LIVE-discussie: Ajax met dezelfde elf tegen VVV als tegen Standard

    LIVE-discussie: Ajax met dezelfde elf tegen VVV als tegen Standard

    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:21

    Ajax begint de comeptitiewedstrijd tegen VVV-Venlo met dezelfde elf namen als in de Champions League-ontmoeting met Standard Luik. Dat betekent onder meer dat Donny van de Beek opnieuw op de bank zit.

    Vorige week zaterdag besloot Erik ten Hag nog de nodige wisselingen door te voeren. Voor de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo gebeurt dat niet en begint Ten Hag met dezelfde elf als doordeweeks tegen Standard Luik. Dat betekent dat Tagliafico start als linksback, terwijl Matthijs de Ligt en Daley Blind het centrale verdedigingsduo vormen. Frenkie de Jong staat op het middenveld.

    Ajax begon de competitie met een teleurstellend gelijkspel tegen Heracles Almelo. Voor VVV begon de competitie beter. De Venlonaren wonnen in Tilburg met 0-1 van Willem II en staan voorafgaand aan het competitieduel met Ajax boven de Amsterdammers.

    Opstelling VVV-Venlo: Unnerstall; Kum, Promes, Röseler, Janssen; Rutten, Post, Van Ooijen; Samuelsen, Seuntjens en Grot

    Opstelling Ajax: Onana; Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico; Schöne, Frenkie de Jong, Ziyech; Neres, Huntelaar en Tadic

    Poll

    Wat wordt VVV-Ajax?

    (3367 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:24
    Maar hopen dat Ajax geen punten laat liggen anders lopen die hooivorkjes uit Eindhoven weer helemaal leeg van opwinding.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:25
    Komt helemaal goed. Gewoon op 20 procent spelen én dan win je wel met 0-4. Dan kan je daarna ook nog even naar de efteling met de boys, ben je niet moe en kan je met een gerust hart naar het echte grote mannen werk gaan op woensdag.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 17:27]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25501
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:27
    Zou niet slim zijn gezien de wedstrijd tegen Heracles vorige week..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:29
    Maar die wedstrijd deden ze puur om de concurrentie gewoon wat hoop te geven. Is verder helemaal niets mis mee. Ze gingen ook niet té ver door te verliezen.. Daarom maakte ze nog eventjes snel de gelijkmaker. Gewoon prima gedaan van Ajax
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25501
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:31
    Ah ok.. In Eindhoven zullen ze hier niet over klagen ;-)
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4108
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:41
    nu maar hopen dat ajax op 1 punt het kampioenschap verliest...
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:55
    Werk jij toevallig in de Efteling zo ja Sprookjesbos misschien ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:01
    Ja ja , van zulke reacties worden we arrogant genoemd. Kom op gedraag je.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:09
    Niet zo janken joh
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:36
    Ach ja een domme pool ,die neemt niemand serieus ,zelfs de ajax fans zelf niet (gelukkig).
    Vind ik leuk
    Artikia +225
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:09
    Het zijn ook vaak maar een handjevol van zulke gasten die de rest van een achterban een slechte naam geven, helaas.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43375
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:01
    Ze luisteren goed naar je om op 20% te spelen :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:22
    Wat zei je ?😉
    Vind ik leuk
    Floaz +971
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:10
    Al klaar voor Zwolle morge ochtend?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25501
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:22
    Klaar om 3 punten te pakken en de nederlaag van vorige week uit te wissen!
    Vind ik leuk
    Floaz +971
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:43
    Iedereen die voor utreg is, is zo positief over de transfers enzo, hopelijk komt het er tegen Zwolle uit, 0-4 en 0-5 (jong utreg), komt wel ff aan
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25501
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:17
    Ja, nu is jong Utrecht een opleidingsploeg, maar dan mag je nog niet met zulke cijfers verliezen. PEC thuis betekent normaliter 3 punten.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8245
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:32
    0-4 bij vvv zie ik niet gebeuren hoor. Hoop dat ajax sterk gaat spelen en drie punten pakt in ieder geval
    Vind ik leuk
    Garinsha +4639
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:36
    Liever niet.. gewoon 100 procent.
    Vind ik leuk
    PRICE +33359
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:46
    VVV,heeft wereld keeper,😁😁
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:33
    Daarom gaan onze vrienden uit A'dam punten verliezen, vanwege Unnerstall...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:08
    Mazzelaars....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 19:12]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:24
    .
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 18:24]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:25
    Ga jij maar lekker naar die poolse snol toe die jij je''vrouw'' noemt.
    Gatverdamme, daar laat ik mijn hond nog niet op kruipen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:32
    hij heeft geen poolse vrouw , en hij is zelf ook geen pool
    die loopt hier een beetje de interessante jongen uit te hangen met zijn polen bla bla bla
    die liegt hier alleen maar
    let maar eens goed op zijn reactie's hier , en probeer ze te onthouden
    er klopt geen fuck van wat hij hier beweert
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:34
    Klopt, Mill
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:35
    heb jij het ook in de gaten Georgie
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:40
    Tuurlijk...
    Vind ik leuk
    Blitsbal +406
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:31
    Och kneusje
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 17:32]
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1347
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:34
    Mits ze zelf winnen natuurlijk haha
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:42
    Ach guttegut nou toch. Het gefrustreerde en gepatenteerde primeursmurfinnetje maakt zich van onder haar violenbedje zorgen over het geestelijk welzijn van sympathisanten van de landskampioen. Hoe aandoenlijk.

    Fijne wedstrijd, meid!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 17:43]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:43
    Leuk dat je weer online mag, spreek je later vast nog wel een keertje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:44
    Ik voorspel dit: Zelfde 11 zelfde resultaat als een week geleden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:45
    Ik zou er geen beroep van maken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:46
    Wacht maar tot na de wedstrijd mijnheer
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:46
    Ik kan niet wachten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:47
    Is goed en dan zul je zien dat ik mijn beroep uitstekend beheers.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:49
    Ik vrees het ergste voor je carrière maar oké positief in het leven staan is altijd goed.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5697
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:49
    Donny alweer, zoals beloofd, een basisplaats centraal op de bank :)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 18:01]
    Vind ik leuk
    Mr bien +779
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:56
    Dan willen ze weer een graantje mee pikken
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:30
    Zeker Fopnase, daar draait voetbal om...
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:24
    Het is wel duidelijk dat Donny van de Beek voorlopig zijn basisplaats wel kwijt is.

    Kom op Ajax, erop klappen en de winst mee naar Amsterdam nemen :)
    Vind ik leuk
    Bertus040 +335
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:25
    als ajax hier niet van wint weet ik het ook niet meer
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:25
    Tuurlijk winnen we. We zijn toch de beste.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:25
    Ps is het Amsterdamse uitfluitorkest al in Venlo gearriveerd ??
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:27
    ░░░░░░░░░░░░░░░▄▄░░░░░░░░░░░
    ░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░
    ░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░
    ░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░
    ░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░
    ██████▄███▄████░░███▄░░░░░░░
    ▓▓▓▓▓▓█░░░█░░░█░░█░░░███░░░░
    ▓▓▓▓▓▓█░░░█░░░█░░█░░░█░░█░░░
    ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░
    ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░░░█░░░░
    ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░██░░░░░
    ▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░██░░░░░░
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 17:33]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:46
    Niels kent zijn Alt-codes...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:10
    Zielige trol reactie Niels.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:27
    Jongens geef deze jongen even een like, de reacties worden steeds kinderachtiger.
    Vind ik leuk
    Senn +7153
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:16
    Het topic begint met 3 ajax trollen en daar reageert niemand op, maar zo gauw Danny iets zegt vliegen jullie met zn alle er boven op.
    Dat is toch hypocriet?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:19
    Iedereen die positief praat over ajax is goed.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:20
    Haha...waarschijnlijk wat ik schrijf dat er een grote kern van waarheid in zit...uitfluiten bedreigen borderline, tweede voetbalhoofdstad und so weiter
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 18:21]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:22
    ja maar Danny is zo erg met Ajax bezig dat het irritant begint te worden
    maar je hebt wel gelijk
    de Ajacieden hier hebben altijd een grote bek over PSV trollen , maar geen van hun heeft de ballen om hun eigen trolletjes een keer aan te pakken
    op een paar na zijn het allemaal meelopers
    maar dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze Ajacied zijn
    lekker meelopen met de kudde
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 18:23]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:32
    Danny die Ajax fobie begint echt triest te worden
    als je niks fatsoenlijks te melden hebt , rot dan gewoon op
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:34
    Het Amsterdamse uitfluitconcert daar luister ik en zo velen altijd heeel graag naar..vorige week zaterdag moest de tv zelfs harder
    Vind ik leuk
    Florian87 +10676
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:37
    Nee Danny die hebben nog steeds last van hoofdpijn en doen rustig aan vandaag , die hoofdpijn hebben ze afgelopen donderdag opgelopen door het lachen om de uitslagen 4-0 en 1-1 tegen Trencin :D
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:39
    Dan is mijn vraag beantwoord, dank Amiga
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:41
    Het is te hopen dat jij niet uit 1974 komt, wanneer dat wel zo is, dan is er iets heel erg fout gegaan met het volwassen worden.
    Vind ik leuk
    Mr bien +779
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:02
    Een relatie tussen broer en zus die een kind nemen .
    Dan krijg je zo iemand als Danny 1974
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:39
    Ja ze zijn gearriveerd. Zet je TV straks maar aan, dan kun je een orkestje horen en mooi voetbal aanschouwen. Veel plezier vanavond Danny en niet te veel in je broek zitten he vanaf 18.30 uur.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:42
    Dank man !! Ik ga nog effe snel bier halen dan zit ik er zo klaar voor...Nogmaals bedankt
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:45
    Geen probleem Danny! Lekker biertje.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:47
    Okidoki Amigo !! Succes jullie in Venlo...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:46
    Pas je wel op dat je niet wordt betrapt door de jeugdzorg? Minderjarigen mogen geen alcohol drinken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:40
    Daar is ons opper kneusje van 44 weer!
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2049
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:26
    Ja die rijden gelijk door naar Sittard
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:26
    1-3 voor de mooiste en grootste club van Nederland.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12099
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:27
    Ik had Vd Beek opgesteld ipv Schone, helemaal op kunstgras, maar goed.. Ben allang blij dat Ten Hag niet weer het halve team wijzigt..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25501
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:30
    Schone speelde goed tegen Standard. Weinig reden om te wisselen eigenlijk. Van de Beek moet nog ff geduld hebben..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12099
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:34
    Speelde idd goed.. Maar ik zie hem liever fit komende woensdag.. En op kunstgras kun je beter Vd Beek inzetten imo, bovendien wat wedstrijdritme laten opdoen..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25501
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:49
    In ieder geval positief dat ten Hag niet 5 wissels heedt toegepast. Automatismes zijn noodzakelijk tegen Kiev!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12099
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:57
    Ik denk dat dat hem ook door hogerhand opgelegd is..
    Vind ik leuk
    Arie Haan +1334
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:27
    Enige had ik toch Donny graag erin gezien..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:27
    Wordt een afslachting voor VVV.
    Ons aller Ajax gaat tekeer als tegen Luik en dit wordt genieten.
    Voetballiefhebbers in heel Nederland gaat hun ogen uitkijken. Ziyech Tadic de Ligt de Jong. Wat een heerlijke elftal en trots op ons aller Ajax.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:32
    Net als tegen Heracles thuis...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:37
    Toen waren ze ook trots hoor.

    Ze zeiden het alleen niet zo.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:40
    Wij zijn altijd trots.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:41
    Ik zal het onthouden. Al zeg ik dat wel vaker, te vaak eigenlijk.
    Want zoveel onthoud ik niet meer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:43
    Hahahahaha.
    Ik ben altijd trots kerel.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1301
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:07
    Haha Turk, wordt dat weer tuuteren straks na de match? 😉
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3375
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:50
    We waren trots, we hadden immers veel kansen gecreëerd tegen een ploeg met een veel lagere begroting. Waar heb ik dat nog meer gehoord deze week?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:52
    En dat ga je vanavond nog 2x horen.

    Dat is een oud liedje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:44
    Jij blijft een beetje hangen, maar das normaal.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2577
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:38
    Gewaagde uitspraak, Nederlandse Turk! Winnen tegen VVV altijd lastig natuurlijk...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:43
    Komt helemaal goed.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2577
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:45
    Ik hoop het wel anders zijn die onderlinge duels straks helemáál niet spannend meer ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:30
    Wat een kansen krijgt Tottenham.

    Ze komen kwaliteit tekort om te scoren. Net als Feyenoord.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:32
    Wim ben je weer dronken, dit is een ajax topic. De beste club ever. Die veredelde amateurs moeten morgen weer.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:32
    Zeg Wim, wat heeft Tottenham (of Feyenoord) te maken met VVV - Ajax?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:36
    Niks.

    Ik heb wel eens gelezen van jou, dat ik zelf wel bepaal, wat ik waar typ. Het zijn je eigen woorden hoor.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:37
    Haha dat bepaal je zeker helemaal zelf Wim, het was maar een vraag! ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:39
    Er is geen topic over Tottenham. Vandaar.
    Maar het staat al 3-1.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:45
    Is ook een beetje Ajax in het klein natuurlijk, dat Tottenham, dus ergens snap ik wel dat je dat hier komt vermelden.

    En daarnaast is het aannemelijk dat in dit topic de meeste mensen je comment lezen en de kans op een reactie dus groter is! ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:47
    Het is toch "live".

    Daarom eigenlijk. VP zou meer Live topics moeten maken.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:31
    Hoop dat ze laten zien dat vorig weekeinde een foutje was en een goede overwinning op de mat kunnen leggen. VVV uit is gewoon lastig met dat kut veld van ze, de bal rolt totaal niet, alsof je op schuurpapier bedekt met stroop aan het voetballen bent....

    #kunstgrasclubsmoetendegraderen
    Vind ik leuk
    phritzzz +2577
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:34
    ten Hag speelt weer niet met zijn sterkste team!
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:38
    Vertel, oh grote wijze heer, wat is dan wel het sterkste team?
    Vind ik leuk
    phritzzz +2577
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:41
    en Ten Hag en Ajax wijzer maken dan ze zijn? Hij wordt er voor betaald!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:44
    Zeg dan niks, wanneer je niet weet waar je het over hebt.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:45
    Als je niet eens je mening kunt onderbouwen dan ben je gewoon een slappe zak!
    Vind ik leuk
    phritzzz +2577
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:46
    de heertjes zijn op hun gevoelige teentjes getrapt :)))
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:51
    Je moet toch wat roepen he wanneer je geen argumenten hebt...
    Vind ik leuk
    phritzzz +2577
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:57
    Argumenten zat maar waarom wéér een mening erbij?Laat ze het vanavond op het veld maar zien.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:59
    Je hebt je mening al gegeven, een onderbouwing leveren veranderd daar niks aan.

    Je hebt gewoon geen onderbouwing en roept maar lukraak wat, omdat je denkt dat het interessant is om maar Ten Hag af te branden zonder enig argument te bezitten....

    Triest!
    Vind ik leuk
    phritzzz +2577
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:02
    Je hebt me door! Briljante geest Foebele.
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:25
    Persoonlijk zou ik graag Blind nog een keer op 6 zien, samen met Frenkie en Tadic op het middenveld dus. Wöber de kans geven naast Matthijs.

    Blijf Lasse toch nog vaak de zwakke schakel vinden en vond Blind bij Ajax en Oranje op die positie fenomenaal. Matthijs heeft vorig seizoen aangetoond het prima aan te kunnen om als leider te fungeren achterin. Die heeft Daley daar echt niet per se nodig.
    Vind ik leuk
    De fries +571
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:36
    Ten hag is een wijs man 😃
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13358
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:36
    Hoop gewoon op 3 punten, hoe dat maakt me niet uit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:14
    Hmmmm bij het grote PSV afgekeken??
    Vind ik leuk
    De fries +571
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:37
    Als hij geen aanpassingen doet, heeft hij zich aangepast...
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1617
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:37
    Top, conditie en weerstand opbouwen. In de pl moeten ze ook buffelen. Nu hopen dat iedereen heel blijft!
    Vind ik leuk
    sweeper +84
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:49
    Come on Venlo...forza VVV...vanaf de 1e minuut erop klappen, hebben ze niet graag...👍👍👍
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:55
    Mijn Ajax moet gewoon geen punten laten liggen zo aan het begin van de competitie. Er voor zorgen dat we het heft in eigen hand houden. Ik denk dat de top en degradatie kandidaten dit seizoen weer dicht bij elkaar zullen blijven. Dus moet van VVV gewoon gewonnen worden
    Vind ik leuk
    Floaz +971
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:56
    Juist nu kon ie rouleren, de basis heeft veel minuten in de benen, ik moet ook alles uitleggen lol
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:04
    Maarten van der Weijden heeft veel minuten in de benen. Ten Hag is niet goed wijs.
    Vind ik leuk
    Floaz +971
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:08
    Beetje ver gezocht, maar vooruit ik zie een link
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:59
    Het bekangrijkste is dat Frenkie de Jong mee doet, die jongen naakt echt het verschil. Vele zien het niet of geloven het niet. Maar als je een hele wedstrijd naar hem kijkt. Hoeveel ruimte hij maakt voor andere door slimme passes of alleen al loopacties. Wanneer Frenkie weggaat bij Ajax zal het snel duidelijk zijn. Barcelona zou deze jongen zo snel mogelijk moeten kopen, ik denk dat ala hij zich zo snel mogelijk daar ontwikkelt hij echt een nieuwe en misschien wel beter versie van Iniesta kan worden.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1795
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:00
    Avondje NAC. Hopen op een leuke wedstrijd en dat de punten in Breda blijven.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6557
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:04
    Nou zou Ten Hag het eindelijk door hebben
    Vind ik leuk
    JoeyC +1795
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:10
    Hopen op een stuntje van VVV, maar ik verwacht een makkelijke overwinning voor Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:12
    Kom op mannen vanavond ! Hoop op een snel doelpunt ik zeg 0-4 ;-)
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:14
    Erik moeten ze echt weghouden bij die microfoon. Wat is de man belabberd slecht in het geven van interviews..

    Zo verschrikkelijk pijnlijk.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:25
    Ik zit er klaar voor. Kijken wie Seuntjens deze keer bewust gaat blesseren.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:28
    Zo zo, ze hebben toch water in Venlo.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:33
    Dit moet geen probleem zijn WZAWZDB
    Vind ik leuk
    Nbl +546
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:33
    Ach Leo Driessen onze Feyenoorder kunnen ze deze niet verbannen voor commentaar op Ajax wedstrijden
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29888
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:35
    3-1 voor ajax denk ik zo.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:37
    Die had er in gemoeten David.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:38
    Ik geef de schuld aan het kunstgras. Zijn standbeen deed volgens mij niet wat hij vond dat het moest doen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:47
    Alles is de schuld van het kunstgras, de aanstaande financiele crisis ook!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:44
    Voor een half blinde niet slecht in geschoten
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:45
    Leuk!
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:46
    Doe nog eens een poging knul, misschien dat je volgende opmerking wel grappig is...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:16
    Hahaha geniaal!! Dat mag ik wel.
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:45
    Zo blijven voetballen en dan komt dat doelpunt vanzelf wel.
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:49
    Dat veld blijft wel echt een schande. De bal rolt gewoon niet.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:51
    Laat staan stuiteren, alsof je een baksteen op straat gooit..
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:53
    Die Tadic zal ook wel denken, waar slaat dit op..
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:54
    Niet alleen Tadic, iedereen met gezond verstand denkt dat.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:51
    Dit veld is echt competitievervalsing van de bovenste plank. Kijk nou eens hoe die bal keer op keer totaal idioot stuitert en helemaal niet doet wat een bal normaal doet als hij op een grasveld stuitert.

    Zelfs bij een knollentuin is de stuit nog beter, hij valt nu gewoon volledig dood en beweegt een totaal onnatuurlijke richting op.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15480
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:53
    Is inderdaad godsgeklaagd dat de bal niet automatisch richting goal van de tegenstander van Ajax gaat...
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:54
    Je hoeft niet keer op keer aan te tonen dat je een intens zielig mens bent, dat is al een tijdje bekend....
    Vind ik leuk
    Eendracht +15480
    zondag 19 augustus 2018 om 00:38
    Ook jij mag je mening hebben. Of die ertoe doet.. tsja
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:53
    Neres geblesseerd dus we zetten een middenvelder erbij..

    Vroeger speelde Ajax nog wel eens met 2 vleugel spelers. In de tijd dat we nog wel eens iets wonnen..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:54
    Neres eruit, kansen voor VVV...
    Vind ik leuk
    Mari +7763
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:55
    Leve het kutgras
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:55
    En dat belachelijke kutveld heeft zijn eerste slachtoffer al geëist, klasse hoor!

    Vooral lekker tolereren dit KNVB. Dit veld is competitievervalsing en hier gaan gedurende het seizoen nog veel meer spelers geblesseerd raken.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:56
    Gaan we eindelijk wat zien van Labyad nu hij de kans krijgt? Ik heb hem werkelijk nog niet 1 ding zien doen waarvan ik denk, die hoort bij Ajax te spelen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:01
    Zag je die aanname?
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:05
    Welke? Heb ik iets gemist?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:08
    Mooie pass van achter, nam hij heel behoorlijk mee. En die had hij moeten stiften. Dan was hij een echte Ajax speler geweest.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:58
    Neres blessure door dat veld..
    Kunstgras, echt ongelofelijk dat we dat in Nederland toe staan?!?! sws competitie vervalsing, en ook gewoon slecht voor de spelers....
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:59
    De Ligt en Tagliofico verdediger. Huntelaar spits. Onana keeper.

    7 middenvelders hou je dan over. BELACHELIJK.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:00
    Wat is dat sturm graz en dat luik toch verschrikkelijk slecht want als je dit Ajax ziet is toch echt om te huilen wat slecht maar dat zal aan het veld liggen en de supporters die maken te veel geluid
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:04
    Ga lekker knikkeren jongen.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2662
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:01
    Labyad als de 12e man van de amsterdammers..
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:02
    Blom heeft geen fluit bij zich?
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1482
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:03
    Hoop wel dat ten Hag over zn leerfouten heen is . Oa toezeggen 3 basisplaatsen vd Beek om m vervolgens op de bank te zetten? Heel vreemd
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +725
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:03
    Weet iemand wat het kanaal zonder fan commentaar is? Snap niet dat fox deze man op de top 3 zet met zijn voorliefde voor ajax
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:05
    Hahaha Leo voor Ajax!? Die beste man is voor Feyenoord vriend.
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +725
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:08
    Is dat zo? Dan is zijn vrouw voor ajax en wil due vanavond een vrolijke vrouw ofzo
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:03
    Wat fluit hij slecht zeg!!!

    En wat een geweldige pass was dat van Ziyech, dat zie je er niet veel doen in de Eredivisie..
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:05
    Ziyech speelt verder helaas nog matig.
    Vind ik leuk
    The Duke +323
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:09
    Kijk nou uit, anders wordt die nog verkocht.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2154
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:06
    Ik vind ajax verdedigend echt te zwak, er zijn soms echt te grote ruimtes achterin . Daar kun je tegen VVV misschien nog mee wegkomen maar dit gaat je wel punten kosten in de toekomst.
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:08
    In Rotterdam zullen ze in ieder geval wel trots zijn op ons, we hebben alweer genoeg kansen gecreëerd.
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:09
    Daar gaan we weer..
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:09
    Niks aan de hand. Ze moesten even wakker worden. Dat zijn ze nu.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:09
    Hi hi ha ha
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43375
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:10
    hahahaha
    Heracles en VVV, altijd lastig.

    En dan nog roepen competitievervalsing...Blom bedankt :(
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 19:11]
    Vind ik leuk
    Tfoe +3239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:16
    zeik niet zo.duidelijke beelden toch?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43375
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:18
    ik geniet van dit ajax :)
    Vind ik leuk
    Tfoe +3239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:19
    Komt wel goed.Lastig voetballen tegen een ploeg die 6-3-1 speelt.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2577
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
    Zóóveel kwaliteit ook...lekker bezig. Smullen hoor ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:10
    Blind en Labyad, wat een miskopen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:10
    Hij trekt gewoon de speler aan zijn shirt waarna hij vrij kan inschieten...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:12
    Mannen sport maar dan moet je niet bij jullie gay clubje zijn
    Vind ik leuk
    Tfoe +3239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:17
    Jank niet zo.En zet je PSV brilletje af.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:18
    Ga je nu ook al discrimineren? Je bent de zuurstof in je longen niet waard gezien je trieste opmerkingen waarbij je mensen met een andere sexuele voorkeur ook nog eens probeert te schofferen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:26
    Nou netjes je gunt me nogal wat en dan zo'n profiel foto gebruiken hypocriete hond
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:12
    Daardoor bleef Tagliafico hooguit op de been. ZIjn timing was belabbert en hij was onderuit gegaan. Had nooit dat schot eruit kunnen halen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:12
    Kiki kalimero
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:17
    Wie is dat? Nooit van gehoord, is dat niet een Nederlandse Tennisster?
    Vind ik leuk
    4everfcu +2344
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:15
    die speler komt zelf als een idioot invliegen nergens ter wereld zou deze goal afgekeurd worden alleen in nederland als het in het nadeel van ajax is.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:16
    Lachwekkende bewering, te triest voor woorden.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:10
    Deze kun je toch niet afkeuren? Mag wel natuurlijk als Ajacied zijnde, maar dat zou belachelijk zijn.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2662
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:11
    Ongelooflijk Blom....haha. Wat een grap.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9321
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:11
    Nou mag Ajax zeker niet klagen ....
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43375
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:13
    ze klagen nog altijd steen en been
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:36
    Calimero is ook weer wakker hoor, laatst nog jezelf beter voor doen haha maar de aap of beter gezegd de calimero komt weer uit de mouw...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:11
    Kunstgras vind ik prima voor amateurs, maar toch niet op prof niveau....
    KNVB wordt nu eens wakker!!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:11
    Vuile k*'t knjb bahbah
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:12
    Boehoe, zakdoekje erbij?
    Vind ik leuk
    JoeyC +1795
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:11
    Video Ajax Refferee
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43375
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:12
    SCHANDALIG! en dan nog mekkeren over competitievervalsing.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:11
    Lang leve de VAR, shirtje trekken mag niet, zeker niet als je daardoor vrij de bal kan inschieten. Handen thuis houden!
    Vind ik leuk
    Spiegel +9321
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:19
    Klopt Foebele, dus jij vond verleden week de vrije trap die PSV kreeg (1-0) ook terecht?

    Toen waren je mede Ajacieden namelijk veelal een andere mening toebedeeld...
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:21
    Geen idee, heb dat moment niet gezien, dus kan er niet over oordelen.
    Vind ik leuk
    Camacho +109
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:12
    Is gewoon iemand uit zijn balans halen. Zo simpel is het!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:12
    Heel jammer dat die goal van VVV wordt afgekeurd. Ajax speelt weer als een dweil, waren ze misschien wakker geworden.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:19
    Klopt, het is weer slap, niet 1 speler moet uberhaupt nog zijn bek open trekken over een transfer, want buiten Ziyech is er niet 1 speler toe aan het buitenland als je niet eens fatsoenlijk kunt ballen tegen Heracles en VVV.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2577
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
    Gôh ik ben het eens met je eens
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:12
    Shirtje trekken, schei toch uit man, lachwekkend dit.
    Vind ik leuk
    Camacho +109
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:13
    Niks lachwekkends aan, gewoon shirtje trekken 😀
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:12
    Veel te licht dit, niet met deze beslissing eens. Het moet geen korfbal worden jongens, een beetje fysiek contact of af en toe lichtjes een hand tegen de bal hoort juist bij de charme van de sport.
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +725
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:12
    De intentie van de knvb is wel duidelijk
    Vind ik leuk
    4everfcu +2344
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:13
    zo en weer word ajax geholpen bij geen club in de wereld zou deze afgekeurd worden schandalig maar ja ajax he het vriendje van zeist.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:18
    omdat?Leg eens haarfijn uit?
    Vind ik leuk
    4everfcu +2344
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:19
    omdat die speler zelf dom komt invliegen en het zo licht was dat je er op de middenlijn nog geen vrije trap voor krijgt.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:21
    Nou hij kan niet meer naar de bal en vervolgens schiet ie zelf in.
    Was ook niet verdiend geweest.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:21
    Schandalig gewoon dat dat clubje weer eens bevooroordeeld wordt door die zeisterslaafjes.
    Vind ik leuk
    Floaz +971
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:13
    Blom is Ajax-supporter Lucky Ajax weer, daarvoor keur je toch geen goal af...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:15
    Jij bent echt dom, als het aan Blom lag was de goal goedgekeurd, volgens mij wordt hij er door een ander op gewezen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2344
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:18
    volgens mij ligt de beslissing bij blom en niet bij de var over dom gesproken.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 19:20]
    Vind ik leuk
    Floaz +971
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:21
    Wat lul je, blom beslist, hij werd getipt, blom is nog dommer dat hij het in eerste instantie niet zag
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:14
    Hakym slaan rood
    Vind ik leuk
    Spiegel +9321
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:55
    Hakim* en nee. Toen Lozano hier verleden seizoen rood voor kreeg vond je dat er niks aan de hand was...

    Tis niet slim van Ziyech, maar zeker geen rood!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:59
    Tuurlijk niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:14
    Vandaag wint Ajax ook niet.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2344
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:17
    tuurlijk wel het is vvv hoor en de scheids mee zoals gewoonlijk nee komt wel goed ajax gaat winnen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:15
    In de rust Huntelaar eruit en een extra middenvelder erin!!
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2108
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:15
    Ik hoor van ajacieden bla bla kunstgras competitie vervalsing etc.. maar de VAR op je hand hebben is ook competitie vervalsing.. no way dat dit afgekeurd had moeten worden
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2662
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:17
    Als ajax deze goal in de arena had gemaakt tegen VVV dan was ie echt nooit afgekeurd door de VAR/scheids....wat een grap dit.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 19:22]
    Vind ik leuk
    4everfcu +2344
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:20
    precies.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:19
    Is het uitfluitorkest al begonnen met fluiten? Kom net thuis en het is rust
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:21
    Hoe kan je in godsnaam 25 miljoen betalen voor Blind en Labyad( samen ) nog te slecht voor de keuken competitie
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:22
    Er wordt over het hele veld bij elke wedstrijd aan shirtjes getrokken, let maar op dit weekend, let ook maar op hoe weinig daar voor gefloten wordt.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:24
    Wat een slappe kut scheids weer. Dat getrek aan het shirt had niets tr maken met het uit balans brengen van de tegenstander.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:33
    Kijk jij analoog nog?met sneeuw ?oké ff aan de antenne trekken dan😂
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:34
    Tfoe op Ajax😂
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:26
    Zo'n selectie en zoveel moeite tegen ploegen als VVV en Heracles. Ten Hag is overduidelijk niet de juiste man voor Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:27
    Kunnen ze Leo Driessen niet wisselen met zouteloze ... stem. Zijn toch wel betere te krijgen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:33
    Het gaat weer heel erg moeizaam. Wel kansen gekregen maar afmaken ho maar. Goal van VVV wel terecht afgekeurd, overigens. Hopen op betere tijden in de 2e helft.
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:37
    Schöne speelt ook echt weer verschrikkelijk.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:42
    Het hele team speelt verschrikkelijk, het tempo bij bal op het dak 6 ligt nog hoger.

    Het is gewoon weer totaal ongeinteresseerde slappe hap.
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:44
    Hij kan deze groep blijkbaar gewoon niet inspireren voor dergelijke potjes. Een kwalijke zaak, want er komen nog veel van zulke wedstrijden.

    Hij hoopt op individuele acties, verder zit er 0 lijn in.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:40
    Ik sta op het punt Labyad af te schrijven, wat een waardeloze speler is dat zeg, hoezo hebben we die uberhaupt gehaald?
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:41
    Omdat Ten Hag gigantisch veel kijk op het spelletje heeft..
    Vind ik leuk
    phritzzz +2577
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:47
    Nu pas? Wisten we in Eindhoven jaren geleden al ;)
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:41
    Blind voegt ook niks toe vandaag.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:43
    Niemand doet wat, alsof je op zondag ochtend in je achtertuintje zit en zo nu en dan je been beweegt om de bal terug te tikken naar je kleine man die rond fladdert...
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:46
    Het is verschrikkelijk. Ben benieuwd naar het volgende debiele interview met Ten Hag. Die zal wel weer een fantastische pot hebben gezien met een geweldige Labyad, Schöne en Blind.
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:42
    Ach jezus, ook dat nog..
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:43
    Als Lamprou erin moet komen gaan we verliezen door een afstandsschot.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7857
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:45
    Die ten hag lult ook maar wat. Aan alles merk je dat hij een onervaren trainer is.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:45
    Ik dnek dat ik hem uit ga zetten, want hier kan ik gewoon niet naar kijken...
    Vind ik leuk
    The Duke +323
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:46
    Neres hebben ze in het zonnetje gezet.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:50
    Die zon schijnt ook zo in de lens van de camera, super irritant.
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:48
    Zoveel frivole voetballers en dit voetbal op de mat leggen. Ik kan hier echt niet naar kijken.

    We lijken verdomme PSV van het vorige seizoen wel.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:51
    Niemand beweegt, ze staan allemaal stil, geen inspeelpass, geen kaats mogelijkheden op een inlopende man, helemaal niks, ze staan stil en ze kijken naar elkaar.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1795
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:50
    Sportief clubje dat Ajax. Bal niet terugspelen wanneer de tegenstander de bal uittrapt bij een blessure.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:50
    Weinig actie, het is nu niet om aan te zien. We missen deze wedstrijd een echte rechtsbuiten. Hakimterug naar het middenveld ipv schone.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20099
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:50
    Tja wat moet je hierop zeggen. Geen vermakelijke match. Beide ploegen niet echt top. Zie Ajax wel met de zege er van door gaan. Vraag ia hoe lang de VVV muur het vol houdt
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:51
    Wel een goede kieper van VVV
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:55
    Al dat klotegewandel, verschrikkelijk.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:55
    BEWEEG GODVERDOMME EENS ZONDER DE BAL, HOUDT DAT VELD EENS BREED EN DOE GODVERDOMME EENS IETS MAN STELLETJE LAPZWANSEN!
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:58
    Echt niemand beweegt door na een inspeelpass, het slaat helemaal nergens op. Niemand duikt de vrije ruimtes in, godsamme zeg.
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:00
    Echt alleen maar schieten van afstand, nog geen open kansen gecreëerd de tweede helft. Pleur toch op met dit trage kutvoetbal, niemand doet wat.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:01
    Waarom houdt niemand het veld breed? Waarom zie ik Mazraoui naast Huntelaar staan als de bal op links is?

    Wat denkt die Ten Hag nou als hij dit allemaal ziet? Geen beweging, allemaal de trechter in, stil blijven staan en dan nog niet eens het speelveld breedhouden en totaal geen bezieling, inzet of strijd...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:02
    Waarom nou weer een middenvelder voor een middenvelder. Je MOET SCOREN. Zet Sierhuis er dan bij en middenvelder/verdediger eraf.
    Dit is wisselen om te wisselen. Poppetje voor een poppetje.
    Tactisch verandert er niets.
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:02
    Wat doet die Labyad godverdomme bij Ajax?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:09
    Vriendje van...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:11
    Wat doet Ten Hag bij Ajax. Geef eerst daar maar eens antwoord op.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:05
    Ajax speelt degradatievoetbal. Wat een lamlendig elftal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:06
    is Leo D, een VVV-er?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:11
    Nee een Ajacied.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:11
    Daar is de VAR dan toch ook voor. Dat is gewoon rood, die overtreding op Frenkie.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:11
    Ongelofelijk, lopen met 10 man op 20 vierkante meter, niemand die het breedt houdt, niemand die loopacties maakt, alles is slap, futloos, inspiratieloos en ronduit kut!

    Echt, wat een wanvertoning, zeker als je dit afsteekt tegen het goede voetbal in Europa waar je ook tegen teams gespeeld hebt die met een man of 6 rond de eigen 16 stonden te verdedigen!

    Nee, niks kwaliteit of lastig te bespelen muur, dit team toont 0,0 inzet en strijd en dat is een grove schande!

    En Ten Hag lijkt er 0,0 verandering in te kunnen brengen tijdens de wedstrijd...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:12
    Teveel middenvelders.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:12
    Nee, dit is gewoon een gebrek aan inzet, strijd, vechtlust...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
    Er sluipt hooguit een moedeloosheid in van het alsmaar niet scoren. Maar tactisch speel je gewoon dramatisch.
    Ten Hag kan niet met vleugelspelers spelen die het veld breed houden want die heeft hij niet in zijn selectie zitten. Dus de middenvelders die hij op de vleugels zetten moet hij met krijt aan de zijlijn laten spelen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:11
    Vieze overtreding op de Jong.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1795
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:15
    Had ook rood moeten zijn. Vreemd dat VAR niet ingreep.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
    Was zeker rood waard.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6557
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:12
    #TenHagout

    Wat een matige trainer is het ook
    Vreselijk

    Hoe kunnen zo nou zo fanatiek en overtuigend tegen Standard Luik spelen en nu er helemaal niks van bakken
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:14
    Precies, dat is deels op het conto van de trainer, maar ook zeker van die gassies die nu de hele wedstrijd lang over het veld sjokken zonder enige interesse om er wat van te maken!

    Slap, inzetloos, geen strijd, geen beweging, helemaal niks!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:15
    Helemaal niks in Amsterdam-;)
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
    Ze gooien duidelijk alles op de Europese wedstrijden en komen weer vol hoogmoed het veld op in de eredivisie.

    Ik vind dat ongeacht de uitslag ze morgen een straf training moeten krijgen, een hele, hele zware straf training!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
    Niet om aan te gluren dit en ze worden door blom een handje geholpen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Ik vind niet dat ze geholpen worden, die speler trekt Tagliafico duidelijk aan zijn shirt en daardoor kan hij het duel niet meer aangaan. Ik snap dat mensen het te makkelijk vinden, maar dat is het gewoon niet, je mag nooit een goal goedkeuren als de speler daarvoor iemand duidelijk aan zijn shirt trekt.

    Ook wordt Huntelaar gewoon volledig getorpedeerd, geen enkele intentie om de bal te spelen, dus gewoon een pingel.

    Wel is het triest dat we zo moeten winnen, zegt alles over die omhoog gevallen kut ventjes die voetballers tegenwoordig zijn! Ik kots op dat volk!
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6557
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49
    Echt wel

    Drama dit
    Alsof het allemaal wereld toppers zijn met zo een air lopen ze rond
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2662
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:12
    Leuk hoor, zo'n Ziyech...maar je hebt er in dit soort wedstrijden niet veel aan.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1795
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:14
    Met hands een counter onderbreken. Geen geel. Ach, het valt mee dat Blom ervoor floot.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:14
    Duikelaar gaat weer eens naar de grond tegen beter weten in.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:15
    Is gewoon een pingel, die verdediger raakt de bal totaal niet en gaat er ook niet voor, hij beukt Huntelaar vol in de rug op het moment dat hij de bal krijgt.

    Terecht dat de VAR dit corrigeert, op geen enkele wijze speelt hij de bal en hij beukt hem gewoon volledig onderste boven.

    Laat ik wel zeggen, als we zo dankzij VAR beslissingen moeten winnen is dat wel echt een grove schande, eigenlijk wil ik zo niet winnen...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    Sacredfury +510
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:23
    Je moet juist blij zijn dat je vanwege VAR wint. Dan is er ook geen discussie mogelijk gezien de beelden duidelijk zijn. Daarnaast heb je dan geen puntverlies omdat de scheids fouten maakt. Dat gejank en gezever kun je lekker negeren want die kijken blijkbaar met een gekleurde bril naar de beelden daar je mag verwachten dat VAR en scheids dat niet doen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54107
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Tuurlijk ben ik blij met 3 punten, maar de manier waarop zou eigenlijk gewoon 0 punten moeten betekenen.
    Vind ik leuk
    Sacredfury +510
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:50
    Ik ben ook blij dat het door de VAR komt. Ik vond het soms schandalig bij wedstrijden hoe slecht er wordt gekeken naar de acties van de spelers rondom het moment. Dat heeft ons punten gekost maar ook wel eens punten opgeleverd. Zelf wel het gevoel,zoals alle supporters, in ons Nadeel. Dan ben ik blij dat dit gevoel nu een klein beetje wordt bevestigd. Bedoel laat ons dit jaar met VAR beslissingen maar kampioen worden hoor. Ben je direct van dat Lucky Ajax gezeik af.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1698
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
    Blom, aanfluiting dat je er bent. Schandalig dit.
    Vind ik leuk
    Mari +7763
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
    En weer de verkeerde wissel.
    Het tempo is te laag en dan komt Eijting erin.
    Nog een speler die niet diep gaat, maar de bal in de voeten wil.
    Zyech, Eijting, de Jong en Tadic.
    Een terechte penalty maar fout spel.
    Gelukkig een goal
    Vind ik leuk
    JoeyC +1795
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
    VVV - Video Ajax Refferee 0-1
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
    Ongelooflijk weer dit. Blommetje is weer bezig hoor.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
    Is gewoon een pingel calimero
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
    Blom gaat viraal.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 21:09]
    Vind ik leuk
    Camacho +109
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
    Baaam hahaha. En terecht! Gewoon een overtreding!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
    Terechte beslissing. terechte penalty.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2662
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
    Ook hier: VVV had deze penalty nooit gekregen in de arena....
    Vind ik leuk
    pim4ever +1033
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:20
    Ewijsnhet maar, dom roepen kunnen we allemaal..
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2662
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:21
    De ajacieden worden ook wakker? Na 90 minuten?
    Vind ik leuk
    pim4ever +1033
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Wederom dom roepen..
    Vind ik leuk
    Butsbal +15229
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
    Schaf dat VAR maar meteen af
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:21
    Nog meer verwarring gebracht door dat kut VAR.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
    Jaaaaa Tadic!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
    VVV-VAR 0-2
    Vind ik leuk
    pim4ever +1033
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
    Wat goed dat de VAR zijn verantwoordelijkheid neemt, als je dit soort overtredingen laat gaan krijg je een heel bijzonder spelletje.Geldt natuurlijk ook voor het omvertrekken van de aanvaller op Tagliafico .
    Vind ik leuk
    JoeyC +1795
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:20
    Over de 40 miljoen aan nieuwe spelers en dan nog alle hulp van de (video)arbitrage nodig hebben. Hoeveel zal ze dat gekost hebben?
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3554
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:21
    Lucky Ajax
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:23
    Zoals altijd. Degradatievoetbal gezien. Penalty hoor blommetje
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3554
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Verschrikkelijk toch!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    En hoe!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:22
    Hoe kun je die missen VVV!
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2662
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Netjes van Steijn...handje geven aan Blom..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Bedankt var en nog juichen ook nog schand nu maar hopen dat ze er van de week uit vliegen die lui gun je toch niks
    Vind ik leuk
    pim4ever +1033
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    Aldus een typische nsber
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
    Wie je vader dat klopt dat was de grootste en je ma die luste er wel pap van
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36]
    Vind ik leuk
    Nbl +546
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Alle PSV ers huile huile o onze andere Feyenoord fan Jan Joost . Fox is Feyenoord en PSV lees hier anders maar nee .is gewoon zo
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
    Komen we erg goed weg, weer erg matig....
    Vind ik leuk
    Nbl +546
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    Dikke rode kaart ook voor vvv var waar is hij ???
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20836
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:08
    Tuchtcommissie gaat er zeker naar kijken en die krijgt er zeker 3/4 wedstrijden schorsing.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:43
    Wel een heel trieste stadion zeg en dan ook nog met kunstgras. Alleen daarom al terug naar de eerste divisie...
    Al vind ik wel dat ze best aardig hebben gespeeld.
    Vind ik leuk
    Nbl +546
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:22
    Kunstgras moet verboden worden .
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:29
    De VAR won... ;-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Ajax met dezelfde elf tegen VVV als tegen Standard