Als we in de Eredivisie openen zoals tegen Trencín, winnen we van iedereen

"Als we in de Eredivisie openen zoals tegen Trencín, winnen we van iedereen"

Gepubliceerd: zaterdag 18 augustus 2018 om 09:57za 18-08-2018 om 09:57

Feyenoord liet zich in Slowakije naar de slachtbank leiden, maar de return tegen AS Trencín biedt perspectief. Dat stellen verdediger Eric Botteghin en trainer Giovanni van Bronckhorst.

De Rotterdammers begonnen het thuisduel in de voorronde van de Europa League wel furieus. "Als we in de Eredivisie openen zoals tegen Trencín, winnen we van iedereen", zegt Botteghin, die zondag tegen Excelsior geschorst is, in het Algemeen Dagblad. "Maar een hele wedstrijd zo spelen als in het eerste kwartier, dat kan geen ploeg."

Volgens Van Bronckhorst heeft de speelwijze ook te maken met de tegenstander. "Waar liggen de kwaliteiten van die ploeg? In veel wedstrijden kunnen we zo spelen als tegen Trencín, sowieso thuis. In dat duel haalden we een niveau dat we wekelijks moeten laten zien. Dat zit in deze groep."

Van Bronckhorst bestrijdt dat Feyenoord nog zoekende was. "Ik was niet zoekende. Maar die jongens moeten het aanvoelen. Soms moet je volle bak, dan weer schakelen naar compact spelen. Dat heet herkennen."

Plaats een reactie

Bertus040 +310
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:03
moet ik dit serieus nemen whahaaha
Vind ik leuk
Old Star +8231
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:05
Ik denk oog dat ze zichzelf heel serieus nemen.
Heel benieuwd waar dit heen gaat zo.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:12
Ik ook.. Dan winnen ze van iedereen. Maar niet van AS '2 miljoen' Trencin.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 11:13]
Vind ik leuk
Uncle Fester +2364
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:32
Wie herinnert zich die Iraakse minister van informatie nog van tijdens de Golfoorlog? Daar doet de dit sterk aan denken. Pathetisch...
Vind ik leuk
Voebtal +7450
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:18
Jaaaaa sharif ofzo... Heb toevallig tijdje geleden nog naar YouTube filmpjes gekeken..

Als Feyenoord zo tegen az, psv, Ajax etc opent staan ze na 8 minuten 2-0 achter.
Vind ik leuk
Deck010 +9812
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:06
Oh ja joh? Zeker de wedstrijd niet gezien?
Vind ik leuk
Voebtal +7450
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:09
Juist wel.. het was rennen en vliegen als een kip zonder kop. Dat ziet er aardig uit tegen een club met een begroting van 2 miljoen. Een club met een beetje goede spelers straft dat meteen af. Dat deed trencin natuurlijk ook meteen na de 1-0.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 16:00
Jij denkt toch niet, dat hij bang zijn voor jullie? Jullie spel is vragen om nederlagen.
Vind ik leuk
Deck010 +9812
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:37
Nee bang misschien niet, maar jezelf hoger inschateen als dat je daadwerkelijk bent is gewoonweg arogant. Zoals gesteld word dat Feyenoord als een kip zonder kop naar voren rende is natuurlijk bullshit. Als jullie dat doen heet dat ineens aanvallend spel en hoog druk zetten.
Voorlopig heeft de volgens jullie aanstaande kampioen zojuist weer hulp moeten krijgen van de scheids anders hadden ze ook achter gestaan. Vreemd spelletje hé voetbal?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:44
Wel van SCTwente keuken kampioen divisie hoop ik.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12641
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:06
Psv heeft dat al ondervonden toch Bertus?? Johan Cruijff schaal is toch echt voor de Feyenoorders ... het gaat alleen om het resultaat toch. Net als psv vorig jaar kampioen is geworden met bagger voetbal ... maar ja het resultaat gaat voor alles.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:11
Bagger voetbal is ook wel heel overdreven. PSV speelde af en toe echt heerlijk. Ze parkeerden niet de bus zoals Mourinho dat kan doen.
Vind ik leuk
Bertus040 +310
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:12
mourinho is ook een misselijkmakende egoïst
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:01
Je kent hem persoonlijk?
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:18
Omdat ze niet weten hoe dat moet.

Doe nou niet alsof dat een verdienste is....
Vind ik leuk
Bertus040 +310
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:11
als psv bagger speelde moest ajax met hun o sierlijke voetbal kuch kuch kuch makkelijk kampioen worden
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12641
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:14
En wie haalt Ajax er weer bij.... hahaha het blijft toch lachwekkend hoe sommige hier een Ajax fobie hebben
Vind ik leuk
Bertus040 +310
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:57
lees even paar reacties terug irritant ventje
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12641
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:59
aaaah en nu ben ik weer irritant haha
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:49
En de ajacieden nemen weer de slachtofferrol, eerst klagen over het voetbal van psv en vervolgens janken als er iets over het voetbal van ajax gezegd wordt...
Vind ik leuk
Creeperd007 +1056
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:12
Alleen Feyenoord neemt die prijs serieus. Wat win je er mee? Helemaal niks. De beker is een mooie prijs. Europees zijn de belangrijke potjes, maar daar laat Feyenoord het vaak afweten.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:01
Toen speelde Feyenoord niet zo.
Vind ik leuk
Creeperd007 +1056
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:10
Ze mogen hun handen inderdaad dichtknijpen met plek 3, zoals Gijp al zei. Ik schat AZ en ook Vitesse hoger in.
Vind ik leuk
Luiehond +2490
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:12
Moeten we jouw serieus nemen? Feyenoord moet je altijd serieus nemen!
Vind ik leuk
Oud Fluks +1074
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:36
Als me tante klootjes had gehad dan, droom lekker verder zonder aankopen lopen ze tegen de volgende nederlagen aan , deze selectie heeft niet voldoende sterkte in huis !
Vind ik leuk
Hupfean +5315
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:52
"Als we in de Eredivisie openen zoals tegen Trencín, winnen we van iedereen" Dan moet je de kansen wel afmaken anders verlies je van iedereen en degradeer je.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:57
Toen mazraoui zei na Luik 'als we zo spelen in de competitie winnen we van iedereen ' werd ie arrogant genoemd ..🤔 Dit klinkt eerder dom gezien de recente resultaten van z'n club
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 10:58]
Vind ik leuk
Te ligt +288
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:06
Het is ook dom...
Vind ik leuk
fr1963 +4299
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:12
Als je leest wat hij erachteraan zegt.....dat geen enkele ploeg dat 90 minuten kan volhouden. Dus relativeert hij zelf zijn eigen uitspraak. Voor velen hier is dat kennelijk te hoog gegrepen, beetje doorlezen en begrijpelijk lezen...
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:23
Praat het maar recht
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:48
Kromme uitspraak Meneer Smith. Praat hem recht zou ik zeggen!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:04
Winnen alles in de keukenkampioen league volgend seizoen. Feyenoord is nu al degradatie kandidaat
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 11:04]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:49
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Danjewel. Toch nog gelachen vandaag!
Vind ik leuk
Harrie82 +4321
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:32
Ik dacht exact hetzelfde.
Dit is de grap van de dag.
Kunt zo beginnen, maar als je daarna instort kan ook weer iedereen van je winnen.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:50
Als je de wedstrijd niet gezien hebt is het lastig oordelen. Onthou dat voordat je voortaan een nietszeggende reactie plaatst.
Vind ik leuk
Harrie82 +4321
zaterdag 18 augustus 2018 om 18:12
Wat ze schieten de ballen er toch niet in. Na de 1-0 meteen de 1-1. Triest hoor.
Verder nog enkele dikke kansen weggeven en Berghuis die donkerrood moet krijgen. Ben er maar blij mee. Blijkbaar snel tevreden in de Kuip.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:58
Dus jij hebt niet gekeken. Dank je voor je eerlijkheid.
Vind ik leuk
Enden +4732
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:03
Dus iedere tegenstander moet spelen alsof ze met 4-0 voor staan tegen Feyenoord
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5561
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:04
Wat een onzin. Wedstrijd gaat over 90 minuten. Je won niet eens van Trencin. Je speelt 1-1 tegen Trencin.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:14
Scorebordjournalistiek. Als je zoveel opgelegde kansen weet te creëren in een wedstrijd snap ik wel dat Botteghin zoiets zegt
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5561
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:29
Twee wedstrijden die er echt om gaan. Allebei niet gewonnen. 1-1 en 0-4. Noem het scorebordjournalistiek.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:36
Over de 0-4 had ik het niet hè! Dat had zelfs nog erger kunnen worden. Maar als je alleen de 1-1 eindstand zou hebben gezien zou je niet verwachten dat er zoveel kansen werden gecreëerd
Vind ik leuk
Krav +201
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:57
Je weet dat de echte topspitsen 3 kansen nodig hebben voor 1 goal? En daarom ook nooit 1 op 1 lopen (behalve messi en ronaldo die 1 op 2 kansen afmaken)

Wat denk je dan van de matige spelers of de middenvelders en verdedigers. Die hebben vaak 5 of meer kansen nodig.

Dus weet je dat je gewoon veel kansen moet creeeren. En dus was deze wedstrijd tegen een amateurploeg helemaal niet zo bijzonder goed.



Vind ik leuk
Foden +4538
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:04
lol
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:04
En als je net zoveel kansen mist als tegen Trencin, verlies je van iedereen...
Vind ik leuk
Moonrock +862
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:04
Ow jee... Doe ff normaal...

Normaal gesproken kan je zo niet beginnen tegen andere clubs, die kunnen namelijk wel voetballen.
Vind ik leuk
COYG +8129
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:05
Qua hoeveelheid kansen kan je dikwinnen ja. Maar dat moet je wel scoren...
Vind ik leuk
slaski +2298
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:05
Zo wonnen ze ook van Trencin toch ? Die zitten nu nog na te beven. Prima theorie dus.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 10:06]
Vind ik leuk
Youri99 +10351
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:14
Je weet dat ze gelijk hebben gespeeld?
Vind ik leuk
slaski +2298
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:16
Je weet wat sarcasme is ?
Vind ik leuk
Youri99 +10351
zondag 19 augustus 2018 om 00:09
Je weet dat je reactie geen enkel signaal van sarcasme bevat?
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:10]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:06
Ik reken daar ook op morgen!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:06
Laat het zondag maar zien....heb hele grote twijfels of hrt voetballend wel goed komt met Feyenoord.We gaan hrt zien.
Vind ik leuk
Fredje.R +325
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:08
gaat alleen niet gebeuren, dat weten we allemaal . Eerste uitwedstrijd tegen een laagvlieger gaat het weer mis.
Vind ik leuk
danny1974 +1921
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:08
Ai Ai hoogmoed past niet in Rotterdam dat past enkel in de tweede voetbalhoofdstad van Nederland
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:09
Rotterdam, dus.. ;)
Vind ik leuk
danny1974 +1921
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:12
Rotterdam is de derde
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:12
Eindhoven?

Maar met Feyenoord, Excelsior en Sparta hebben ze wel veel voetbalclubs in Rotterdam.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 10:13]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:12
Amsterdam?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:08
Hoe kan je jezelf nou zo overschatten? Wordt dus niks! Trencin speelde aanvallend voetbal daardoor creëerden jullie zoveel in de omschakeling, maar clubs als VVV, Emmen en NAC geven veel minder ruimte weg.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:09
Wedstrijd duurt 90 Minuten!
Is wel leuk z`n opening maar dat houdt Feyenoord niet vol.
Dus winnen ze NIET van Iedereen.
Vind ik leuk
Copr +304
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:22
Dat zegy hij toch zelf ook?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:10
Ik denk alleen dat iedere tegenstander in de eredivisie sterker is dan Trencin 😂
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:15
Nee hoor. Qua budget hebben ze allemaal een hoger budget, maar Trencin hebben een goede trainer in Moniz! Spelen heel leuk voetbal! Nr 5 van Slowakije is denk de nr 13 tot 15 hier.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:10
Het is gewoon crisis in Rotterdam Zuid niets meer en niets minder. Vorig jaar zag je het verval al bij Feyenoord en dat zet zich dit seizoen voort. Het is moeilijk en niet leuk voor het Legioen maar met dit zooitje belabberde spelers moet Feyenoord het helaas dit seizoen mee doen.
Vind ik leuk
ritje +628
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:10
hallo als Feyenoord zo blijft spelen zonder kop? Winnen ze nog niet van Katwijk! mvg ritje
Vind ik leuk
Floaz +902
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:13
Word moe van die gozer, dus hij wilt nu zoals Trencin zijn, misschien een keer tegen Real Madrid spelen dan maar
Vind ik leuk
AllAdIn +24529
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:11
Botteghin moet de politiek in met zulke praatjes..
Vind ik leuk
Hugo59 +2138
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:12
Wat een grootspraak na een paar afstraffeningen.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29683
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:12
Als je je tegenstander een minuut later weer laat lopen, gaat het niets worden..

Vind ik leuk
peinke +2311
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:13
Botteghin is de werkelijkheid uit het oog verloren. Zelf zo traag als een stoomlocomotief met die v.d. Heijden en durft dan te beweren dat je alle wedstrijden wint als je zo speelt als de eerste 5 minuten tegen een zeer matige club met louter aangewaaide spelers. Doe ff normaal, plaats 5 is het maximaal haalbare met deze selectie en niet te vergeten slappe-hap-trainer. Tip! Verkopen van Vilhena, Amrabat en Berghuis en stoppen met Van Persie die nog slechts 35 procent van z'n kunnen herbergt en dit seizoen gebruiken om nieuw elftal op te bouwen. Dit is nu al (nieuw record) een mislukt seizoen! Of zijn de slecht geinvesteerde miljoenen van vorig seizoenal weer verdampt!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 10:17]
Vind ik leuk
KevinMe +280
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:14
En van iedereen verliezen beste Gio.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:16
Als als als hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:16
Hahaha ja vast.. droom lekker verder eric...
Vind ik leuk
Hvdp +1837
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:17
In de ED spelen 17 ploegen die beter zijn dan trencin!!ˋ
Wat nu ?
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:17
Eric..... je kunt beter je mond houden.

Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:19
Wtf zegt hij nou. In dat duel haalde we het niveau, wat hij wekelijks wilt zien.

Heb nu al medelijden met de supporters van Feyenoord. Dit gaat een heel lang en zwaar seizoen worden voor jullie.
Vind ik leuk
Garbage +0
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:21
Pff..prutser. Probeer eerst de nul te houden!!!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:22
Eric.....niet overdrijven hé.. je speelde tegen Trencin met een begroting net zo groot als wat Van Persie bij jullie verdient..
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:22
Keep on dreaming haha dat hij dat durft te zeggen wat hilarish
Vind ik leuk
Johan59 +949
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:22
Een ploeg niet hoger ingeschat dan ijseelmeefvogels, daar win je van, het moet niet gekker worden zeg, als dat niet meer verwacht mag worden. Kunnen ze beter op het kasteel gaan spelen
Vind ik leuk
Argento8523 +7260
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:24
Ja hoor tuurlijk
Vind ik leuk
Nbl +822
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:24
Haha wat heeft die genomen ? Privé en voetbal gescheiden houden hè !
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:25
Eric drinkt dezelfde wijn als Aad de Mos.
Vind ik leuk
raoul88 +871
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:25
Als je nog zo eindigt...verlies je alsnog!!!
Vind ik leuk
Jeroen77 +518
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:25
Ik denk dat maandag Feyenoord meer punten heeft dan Ajax
Vind ik leuk
deltiaan +1423
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:26
ook weer niet overdrijven
Vind ik leuk
Romo +1378
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:32
Zolang Berghuis het af laat weten Gio Vilhena een topper vind, en v Persie elke wedstrijd 90 min moet spelen word het niets

Botteghin vd Heijden Toornstra ok

2 backs
2 vleugelspitsen
Spits en een nw trainer graag

En niet wachten tot de kerst
Dan is het zowiezo te laat
Want ik denk ook dat het net als vorig seizoen niet veel soeps gaat worden
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 10:33]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:47
Het beste bij Botteghin en Van der Heijden is er ook wel af.
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:50
Zo.... zijn doelpunt verbloemde de hele slechte partij die hij op de mat legde.... binnen 3 minuten twee keer een dieptepass op een reclamebord, missen voor open doel.... geen enkele fatsoenlijke inspeelpass het was dramatisch slecht van de kant van Eric.

En Baco-Arie is veel te traag.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 12:55]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:55
Echt wel maaf ook bij de gelijkmaker was het niet echt doortastend van Botteghin, hoewel ook Nieuwkoop een drama was.

En Van der Heijden is inderdaad veel te traag.
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:56
Nieuwkoop wordt vaak als rechtsback opgesteld, maar hij is een middenvelder.... onze trainert snapt er gewoon niks van.
Vind ik leuk
Romo +1378
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:18
Hou op...
Die 2 staan redelijk
De backs ... Vilhena en Berghuis waren een drama
Het middenveld klopt al jaren niet, Vilhena valt finaal door de mand nu El.Ahmadi zijn vuile werk niet meer opknapt
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:48
Begin maar met een nieuwe trainer.
Vind ik leuk
Mo +12852
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:33
Hahaha Eric toch. En als Ajax elke Eredivisie wedstrijd zo speelt als tegen Standard word elke wedstrijd minimaal 4-0. Als als als
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 10:34]
Vind ik leuk
Kopstootje +9505
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:42
Feyenoord gaat zich nooit zo op kunnen laden zoals de eerste helft tegen Trencin.
Beng bang dat er nog wel wat verliespunten zullen gaan volgen.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1339
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:43
Ik vind het echt zo fuckin genant dat die feyenoord gasten elke keer beginnen over hun ‘fantastische’ pot tegen trencin.

Nu ook weer.

Als we net zo openen als tegen trencin....
Wake up vent. Na 9 minuten had je al een tegentreffer
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:51
Het was inderdaad ook een hele slechte wedstrijd.

Ben 10 minuten na rust het gras gaan maaien.
Vind ik leuk
Breezer4u +2307
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:44
Ellende is dat Het Ajax syndroom vaak de kop op steekt. In dit soort wedstrijden lult het vaak wel, om het dan vervolgens de volgende wedstrijd weer hopeloos te laten liggen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 10:45]
Vind ik leuk
ajaxjj3187 +1080
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:46
Hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:46
Ze spelen 1-1 thuis tegen een team met een begroting van 2 miljoen en ze zijn allemaal zo positief over het vertoonde spel. Ik begrijp dat niet want ze kregen ook behoorlijk veel kansen tegen en daar hoor ik niemand over. Zowel uit als thuis een absolute wanprestatie, ik had het heel graag anders gezien! Ik denk van Gio zijn langste tijd heeft gehad, hij had na de titel al moeten vertrekken eigenlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:00
whahahha wat een gelul over 2 wedstrijden met 5-1 verloren van de nummer 5 van slowakije trencin en ze zijn lovend over de thuis wedstrijd omdat ze veel kansen hebben gecreëerd en niet hebben afgemaakt typisch nederlands gewoon zwaar gefaald als feyenoord zijnde en schat Ajax psv az vitesse enzo toch sterker in als trencin hoor met als we zo beginnen verslaan we iedereen ;)
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:05
Haha je moet iets positiefs proberen te vinden om van Excelsior te kunnen winnen😂

Jammer, geef gewoon toe dat het een teleurstelling is en dit niet mag gebeuren.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:07
Zie ik nou dingen die er niet zijn of werd Feyenoord uitgeschakeld en kon het zelfs in eigen huis niet winnen van de nr 4 van het "3de wereldvoetbal" land Slowakije?
Vind ik leuk
Schaar +1524
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:09
1 woord: Trots
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:10
Hahahahah.. wat een grap idd.. 4-0 en 1-1.. hahaha
Vind ik leuk
Gutierres14 +1432
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:11
Hahahaha het wordt met de dag triester. Snapt hij nou echt niet dat hij tegen een begroting van een top amateurclub speelde èn dat zij een 4-0 voorsprong op zak hadden? Tuurlijk vriend, jullie winnen straks van iedereen! En de zon is paars
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 11:12]
Vind ik leuk
Marco S +6604
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:19
Serieus.. het was inderdaad een lekkere opening van het Europese avontuur..
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:21
Is in eigen huis gelijk spelen tegen Trencin om te kunnen concluderen dat je voor het kampioenschap gaat?
Vind ik leuk
krul +258
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:30
schandalig club plus stad plus mensen wat snappen ze daar niet precies
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:45
HAhaha en maar 1 punt halen.. vind ik knap dat je dan van iedereen wint
Vind ik leuk
Erik7494 +1422
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:54
Ik vind Van Bronckhorst echt veel te laf in zijn reacties.

Ze zijn gewoon, na een beschamende 4-0 nederlaag, zelfs niet in staat geweest om thuis te winnen van een team met voetballers van eerste divisieniveau. Ook in Rotterdam was Feyenoord gewoon onthutsend zwak. Als je niet weet te winnen van zo een ploeg heb je gewoon echt keihard, op alle fronten, gefaald en wordt het echt wel een tijd voor een duidelijke boodschap.

Doordat Van Bronkchorst deze weigert te geven laat hij zien dat hij nog lang geen goede trainer is.
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:52
#GIOout!!!
Vind ik leuk
mchollie +3606
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:07
Haha grapjas, als je maar 1 goal kan scoren dan win je heus niet van iedereen.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:09
Wow, de supporters gaan helemaal los hier.
On topic: als Haps terugkeert wordt de linkerkant van Feyenoord zeer gevaarlijk. Het grootste probleem zit nu op het middenveld. Als Ayoub niet vergelijkbare problemen krijgt als Larsson en Amrabat, kan hij het ontbrekende puzzelstukje op het middenveld worden. Die twee 'als' gecombineerd met de strijdlust van de 2e wedstrijd tegen Trenčin kan Feyenoord een plek in de top drie opleveren. Voor het kampioenschap moeten Ajax en PSV flink wat steken laten vallen. Vooral PSV zie ik dat niet in grote omvang doen.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:13
Hahahahahahahahahahahahaha
Vind ik leuk
frankje +87
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:15
Zoals ze na die opening speelden (0-1 verlies) kunnen ze van iedereen verliezen.
Vind ik leuk
JWpsv +12
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:16
Herkennen, daar heb je al tijd genoeg voor gehad. Berghuis hoeft natuurlijk niet tijd alles alleen te doen en Van Persie is de jongste niet meer. Afhankelijk van Jørgensen.. dan heb je het elftal niet goed gezet voor begin seizoen.

Herkennen.. ik zou zeggen herkennen = erkennen! Erken maar dat er gesodemieter aan de gang is in het eerste elftal. Boetius vrijwillig met rood aan de haal.. Larsson is uit beeld verdwenen..

Erken het maar Gio.. werk aan de winkel..
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:21
Wat een grappenmakers. Ze begrijpen in Rotterdam nog steeds niet dat ze door een amateur team zijn uitgeschakeld.
Vind ik leuk
J. Staatsen +7058
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:23
Maar ze hebben niet eens gewonnen van Trencin....
Vind ik leuk
Blindsy +18692
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:33
Nou.. kansen benutten is ook wel handig.
Vind ik leuk
Hyena +30511
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:35
Hebben ze die Rotterdammers al verteld dat Trencin van het niveau Helmond Sport is?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:42
Misschien is het voor nu even wijs om uw mond te houden meneer Botteghin. Jullie hebben niet eens van Trencin kunnen winnen. 1 minuut na de goal stond het alweer 1-1. Dus een klein beetje tegenslag stopte de furieuze opening al...
Vind ik leuk
Blindsy +18692
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:45
Rol eerst Excelsior maar op, en win de week erna ook uit. Dan mag er weer voorzichtig wat gezegd worden.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:49
Er mag sowieso wat gezegd worden hoor. Volgens mij wordt er vanuit het Ajax kamp niet geroepen dat ze iedereen gaan oprollen. En al helemaal niet nadat er net met 1-1 gelijk is gespeeld tegen een club die in de eredivisie mee zou strijden om degradatie. Als ze dat nou na Heracles hadden gezegd had je een punt, maar dat is niet zo.
Vind ik leuk
Blindsy +18692
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:57
Nee, dat geroep om de titelstrijd schriftelijk af te doen is vooral supporterspraat.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:17
Dat anderen dat roepen, moet jij reflecteren op mij? Vind je dat niet een beetje kortzichtig?
Vind ik leuk
Blindsy +18692
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:21
Spreek ik jou aan, dan?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:31
O sorry, ik lees helemaal verkeerd.
Vind ik leuk
Blindsy +18692
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:33
Ik wilde die comclusie ook trekken 😉. Opgelost!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:53
En dan ben je nog mild.

Wat mij betreft mogen ze wachten op de winterstop en als er dan iets staat wat op een fatsoenlijk resultaat lijkt dan mogen ze weer praten. Laat het nu maar eens de eerst komende 10-15 wedstrijden(ook uit) maar eens zien.
Vind ik leuk
Blindsy +18692
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:20
Dan wordt t n stille winterstop, vrees ik..
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 16:06
Ben bang van wel... :(
Vind ik leuk
Blindsy +18692
zaterdag 18 augustus 2018 om 18:42
😞 Gewoon een ouderwets Feyenoord-seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:48
Tja ze speelden ook tegen een wereld elftal maar als je dit durf te zeggen moet je je toch echt na laten kijken
Vind ik leuk
broedkip +2206
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:51
Als er nu een zijn mond moet houden is het de superslechte Botteghin wel. Wat een amateur is dat.
Vind ik leuk
GROBAR66 +1534
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:54
Hebben die kakkerlakken geen bril ?
Vind ik leuk
rinirat +3510
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:05
Hij bedoeld van het rechter rijtje..
Het was een waardeloze wedstrijd tegen helmondsport die je met 5-0 moet winnen.
Veel oppertunisme weinig voetbal en veel gemiste kansen.
De zwakste Botteghin Toornsta Larsson Vilhena...
Vind ik leuk
Cookee +12626
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:14
Doe het nou eerst maar simpel Gio.
Gewoon spelers op juiste plek, Clasie en larsson, voor je praat over herkennen.
En vraag Geel even of er nog een linksbuiten te scoren valt.
En een betrouwbaar centraal duo.
Vind ik leuk
Markieee +1110
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:27
Whahahaha als je zo opent blijf je op een gelijk spel steken tegen AS Trencin, maar nee van de rest van de eredivisie win je. Dit is echt niet meer serieus te nemen. Beetje triest ook eigenlijk😂
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:29
Maar dan moeten ze wel doelpunten maken En geen 21 kansen en er maar EEN in schoppen
Vind ik leuk
Radaje +1506
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:06
Soms kun je gewoon beter niets zeggen.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:10
Helaas spelen clubs als Oss niet in de eredivisie dus word het lastig.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:13
Hahahahahah wat een debiel. Selecteren ze in Rotterdam op opleidingsniveau ofzo?
Vind ik leuk
Realist1892 +1449
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:21
Ik las de eerste regels,ben maar gestopt.
Deze lul verhaal ga ik niet op verder.
Vind ik leuk
Siemjo +303
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:34
Als, voorlopig uitgeschakeld Europees. De eerste wedstrijd van het seizoen verloren. Hoe kom je er dan bij door te stellen als we iedere wedstrijd zo beginnen als tegen trencin. Totale score 5 tegen 1 dat je van iedere eredivisie club wint.
Vind ik leuk
pietprecies +11692
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:42
Als.....
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:16
Serieus Eric? We winnen van iedereen in de eredivisie met op deze manier maar helaas werkt het niet bij de nummer 5 van Slowakije... Dat in combinatie met die bizar belachelijke persconferentie van Gio waar trots overheerste, zegt dat Feyenoord alle realiteit is verloren.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 16:33
En als je een lul had gehad had je Erica geheten.. Who cares?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 17:02
Ja het was geweldig in 2 wedstrijden 5 goals tegen. Tegen een tegenstander met een begroting van een hoofdklasse team.
Ik zeg geweldig jullie worden vast kampi(oen)
Vind ik leuk
Lulookmee +1382
zaterdag 18 augustus 2018 om 17:05
Zelfkennis is op het moment niet voorradig in Rotterdam...
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 00:39
"Maar een hele wedstrijd zo spelen als in het eerste kwartier, dat kan geen ploeg."
Jawel hoor, Zenit kon dat. 8-1.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:55
Hebben jullie gewonnen dan van Trencin thuis ?
Nee ? Nou dan !
Van Bronckhorst weer, hahaha !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws