Engels jeugdinternational (20) naar de Eredivisie: Hij kan ongetwijfeld mee

    Engels jeugdinternational (20) naar de Eredivisie: "Hij kan ongetwijfeld mee"

    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:55

    FC Emmen heeft zich versterkt met Easah Suliman, een Engels jeugdinternational van Aston Villa. Suliman (20) is een centrale verdediger en speelt komend seizoen op huurbasis in de Eredivisie.

    Suliman is jeugdinternational van Engeland en speelt al zes jaar lang in diverse nationale jeugdelftallen. Directeur Ben Haverkort van Emmen: "Onze selectie was achterin nog ietwat krap. Met Easah hebben we een extra optie achterin. Hij is een snelle, slimme verdediger die ook fysiek zijn mannetje staat. Hij kan ongetwijfeld mee in de Eredivisie", vertelt hij op de clubsite. 

    Suliman heeft er zin in. "Bij Aston Villa heb ik vooral in jeugdelftallen gespeeld, dan speel je niet voor veel publiek. In een uitverkocht stadion spelen vind ik geweldig en FC Emmen heeft mij verteld dat de seizoenkaarten supersnel uitverkocht waren. Ik heb superveel zin om in het uitverkochte stadion te spelen."

    Plaats een reactie

    JonathanAjax +6419
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:58
    Emmen wordt de verrassing van het seizoen!
    Hoop dat ze erin blijven :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:08
    Een handhaving wordt in ieder geval Easah nu!

    Edit: hele slechte woordgrap
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 10:08]
    Vind ik leuk
    The Iceman +7999
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:15
    Slechte woordgrappen zijn de beste woordgrappen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:42
    lijkt wel Engels-Haags, briljant!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:59
    Mijn god... tegenwoordig moeten we in de ED spelers huren van Aston fcking Villa... het einde is nabij.
    Vind ik leuk
    davidben +4605
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:09
    Aston Villa heeft de Cup met de grote oren ooit gewonnen.
    Vind ik leuk
    StephanVS +33
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:17
    Ooit ja. Net als een Nederlandse club dat ook deed. Ooit.
    Vind ik leuk
    Dani82 +1234
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:48
    Gelijk je eerste 4 likes te pakken met die opmerking;-)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 12:48]
    Vind ik leuk
    0260165 +614
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:19
    Vroeger gingen onze beste spelers naar Villa, dus misschien is het wel hun einde :P
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:21
    Niets mis mee dat de ED als technische en tactische leerschool voor Engelse jeugdspelers in zwang is. En waarom niet een keer andersom?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:25
    Ga je als PSV'er nou denigrerend doen over een voetbalbolwerk als Aston Villa?

    Er zaten vorige week meer mensen bij Aston Villa v Wigan dan bij PSV v Utrecht.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +720
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:08
    Komt omdat de gemiddelde Engelsman niets beters te doen heeft dan bier te zuipen en voetbal te kijken.....;-)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 10:08]
    Vind ik leuk
    Peter12345 +157
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:46
    Het is geen top club die de speler leent he, maar het is Emmen. Ik schat Aston Villa een stuk hoger in dan Emmen, dus ik snap dit wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:47
    Er is in de ere divisie maar 2 top clubs de 1e is ajax en de 2e is emmen, de rest telt niet eens mee.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1643
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:03
    Championship is sterker dan de eredivisie, tevens hebben zelfs die (veel) meer te besteden dan de clubs in de eredivisie.

    Daarbij Villa is gewoon 1 van de grotere clubs in Engeland.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 11:04]
    Vind ik leuk
    Koeien +2360
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:50
    inderdaad en.."FC Emmen heeft mij verteld dat de seizoenkaarten supersnel uitverkocht waren. Ik heb superveel zin om in het uitverkochte stadion te spelen"

    Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze er niet bij hebben verteld dat er maar 8000 inkunnen op de Oude Meerdijk.
    Vind ik leuk
    Thobar +4009
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:02
    Voor Eerste Divisie begrippen heeft Emmen een eerste klas accomodatie. Voor de eredivisie kan het ook heel goed mee er zijn clubs met stadions die vergelijkbaar zijn of zelfs ietsje minder.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:51
    Onze stadion is helaas niet groter dus wij zijn er blij mee, maar als onze capaciteit 15a20 duizend was, dan was het ook uitverkocht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:40
    Tja Emmen hè, die hebben geen gevulde beurs.
    Maar wat is je punt, NAC huurt ook veel spelers uit Engeland.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:09
    In elk geval van een topclub. Villa is alles behalve een tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:27
    Dat zegt niets over het feit of hij wel of geen talent is. Hij is niet voor niets Engels international.
    City koopt alles wat los en vast zit, dat is gewoon een handelshuis.
    Vind ik leuk
    TheSavior +886
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:00
    Laat Emmen er alsjeblieft zo snel mogelijk uitgekegeld worden.. Het Nederlandse voetbal is echt failliet. Zowel Europees als onze eigen eredivisie. Clubs als Excelsior, Emmen, VVV Venlo (en in minder mate ook Graafschap) spelen gewoon doodleuk op het hoogste niveau terwijl volksclubs en traditioneel eredivisie clubs als FC Twente, NEC, Sparta, Roda JC op de 2e divisie spelen.

    Bij Emmen zat vorig jaar gemiddeld 2.000 man in het stadion, bij Roda en FC Twente respectievelijk gemiddeld 7x en 13x zoveel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 10:01]
    Vind ik leuk
    Feeltje +64
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:09
    INDD eens @TheSavior.
    maar ik persoonlijk gun het iedereen. ze hebben het niets voor niets gehaald! maar indd als je kijkt naar de stadion bezetting is het wel een beetje jammer
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:17
    Moeten ze maar beter presteren he,zo simpel kan het zijn.Iedereen die nu in de eredivisie speelt heeft dat verdiend 👍
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:26
    Laten we gewoon de kleredivisie inkrimpen dan hoeven al deze clubs er ook niet in en weer uit.

    Ajax en Psv laten meespelen in Europese competitie ...de kleredivisie vullen met 10 clubs en dan op Belgisch niveau met 2 poules en de rest lekker laten hobbelen in de Keukenkampioen
    Vind ik leuk
    ELD070 +465
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:37
    Het lijkt mij idd ook goed om naar een kleinere Eredivisie te gaan. Gewoon 16 a 14 teams van maken. Dan hoef je de goede spelers over minder teams te verdelen waardoor logischerwijs je competitie sterker zal worden.
    In het hockey experimenteren ze nu ook met de poule indelingen zodat de verschillen minder groot worden.
    Uiteraard zijn de financiele belangen bij deze sport minder groot maar het experimentele karakter is zeer goed!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:02
    We hebben een Europese competitie nodig zoals we zagen in Azie en Amerika waar al die top teams aan het ballen waren in de voorbereiding en dan met een A en B poule. A voor de echte top teams en B voor Ajax, Anderlecht, Marseille, Valencia, Rb Leipzig en dat soort teams.

    Dan kunnen ze hier de Kleredivisie en de KeukenKampioen samenvoegen naar Belgisch model met 2 poules en de beste 5 van de 2 poules na de winter het laten uitvechten wie er Europa League gaat spelen
    Vind ik leuk
    ELD070 +465
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:13
    Dat zou helemaal een mooie opzet zijn. Ik ben alleen bang dat dat op korte termijn niet echt haalbaar is. Stel dit zou er over 5 jaar komen, dan kan je met een kleinere Eredivisie iig er al voor zorgen dat de kwaliteit van je teams (die eventueel in Europa gaan spelen) al omhoog gaat.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13883
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:18
    Ik geef je natuurlijk gelijk, maar bij ons zullen er dit jaar ook gewoon veel minder mensen zitten, natuurlijk veel meer dan bij Emmen maar Emmen trekt dit jaar ook weer veel meer mensen. Allemaal afhankelijk van succes en geloof best dat Emmen in opkomst kan zijn qua grootte van de club. En qua volk is De Graafschap altijd leuk om in de eredivisie te zien naar mijn mening, brengt toch altijd veel sfeer met zich mee.
    Vind ik leuk
    Cootje I +258
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:19
    Kun je nagaan hoe schandalig slecht al die traditionele eredivisie clubs het wel niet doen.
    Vind ik leuk
    0260165 +614
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:20
    Bij Emmen gaan er dit jaar net zoveel mensen zitten als bij AZ tijdens hun gloriedagen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:25
    Als je zorgt dat je een gezond (meerjaren)beleid voert, de juiste staf neerzet en spelers opleidt/aankoopt die een de club verder kunnen helpen.. dan presteer je. En wie presteert die verdient zijn plek. Wie dat niet doet, die sodemietert er uit. Welkom in het werkelijke leven.


    Vind ik leuk
    Humberto01 +296
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:50
    Hou eens op met dat gedram, die club hoort er wel en die clubs niet in de eredivisie te spelen. De clubs die er niet spelen hebben er een voor een gewoon een puinhoop van gemaakt. Het begint op bestuurlijk vlak en dat zet zich door op het veld. Kijk ze er een voor een maar op na. Paniekaankopen voor meestal veel teveel geld, de verkeerde trainers kortom zeer slecht beleid! En dan is er ook nog een club die de zaak heeft bedonderd. Die hadden ze in 2016 al een niveau lager moeten indelen, maar werden ze op laatst nog door de rechter gered. Kortom deze clubs horen allemaal daar waar ze nu staan. Het niveau van de eredivisie is er niet minder op geworden, want ook de clubs die nu in de KKD spelen hebben nog steeds hele matige selecties. Het niveau van de eredivisie is achteruit gegaan omdat de beste spelers hier vertrekken en er middelmaat voor terug komt. Maar middelmaat tegen middelmaat kan ook leuk zijn voor de competitie. Zolang we ons maar blijven realiseren dat we Europees geen bal voorstellen is er niets aan de hand. Dan is het voor Emmen, De Graafschap en Fortuna leuk dat ze in de eredivisie mogen meedoen. En die andere clubs ‘ van naam’ die mogen nog lang op vervlogen tijden teren in de KKD.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 10:54]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:13
    Beetje sneue reactie, dan zou geen enkele 2de divisieclub nog de kans ans krijgen een blijvertje te worden in de eredivisie
    Vind ik leuk
    Socrates +558
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:27
    Kunstgras eruit waardoor oneerlijke financiele cocurrentie vervalt en we gaan weer terug naar de traditionele verhoudingen.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +296
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:10
    Alsof kunstgras hiervan de oorzaak is en deze clubs dan weer terug komen! Heb jij de afgelopen jaren onder een steen gelegen of zo? Wanbeleid en een slechte organisatie wordt bij natuurgrasclubs en kunstgrasclubs gevoerd en op termijn krijgen ze daar ook gelukkig de sportieve rekening van gepresenteerd! Met of zonder een grote achterban. De club krijgt de bestuurders die ze verdienen!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 20:38]
    Vind ik leuk
    Socrates +558
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:36
    Jij jouw mening, ik de mijne. Ok? Doe wat aan je toon knul.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +296
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:45
    Prima jou mening maar kom dan met de juiste en passende argumenten. Volgens mij speelt Fc Twente altijd op natuurgras en hebben ze jaren meer budget gehad dan veel clubs in de eredivisie, ook clubs met kunstgras en toch vliegen ze er uit! Waar heb je het over met je ‘ traditionele verhoudingen’ Oude mannetjes praat.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 20:49]
    Vind ik leuk
    Socrates +558
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:53
    Tuurlijk zijn er clubs die om andere redenen het schip in gaan. En kunstgras is m.i. Maar één factor die het spel negatief beinvloed. En dan bedoel ik dat niet eens in technische zin.FC Utrecht becijferde in 2014 dat spelen op kunstgras een kostenbesparing van circa een half miljoen euro zou opleveren. Dat is voor ckubs met een kleine begroting een hoop geld. En dat is alleen nog maar als je grasmat het gewoon goed doet. Als je dat geld in andere faciliteiten of een spelersalaris kunt stoppen naakt dat dus uit.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +296
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:26
    Utrecht krijgt € 4,1 miljoen aan tv gelden, clubs als Vvv Venlo, Sparta en Excelsior krijgen ‘ slechts’ € 1,7- € 1,8 miljoen! Ik hoef je dan toch niet meer uit te leggen dat deze clubs voor kunstgras kiezen! Laten we hier in dit land nu eerste eens naar een eerlijke verdeling van de TV gelden gaan kijken, dan kunnen we pas eisen dat alle clubs op natuurgras en/of hybridegrasmat gaan spelen. Het is toch idioot dat Ajax ruim € 9 miljoen krijgt en VVV moet het met 1,7 miljoen doen! Solidariteit in de eredivisie is ver zoek. Eigenbelang eerst, dan de rest. Daarom krijgen ze het er ook niet door om naar een andere eredivisie opzet te gaan. En ik geeft de kleine clubs groot gelijk!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 11:29]
    Vind ik leuk
    Thobar +4009
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:20
    Twee vd aangehaalde traditionele eredivisieclubs spelen zelf op kunstgras.
    Daarnaast is NEC eigenlijk net als PEC, Vitesse, Heerenveen geen echte traditionele eredivisieclub maar deze clubs zijn dat inmiddels wel geworden of aan het worden. Een kans die ook Emmen verdiend want Emmen is niets minder dan Heerenveen een jaar of 25 geleden.
    Vind ik leuk
    Jahike +185
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:15
    Wat een flauwekul! Alsof het de schuld van die "kleinere clubs" is dat die traditionele clubs een treedje lager spelen. Kom op zeg! Dat hebben ze toch helemaal zelf gedaan.

    Maar misschien komt er nog een tijd dat het aantal aanwezige toeschouwers per wedstrijd punten gaat opleveren......
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +145
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:29
    En dit noemt zich een voetballiefhebber, ga hockey kijken , misschien dat je je daar minder druk om hoef te maken, en wel met plezier naar de wedstrijden kijkt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:58
    Makkelijke reactie. Was het beleid van Roda en Sparta dan zo geweldig? Bivakkeren niet voor niets onderaan. Voetbalnis niet failliet dankzij fc emmen of vvv
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:37
    Wat een zielige reactie. De andere clubs zitten niet meer in de Eredivisie omdat ze op het moment dat ze dienden te presteren, dit niet deden. Emmen en de Graafschap deden het op het juiste moment wel. Het gaat er in dezen niet om hoeveel toeschouwers er zijn maar wat je op het veld laat zien.
    Droom maar mooi verder👎👎
    Vind ik leuk
    Thobar +4009
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:32
    Emmen staat nu op een punt waar Heerenveen, Vitesse en PEC ooiit en nog niet eens zo heel lang geleden ook eens stonden. NEC had ook in dit rijtje gepast wanneer ze niet waren gedegradeerd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:56
    Beetje jaloers jongetje, je weet niet wat je zegt. Je weet toch wel dat ze het voetballend gedaan heb toch. Nec en Roda en Sparta en Twente waren toch geen partij voor ons, anders zaten hun er wel in en wij niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:43
    Tja lamlendige reactie weer...

    Iets met presteren..

    De clubs die jij noemt hebben hopeloos gefaald..
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11942
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:04
    Heeft Emmen de speler ook verteld ze met een capaciteit van slechts 8.301 plaatsen in het een na kleinste stadion van de Eredivisie spelen?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25511
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:29
    Hij kopte in het filmpje een bal in het doel in het stadion..Ja dus!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11942
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:57
    Ik denk dat hij toen al had getekend.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:04
    Gelukkig niet de kleinste, en hou er eens mee op te zeiken hoe groot een stadion is, ik vind het belangrijker wat ze op het veld laat zien. En we zijn mede koploper, wat willen we nog meer.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11942
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:00
    Ga je teennagels maar eens knippen. En bekijk de ranglijst nog eens over een maand of 3
    Vind ik leuk
    The Genius +3035
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:07
    "hij kan ongetwijfeld mee in de eredivisie"...ik hoop toch dat ze daar in Emmen op een andere manier scouten... met iets meer zekerheid
    Vind ik leuk
    Rodajc +13883
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:20
    Dit soort spelers geeft je nooit veel zekerheid, daar weten ik en mijn club inmiddels alles van. Meestal slagen jonge onbekende buitenlanders bij de iets mindere clubs niet zo snel, zeker als ze gehuurd zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:38
    Weer zo’n azijnpisser😂😂
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1348
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:26
    Gaat lekker met de Engelse teams als Emmen het niveau van hun jeugd is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:31
    Denk dat Man Utd, Chelsea, Man City, Liverpool met gemak hun 3e of 4e elftal kunnen opstellen en dan Emmen oprollen met 6-0
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1348
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:39
    Mag ook wel, ook die teams strijken miljoenen op
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:56
    Die hebben wat andere sponsoren dan dorpsslagerij het manke varken en bakkerij de geyle roomsoes
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:15
    Des te knapper van Emmen dat ze gepromoveerd zijn toch
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:36
    Dit soort clubs maakt de kleredivisie niet leuker en zeker niet sterker.

    We zien liever Ajax - Twente dan Ajax - Fortuna, daarbij is Ajax - Fortuna voor het buitenland totaal niet commercieel om rechten te verkopen
    Vind ik leuk
    Thobar +4009
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:53
    We zullen het zien wanneer Emmen tegen NAC moet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:14
    Dan hebben ze bij fox een paar duizend kijkertjes uit de regio..dat tikt lekker aan voor de clubs aan inkomsten ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:07
    Dit is wat ik bedoel, dom gelul.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:30
    Ik denk dat hij niet weet dat bij zijn jeugdwedstrijden waarschijnlijk meer mensen zaten dan in een uitverkocht Emmen stadion?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:06
    Hij gaat van hooguit een paar honderd toeschouwers bij Aston Villa U23 naar duizenden in Emmen, dat zal hij vast wel weten.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 11:16]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:51
    True, maar van Aston Villa jeugd naar Emmen doe je niet zomaar. Blijkbaar gewogen en te licht bevonden. Zeg dat dan gewoon en begin niet een l*lverhaal over 'vol stadion'.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:56
    Hij is pas 20 en komt nu inderdaad niet in aanmerking voor het eerste van Villa, daarom kan een jaartje Eredivisie zeker wel zinvol zijn. Dan kijken ze over een jaartje wel weer verder, hij is zeker nog niet afgeschreven.
    Vind ik leuk
    ExSFRJ +10
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:10
    Een jaar in ED om beetje ervaring op te doen, niks mis mee. Hij komt ook bij ajax psv fey vitt op bezoek toch. En daar moet knoken tegen die jongens want die willen allemaal kampionen worden. Het gaat ergens om. Of balletje trappen tegen jeugd van liv manu waar t nergens op gaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:38
    Allemaal waar, maar hij moet denken dat hij thuis voor een kolkende mensenmassa gaat spelen.
    Vind ik leuk
    ExSFRJ +10
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:07
    Dat krigt ie ook hier tegen de grote clubs. Hij is pas 20 dus genoeg tijd om complete speler te worden en ED bied genoeg kwaliteit. Er zijn veel wereld steren in nl begonen. T ligt aan hem hoe hij zich verder gaat ontwikellen
    Vind ik leuk
    Vinnie J +849
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:02
    De Nederlandse jeugd gaat massaal het kanaal over en de Engelse jeugd wordt massaal deze kant ingestuurd...
    Vind ik leuk
    Blindsy +10707
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:09
    Hebben ze hem ook het áántal verkochte seizoenkaarten verteld? Maar nee, sereus, voor dit joch n mooi platform om wat te laten zien en Emmen kan zich ook niet heel veel meer veroorloven. Hopelijk is t n aanwinst, klinkt in ieder geval veelbelovend.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4318
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:31
    Alweer een spelr dat op huurbasis word aangetrokken. Deze korte termijn beleid is een van de oorzaken die het NL voetbal kapot maakt omdat het vaak de club niet sterker maakt en ze leveren helemaal niets op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:41
    Emmen is voor het eerst in de eredivisie. De bomen reiken niet tot in de hemel. Verantwoord de eredivisie in dat is het credo👍👍
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4318
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:13
    Leuk voor Emmen maar slecht voor het NL voetbal.
    Vind ik leuk
    FCE1925 +199
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:41
    Dit is pas de tweede gehuurde speler van FC Emmen, dus dat valt reuze mee.
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +145
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:03
    Emmen die doet maar zo even dit met een klein budget, en het allermooiste vind ik ze kweken gelijk een angstcultuur in de Eredivisie, al dat negatieve gepraat is gewoon bangheid om tegen een nederlaag van Emmen aan te lopen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2043
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:22
    Lol,

    Bij Emmen passen 8 a 9.000 mensen in het stadion.

    Vind ik leuk
    Eric 1966 +145
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:56
    Tja je kunt ook 50.000 hebben in eigen stadion en dan tegen Heracles Almelo 1-1 maken, dat vind ik LOL
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:04
    Of met 0-4 verliezen van een club die nog niet eens de helft van de begroting van FC Emmen heeft.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2043
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:10
    Het ging mij even om de vergelijking tussen het Aston Villa en het Emmen stadion en het verschil van ambiance tussen de beide clubs.

    Hij speelt niet voor Heracles of Ajax, daar gaat het dus ook helemaal niet over, dus waarom je dat erbij haalt is je eigen frustratie.
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +145
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:41
    Waarom frustratie ? Jij vergelijkt toch ook Emmen met andere clubs, oke 9000 toeschouwers is niet veel ten opzichte van de andere clubs maar mocht Emmen zich handhaven dan zie ik wel in dat ook de stadion word uitgebreid en meer toeschouwers erin kunnen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2043
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:46
    Ik reageerde op het artikel en de uitspraak van de speler in kwestie. In dat opzichte vergelijk ik Emmen dus met Aston Villa en geen enkele andere (Nederlandse) club.
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +145
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:47
    Dan heb ik je verkeerd begrepen, sorry daarvoor.
    Vind ik leuk
    Thobar +4009
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:08
    Alleen heeft deze jongen nog nooit in een vol Villa Park gespeeld en heeft hij er ook op dit moment geen uitzicht op ( wat je niet kent mis je ook niet) Daarom verhuur wat in Engeland waarschijnlijk League 1, 2 of Natioal zou hebben betekent. Daar spelen aardige clubs met aardige stadions maar niet allemaal en het is dan wel 3e of 4e niveau. Dan is de eredivisie met wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord en PSV toch een stuk aantrekkelijker en dan speel je wel 2 x voor 50000 man.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2043
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:08
    Waar je dan wel even overheenstapt is dat hij een jeugd international van Engeland is.
    Vind ik leuk
    Thobar +4009
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:54
    Oh die worden niet verhuurd aan clubs uit League 1 of 2
    Vind ik leuk
    HupHolland +2043
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:58
    Als je jeugd-international bent in Engeland, dan is Emmen nou niet echt waar je enthousiast over moet zijn. En als je dat niet begrijpt dan kan ik het je ook niet uitleggen.
    Vind ik leuk
    Thobar +4009
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:23
    Nee, veel voetballen op het hoogste niveau, in een andere (voetbal)cultuur en investeren in jezelf om jezelf te ontwikkelen, daar kan je inderdaad niet enthousiast van worden.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2043
    zaterdag 18 augustus 2018 om 03:19
    Emmen het hoogste niveau, lol

    Dus waar je traint maakt volgens jou niks uit.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 03:20]
    Vind ik leuk
    Thobar +4009
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:10
    Trainen is één ding wedstrijden spelen is wat anders. Trainen zal hij wel genoeg gedaan hebben net als de meeste Engelse talenten bij hun clubs. Er komt een moment dat je wedstrijden moet spelen op niveau en de eredivisie is nog altijd een bepaald niveau wat wel hoger ligt dan League 1 en zeker league 2 en of ze daar zo geweldig trainen.
    Miss. zal die jongen over een paar jaar de spelers van Emmen allemaal ver voorbij zijn op alle vlakken maar nu niet want anders speelde hij wel bij Villa wat geeneens op het hoogste niveau is.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2043
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:56
    Ik vind het knap dat Emmen deze jongen heeft binnengehengelt, want je praat wel over een Engels jeugd international. Laat ik het dan maar zo zeggen.
    Vind ik leuk
    Hatejama +17
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:18
    Laat Fc Emmen maar de verassing van de eredivisie worden. De club heeft de laatste jaren een heel goed beleid gevoerd met als doel promotie naar de eredivisie. Mooi toch voor de regio daar. Mensen hebben daar er keihard voor geknokt en dus verdienen ze de kans. Succes
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:02
    "FC Emmen heeft mij verteld dat de seizoenskaarten supersnel uitverkocht waren. Ik heb superveel zin om in het uitverkochte stadion te spelen."

    Hebben ze er ook bij verteld dat dat er 200 zijn? Hij zal vast nog nooit van Emmen gehoord hebben..

    Vind ik leuk
    FCE1925 +199
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:44
    Sneue reactie. Stadion is gewoon elke 2 weken uitverkocht. En dat is voor ons al fantastisch, ondanks dat er maar 8300 in kunnen.
    Vind ik leuk
    Hatejama +17
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:51
    Inderdaad zielige reactie. FC Emmen had het stadion minimaal 3 keer kunnen uitverkopen. Helaas heeft het stadion niet meer capaciteit. Het leeft enorm in Emmen en ik hoop oprecht dat we dit jaar gaan overleven.
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +145
    zaterdag 18 augustus 2018 om 02:06
    Bedruipt er hier een vorm van jaloezie ??
    Vind ik leuk
    Socrates +558
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:52
    ...