De Jong wil doorzetten: 'Als we tegen Ajax een punt pakken gaan we Amsterdam in'

De Jong wil doorzetten: 'Als we tegen Ajax een punt pakken gaan we Amsterdam in'

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 09:48zo 09-12-2018 om 09:48

Henk de Jong was tevreden dat De Graafschap het afgesproken strijdplan goed uitvoerde. De Superboeren betrokken op bezoek bij ADO Den Haag de defensieve stellingen en sleepten uiteindelijk een punt uit het vuur (0-0).

Het Haagse publiek was niet te spreken over de prestatie van ADO. "Dat het publiek hier zo tekeergaat is een verdienste van ons", zegt De Jong na afloop tegen FOX Sports. "Ik ben hartstikke blij met hoe de mannen het hebben gedaan. Jullie zullen wel zeggen dat ADO zo slecht was, hartstikke mooi. Wij hebben het dus gewoon goed gedaan."

"Ik ben gekke Henkie niet, ik weet hoe het werkt", reageert de oefenmeester van De Graafschap op de slechte fase die de ploeg uit Doetinchem doormaakte. "Ik heb echt geen klagen hier. We kunnen nu het goede gevoel doortrekken naar volgende week. Als we dan een puntje pakken ga ik Amsterdam in met de hele groep."

Plaats een reactie

zondag 9 december 2018 om 09:50
Haha ben bang dat dat er niet in zit Henk
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zondag 9 december 2018 om 09:53
Hij trekt dat uit het goede spel van jawel Ado Den Haag
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:55
Zal me niks verbazen als het een nulletje of 7 word thuis lol
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:55
Dat wirdt een punt voor Henkie, die jongens doen alles voor een rondje de Wallen...
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:56
Ja dat is zeker wel een motivatie voor die gasten maar al zal je ze allemaal een miljoen beloven dan nog is het een kansloos verhaal.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 09:57]
Vind ik leuk
Almaniak +238
zondag 9 december 2018 om 10:36
Dat werkte eenmalig met psv toen idd
Vind ik leuk
Wally g +563
zondag 9 december 2018 om 12:45
Ag als het ons lukt het kampioens feest te vergallen moet er ook een mogelijkheid zijn hier al wordt het een zware klus 😇
Vind ik leuk
reggie +2025
zondag 9 december 2018 om 10:19
Met een bootje op het open riool varen, gadverderrie nagentoe moet er niet aan denken!
Vind ik leuk
zwollie +9388
zondag 9 december 2018 om 10:27
Niemand zegt, dat je dat moet doen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:52
Dat is ook een beetje gek als je dat gaat doen.
Vind ik leuk
Emnu +7051
zondag 9 december 2018 om 11:15
Toch vreemd dat jij dan toch echt degene bent die daar mee komt... 🤔
Vind ik leuk
reggie +2025
zondag 9 december 2018 om 11:15
Want?
Vind ik leuk
Emnu +7051
zondag 9 december 2018 om 11:37
Jij zegt dat je er niet aan moet denken maar je bent de enige die ermee bezig is.

Als je er niet aan moet denken, raad ik je aan er dan ook niet aan te denken.

Het leven kan zo simpel zijn.
Vind ik leuk
G-Town 1986 +1216
zondag 9 december 2018 om 09:58
Waarschijnlijk niet nee naar wat moet hij anders zeggen? Ik bedoel een gezonde dosis realisme is goed maar dat geldt evengoed ook voor een gezonde dosis positivisme/optimisme als je van te voren de handdoek al in de ring gaat gooien kun je net zo goed niet heen gaan en Ajax de punten direct cadeau geven het begint allemaal met geloof in jezelf en elkaar (individueel en teamwork) en wie weet als Ajax toevalligerwijs een off day heeft en de graafschap juist ver boven zijn kunnen presteert dan weet je maar nooit waar het schip uiteindelijk zinkt.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:01
Klopt maar ik denk dat Ajax zelfs met 10 man die wedstrijd nog makkelijk wint thuis dus dan moeten ze wel een hele slechte dag hebben. Maar goed de bal is rond je weet het nooit.
Vind ik leuk
Humberto01 +879
zondag 9 december 2018 om 10:50
Zwolse Ajacied, ben je een rasechte Zwollenaar!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:05
Yep een echte Blauwvinger lol
Vind ik leuk
Humberto01 +879
zondag 9 december 2018 om 11:22
Dan moet jij je schamen 😬!! Je bent Zwollenaar of niet, dan ga je niet de schreeuwers uit Amsterdam ondersteunen! Verloochen je komaf niet, steun je lokale club! Ik erger me rot aan die meelopers en lieden die het succes achterna lopen! Als supporter van je eigen lokale club weet je tenminste wat het betekend als je wint en verliest’ verliezen hoort ook bij het leven!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:26
Bij Ajax weten ze ook wat verliezen is hoor..
Vind ik leuk
Humberto01 +879
zondag 9 december 2018 om 11:28
Relatief minder dat bij Zwolle! En al helemaal niet in de eredivisie
Vind ik leuk
Mr bien +6849
zondag 9 december 2018 om 11:32
Bij PSV al helemaal
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:37
Jij moet jezelf schamen met zo'n belachelijke opmerking !
Ik hoef jou niet uit te leggen waarom ik mijn hele leven al voor Ajax ben of wel soms dus hup je hok in en houd je stil man moet niet gekker worden dit. En als ik het succes achterna zou lopen zoals jij beweert dan was ik wel inmiddels voor Psv geworden want die zijn toch de laatste jaren kampioen geworden.
Vind ik leuk
Humberto01 +879
zondag 9 december 2018 om 18:53
Schaam jij je gewoon als Blauwvinger! In je eigen stad heb je een mooie club, steun ze, support ze! Ze kunnen het gebruiken! Een beetje chauvinisme is toch niet verboden ipv nogmaals de schreeuwers uit Amsterdamm te steunen! Kom oo loser!
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 18:56]
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 19:41
Nogmaals ik bepaal zelf wel voor wie ik ben en ik schaam me niet nee ik ben trots op die mooie club uit Amsterdam genaamd AJAX .
Vind ik leuk
Emnu +7051
zondag 9 december 2018 om 11:52
Beetje minder mag ook pik.

Jij hebt jouw redenen om n club te steunen, gun n ander dat ook.

Het is toch niet zo dat jij voor de rest van Nederland, vooruit, de hele wereld gaat bepalen welke club zij moeten (of zelfs mogen) steunen?

Minkukel.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:35
Ik ken zelfs utrechters die voor psv zijn.....
Vind ik leuk
Humberto01 +879
zondag 9 december 2018 om 18:59
Nee maar een echte Blauwvinger staat achter zijn clubje in zijn eigen stad! Successupporters en eigen komaf verloochenen
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 18:59]
Vind ik leuk
fritsie +882
zondag 9 december 2018 om 11:55
Wat een ongelooflijke onzin!! De keuze om fan te zijn van een club wordt toch niet (uitsluitend) gemaakt op basis van geografische locatie?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:52
Lekker, Humberto. Leuke mening. En voor de rest gewoon door! Wat een gezeur
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 21:54]
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
zondag 9 december 2018 om 13:08
Ik ken mensen die vroeger op het turfschip (basisschool )zaten ,bestaat die school nog weet je dat misschien ?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:22
Ja die bestaat nog heb er zelf niet opgezeten maar wel tegen gevoetbald met schoolvoetbal destijds.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
zondag 9 december 2018 om 14:07
Wauw .. Ij ik zat wegens omstandigheden drie maanden daar op school in groep vijf ,in 89,leuk om te horen ,hoe heet dat winkelcentrum in de buurt ?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:18
Die school is op de turfmarkt dus dat is dicht bij winkelcentrum Aa landen denk ik. Dus jij bent ook van begin jaren 80 als ik het goed heb lol
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
zondag 9 december 2018 om 14:20
Inderdaad ,in 82 geboren
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:21
ja dacht ik al ik ben van 81 lol
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
zondag 9 december 2018 om 14:22
Gaat snel he hahah
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
zondag 9 december 2018 om 14:09
Ik zat ook in het schoolvoetbal team toen , met een tweeling robert en de andere naam ben ik ff kwijt ,toevallig man ,leuk ,ik ken de song vh team nog , 'turfschip heeft nooit verloren knoop dat inje oren vanachter en van voren ' 😉😄
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:20
Haha ja mooi he ik zat op de werkschuit vroeger heb je nog kans dat we tegen elkaar hebben gespeeld ook lol. We worden oud als ik zo er aan terug denk;
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
zondag 9 december 2018 om 14:21
Zo,echt ja ! Misschien wel tegen elkaar gespeeld ja!
Vind ik leuk
MeAgain +7168
zondag 9 december 2018 om 14:20
Juist, juist een mooie wedstrijd om volgas te, wat proberen. Je hebt weinig te verliezen dus je kan alleen maar winnen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:02
Het zou maar gebeuren dat de graafschap met het geweldige anti voetbal op deze manier punten gaat afsnoepen .
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:11
Dat heet realisme,niet anti voetbal.Als je tegen een veel betere ploeg moet,moet je het ze zo moeilijk mogelijk maken.Wat dacht jij dan?Gewoon lekker meespelen en er met 10-0 afgaan?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:34
Tegen ADO speel je ook met 10 man achter de bal . Het voetbal was niet om aan te gluren
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:18
Wat een dikke tegenvaller . Je leest “ de jong wilt doorzetten “ dus direct opklikken en klaar zitten voor frenk nieuws gaat het over henkie mooi ruk
Vind ik leuk
Eimersweide +9128
zondag 9 december 2018 om 10:58
Jij dacht dat Frenkie tegen een Ajax een punt wil pakken...???
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:15
Ja binnenkort is het een feit
Vind ik leuk
Eimersweide +9128
zondag 9 december 2018 om 12:33
Want? Jij weet al voor welke club hij gaat spelen en wat de CL loting voor volgend seizoen is?
Vind ik leuk
Henkings +881
zondag 9 december 2018 om 09:51
Onder de 10 zou al knap zijn voor De Graafschap.....by far het zwakste team in de Eredivisie
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:11
Valt reuze mee,zijn er meer van dat niveau.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:16
Klopt je hebt fc Emmen speelt ook van dat gigantische kut voetbal . Ik kijk liever naar NAC dat wekelijks onderuit gaat maar wel probeert te voetballen
Vind ik leuk
pico323 +7535
zondag 9 december 2018 om 10:36
inderdaad Emmen slaat alles. Hoop echt dat ze degraderen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:44
Helemaal met je eens die gaan ook elke wedstrijd in met de gedachte we gaan met zn alle voor de pot hangen en hopen er met een lucky uitval een punt te pakken . Het is gewoon niet om aan te zien wat die mannen doen
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:32
We kijken aan het eind wel wat wijsheid was 👍
Vind ik leuk
pico323 +7535
zondag 9 december 2018 om 11:46
als jullie er maar in blijven.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:19
Dat hoop ik ook.Maar als je zo als gisteren puur op de counter speelt,moet je die paar kansen die je krijgt wel maken.Dat is het grote probleem bij de Graafschap 😥
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:57
Nou Henk, dan ga ik ook mee!!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:00
Laat je portemonnee maar thuis, Henk. Gelijk de bus in naar huis.
Vind ik leuk
Blindsy +18712
zondag 9 december 2018 om 10:01
Misschien de spelersbus metéén het veld oprijden, Henk?
Mocht het overigens lukken, overweeg ik ook een stapavondje in Amsterdam.
Kan niet wáchten op Sjakie, die maandag dan meldt dat De Graafschap moet degraderen :-)
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:11
Als het de Graafschap nog een keer gelijkspeelt tegen Ajax , dan verwacht ik dat Sjaak bij de KNVB een verzoek in gaat dienen , om de Graafschap uit het betaald voetbal te zetten .
Daarna sluit ie zich een paar weken op in een inrichting om uit te huilen .

Ik heb veel respect voor Sjaak , maar de dagen na die uitwedstrijd in Doetinchem , was Sjaak de grootste jankbal en Calimero van Nederland .
Nu vind ik hem weer leuk en heb ik weer respect voor hem .
Vind ik leuk
Blindsy +18712
zondag 9 december 2018 om 10:34
Ik ben iets minder genuanceerd: Sjaak is gewoon een vervelende vent als Ajax ergens punten laat liggen, of een slechte wedstrijd heeft gespeeld. Dan fluit de scheids tegen hen, speelt de tegenstander onsportief, is het veld slecht.
Sjaak, die miljoenenploeg van jou, moet niet zo janken. Gewoon je wedstrijden winnen en niet zo'n slechte verliezer uithangen. Wat verwacht je nou, dat iedereen gezellig meedoet aan het Ajax-toneelstukje? Beetje de figurant gaan uithangen in de Grote Ajax Show, matineevoorstelling op zondagmiddag? Man-man-man...

Reden waarom je nu dus waarschijnlijk respect voor hem hebt, is omdat Ajax op dit moment zó'n goede ploeg heeft, dat er nog geen wedstrijd is sinds de openingswedstrijd van de ED, waarna Sjaak weer de slechte verliezer heeft uitgehangen.
Maar o wee als ze thuis verliezen van Bayern. Dan gaan we het weer meemaken.

Ik heb dan ook weinig respect voor hem, vind het gewoon een onsportieve vent. Geef mij Willem maar. En zelfs de Olijke Tweeling, zijn sportiever in hun uitlatingen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:37
De Ajacieden noemen de PSV-ers hier Calimero's , maar de grootste Calimero van Nederland komt inderdaad uit Amsterdam .
Maar toch vind ik het wel weer mooi dat je op je oude dag nog zo fanatiek kunt zijn .......en zo hard kan janken als je club verliest .
Vind ik leuk
Blindsy +18712
zondag 9 december 2018 om 10:46
Ik kan dit volledig bevestigen. Wijzen naar anderen als het een keer niet goed is gegaan, echt gedrag van de gemiddelde Ajax-sympathisant. Véél meer dan bij Feyenoorders en PSVers het geval is.
Wat ik trouwens nóg erger vind? Is een ander iets misgunnen. Toen Feyenoord toch kampioen werd, hoorde ik overal op VP, ja zelfs in de pers door ex-spelers zeggen dat zo'n kampioenschap niks voorstelt, nee, prijzen in Europa, die tellen. Tja, en toen werd de EL-finale verloren. ;-)
En al weer 4 jaar helemaal niks gewonnen, toch nog steeds die praatjes, anderen klein maken, beledigen. Diep en dieptriest, die figuren.
Het is voortdurend een mouw passen aan de werkelijkheid. Want ja, 4 jaar niks winnen, dan ga je toch weer zeggen dat het allemaal niks voorstelt, Cruyff-schaaltjes, bekers? De meest voorkomende 'mouw' is tegenwoordig zelfs: het meeste geld op de bank.
Het was toch echt de grote clubheld Cruyff, die bij zijn revolutie had gezegd: 'ik heb een zak geld nog nooit een doelpunt zien scoren'. Maar ja, daar kan een mouw aan gepast worden, toch?

Neem één ding van mij aan: als Ajax dit seizoen de beker wint, ga je overal een hoop blije neusjes tegenkomen. En hebben ze weer op prachtige wijze een mouw aan de werkelijkheid gepast. Is het een leuke prijs, de eerste in een reeks van velen, blablabla...
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 10:48]
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:53
Ja maar ze hebben wel het meeste geld hé , in Amsterdam ;-)
Dan is het helemaal een wanprestatie als je geen prijzen pakt in Nederland .
Ik vind de PSV-ers hier net zo irritant als de Ajacieden , want ze lokken het over en weer uit in elkaars topics .

Ik ben niet voor Ajax en PSV , dus mij maakte het nooit uit wie er kampioen word .

Maar ik hoop gewoon op Feyenoord , zodat we hier een zomer verlost zijn van dat Calimero gedrag van de Ajax en PSV kleuters .
Vind ik leuk
Blindsy +18712
zondag 9 december 2018 om 11:00
Nou ja, misschien ben ik ook wel iets bevooroordeeld. Heb weinig tegen PSV, vandaar.
Het is in ieder geval een feit dat je voortdurend diezelfde prietpraat langs ziet komen. Ga het niet eens herhalen, jij en ik weten precies welke vaste riedels er continue op elkaar worden afgevoerd. Lekker trollen. Maar ze zoeken het maar uit, ik let alleen op Mijn Feyenoord. En als Mijn Feyenoord vandaag met een goede uitwedstrijd ook lekker van Emmen wint, ga ik weer in een goed seizoen geloven.
Zitten ze in ieder geval in een goede fase, hopelijk gaat die dan lang duren.
Prijzen zullen er dit seizoen waarschijnlijk niet in zitten, dus die Calimero-praat hoor je nog wel even aan, helaas.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 11:01]
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:06
Ik ben voor fc Eindhoven , omdat de familie van mijn moeder uit Eindhoven komt , en die allemaal voor Eindhoven waren .
En als Eindhoven supporter verwacht je niet teveel van een voetbalseizoen .
En inderdaad constant dezelfde domme praat van deze nep supportertjes .
En als je er iets van zegt dan krijg je nog een grote bek ook .

Kansloos volk , maar er zijn ook Ajacieden en PSV-ers die wel gewoon realistisch zijn , en de ander ook gewoon succes gunnen in de cl .
Vind ik leuk
Blindsy +18712
zondag 9 december 2018 om 11:37
Dat laatste is gelukkig een feit. Anders zou ik hier ook.niet meer zijn.
Succes met FC Eindhoven!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13409
zondag 9 december 2018 om 11:25
Als Feyenoord zou mogen kiezen tussen het schaaltje of de Ajax bankrekening dan weet ik het wel hoor ha ha
De rijkste clubs gaan er met de prijzen vandoor in Europa en Cruijff heeft dat niet voorzien.
Vind ik leuk
Blindsy +18712
zondag 9 december 2018 om 11:34
Okay! Mooi man!
Nu nog maar eens dat schaaltje zien te halen!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13409
zondag 9 december 2018 om 11:37
Dat zou leuk zijn ;)
Vind ik leuk
Blindsy +18712
zondag 9 december 2018 om 11:40
En de hoogste tijd worden :) Steeds meer geld, en al 4 jaar geen prijs.. dat gaat aan je vreten. Oh nee, dat maakt natuurlijk niet meer uit. Het gaat alleen nog maar om wie het meeste geld heeft. Dat heb ik net van jou geleerd!
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 11:41]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13409
zondag 9 december 2018 om 19:30
Ja, de "clubs" van vandaag zijn helemaal geen "clubs" meer, het zijn BV's of NV's, weet je wat de doelstelling is van die entiteiten ? : Zoveel mogelijk winst genereren.
Clubs zijn een verzameling van mensen die gezamenlijk hun hobby uitvoeren zonder winstbejag,.
Dus heb je een BV/NV dan is je doelstelling zoveel mogelijk geld genereren, dat doet Ajax heel goed.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 19:30]
Vind ik leuk
Rabarber +4151
zondag 9 december 2018 om 10:08
Die Henk pakt vaak genoeg een punt geloof ik, wat een onzin komt er uit die vent.
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
zondag 9 december 2018 om 10:09
He wat geen nieuwsbericht over Frenkie nog? Deze de Jong boeit niemand.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:09
Geef die supeboeren een paar iPhone’s en ze lopen de pollen uit het gras :)
Vind ik leuk
gerard.. +868
zondag 9 december 2018 om 10:09
Amsterdam in gaan kan altijd maar dan wel met 5 6 of 7 goals om je horen. Maar jij blijft enthousiast Jan heel leuk.
Vind ik leuk
Gerro +8864
zondag 9 december 2018 om 10:19
Henk je moet je ploeg wel.een haalbare missie voor houden. Dus zeg tegen ze als we het onder de 3 goals verschil houden gaan we Amsterdam in.
Vind ik leuk
MojoRisin +15046
zondag 9 december 2018 om 10:23
Dat wordt minimaal 5-0..
Vind ik leuk
Head-Butt +272
zondag 9 december 2018 om 10:24
Jammer dat de KNVB niet heeft meegewerkt Henk, anders hadden niet de beschikking gehad over de Ligt.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:26
Om ten Ajax te voetballen in de Arena ben je al in Amsterdam😉
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:27
*tegen
Vind ik leuk
pico323 +7535
zondag 9 december 2018 om 10:38
Niet echt heel slim om dit te roepen van die trainer. mooie vent maar soms gaat hij te ver.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:40
Hij bedoelt een doel.... puntje. Met 7-1 is hij tevreden.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:42
Henk is net een buurman die over voetbal praat !
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:58
De samenvatting van ADO - de Graafschap ging grotendeels over een ballenjongen, dan weet je eigenlijk al genoeg.
Ajax - de Graafschap wordt gewoon een schiettent. En dat weet Jan ook wel.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:12
Dat wordt dus een rustige avond in Amsterdam !
Vind ik leuk
JanTa48 +8051
zondag 9 december 2018 om 11:19
ADO...., Ajax...…., heb ik iets gemist dat de Jong met deze vergelijking komt?
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2183
zondag 9 december 2018 om 11:20
Ik denk het niet job
Vind ik leuk
Blueman +1026
zondag 9 december 2018 om 11:22
Henkie beging een beetje te bazelen.
Vind ik leuk
El Cazador +8902
zondag 9 december 2018 om 11:55
Henk de Jong is vast geen fan van Marco Borsato zodat die niet weet dat dromen bedrog zijn. Mag zijn handen dicht knijpen met alles onder de 5 - 0
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zondag 9 december 2018 om 11:58
Ga maar vast reserveren henk dat punt is een zekerheid
Vind ik leuk
Mo +12864
zondag 9 december 2018 om 12:08
Als je niet oplet krijg je er dalijk 6 tegen in Amsterdam Henk.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:18
Met die kutkabouter op doel kan dat zeker lukken. Vanaf het moment dat Lamprou op doel kwam, was echt alle rust achterin verdwenen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:16
Toch een mooie club de Graafschap.
Vind ik leuk
Marco S +6604
zondag 9 december 2018 om 16:01
Goed plan Henk, als je wint moet je dat doen! Ken je het Ajax home? Is vlakbij, kun je goed terecht na de wedstrijd.. leuk
Vind ik leuk
repeP +2189
zondag 9 december 2018 om 16:30
Henk de Jong weet zich publiekelijk goed te verkopen maar zal ongetwijfeld parodieën op deze uitspraken over zich heen krijgen bij verlies.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zondag 9 december 2018 om 17:12
Neem je telraampje mee
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws