Pechvogel Milik laat bondscoach schrikken met pijnlijk incident in dolfinarium

    Pechvogel Milik laat bondscoach schrikken met pijnlijk incident in dolfinarium

    zaterdag 16 juni 2018 om 22:25

    Eén van de gekste berichten die je deze week gaat lezen: Arek Milik, spits van SSC Napoli en Polen, is zaterdag lichtgeblesseerd geraakt tijdens een bezoek aan een dolfinarium (!) in Rusland. De international kwam ongelukkig terecht toen hij viel. 

    In Sochi besloot de nationale ploeg van Polen een tripje te maken naar een plaatselijk dolfinarium. Volgens Poolse media gleed Milik uit in een plas met water. Hij brak zijn val met zijn hand, kwam vervelend terecht en kermde het uit van de pijn. Uit onderzoek bleek later dat de voormalig Ajacied slechts een kneuzing had opgelopen. 

    Milik (24) maakte in augustus 2016 voor liefst 35 miljoen euro de overstap van Ajax naar Napoli. Daar werd hij tijdens zijn debuutseizoen getroffen door een zware kruisbandblessure. Pas in september 2017 maakte de linkspoot zijn rentree.

    Met Polen bereidt Milik zich momenteel voor op de clash met Senegal in Groep H. Die ontmoeting staat voor dinsdag 17.00 uur op het programma. Polen neemt het verder op tegen Colombia en Japan. 

    Plaats een reactie

    stratumseind +171152
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:21
    flipper weer........
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:25
    Eerder met zijn slipper denk
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1453
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:38
    Orka Ramos is weer lekker bezig geweest hoor ik wel
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:22
    Je verwacht dan heel wat als de Polen een dolfinarium bezoeken, maar er bleek dus weinig aan de hand.
    Vind ik leuk
    luccerd +3050
    zaterdag 16 juni 2018 om 23:41
    Voor een prikkie hebben ze het hele dolfinarium gestuct
    Vind ik leuk
    MichPSV +8759
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:23
    De plas met water werd veroorzaakt door een schoonmaakster van Colombia die Milik aan het bespioneren was en kwaad in zich had om iets uit te halen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 22:32]
    Vind ik leuk
    Strijp +12740
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:25
    - fout gelezen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 22:25]
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2494
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:26
    Hij brak zn val Einstein
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1358
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:31
    Zal hem leren wat naar deze dieren in een bakkie kijken. Als er nu iets treurig is, dan is het wel een dolfinarium....
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:32
    Daar zitten die voetballers echt op te wachten, een bezoekje aan een dolfinarium.....ga lekker naar een hoerenkeet voor de teambuilding
    Vind ik leuk
    Verratti +2018
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:38
    Cultureel programma voor voetballers. Daar zullen de spelers blij mee zijn.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1142
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:56
    Dat is de afterparty na een dolfinariumbezoek, een echt dol fijn bezoek.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 22:56]
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3126
    zondag 17 juni 2018 om 08:48
    Hoerenkast voor teambuilding? Wil jij voor of na je ploeggenoot. Leuke test
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    zondag 17 juni 2018 om 12:52
    Ligt er aan of je van een natte, of droge houd.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5927
    zaterdag 16 juni 2018 om 23:16
    Van de week gelezen dat de Polen smelten... Dat verklaart die plas water, Milik hield het niet meer droog
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws