'Terug naar PSV? Dat kan, daar zou ik absoluut voor open staan'

'Terug naar PSV? Dat kan, daar zou ik absoluut voor open staan'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 08:28do 21-03-2019 om 08:28

Het gaat hard met Evert Linthorst. De inmiddels negentienjarige middenvelder van VVV-Venlo werd in 2017 weggeplukt bij amateurclub Venlosche Boys. Een jaar geleden, op 19 april 2018, volgde zijn debuut in de Johan Cruijff Arena. 

"Dat contract is heel groot", erkent de tiener in gesprek met ELF Voetbal Magazine. "Twee jaar geleden voetbalde ik nog in de jeugd bij Venlosche Boys in de derde divisie. Twee jaar later in De Koel en zelfs voor vijftigduizend man in de Johan Cruijff Arena. Het is leuk als er veel mensen op de tribune zitten, maar voetbal blijft voetbal. Ik was er niet zo mee bezig."

Linthorst speelde tussen 2014 en 2016 in de jeugd van PSV. Het is voor hem een droom om ooit terug te keren in Eindhoven. "Terug naar PSV? Zou kunnen, dat is een topclub in Nederland. Daar zou ik absoluut voor open staan. Ik wil graag alles uit mezelf halen: dán is mijn carrière geslaagd."

Dit seizoen kwam Linthorst tot acht optredens in de Eredivisie. Zijn contract in Venlo loopt nog door tot medio 2020. 

Plaats een reactie

donderdag 21 maart 2019 om 08:31
Offtopic.

Ik ben als 1e met een reactie, nu Feyenoord nog als 1e in de competitie......;-)
Vind ik leuk
Mad Max +1289
donderdag 21 maart 2019 om 08:35
Ach zo offtopic is dat niet. Die jongen droomt grootse dromen en jij ook.

Nu weer terug naar de realiteit 😂
Vind ik leuk
dhrwobo +45706
donderdag 21 maart 2019 om 08:45
"Dat contract is heel groot"..... en hij tekent volgende week een nieuw contrast
Vind ik leuk
FRChamp +2510
donderdag 21 maart 2019 om 10:24
Qua topwedstrijden staat Feyenoord bovenaan. Het is een mentaal probleem bij Feyenoord door moeite te hebben met de ‘kleintjes’ in uit-wedstrijden.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:35
Offtopic:

Je bent wel erg stoer jongen! En blijf maar lekker dromen, dat duurt nog wel 18 jaar.
Vind ik leuk
frhoi +2227
donderdag 21 maart 2019 om 09:11
origineel wel zo grap over 18 jaar..
Vind ik leuk
FRChamp +2510
donderdag 21 maart 2019 om 10:35
Als je PSV en Ajax zó vernedert in topwedstrijden en thuis slechts 2 wedstrijden verliest hoor je gewoon kampioen te worden. Van de zomer wordt deze selectie versterkt, een kampioenschap zit er dus dik in.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:05
Nog 16 jaar wachten dan mag feyenoord kampioen worden
Vind ik leuk
FRChamp +2510
donderdag 21 maart 2019 om 14:36
Ah joh, jaartje. Jou gun ik helemaal niks.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:21
Ajax uit vergeten zal ik ook doen in jou geval.
Vind ik leuk
JoeyC +4426
donderdag 21 maart 2019 om 10:14
Feyenoord 1e in de competitie is nog niet zo heel lang geleden hoor. In ieder geval geen 1000+ dagen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:34
verstandige jongen om terug te willen keren naar psv ,als je om de prijzen wil spelen
Vind ik leuk
Jozef +45101
donderdag 21 maart 2019 om 09:19
Als zulke spelers de nieuwe ruggengraat van PSV moeten gaan vormen is het wel even klaar met die kampioenschapjes.
Vind ik leuk
AVDV +1615
donderdag 21 maart 2019 om 09:53
Kan best dat ie over een paar jaar goedgenoeg is.
Vind ik leuk
Jozef +45101
donderdag 21 maart 2019 om 14:11
Tja, wie weet...
Vind ik leuk
leozao +2574
donderdag 21 maart 2019 om 13:28
Kampioen van Brabant..
Vind ik leuk
Leonardus +203
donderdag 21 maart 2019 om 08:37
Zorg maar eens eerst dat je een basisspeler wordt bij VVV. Stapje voor stapje jongeman.
Vind ik leuk
Eimersweide +9616
donderdag 21 maart 2019 om 08:38
Evert. Die naam hoor je niet vaak meer. Leuk om weer een Evert in de voetballerij te hebben. Evert Bleuming is de enige die ik me kan herinneren.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:42
Evert ten Napel 😂
Vind ik leuk
Hotboy99 +1240
donderdag 21 maart 2019 om 08:44
Als ik het commentaar op Fifa aan zet hoor ik zo'n galbak. Evert Ten Apel.
Ben daarom niet zo fan van die naam.
Vind ik leuk
Arvin +7825
donderdag 21 maart 2019 om 12:56
Altijd op engels zetten. Dan heb je ook een ander commentarenduo bij bekerwedstrijden en CL.
Vind ik leuk
Hotboy99 +1240
donderdag 21 maart 2019 om 13:22
Ik zet heel dat kut commentaar af, zet wel een lekker muziekje op.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:44
“Contract” moet zijn “contrast”, denk ik. Goedemorgen redactie, werkze vandaag.
Vind ik leuk
Pancev +1397
donderdag 21 maart 2019 om 11:07
Ze laten ons het correctiewerk doen.

Zelf eens een bericht nalezen om typefouten etc. eruit te halen is erg tijdrovend en vervelend, kun je beter in de gameroom zitten met je controller!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:28
Hoop niet dat dadelijk elke droom van elke voetballerwordt besproken.
Vind ik leuk
El Cazador +9344
donderdag 21 maart 2019 om 12:06
Deze jongen, incl. baby face, past prima bij een provinciale club.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:33
Dromen mag altijd he
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws