Spurs pakken voor even koppositie, eerste driepunter voor Brands en co

    Spurs pakken voor even koppositie, eerste driepunter voor Brands en co

    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:55

    Tottenham Hotspur heeft op doelsaldo voor even de koppositie in de Premier League gegrepen. The Spurs koersten in de stadsderby tegen Fulham lange tijd op een gelijkspel af, maar boekten alsnog een late overwinning.

    De promovendus maakte het Tottenham behoorlijk lastig, maar ging wel met een achterstand de rust in. Lucas Moura maakte vlak na rust zijn eerste doelpunt in dienst van The Spurs. Fulham had echter niet veel tijd nodig om van die klap te bekomen: Aleksandsar Mitrovic kwam aanvankelijk tekort voor een voorzet vanaf links, maar werkte de opnieuw gebrachte voorzet van Ryan Sessegnon al liggend op de grond alsnog binnen. In het slotkwartier sloeg Tottenham echter alsnog toe. Kieran Trippier scoorde uit een vrije trap en Harry Kane schoot koeltjes binnen na een kapbeweging.

    Het Everton van directeur Marcel Brands wist in eigen huis de eerste overwinning van het seizoen te boeken. The Toffees ontdeden zich op Goodison Park van Southampton. Theo Walcott en recordaankoop Richarlison zetten de thuisploeg op het goede spoor, de 2-1 van Danny Ings kwam te laat. Bournemouth behield de maximale score door met 1-2 bij West Ham te winnen. Leicester City won met 2-0 van Wolverhampton Wanderers, hoewel Jamie Vardy rood kreeg voor een krankzinnige tackle.

    Later op de avond werken Chelsea en Arsenal op Stamford Bridge dé kraker van het weekend af. De aftrap is om 18.30 uur.

    Lees meer over:Premier League

    Plaats een reactie

    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:58
    Geweldige vrije trap van Kieran Trippier van een meter of 30, misschien nog wel mooier dan zijn vrije trap op het WK tegen Kroatië.

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 17:59]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:58
    Sanchez en Dier eruit, voor Lamela en Dembele.
    Zeer gedurfd en het pakte goed uit.

    Ook de Spurs hadden het moeilijk, met de verkregen kansen. Er lukte maar weinig.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 17:59]
    Vind ik leuk
    Foebele +54106
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:01
    Wim, je kunt eindelijk los!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:01
    Prima overwinning! Was wel spannend toen Fulham gelijk maakte, maar 3 punten binnen en het spel was prima! Trippier lekkere vrije trap!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:01
    Juventus time.

    Het zal mij benieuwen. 8-0?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:09
    Ik ben voor 8-0! Chievo powerrrr! Jammer al 0-1 dus kan niet meer, maar 8-1 is ook prima.. ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:26
    2-1 ... Juve valt tegen. Een paar schotjes van 25 meter.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:31
    Juventus vindt ik gewoon een vreselijk team en nu met Ronaldo erbij al helemaal vreselijk! Ook in Italië helemaal geen geliefd team.. Geen enkele echte voetballiefhebber als supporter en het spel is vaak erg slecht!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:34
    Ze spelen nu wel aanvallend hoor. Tot het strafschopgebied en dan gaat het fout.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:36
    Kut 2-2... Punt is ook prima en geen Ronaldo die scoort, dus geen stress. Maar wel jammer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:45
    Bonucci nog wel. Leuk voor hem.

    Vind ik leuk
    Jopi1982 +447
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:34
    Die richarlison of hoe die heten mag is ook gelijk lekker op dreef! Interessante voetballer!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Spurs pakken voor even koppositie, eerste driepunter voor Brands en co