om 20:15
Mooiste? Wat is er mooi aan? Nee, dan zijn er vele andere clubs die mooier zijn.
Maar ik ben blij dat jij er blij mee dat dat hij naar jouw clupie komt.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:54
Ik denk dat hij dat vooral doet zodat hij geloefder binnenkomt bij Ajax
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 21:54]
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:12
In Den Haag zeggen we dan, je bent een ''slijmbal''
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:18
Ook in leugens vertellen...
Vind ik leuk
Den Daats +1691
dinsdag 15 mei 2018 om 00:33
Ik geloof echter geen woord die hij zegt...
Vind ik leuk
knapzak +1097
dinsdag 15 mei 2018 om 01:06
houd jij gewoon je mond dicht internet hooligan
Vind ik leuk
Nouwske +1599
maandag 14 mei 2018 om 21:23
Ik ben benieuwd wanneer deze uit eigen jeugd eindelijk de kans krijgt
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:39
ik denk dat we volgend jaar kampioen worden !!! Blijven denken jongen ,KENNETH BRYLLE TOPPER ben er maar blij mee ,je krijgt zijn vader er gratis bij ,en het komt goed uit dat jullie ook een achterdeur hebben , daar weet PSV alles van
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:39
En nu zal je nooit van PSV winnen, jongen!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 04:51
logisch media training heet dat nog ff een sneer na de concurrentie doet het ook altijd goed bij je nieuwe club
het is alleen jammer dat je continu het zelfde onzinpraatje te horen krijgt bij de clubs.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 06:45
Nou ja als je als andere topclub van Nederland hem terug wil.Zegt dat genoeg over hoe hij nu staat te voetballen.Neem aan dat die ander Topclub Psv is.Vind Feyenoord geen Topclub zoals Ajax en Psv.
Vind ik leuk
buddha +7397
maandag 14 mei 2018 om 21:14
ajacieden GECONDOLEERD met deze aankoop. en suc6 er mee.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:17
Hoezo gecondoleerd? Snap je em zelf nog?
Vind ik leuk
buddha +7397
maandag 14 mei 2018 om 21:19
als je met zoveel geld toch nog deze middelmaat aanschaft. dan graaf je je eigen graf. snap jij het nu ook ?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:32
Gecondoleerd roep je pas als je gaat begraven niet als je een gat graaft. Graag gedaan man. Geen probleem deze uitleg, schud et echt zo uit mijn mouw.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:43
Ach... die Bandé was nog duurder en daar verwacht nog minder van.
Daarnaast is 7 miljoen tegenwoordig een fooitje voor Ajax, gaven ze maar eens echt veel geld uit aan een speler die dit elftal beter maakt inplaats van een speler die alleen leuk is voor de breedte.
Nu heb je spelers als Wöber, Kristensen, Orejuela, Cassiera, Johnsen, S. de Jong, Bandé en Labyad gekocht voor een totaal bedrag van bijna 40 miljoen euro, daar hadden ze in mijn ogen beter 2 of 3 betere spelers van mogen halen die wel goed genoeg zijn voor een basisplek en die deze ploeg beter maken.
Nu heb je een lijstje spelers gekocht waarvan de helft amper speelminuten krijgt en de andere helft met Jong Ajax mee mag doen.
Koop gewoon 2 of 3 echte goede voetballers voor dat geld en haal voor de breedte wat talenten uit de jeugd in de selectie, deze aankopen zijn gewoon waardeloos en heeft Ajax 1 helemaal niets aan.
Vind ik leuk
sphynx +832
maandag 14 mei 2018 om 21:55
dat is een beetje het beleid he, en dan hopen op 1 of meerdere spelers van het kaliber sanchez.
wij kopen voor 25 miljoen, en zitten met de vejinovic's van deze wereld
Vind ik leuk
jaja_PSV +33307
maandag 14 mei 2018 om 22:21
Aldus:
Ajax = Middelmaat
Ajax = Wanbeleid

Wanbeleid omdat ze spelers als Younes, Ziyech, Tete, Veltman, Bazoer weg pesten.
Gevolg; middelmaat op linksbuiten en rechtsback.

Vind ik leuk
JustH +8849
maandag 14 mei 2018 om 23:13
Ga je eerst is inlezen voor je gaat brabbelen.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:46
Komt hij aan met zn “middelmaat” en “wanbeleid”, simpele ziel..
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 07:36
Je noemt nu ook wel de crème de la crème op Ziyech na dan ?
Vind ik leuk
JustH +8849
maandag 14 mei 2018 om 23:11
Volgende vijver is voor de grotere clubs. Heeft Ajax niets te zoeken.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:05
Dus jij denkt dat deze aankopen echt het beste is wat Ajax kan binnenhalen? Ik mag toch hopen van niet.
Ik denk dat er genoeg goede spelers zijn die wel naar Ajax willen, maar dan moet Ajax wel bereid zijn om daar wat meer geld voor te betalen. Dan denk ik aan bedragen van rond de 15 miljoen.
Nu koopt Ajax een Cassierra voor 5,5 miljoen, Kristensen 5,5 miljoen, Johnsen 2,5 miljoen, Orejuela 3,5 miljoen en Siem de Jong voor 2,5 miljoen, dat is bij elkaar al bijna 20 miljoen aan spelers waar je nog geen ene fuck aan hebt gehad. Nu worden die Bandé en Labyad ook nog eens gekocht voor bij elkaar zo’n 15 miljoen euro, dat is ook nog maar afwachten of het wat wordt, maar ik heb er eerlijk niet al te veel vertrouwen in.
Ajax heeft geluk dat ze veel geld hebben gekregen voor Sanchez en Klaasen, maar ze gooien het nu gewoon weg.
Vind ik leuk
JustH +8849
dinsdag 15 mei 2018 om 00:15
Ajax houd heel verstandig een salarisplafond aan.
Ze gaan gelukkig niet mee met de algehele gekte die er momenteel gaande is. Als de boel eerdaags ontploft, en dat gaat gebeuren, komen we er wel weer aan. Gaat goed zoals het gaat. Je doet ieder jaar mee om de eerste plaats, het gaat heus niet zo slecht zoals ze ons hier willen laten geloven. 8 jaar 4 x 1ste en 4 x 2de, welke club kan dat zeggen? En in Europa moet je even niet eens mee willen doen. Ik kan je de halve finalisten voor de komende 3 seizoenen al vertellen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 10:29]
Vind ik leuk
Sanuk +1705
dinsdag 15 mei 2018 om 05:16
Het gaat prima, ga zo door.
Vind ik leuk
mcmodd +18777
dinsdag 15 mei 2018 om 07:06
Ja, dat vond ik ook. Die JustH is pas echt bij zinnen gekomen. Voor wie het weten wil: we hebben nog wel een paar spelers waar FC Utrecht vanaf wil. Per speler kosten ze niet meer dan 4 miljoen en dan heb je weer genoeg voor de breedte ;—/))
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 07:38
Eindelijk iemand die het snapt?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:06
Je vergeet Utrecht te feliciteren met de 7M. Daarbij doe je Labyad tekort maar dat geheel terzijde.
Vind ik leuk
buddha +7397
maandag 14 mei 2018 om 22:35
die 7 mil kunnen ze goed gebruiken. en dan de knaken van feyenoord voor ajoepie. utrecht is lekker bezig zo.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 07:41
Die knaken die komen niet bij utrecht terecht maar bij iemand anders zn portemonnee
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:17
Tijdje terug bood hij zijn excuses aan bij PSV want bij wilde terug.
Nu naar de grootste concurrent.
Geen correct persoon.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 21:18]
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:26
Spreek je over jezelf?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:33
Volgens mij bood hij inderdaad zijn excuses aan voor de manier waarop hij was vertrokken. Niet omdat hij terug wilde naar psv. Eigenlijk best netjes van hem.
Vind ik leuk
jaja_PSV +33307
maandag 14 mei 2018 om 22:21
Eigenbelang.

Verder is het een leugenaar. Zie vorige week waar hij een keuring ontkende bij Ajax.
Een labyad verliest zijn haren, maar niet zijn streken.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 22:23]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:25
Dat doen alle spelers. Net zoals wij supporters dan ook weten dat alles in kannen en kruiken is. Hoort erbij. Welkom labyad.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:38
Prima speler stinkt hiero naar jaloezie
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 21:39]
Vind ik leuk
buddha +7397
maandag 14 mei 2018 om 22:40
voor ons zou het een wereld speler zijn. ajax zou beter moeten halen. dus heeft niets met jaloezie te maken hoor.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:49
Tjah beter halen is makkelijk gezegd welke speler wil er op kunstgras spelen en voor veel minder loon dan in Spanje Duitsland enz denk haast niemand
Vind ik leuk
buddha +7397
maandag 14 mei 2018 om 22:51
gaat lastig worden idd
Vind ik leuk
mcmodd +18777
dinsdag 15 mei 2018 om 07:13
Gewoon komende zomer die douchegordijnen sprieten eraf slopen en direct spelers halen van niveau Labyad. In elke linie één, dat haal je er in een seizoen weer uit.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:14
Leuk om te melden. Blijkbaar niet concreet genoeg. :-)
Clubs maken keuzes. Spelers maken keuzes. Makelaars bepalen?
Vind ik leuk
2cents +45711
maandag 14 mei 2018 om 21:22
Niet concreet genoeg? Of de keuze van de speler?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:32
Dat zeg ik. Zou zomaar een goede aanwinst kunnen zijn. We'll see.
Vind ik leuk
2cents +45711
maandag 14 mei 2018 om 21:36
Hij zegt in het interview dat oa de trainer de doorslag gaf in zijn keuze.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:38
Klopt, zal ook wel kloppen, is onder ten Hag opgebloeid.
Vind ik leuk
Cappie +6550
maandag 14 mei 2018 om 22:24
Inderdaad, de dingen die labyad zegt zijn vaak heel oprecht ;)
Vind ik leuk
2cents +45711
maandag 14 mei 2018 om 22:32
Je hebt gelijk, de echte reden is vast dat Ajax zijn droomclub is van jongs af aan. Maar ja, dat zou wat gevoelig liggen. ;)
Vind ik leuk
Cappie +6550
maandag 14 mei 2018 om 22:44
Hahaha, ja, hij sliep zelfs in zijn PSV tijd al in een Ajax-pyjama dus je kon wel eens gelijk hebben. :p
Vind ik leuk
mcmodd +18777
dinsdag 15 mei 2018 om 07:16
Hij had het shirt van Ajax al eens aan. Toen wist ik al genoeg. Nu is het wel zielig dat Ziyech net weg is, zou op het middenveld een gouden koppel geweest zijn.
Vind ik leuk
Cappie +6550
dinsdag 15 mei 2018 om 15:20
Is Ziyech nou al weg dan? Dat nieuws heb ik even helemaal gemist...
Vind ik leuk
mcmodd +18777
dinsdag 15 mei 2018 om 15:30
Je moet even participeren Cappie, hij is gewoon weg als Labyad komt. Of speelt hij nog Europees voor Ajax? Nee? Nou dan.
Vind ik leuk
Cappie +6550
dinsdag 15 mei 2018 om 16:29
Zolang een speler nog niet weg is dan is hij nog niet weg :P
Maar ik bedoel ook vooral dat het gouden koppel volgens jou, nog wel kan gebeuren.
Vind ik leuk
Niels92 +10973
maandag 14 mei 2018 om 21:15
Welkom dan maar bij Ajax :)

Hopelijk gaat het wat worden, ik laat me graag positief verrassen :)
Vind ik leuk
Bizzy +14773
maandag 14 mei 2018 om 21:17
Labyad is een geniale voetballer. Hij moet zich alleen niet laten afleiden door randzaken.
Vind ik leuk
Niels92 +10973
maandag 14 mei 2018 om 21:22
Jij reageert tenminste nog sportief :)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:25
Er zijn ook normale voetbal supporters. :)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:24
Ja zo ken ik er nog wel ééntje, die speelt momenteel ook bij Ajax en is ook van Marokkaanse afkomst.
Vind ik leuk
Bizzy +14773
maandag 14 mei 2018 om 21:30
Zou jammer zijn als het zou clashen met de Ajax supporters. Marokkaanse voetballers zijn snel geraakt in hun eer. Er zal dus een modus gezocht moeten worden waar alle partijen happy in voelen.
Vind ik leuk
Niels92 +10973
maandag 14 mei 2018 om 21:33
Wanneer Labyad zijn best doet en 100% inzet voor het elftal dan verdiend Labyad alle steun van de supporters!
Vind ik leuk
Nuance +6167
maandag 14 mei 2018 om 21:42
Herstel, Marokkanen zijn snel op hun teentjes getrapt. Hun eer? Belachelijk snel beledigd bedoel je. Moet je eens kijken wat ze allemaal naar me roepen als ik een van hun zusjes probeer te versieren. Man, man de moskee is te klein.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:22
Overal moet jij moslimhaat of Marokkanenhaat promoten. Werkelijk onder elke artikel?!

Ben je een Pegida-varken die hier propaganda moet promoten?

Heeft niks met eer te maken. Of met afkomst. Dat jij je zusje op de wallen laat werken zegt niks over je superioriteit over anderen. In Zuid-Europa en Latijn-Amerika hoef je ook niet aan zus van een man te komen.
Vind ik leuk
mcmodd +18777
dinsdag 15 mei 2018 om 16:02
Dat geldt even goed voor Afrikaanse en Aziatische mannen. Blijf er gewoon vanaf, ze zijn nog veel te jong of ze bepalen zelf wel wie eraan mag komen. Mensen met moslimhaat moeten nooit meer voor de spiegel vandaan komen, totdat ze zichzelf plechtig hebben beloofd zich niet meer onsterfelijk belachelijk te maken.
Vind ik leuk
Nuance +6167
dinsdag 15 mei 2018 om 17:28
Nee hoor, ik stip alleen de dubbele standaard aan die er onder Marokkanen heerst. Heeft niks met haat te maken. Ik ben voor vrijheid van godsdienst, maar ook voor gelijke rechten. En voor vrijheid van meningsuiting. En als ik zeg dat heel veel vervelende Marokkanen nog heel veel moeten leren, is dat mijn mening. En het ging hier toevallig over Marokkanen. En niet over vervelende Nederlanders, want die zijn er ook genoeg.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:45
Als je kijkt naar spelers als El Hamdoui, El Ghazi en nu Ziyech dan geeft dat al duidelijk aan dat het vaak niet echt lekker samen gaat.
Maar we wachten het maar af.
Vind ik leuk
mcmodd +18777
dinsdag 15 mei 2018 om 16:04
Dat is wel heel apart zeg, ze speelden allen voor Ajax. Dan moet er toch iets loos zijn met die club.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:39
Aan wie het ligt maakt me niet uit, feit is wel dat het meestal niet lekker samengaat.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:26
Wíe mag dat dan zijn?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:17
Heb een donkerbruin vermoeden dat het een topjaar wordt. Zou anders niet weten waarop PSV'ers zo boos zijn
Vind ik leuk
FCG1971 +180
maandag 14 mei 2018 om 21:22
Je zou zomaar de vriend van Gordon kunnen zijn, vervelende relnicht.
Vind ik leuk
Hattrick +9778
maandag 14 mei 2018 om 21:25
Komt goed bruur! Ajax gaat kampioen worden met 20 punten verschil ;)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:31
man lul niet zo slap, je staat jaar op jaar voor aap met je grootspraak, jullie worden allang niet meer serieus genomen, snap dat dan...
Vind ik leuk
Hattrick +9778
maandag 14 mei 2018 om 21:32
Haha, en jou moeten we wel serieus nemen zeker?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:40
Mij niet maar dat suffe clubje en zijn geweldige supporters met grote smoel toch ook niet...stakker
Vind ik leuk
Hattrick +9778
maandag 14 mei 2018 om 21:50
Triest persoon ben jij... bye bye
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:00
Triest persoon ben je als je continue als kip zonder kop roept dat je weer kampioen wordt, ben eens nederig en besef dat het louter op toeval berust wanneer jouw clubje kampioen wordt, ben reeel...
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:27
Bruno Mars en nu moet je stoppen hahahaha. Ik wil je zoenen
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:26
Vandaar dat je zo reageert lieverd
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:29
Nog zo’n triest geval, hoop maar dar Allahhhhh je goed gezind is vriend...
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:31
Bruno conti bonki. Grrrr
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:34
Of ben je Turk wanneer het je uitkomt, net niet Turk en net niet Nederlander , beetje van alle walletjes toch? ....lekker makkelijk , bekend kleur dan verdien je misschien respect sukkel
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:35
Hahaha wordt je boos schatje
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:37
Jij mij niet boos krijg ...., jij beetje sukkeltje....
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:44
Jij een echte conti conti hahaha
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:49
Beken kleur cockie hahaahaaa.....
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:01
Ik geef jou wat kleur haha
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:59
Hattrick: je verliest de realiteit uit t oog. ajax stelt geen reet meer voor t.o.v. PSV. Het is je ziekelijkmakende arrogantie die je wartaal voortdrijft!!
Vind ik leuk
Hattrick +9778
dinsdag 15 mei 2018 om 08:39
En ik moet de mening van iemand met zo'n naam en profiel foto serieus nemen?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:30
Jij niet want ik heb volledig scheit aan jouw soort
Vind ik leuk
Hattrick +9778
dinsdag 15 mei 2018 om 10:32
Scheit? Hahahahaha
Vind ik leuk
Blindsy +6357
maandag 14 mei 2018 om 22:17
Serieus? Want als dat gebeurt, dan is de nr 2 van de Jupiler League echt ongeloofwaardig, promoveren naar de Eredivisie, met 20 punten achterstand op Jong Ajax, met Perr als aanvoerder...
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 22:18]
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:20
Ik ook! Iedereen (nou ja, praktisch iedereen) is welkom. Achteraf kunnen we pas juichen of jammeren. :)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:23
Agh zo slecht is deze aankoop niet, bij Utrecht presteert hij uitstekend. Het is ook fijn dat er nu gelijk gehandeld word aangezien je vroeg aan de champions league campagne begin
Vind ik leuk
Niels92 +10973
maandag 14 mei 2018 om 21:24
Er komen nog wel wat meer spelers bij, gaat vast goed komen :)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:26
Je kunt bijna een heel elftal vervangen, tijd voor Suarez om thuis te komen
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:41
Hebben ze in Groningen niet genoeg centjes voor
Vind ik leuk
mcmodd +18777
dinsdag 15 mei 2018 om 16:09
Denk je dat die zich hier nog thuisvoelt? Nee toch? Echt niet.
Vind ik leuk
Blindsy +6357
maandag 14 mei 2018 om 22:20
Er gaan er vóór de CL, ook nog wel een paar weg... ;-)
Vind ik leuk
Niels92 +10973
maandag 14 mei 2018 om 22:21
Dat merken we dan vanzelf wel :)
Vind ik leuk
Blindsy +6357
maandag 14 mei 2018 om 22:25
Aan Ajax zelf ligt het niet, nieuwe spelers worden al vanaf de winterstop vastgelegd ;-) Toch wel een voordeel, dat je niet eerst zélf hoeft te verkopen om nieuwe jongens vast te leggen.
Maar wie moet Marcie halen, als De Ligt, Onana, Ziyech, Kluivert en Neres vertrekken? Dat merken we dan inderdaad vanzelf wel.
Vind ik leuk
Niels92 +10973
maandag 14 mei 2018 om 22:28
De Keeper van VVV zou wel welkom zijn wanneer Onana vertrekt :)
Vind ik leuk
Blindsy +6357
maandag 14 mei 2018 om 22:32
Denk dat Ajax beter kan krijgen?
Vind ik leuk
Niels92 +10973
maandag 14 mei 2018 om 22:34
Geen slechte keeper, en aangezien Ajax op de centjes moet letten is een transfervrije keeper altijd welkom ;)
Vind ik leuk
Blindsy +6357
maandag 14 mei 2018 om 22:36
Ja, Ajax kan zich weinig veroorloven ;-)
Vind ik leuk
Niels92 +10973
maandag 14 mei 2018 om 22:41
Ze kunnen het wel, ze willen het vaak niet :)
Vind ik leuk
mcmodd +18777
dinsdag 15 mei 2018 om 16:13
Blindsy: gewoon eigen jeugd gebruiken, die heb je daarvoor toch opgeleid? Dat komt altijd goed joh.
Vind ik leuk
Jorchie +279
maandag 14 mei 2018 om 22:01
Deed ten Hag ook!!!
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:16
Welkom pik. Verstand komt met de jaren. Doe je best om die negatievelingen de mond te snoeren.
Heeft jaren in de Nederlandse top en subtop gefoebele dus hij kan echt wel een knikkertje raken
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:16
De Firma List en Bedrog deel 3 van vandaag. Hoeveel afleveringen volgen er nog?
Vind ik leuk
Ale +3228
maandag 14 mei 2018 om 21:16
Heb nu al zin om te fluiten....
Vind ik leuk
Butsbal +10623
maandag 14 mei 2018 om 21:17
Koop een panfluit
Vind ik leuk
Ale +3228
maandag 14 mei 2018 om 21:18
Ga persoonlijk liever voor de dwarsfluit..
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:22
Of de didgeridoo met dichte uiteinden...
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:25
Vandaar dat je zo dwars ben :p
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:16
Jezus wat een slijmbal, zelfs Ajax supporters moeten hier toch niks van hebben??????
Vind ik leuk
#KeizerIn +4447
maandag 14 mei 2018 om 21:27
Nee helemaal niks! Snel terugsturen naar Utrecht samen met Ten Hag en Schreuder.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:16
Heerlijk zo'n leuke talent. PSV'ers gaan weer schelden met rat en hij gaat tegen psv scoren. Trots op Ajax omdat Ajax grootste en de beste van Nederland is.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:32
Jij bent echt dom, reageer je nu in elke topic?????

Als een nieuwe speler zo slijmt, weet je 1 ding dat hij volgend jaar bij een nieuwe club hetzelfde roept
Vind ik leuk
Sanuk +1705
dinsdag 15 mei 2018 om 05:00
was!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 05:00]
Vind ik leuk
Butsbal +10623
maandag 14 mei 2018 om 21:17
Hij lijkt er wel veel op, op die foto he ?
Vind ik leuk
Niels92 +10973
maandag 14 mei 2018 om 21:17
'' Labyad noemt Ajax 'de grootste club van Nederland'. "Toen ik bij PSV speelde, keek ik naar m'n concurrenten. Ik heb daar nooit van Ajax gewonnen. Dat is wel iets wat ik meeneem. Ajax is de grootste club van Nederland met de beste spelers. Ze hebben een minder seizoen gehad, maar ik denk dat we volgend jaar kampioen worden ''

Ik begin Labyad al te mogen :)
Vind ik leuk
Butsbal +10623
maandag 14 mei 2018 om 21:19
Zoals je weet liegt hij al als hij ademt dus dit maakt ons nie bang haha
Vind ik leuk
utreg1971 +1461
maandag 14 mei 2018 om 21:40
Dat Ajax de grootste is en met de meeste aanzien over de wereld is toch niet gelogen,
Vind ik leuk
#Keizerout +17404
maandag 14 mei 2018 om 21:19
Ook wel leuk om te zeggen dat Ajax de beste spelers heeft als ze je net hebben gekocht :p
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:20
Omdat hij niet weet dat het al 4 seizoenen zo is? Ik snap het niet helemaal :)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:21
Ha ha Niels,helaas ik mag hem steeds minder. :-)
Vind ik leuk
alffie +1485
maandag 14 mei 2018 om 22:05
Haha idd Niels,
Ik mag hem wel
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 22:06]
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:08
Ik begin hem ook te mogen, ik zie een patroon.
Nu hij bij Ajax gaat spelen wint hij waarschijnlijk nooit van PSV.
Waar zou het aan liggen ;-)?
Vind ik leuk
Blindsy +6357
maandag 14 mei 2018 om 22:22
Hij praat iedereen in ieder geval gewéldig naar de mond. Hoor al 4 seizoenen roepen dat men volgend jaar kampioen wordt. En hij zal pech in de jeugd hebben gehad. Want winnen van Ajax gaat de PSV-jeugd tegenwoordig toch wel makkelijk af? ;-)
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:17
Ach sufferd, qua grote mond past ie al helemaal bij Ajax, voetbal eerst maar eens, slappe zak!
Vind ik leuk
Jarinr10 +4403
maandag 14 mei 2018 om 21:42
Jij klinkt erg gefrustreerd Conti, gaat 't wel helemaal goed met je?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:48
Prima hoor, dank je
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:17
Als hij uit bij PSV de winnende maakt is het me die 7 mil wel waard :-)
Vind ik leuk
Butsbal +10623
maandag 14 mei 2018 om 21:19
Kut ja, worden we met maar 8 punten voorsprong kampioen.
Vind ik leuk
AFCAPJ +88
maandag 14 mei 2018 om 21:17
Past wel bij Ajax, gaat nu al bluffen dat we kampioen worden!:p
Vind ik leuk
#KeizerIn +4447
maandag 14 mei 2018 om 21:18
Hele slechte aankoop. En bij zijn laatste alinea dat is de rede dat je hem niet moet halen. Heeft net niet de kwaliteiten voor een 10 voor Ajax. Heeft daar niet de creativiteit voor. Strooit niet met passes hoe Ziyech, maar ook Mount en Jensen dat doen die we hadden moeten halen.
Vind ik leuk
#Keizerout +17404
maandag 14 mei 2018 om 21:20
Wist je dat hij op twee spelers na de meeste kansen creëert in de eredivisie?
Vind ik leuk
#KeizerIn +4447
maandag 14 mei 2018 om 21:23
In de zin van kansen gemist?
Vind ik leuk
#Keizerout +17404
maandag 14 mei 2018 om 21:30
Nee, in de zin van passes waaruit iemand anders kan schieten.
Vind ik leuk
Vamos7 +879
maandag 14 mei 2018 om 21:19
jaaaaaaaaaaaaaa Oranje under 17 staar voor......
Vind ik leuk
Hammie +1056
maandag 14 mei 2018 om 21:20
Waardeloze lul is het, en lieg ook alles bijelkaar...

En heeft nu al een grote bek, nog geen wedstrijd gespeeld...

Afgelopen jaar geen prijs gehaald?? Dat is al 4 jaar zo...

Hij weet niet eens waar die over praat...

Nou Suc6 er mee

Zyech 2.0
Vind ik leuk
Vamos7 +879
maandag 14 mei 2018 om 21:20
neeeeeeeeeeeee alweer 1-1
Vind ik leuk
pico323 +5054
maandag 14 mei 2018 om 21:21
Dat die jongen vroeg bij PSV is weggegaan blijft altijd aan hem kleven. Men vergeet dat het een prima voetballer is en een aangenaam mens. Ik hoop dat hij slaagt bij de a.s kampioen
Vind ik leuk
Vamos7 +879
maandag 14 mei 2018 om 21:21
Slecht gekeept ook, maar wat mocht hij vrij inschieten.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:22
Stopt die afgunst nou nooit, geef nou eens toe dat we de grootste en succes volste zijn, en wereldfaam genieten, en inderdaad met arogantie zijn we dat ook en trots dat we daar op zijn!
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:22
Oh hij denkt dat Ajax volgend jaar kampioen wordt... Hij heeft iig de juiste arrogantie voor de club uit amsterdam!
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:23
Ok
Vind ik leuk
klick +367
maandag 14 mei 2018 om 21:26
gedoemd om te mislukken!
Vind ik leuk
Teo Smith +19303
maandag 14 mei 2018 om 21:28
Al dat kleffe neppe gedoe. Bah.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6799
maandag 14 mei 2018 om 21:28
Er zijn "3 top clubs in de ED" , PSV wil hem uiteraard niet meer terug dus was het Feyenoord.....
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:45
rpaulp50,
Dat sommetje had ik ook gemaakt.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6799
dinsdag 15 mei 2018 om 08:46
En dan blijkt het toch PSV te zijn geweest ha ha....!
Na het onvriendelijke vertrek destijds bij PSV wel een verrassing, maar goed........ Blind is ook als Trainer ontslagen bij Ajax, als mogelijke TD door Johan ( met steun van v.d. Sar ) via de rechter geweigerd en zit nu parmantig in de RVC met v.d. Sar als AD.....verknipte wereld.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:29
Die andere topclub moet Feyenoord dan wel zijn want PSV lijkt me uitgesloten
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:31
begrijp labyad wel die wil natuurlijk ook een keer 2e worden
Vind ik leuk
stratumseind +128580
maandag 14 mei 2018 om 21:36

Firma labyad voor al uw list en bedrog
Vind ik leuk
Niels92 +10973
maandag 14 mei 2018 om 21:41
Met de paplepel ingegoten tijdens zijn opleiding in Eindhoven! :)
Vind ik leuk
stratumseind +128580
maandag 14 mei 2018 om 21:55
Daar was hij destijds gestart inderdaad met zijn bvtje . Papa labyad had geen zin meer in zijn fabrieksbaantje dus zakaria maakte zich het muiten eigen.
De recente “ liesblessure” is daar het zoveelste voorbeeld van.
Vind ik leuk
Niels92 +10973
maandag 14 mei 2018 om 22:15
Ach weetje dat doen meerdere ouders, of denk jij dat veel toptalenten niet door ouders worden beïnvloed om te vertrekken en voor het geld te kiezen? Genoeg ouders die zien hun zoon maar al te graag als inkomstenbron wanneer zo'n spelertje goed kan voetballen, helaas de waarheid.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:39
Andere top club in Nederland? Je heb in Nederland maar 2 topclubs. Dat is Ajax 1 en Ajax 2. De rest is poep en stront.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:42
Stront is waar jij uit kwam met je geboorte
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:40
PSV wilde hem dus niet terug, dat is nu in ieder geval duidelijk geworden.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:41
Dit zegt genoeg over de persoon labyrat
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 21:46
Feijenoord dus.
Vind ik leuk
orion73 +1054
maandag 14 mei 2018 om 21:47
Waarom trekt Ajax zulke spelers aan? Dit soort spelers gaan je echt geen kampioen maken. Hetzelfde geldt voor Ayoub bij Feyenoord. Leuk voor de breedte meer niet.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 21:48]
Vind ik leuk
pos +7266
maandag 14 mei 2018 om 22:01
Hehe qua niveau zit hij al gelijk op het juiste level. Met dit soort jongens mag je heel blij zijn als je wederom 2e wordt.
Vind ik leuk
SimonSays +2755
maandag 14 mei 2018 om 22:06
"Ajax is de grootste club van Nederland met de beste spelers."

Tot Labyad er kwam spelen hahaha.
Vind ik leuk
Psv1989 +1161
maandag 14 mei 2018 om 22:13
Nu al besmet met arrogantie
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:24
Ajax de beste!!!

Ajax en Marokkaanse Nederlanders gaan prima samen. Alletwee nemen geen genoegen met weinig en hebben alle twee killersmentaliteit!
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:30
Jou opmerking komt ruim 4 jaar te laat........dubbeleholmaat
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:26
Gelukkig had psv geen interesse ! OOST bedankt voor de spreekkoren ! Leuk voor ajax maar geen meerwaarde voor PSV. Bij PSV speel je om de prijzen dat is het verschil met ajax. Gutierrez is buitencategorie
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:29
Zal wel de fc twente zijn die ze bedoelen..............
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:35
Dit soort teksten kan ik niks mee,net zoals Bergwijn op z'n 12 de naar PSV ging of Bazoer andersom had Labyad dus ook in de jeugd naar Ajax gekund als hij dat de grootste club vond,hij vond zichzelf bij PSV de beste dus toen voetbalden de besten niet bij Ajax, overigens komt hij uit 1993 dus de toptijd van Ajax heeft hij niet( tenzij baby's,peuters van 0-4 jaar bewust voetbal kunnen volgen) meegemaakt,ach het blijft leuk,zulke teksten heb ik ene Mounir El Hamdaoui ooit ook horen uitspreken,we weten hoe dat gegaan is
Vind ik leuk
Axim +529
maandag 14 mei 2018 om 22:36
slijmbal
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:54
Het as een goed intervieuw op Ajax TV. Labyad kan menig negatieveling nog aardig gaan verrassen.

En eerlijk...zo een jongen die graag naar Ajax komt zie ik liever dan Kluivert die zo snel mogelijk weg wil.
Vind ik leuk
Pietje2015 +12396
maandag 14 mei 2018 om 23:03
"Zakaria Labyad stond ook in de belangstelling van een andere Nederlandse topclub"

Dat kan dus alleen maar Feyenoord zijn.
Vind ik leuk
Thilo +1277
dinsdag 15 mei 2018 om 01:17
Nee PSV https://mobile.twitter.com/MikeVerweij/status/996155187407581186
Vind ik leuk
Sanuk +1705
dinsdag 15 mei 2018 om 04:57
Labyad was al rond met Twente als ze niet zoude degraderen.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:11
Ik weet niet wat Ajax hiermee moet.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:15
Wel grappig dat de poll gelijk oploopt. De meningen zijn verveeld of labyad of hij slaagt
Vind ik leuk
Gerro +4952
maandag 14 mei 2018 om 23:25
Die andere club was gewoon psv want Feyenoord kan hem niet betalen denk ik.
Vind ik leuk
Sanuk +1705
dinsdag 15 mei 2018 om 04:50
Nee, was Feijenoord maar die wilden maar 2 miljoen betalen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 04:51]
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:26
Best wel zielig die ajaxcieden hier! Toen bekend werd dat ajax labyad wou halen waren ze zwaar negatief. Nu hij daadwerkelijk gehaald is zijn ze er blij mee...??? IQ hoogte van 2. En dan ook nog steeds WZAWZDB... pfff sneu volk. De text moet eigenlijk zijn wzawijzijndebielen. Ik wil wel eens een seizoen zien waarin ajax niet steeds geholpen wordt door scheids en grensrechters. Middenmoot materiaal!
Vind ik leuk
hassel +283
maandag 14 mei 2018 om 23:57
Utreg is het plafond voor deze jongen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:14
Dat er nog een Nederlandse topclub op hem zat te azen zal hij ook wel zelf verzinnen.
Als je bij hoog en laag ontkend dat je medisch gekeurd bent en absoluut geen overeenkomst hebt met Ajax, blijkt dus nu hoe dit figuur met de waarheid omgaat.
Zo lang Ten Hag er is zal hij zich wel koest houden, maar ik zie Ten Haag geen 4 jaar blijven.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 01:23
Zo grappig dit. Ajacieden zijn blij met hun nieuwe speler en kotsen Kluivert uit. En labyad heeft hetzelfde gedaan bij PSV maar daar hoor je niemand over. Is toch net zo een graaier als Kluivert?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 04:43
Lekker roepen wat de mensen willen horen. Wie weet word je nog populair daar.....of ga je met Ten Hag mee ten onder.
Vind ik leuk
Sanuk +1705
dinsdag 15 mei 2018 om 04:46
Hahaha, die labyad, een triest net niet voetballertje en een pathologische leugenaar.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 07:32
Labyad houd je bek en ga lekker in ja Ajax pyjama slapen kut joch dat je bent.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Labyad: "Er was uit Nederland concrete belangstelling van een andere topclub"