Toptransfer van 110 miljoen mogelijk: Een aantal grote clubs staat klaar

    Toptransfer van 110 miljoen mogelijk: "Een aantal grote clubs staat klaar"

    dinsdag 22 mei 2018 om 20:30

    Mauro Icardi kan deze zomer een toptransfer maken. Dat claimt Wanda Icardi, vrouw én zaakwaarneemster van de Internazionale-spits. De Argentijn heeft een afkoopsom van 110 miljoen euro in zijn contract staan. 

    Dat weerhoudt een aantal 'grote clubs' er niet van om verregaande interesse te tonen in de doelpuntenmachine, zegt de spelersvrouw in gesprek met Radio Metro. "Een aantal grote clubs staat klaar om de afkoopsom te betalen. Het is een flink bedrag, maar als je kijkt naar de bedragen die laatste jaren betaald worden en naar wat voor speler Mauro is, dan is het nog niet eens zo'n raar bedrag", zegt Wanda Icardi. 

    "Er zijn veel clubs die er druk op zetten, maar zijn prioriteiten liggen bij Inter", benadrukt mevrouw Icardi. "Het irriteert mij dat mensen Mauro onderschatten, aangezien de drie beste clubs ter wereld hem willen hebben. We gaan zien wat er gebeurt. De situatie is nu dat hij óf zijn contract verlengt, óf vertrekt bij Internazionale."

    Eerder werd Icardi gelinkt aan Real Madrid, Paris Saint-Germain en Bayern München. De spits, die overigens niet is opgenomen in de WK-selectie van Argentinië, heeft een contract tot 2021 in Italië. 

    Plaats een reactie

    Niels92 +11044
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:39
    Ik schrok al dat we Tagliafico alweer kwijt waren :)
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11504
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:39
    Niet geselecteerd voor het WK, maar straks wel voor 110 miljoen euro een transfer maken haha, wordt steeds gekker.
    Vind ik leuk
    piet potlood +1999
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:47
    en dan nog Bayern Munchen vermelden, never nooit niet dat die 110 mln gaan betalen voor een speler.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:19
    Enigste club die nog niet zo gestoord is.
    Vind ik leuk
    Spiegel +7678
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:38
    En ook de enige club die die som + bijbehorende salaris zonder lening kunnen aftikken...

    Hoe zou dat toch komen? Oh ja, omdat ze slimmer inkopen.. haha
    Vind ik leuk
    BT410 +120
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:39
    Is hij echt zo goed? Ik heb hem nooit zien spelen. Met wiens niveau is het te vergelijken?
    Vind ik leuk
    Big Nibba +80
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:44
    Hij is net iets minder goed dan Kane vind ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:46
    Mevrouw Icardi geloofd nog in sprookjes. De 3 beste clubs willen manlief helemaal niet
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9201
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:48
    29x scoren in de Serie A en vervolgens niet geselecteerd worden..
    Kan aan mij liggen, maar dat vind ik vrij apart..
    Vind ik leuk
    ValenciaFc +626
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:50
    Je kan ook 29 keer scoren in de serie A en niet naar het wk gaan omdat je land niet is gekwalificeerd.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10619
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:53
    Kijk wie wel zijn geselecteerd en je zult het snappen
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9201
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:54
    Nogmaals, hij heeft meer gescoord dan Dybala en bijna 2x zoveel als Higuain.. Lijkt me geen verkeerde speler om erbij te hebben toch ?
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10619
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:56
    Zeker niet, maar die andere twee laten toch ook al jaren (Dybala iets korter) zien dat ze erbij horen? Was hij niet argentijn, maar een van de andere 31 dan zat hij erbij
    Vind ik leuk
    Verratti +1493
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:14
    In dezelfde competitie. En hij doet het voor Inter? Weer jammer.


    Ongeveer hetzelfde als bij Nainggolan. Die landen hebben wel een luxe problemen als ze dit soort voetballers thuis kunnen laten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:13
    Dybala en icardi zijn 2 hele verschillende spelers. Dybala is niet meegenomen om als een pure nummer 9 te spelen zoals Higuain. Hij moet vooral het spel maken en daarin is hij vele malen beter dan Icardi.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9201
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:21
    Oke, maar ik zou de mede-topscorer van een grote competitie als de Serie A toch wel meenemen..
    29 goals is niet misselijk in het land van de verdedigers..
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 00:03
    Zeker een geweldige prestatie. Helaas zijn Aguero en Higuain er nog en hoewel Icardi beter heeft gepresteerd, denk ik dat Sampaoli higuain zijn laatste wk gunt
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 06:56
    Niveau van Italië is schrijnend. Het ziet er niet uit, is armoedig. Niveau is schrikbarend laag en heel de competitie hangt nog aan de succesvolle jaren uit het verleden ... Niet veel beter als de Portugese competitie
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 06:57
    Welke grote competitie???dat was 20 jaar geleden zo, nu allang niet meer
    Vind ik leuk
    Godin1 +833
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:40
    Wat zou Nederland blij zijn met zo’n spits. Nee, wij hebben Weghorst, de Jong, (voorheen) Dost, Locadia en dat houdt het wel op.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21455
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:30
    Bayern betaalt hooguit de helft. PSG & Real kunnen wel het volle pond betalen. Alleen zullen zij dat vast niet doen voor een spits die niet op het WK zal spelen.
    Vind ik leuk
    rinirat +1535
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:37
    nooit van gehoord....
    Vind ik leuk
    Mr. O +565
    woensdag 23 mei 2018 om 01:47
    Wij ook nog nooit van jou..

    Vind ik leuk
    rinirat +1535
    woensdag 23 mei 2018 om 08:27
    wie zijn wij dan wel?
    Mr.O nooit van gehoord.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 06:52
    Zo super goed vind ik hem nu al niet, laatstaan in een competitie van 2 niveaus hoger
    Vind ik leuk