Op de bank bij PSV: Ik probeer er gewoon het beste van maken

Op de bank bij PSV: "Ik probeer er gewoon het beste van maken"

Gepubliceerd: maandag 22 oktober 2018 om 23:35ma 22-10-2018 om 23:35

Donyell Malen looft de inzet van zijn PSV-collega Denzel Dumfries. De aanvaller leert echter niet alleen van de rechtsback, maar van iedereen uit de Eindhovense selectie.

"Iedereen leert van elkaar. Ook van mensen waar je het niet van verwacht. Hoe Denzel er iedere wedstrijd invliegt. Daar leer je best wat van", vertelt Malen bij PSV TV. "Zoals hij zou ik het niet kunnen, maar als je die drive ziet maakt dat wat los in je. Je merkt ook wel dat het werkt."

Malen is bij PSV geen basisspeler, omdat hij Steven Bergwijn en Hirving Lozano voor zich heeft. "Pech? Het is wat het is. Ik probeer er gewoon het beste van maken. Iedere voetballer die op de bank zit is niet blij. Ik doe gewoon m'n best en wil laten zien wat ik kan. Soms lukt het, soms iets minder."

Plaats een reactie

Bengelino +14598
maandag 22 oktober 2018 om 23:38
Domme patat doet het goed, boven mijn verwachting
Vind ik leuk
Plattekar bv +35815
dinsdag 23 oktober 2018 om 06:51
Als je ziet wat Malen en Guti nu al brengen met invalbeurten, geeft dat hoop voor volgend seizoen. Dan komen er plekken vrij als Bergwijn en Lozano verkocht worden. Wat een drive en kracht heeft deze gozer en nog zo jong. Heeft PSV goed gezien om die uit Engeland terug te halen.
Vind ik leuk
Maan88 +6426
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:50
Hopelijk tekent Malen snel bij. Ik zie Bergwijn in de winter namelijk weggaan voor serieus veel geld naar Liverpool of Tottenham.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:33
Net of ze in de winter iemand gaan verkopen en net of bergwijn dat zelf wil...
Vind ik leuk
Plattekar bv +35815
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:43
In de winter gaat er helemaal niemand weg...hooguit Ramselaar.
Vind ik leuk
robin1010 +245
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:21
Verwacht Isimat ook wel
Vind ik leuk
DBCooper +240
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:19
Juist, jij snapt het. daarnaast heeft Malen een dusdanige snelheid met en zonder bal dat het niet lang meer duurt voor dat hij een vaste kracht voor PSV gaat zijn.
Vind ik leuk
Always PSV +17360
dinsdag 23 oktober 2018 om 12:12
Malen moet idd geduld hebben, pikt nu zijn invalbeurten mee en er komen zeker nog blessures en schorsingen. Volgend jaar een potentiële basiskracht.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8197
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:22
Nu je het toch over patat hebt wil ik iets met je delen.
Gisteren was ik voor mijn werk in Amsterdam en bezocht er een cafetaria. Ik dacht ik laat me verrassen en bestel een patatje 020.
Weet wat ik kreeg?
Een patatje met helemaal niets erop!
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 07:35
Valt dan nog mee. Ik had een bakkie met niets erin verwacht 😁
Vind ik leuk
Jozef +44979
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:01
Moet je een patatje Lozano vragen. Dat wordt dan een oorlog...
Vind ik leuk
Henk 1971 +8197
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:53
Valt mee hoor Jozef het gif is al opgelost maar het temperament blijft 😉
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:33
Zouden ze bij ajax eens moeten proberen. Wat spelers die oorlog maken, miss kunnen ze dan eens van psv winnen
Vind ik leuk
Jozef +44979
dinsdag 23 oktober 2018 om 11:35
Huntelaar...?
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 13:40
Vanaf de bank? Lijkt me lastig
Vind ik leuk
Meneer Smith +3204
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:15
Ik denk eerder dat als je echt een patatje 020 besteld had ,dat je een paar tikken gehad zou hebben en je patat naar je hoofd gesmeten kreeg ,patatje 020 ... Die ballen heb je niet
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 08:15]
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:24
Ach, het is gewoon voor de grap, jullie tijd komt wel weer, over een jaar of 50😜
Grapje gun jullie veel geluk vanavond.
Vind ik leuk
yabba1000 +1335
maandag 22 oktober 2018 om 23:45
geduld jongen geduld.
met jou talent en drive zit het wel goed.
Vind ik leuk
Fritske01 +5306
dinsdag 23 oktober 2018 om 00:18
Hij staat er volgend jaar gewoon in.
Vind ik leuk
yabba1000 +1335
dinsdag 23 oktober 2018 om 00:41
daar ga ik ook van uit ja.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 23:53
Denk dat Dumfries door veel mensen erg onderschat wordt. Hij is erg belangrijk voor het team . Denk dat veel spelers inderdaad veel kunnen leren van zijn inzet en spirit
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 09:35
Hij wordt afgebrand door ajacieden omdat hij te goed is. Verder prijst iedereen hem al
Vind ik leuk
SanKev +1064
dinsdag 23 oktober 2018 om 00:15
Dit jaar elke week minuten maken en volgend jaar vast in de basis, prima vooruitzicht
Vind ik leuk
WilcoS64 +4771
dinsdag 23 oktober 2018 om 00:34
Ah, ontevreden speler, dat wordt ellende, kan Van Bommel niet managen.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 00:46
Malen is een hele goede vervanger en is ook levens gevaarlijk contract verbeteren en verlengen met 3/4 jaar
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws