Ajax verliest oefenwedstrijd van oud-trainer Bosz: Labyad geblesseerd naar de kant

Ajax verliest oefenwedstrijd van oud-trainer Bosz: Labyad geblesseerd naar de kant

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 15:59wo 20-03-2019 om 15:59

Laatste update: donderdag 21 maart 2019 om 07:19do 21-03-2019 om 07:19

Ajax heeft een oefenwedstrijd tegen het Bayer Leverkusen van voormalig Ajax-trainer Peter Bosz verloren. De Amsterdammers kwamen in de eerste helft nog wel op voorsprong, maar gingen uiteindelijk met 2-1 onderuit.

Bij Ajax waren veel afwezigen vanwege de interlandperiode. Joël Veltman droeg de aanvoerdersband, verdere bekende namen in de basisopstelling waren Lisandro Magallan, Vaclav Cerny, Daley Sinkgraven, Zakaria Labyad en Klaas-Jan Huntelaar.

De formatie van Erik ten Hag begon voortvarend aan de eerste helft. Binnen tien minuten was Huntelaar dicht bij de openingstreffer, maar uit een corner kopte hij op de lat. Binnen het kwartier was het alsnog raak: Danilo zette de Amsterdammers op voorsprong. In een gelijkopgaande eerste helft kwam de ploeg van Bosz op gelijke hoogte. Nadat Bruno Varela tot twee keer toe fraai had gered, krulde Karim Bellarabi toch de gelijkmaker in de kruising. Vlak voor rust raakte Huntelaar opnieuw de lat, waardoor de ploegen met een gelijke stand gingen rusten.

In de tweede helft kwamen de Duitsers al snel op voorsprong: Paulinho kopte de 2-1 achter Varela. Na een uur spelen moest Ajax verder zonder Labyad, die na een stevige ingreep van Mitchell Weiser geblesseerd naar de kant moest. Hij werd vervangen door Leo Thethani. Ajax slaagde er uiteindelijk niet in een gelijkmaker te forceren. In de slotfase gunde Ten Hag nog enkele talenten wat speelminuten. Zo kwam Terrence Douglas binnen de lijnen voor Boy Kemper en kwamen Eros Maddy en Abdallah Aberkane erin voor Vaclav Cerny en doelpuntenmaker Danilo.

Opstelling Ajax: Varela, Veltman, Magallan, Solomons, Kemper, Ter Heide, Cerny, Sinkgraven, Huntelaar, Labyad, Danilo

Plaats een reactie

pedros +363
woensdag 20 maart 2019 om 16:02
Wat een mooie fantasie opstelling, weinig waarde aan hechten zo te zien.
Vind ik leuk
dhrwobo +45779
woensdag 20 maart 2019 om 16:04
"Bij Ajax waren veel afwezigen vanwege de interlandperiode", hoe zat dat bij Leverkusen?
Vind ik leuk
John Garp +5471
woensdag 20 maart 2019 om 16:08
Waarom kijk je zelf niet even?

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ajax-oefent-besloten-tegen-bayer-leverkusen~a8c1e283/
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:35
Hebben jullie ook nooit het gevoel om gewoon voor een totaal andere club te zijn dan Ajax, PSV of Feyenoord? Zoveel haat en nijd naar elkaar. Beschamend soms hoe ver het kan gaan.

Welke club zouden jullie als alternatief geven? Wil niet langer meer geassocieerd worden met supporters van deze drie clubs.
Vind ik leuk
michelhx +4695
woensdag 20 maart 2019 om 16:40
NAC.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:41
Willem II? Dan heb je 5 mei meteen een leuke wedstrijd.
Vind ik leuk
ReneAjax +10865
woensdag 20 maart 2019 om 21:31
Willem II is inderdaad een leuke club.
Zijn ook goed bezig, een kleine satellietclub van Ajax.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:46
Alsof dat bij andere clubs niet is.. NAC - Willem 2.. Heracles - Twente, Cambuur - Heerenveen..

Gewoon niks van aantrekken, dat hou je altijd.
Vind ik leuk
Jan ref +2124
woensdag 20 maart 2019 om 18:37
Wat is er met Twente?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:38
Haat en nijd tov Heracles.
Vind ik leuk
Jan ref +2124
woensdag 20 maart 2019 om 20:57
Ow is dat zo?

Ik vind dat wel een beetje overdreven van je ik denk dat het gezonde rivaliteit is met soms een beetje sarcasme
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 21:01]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:03
Nouja heb zat fans gesproken die daar anders over denken
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:48
Voor veel idioten is de haat groter dan de liefde voor hun eigen club.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:07
Tsja, gewoon énorme oetlullen. En ook zeer grote trollen.
Vind ik leuk
G.Kopf +5813
woensdag 20 maart 2019 om 16:50
Aandachtshoer.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:14
Dan moet je x videos.com zijn als je dat wilt zien
Vind ik leuk
G.Kopf +5813
woensdag 20 maart 2019 om 17:18
Ken ik allemaal al.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:15
Of bij....
Dames bij jouw in de buurd, gebruik komma na iddd punt >>~\|
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:52
Hij heeft wel gelijk. Ik denk dat het gemiddelde IQ van deze zogenaamde supporters niet veel hoger is dan die van Bonnie St.Clair
Vind ik leuk
G.Kopf +5813
woensdag 20 maart 2019 om 19:11
Ach, dat zit in elk stadion.
Om je daar door te laten leiden en hier een discussie over nieuwe club aan te zwengelen... Komop zeg
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:49
Denk dat sommige mensen dommer zijn dan een pindanootje. Domme opmerking maken ken elke boerenl*l. En wat heeft Bonnie St. Clair er mee te maken??
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:01
Elke club heeft een rivaal of uit de streek. Ik kom uit groningen en woon nu al jaren in friesland maar in bijde provincies hadden ze een hekel aan elkaar en dat is normaal heb ook meer met groningen, zoals de bekerfinale toen. Maar ik ben al vanaf mijn 5de ajacied zonder dat iemand me dat opdroeg. Iedereen heeft zijn eigen clubpie en dat is juist het mooie
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 17:40]
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
woensdag 20 maart 2019 om 17:07
Wat ben je al vanaf je 5de ??? Jonge jonge jonge 🤬
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:09
Ja dat was in 95 toen ze de championsleage wonnen toen kreeg je daar al veel van mee . Flippos sparen en sta op de foto met de boertjes
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
woensdag 20 maart 2019 om 17:11
Ja oke begrijp ik. Waren mooie jaren. Maar als je al zo lang supporter ben en dan nog niet weten hoe je AJACIED schrijft moet je je gewoon kapot schamen
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:16
Wil je nu dat ik mijn excuus aanbied omdat ik dislectie heb
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:18
Ik ben niet iemand die voor het geluk voor een club is ik ben er echt weken kapot van als we verliezen xd
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
woensdag 20 maart 2019 om 17:28
Dat hoort ook zo
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:33
Zeg dat tegen de meeste meeloop fans op deze site. Die zijn fan omdat een club wint. Je ziet mij een week geen sport progamma kijken na afgelopen zondag. Terwijl ik normaal alles zie en lees. Na madrid kon ik niet slapen dan kijk ik de helenacht of er nog ergens iets gexegd of gepost word
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
woensdag 20 maart 2019 om 17:34
Goed zo jan. Ga zo door.
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
woensdag 20 maart 2019 om 18:16
Wijze woorden voor een Groningen 😉
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
woensdag 20 maart 2019 om 18:17
*groninger
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:59
*grunniger
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:02
En ook nog eens uit het dorp van de bekendste groninger van het hedendaagse voetbal
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:54
Rivaliteit ok. Haat not done.
Vind ik leuk
JonathanAjax +11656
woensdag 20 maart 2019 om 17:02
Wij willen ook niet meer worden geassocieerd met jou. Wat een gezeur! ✌🏼
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:05
Leeds United .
Vind ik leuk
Tismewat +436
woensdag 20 maart 2019 om 17:10
FC Wageningen
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:15
Emmen!!
Vind ik leuk
Settler11 +315
woensdag 20 maart 2019 om 17:21
Support your locals! Tja, dan krijg ik een club uit de derde divisie.
Vind ik leuk
Quareck +7587
woensdag 20 maart 2019 om 18:53
Bof jij even, zo hoog speelt onze plaatselijke club niet!
Vind ik leuk
Settler11 +315
donderdag 21 maart 2019 om 07:58
DVS Ermelo. Ze streden zelfs even voor de eerste plek! Het leuke is dat het een steenworp van me vandaan is dus alle acties krijg je te horen haha.
Vind ik leuk
Jozef +45152
woensdag 20 maart 2019 om 17:21
DasWinniefred, trek je er niks van aan. Er zijn zoveul goeie supporters bij elke club. Je laat je toch niet van de wijs brengen door wat raddraaiers?
Vind ik leuk
deir712 +544
woensdag 20 maart 2019 om 17:43
FC Utrecht
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:51
FC Eindhoven
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
woensdag 20 maart 2019 om 17:51
Willem 2
Vind ik leuk
Lekkerjoh +981
woensdag 20 maart 2019 om 17:52
AZ, hebben de potentie om qua prestaties over Feyenoord heen te klimmen. Ontzettend veel geïnvesteerd in de jeugdopleiding en dat begint z'n vruchten af te werpen. Spelen redelijk aanvallend voetbal en de supporters vind ik over t algemeen redelijke mensen. T schijnt alleen erg te waaien in t stadion.
Vind ik leuk
Renzo99 +10
woensdag 20 maart 2019 om 18:17
Een club kies je niet. Dat is meer een gevoel ofz lijkt mij.
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
woensdag 20 maart 2019 om 18:19
VV Aengwirden 😀
Vind ik leuk
John Garp +5471
woensdag 20 maart 2019 om 18:56
Zo hatelijk vind ik mijn reactie hier niet.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:35
De graafschap leuke club altijd vol stadion en spektakel geen geluk gewoon dran
Vind ik leuk
dhrwobo +45779
woensdag 20 maart 2019 om 17:55
Ik wil best kijken, kon het niet uit het artikel halen, dus vandaar even een vraag aan iemand die de wedstrijd wel gevolgd had.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:19
Waarom zeg je het niet gewoon even...….
Vind ik leuk
John Garp +5471
woensdag 20 maart 2019 om 18:57
Staat in de link toch?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:53
Ook Bosz mist veel van zijn vaste krachten. Julian Brandt, Kai Havertz, Jonathan Tah (opgeroepen voor Duitsland), Charles Aranguiz (Chili), Julian Baumgartlinger en Aleksandar Dragovic (Oostenrijk), Tin Jedvaj (Kroatië) en Lukas Hradecky (Finland) zijn er niet.
Vind ik leuk
3Bier +15688
woensdag 20 maart 2019 om 16:09
Ongetwijfeld hetzelfde, het is namelijk interlandweek. Vandaar weinig waarde aan hechten.
Vind ik leuk
YC93 +975
woensdag 20 maart 2019 om 16:24
ajaxcied*
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:19
Ajacied….
Vind ik leuk
YC93 +975
woensdag 20 maart 2019 om 23:10
Jij zit duidelijk nog niet lang op dit forum
Vind ik leuk
Ove +4286
woensdag 20 maart 2019 om 16:09
Leverkusen speelde met het derde elttal
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:22
Leverkusen oefent morgen tegen Feyenoord. De Rotterdammers willen ook weer eens een Europees duel spelen.
Vind ik leuk
buddha +10756
woensdag 20 maart 2019 om 16:26
lijkt me sterk. er is geen prijs aan verbonden. ouwe prijzenpakkers die rotterdammers.
Vind ik leuk
Ove +4286
woensdag 20 maart 2019 om 16:29
Feyenoord onder 16 pas nog tegen Leverkusen onder 16 gespeeld,11-0 gewonnen
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:36
Onder de 16 is ook een zeer goeie lichting!
Vind ik leuk
Iefmeister +7875
woensdag 20 maart 2019 om 16:49
Dan komme we effe winkele. Solden toch?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:03
Onder de 60 miljoen zijn jullie niet welkom
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
woensdag 20 maart 2019 om 16:10
Iets minder
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:22
Daar ook hoor
Vind ik leuk
RaVARber +9344
woensdag 20 maart 2019 om 16:25
Wat boeit dat ? Wil je even weten of het team van Leverkusen ook met reserves speelde zodat je Ajax kunt zeiken? Nee je bent vast super geïnteresseerd in het elftal van een ex-ajaxcoach.
Vind ik leuk
buddha +10756
woensdag 20 maart 2019 om 16:28
waarom zou hij ajax willen afzeiken? hij lacht de lul al uit zijn broek na de winterstop. dat zal toch wel genoeg zijn voor hem.
Vind ik leuk
RaVARber +9344
woensdag 20 maart 2019 om 16:33
Ja snap het, als het spel van je eigen club om te janken is wil je ook wel eens lachen natuurlijk.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:54
Ach, zo lachen wij om de prestaties van zijn club na de winterstop. Dankzij die resultaten zijn wij nog steeds een goede kanshebber voor de titel :-)
Vind ik leuk
appeltje +4331
woensdag 20 maart 2019 om 16:34
Leverkusen miste van het eerste team:
Hradecky, Havertz, Tah, Brandt, Dragovic, Baumgartlinger, Aranguiz en Jedvaj.

Echter stond er gewoon een Bayerkusen-waardig elftal met bijna allemaal spelers met veel meer wedstrijdritme. Bij Ajax stonden er zelfs bankzitters van Jong Ajax in de basis.
Vind ik leuk
yuuup +11204
woensdag 20 maart 2019 om 18:23
Dus je hecht er wel veel waarde aan? Waarmee Leverkusen speelde lijkt me ook niet veel soeps.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1264
woensdag 20 maart 2019 om 16:39
Pedros, misschien wel wat namen van en voor de t(T)oekomst.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:47
In Eindhoven en Rotterdam lezen ze zoiets toch anders hoor. Die liggen de rest van de week in een deuk om deze uitslag. Of het nu ergens om gaat of niet.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:08
Zo kinderachtig zullen ze toch niet zijn daar ;-)
Vind ik leuk
pedros +363
donderdag 21 maart 2019 om 10:45
Ik denk dat dat wel meevalt. Andersom zie ik het eerder gebeuren. Maar dat kan ook komen doordat de fanbase van Ajax nu eenmaal een heel stuk jonger is.
Vind ik leuk
3Bier +15688
woensdag 20 maart 2019 om 16:03
Hoppa weer een geblesseerde.
Leuk die oefenwedstrijden!
Vind ik leuk
14forever +9235
woensdag 20 maart 2019 om 16:05
Normaal gun je niemand een blessure, maar niet ontevreden dat het Labrat blijkt te zijn.
Vind ik leuk
Fentas +890
woensdag 20 maart 2019 om 16:09
Kansloos.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:21
Hoezo? Hij kan echt wel voetballen alleen moet iets gaan doen met zijn mentaliteit.
Vind ik leuk
14forever +9235
woensdag 20 maart 2019 om 20:37
De grootste miskoop geweest die Labrat
Vind ik leuk
Koekie1970 +1909
woensdag 20 maart 2019 om 16:35
Man wat ben jij een droeftoeter zeg... Het is dat de titel Droeftoeter van de week al vergeven is, anders zou je een top-kandidaat zijn.

Spelers een blessure toewensen.......
Blijf jij lekker 14 ....
Vind ik leuk
14forever +9235
woensdag 20 maart 2019 om 20:34
Ik webs niemand een blessure toe, maar hij Is een tijdje niet inzetbaar hoop ik.
Vind ik leuk
14forever +9235
woensdag 20 maart 2019 om 20:36
Hahaha een droeftoeter nog wel omdat ik er vrede Mee heb, dat een speler een tijdje niet inzetbaar Is.
Ga jij maar lekker het braafste jongetje van de klas spelen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 20:37]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1909
woensdag 20 maart 2019 om 23:37
@14forever:
Jij zegt een Ajacied te zijn??

Jij zegt dat je niemand een blessure toewenst???

Als ik jou was zou ik mijn reactie van 20 maart om 16.05 uur nog eens nalezen. In die reactie waarvan ik nu een kopie plaats zeg jij:

14forever woensdag 20 maart 2019 om 16:05
Normaal gun je niemand een blessure, maar niet ontevreden dat het Labrat blijkt te zijn.

Hieruit maak ik op dat je het niet erg vindt dat Labyat (en niet Labrat) geblesseerd is want normaal gun jij niemand een blessure. Maar nu ben je niet ontevreden.

En als dan zelfs een Feyenoorder je er op wijst (Dank Kuurie96) denk ik inderdaad dat wij de grootste droeftoeter hier gevonden hebben. En dan gebruik je ook nog eens 14forever als je naam hier (verwijst naar Cruijff, neem ik aan)

Je moet je heel erg gaan schamen ....

Wat jij schrijft is gedrag wat een Ajacied onwaardig is.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 23:41]
Vind ik leuk
El Cazador +9345
woensdag 20 maart 2019 om 16:03
Geen schande in zo'n potje met zo'n opstelling
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:04
Geen schande ?? Wij als Europese topclub horen die mannen van de mat af te spelen met een B team
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:07
Je doet net alsof er zulke geweldige spelers in staan. Huntelaar en magallan die echt op niveau hebben gespeeld daarnaast nog Varela en labyad die geblesseerd eraf gaat. Dat het maar 2-1 blijft is zeer knap van zo een b team....
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
woensdag 20 maart 2019 om 16:11
Tegen een...........B-team
Vind ik leuk
appeltje +4331
woensdag 20 maart 2019 om 16:38
B-team? 6 spelers stonden in de basis die meer dan 1000 minuten hebben gemaakt dit seizoen.

Bij Ajax stonden er wisselspelers van Jong Ajax in de basis. Lijkt me toch een aardig niveauverschil
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 16:48]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:14
Dat is wat ik zeg. Ik heb het juist over Ajax en niet over Bayer Leverkusen. 2-1 vind ik redelijk goed al weet ik niet wie er bij Bayer Leverkusen opgesteld stond.
Vind ik leuk
appeltje +4331
woensdag 20 maart 2019 om 17:29
Ik reageerde dan ook op Lucky Kes ;)

Bij Leverkusen stonden er 6 spelers met meer dan 1000 minuten op het hoogste niveau in de basis. Bij Ajax 1: Huntelaar.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 17:30]
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
woensdag 20 maart 2019 om 17:46
Sinkgraven heeft ook meer dan 1000 minuten in het eerste gespeeld.
En was Malagan niet gehaald als opvolger voor De Ligt?
Voor de rest klopt het wel wat je zegt
Vind ik leuk
appeltje +4331
woensdag 20 maart 2019 om 17:58
Ik heb het over dit seizoen. Dus Sinkgraven staat op 200 minuten.

Magallan is dit seizoen feitelijk gezien de vervanger van Wöber. En waarschijnlijk haalt Ajax in de zomer nog een nieuwe centrale verdediger.

Bij Leverkusen stonden er 6 spelers in de basis met meer dan 1000 minuten op het hoogste niveau dit seizoen. De rest van de basis had gemiddeld ongeveer 330 minuten dit seizoen op het hoogste niveau gespeeld.

Bij Ajax stond er 1 speler in de basis met meer dan 1000 minuten op het hoogste niveau dit seizoen. 5 andere spelers hadden gemiddeld ongeveer 210 minuten dit seizoen op het hoogste niveau gespeeld. Van de andere waren er 3 wisselspeler bij Jong, en 2 basisspeler bij Jong.

Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
woensdag 20 maart 2019 om 18:02
Ik gaf je toch gelijk voor dat andere?
Ik wist de opstelling van Leverkussen niet en ging er maar vanuit dat zij ook met een B-team speelden.

Maar naar mijn weten was het verhaal over Malagan dat hij De Ligt zou vervangen.
En Sinkgraven tel ik gewoon wel mee want je moet het overall zien.
Hetzelfde geld voor Veltman, die ook mee deed.
Waren altijd A-spelers en door omstandigheden nu niet meer.
Vind ik leuk
appeltje +4331
woensdag 20 maart 2019 om 18:17
Ik ga van het heden uit, niet van vorige seizoenen. Niet wat vorig seizoen het A- of B-team was, maar wat nu het A- of B-team is.

Magallan is een van de kanshebbers als opvolger van De Ligt, niet DE opvolger van De Ligt. ;)
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
woensdag 20 maart 2019 om 19:45
Ik respecteer jouw keuze.

Maar of ik dat eerlijk vind?

Veltman was zelfs aanvoerder.
Hij is nu voorbij gestreeft door Mazraoui.

Hetzelfde zou dus zijn als De Jong of De Ligt niet vertrekken en volgend jaar door omstandigheden weinig minuten in het eerste hebben gemaakt zii dan ook tot de B-keuze gebombardeerd worden?

Maakt ook niet uit hoor, de uitslag tegen Leverkussen doet er toch niet toe.
Vind ik leuk
appeltje +4331
woensdag 20 maart 2019 om 19:51
Als volgend seizoen om wat voor reden dan ook De Jong of De Ligt tweede keuze is, dan is hij tweede keuze, toch?

Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:44
Oke sorry mijn fout dan haha🙊
Vind ik leuk
JOJO +1780
donderdag 21 maart 2019 om 01:30
Met Marc Netto aan het roer, kan dit zo maar eens de basisopstelling van het volgend seizoen worden...

Wel 500 miljn op de bank, maar weer geen prijs.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:07
Balen voor Labyad, gun het hem wel. Hoop volgend jaar meer van hem te zien..
Vind ik leuk
Groen +4582
woensdag 20 maart 2019 om 16:14
Dat ja. Lijkt me ook belangrijk dat de basis elf meer gaan rouleren, gezien het zware programma...
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:16
Ik gun die jongen helemaal niks meer, met z'n misselijke geslijm bij de Ajax supporters. Vroeger vond die PSV zogenaamd de mooiste club van NL en nu opeens Ajax. Had enorm veel talent maar zn carriere verpest door zo vroeg weg te gaan.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:22
Zo werkt het nu eenmaal. Viergever heeft 4 jaar bij Ajax gespeeld. Mocht hij nu een vraag krijgen vanuit ED dan zal zijn antwoord zijn dit is mijn club en hier voel ik mij pas echt thuis.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1909
woensdag 20 maart 2019 om 16:37
Sterker nog dat heeft hij al gezegd toen hij gepresenteerd werd bij PSV.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:51
Prima Nick voelde zich ook thuis in Alkmaar en na Schalke 04 Ajax zei hij in een of ander magazine dat dit de enige club is in Nederland die dit kan bereiken. Voetballers leven ook maar van dag tot dag.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1909
woensdag 20 maart 2019 om 17:04
Ik vind het best hoor maar wilde je er alleen op wijzen dat hij dat dus al gezegd had.

Zelfde met dat gedoe met kloppen op het logo.
En dat hartjes gedoe.

Wat ik veel erger vind is dat ze niet juichen als ze tegen een oud-werkgever scoren.
Wie betaalt er gloeiende je salaris.

Laatst was er een die 3 clubs voor zijn huidige club speelde voor Heracles en op voorhand al zei dat wanneer hij ging scoren hij niet zou juichen uit respect naar Heracles. Dat gaat me veel te ver. Als je nou net het weekend ervoor getransfereerd bent vind ik het nog een beetje te begrijpen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:55
Lees de reacties van Viergever eens.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:04
Zeg nergens dat Viergever mn favoriete speler is. Labyad/Viergever 1 pot nat.
Vind ik leuk
renemar +840
woensdag 20 maart 2019 om 16:23
Daarvoor moet je niet in de Arena zijn. Die is weg.
Vind ik leuk
FRChamp +2525
woensdag 20 maart 2019 om 16:09
Ik had niet anders verwacht.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:10
Bij Joël droeg de aanvoerdersband, ben ik gestopt met lezen en was mijn interesse direct verdwenen
Vind ik leuk
Dexterinho +1422
woensdag 20 maart 2019 om 16:16
Wil je niet weten hoeveel het geworden is?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:34
Het viel mij al op dat het 1-2 was geworden 😉
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:13
Di vind ik nou wel weer grappig.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:14
hahaha die gaan het nog moelijk krijgen tegen Juventus met of zonder internationals
Vind ik leuk
renemar +840
woensdag 20 maart 2019 om 16:25
haha, waar speelt jouw clubje tegen? Oh wacht, die doen allang iet meer mee.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:05
we gaan kampioen worden met een elftal wat jonger is dan die van ajax
Vind ik leuk
renemar +840
woensdag 20 maart 2019 om 19:33
wat jonger? Dat zegt genoeg.
Vind ik leuk
tikkietoe +6467
woensdag 20 maart 2019 om 16:24
Hopenlijk valt de blessure van Labyad mee.
Vind ik leuk
mcmodd +28787
woensdag 20 maart 2019 om 16:25
Hierin herken ik de trainer Erik ten Hag. Zo ging dat bij FC Utrecht ook. Waar het kon, snel even een vriendschappelijke match tussendoor om ideeën en spelers te testen op een ander niveau of in een andere setting. Vaak werd dat gevolgd met een verrassende wissel in een competitiewedstrijd later door een jeugdspeler of een speler die allang uit beeld was. Dat zou nu ook zomaar kunnen. Ik denk aan Danilo.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:35
Nou dat vind ik nog netjes met zo'n elftal maar met 2-1 verliezen wat was het geworden als ze op volle oorlogsterkte hadden gestaan.6-0 voor Ajax denk ik dan zo maar .
Vind ik leuk
mcmodd +28787
woensdag 20 maart 2019 om 16:49
Met Leverkusen ook op oorlogssterkte? Zou het? Ik weet het niet hoor, in vriendschappelijke wedstrijden haal je meestal niet zo uit kwa scores, je wisselt liever door om nog meer spelers te zien in die internationale omgeving.
Vind ik leuk
HansVites +6787
woensdag 20 maart 2019 om 16:56
Tegen Leverkusen dacht het niet AZ was nog te moeilijk voor ze.
Vind ik leuk
HansVites +6787
woensdag 20 maart 2019 om 16:54
Ze waren toch zo moe bij Ajax en dan toch een oefenwedstrijd spelen?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:56
Laten ze maar gauw de KNVB bellen om een paar wedstrijden te verzetten dat regelt neusje van Praag wel anders worden ze moe
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:01
Ach waren ze weer even van de straat.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:09
Leo Driessen roept de grootste onzin die er is , ziyech is als tussen stap naar Ajax gekomen is 26 en heeft ook dromen en doelstellingen . Die gaat gewoon naar het buitenland dat is logisch . Driessen moet roepen dat de jong en de ligt moeten blijven die zijn nog jong pfff. Snap zowieso niet waar deze man zich mee bemoeit.
Vind ik leuk
De Hout +2041
woensdag 20 maart 2019 om 17:14
Wel lekker seizoentje voor zo’n Labyad hè.
Vind ik leuk
Downvalley +300
woensdag 20 maart 2019 om 17:25
Tja, waarom niet het programma is toch al overvol en zwaar.
Misschien handig om spelers wat rust te geven cq te gunnen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:47
Wat een gezeik weer naar elkaar . Bah wordt hier zo moe van! Hou je bezig met je eige cluppie.
Vind ik leuk
zilverrug +68
woensdag 20 maart 2019 om 17:49
wat een afgang van Ajax tegen c garnituur van Leverkussen
Vind ik leuk
Futjebal +2843
woensdag 20 maart 2019 om 18:07
Oei als ze dat mentaal maar kunnen verwerken
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
woensdag 20 maart 2019 om 18:08
Het verval is verder ingezet!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:22
HAHAHHAHAHA DAT AJAX VAN JULLIE !!!
Vind ik leuk
Dorzon +4832
woensdag 20 maart 2019 om 19:34
Waarom in deze fase van het seizoen een oefenwedstrijd gaan spelen? Klagen als er spelers voor de nationale selecties worden opgeroepen (in mijn ogen overigens terecht) maar dan zelf een wedstrijd inplannen.

Als iedereen al zo moe is, dan doe je het toch even rustig aan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws