Jordania haalt zeven spelers in één week naar Den Bosch: 'De oorlog is begonnen'

    Jordania haalt zeven spelers in één week naar Den Bosch: 'De oorlog is begonnen'

    donderdag 16 augustus 2018 om 13:47

    Kakhi Jordania heeft tijdens zijn eerste weken als eigenaar van FC Den Bosch al direct zijn stempel gedrukt. De 24-jarige Georgiër heeft in één week tijd zeven spelers naar De Vliert gehaald.

    Stefano Beltrame (Italië), Stefan Velkov (Bulgarije), Imran Oulad Omar (Nederland), Rauno Sappinen (Estland), Albin Gashi (Oostenrijk), Julián Marchioni en Nicolás Romat (beiden Argentinië) dragen dit seizoen het blauw-wit van FC Den Bosch, tot grote tevredenheid van trainer Wil Boessen. "We hebben altijd moeten werken met onmogelijkheden. Nu hebben we juist een luxeprobleem", vertelt de 54-jarige Limburger aan de NOS. Boessen ziet de concurrentiestrijd binnen zijn selectie losbarsten. "Ik heb gezegd dat de oorlog begonnen is. Uiteindelijk moet iedereen knokken voor zijn plek."

    Dat is ook Danny Verbeek, aanvoerder en kind van de club, opgevallen. "Het gaat er wat feller aan toe op de training en ik denk dat we dat ook nodig hadden." De linksbuiten begrijpt dat de Bosschenaren voor de overname hebben gekozen. "Ik ben een tijdje weg geweest en ik zag dat dat de club langzaam aan het afglijden was. Het was wel duidelijk dat er iets moest gebeuren. Ik hoop dat dit een stap in de goede richting is."

    Nog niet klaar
    Boessen verwacht overigens dat er nog meer spelers naar de hoofdstad van Noord-Brabant zullen komen. "We willen bovenin meedraaien. Als tijdens de winterstop blijkt dat we niet op koers liggen, komen er meer spelers bij." De trainer verwacht niet dat Jordania zich te veel met de opstelling wil bemoeien. "Dat heb ik besproken met hem. Als hij zegt: die moet spelen en die moet spelen, dan stop ik."

    Poll

    Gaat FC Den Bosch onder Jordania de Eredivisie halen?

    (7768 stemmen)

    Plaats een reactie

    stratumseind +170944
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:51
    Fc de eredivisie in ... dat zou mooi zijn
    Vind ik leuk
    Arie Haan +1320
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:58
    Inderdaad.. dat is alweer even geleden..
    Vind ik leuk
    Adje80 +8478
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:02
    Zou inderdaad lachen zijn is lang geleden ben benieuwd of. Jordania Jr echt gas gaat geven
    De kk divisie is dadelijk nog sterker dan de eredivisie haha. Spannender sowieso
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 14:02]
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1503
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:07
    Sterker zou ik niet durven te beweren, maar spannender zeker! De eerste divisie heeft 8 titelkandidaten in tegenstelling tot de ED met hooguit 2. Ik ga (wederom) proberen het wat meer te volgen.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8478
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:09
    Ja sterker was een grap maar inderdaad het wordt zo veel leuker om te kijken
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +14719
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:14
    Het is altijd al genieten in de eerste divisie, zeker met het schakelprogramma tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:32
    en het jaar erna de champions league in
    Vind ik leuk
    stratumseind +170944
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:33
    Als tweede dan achter ons .......
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:05
    4 Brabantse clubs.... zou niet goed zijn, veel te gezellig ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:22
    en dan nog guus meeuwis als trainer !
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:51
    Oh Ow Boessen.... kijk maar uit wat je zegt en wat je doet want anders moet je ook nog echt stoppen.
    En luxe probleem? Eerst maar eens zien of je een goede manager bent en er echt een team van weet te maken!
    Succes!
    Vind ik leuk
    fr0do +1371
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:51
    Nu 7 nieuwe spelers en van de winter een nieuwe trainer.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2570
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:52
    ED moet te doen zijn met een eindeloos budget.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:54
    Bijzonder! We zullen zien!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13596
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:55
    "Als hij zegt: die moet spelen en die moet spelen, dan stop ik."

    Nou stagiair... begin maar vast te typen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:57
    Geloof niet in mensen die maar lukraak kopen, visie heeft tijd nodig.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29740
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:58
    Hoe weet je dat het lukraak is?
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:02
    Omdat er 7 man in een week gehaald worden, dat is per definitie lukraak!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29740
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:04
    Hoezo? Als je ze kent hoeft dat helemaal niet.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3183
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:44
    Zo is het Keizerout, want er zit wel degelijk een visie achter. Lees mijn onderstaande reactie.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29740
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:48
    Dat idee heb ik ook. De Jordania's zijn niet gek.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:14
    Jawel, want je koopt nooit succes, dat is al zo ongelofelijk vaak bewezen door vele clubs in vele landen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29740
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:21
    Nee, ze kopen spelers. Niemand zegt dat ze binnen een jaar succes willen hebben.
    Daarnaast kun je denk ik moeilijk ontkennen dat het op termijn prima werkt. Chelsea was top, City is top, PSG gaat ook lekker.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3183
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:40
    Hij weet totaal de achtergrond niet. Als je maar 14 spelers + 2 keepers hebt moeten er wel spelers bij komen. en dat is ook gebeurd. Niet 7 zoals Foebele beweerd maar 8. Ook keeper Wouter v.d. Steen heeft een contract getekend.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29740
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:44
    Haha, ja dat lijkt me wel handig ja.
    Prima keeper voor de kkd
    Vind ik leuk
    Jannesfc +13
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:09
    De selectie telde maar 15 spelers dus dat ze minimaal naar meer dan 20 spelers willen lijkt me geen overbodige luxe, komt lukraak over maar is niet altijd zo 😉
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 14:25]
    Vind ik leuk
    isnake +2421
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:18
    Volgens mij is dat ook niet de bedoeling.
    Volgens het plan wat er neergelegd is wordt de jeugdopleiding verbeterd of mogelijk neergezet en moet de groei mede daaruit komen. Volgens het plan zouden ze ook pas over een paar jaar hoeven te promoveren.
    Ik weet niet wat voor een spelers er gehaald zijn met welke leeftijd, maar ik kan me voorstellen dat er jeugdige spelers bij zijn samen met wat mensen die ervaring in het team toevoegen.
    Het plan dat gepresenteerd werd een maand ofzo geleden zag er wel goed uit. En dat nu alvast een stap wordt gemaakt met het tekorten in de spelersselectie aan te vullen is natuurlijk prima.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3183
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:34
    Is niet lukraak gekocht. Jordania heeft een heel netwerk die al maanden bezig is geweest met het zoeken naar spelers. Bovendien is de visie niet direct promoveren zoals hier al door velen wordt beweerd. De visie is om een stabiele jeugdopleiding neer te zetten en lekker mee te doen met het oog op het halen van de nacompetitie.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:05
    Boeit niet, je koopt nimmer een goed team bij elkaar, is al tig keer bewezen in verschillende landen door vele clubs!
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3183
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:21
    Jou boeit het nooit. Alleen jullie kopen goed. Prettige dag Foebele.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:53
    Vooral zo dom uit je nek gaan lullen, dan ben je al helemaal ongeloofwaardig.

    Beleid maak je over de jaren heen, je kunt niet een goed team bij elkaar kopen, Ajax heeft de basis van haar team al een aantal jaar in huis en geen 7 spelers in 1 week gehaald.

    Je lult dom, je gedraagt je triest, fijne dag verder!
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3183
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:04
    Ben je je antidepressiva vergeten in te nemen? En er is er maar 1 die zich triest gedraagt. Fijne dag Chagrijn!!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 16:05]
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:09
    Ja, dat ben jij inderdaad, want nu begin je over medicijnen, een aanval op de man terwijl je tot op heden nog niet 1 moment een serieus argument hebt aangedragen.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3183
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:11
    Je moet verder lezen dan je neus lang is Foebele. Dan zie je een berg aan argumenten waarom deze 7 spelers gehaald zijn en wat de achterliggende gedachten is. Maar als je bekrompen in je eigen verhaaltje blijft hangen en al niet mijn eerste reactie dusdanig leest dan is het inderdaad allemaal dom.

    Fijne dag Foebele.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 16:19]
    Vind ik leuk
    4everfcu +3040
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:19
    toch gek jou eigen club is er groot mee geworden door andere clubs leeg te roven van hun talent.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:07
    En dan al 4 jaar lang geen prijzen... goed beleid 🤔
    Vind ik leuk
    JOHN073 +13
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:40
    Basis van het team is er bij fcdb al wel degelijk. Er zijn alleen 8 spelers bij gekomen. De beste zullen spelen dus ze zullen er voor moeten vechten op de trainingen en wedstrijden.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2680
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:10
    Wel gek dat de absolute top 5 (en de rest eigenlijk ook) van de wereld het tegendeel bewijst.

    Een goed team moet je juist bij elkaar kopen. kijk maar eens naar de top 50 clubs en noem er eens 1 die het team niet bij elkaar heeft gekocht?
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:12
    Niet dus, wat zij bewijzen is dat je een team samen moet stellen wat pas na enkele jaren succesvol kunnen zijn.

    Real heeft jaren met Ronaldo, Benzema, Ramos, Pepe, Marcelo, enz het onderspit moeten delven ten opzichten van Barcelona, pas aan het einde toen de basis van dat team jaren samenspeelde kwamen de prijzen.

    Ook Chelsea heeft op die manier die ene CL gewonnen, met een team met Lampard, Terry, Cech, Drogba en zulke jongens die al jaren samenspeelde.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2680
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:51
    Klopt, en die spelers zijn dus allemaal gekocht (of samengesteld zoals jij het noemt).

    Daarbij was Real in de Barca periode geen slecht team, werden zelfs een keer kampioen met 100 punten en haalde met 92 en 96 punten de jaren ervoor gewoon een extreem hoog niveau. Ook was de halve finale CL altijd een feit.

    OT. In het geval van den bosch snap ik heel goed dat ze deze spelers kopen, ze moeten ergens beginnen want het huidige team (ik las ergens 14 spelers) was naast dat het kwalitatief erg mager was ook zwaar onderbezet.

    Spelers kopen hoort er nu eenmaal bij. In Nederland vinden we het opleiden van spelers allemaal leuk maar we doen dit vaak alleen maar uit armoede.

    Als je het mij vraagt vind ik het pas bijzonder als een jeugdspeler doorbreek uit de eigen regio, in mijn geval Amsterdam. Daar heb je een extra bijzonder gevoel bij omdat een jeugdspeler uit Brabant of Groningen is voor mij ook gewoon een aankoop geweest.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:52
    Iedere speler is ooit gekocht, dus ik snap je punt niet. Geen enkele club heeft ooit iets gewonnen zonder een speler te halen van buitenaf, want niemand wordt op een club geboren als onderdeel van die club....
    Vind ik leuk
    popiejopie +2680
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:56
    Mijn punt:

    "je kunt niet een goed team bij elkaar kopen"

    even later:

    "Iedere speler is ooit gekocht"
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26398
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:57
    Aan ambities en daadkracht geen gebrek in Den Bosch. Mooi om te zien.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6796
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:01
    Zo'n deuntje kan lang blijven hangen: "Dat gaat naar Den Bosch toe, zoete lieve....."
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:57
    Zo jaaaaa den bosch komt er (hopelijk) weer aan... Jaren op moeten wachten. Geduld is een schone zaak
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:58
    Oh oh den Bosch mooie stad achter de ....oh wacht dat was ado denhaag 😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Adje80 +8478
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:07
    Jij moet shows geven door het land...echt zo'n goeie grap
    Vind ik leuk
    Wilex +1253
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:59
    Twente? Nec? Sparta? Roda? en dan word Den Bosch kampioen haha
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:59
    Messi, Ronaldo en De Bruyne in 1 elftal is een luxe....wat Den Bosch heeft zijn 249 in 1 dozijn spelers.
    Vind ik leuk
    Jannesfc +13
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:10
    Is dat niet in heel de KKD zo ?
    Vind ik leuk
    Kuip +7853
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:01
    Hoop toch niet dat die club promoveert. We hebben met Excelsior, Emmen en VVV al genoeg van die kansloze clubs in de eredivisie.
    Den Bosch heeft niets te bieden. Een stadionnetje van niks, geen publiek en kunstgras.
    Vind ik leuk
    Jannesfc +13
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:12
    Wat zou volgens jou de standaard moeten zijn dan ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 14:27]
    Vind ik leuk
    Kuip +7853
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:29
    1 een stadion voor minimaal 12.000 toeschouwers
    2 een stadion dat minimaal voor 90% bezet moet zijn
    3 gewoon gras
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3183
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:50
    Dan wen er maar alvast aan want aan die standaard punten van jou wordt zeker gewerkt. En nu te hopen dat ze in de kuip aan een paar standaard dingen gaan werken zodat ze vanavond nog iets goed kunnen maken.
    Vind ik leuk
    Kuip +7853
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:10
    In den Bosch is nog nooit iemand geïnteresseerd geweest in betaald voetbal. In de jaren 70/80 kwam er ook geen hond kijken.
    Ondanks dat er aardige elftallen speelden met Hans Pluim, Arnold Scholten, Fred Vd Hoorn etc.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3183
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:15
    Jawel hoor jaren 80 zat de Vliert met regelmaat aardig vol.
    Vind ik leuk
    Kuip +7853
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:14
    8000 man was al veel voor den Bosch in die tijd.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3183
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:02
    Er zijn er ook meer dan 20.000 geweest. Later in de jaren 80 liep het i.d.d. snel terug eerst naar zo'n 12000 en nadat Panasonic stopt naar zo'n 8000 inderdaad.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 20:03]
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3183
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:21
    Even voor je opgezocht:

    Competitie == Gemiddeld
    86/87 == 6.897
    85/86 == 9.663
    84/85 == 12.675
    83/84 == 20.500

    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 20:23]
    Vind ik leuk
    Kuip +7853
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:42
    In tegenstelling tot veel clubs in vergelijkbare steden als Arnhem, Nijmegen, Breda en Tilburg heeft FC Den Bosch tegenwoordig grote moeite een grote vaste supporterskern achter zich te krijgen. Het gemiddelde toeschouwersaantal in het seizoen 2010/2011 bedraagt 4.391 per wedstrijd (bron VI). Maar ook in de eredivisie was FC Den Bosch enkele seizoenen geleden geen publiekstrekker. Dit staat in schril contrast tot het verdere verleden toen Den Bosch in zijn grote oude stadion (capaciteit 30.000) duizenden toeschouwers trok. Zo vestigde de ploeg in de nacompetitie van 1983 twee nog steeds bestaande eerste divisie-records. In de drie thuiswedstrijden passeerden 60.000 mensen de kassa's. Het duel met MVV in die nacompetitie werd door 24.875 toeschouwers bijgewoond.[5] In het volgende jaar in de eredivisie trok Den Bosch in 17 thuiswedstrijden gemiddeld 12.500 toeschouwers, een clubrecord. Het huidige stadion (capaciteit: 8.500) is weliswaar kleiner, maar veel comfortabeler. Toch zijn de fans de weg naar De Vliert volledig kwijt geraakt, al stijgt het aantal seizoenkaarten per jaar voorzichtig. Ook is er een sinds 1987 een vriendschappelijke band met de fanatieke supporterskern van het Belgische Standard Luik (Liège). Regelmatig bezoeken supporters van FC Den Bosch wedstrijden van Standard en andersom.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3183
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:51
    Klopt en dat zeg ik na de Panasonic tijd liep het snel terug.! Maar je ziet dus dat er toen de tijd wel supporters kwamen. Nu met dit trieste stadion inderdaad niet. Toch denk ik als de resultaten er weer komen en het stadion wordt uitgebreid je weer makkelijk naar 10000 plus moet kunnen. Alles staat en valt met de resultaten en de stadioncapaciteit.
    Vind ik leuk
    Kuip +7853
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:53
    Ik ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3183
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:56
    Ik ook. Zit je Feyenoord te kijken en zo ja hoe gaat ie?
    Vind ik leuk
    Kuip +7853
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:10
    Die ellende wil ik niet eens zien. Kansloze zaak voor Feyenoord. Ik zit liever op VP dan me zitten te ergeren aan gestuntel van Feyenoord. Op een is een mooie natuurdocumentaire.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:05
    De Graafschap is door jouw dus wel goedgekeurd 😀👍
    Vind ik leuk
    Kuip +7853
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:05
    Absoluut. De Graafschap is een van mijn favoriete clubs. Schitterend stadion met dito publiek. Mooie historie en een mooie grasmat.
    Vind ik leuk
    JOHN073 +13
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:01
    De grasmat komt er in de vliert ook wel weer gelukkig. Ellendige kunstgras er eindelijk weer uit. Het is dat fcdb genoodzaakt was trainingscomplex te verkopen aan de gemeente waardoor er kunstgras moest komen. Alle teams trainen en voetballen op 1 veld gaat hellaas niet.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3040
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:16
    dan zijn alle clubs in de kkd kansloos volgens jou op roda en twente na.
    is natuurlijk pure onzin wat je nu zegt fc den bosch in de eredivisie en je 12000 man zitten in dat stadion hoor den bosch is namelijk een redelijk grote stad.
    Vind ik leuk
    Kuip +7853
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:42
    Klopt, slechts Twente, Roda, Sparta en NEC zijn eredivisiewaardig. De rest zijn veredelde amateurs die niets te zoeken hebben op het hoogste niveau.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2247
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:03
    Vvv en Exelsior zijn echt geen kansloze clubs voor de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Kuip +7853
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:07
    Clubs op kunstgras in ministadionnetjes horen niet op het hoogste niveau. Dat is geen reclame voor de toch al zwakke eredivisie.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2247
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:50
    Vvv is aan het uitbreiden en daarbij doen ze niks illegaals. Boeken redelijke resultaten evenals Exelsior dus spelen ze terecht in de eredivisie en zijn geen kansloze clubs.
    Vind ik leuk
    Kuip +7853
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:16
    Je hebt volkomen gelijk hoor, maar toch blijf ik erbij dat die clubs geen meerwaarde hebben door hun entourage.
    Als Barcelona tegen Real Madrid speelt op het veld van Excelsior is er ook geen reet aan.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2247
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:41
    Ja das waar maar Vvv gaat ook naar 12.000 plaatsen, verbouwing is al begonnen want dat werd idd tijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:16
    Nee, gisterenavond was reclame voor het Nederlands voetbal, op PSV en Ajax is de rest uitgeschakeld. En door een cluppie die nog niet een begroting heeft van een amateurclub.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:17]
    Vind ik leuk
    JOHN073 +13
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:12
    Als clubs blijven presteren komen er ook meer toeschouwers en sponsors waardoor je ook uit je huis groeit en groter moet voor meer inkomsten. Probleem wat Feyenoord nu ook voor de helft heeft. Op sponsor gebied hebben ze meer ruimte nodig. Laatste seizoenshelft waren er voor bijna elke wedstrijden kaarten genoeg beschikbaar. Sportieve prestaties groeien bij kleine clubs groeit de rest vanzelf wel mee.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:02
    Den Bosch keuken kampioen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4652
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:03
    Nog een titel kandidaat?
    Vind ik leuk
    isnake +2421
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:20
    over een paar jaar, samen met Almere :-)
    Vind ik leuk
    The Genius +3310
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:08
    ik ga denk ik maar de kkd volgen ipv de eredivisie, denk dat die veel spannender is!
    Vind ik leuk
    Leffe +1063
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:29
    Ik vraag mij altijd af wat het idee is achter zo idee of constructie.Je haalt wildvreemde voetballers voor een ècht team te gaan maken, of er 1met Sucses door te kunnen verkopen.Alles draait in de voetbal om geld dus ik geef de zoon van,.niet het voordeel van de twijfel( dat heb ik bij Vitesse ook maar minder).
    Vind ik leuk
    Cookee +10794
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:27
    @Leffe
    Hij kan ook een jaar wachten maar dan begint het gemor ook; "waarom doet hij niks".
    De man is enthousiast en laat zien dat hij er is,
    voor dat soort mensen is de spotlight het doel.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:35
    Veel spelers inderdaad ,maar ik ken er niks van.......
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:56
    Mooi! Succes FC!
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:06
    Hmm Boessen als jullie dan niet op koers liggen komt er wellicht eerst een nieuwe trainer voordat er nieuwe spelers bijkomen...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:06
    Gaat een leuke competitie worden die Keukenkampioendivisie
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:07
    Niemand kent die spelers en ze hebben het nu al over bovenin meedraaien, tja... Als ze nu ene Silva zouden halen uit Portugal zullen de supporters zeggen oww ja we worden kampioen! Uhh waarom? kennen jullie hem? Nee, maar Silva klinkt goed! jaaa we worden kampioen... Zulke reacties dus haha op de aankopen die zijn gekomen, niemand kent ze maar ze gaan bovenin meedraaien??
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 15:11]
    Vind ik leuk
    arnhem_026 +333
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:55
    het wordt natuurlijk lastig om al die nationaliteiten op korte termijn op elkaar ingespeeld te krijgen maar kwalitatief denk ik wel dat ze er flink op vooruit gaan anders haal je geen buitenlanders. Leuke uitdaging voor een trainer zo denk ik toch?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 15:56]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:22
    Van FC Den Bosch supporters is er niemand die zegt dat zij kampioen worden. Het streven is het behalen van de nacompetitie.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:23
    Ik hoop het voor ze, maar ik hoor toch andere geluiden...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:13
    Den Bosch wordt de voetbal hoofdstad van Brabant.
    Vind ik leuk
    heur es +714
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:48
    Niet zo stoer Willy. Doe gewoon wat hij zegt anders ben je zo terug in Limburg.

    De Jordania’s Hebben verstand van Voetbal !
    Vind ik leuk
    arnhem_026 +333
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:54
    Normaal liet ik de eerste divisie links liggen maar vindt het nu toch wel interessant worden dit seizoen om te kijken met al deze ploegen. Wordt een leuke strijd tussen Roda, Sparta, NEC, Twente, Den Bosch, de jong ED ploegen en wellicht andere ploegen die eruit springen.
    Vind ik leuk
    Radaje +743
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:30
    Haha Willy toch. Daar zal Jordania wakker van liggen. Die pakt gewoon een nieuwe trainer.
    Vind ik leuk
    Guust +5701
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:40
    24 jaar en 7 spelers kopen, is de andere Jordanië zijn suiker vader?
    Vind ik leuk
    Cookee +10794
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:13
    Cambuur krijgt een zware dobber en dat betekent niet dat ze beet hebben, Sparta, Twente, NEC, Roda, Den Bosch.
    Maar ik laat me graag verrassen.
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +213
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:53
    Gewoon heerlijk als db erbij komt gaaf die strijd in brabant ,knac, psv db ,w2 leuke derby's ik zou zeggen je bent welkom in de ed!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:25
    Maar nog effe paar geduld, eerst de randzaken (stadion) opknappen, dan pas hopen op promotie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws