Boskamp prijst Liverpool-spits aan: 'Ik roep Feyenoord op hem binnen te halen'

Boskamp prijst Liverpool-spits aan: 'Ik roep Feyenoord op hem binnen te halen'

Gepubliceerd: zaterdag 8 december 2018 om 18:10za 08-12-2018 om 18:10

Laatste update: zaterdag 8 december 2018 om 18:11za 08-12-2018 om 18:11

Jan Boskamp vindt dat Feyenoord een poging moet wagen om Divock Origi binnen te halen. De spits van Liverpool, die afgelopen weekend nog op fortuinlijke wijze scoorde tegen Everton, zit op een zijspoor op Anfield.

Origi heeft bij Liverpool concurrentie van Roberto Firmino, Daniel Sturridge en Dominic Solanke. "Hij moet nu gewoon zorgen dat hij elke week kan spelen", zegt Boskamp in Het Belang Van Limburg. "Klopp heeft hem op een bepaald moment zelfs naar het tweede elftal verwezen, maar ging hem wel olopen omhelzen na zijn treffer in de derby. Vreemde kerel, die Duitser."

"Daarom wil ik een oproep doen aan Feyenoord om Origi binnen te halen", vervolgt Boskamp. "Hij voetbalt dan in een competitie waar hij kan groeien. Ze spelen er één-op-één. Hij heeft de kwaliteiten om dat uit elkaar te spelen. Als ik Origi was, zou ik proberen uit Liverpool weg te geraken."

"Je moet niet vergeten dat ze daar nog Firmino, Salah, Shaqiri,Mané, Solanke en Sturridge hebben. Gelukkig komt Divock door zijn goal tegen Everton en zijn assist in de match daarna eindelijk weer wat bovendrijven. Maar hij moet nu gewoon zorgen dat hij elke week kan spelen."

Poll

Is Divock Origi een reële optie voor Feyenoord?

(3222 stemmen)

Plaats een reactie

stratumseind +185310
zaterdag 8 december 2018 om 18:13
Ik vind persoonlijk dat psv een poging moet doen voor eden hazard jan.............
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 18:14
Die gaat eerder naar Ajax.. Hij houdt ervan om de groepsfase te overleven in de CL, ouwe reus.
Vind ik leuk
stratumseind +185310
zaterdag 8 december 2018 om 18:14
ik zie boskamp nog niet zo snel naar ajax gaan
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 18:15
Zelfs hij wordt steeds meer een Ajax supporter. Elke keer krijgt hij een enorm orgasme wanneer hij over Frenkie of de Ligt praat en ziet voetballen.
Niets mis mee.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 18:16]
Vind ik leuk
stratumseind +185310
zaterdag 8 december 2018 om 18:17
zal bij hem beperkt blijven bij hete lucht ... is tenslotte al 70
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 20:45
Fijne vent en toch zo gewoon gebleven.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10764
zaterdag 8 december 2018 om 19:54
😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 18:17
Ook gehoord dat mbappe naar psv wilt, hoeft ie nooit meer tegen dumfries te spelen 😋
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 18:19]
Vind ik leuk
stratumseind +185310
zaterdag 8 december 2018 om 18:18
verstandige jongen die mbapke
Vind ik leuk
pietprecies +9411
zaterdag 8 december 2018 om 18:40
Zeker! Hij zegt namelijk ook dat Frenkie een grote aanwinst voor PSG zou zijn, die heeft er kijk op.
Vind ik leuk
DeanJayden +10724
zaterdag 8 december 2018 om 18:27
Idd en met het vertrek van de Ligt willen wij graag een optie op Virgel
Vind ik leuk
Chebaisit +1433
zondag 9 december 2018 om 10:37
Ik vind dat AJAX messi moet binnen halen of Ronaldo.
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 04:01
Ik heb mijn twijfels over rendement van deze jongens. Misschien eerst een jaartje huren om het aan te kijken.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 18:13
Dick Orgy? Zou bij PSV moeten spelen.

Net al de Meiden van Holland... wel een hitsige sessie hahaha

Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 18:13
Is natuurlijk geen reële optie. Maar Origi is wel een beleefde jongen. Hij zal toch nog wel zeggen: ''Danke fur die Bitterballen, Boskamp''
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 18:17]
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 18:19
Jan, stuur een email of bel Martin van Geel op want Martin van Geel zal zelf niet op deze " optie " komen.
Vind ik leuk
Il Gordo +14523
zaterdag 8 december 2018 om 18:35
Klopt. Met name omdat het onrealistisch is.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 18:35]
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 18:21
Gaat niet lukken Bossie .
Vind ik leuk
Ari as +368
zaterdag 8 december 2018 om 18:21
Onhaalbaar
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 18:21
ja dag Jan.
Hij gaat echt niet naar Fey, probeer het dan eerder bij Solanke.
Vind ik leuk
Pds010 +1310
zaterdag 8 december 2018 om 18:29
Salaris kunnen we niet betalen
Vind ik leuk
rexxo +5498
zaterdag 8 december 2018 om 18:30
Waarom komen ze met zo een onzin stelling?
Als je PL speelt ga je echt niet in de NL competitie spelen.
Of je moet Clasie heten😆
Vind ik leuk
Il Gordo +14523
zaterdag 8 december 2018 om 18:35
Of Blind. Of Tadic. Vooruit: Albert Luque.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 18:36]
Vind ik leuk
rexxo +5498
zaterdag 8 december 2018 om 18:39
Wist je al dat Frenkie de Jong net zo veel waard is jouw hele club?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 18:40]
Vind ik leuk
Il Gordo +14523
zaterdag 8 december 2018 om 18:40
Prima. Het is trouwens "jouw".
Vind ik leuk
rexxo +5498
zaterdag 8 december 2018 om 18:41
Bedankt ik heb het gecorrigeerd.
Vind ik leuk
Kaar +1449
zaterdag 8 december 2018 om 19:13
Wat een zinvolle toevoeging hier zeg, chapeau!
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 03:59
De ligt ook.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 18:47
O ri gi .. neel ?
Vind ik leuk
Friend +255
zaterdag 8 december 2018 om 18:47
Ik denk dat Jan z’n Albert Heyn tas ( gekregen in de zandbak ) mee moet nemen naar de kuip !
Vind ik leuk
Mo +11856
zaterdag 8 december 2018 om 19:12
Hij moet zeker weg daar maar voor Feyenoord zal hij zich te goed voelen, terecht denk.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:22
Jazeker gewoon doen

Anders kan overmars wel eens bellen,appen en of chatten om ORIGI te gaan halen
Vind ik leuk
LaPulga +299
zaterdag 8 december 2018 om 19:26
Boskamp, prima kerel maar eerlijk is eerlijk, veel nuttigs komt er meestal niet uit.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 20:08
Misschien anders Neymar of Mbape een optie voor Feyenoord? Heb vernomen dat 1 van de twee weg moet bij psg
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 20:09
Hier weten mensen precies wat hij wel wilt. Best bijzonder als je hem nooit spreekt
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2921
zaterdag 8 december 2018 om 20:20
Doe me een lol. Reputatie op basis van 1 behoorlijke pot op ek2016 maar niet qua talent.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 20:37
En hoe gaat feyenoord het willen betalen mischien een optie bij a jax lenen
Vind ik leuk
Demi +322