Op de bank bij PSV: Ik probeer er gewoon het beste van maken

    Op de bank bij PSV: "Ik probeer er gewoon het beste van maken"

    maandag 22 oktober 2018 om 23:35

    Donyell Malen looft de inzet van zijn PSV-collega Denzel Dumfries. De aanvaller leert echter niet alleen van de rechtsback, maar van iedereen uit de Eindhovense selectie.

    "Iedereen leert van elkaar. Ook van mensen waar je het niet van verwacht. Hoe Denzel er iedere wedstrijd invliegt. Daar leer je best wat van", vertelt Malen bij PSV TV. "Zoals hij zou ik het niet kunnen, maar als je die drive ziet maakt dat wat los in je. Je merkt ook wel dat het werkt."

    Malen is bij PSV geen basisspeler, omdat hij Steven Bergwijn en Hirving Lozano voor zich heeft. "Pech? Het is wat het is. Ik probeer er gewoon het beste van maken. Iedere voetballer die op de bank zit is niet blij. Ik doe gewoon m'n best en wil laten zien wat ik kan. Soms lukt het, soms iets minder."

    Plaats een reactie

    Bengelino +11986
    maandag 22 oktober 2018 om 23:38
    Domme patat doet het goed, boven mijn verwachting
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 23:46
    Waarom beginnen met belediging?
    Bengelino: friet met IQ-quotering?
    Vind ik leuk
    Artikia +372
    maandag 22 oktober 2018 om 23:46
    Zal m wel dwars zitten dat hij bij Ajax én Arsenal is vertrokken, dubbel pech.
    Vind ik leuk
    Bengelino +11986
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:08
    Ik heb het over dumfries, malen vertalen naar domme patat slaat nergens op
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:53
    Dumb is onnozel en stupid is dom. Iemand kan een domme opmerking of actie maken. Iemand dom noemen is niet zo slim.
    Vind ik leuk
    The Genius +3310
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:06
    dumb is stom edit: volgens google translate
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 09:06]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:29
    akkoord, maar in het dagelijks taalgebruik is het meer bedoeld als stomme aktie of onnozele (zie film Dumb Dumber), dus niet IQ gerelateerd. Geni(us)aal from you.
    Vind ik leuk
    The Genius +3310
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:32
    hahahaha ik heb nog nooit iemand als bron de film Dumb & Dumber zien of horen aanhalen, like voor jou!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:34
    Die film was ook wel echt stom en onnozel.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1779
    maandag 22 oktober 2018 om 23:49
    Denkt dat hij grappig is. Niet echt in mijn ogen.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25002
    dinsdag 23 oktober 2018 om 06:51
    Als je ziet wat Malen en Guti nu al brengen met invalbeurten, geeft dat hoop voor volgend seizoen. Dan komen er plekken vrij als Bergwijn en Lozano verkocht worden. Wat een drive en kracht heeft deze gozer en nog zo jong. Heeft PSV goed gezien om die uit Engeland terug te halen.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:50
    Hopelijk tekent Malen snel bij. Ik zie Bergwijn in de winter namelijk weggaan voor serieus veel geld naar Liverpool of Tottenham.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:33
    Net of ze in de winter iemand gaan verkopen en net of bergwijn dat zelf wil...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25002
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:43
    In de winter gaat er helemaal niemand weg...hooguit Ramselaar.
    Vind ik leuk
    robin1010 +211
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:21
    Verwacht Isimat ook wel
    Vind ik leuk
    DBCooper +212
    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:19
    Juist, jij snapt het. daarnaast heeft Malen een dusdanige snelheid met en zonder bal dat het niet lang meer duurt voor dat hij een vaste kracht voor PSV gaat zijn.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11689
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:12
    Malen moet idd geduld hebben, pikt nu zijn invalbeurten mee en er komen zeker nog blessures en schorsingen. Volgend jaar een potentiële basiskracht.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8159
    dinsdag 23 oktober 2018 om 07:22
    Nu je het toch over patat hebt wil ik iets met je delen.
    Gisteren was ik voor mijn werk in Amsterdam en bezocht er een cafetaria. Ik dacht ik laat me verrassen en bestel een patatje 020.
    Weet wat ik kreeg?
    Een patatje met helemaal niets erop!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 07:35
    Valt dan nog mee. Ik had een bakkie met niets erin verwacht 😁
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:01
    Moet je een patatje Lozano vragen. Dat wordt dan een oorlog...
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8159
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:53
    Valt mee hoor Jozef het gif is al opgelost maar het temperament blijft 😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:33
    Zouden ze bij ajax eens moeten proberen. Wat spelers die oorlog maken, miss kunnen ze dan eens van psv winnen
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:35
    Huntelaar...?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:40
    Vanaf de bank? Lijkt me lastig
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3170
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:15
    Ik denk eerder dat als je echt een patatje 020 besteld had ,dat je een paar tikken gehad zou hebben en je patat naar je hoofd gesmeten kreeg ,patatje 020 ... Die ballen heb je niet
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 08:15]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:24
    Ach, het is gewoon voor de grap, jullie tijd komt wel weer, over een jaar of 50😜
    Grapje gun jullie veel geluk vanavond.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1045
    maandag 22 oktober 2018 om 23:45
    geduld jongen geduld.
    met jou talent en drive zit het wel goed.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3120
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:18
    Hij staat er volgend jaar gewoon in.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1045
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:41
    daar ga ik ook van uit ja.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 23:47
    'Iedere voetballer die op de bank zit is niet blij'.

    Een gewaagde uitspraak die onder andere Jasper Cillessen vermoedelijk niet onderschrijft.
    Vind ik leuk
    Entombed +1160
    dinsdag 23 oktober 2018 om 01:14
    Dat is ook geen voetballer maar een keeper. Ow wacht... Iets met pils is bier maar bier is geen pils.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 23:53
    Denk dat Dumfries door veel mensen erg onderschat wordt. Hij is erg belangrijk voor het team . Denk dat veel spelers inderdaad veel kunnen leren van zijn inzet en spirit
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:35
    Hij wordt afgebrand door ajacieden omdat hij te goed is. Verder prijst iedereen hem al
    Vind ik leuk
    SanKev +806
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:15
    Dit jaar elke week minuten maken en volgend jaar vast in de basis, prima vooruitzicht
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1539
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:34
    Ah, ontevreden speler, dat wordt ellende, kan Van Bommel niet managen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171147
    dinsdag 23 oktober 2018 om 06:32
    Hahaha heerlijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 07:49
    Je hebt geen ruk aan een tevreden speler op de bank. En al helemaal niet als die onder de 30 is.
    Het gaat er om wat hij doet met zijn gevoel: alleen maar mokken en zeiken dat hij beter is en hoort te spelen. Of: hard werken, leren van de rest en zorgen dat je klaar staat als je directe concurrent(en) een keer ziek, zwak, misselijk, uit vorm of geschorst is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:46
    Malen is een hele goede vervanger en is ook levens gevaarlijk contract verbeteren en verlengen met 3/4 jaar
    Vind ik leuk
    stratumseind +171147
    dinsdag 23 oktober 2018 om 06:42
    Ontiegelijk wa hebben wij veul goei
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1824
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:38
    Wat een talent. Malen is nu nog een pareltje maar over twee jaar een diamant die zijn weerga niet kent.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws