Lachende De Jong mijdt morsend PSV op tv: Dat levert ongeluk op

Lachende De Jong mijdt morsend PSV op tv: "Dat levert ongeluk op"

Gepubliceerd: zondag 17 februari 2019 om 15:08zo 17-02-2019 om 15:08

Frenkie de Jong hoopt dat hij definitief uit zijn 'winterdip' is. De middenvelder van Ajax speelde de laatste weken een paar mindere wedstrijden, erkent hij voor de camera van de NOS. Woensdagavond ging het tegen Real Madrid (1-2) al een stuk beter. 

"De eerste wedstrijd na de winterstop was het wat minder onbevangen, iets minder vrij", aldus De Jong. "Zeker weten. Ik weet niet... Misschien dat het in je hoofd speelt", doelt hij op al het transferrumoer rond zijn persoon. Eind januari rondde De Jong zijn megatransfer naar FC Barcelona na maanden vol speculatie af. Barça betaalde liefst 75 miljoen euro voor de Ajacied. 

"Ik was gewoon iets minder vrij in mijn spel. De laatste twee wedstrijden was het weer wat beter. Nu moet ik zorgen dat ik alleen maar beter word."

Waar Ajax zondag met 5-0 van NAC Breda won, verspeelde PSV een dag eerder twee punten bij sc Heerenveen: 2-2. "Fijn natuurlijk als je inloopt. Nee, ik heb niet gekeken, dat levert meestal ongeluk op, haha, dus ik kijk niet meer. Ik heb de tv uitgelaten. Wij moeten nu zorgen dat we weer in een ritme komen en veel gaan winnen."

Lees ook: Ajax geeft gas na moeizame start, wint dik van NAC en verkleint gat naar PSV

Poll

Wie wordt kampioen?

(5244 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 17 februari 2019 om 15:13
Lekker bezig houden met je eigen spel
Vind ik leuk
ForzaVVV +1594
zondag 17 februari 2019 om 15:14
Hij speelde de 1ste helft ook slordig
Vind ik leuk
psv#nr1 +2882
zondag 17 februari 2019 om 15:15
nog zo'n droeftoeter met bijgeloof wonen die allemaal naast de moskee
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 15:22
Nee, psv#nr1, in Brabant!
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:26
En in Nederland want PSV staat daar bovenaan...
Vind ik leuk
Mr bien +8967
zondag 17 februari 2019 om 15:28
Bezoeken die kneusjes als jou hondenshows in Eindhoven.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2882
zondag 17 februari 2019 om 15:41
bezoeken die kneusjes als jou de Gayparade?
Vind ik leuk
Groen +4564
zondag 17 februari 2019 om 16:20
Goed bezig. Het ging over voetbal. Waarom moeten we weten dat jij iets tegen moslims hebt en iets tegen gays?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2882
zondag 17 februari 2019 om 19:58
hoezo heb ik iets tegen moslims?
ik heb helemaal niks met moslims en hoef er ook niks mee te maken hebben laat ze in hun waarde
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:33
Doet jou moeder mee dan
Vind ik leuk
Mr bien +8967
zondag 17 februari 2019 om 18:00
Nee die van jouw als Eindhovens matras
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 18:30
Zolang het maar geen Turken hoer is zoals je lelijke tering moeder
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1899
zondag 17 februari 2019 om 15:38
Wanneer ga jij eens naar de moskee?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2882
zondag 17 februari 2019 om 15:42
nog niet als er niks anders meer is dat geloof kan van mij part op gescheten worden daar heb ik niks mee laat staan BIJGELOOF
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1899
zondag 17 februari 2019 om 15:44
Wellicht ga je ooit t licht zien. Ik zal bidden voor je.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2882
zondag 17 februari 2019 om 15:46
bij Philips maken wij HET licht zelf anders zit jij vanavond in het donker
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1899
zondag 17 februari 2019 om 15:48
We hebben de maan nog
Vind ik leuk
psv#nr1 +2882
zondag 17 februari 2019 om 20:01
ja die geeft zeer veel licht als het bewolkt is
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 15:49
Philips wil echt niet met jou een Eindhovens dorpsidioot geassocieerd worden. Met je we 😂
Vind ik leuk
psv#nr1 +2882
zondag 17 februari 2019 om 15:52
ik lach het hele seizoen al en de 4 voorgaande jaren
Vind ik leuk
Swout +2320
zondag 17 februari 2019 om 16:11
ik zou ook lachen na de wanprestatie van Psv in de CL
Vind ik leuk
john52 +590
zondag 17 februari 2019 om 17:39
4x kampioen al. 5 komt eraan
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:52
Die 5 x kampioen zal er best wel aankomen, maar niet de eerste jaren.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:16
Wij ook in jullie Beker en Champions League campagne wat een geweldenaren in Eindhoven😂
Vind ik leuk
psv#nr1 +2882
zondag 17 februari 2019 om 16:33

13 jaar wachten op eindelijk eens een keertje overwinteren in de CL maar je bent meteen op je bek gegaan tegen een echte Europese topper
dus niet het arogantje gaan spelen
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:35
Haha 31 jaar geleden hebben jullie boertjes voor het laatst een Europese finale gespeeld. Hele generatie Calimero boertjes hebben hun clubje nog nooit wat zien winnen Europees. Jij moet gewoon je plek kennen en Ajax is in het binnenhalen van Europese punten superieur vergeleken met PSV.
Vind ik leuk
Wim Horst +1238
zondag 17 februari 2019 om 16:35
vind dat op de bek gaan wel meevallen, maar weet je wat het is, WIJ SPELEN NOG en jullie zijn vaker op je bek gegaan! in de CL
Vind ik leuk
psv#nr1 +2882
zondag 17 februari 2019 om 16:37
je deed mee woensdag meer niet
maar meedoen is belangrijker dan winnen
in Amsterdam altans
Vind ik leuk
Gilze +1324
zondag 17 februari 2019 om 18:05
Als je voor janken 3 punten zou krijgen zou PSV ongeslagen kampioen worden
Vind ik leuk
john52 +590
zondag 17 februari 2019 om 17:40
Goed gedaan Real. Bekkies dicht in dat rottige amsterdam
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:53
Jij hebt niet gekeken, jammer. Had je iets van kunnen opsteken.
Vind ik leuk
Wim Horst +1238
zondag 17 februari 2019 om 16:33
en dat lachen vergaat je nog! hoop ik, Ajax, Excelsior (kunstgras), Vitesse, AZ UIT en Feijenoord thuis laat maar komen die wedstrijden met Zoet als keeper zodra ze 2de staan gaan ze het laten lopen, ze zijn geen achterstand gewend
Vind ik leuk
psv#nr1 +2882
zondag 17 februari 2019 om 16:35
Ajax de graafschap uit ADO uit altijd lastig
Vind ik leuk
Wim Horst +1238
zondag 17 februari 2019 om 16:49
minder dan Excelsior (kunstgras) Ajax, Vitesse en AZ uit enFeijenoord thuis die nu moet winnen anders worden ze niet eens derde
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:54
8 schoten op doel,
7 doelpunten.
Ga zo door Zoet!!
Vind ik leuk
john52 +590
zondag 17 februari 2019 om 17:38
Heb jij het licht al gezien dan? Hahaha
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 15:42
Iedereen heeft een bijgeloof. Kan me niet voorstellen dat jij dat niet hebt.

Overigens ik woon idd wel heel dichtbij een moskee. Zowat ernaast idd, dus miss komt het idd daardoor.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 15:43]
Vind ik leuk
psv#nr1 +2882
zondag 17 februari 2019 om 15:43
ik geloof dat we allemaal een keer dood gaan
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1899
zondag 17 februari 2019 om 15:53
Dat is het enige wat zeker is in dit leven.
Vind ik leuk
Wim Horst +1238
zondag 17 februari 2019 om 16:36
en belastingen betalen, dat is ook zeker
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1899
zondag 17 februari 2019 om 16:56
Haha
Vind ik leuk
john52 +590
zondag 17 februari 2019 om 17:41
Ik zou er al heengaan als ik jou was.
Vind ik leuk
john52 +590
zondag 17 februari 2019 om 17:37
Klopt. Zijn allemaal droeftoeters die trollen in amsterdammertjes
Vind ik leuk
karnisse +605
zondag 17 februari 2019 om 19:54
Niet waar. De trolletjes van Eindhoven zijn erger
Vind ik leuk
john52 +590
zondag 17 februari 2019 om 22:19
Hahaha, joodje
Vind ik leuk
karnisse +605
zondag 17 februari 2019 om 22:24
Boertje
Vind ik leuk
john52 +590
woensdag 27 februari 2019 om 12:34
Beter een boertje dan een joodje
Vind ik leuk
Mo +13253
zondag 17 februari 2019 om 15:15
Ik heb precies hetzelfde. Zette hem gister in blessuretijd pas op PSV en uiteraard scoorden ze toen.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2882
zondag 17 februari 2019 om 15:19
en die andere 18 die PSV won heeft hij dan ook gekeken wat een dom bijgeloof
Vind ik leuk
Pimman +11550
zondag 17 februari 2019 om 15:26
Nee dan moet je goed lezen wat er staat..
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 15:45
Jij moet toch echt de domste rukker hier op VP zijn. Zelfs fatsoenlijk trollen lukt niet.
Vind ik leuk
Ginovanni +21656
zondag 17 februari 2019 om 15:15
Goed zo, Frenkie

Ik kijk (en lees) ook nooit PSV.
Die club boeit me niet en het voetbal is schijnbaar ook niet om aan te gluren..😉
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 15:17]
Vind ik leuk
psv#nr1 +2882
zondag 17 februari 2019 om 15:49
daarom sta je ook 4 punten achter
Vind ik leuk
Ginovanni +21656
zondag 17 februari 2019 om 15:54
😘
Vind ik leuk
Wim Horst +1238
zondag 17 februari 2019 om 16:41
alle ballen op Luuc dat heeft geholpen in de CL, want daar wordt echt gevoetbald niet zoals in de eredivisie, Ajax is maar 1x verslagen van al die wedstrijden en voorrondes! en die 4 punten waren er 6, en volgende week misschien nog maar 2 of 1, hadden er ook al 2 moeten zijn na die overtreding van Dumfries vorige week, en gisteren durfde men niet te fluiten toen Dumfries de verdediger vasthield bij de 2-2
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 16:43]
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:36
Nee jullie zijn zo geweldig Dat je nog steeds 4 punten achter staat met die geweldige wedstrijden van jullie
Vind ik leuk
Ginovanni +21656
zondag 17 februari 2019 om 18:25
Kusje erop.😘
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 18:32
Nee gas in je muil
Vind ik leuk
Ginovanni +21656
zondag 17 februari 2019 om 19:43
Insgelijks, kerel!
Cheers!🥂
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 15:17
Maar staan wel 4 punten voor. Wordt nog moeilijk genoeg voor ons Ajax!
Vind ik leuk
Pimman +11550
zondag 17 februari 2019 om 15:27
Klopt maar alles is nog mogelijk.
Vind ik leuk
Wim Horst +1238
zondag 17 februari 2019 om 16:44
dat noem ik je zelf moed inpraten na het vertoonde spel van PSV
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6059
zondag 17 februari 2019 om 15:17
Nu in Europa ook maar eens een knappe wedstrijd, he Frenkie?
Vind ik leuk
Pimman +11550
zondag 17 februari 2019 om 15:23
Klopt Kim laatste tijd vind ik Frenkie middelmaat.. Ajax lacht zich sowieso rot met die 86 miljoen. Daar kan je het vetrek van Frenkie ruimschoots mee compenseren. De Ligt weg is écht een gemis.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 15:46
Lekker opportunistisch weer zeg. Typisch Nederlands gelul
Vind ik leuk
Pimman +11550
zondag 17 februari 2019 om 16:04
Gelul?? Dat bedrag is tóch een feit en dat je met dat geld serieuze dingen kan doen óók. Evenals dat als De Ligt weg gaat een groot gemis is. Oftewel het slappe gelul komt bij jezelf vandaan alleen daar moet je nog achterkomen..geeft niet ;)
Vind ik leuk
Wim Horst +1238
zondag 17 februari 2019 om 16:45
Frenkie speelt tenminset in Europa kun je van Rosario of die andere psvers niet zeggen, die kijken op de televisie
Vind ik leuk
john52 +590
zondag 17 februari 2019 om 17:43
Daaaaaggggggg Frenkie.......ga maar gauw naar Barcelona de bank warm houden.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1828
zondag 17 februari 2019 om 15:24
Frenkie ga eens voetballen i.p.v. dit soort wartaal uitslaan. Ik durf te wedden dat je wel gekeken hebt.
Vind ik leuk
Pimman +11550
zondag 17 februari 2019 om 15:28
Er staat tóch dat hij niét heeft gekeken. Je slaat wartaal uit ;)
Vind ik leuk
Koekie1970 +1828
zondag 17 februari 2019 om 15:34
Zou een beetje vreemd zijn, zeker gezien het feit PSV nog naar Ajax komt. De gemiddelde prof kijkt wel naar de concurrent, al was het maar om te zien waar er nog verbeterpunten liggen.
Vind ik leuk
Pimman +11550
zondag 17 februari 2019 om 16:00
Maar als je goed leest staat toch dat hij niet heeft gekeken. Oftewel jij zegt dat Frenkie de Jong liegt.. zoals de waard is vetrouwd hij zijn gasten.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1828
zondag 17 februari 2019 om 16:49
Hij heeft beelden gezien, misschien niet gisterenavond, maar dan toch zeker vandaag.
Vind ik leuk
Pimman +11550
zondag 17 februari 2019 om 17:06
Jammer dat je niet goéd leest, je vervalt in
herhalingen. Dit artikel gáát júist over gisterenavond! Hèhè lezen! ;)
Vind ik leuk
Koekie1970 +1828
zondag 17 februari 2019 om 17:15
Er staat alleen dat hij de tv niet heeft aangezet.
Man man man. Het punt is dat het niet geloofwaardig is wat er staat.
Vorige week was het De Ligt die niet keek, nu is het De Jong die niet kijkt.
Volgende week kijken ze zeker ook niet wat een bull-shit.
Pinman lees ook ff wat hieronder staat.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 17:16]
Vind ik leuk
Pimman +11550
zondag 17 februari 2019 om 18:15
Precies dat zeg ik..hij heeft de tv uitgelaten. Oftewel wat impliceert dat hij NIET heeft gekeken! JIJ maakt er van dat hij wél heeft gekeken..dat zijn JOUW woorden dus NIET wat in dat artikel staat. Tjongejonge hoe dom kan je zijn !!
Vind ik leuk
Koekie1970 +1828
maandag 18 februari 2019 om 15:42
Nogmaals:
1. vorige week keek De Ligt niet.
2. nu zou De Jong niet kijken. Volgende week Tadic?? Als je dan alle elf basisspelers afgaat ben je precies tot het einde competitie bezig.
3. Sterker nog als prof zou ik juist zoveel mogelijk beelden willen zien, is het niet uit belangstelling dan is het wel om een komende tegenstander te observeren.
4. Als en ik zeg met nadruk als (nu goed opletten): Als de heren echt niet kijken dan moet Ten Hag meteen naar punt 3 van mijn betoog wijzen.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1828
zondag 17 februari 2019 om 16:53
Sterker nog als prof zou ik juist zoveel mogelijk beelden willen zien. En anders moet je als club-coach toch i.i.g. beelden laten zien. Iets met professional zijn en je inlezen in....
Vind ik leuk
Pietje2015 +18009
zondag 17 februari 2019 om 16:41
Het was een fantastische middag in de JC Arena.
Gezellig, goede sfeer en de 3 punten.
Genieten !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws