Update: Blunder van formaat van Egbers bij Studio Voetbal: 'Brom was 'bron''

Update: Blunder van formaat van Egbers bij Studio Voetbal: 'Brom was 'bron''

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 23:16zo 09-12-2018 om 23:16

Laatste update: dinsdag 11 december 2018 om 09:43di 11-12-2018 om 09:43

AZ en John van den Brom gaan aan het einde van dit seizoen uit elkaar. Dat meldt het Algemeen Dagblad zondagavond. Van den Brom staat sinds 2014 aan het roer in Alkmaar.

Volgens het AD wordt Arne Slot de opvolger van Van den Brom. Slot is momenteel assistent-trainer van AZ. Van den Brom is op dit moment nog de langszittende trainer in de clubhistorie van de Alkmaarders. Zijn contract loopt aan het einde van dit seizoen af.

Van den Brom plaatste zich met AZ een aantal keren voor Europees voetbal en overwinterde twee seizoenen geleden zelfs in de Europa League. Dit seizoen gaat het een stuk minder in Alkmaar. Na het vertrek van smaakmakers Wout Weghorst en Alireza Jahanbakhsh sukkelt de ploeg van Van den Brom, die nu zesde staat in de Eredivisie. Vorig seizoen werd AZ knap derde.

Ook Rondo-presentator Jack van Gelder meldt het Van den Brom-nieuws zondagavond in zijn programma. "Van den Brom heeft voor zichzelf en zijn omgeving kenbaar gemaakt dat hij open staat voor een andere job. FC Utrecht wordt genoemd."

Update 21.38: Het Algemeen Dagblad voegt toe dat Van den Brom inderdaad een kandidaat is voor FC Utrecht, zoals in Rondo gesuggereerd werd. De trainer heeft volgens de krant een oriënterend gesprek gehad met de club uit de Domstad. Momenteel wordt Utrecht getraind door Dick Advocaat.

Update 22:37: Van den Brom heeft bij Studio Voetbal bevestigd dat hij na dit seizoen afscheid neemt bij AZ. Dat laat presentator Tom Egbers weten. 

Update 23:10: Egbers blijkt bij Studio Voetbal een gigantische fout te hebben gemaakt. De presentator vertelde dat Van den Brom zijn vertrek bij AZ bevestigde, maar dat klopt niet. "Ik zei dat we contact hebben gehad met John van den Brom, maar ik hoorde dat niet goed in mijn oortje. 'Brom' was 'bron'. Bij deze is dat gerectificeerd." Egbers doelt op 'bronnen' die meldden dat Van den Brom vertrekt bij AZ en heeft dus zelf niet gesproken met de oefenmeester.

Poll

Is het logisch dat AZ en Van den Brom uit elkaar gaan?

(437 stemmen)

Plaats een reactie

Ehv-er +1485
zondag 9 december 2018 om 21:14
Jonk als hoofdtrainer ?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zondag 9 december 2018 om 21:16
Slot ...

Van den Brom kan dan Gio opvolgen ...
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:24
Alsjeblieft niet zeg!!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zondag 9 december 2018 om 21:36
Hahaha ... 😂
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:57
Geen goeie trainer? (Oprecht geïnteresseerd)
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 22:05
Een club als Feyenoord heeft weer een keer een trainer nodig die met z,n vuist op tafel slaat, te lang hebben we nu een soort van softie als trainer gehad en van de Brom is ook een softie.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 22:11
Mourinho dan?

😜
Vind ik leuk
Copr +304
zondag 9 december 2018 om 22:25
Gewoon Gio houden. Doet het prima.
Vind ik leuk
Multatuli +151
zondag 9 december 2018 om 22:27
Verbeek is nog vrij
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 23:08
Hahahaha laat die galbak maar zo ver mogelijk wegblijven van onze mooie eredivisie!
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 07:21
Ik snap Feyenoord Fan Voor Altijd wel. Maar Verbeek is weer het andere uiterste.
Vind ik leuk
Dee 7 +1
maandag 10 december 2018 om 11:22
Verbeek weet alles beter
Vind ik leuk
Andyking +107
maandag 10 december 2018 om 12:21
Die gaat naar Heerenveen. Let maar op!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13409
maandag 10 december 2018 om 05:13
Gio heeft alles gewonnen met en voor Feyenoord wat andere Trainers, inclusief Koeman, niet konden realiseren in de laatste 12 jaar.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3818
zondag 9 december 2018 om 22:44
V.d Brom is zoals ze het geloof ik noemen , een people manager. Super trainer als een club in het slop zit, problemen in selectie etc. Hij is dan echt de ideale man om weer rust in de tent te creëren. Maar echt tactisch gezien etc schiet hij als trainer een hoop tekort. Zou het voor Utrecht ook niet de juiste keuze vinden.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13409
maandag 10 december 2018 om 05:15
Waarom niet ? Utrecht wint ook nooit wat, een prima combinatie dus.
Vind ik leuk
Smithsonian +43144
zondag 9 december 2018 om 22:03
Rot op met john😂
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zondag 9 december 2018 om 22:06
Hahaha ... das duidelijk ... John niet naar Rotterdam ... hij gaat naar Utrecht hoor ik net ... 😉
Vind ik leuk
Smithsonian +43144
zondag 9 december 2018 om 22:07
Gelukkig maar.
Vind ik leuk
Il Gordo +18270
zondag 9 december 2018 om 21:51
Want?
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11895
zondag 9 december 2018 om 21:51
goede trainer voor FC Utrecht kunnen ze goed gebruiken .
Vind ik leuk
Gerro +8864
zondag 9 december 2018 om 23:27
Mischien kan Jhon van de Bron dat bevestigen of Stom Egberts
Vind ik leuk
Janzijnvader +17458
zondag 9 december 2018 om 21:14
Peter Boszzzz incoming. Hopelijk.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:16
Dacht ik ook aan en vdBrom naar Heerenven

Bij AZ heeft men een hoge pet op van Slot
Afwachten dus
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 21:17]
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3818
zondag 9 december 2018 om 22:45
Ja ik hoop ook echt op Bosz. Dan gebruiken ze maar wat vd Janssen miljoenen en anders van de Alireza miljoenen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:14
Waarom niet al in de winterstop.
Loopt voor geen ruk meer met AZ, helaas
Vind ik leuk
Rjc1980 +1188
zondag 9 december 2018 om 21:16
Alsof dit aan vd brom ligt..

AZ verkoopt goede spelers en er komen matige voor terug
Vind ik leuk
Sil95 +12036
zondag 9 december 2018 om 21:32
Heel helder en zo waar. Zo makkelijk om de coach altijd als zondebok aan te wijzen. De club heeft deze matige selectie samengesteld. Dan vind ik een 6e plek niet eens zo slecht. Veel ploegen doen kwalitatief niet veel voor elkaar onder.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:43
Precies! Vd Brom haalt het maximale uit zijn materiaal maakt de spelers beter.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3818
zondag 9 december 2018 om 23:27
Jij bent wel fan vd Brom als trainer he. Ruilen met ten Hag?
Vind ik leuk
Bossie020 +6084
zondag 9 december 2018 om 21:51
AZ heeft Stengs voor Jahanbakhsh en Boadu voor Weghorst.
Behoren op papier tot de grootste talenten. Daarnaast haalt AZ nog iemand die bij een lager geklasseerde club een spits die meer competitiegoals maakte dan Weghorst.

Hou het op een mix van erg veel ongeluk en een spelersgroep die na 5 jaar dezelfde trainer uitgekeken is op die man. Zo werkt het in de hedendaagse voetballerij.
Vind ik leuk
Sideburnn +3220
zondag 9 december 2018 om 22:10
Er is meer nodig dan talent zijn...dat bewijst weghorst ieder jaar.....weinig talent maar 110% focus en opoffering
Vind ik leuk
RenW +4058
maandag 10 december 2018 om 02:41
110 % bestaat niet.
Vind ik leuk
Sideburnn +3220
maandag 10 december 2018 om 08:06
Johh eg nie ?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 22:40
Heb je veel aan, want die 2 zijn altijd geblesseerd....
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3818
zondag 9 december 2018 om 22:48
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn. Maar dit is wel grotendeels op conto van vd Brom te schrijven. Ik weet niet tot in hoeverre jij wedstrijden van AZ in zijn geheel volgt als Rjc supporter. Ben bang dat je niet heel veel hele wedstrijden hebt gezien anders zou je deze comment niet geplaatst hebben ( naar mijn inziens dan )
Vind ik leuk
Rjc1980 +1188
zondag 9 december 2018 om 22:57
Ik kijk idd geen wedstrijden van AZ maar statistisch gezien verkoop je met jahanbaksch en weghorst 30+ goals. Dat vang je niet op met talenten.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3818
zondag 9 december 2018 om 23:20
Maar dat is toch het lot van elke Nederlandse club? Toppers raak je op het einde van het seizoen kwijt.
En voor Weghorst is Johnsson gehaald , al vulde Boadu dat geweldig in, alleen helaas die blessure. En voor de plek van Alireza zijn Gudmonsson en Rotario gehaald. En dat zijn spelers die zich zullen moeten gaan ontwikkelen , net als dat bv Weghorst en Alireza moesten. Alireza had zelfs bijna 4 seizoenen nodig om zijn niveau van afgelopen seizoen te bereiken. En bij Gudmonsson zie ik persoonlijk meer potentie dan ik destijds bij Alireza zag. Nee dat zijn de issues niet. Waarom heeft AZ volgens mij al zo n 16 wedstrijden niet meer van de top 3 gewonnen , omdat hij voor elke wedstrijd als een dwaas alles door elkaar gooit. Met als hoogtepunt het compleet wisselen van tactiek voor de bekerfinale naar een formatie en tactiek waarin ze nog geen 1x gespeeld hadden. En het meest frustrerende is het vasthouden aan zijn lievelingetjes in de basis. Waarvan iedereen ziet dat ze niet renderen , Dos Santos, Rienstra , Seuntjes , Hatzikidakos. Weet je hoeveel punten de laast genoemde ons dit seizoen heeft gekost. En ik wil hiermee niet zeggen dat hij slecht oid is , maar hij is voor dit AZ niet de juiste man op de plek. En dat riepen veel supporters zelfs vorig jaar al toen we derde eindigde.
Vind ik leuk
companen +2149
maandag 10 december 2018 om 06:26
Niet helemaal waar, de aankopen zijn allemaal in overleg gegeaan inclusief van de Brom. Als men Sol had binnen kunnen halen, maar blijkbaar wilden hij niet of AZ bood te weinig salaris. Had AZ minimaal vierde gestaan.
Vind ik leuk
mchollie +3607
maandag 10 december 2018 om 08:41
Mee eens maar het spel zelf ziet er niet meer uit. Dat is wel de schuld van Brommetje.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13409
maandag 10 december 2018 om 07:16
Dat ligt aan het feit dat het geld niet wordt aangewend voor betere spelers, daar kan welke Trainer dan ook niets aan doen.
Vind ik leuk
tikkietoe +6108
zondag 9 december 2018 om 21:15
Het klinkt nog allerminst zeker, maar ik feliciteer de AZ aanhang toch bij voorbaat al.
Vind ik leuk
AZVork +2025
zondag 9 december 2018 om 21:40
Dank je. Nog een haf seizoen doorbijten.
Vind ik leuk
Morris +23890
zondag 9 december 2018 om 21:17
Arne gaat de boel op slot gooien 😜
Vind ik leuk
RenW +4058
maandag 10 december 2018 om 02:42
Slot op de deur.
Vind ik leuk
Sil95 +12036
zondag 9 december 2018 om 21:18
Na 5 seizoenen is het wellicht ook geen slecht idee om uit elkaar te gaan. Kan voor beide kampen verfrissend werken.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 21:21]
Vind ik leuk
MR - +175
zondag 9 december 2018 om 21:21
Nou ja, de assistent wordt nu de hoofdcoach, dus het wordt pas weer een beetje verfrissend als je er een verfrissende assistent bijhaalt..
Vind ik leuk
Sil95 +12036
zondag 9 december 2018 om 21:22
Tja.. daar heb je ook een punt. Slot moet dan klaarblijkelijk voor dat elan gaan zorgen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:18
Wel jammer dat van den brom weg gaat bij az
Vind ik leuk
rpaulp50 +13409
zondag 9 december 2018 om 21:19
Het maakt niet wie daar Trainer wordt, de investeringen gaan in de eerste plaats naar de infrastructuur en de opleiding, van "wat er overblijft" kunnen er spelers gekocht worden.
Men denkt ook, we worden toch nooit Kampioen, dus waarom dure spelers kopen die altijd minder zullen zijn dan die van PSV of Ajax.
Moeilijke job voor een Trainer, aan de andere kant; je hoeft niet echt iets te winnen, maar toch je baantje te behouden.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 21:20]
Vind ik leuk
Mari +12417
zondag 9 december 2018 om 21:23
Als Boadu niet geblesseerd was geraakt, stond AZ nu vierde of derde.
De verkeerde vertrekt.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:35
Dat denk ik ook !
Vind ik leuk
rexxo +11402
zondag 9 december 2018 om 21:23
FF iets anders geen topic over de Super Clasico?
Wat een intensiteit en sfeer in dat stadion niet normaal.
Vind ik leuk
Bossie020 +6084
maandag 10 december 2018 om 11:03
Wat geweldig he....en dan nog te bedenken dat het niet in Zuid-Amerika was.
Vind ik leuk
joppie +229
zondag 9 december 2018 om 21:24
Kan alles op van den Brom gooien, maar het ligt ook aan het materiaal wat je hebt en Vd Brom heeft best wel bewezen dat hij het elftal mooi voetbal laten spelen
Vind ik leuk
Sil95 +12036
zondag 9 december 2018 om 21:27
Ik wou net zeggen. Begrijp niet waar al die kritiek op hem vandaan komt. Heeft bij AZ de afgelopen jaren echt het maximale gepresteerd. Moest deze zomer afscheid nemen van Jahanbakhsh en Weghorst. Dan lever je toch even 50 doelpunten in. Ja met Bjorn Johnsen en Gudmundsson ga je er dan toch behoorlijk op achteruit.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 21:28]
Vind ik leuk
mazu +3908
zondag 9 december 2018 om 21:25
Arne Slot na dit seizoen dus de opvolger van Vd Brom bij AZ……….daar gaat de beste trainer die Pec zich kan wensen en mijn beoogde opvolger van Schip na de winterstop. Dit voelden ze bij AZ natuurlijk ook aankomen. Opnieuw een gigantische inschattingsfout van onze TD om hem een aantal jaar geleden naar Cambuur te laten vertrekken. Het wordt er allemaal niet leuker op bij m'n club.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:28
Hoop wel dat het in “GOED OVERLEG” is gegaan?
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5564
zondag 9 december 2018 om 21:29
Waarom zo lang wachten..?
Vind ik leuk
Roodbergen +9822
zondag 9 december 2018 om 21:33
Kom maar Doetinchem!!! Henk prima kerel, maar vd Brom is een betere trainer
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:37
Henk is (vooral) een gezellige vent ! 🙃
Vind ik leuk
El Cazador +8902
zondag 9 december 2018 om 21:33
Werd tijd, mss is het verstandig om eens buiten NL te kijken!!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:38
Dit heeft te maken met spelers die terug komen en weinig inbrengen. Van den brom had vorig jaar zeer goed voetbal. Als hij naar Utrecht gaat is hij gewoon toe aan vernieuwing
Vind ik leuk
Justin Kees +2477
zondag 9 december 2018 om 21:42
Ik hoop dat de interesse van Utrecht een grap is, anders blijf ik wel ff een paar jaar weg...
Vind ik leuk
Friend +323
zondag 9 december 2018 om 21:47
Voor mij hoeft hij niet te komen bij Utrecht , als je af en toe dat gezwam hoorde na een wedstrijd ! Laat Advokaat nog maar een jaar er aan vast plakken !
Vind ik leuk
Blindsy +18712
zondag 9 december 2018 om 21:50
Of het huwelijk is uitgewerkt, weet ik niet, maar ik kan mij voorstellen dat hij zélf denkt dat het mooi is geweest.
Vind ik leuk
Shelbourne +5952
zondag 9 december 2018 om 21:50
Op zich niet verkeerd dat hij vertrekt maar Slot als vervanger is wel een groot risico. Vd Brom is een prima man om een club uit de dragen en een prima people manager maar als trainer vind ik het nooit bijzonder. Ik gun vd Brom wel een mooie club, Utrecht zou prima zijn maar een mooie buitenlandse club zou ook prima zijn.
Vind ik leuk
pietprecies +11697
zondag 9 december 2018 om 21:55
Hahah, lekker dan, zullen ze blij mee zijn in Uuuuu 😂
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:55
Feyenoord zou er goed aan doen VD Brom op te pikken na het seizoen! Spelersgroep doorselecteren en veel jong talent uit de jeugd erin, hierbij een nieuwe technische staf die bewezen heeft met talenten om te gaan en we kunnen weer omhoog kijken!
Vind ik leuk
mchollie +3607
zondag 9 december 2018 om 21:57
Jammer dat het pas aan het einde van het seizoen is, was voor ons een mooi kerst kado geweest.
Vind ik leuk
Post Malone +1997
maandag 10 december 2018 om 02:08
Doet ie het zo slecht dan?
Vind ik leuk
mchollie +3607
maandag 10 december 2018 om 08:21
Doet hij het goed dan?
Vind ik leuk
Post Malone +1997
maandag 10 december 2018 om 09:07
6’e met 3 punten achterstand op de nr. 4 is best aardig met een selectie die in de zomer zijn twee belangrijkste spelers is kwijt geraakt vind ik. Al mag jij daar anders over denken natuurlijk.
Vind ik leuk
mchollie +3607
maandag 10 december 2018 om 09:20
6e met 13 punten achterstand op nummer 3 en 20 op nummer 1. AZ onwaardig.
Vind ik leuk
Mari +12417
zondag 9 december 2018 om 22:05
Vrolijk kerst met de complimenten van het bestuur
Vind ik leuk
BS +1333
zondag 9 december 2018 om 22:09
In Utrecht is al een paar maanden bekend dat hij zo goed als rond is. Zie liever Dick nog een jaar erbij
Vind ik leuk
Storm015 +272
zondag 9 december 2018 om 22:23
Arne Slot, buitengewoon suksesvol geweest bij Cambuur, maar niet heus, achterbaks ventje, is om die reden weggestuurd. Vraag maar aan Keizer, nu trainer van Sporting👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿
Slecht voor AZ, waarom geen Erwin Koeman of Mitchel van def Gaag. Voetbaljongens dus!!
Vind ik leuk
Erik7494 +1422
zondag 9 december 2018 om 22:43
Hij is helemaal door niemand weggestuurd, en werd alom geprezen voor zijn werk bij Cambuur. Je lult uit je nek.
Vind ik leuk
Storm015 +272
maandag 10 december 2018 om 09:02
Blij dat tie weg was bij Cambuur, deur ging gelijk op slot voor slot😜
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3678
zondag 9 december 2018 om 22:28
Slotje bij az trainer leuk jaa
Vind ik leuk
Storm015 +272
maandag 10 december 2018 om 09:03
Niet te snel juichen. Het is en blijft een ratje👎🏿
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 09:04]
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3678
maandag 10 december 2018 om 18:08
Wie? Vd brom?
Vind ik leuk
Erik7494 +1422
zondag 9 december 2018 om 22:39
Mooi. Hij is denk ik best een goede people manager, maar een tactisch onbenul en durft geen harde keuzes te maken als dat nodig is.
Vind ik leuk
Storm015 +272
maandag 10 december 2018 om 09:04
Jij begrijpt het tenminste👍
Vind ik leuk
AlbS +302
zondag 9 december 2018 om 22:41
OK ik ben er niet rouwig om. 5 jaar meer dan genoeg. Maar laten ze nu ook eens gaan denken aan 2 goede centrum verdedigers, 1 stofzuiger voor het middenveld en 1 heel goede spits die er minimaal 20 inschopt ieder jaar. Dan komt die club er wel.
Vind ik leuk
Benniewies +5377
zondag 9 december 2018 om 22:53
Werd tijd .... Veel goeds en geluk.. bedankt voor alles
Vind ik leuk
Storm015 +272
maandag 10 december 2018 om 09:05
Waarvoor dan ? Eigenlijk heeft Brommie gewoon gefaald!!
Vind ik leuk
Benniewies +5377
maandag 10 december 2018 om 09:25
Waarin? Hij heeft goed gedaan
Vind ik leuk
falcon +40
zondag 9 december 2018 om 22:56
Van Gaal, Koeman, Advocaat, Van de Brom, Van Hanegem, Verbeek, Slot. Wie past er niet in dit rijtje....
Vind ik leuk
Romarioo +699
zondag 9 december 2018 om 23:21
Gio
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 23:10
Mooi, er is al snel duidelijkheid. Aangezien Utrecht en Van den Brom al contact hebben sluit ik zelfs een overstap in de winterstop niet uit.
Advocaat wil misschien ook wel iets anders....

AZ wil verder met Arne Slot en dat betekent dat er bij AZ niet veel veranderd aangezien Slot de technische man is en VDB de people manager.
Wordt ik hier nou echt blij van ?
Vind ik leuk
Storm015 +272
maandag 10 december 2018 om 09:08
Nee Gerrit, ik word hier ook niet blij van.
Waarom geen Steijn, vd Gaag of Erwin Koeman? Mag je het management best wel verwijten! Dit is de meest armoedige oplossing , maar waarschijnlijk de goedkoopste. Ik denk en hoop dat Veronica Inside er vanavond nog wel op terug komt
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 09:10]
Vind ik leuk
Romarioo +699
zondag 9 december 2018 om 23:20
Feijenoord grijp je kans!!
Een frisse wind in de kuip kan geen kwaad, kan Feijenoord ook een keer serieus meedoen voor de titel ipv elk jaar voor spek en bona mee te doen, gio is over datum
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 23:25
Ik denk dat van den brom geen goede optie is. Past met zijn gezeur niet bij onze club.
Vind ik leuk
Storm015 +272
maandag 10 december 2018 om 09:11
Met Brommie aan het roer,
Gebeurt er geen ene moer. Dooie diender, angsthaas, dus nu niet , nee nooit niet naar de kuip
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 09:11]
Vind ik leuk
Romarioo +699
maandag 10 december 2018 om 09:21
Niet geschoten is altijd mis
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 23:24
Die egbers is ook zo’n flapdrol. Kunnen ze die niet een keer inwisselen?
Vind ik leuk
MR - +175
maandag 10 december 2018 om 11:56
Omdat hij iets verkeerd verstaat?
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 13:50
Nou ik ben inmiddels gestopt met kijken naar studio voetbal en dat is voornamelijk omdat hij het presenteert.

Hij laat constant ongemakkelijke stiltes vallen, is niet goed in het leiden van het gesprek of het richting geven van het verhaal. Is daarnaast vaak onduidelijk en heeft zeer flauwe humor. Nee doe mij jack van gelder dan maar als tafelheer. Ik kijk tegenwoordig dan ook liever naar Rondo.
Vind ik leuk
Marco S +6604
zondag 9 december 2018 om 23:26
Lekkere journalistiek.. hij dacht brom i.p.v. bron.. of was het wellicht bron
ckhorst.. gaat gio naar az?
Vind ik leuk
broedkip +2206
zondag 9 december 2018 om 23:29
Voor AZ een prima trainer geweest gezien de resultaten. Zelfs nu met een onwaardige selectie staan ze nog 6de. Als je ziet wat er aan getrokken is om het gat van 40 doelpunten op te vangen is echt schandalig en daar is de TD verantwoordelijk voor. Laten we het dan nog niet hebben over de verdediging met Vlaar en zijn Griekse compaan. Het geld wordt opgemaakt aan die honkballer en zijn Amerikaanse vriendjes en diezelfde TD die zijn zakken vult. Voor dat geld hadden er wel drie aankopen gedaan kunnen worden die er voor gezorgd hadden dat AZ dichtbij of voorbij Feijenoord had kunnen staan. Maar voor niets krijg je ook niets alleen een morrende supportersaanhang. Geen resultaten heeft de trainer het bijna altijd gedaan maar hier zijn anderen de schuldigen. Wie zei er ook alweer we gaan de top drie aanvallen? Juist diezelfde TD. Nu zijn beoogde opvolger Arne Slot zou zijn kunnen we alleen concluderen dat het weer voor niets gaat de zon op wordt.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 00:14
Een like voor de moeite :)
Vind ik leuk
bergerac +72
zondag 9 december 2018 om 23:47
Grote blunder van een hele slechte presentator.
Vind ik leuk
gerard.. +868
zondag 9 december 2018 om 23:48
Tom Egberts graag naar omroep Max sturen.
Vind ik leuk
Makanakki +12
zondag 9 december 2018 om 23:51
Klopt. van de Brom volgend seizoen naar Utrecht en van het Schip gaat van Zwolle naar AZ Alkmaar.
Vind ik leuk
mcmodd +26905
maandag 10 december 2018 om 00:26
Ik weet echt niet of ik blij moet zijn met John van den Brom bij FC Utrecht. Hij heeft met AZ gemiddeld goed gepresteerd, hoewel ik AZ de laatste weken duidelijk minder zie presteren. FC Utrecht kan best een peoplemanager gebruiken, maar moet technisch ook boven gemiddeld presteren, wil je de Utrechtaanhang aan je binden.
Ik zou het liefst nog een jaar Dick Advocaat eraan vastplakken, maar Dick is intussen ook niet de jongste meer. Het risico met die leeftijd is dat je zomaar in hetzelfde seizoen een trainer hebt die ongelooflijk kan afzakken. In dat geval is Van den Brom zo slecht nog niet, met Rick Kruys als technische man ernaast. Het wordt nog spannend, wat ik je Brom.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 00:05
Tom.. jongen, stop er mee. Dit is niet helemaal jouw ding
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 00:13
Die Tom is echt een aanfluiting, vind ik iig. Wat is dat programma dood en dood saai geworden zeg. Maar ik kijk toch haha
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 00:21
Az is normaal gesproken een goede ploeg. Maar deze clawn trainer past gewoon niet bij Az. Ook niet die assistent. Az verdient een betere coach met ervaring. Waarom niet Peter bosz. Philippe cocu. Frank de boer.. dat zijn coaches die Feyenoord PSV Ajax heel lastig kunnen maken en az ploeg met een ervaring coach is 2 e plaats wel haalbaar. Ze werden nog in 2009 kampioen van Nederland met Louis van Gaal . .ik zou zeggen Philippe cocu ga het eens proberen
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 00:22]
Vind ik leuk
Pds010 +1370
maandag 10 december 2018 om 00:22
Ik denk dat van der Brom wederom een buitelands avontuur erop na gaat houden!
Ik zeg ergens in duitsland ;)
Vind ik leuk
Patje41 +1136
maandag 10 december 2018 om 00:45
gaat az misschien weer wat doen..
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 00:48
En wat doet D Koster daar aan tafel, ze kan of wilt niet vrijuit praten omdat ze bij ajax ‘rondhangt’ en geeft aan gekleurd te zijn wat betreft haar analyse.....wat heb je daar nou aan aan in een talkshow....
Vind ik leuk
repeP +2189
maandag 10 december 2018 om 01:11
Egbers vindt zichzelf wel vaker erg slim, zoals hij het programma opende met de zogenaamde illusie van Feyenoord. Zegt meer over Egbers dan over Feyenoord.
Vind ik leuk
Sassefras +873
maandag 10 december 2018 om 04:23
Die opening vond ik heel ongepast na 1 week met 3 overwinningen, drie punten inlopen op de nummer 1 en vergroten van het gat naar de nummer 4 tot tien punten.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 04:23]
Vind ik leuk
AZ14 +511
maandag 10 december 2018 om 02:10
Excelsior 20 is beter voor hem ! Knutselaar !
Vind ik leuk
Sassefras +873
maandag 10 december 2018 om 04:25
Blunder van formaat, ach, kan gebeuren, vond het wel lachen eigenlijk. Redactie had wellicht eerder moeten / kunnen ingrijpen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43144
maandag 10 december 2018 om 06:31
Egbers is gewoon geen presentator.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 07:11
Nou, Frank! Sla je slag...
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 07:22
Tom is één grote blunder, althans wat het presenteren van een voetbalprogramma betreft. Vooral wanneer hij probeert grappig te zijn, hij is zó niet-grappig Gewoon genant af en toe
Vind ik leuk
Henk3 +1180
maandag 10 december 2018 om 07:36
Ik hoop dat hij niet naar Utrecht komt. Liever een extra jaartje Dick.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:10
Geen arne slot meer een man als adriaanse
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 11:56
Tom Engberts was nog druk bezig met het vrijpleiten van de Ligt en op zijn leeftijd kun je maar met 1 ding tegelijk bezig zijn. Wat een lul is dat toch.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws