Willem ll-aanvaller moest appartement zelf betalen: Dan ga ik weg

    Willem ll-aanvaller moest appartement zelf betalen: "Dan ga ik weg"

    Gepubliceerd: zaterdag 21 juli 2018 om 09:26za 21-07-2018 om 09:26

    Asumah Abubakar heeft zélf besloten om te vertrekken bij Willem ll. De Tilburgers wilden niet aan alle voorwaarden van de aanvaller voldoen.

    Dat schrijft het Brabants Dagblad. Willem ll ging akkoord met de salariseisen van Abubakar, maar kon geen akkoord bereiken over 'randvoorwaarden', aldus de krant. Een paar uur later pakte hij zijn koffers. De aanvaller kreeg te horen dat Willem ll niet aan alle wensen kon voldoen. Volgens het Brabants Dagblad moest hij een appartament van zijn eigen salaris betalen. "Dan ga ik weg", wordt hij geciteerd.

    Abubakar wilde een eigen appartement, zodat hij zijn moeder kon ontvangen. Vorig jaar moest hij een appartement delen met jeugdspelers. "Ik wilde net iets meer. Daar houdt Willem II niet van. Teleurgesteld? Nee, dat is voetbal", zegt hij.

    Abubakar richt zich nu op andere opties. Hij kan rekenen op interesse van buitenlandse clubs, maar er is ook belangstelling uit de Keuken Kampioen Divisie. "Ik wilde het graag bij Willem II laten zien, maar richt me op andere opties."

    Plaats een reactie

    zaterdag 21 juli 2018 om 09:27
    het is ook wel te gek voor woorden dat je zelf huur moet betalen..
    Vind ik leuk
    Strijp +14000
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:30
    Zeker met zijn salaris, blijft er toch niks meer over
    Vind ik leuk
    R3MCOON3 +17
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:31
    betaald jou baas ook je huis?
    Vind ik leuk
    Strijp +14000
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:32
    Jezus man, sarcasme
    Vind ik leuk
    WibedePibe +149
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:27
    Indirect betaalt mijn baas m'n huis ja. Door mij te betalen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:57
    De mijne wel, tenminste als ik zaken voor mijn vrouw haar bedrijf doe ;)
    Vind ik leuk
    HanV +4667
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:12
    Blijkbaar betaalde hij vorig jaar geen huur als hij toen zijn appartement moest delen.
    Vind ik leuk
    HansVites +5341
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:32
    Straks gaan ze ook nog zeggen dat hij zelf zijn boodschappen moet betalen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:33
    Hij heeft een punt. Zon appartement lijkt je naast het salaris dat hij krijgt ook gewoon een appartement kan verwachten. Dit is ook een onderdeel van wederzijdse solidariteit en die is bij Willem II ver te zoeken in deze situatie
    Vind ik leuk
    Strijp +14000
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:35
    Asumah Abubakar, ben jij dit ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:39
    Hahaha, nee. Maar ik kan zijn situatie wel begrijpen, ik zie vooral niet waarom Willem II dat niet zou willen doen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11317
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:51
    Omdat ze dan straks voor twintig selectiespelers een appartement moeten huren? Aardige kostenpost (voor Willem II).
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:59
    Zijn de appartementen in Tilburg zo duur dan ?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11317
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:05
    Beetje appartement is overal prijzig. Zelfs in Tilburg.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:51
    Clubs hebben maar een beperkt budget, Ajax daargelaten. Logisch dat ze geen precedent willen scheppen.
    Vind ik leuk
    HansVites +5341
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:46
    Dus jou huis word ook door je baas betaald? dan ben je wel een van de weinigen.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2610
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:48
    ‘Zon appartement lijkt je naast het salaris dat hij krijgt ook gewoon een appartement kan verwachten.‘

    Wtf staat daar?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:11
    Het is nog vroeg vergeef me mijn geweldige zinsopbouw.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +639
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:34
    Ga je lekker weg, mafkees!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7878
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:35
    Is gewoon een salarisonderhandeling
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:35
    Die knul moet Ghana onderhouden...dus er mag best wel iets bij ;)


    Hebben ze in Tilburg voor die moeder dan geen Bed, Bad en Brood regeling...zoals in 020 Gaza
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:41]
    Vind ik leuk
    Roya +1483
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:41
    Veel spelers wonen in appartementen van de club dus heel vreemd is het niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:43
    Die gaat naar Twente. Geld zat en ook lege woningen daar. VP begin maar vast aan je artikel.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34677
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:46
    Haha sukkel.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2610
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:47
    Vreemd, ik heb van mijn werkgever de thuiszorg wel een eigen huis, gewoon een vila en 3 auto’s

    Vind ik leuk
    Il Gordo +11317
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:51
    Ook een vrouw?
    Vind ik leuk
    Futre +3191
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:53
    Uiteraard. Bij de thuiszorg klotst het geld ook tegen de plinten op. 😉
    Vind ik leuk
    Futre +3191
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:52
    Het is een schande! Hoe durft Willem II deze topper in de dop zo te minachten. Abubakar, in eigen land ook wel Mufufu de leeuwentemmer genoemd, vraagt slechts een plek voor zijn moeder. Een beetje respectabele club had een complete woonwijk uit de grond gestampt zodat Abubakar zijn hele tribe om zich heen kon hebben. Walgelijk gedrag van Willem II.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:52]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11317
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:57
    :-D
    Vind ik leuk
    wil +1155
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:58
    Walgelijk gedrag van Abubakar zul je bedoelen. Op kosten van Willem II heeft hij afgelopen seizoen mogen revalideren en nu gaat Mijnheertje samen met zijn zaakwaarnemer eisen stellen. Gewoon lekker weg!! Dit soort spelers horen niet thuis in de selectie bij Willem II.


    Vind ik leuk
    Hammie +1169
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:10
    Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat Asumah Abubakar wel heel ver ging in de onderhandeling.

    Hij wilde zelfs dat iemand van W2 zijn vriendin kwam wippen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11317
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:09
    Jordens, kom er maar in!
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3638
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:19
    Waarom kan hij zijn moeder niet ontvangen in een gedeeld appartement? Bang dat ie dan ook zijn moeder moet delen?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19385
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:48
    Ondankbare vent. Breekt ie vorig jaar zijn been en moet hij een heel jaar revalideren, amper van nut te zijn voor Willem II. Die dan nog wel een nieuw contract aanbieden ga je hierom moeilijk doen. Ik hoop dat hij genoeg Nederlands kent en de betekenis van de woorden 'lekker oprotten' begrijpt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:10
    als bijna altijd geblesseerde speler eisen stellen goede .goede beslissing van willemii en abu veel succes bij de amateurs
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:14
    Iedereen die werkt moet zijn eigen huis betalen, jongen!!!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:00
    Hij voetbalt dus werkt niet voor zijn geld
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:25
    Verwende ego,huis van de zaak,auto van de zaak,wat denkt hij zelf,doei doei
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:01
    Hij heeft denk ik met landgenoten gepraat die dat via de sociale dienst wel hebben, logisch toch ?
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3124
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:37
    Zegt die kneus ook nog "Dat is voetbal." Nee beste kerel, dat is de maatschappij waarin normale mensen (voetbalgoden uitgezonderd) in leven. Dit is waarschijnlijk weer zon voetballer die denkt dat een stratenmaker 150.000 Euro per jaar opstrijkt.
    Vind ik leuk
    Pds010 +1273
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:30
    Asumah Abubakar was wel een speler die willem II ooit nog wat geld had kunnen opleveren.
    Deze jongen zal geen topsalaris verdienen bij Willem II dus waarom zou je die €500 a €750 in de maand niet willen betalen voor zo'n speler ??
    Vind ik leuk
    013TLB +139
    zondag 22 juli 2018 om 02:04
    Omdat je dan straks voor 30 contractspelers een appartement kan gaan regelen en dat is voor een club als Willem II zonde van het budget.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 01:58
    Jemig zeg!! Wat een clown.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 17:42
    Ik vroeg mijn baas ook om een appartement, ik kreeg een doos....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws