'Flinke klus voor NAC: club wil shoppen in Heerenveen, Groningen en Eindhoven'

    'Flinke klus voor NAC: club wil shoppen in Heerenveen, Groningen en Eindhoven'

    zaterdag 19 mei 2018 om 09:14

    NAC Breda hoopt deze zomer spelers op te halen bij een aantal clubs uit de Eredivisie en Jupiler League. Het gaat om spelers van FC Groningen, sc Heerenveen, Jong PSV, De Graafschap en NEC.

    NAC is op zoek naar een (ervaren) keeper, een rechts- én een linksback, een linksbenige centrale verdedige, een tot twee creatieve middenvelders, twee vleugelaanvallers en een spits, meldt BN De Stem.

    Voor die posities zijn doelman Wouter van der Steen (Heerenveen), rechtsback Bram van Vlerken (Jong PSV), linksback Joëll van Nieff (FC Groningen), middenvelder Mark Diemers (De Graafschap) en naar verluidt Arnaut Groeneveld (NEC) in beeld, schrijft de ochtendkrant. Groeneveld staat naar verluidt in de belangstelling van Manchester City. De uitblinker van NEC zou dan vervolgens verhuurd worden aan NAC, met wie de club een samenwerkingsverband heeft.

    NAC dreigt een groot aantal basisspelers te zien vertrekken. De Manchester City-huurlingen vertrekken sowieso. De club is in gesprek met Mounir El Allouchi en Arno Verschueren. Ook Nigel Bertrams, Fabian Sporkslede en Bart Meijers lijken een toekomst te hebben.

    Plaats een reactie

    zaterdag 19 mei 2018 om 09:16
    Dus ook groeneveld naar City... Dit gaat helemaal nergens meer over.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:20
    Als onderdeel van de City Group. Als PSV morgen uit de B- vijver mocht vissen van Madrid en je elk jaar CL speelt daarna...Dan juichen ze in Eindhoven ook ineens...Zo gaat dat dan
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:46
    Chelsea2-Manchester-City2

    Leuke pot in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    The Iceman +4586
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:20
    Precies. Laten we ook niet vergeten dat PSV jarenlang een de facto samenwerkingsverband met Chelsea heeft gehad.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:14
    Nee hoor we halen jonkies weg en maken ze beter hier in Nederland we halen enkele uit het buitenland maar City,United, en Chelsea doen het constant
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:27
    Failliet van het voetbal, alle geldstromen gaan na aankoop van City alleen nog maar richting Sjeik. Zeer slechte ontwikkeling, moet een maximum aan aantal contract- en huurspelers komen evenals verbieden van filialen en zusterclubs.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18901
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:50
    Ja, maar dan koopt een andere sjeik gewoon een kleinere club en werken ze officieel niet samen.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2458
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:32
    Wouter van der Steen is gratis. Kan je zo ophalen. Goeie keeper.
    Vind ik leuk
    Tim +3369
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:36
    Van Nieff ook, dat 'shoppen' in de titel is dus een beetje stierenschijt.
    Vind ik leuk
    Forza u +1465
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:46
    Is Marsman niks voor NAC als keeper. Krijgt NAC er ook nog een grote strik bij.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19710
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:14
    En onze grasmaaier, die is medio 2019 afgeschreven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:33
    Alsjeblieft zeg. Gun je me nóg zo'n kutjaar?!
    Vind ik leuk
    Farmer +8968
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:23
    Kom Veldwijk maar halen! Heb je een lullig Vlog-seizoen!

    Maar of dát nou beter is :P
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:05
    Haha nou, vóór afgelopen jaar had ik je aanbod aangenomen, maar dan krijgen we die muts er ook bij zeker? Nee dank je ;)
    Vind ik leuk
    Gustavo +4761
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:37
    Oei, schrik een beetje van deze namen. Fantasieloos en zeker geen hoogvliegers. Even wat strakker op die hoofdscout gaan zitten want dit is geneuzel in de marge.
    Vind ik leuk
    Breda83 +1519
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:19
    Zet zéér grote vraagtekens bij deze namen. Zolang Hans Smulders TD is is er nog geen naam uitgelekt. En nu zou er ineens een half elftal aan namen bekend zijn? Is volgens mij gewoon weer het aloude trucje van de betreffende journalist, Yadran Blanco. Het is natuurlijk makkelijk na te gaan welke posities ingekleed moeten gaan worden, vervolgens zet je de geruchten van de afgelopen maanden op een rijtje en voila: je hebt een artikel.

    Sluit niet uit dat ze geïnformeerd hebben bij deze spelers, want zijn allemaal transfervrij (behalve Groeneveld dan) maar het is niet zeker dat ze er ook daadwerkelijk mee in gesprek zijn. Er zijn wel meer transfervrije spelers...
    Vind ik leuk
    Fred1975 +433
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:32
    Als ik NAC was haalde ik Sonny Stevens!
    Vind ik leuk
    Jafio +1032
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:59
    Weer een hoop onzin over kinderhandel etc. Clubs als Ajax en PSV hebben het er zelf naar gemaakt. Normaliter werden de spelers van jong PSV en Ajax verhuurt aan de middenmoot. Nu spelen ze zelf in de Juup. Ajax en PSV kapen zelf ook veel spelers weg van andere ploegen. Nac is er dit seizoen drie kwijtgeraakt aan PSV.
    City doet niet anders maar op grotere schaal. Dus stop allemaal met dat Calimero gedrag.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:12
    Ja het is binnen Nederland! NAC komt bij ons ook weer spelers terug halen. Kapitaal in Engeland en ze komen hier veel weghalen. Nederland heeft de beste opleiding kwa jeugd dus snap jou begrip niet waarom je op ons reageerd
    Vind ik leuk
    mason +1527
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:04
    Wouter jonguh het is je gegunt. Mooie club voor je bij ons fean werd je toch alleen maar misbruikt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Flinke klus voor NAC: club wil shoppen in Heerenveen, Groningen en Eindhoven'