'Kashia heeft vertrekwens en mag weg van Vitesse: grote geld lonkt'

    'Kashia heeft vertrekwens en mag weg van Vitesse: grote geld lonkt'

    zaterdag 19 mei 2018 om 08:53

    De kans is aanwezig dat Guram Kashia na acht seizoenen vertrekt bij Vitesse. Op de achtergrond lopen er 'zaken', zegt de Georgische international.

    De Gelderlander meldt dat Kashia belangstelling geniet uit de Major League Soccer en het Midden-Oosten. Zelf wil Kashia weinig kwijt over zijn toekomst. Wel laat hij weten dat hij de leeftijd heeft (30) om nog een stap te maken. "Langer wachten kan eigenlijk niet", zo laat hij weten aan de ochtendkrant. Kashia heeft acht maanden geleden al een vertrekwens ingediend bij Vitesse. De club is niet van plan om voor een transfer te gaan liggen.

    Kashia benadrukt dat hij nog een doorlopend contract heeft. "Nog twee jaar. Laten we dat niet vergeten. Als de kans zich aandient, kan over een transfer worden gesproken. Maar dan nog kan er niets uitkomen. Ik ga niet per se weg." Een vertrek bij Vitesse zou zwaar vallen bij Kashia, geeft hij toe. "Maar daarom til ik alles ook over de finale van de play-offs heen."

    "Hoe dan ook wil ik dit seizoen op een geweldige wijze afsluiten. Europees voetbal is voor Vitesse van levensbelang. Dat zorgt voor een veel betere uitgangspositie op de transfermarkt. Deze wedstrijd is van gelijke grootte als de bekerfinale van vorig jaar. Doordat we die wonnen, kwamen spelers als Thulani Serero en Tim Matavz naar Vitesse. Een nieuw Europees ticket zorgt opnieuw voor een grotere aantrekkingskracht."

    Plaats een reactie

    J Kiprich +13141
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:57
    Oh jee, de clubman wil weg....
    Vind ik leuk
    mitch +250
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:11
    niet zo'n broodvoetballer als bij jullie allemaal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:57
    Als mn cluppie slim is halen ze deze ervaren rot naar de hoofdstad! Heeft toendertijd bij feyenoord ook goed uitgepakt met botteghin.

    Maargoed, marco zal wel een rendement willen halen wat niet op Guram zit, waardoor we volgend jaar weer niet om de prijzen spelen :(
    Vind ik leuk
    Lucatonio +717
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:03
    Voetbalt al zo lang in NL. Kunnen hem onderhand al kaashia noemen
    Vind ik leuk
    Spiegel +7952
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:31
    HIJ MAAKT EM GEWOON!
    Vind ik leuk
    Lucatonio +717
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:57
    Zo scherp al zo vroeg in het weekend.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4853
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:30
    Hij is goed haha
    Vind ik leuk
    Dicky +16189
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:07
    Ik vind de bekerfinale van vorig seizoen de belangrijkste wedstrijd in de historie van mijn mooie club. De wedstrijd van vanavond vind ik 100 keer minder interessant. Natuurlijk ben ik gewoon voor Vitesse en besef ik dat een rondje Europees voetbal een verschil maakt qua selectie komend seizoen. Maar die beker maakte veel los bij de aanhang. Veel meer dan een rondje Europees voetbal. Bovendien ben ik van mening dat de hoogst geklasseerde clubs Europa in moeten en Vitesse hoort daar niet bij. Europees voetbal is een extraatje dat Utrecht over het gehele seizoen meer verdient dan Vitesse. Wat betreft Kashia hoop ik dat hij zich bedenkt en toch liever in Arnhem wil blijven. Zo niet dan wens ik hem heel veel geluk. Hopelijk vindt hij dan een mooie club in de VS misschien wel bij zijn maatje Vako.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:58
    Oja die zou Vako wel achterna gaan in Amerika. En dat midden-oosten zal wel over macabi Haifa gaan met Rutten en Allach daar.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10976
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:15
    Toch hoop ik echt wel dat we het halen vanavond, anders gaan er misschien weer spelers lopen.
    Vind ik leuk
    Dicky +16189
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:32
    Valt wel mee denk ik. De spelers die eventueel interessant zijn voor een andere club hebben allen nog een contract. Bovendien moet de basis toch al behoorlijk op de schop. Karavaev, Serero, Foor, Linssen, Matavs voldoen. Kashia, Miazga en Mount zullen waarschijnlijk vertrekken. Houwen, Büttner voldoen niet. Bruns, Berends zijn spelers voor de breedte.
    Vind ik leuk
    Kuip +5463
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:11
    Voorbeeldige prof, uitstekend voor de camera, maar een zeer matige speler. Gun hem van harte een mooie transfer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:14
    Tis hem gegund maar wel jammer vond dat echt zoneeuwige vitesse speler beetje ala bram van polen
    Vind ik leuk
    LIO7 +209
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:29
    Deze man heeft Vitesse zoveel gegeven. Ik hoop dat hij een hele mooie club vindt. Al zou ik hem het liefst in Arnhem houden.
    Vind ik leuk
    nvdb30 +41
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:44
    Deze man heeft zoveel weggeven zal je bedoelen! Lekker laten gaan en nu langere en snellere verdediger halen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10976
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:16
    Deze man heeft veel gegeven ja, een beetje respect is op zijn plaats tenzij je uit nijmegen komt.
    Vind ik leuk
    Wouter018 +181
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:34
    Ik ben geen emotionele jongen, maar als Kashia zijn laatste rondje loopt in het Gelredome ga ik het niet droog houden. Ik zie er heel erg tegenop, mocht hij weggaan :-(
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:43
    Fantastische prof!! Echter ook een modale voetballer! Maar gun hem zijn buitenlandse avontuur. Dan kan hij daarna terug naar Arnhem komen voor een mooie plek jn de technische staf!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:03
    Wat lult iedereen toch over een "Modale Voetballer"???
    Menig club mocht willen dat ze 11 Kashia's in het veld hadden staan.
    Of in elk geval 11 spelers met zijn mentaliteit.
    Goed ventje.
    Vind ik leuk
    Dicky +16189
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:10
    In de Eredivisie één van de betere verdedigers. Maar ja, in Nederland kijken mensen al snel neer op verdedigers die vooral goed zijn in verdedigen. Hier is het belangrijk dat verdedigers lekker kunnen opbouwen. Dit is één van de redenen dat Nederland bijna geen fatsoenlijke verdedigers opleidt.
    Vind ik leuk
    Arnhem-1 +178
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:03
    Na 8 jaar is het ook mooi geweest.word elk jaar ook minder. Dus heb er vrede mee. Hoop dat hij nog een paar flink gaat cashen. Vervanger is al binnen met Thelander. Moet wel zowiezo nog een linksbenige cv bij komen naast Thelander. Werff en Super Arnold liggen altijd in de lappenmand. En vd werff kan het niveau niet aan
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    VA1 +1153
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:58
    Ja Kruiswijk zou perfect zijn in het centrum links. Maar of hij ooit nog helemaal fit gaat worden begin ik me steeds meer af te vragen... Hij is wel het type dat rust brengt en orde. Daardoor speelde Miazga ook zo goed dat 1e seizoen.
    Vind ik leuk
    Arnhem-1 +178
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:55
    Dat is idd zo het is zijn rug wat echt al heel erg lang duurt. Komt af en toe terug dan is hij weer lange tijd uitgeschakeld. Oude kotte zou misschien als back up kunnen fungeren maar die wou niet bijtekenen en van der werff wilt weg. Dus moeten we misschien nog wel 3 cv hebben
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10976
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:12
    De gelderlander (lees nijmeegs nieuwsblad) blijft maar doorzeuren over Kashia. Het word tijd dat Vitesse deze krant eens boycot.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    WRFM +888
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:31
    Middelmatig die kashia met af en toe wat grote foutjes
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 09:33
    De reden dat Kashia vertrekt bij Vitesse is denk ik de komst van de nieuwe trainer.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Kashia heeft vertrekwens en mag weg van Vitesse: grote geld lonkt'