'United tóch overtuigd: Engelsman moet bestbetaalde verdediger van de club worden'

    'United tóch overtuigd: Engelsman moet bestbetaalde verdediger van de club worden'

    maandag 15 oktober 2018 om 19:33

    Hoewel Luke Shaw niet altijd even geliefd is door de Manchester United-aanhang en manager José Mourinho, is de club toch van plan om het contract van de Engelsman te verlengen. De club wil hem zelfs de bestbetaalde verdediger van de club maken. 

    Dat meldt The Times. De club wil hem een salarisverhoging geven, waardoor Shaw 160.000 pond per week gaat verdienen. Omgerekend is dat een krappe 182.000 euro per week. Geen van de United-verdedigers verdient op dit moment zoveel geld. Het huidige contract van de 23-jarige linksback van het Engelse nationale elftal loopt komende zomer af. 

    Shaw is regelmatig mikpunt van kritiek op Old Trafford, waar hij op dit moment concurreert met Ashley Young. Zo werd hij afgelopen zomer finaal afgemaakt op social media, toen een foto van de zwaarlijvige Shaw op internet verscheen. Ook met manager Mourinho heeft Shaw geen vlekkeloze geschiedenis. In maart van dit jaar zou hij zich 'gepest' voelen door de Portugees.

    Plaats een reactie

    AlecBlc +945
    maandag 15 oktober 2018 om 19:38
    Geweldige jongen, maar om hem de best betaalde verdediger van united te maken?
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 19:38]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 21:13
    Zoveel soeps loopt er tegenwoordig niet meer rond achterin, de tijden dat iconische spelers als bijv. Ferdinand en Vidic de dienst uitmaakten liggen ver achter ons.
    Vind ik leuk
    AlecBlc +945
    maandag 15 oktober 2018 om 21:55
    Helaas klopt dat, wat ik zo vreemd vind aan United is alsof ze niet eens meer naar kwaliteiten van spelers kijken maar naar andere zaken. United stond meerdere jaren geleden bekend omdat ze zo'n goede scouting hadden maar tegenwoordig slaat dat nergens meer op. 35miljoen voor Lindelof, ik geloof rond de 40miljoen voor Bailly. Het wordt tijd dat ze al dat geld investeren in daadwerkelijke wereldspelers.
    Vind ik leuk
    3-0 +633
    maandag 15 oktober 2018 om 19:39
    Is het al 1 april?
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 20:21
    Yes, nóg een Nac supporter op dit forum. Wel fijn dat jij de enige winstpartij van NAC dit seizoen gebruikt als je profielnaam. Hup NAC
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26482
    maandag 15 oktober 2018 om 19:40
    Rare club geworden dat ManU tegenwoordig.. invloed van Mourinho is ook weg.. aardige speler, die Shaw, maar bestbetaalde verdediger gaat ver.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 19:42
    Hij lijkt afgelopen zomer wel een knop om te hebben gezet en dit seizoen speelt hij ook nagenoeg alles en niet eens zo onverdienstelijk, helaas voor United is hij een van de weinigen waarover dat gezegd kan worden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 19:44]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 19:43
    Voor 182000 euro in de week mogen ze mij de hele dag wel pesten op het werk...dat doen ze nu met 400 euro in de week namelijk ook al
    Vind ik leuk
    danny9874 +2354
    maandag 15 oktober 2018 om 19:53
    400 euro??? Wat een weelde, mij branden ze de hele dag af bij mijn vrijwilligersbaantje... :)
    Vind ik leuk
    Degier +452
    maandag 15 oktober 2018 om 21:12
    Ik moet er zelfs contributie voor betalen.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 21:39
    Solliciteer bij ons...er is nog een vacature
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7572
    maandag 15 oktober 2018 om 20:24
    Eigen schuld dikke bult?
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 19:46
    Gaat te ver simpel.
    Vind ik leuk
    DrDeef +2091
    maandag 15 oktober 2018 om 19:54
    Een speler die niet zo'n beste band onderhoudt met Mourinho, waar heb ik dat toch eerder gelezen?
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7572
    maandag 15 oktober 2018 om 20:25
    Justin Kluivert was toch wel erg onder de indruk van die gladde engnek.
    Vind ik leuk
    DrDeef +2091
    maandag 15 oktober 2018 om 21:06
    Volgens mij laat die zich sowieso beïnvloeden door enge klotenklappers en zit ie daarom nu ergens op een tribune te verpieteren.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31750
    maandag 15 oktober 2018 om 20:42
    Niet meer naar jose luisteren.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1523
    maandag 15 oktober 2018 om 20:46
    En hup geld weg wat een pech sukkels in Engeland
    Vind ik leuk
    De Haan +326
    maandag 15 oktober 2018 om 21:50
    Wellicht dat young al aangegeven heeft sowieso te vertrekken?
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:13
    Zijn contract loopt af van de zomer en het zou goed kunnen dat ze hem niet verlengen, maar daarnaast is het niet zo gek dat ze Shaw een nieuw contract geven, hij speelt dit seizoen nagenoeg alles als linksback.
    Vind ik leuk
    badeend. +1408
    maandag 15 oktober 2018 om 22:59
    Young speelt ook echt matig dit seizoen. De wedstrijd tegen Newcastle is het beste voorbeeld hiervoor... Zijn leeftijd zit ook niet echt mee met 33 jaar oud dus het verbaasd me niets als hij naar Amerika verkast. Daarnaast zie je wel dat Shaw elke wedstrijd die hij speelt redelijk solide speelt en mee naar voren gaat om gevaar te stichten. Hij heeft zich echt laten zien toen het moest en hij wordt daar nu terecht voor beloond!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws