Zlatan haalt uit: 'Je kunt niet alleen maar op televisie klagen en bekritiseren'

Zlatan haalt uit: 'Je kunt niet alleen maar op televisie klagen en bekritiseren'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 10:24di 19-03-2019 om 10:24

Zlatan Ibrahimovic denkt dat managers bij Manchester United nog altijd last hebben van de nalatenschap van Sir Alex Ferguson. Volgens de Zweedse spits wordt het tijd dat de zogenaamde 'klas van '92' zich niet meer met de club bemoeit.

"Alles wat gebeurt, wordt beoordeeld door het Ferguson-tijdperk. Ze zeggen: als Ferguson hier was, zou dit niet gebeuren, Ferguson zou het niet zo aanpakken", aldus Ibrahimovic in gesprek met Daily Mirror. "Ferguson zou het zo doen. Het ging altijd over Ferguson."

Ibrahimovic zou daar niet mee om kunnen gaan. "Ferguson heeft een plek in de geschiedenis van deze club, maar nu moet de club door. De club moet een nieuwe identiteit vinden en dat is lastig", meent hij.

De zogenaamde 'klas van '92' moet worden vergeten. "Zij zijn er niet meer. Ze zijn alleen nog op televisie en klagen constant, omdat ze niet actief betrokken zijn bij de club. Als je bij de club wilt werken, ga en zoek werk bij de club. Je kunt niet op televisie alleen maar klagen en bekritiseren."

Plaats een reactie

dinsdag 19 maart 2019 om 10:27
Heeft Zlatan het hier over Sjakie?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:30
Nee maar zullen we het anders over Sjakie hebben in een topic van Ibra goed idee. Ik vind Sjaakie een held.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:04
Dat jij sjakie een held vind is je goed recht en waar ik over typ in een topic bepaal ik volgens mij zelf wel. Als wil ik typen over mijn schoonmoeder doe ik dat gewoon.
Vind ik leuk
LFCWARRIOR +600
dinsdag 19 maart 2019 om 11:28
Hoe is je schoonmoeder? Nou ben ik wel nieuwsgierig.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:32
Dat wil jij niet weten, ik zie die hork al bijna 10 jaar niet meer en dat wil ik graag zo houden.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:19
HAHA Jij hebt dus geluk.
Vind ik leuk
James10 +535
dinsdag 19 maart 2019 om 12:22
Doe eens rustig Jurgen, ga lekker een kopje koffie drinken op een terras in Heerhugowaard en geniet van de dag!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:25
Koffie??? Het is twaalf uur geweest en de terrasjes in hhw zijn nou niet je van het.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:26
Liever niet laat je schoonmoeder aub erbuiten lul gewoon over voetbal
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:42
Sjakie een held? De grappenmaker van de bingoclub is hij.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 14:43]
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5677
dinsdag 19 maart 2019 om 15:00
Je moet Jurgen laten voor wat ze is. Veelpleger betreft het posten van diarree hier, op VP.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:34
Je hebt ze idd ook in Nederland. Oude legendes die overal over zeiken.
Vind ik leuk
Blindsy +20521
dinsdag 19 maart 2019 om 10:59
Nee, Sjaak klaagt vooral over de tegenstanders van Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:03
Je kunt niet op televisie alleen maar klagen en bekritiseren."

Precies wat Sjakie doet.
Vind ik leuk
Blindsy +20521
dinsdag 19 maart 2019 om 11:47
Maar niet als ex-speler op t beleid van zn club, Jurgen. Dat doen die Mancunians wél.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:58
Vertel eens wat sjakie doet; continue jammer. Nu weer lopen janken over tekort blessuretijd. Die vent zal nooit iets te janken hebben op ajax of zijn spelers. Als die ouwe ballen in zijn broek gehad had hij ook begonnen over het natrappen van jullie argentijn. Hij lult continue in het straatje van ajax, volgens mij zit zijn buitenechtelijke zoon hier ook vp, die heeft namelijk ook een ajax brilletje.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:04
Sjakie “klas van 92”? =)
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:06
Sjakie niet de klas van 92.

Sjakie: Je kunt niet op televisie alleen maar klagen en bekritiseren."
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:42
Dacht dat hij wellicht 92 jarige bedoelde? ;-]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:44
1892
Vind ik leuk
pos +9961
dinsdag 19 maart 2019 om 11:16
Nee die klas van 92 bekritiseert vooral hun eigen club terwijl Sjakie alleen maar zijn eigen club verheerlijkt.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:28
Zlatan baas heeft gewoon weer gelijk!
Vind ik leuk
dhrwobo +45741
dinsdag 19 maart 2019 om 10:30
100%
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18556
dinsdag 19 maart 2019 om 10:36
Het mooiste is Ferguson zelf hoor je niet!
Vind ik leuk
dhrwobo +45741
dinsdag 19 maart 2019 om 10:49
Nee dat klopt, die geniet gewoon lekker van z'n pensioen. Al die oud-spelers moeten roeptoeteren omdat ze anders zelf in een groot gat vallen...
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5811
dinsdag 19 maart 2019 om 10:29
Zit zeker wat in! Doelt vooral op Neville en Scholes natuurlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:30
Zlatan heeft met name over Scholes gewoon een heel goed punt. Lijkt een beetje op de vijfde colonne, die op de achtergrond altijd aanwezig is.
Vind ik leuk
mcmodd +28759
dinsdag 19 maart 2019 om 10:43
Het nadeel met de vijfde colonne is dat ze altijd een lekke band krijgen. Daar wordt nooit over gesproken, maar daarmee kan je nooit goed vooruit komen. Beter is om de vijfde colonne te wijzen op het afscheid dat ze al langgeleden hebben gehad en dat na hun anderen aan de beurt kwamen, vooral ook in het management.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:45
100% eens, mcmodd. Zij zorgen over het algemeen alleen maar voor onrust.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6416
dinsdag 19 maart 2019 om 16:16
Ja, diezelfde Paul Scholes die zo geweldig functioneerde bij Oldham dat ie daar na een maand weg is.

"Paul Scholes' 31-day stint at Oldham was an "utter shambles" but could have been foreseen, the Sunday Supplement panel said.

Scholes resigned by WhatsApp message to club chairman Abdallah Lemsagam last week, saying it had "become clear I would not be able to operate as I intended and was led to believe".
Vind ik leuk
voorstopper +1154
dinsdag 19 maart 2019 om 10:31
Inderdaad. Die lapschwanzen op tv hebben veel invloed als opiniemakers op de meningen van de gemiddelde, simpele supporter.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 10:32]
Vind ik leuk
Werner1913 +11123
dinsdag 19 maart 2019 om 10:33
Prima punt van Zlatan.
Vind ik leuk
kees ee +1078
dinsdag 19 maart 2019 om 10:34
kan, . . maar bij zlatan altijd over zlatan ??
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 10:35]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:36
Gelijk heeft ie!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:37
Zlatan heeft hier wel een heel goed punt! Tijdperk Ferguson is inderdaad geweest en club moet nu verder. Maar ja azijnzeikers heb je overal :P haha
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:43
Die dude heeft gewoon fucking gelijk! Frisse en goeie kijk op de situatie daar.
Vind ik leuk
mcmodd +28759
dinsdag 19 maart 2019 om 10:46
Ik heb het even nagekeken en kwam tot de conclusie dat je geen goed Nederlands schrijft. Je hebt nog twee pogingen over, maar voor de hoofdprijs kom je niet in aanmerking.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:50
Ik dank je hartelijk voor je kritiek en zal, wanneer ik nog eens wat post, er terdege rekening mee houden.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:52
Sprak hij sarcastisch.
Vind ik leuk
mcmodd +28759
dinsdag 19 maart 2019 om 11:08
Weet je Thomas, ik ben altijd benieuwd als iemand ineens zelfs twee reacties geeft na een post van mij. Dan denk ik: ja, minimaal één met kwaliteit. Dat was het inderdaad. Jammer dat je tweede comment dat weer volledig teniet deed. Omdat je nu twee pogingen ondernam heb je geen reacties meer te gaan. Wees wijs en ga niet over de schreef.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:11
Ik geloof niet dat u kunt bepalen waar ik op reageer. Bovendien postte ik een onschuldige mening over Zlatan en begon u, nee JIJ, meteen met shamen. Jammer.
Vind ik leuk
mcmodd +28759
dinsdag 19 maart 2019 om 12:18
Ja, heel jammer. Vooral dat je het punt dat ik maakte helemaal miste.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:57
Wat was je punt?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 23:09
Slap gelul en je weet hetzelf.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 07:27
Wat is er slap aan mn gelul?
Vind ik leuk
mcmodd +28759
woensdag 20 maart 2019 om 10:48
Gelul is altijd slap want anders zou je het over een andere activiteit hebben. Ik hoop dat je nu wel begrijpt wat ik bedoel.
Vind ik leuk
Hotboy99 +1240
dinsdag 19 maart 2019 om 10:51
Wat een niveau hier op voetbalprimeur.

Hebben we eens een topic wat niet over PSV, Ajax of Feyenoord gaat en dan moet het weer worden vergald door kerels die denken dat ze grappig zijn en meteen weer over hun eigen clubje beginnen en de directe concurrent moeten afzeiken.

Ik heb tot nu toe precies 2 reacties gelezen die over dit artikel gaan en de rest is alleen maar bullshit. Kap er eens mee!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:57
Voor mijn gevoel word het alleen maar erger en erger hoor
Vind ik leuk
mcmodd +28759
dinsdag 19 maart 2019 om 11:16
Hotboy99, zou je je wel even bij de mening van Zlatan willen houden? Zo ben je off topic en volgens mij is dat tegen je principe;-)
Vind ik leuk
666 +4662
dinsdag 19 maart 2019 om 10:56
Man, een serieuze volwassen reactie van zlatan waar ik het mee eens ben.
Wordt een mooie dag vandaag....kan niet anders :)
Vind ik leuk
Blindsy +20521
dinsdag 19 maart 2019 om 10:58
Zlatan is Baas.
Vind ik leuk
Smithsonian +45221
dinsdag 19 maart 2019 om 11:32
100 % mee eens.
Vind ik leuk
NvC +9672
dinsdag 19 maart 2019 om 12:38
Klopt, ze moeten Fergie los laten. Net zoals bij Arsenal niet alles wordt vergeleken met Wenger.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:12
Amen
Vind ik leuk
B3v3r +817
dinsdag 19 maart 2019 om 14:10
Prachtig, volkomen gelijk heeft hij hier natuurlijk.
Vooral Scholes en Neville moeten naar Israel verhuizen, hebben ze een muur staan waar je hele dagen tegenaan kan klagen.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6416
dinsdag 19 maart 2019 om 16:12
Hij slaat hier heel wat spijkers heel accuraat op de kop
Vind ik leuk