'Nederland heeft van ons een loser gemaakt. We zijn officieel tweederangs'

    'Nederland heeft van ons een loser gemaakt. We zijn officieel tweederangs'

    Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 23:22vr 16-11-2018 om 23:22

    De Duitse media geloven hun ogen niet na de overtuigende 2-0 overwinning van het Nederlands elftal op Frankrijk. Door de zege is Duitsland gedegradeerd naar League B in de UEFA Nations League. Dat is hard aangekomen bij de Duitsers.

    'Nederland heeft van ons een loser gemaakt', kopt boulevardkrant BILD. 'Na de 2-0 overwinning van Nederland op wereldkampioen Frankrijk is de degradatie van het elftal van Jogi Löw naar de League A een feit! Een gelijkspel in Rotterdam zou Duitsland in ieder geval nog een kans geven om Oranje te passeren. (...) Nederland heeft Frankrijk voor het eerst in vijftien wedstrijden een nederlaag toegebracht. Na het geweldige optreden van Oranje is het duidelijk: nu willen ze de groepswinst! Dit zal aanstaande maandag een lastige opgave worden voor de mannen van Jogi Löw.'

    Ook Der Spiegel doet een duit in het zakje. 'Het Duitse elftal is nu officieel tweederangs. Omdat Nederland heeft gewonnen van Frankrijk, is de degradatie van het DFB-team in de Nations League zeker. De spelers van Duitsland vallen van de top van de Nations League af.'

    'Op 666 kilometer afstand heeft Joachim Löw via een internetstream de crash van zijn nationale team moeten accepteren', schrijft Die Welt. 'In het spelershotel in Leipzig heeft Frankrijk niet de gewenste hulp geboden. Het voorkomen van degradatie in de Nations League heeft ineens geen prioriteit meer', doelt de krant op het lot van de Duitsers.

    'De horror gaat maar door: Duitsland degradeert in de Nations League', aldus de Hamburger Morgenpost. 'Een overwinning op Oranje verandert hier niets meer aan. Ondanks dat moet Duitsland het laatste duel van 2018 niet lichtzinnig opvatten. Winst zou voor een meevaller kunnen zorgen tijdens de loting voor de EK-kwalificatie op 2 december.'

    Plaats een reactie

    vrijdag 16 november 2018 om 23:24
    Ohne Deutschland fahr’n wir zur EM!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 23:26]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:29
    ... zur EM!, Mino, maar het is je vergeven.
    Schnell verbessert Prima!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 23:31]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:30
    ?

    Staat er toch?

    Nichts verbessert verdamt doch mal ... 😂
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 00:02]
    Vind ik leuk
    Thobar +4397
    zaterdag 17 november 2018 om 08:26
    Einen Fehler korrigiert man. Verbessern ist etwas anderes, z.B. sich selbst (ver)bessern.
    Vind ik leuk
    Strijp +13990
    vrijdag 16 november 2018 om 23:25
    Lekker hoor, maandag minimaal 1 punt maar met dit spel zit er misschien wel meer in!
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2491
    vrijdag 16 november 2018 om 23:28
    Gewoon deze reeks door zetten !!! Pakken die Duitsers gewoon 0-3 winnen een een trap na geven zouden ze anders som ook doen
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:42
    Dit idd. Afstraffen die gasten en hard ook.
    Vind ik leuk
    Iggy +3988
    zaterdag 17 november 2018 om 00:59
    Andere som bedoel je?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14754
    zaterdag 17 november 2018 om 06:36
    Volgens mij sommeerde hij jou hoor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 07:22
    Som wel, som niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:26
    Heerlijk.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29681
    vrijdag 16 november 2018 om 23:30
    Hahaha dit is een mooie bonus haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:31
    Juistem. Leuk toetje na de maaltijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:44
    Waarom haat jij Duitsland?
    Vind ik leuk
    TheArena. +1150
    zaterdag 17 november 2018 om 00:50
    Waarom niet
    ? Ik zet nog altijd mijn fiets binnen als mijn Duitste buurman weer thuiskomt.
    Vind ik leuk
    Basik013 +489
    zaterdag 17 november 2018 om 01:35
    Hahaha , held! Schijtmoffen derausssss
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14754
    zaterdag 17 november 2018 om 06:37
    Woon je in Duitsland dat je Duitse buurman hebt?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 07:21
    Duitsers altijd met hun grote *ekken. Inderdaad oprollen die gasten.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1469
    zaterdag 17 november 2018 om 12:53
    Ik vind Duitsers juist bescheiden en netjes, in tegenstelling tot Brabo's en PSV supportertjes zoals jij.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 14:49
    Dat vond jij in 1945 ook zeker. Vind je reactie nog al onnozel
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 15:20
    Oh ja. En alle Nederlanders zijn klootzakken omdat ze in slaven hebben gehandeld.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1469
    zaterdag 17 november 2018 om 15:53
    Nee maar, een Godwinnetje op VP. Bravo domoortje.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19977
    vrijdag 16 november 2018 om 23:26
    Fijn, heel fijn dit! Hehe...
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +87
    zaterdag 17 november 2018 om 01:00
    En wel dankzij kunstgras
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14754
    zaterdag 17 november 2018 om 06:38
    En dankzij de jong teams in de JL. En dankzij de huidige verdeling vd tvgelden en al die shit.
    Vind ik leuk
    HanV +4662
    zaterdag 17 november 2018 om 10:46
    Ik zou het suboptimale akkoord direct versnipperen, we moeten dit niet in de waagschaal stellen met onzekere toestanden, bovendien wordt meestal het gooien van aalmoezen streng veroordeeld. Dan moet je zelfs op het matje komen bij een TD.
    Vind ik leuk
    Strijp +13990
    vrijdag 16 november 2018 om 23:26
    Overigens liet De Jong het vandaag wederom bij vlagen weer zien. Mijn laatste twijfels over deze jongen zijn ver weg, wat een inzicht en handelingen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:28
    Dat je die twijfels nog had vind ik dan wel weer vreemd.

    Deze jongen heeft alles om de top te behalen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:28
    Niet normaal die gast. Die geniale passjes en dan die tackle op Kanté. Genieten! Die Fransen keken met open mond naar hem!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:32
    Vergeet Dumfries niet! Petje af!
    Vind ik leuk
    Oeb +216
    vrijdag 16 november 2018 om 23:51
    dumfries...pfff wat n beest!!!
    Vind ik leuk
    markie +1359
    zaterdag 17 november 2018 om 08:13
    Inderdaad. De eerste kandidaat om van psv over te nemen
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6852
    vrijdag 16 november 2018 om 23:33
    Zoals jij je twijfels had over frenkie had ik ze over dumfries. Vond ik altijd maar een lompe op goed geluk voetballer. Heb ik me eigen ook mooi in vergist
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:36
    Ik vond hem 3 maanden geleden echt niet heel goed maar het gaat echt stormachtig bij hem!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6852
    vrijdag 16 november 2018 om 23:37
    Ja klopt heeft zicht enorm ontwikkeld. Had ik echt niet verwacht van hem.
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +294
    vrijdag 16 november 2018 om 23:49
    Kan je zien wat CL voetbal met deze jongens doen. Zoveel meer handelingssnelheid, zoveel meer rust aan de bal. Dan komt Vilhena en dan weet je dat hij altijd een stap te laat zou zijn. Kan hij niets aan doen, maar dat is wel de reden dat Ajax en PSV nu zo veel beter is dan de rest in de eredivisie!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6852
    vrijdag 16 november 2018 om 23:51
    Helemaal mee eens 👍
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:20
    Wat lul je nou gozer. Vilhena heeft maar een paar minuten gespeeld.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14754
    zaterdag 17 november 2018 om 06:39
    Idd alsof Vilhena het verschil verklaart...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:13
    Tering. En dat haal je uit zijn invalbeurt?
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +294
    zaterdag 17 november 2018 om 09:01
    Nee, maar wel uit meerdere wedstrijden dit seizoen. En als je zegt dat Vilhena wel het niveau heeft om een wedstrijd in de basis te starten bij Oranje, dan weet ik zeker dat je er weinig kijk op zal hebben.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 09:07
    En waar zeg ik dat? Hij is een buitengewoon nuttige invaller en tegen iets mindere tegenstanders kan hij prima uit de voeten op linksback. Misschien trekt hij zich wel op aan het niveau van de spelers om hem heen. Hij hoeft de ploeg niet te dragen, want daar hebben we God de Jong toch voor?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 10:26
    Jij hebt dat wel als Ajacied zeker? Alleen je naam al als hertog zijnde neem ik niet serieus. Ik denk dat het Nederlands elftal een klein feestje heeft gehouden,samen met vilhena terwijl jij hier je ochtend humeur staat te gallen. Jij hebt het echt gemaakt
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +294
    zaterdag 17 november 2018 om 10:34
    Nou nee, want ik ben zeer tevreden over gisteravond, wel ochtend humeur hoor.. je hebt gelijk, maar jij bent niet geheel neutraal in je opmerking als Feyenoord supporter. Ik zeg niet dat Vilhena niet goed genoeg is om bij de selectie te zitten, maar wel het verschil in de progressie vergeleken de psvers en ajacieden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 10:57
    Ik heb niks gezegd over vilhena prestatie gericht. Terwijl jij vilhena weg zet : als een stap te laat bla bla bla. Je bent je eigen echt aan het tegenspreken,alleen kan jij dat niet meer ongewist laten. Denk daar maar is over na
    Vind ik leuk
    HanV +4662
    zaterdag 17 november 2018 om 10:52
    Ik zou zijn invalbeurt beschrijven als een publiekswissel voor Wijnaldum.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 10:56
    Zo kan je het ook zien haha
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +294
    zaterdag 17 november 2018 om 11:39
    Dat is ook weinig positief😂
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4881
    zaterdag 17 november 2018 om 09:44
    Ach nee. Twee seizoenen geleden was hij al nagenoeg de beste back van Nederland. Alleen Heerenveen was slim genoeg hem op te pikken
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:55
    Ben ik helemaal mee eens,maar ik vindt wel dat ze hem moet leren zijn enkels te beschermen,daar kan je op trainen,want die jongen die krijgt iedere keer een aanslag op zijn enkels zou zonden zijn is een geweldige speler en wordt alleen maar beter.
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +294
    zaterdag 17 november 2018 om 00:02
    Dat zou het effect van zijn spel veranderen, door de bal zolang mogelijk vast te houden maakt hij ergens ruimte door 1 of 2 spelers aan te trekken. Gaat hij dat veranderen, dan wordt hij minder belangrijk. Ze moeten echt diep in de buidel tasten willen ze Frenkie de Jong losweken in de winter met een optie om hem in de zomer over te laten komen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 07:27
    Het een hoeft niet zonder het ander te gaan. Darth heeft gelijk. Die jongen moet dat echt leren. Want anders gaat 'ie Van Basten achterna en zit 'ie op zijn 27e permanent in de WAO.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14754
    zaterdag 17 november 2018 om 06:38
    Vaker naar Ajax kijken Strijp, dan was je nu niet zo verrast geweest.
    Vind ik leuk
    Shit codes +399
    zaterdag 17 november 2018 om 09:29
    Vind hem daar niet altijd even sterk voetballen. Regelmatig slordig wat meteen gevaar oplevert. Gisteren uitmuntend!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:26
    Schade Deutschland alles Ist Vorbei! 😎😎😎
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 01:07]
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +87
    zaterdag 17 november 2018 om 00:58
    Vorbei
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 01:06
    Je hebt volkomen gelijk. Typo! En gecorrigeerd!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10301
    vrijdag 16 november 2018 om 23:26
    Duitsland Duitsland nederland komt eraan 💪💪
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:27
    Binnenkort wordt mijn boek over de opkomst en de neergang van 'het Nederlands voetbal' gepubliceerd. De timing is ietwat ongelukkig gekozen...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 23:27]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:58
    Der untergang?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174727
    vrijdag 16 november 2018 om 23:27
    Die duitsers zullen het maandag echt niet laten lopen daar kan iedereen vanuit gaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:30
    Je zei ook dat de euforie nergens op gebaseerd was. Dit is inderdaad wat anders, Duitsers blijven namelijk Duitsers, maar je toon is al wat gematigd 😉
    Vind ik leuk
    stratumseind +174727
    vrijdag 16 november 2018 om 23:32
    eerlijk is braaf : wonderbaarlijk goede pot van oranje en nu is een beetje euforie niet misplaatst.

    Vooraf nog wel trouwens.

    Maar nu ze toch op weg zijn : pak dat punt dan ook maar in Duitsland al zal dat geen abctje worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:34
    Je kan beter moeten winnen dan op een gelijkspel te moeten spelen. Op een gelijkspel spelen is vaak genoeg een slechter uitgangspunt gebleken
    Vind ik leuk
    stratumseind +174727
    vrijdag 16 november 2018 om 23:34
    absoluut waar, ik ben benieuwd en laat me graag weer positief verrassen
    Vind ik leuk
    AZVork +322
    zaterdag 17 november 2018 om 01:56
    Denk toch dat Duitsland dit gaat winnen. Niet eenvoudig maar een 3-1.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:33
    Jij voorspelde onlangs met de nodige bravoure en stelligheid twee nederlagen van Oranje maar ik heb altijd gezegd dat het goed kwam en werd hier met mijn dagaccounts voor gek verklaard niet dat dat zo is maar ik wil graag met terugwerkende kracht mijn gelijk halen en hebben en krijgen en ja.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174727
    vrijdag 16 november 2018 om 23:39
    het was nog vroeg op de dag dat ik mijn voorspelling wereldkundig maakte ....
    My bad
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:58
    Ik kan niet relativeren want ik heb jou al negen jaar in het vizier en trap niet in jouw smoesjes want ik ken jou want en dus het is heel belangrijk voor mij volgens mijn therapeut want ik heb dagbehandeling en jij doet gemeen tegen mij over iq en ik ben de hele dag met jou bezig en ja.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22165
    zaterdag 17 november 2018 om 00:09
    Die therapeut zal je wel vaak nodig hebben of niet?

    Laat het eejs rusten
    Vind ik leuk
    Shit codes +399
    zaterdag 17 november 2018 om 09:30
    Oei oei, dit zit diep
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 12:46
    Ik sluit niet uit dat een aantal reagantjes dit platforn serieuzer neemt dan een dreigende pandemie en grimmige satire niet herkent.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 12:46
    Ik sluit niet uit dat een aantal reagantjes dit platforn serieuzer neemt dan een dreigende pandemie en grimmige satire niet herkent.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174727
    zaterdag 17 november 2018 om 13:01
    "het " is er vandaag al weer en weer met een nieuw accountje dus dan weet je het wel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:14
    Goed gevoel toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:01
    Gelijkspel kan ik mee leven ja toch?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174727
    zaterdag 17 november 2018 om 00:04
    zeer zeker , zou een verrassing van jewelste zijn als ze deze poule winnen
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +294
    zaterdag 17 november 2018 om 00:05
    Iedere punt belangrijk voor Duitsland straks bij de loting. Nederland wordt groepshoofd, daar kunnen we eigenlijk wel vanuit gaan. Duitsland moet nog maar zien in welke pot ze komen en kunnen ze een best zware poule kunnen loten voor het EK
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2316
    vrijdag 16 november 2018 om 23:27
    Schade deutschland die nations league und die glorie ist vobei😜
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11308
    vrijdag 16 november 2018 om 23:27
    Lekker boeiend wat die Germanen vinden. Die zouden eens een andere bondscoach kunnen 'gebrauchen'.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7246
    vrijdag 16 november 2018 om 23:27
    Schade Deutschland, alles ist vorbei.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:30
    Oranje zit natuurlijk wel in de zwakste groep..
    Vind ik leuk
    AZVork +322
    zaterdag 17 november 2018 om 01:58
    Ajax wel ja.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 02:12
    Een hele geruststelling. Dat Ajax altijd in de zwakste groep zit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:30
    Schade Deutschland alles ist vorbei!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:30
    Ja 666 km ? dan vraag je erom he...
    Vind ik leuk
    035 +6400
    zaterdag 17 november 2018 om 00:10
    Dat is de goden verzoeken.😊
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:11
    666 alsof de duvel ermee speelt
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:33
    Duitsers kunnen zich opmaken met wedstrijdjes tegen Slowakije en Oekraine.
    Zoals ik al zei: net zoals de nagels van Löw hebben wij daar schijt aan!!!
    Vind ik leuk
    meee +51
    vrijdag 16 november 2018 om 23:34
    höw löw can germany gö?
    Vind ik leuk
    meee +51
    vrijdag 16 november 2018 om 23:33
    als oorlogskind, de oorlog van 1974. ben ik heel goed gestemd en kijk ik uit naar de therapieavond van maandag. duitsers die afscheid nemen van de a categorie en nederland wint de poule....
    wie had dat na de loting kunnen dromen. lekkerrrrrrr
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 01:57]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    vrijdag 16 november 2018 om 23:42
    De Duitsers missen afmakers in het elftal. En Ozil zeker.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6274
    vrijdag 16 november 2018 om 23:42
    KARMA die ik expres met hoofdletters zet, het waren de Duitsers die ons het hards uitgelachen hebben tijdens het WK.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 23:42]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:43
    Lekker nieuwsitem om de dag mee af te sluiten ! 😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Mendieta86 +181
    vrijdag 16 november 2018 om 23:43
    ik heb meerdere malen mijn twijfels gehad over onze dumfries.. maar na deze wedstrijd ben ik ook 100% overtuigd.. wat een werklust! En hoe sterker de tegenstander hoe beter dat hij speelt! Komt wel goed met hem!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:43
    Wat kan leedvermaak toch leuk zijn. Eerst mochten hunnie pesten en nu mogen we weer terug pesten.
    Proost.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2028
    vrijdag 16 november 2018 om 23:48
    Zag het van te voren niet zo zitten in die hele Nations gebeuren, maar ben nu echt helemaal om. Duitsland zien degraderen maakt het dan alleen maar nog leuker! :D
    Vind ik leuk
    fr0do +1473
    vrijdag 16 november 2018 om 23:54
    Na de 2-0 overwinning van Nederland op wereldkampioen Frankrijk is de degradatie van het elftal van Jogi Löw naar de League A een feit!


    League b.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    vrijdag 16 november 2018 om 23:59
    'Op 666 kilometer afstand heeft Joachim Löw via een internetstream de crash van zijn nationale team moeten accepteren'

    Löw is de Satan
    Vind ik leuk
    Guust +5795
    zaterdag 17 november 2018 om 00:17
    Die Löw zal zich wel achter zijn ballen (oh sorry, oren) gekrabd hebben bij het kijken, en daarna weer nageltjes zitten bijten.
    Vind ik leuk
    jari11 +1139
    zaterdag 17 november 2018 om 01:22
    Ik ben een weekendje weg id buurt van Arnhem, veel duitsers hier. Heb de hele avond lopen lachen naar ze hahahaha. Heerlijk toch dat, dat een keer kan!
    Vind ik leuk
    JOJO +1769
    zaterdag 17 november 2018 om 01:36
    Hahahahaha en nu nog onze fietsen terug, Arschlöcher!
    Vind ik leuk
    Martinnat +1014
    zaterdag 17 november 2018 om 07:20
    Teksten als Duitsland tweederangs blert zo een bild alleen maar om hun team op te jutten tegen ons
    Vind ik leuk
    pico323 +6704
    zaterdag 17 november 2018 om 09:42
    De messen zullen geslepen zijn in Duitsland. Nederland verliest daar let maar op.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws