Memphis 'op een goed moment' naar Oranje: 'Dat is iets waar ik me wel aan erger'

Memphis 'op een goed moment' naar Oranje: 'Dat is iets waar ik me wel aan erger'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 07:43di 19-03-2019 om 07:43

Memphis Depay is blij dat hij zich mag melden bij het Nederlands elftal. De aanvaller zit de laatste weken steeds vaker op de reservebank bij Olympique Lyon en daar wordt hij niet gelukkig van. Nu kan de focus voor Depay op Oranje.

Toch steekt het Memphis dat hij in Frankrijk niet zo belangrijk kan zijn als hij zou willen. "Statistisch gezien creëer ik de meeste kansen en ben ik betrokken", vertelt de 25-jarige aanvaller voor de camera van de NOS. "Dat ik dus gepasseerd word is iets waar ik mij aan erger. Maar we zijn nu bij het Nederlands elftal en dat is het lekkerste op dit moment. En dat komt op een goed moment voor mij."

"Ik kom hier aan hoe ik hier ook ben weggegaan en dat is gelukkig en blij", gaat Memphis verder. "Ik ben altijd gefocust en gretig voor meer resultaat. Wat er in Lyon gebeurt, moeten we ook niet groter maken dan het is. Maar lekker dat je je dan mag melden in Nederland om voor je land uit te komen in een geweldig team."

Plaats een reactie

dinsdag 19 maart 2019 om 07:49
Nu de focus op de interlands en knallen👊
Vind ik leuk
Strijp +14029
dinsdag 19 maart 2019 om 08:03
Jezelf continue blijven roemen, en “weten” dat je te goed bent voor een bankplek. In plaats van ergeren kun je ook het tegendeel bewijzen op de training.
Vind ik leuk
Hoogland +490
dinsdag 19 maart 2019 om 08:21
Hoe weet jij dat hij dat niet doet dan ?? Naar wat ik hoor is hij altijd een trainingsbeest
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 09:23
Zelfs al is hij een trainingbeest, moet hij het (ook gericht naar Strijp) gewoon laten zien in de competitie.
Vind ik leuk
Hoogland +490
dinsdag 19 maart 2019 om 10:24
Hij heeft het over tegendeel bewijzen op de training. In de competitie moet hij constanter worden idd!
Vind ik leuk
Strijp +14029
dinsdag 19 maart 2019 om 10:28
Uitspraken van de trainer en de publieke opinie van de supporters van Lyon.
Vind ik leuk
Ryan82 +1088
dinsdag 19 maart 2019 om 08:20
Reden dat hij nooit de top aankan: Mentaliteit. Dit is en zal altijd een issue zijn.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1133
dinsdag 19 maart 2019 om 09:04
Ik erger me eraan dat Memphis er niet alles uithaalt. Stop met dat belangrijk zijn en ga voetballen man.
Vind ik leuk
Rondebal +1122
dinsdag 19 maart 2019 om 09:12
Rap jezelf in de basis
Vind ik leuk
Mitchy10 +2201
dinsdag 19 maart 2019 om 09:45
Ook lekker naar Ajax volgend jaar. Propper voor Frenkie en Depay voor Ziyech..
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:45
Laat je voeten spreken Memphis. Praten is zilver, zwijgen is....
Voetballen kan je echt wel, alleen al die babbels.... stop daar maar lekker mee. Zorg dat men het over je acties en doelpunten gaat hebben.. ipv over de randzaken.
Vind ik leuk
Cookee +12967
dinsdag 19 maart 2019 om 20:03
Wat mij betreft kan deze op een tegeltje,
Delfts Blauw aan de wand bij Memphis.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:48
10000% eens. Dat gelul altijd. Op het veld gebeurt het gap!
Vind ik leuk
JanTa48 +9388
dinsdag 19 maart 2019 om 22:50
Misschien moet Ajax hem maar verlossen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws