Arsenal neemt afscheid van routinier na bijna twee jaar blessureleed

    Arsenal neemt afscheid van routinier na bijna twee jaar blessureleed

    maandag 21 mei 2018 om 20:22

    Het huwelijk tussen Arsenal en Santi Cazorla strandt na zes jaar. De Spanjaard kampt al sinds oktober 2016 met een slepende blessure aan de achillespees en heeft van de clubleiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken. Er lijkt weinig vooruitgang te zitten in zijn herstel.

    Cazorla (33) onderging de afgelopen jaren operatie na operatie, maar zijn rentree moest hij steeds uitstellen. Er werd zelfs een stukje huid uit zijn onderarm getransplanteerd in zijn onderbeen, maar het effect daarvan viel tegen. De ernstig aangedane achillespees houdt de aanvallende middenvelder al tijden aan de kant en het is de vraag of hij ooit nog op het hoogste niveau zal kunnen voetballen.

    Sinds zijn komst naar Londen droeg Cazorla 180 keer het Arsenal-shirt en daarin was hij goed voor 29 doelpunten. Hij won met the Gunners twee maal de FA Cup en even zo vaak de Community Shield. Met de Spaanse nationale ploeg was de oud-speler van Malagá en Villarreal eveneens succesvol: hij werd Europees kampioen in 2008 en 2012.

    Plaats een reactie

    Maxidi +3423
    maandag 21 mei 2018 om 20:29
    Misschien kan van Persie goed woordje voor Cazorla doen.
    Vind ik leuk
    Aal +20076
    maandag 21 mei 2018 om 20:31
    Vitesse kom er maar in....
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 20:39
    Hey
    Vind ik leuk
    Den Daats +3146
    maandag 21 mei 2018 om 22:58
    Welkom!

    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10619
    maandag 21 mei 2018 om 20:29
    Was 'm eigenlijk al een beetje vergeten, maar wat was dat een goede speler zeg. Met 33 jaar en veel blessureproblemen klinkt het wel alsof zijn carrriere er al op zit. Jammer
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25725
    maandag 21 mei 2018 om 20:30
    Einde verhaal.... al een poosje.... jammer.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 20:37
    https://strawpoll.com/d7a9768e
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    maandag 21 mei 2018 om 20:56
    Zonde was echt een goede speler.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 20:58
    Echt een goede voetballer maar dit is jammer genoeg einde verhaal voor hem.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    maandag 21 mei 2018 om 21:11
    Was eerder voor luis enrique gegaan.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +9521
    maandag 21 mei 2018 om 22:30
    Ja die is ook nog steeds geblesseerd. ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 06:16
    1
    Vind ik leuk