Update: Pröpper moet lachen: 'Ajax is totaal niet aan de orde'

Update: Pröpper moet lachen: 'Ajax is totaal niet aan de orde'

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 09:10vr 22-03-2019 om 09:10

Freek Jansen van Voetbal International sluit niet uit dat Ajax achter de schermen met Davy Pröpper bezig is. Directeur spelersbeleid Marc Overmars wilde de middenvelder van Brighton & Hove Albion al eerder naar Amsterdam halen, toen hij nog bij Vitesse speelde.

"Dat zou ik een heel goede vinden. Het zou me ook niet verbazen", zegt Jansen, Ajax-watcher van VI, in de Pantelic Podcast van FC Afkicken. "Ajax wilde Tadic een paar jaar geleden, maar dat mislukte. Nu hebben ze Tadic gepakt. Ajax wilde Pröpper een paar jaar geleden, maar dat mislukte. Overmars laat niet snel los, al moet het via een omweg."

"Pröpper is echt een heel fijne voetballer. Hij speelt nu anderhalf jaar bij Brighton & Hove Albion. Je kunt misschien een stap hoger maken naar Everton, of terug naar Ajax. Het is een heel slimme, rustige en bescheiden jongen. Hij heeft geen branie. Ik denk dat hij wat toevoegt bij Ajax. Ik weet dat Peter Bosz heel gecharmeerd van hem was. Bij PSV heeft hij het ook goed gedaan."

"Het is een mooie club. En als het zo ver is, ga ik erover nadenken. Maar ik ben ook blij waar ik nu zit", zei Pröpper deze week in De Telegraaf

Lees ook: Pröpper zegt niet meteen nee tegen Ajax: "Ik luister overal naar, ja"

Update 22.3 09:07 uur: Davy Pröpper lacht als hem naar Ajax gevraagd wordt. Volgens de Oranje-middenvelder speelt er niets. "Je komt het gelijk overal tegen, maar ik ben er totaal niet mee bezig. Het is totaal niet aan de orde", vertelt hij aan Veronica Inside. 

Poll

Moet Ajax vol voor Pröpper gaan?

(4944 stemmen)

Plaats een reactie

Frenk23 +197
donderdag 21 maart 2019 om 22:17
Prima voetballer, ga er voor zou ik zeggen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:17
EDIT VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 22:18]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:20
😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:20
Ajax koopt niet Ajax leid spelers zelf op
Vind ik leuk
Justin Kees +3619
donderdag 21 maart 2019 om 22:23
Dat doen ze nog steeds, opleiden... en kopen! Het resultaat geeft ze nog gelijk ook...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:25
Het legt geen windeieren zeggen ze dan
Vind ik leuk
Jozef +45137
vrijdag 22 maart 2019 om 09:10
Wie wil er nou ook windeieren?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 09:38
Ajax heeft gouden eieren 😁
Vind ik leuk
Sjoeff- +172
vrijdag 22 maart 2019 om 09:42
Voor de komende jaren zeker
Vind ik leuk
RebelVox +12579
vrijdag 22 maart 2019 om 11:46
Wat moeten wij met een kneus van Psv?
Vind ik leuk
Ekr 1913 +95
vrijdag 22 maart 2019 om 12:10
Wat vinden jullie je eigen toch allemaal geweldig.
Vind ik leuk
RebelVox +12579
vrijdag 22 maart 2019 om 12:36
Klopt!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:16
Trollen die brabo's. Allemaal.
Vind ik leuk
GOAL! +679
vrijdag 22 maart 2019 om 22:25
Wat moeten wij hier met een kneus zoals jij?
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
vrijdag 22 maart 2019 om 09:53
En dat zo voor de pasen...
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 12:32
Ja ja. Ajax heeft gouden eieren en de andere clubs enkel en alleen rotte 😁
Vind ik leuk
davincie +41
zaterdag 23 maart 2019 om 00:54
windeieren, komen daar stormvogels uit ?
Vind ik leuk
Jozef +45137
zaterdag 23 maart 2019 om 09:30
😂
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:27
Heb je verkeerd hoor, Ajax doet beide... :)
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:29
leidt
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:31
Geweldig een tweede rinus op het platform
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:50
Leidt
Vind ik leuk
Dani82 +3807
vrijdag 22 maart 2019 om 09:20
Dan erbij, er staat een stap terug maken naar ajax, of een hoger op naar everton.
Lachwekkend. Ik zie everton nergens in de CL of EL
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 09:21
Maar ook niet in de ED
Vind ik leuk
Dani82 +3807
vrijdag 22 maart 2019 om 09:30
Dat dan ook weer.
Financieel zal hij er misschien op vooruit gaan als hij naar everton zou gaan. Maar om nou te zeggen dat je van brighton naar ajax een stap omlaag gaat vind ik maar zwakzinnig
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 09:34
Daar heb je een punt
Vind ik leuk
Phoxythebest +1122
vrijdag 22 maart 2019 om 13:32
Hahahaha, I rest my case
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
donderdag 21 maart 2019 om 22:21
Ik zou gaan voor een neus met geld ipv een platte kar met schaaltjes.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
donderdag 21 maart 2019 om 22:22
In de kwart finales van de Champions League waar PSV slechts van kan dromen......
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:34
Met alle clubs die jullie tegenkomen die uit vorm zijn konden wij ook de kwartfinale bereiken hoor
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:38
Nee man, jullie konden niet eens winnen van een Inter dat uitgeschakeld is door een Eintracht Frankfurt 😂
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:55
Inter dat wel gelijk had gespeeld tegen barca en barca won van Real 2x dus Inter is nog beter dan Real
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 23:15
Ja, en RKC dat had gewonnen van PSV met 2-3. PSV weer met 3-0 van Ajax dus RKC wint met 1-8 van Real. 😂😂 Get a life!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 23:29
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 04:49
Hahahahahahahahaha, en met je duim in de mond onder dekens.
Vind ik leuk
jari11 +5262
vrijdag 22 maart 2019 om 10:10
Gast ga je mond spoelen, en kom terug als je normaal kan reageren.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 10:26
Je hebt helemaal gelijk maar doet zelf ook een soortgelijke vergelijking, Eintracht wint van Inter dus ......
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 23:16
Ja, dan is rkc dus de beste club van de wereld?
Vind ik leuk
1+1= +865
vrijdag 22 maart 2019 om 07:16
Tegen een Barça wat ook uit vorm was
Zelfs Messi was uit vorm.
Hahahahaha laat me niet lachen nu en dat ik weer het bewijs op tafel moet leggen
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
vrijdag 22 maart 2019 om 09:02
Probeer nu gewoon eens in de kwart finales van de CL te geraken, met gejank en excuses over moeilijke ploegen kopen we niks, smoesjes.
Vind ik leuk
Isakson +700
donderdag 21 maart 2019 om 23:34
Leverkusje
Vind ik leuk
Lebowski +708
donderdag 21 maart 2019 om 22:44
Oh nee he weer zo'n huilerd hier.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 02:35
Waar is inter dan
Vind ik leuk
Sluisje +1210
vrijdag 22 maart 2019 om 07:31
Zoals Inter 😂😂😂😂
Vind ik leuk
Hoekvlag +81
donderdag 21 maart 2019 om 22:59
PSV droomt al van een kwartfinale KNVB beker :-)
Vind ik leuk
Het Brein +4904
donderdag 21 maart 2019 om 22:57
Probleem is, ga je zoveel geld uitgeven voor een speler die al aan zijn top zit? Pröpper is ook geen loopwonder..
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1259
vrijdag 22 maart 2019 om 06:55
Ik denk ook dat Pröpper weinig toevoegt aan wat Ajax zelf voor het middenveld ziet komen. Zelfs voor de Ligt's positie staat genoeg klaar. De spits en het scoren, daar moet iets gebeuren zolang Dolberg zelfs in Europeese wedstrijden gepasseerd moet worden en er weinig uit de jeugd komt. Dolberg maakt soms fantastische doelpunten, maar soms zou vaak moeten zijn ...
Vind ik leuk
GOAL! +679
vrijdag 22 maart 2019 om 22:32
Propper staat juist bekend om z'n loopvermogen. Hoezo heet jij het brein?
Vind ik leuk
Het Brein +4904
zaterdag 23 maart 2019 om 03:05
Hij is te traag bedoel ik. Handelingssnelheid is ook te min..
Vind ik leuk
Plattekar bv +35825
vrijdag 22 maart 2019 om 09:23
Een rustige bescheiden jongen zonder branie...die past dus totaal niet bij Ajax !
Vind ik leuk
Iefmeister +7873
donderdag 21 maart 2019 om 22:17
Snap ik wel. Onze topper.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
donderdag 21 maart 2019 om 22:20
" Bij PSV heeft hij het ook goed gedaan.""


Nee
Vind ik leuk
The Iceman +18153
donderdag 21 maart 2019 om 22:29
Best belangrijk toch? Schoot PSV ook naar de 1/8e finale van de CL.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
donderdag 21 maart 2019 om 22:33
Zeker. Was een goede pot. Verder was hij Roda Thuis sterk. Excelsior thuis sterk en voor de rest van zijn tijd in 2 jaar 1 half jaar goed.


Vaak ongemotiveerd en best matig. Heeft zeker wel talent, maar ik vind het een gefaalde periode
Vind ik leuk
The Iceman +18153
donderdag 21 maart 2019 om 22:38
Ok, ik kon vaak wel van hem genieten bij zowel PSV als Vitesse. Maar ik ben wellicht wat bevooroordeeld (bij dezelfde amateurclub gespeeld).
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
donderdag 21 maart 2019 om 22:40
heeft zo nu en dan wel een leuk passje, dus zal sws in de samenvattingen wel eens opvallen

Maar ik vond hem verder niets bijzonders en op zn passjes na ook niet eens goed
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
donderdag 21 maart 2019 om 22:20
Niet eens een gekke aankoop.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19229
donderdag 21 maart 2019 om 22:23
Jawel. Heeft bij PSV gespeeld en is dus besmet geraakt met schijtbakken. Niet aan beginnen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:24
Nou nou ons aller oranje speelt kunnen we niet een klein beetje verbroedere
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 23:04
Je hebt gelijk Rinus. Helaas moeilijk voor sommige (k)neusjes hier op dit platvorm...
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 08:23
Blijft lastig he, zeg dan niks. Doe dat maar in het stadion roepen, dan is er miss een keer sfeer
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
donderdag 21 maart 2019 om 22:32
Ga terug naar "Start".
Vind ik leuk
Roeptoeter +19229
donderdag 21 maart 2019 om 22:34
Goed. Kom maar met die 20.000
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
donderdag 21 maart 2019 om 22:35
Nee.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:23
Zal rond de 20 miljoen kosten! Salaris kan Ajax gewoon het zelfde bieden als wat ie nu krijg! Ik zie het wel gebeuren..
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:23
Zeker niet maar als ik hem was zou ik nog een jaartje of 1-2 PL mee pakken naar de ED kan altijd nog
Vind ik leuk
Roeptoeter +19229
donderdag 21 maart 2019 om 22:25
Dat denk ik dus ook. Misschien komt er wel een andere PL club voor hem nu Ajax interesse toont.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:28
Als je eenmaal vanuit de PL terug gaat naar de ED kom je nooit meer op dat niveau in actie dus inderdaad gewoon lekker daar bij een mooie club in een van de beste competities spelen
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
donderdag 21 maart 2019 om 22:30
Aan de andere kant is CL spelen ook leuk.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:33
Ja dat wel maar goed in de PL speel je 2x per jaar tegen City , Liverpool , united , Chelsea , ect ect

Genoeg uitdaging lijkt me toch
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
donderdag 21 maart 2019 om 22:36
Dat wel, maar je speelt met een kleinere club niet echt ergens om. En ik denk dat de PL mooi is, maar Champions League is ook mooi. En dan speel je nationaal om de titel.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:42
Zeker met je eens maar dat kan toch over 1-2 jaar nog steeds lijkt mij . Ik zou echt nog wel even blijven hij speelt nu goed maakt minuten speelt zich in de picture voor oranje maak er nog een mooi 1,5-2 jaar PL van en kom dan terug naar de Nederlandse velden .
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
donderdag 21 maart 2019 om 22:49
Dat is zo, maar nu is de kans er. Ik wil niet zeggen dat Ajax een soort Barça of Real is, een kans die hij moet grijpen, maar spelen om de titel, goede kans op CL, goed salaris, prettig land om te wonen. Dat hele plaatje is de kans.
En over 1-2 jaar staat daar dan iemand anders en heeft Ajax misschien geen interesse.
Koeman schijnt Ajax ook wel te volgen trouwens :p
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:55
Zeker weten echt geen straf om op dit moment bij Ajax te spelen . En als hij zijn niveau nog hoger kan krijgen en nog meer PL ervaring opdoet is hij volgend jaar ook echt nog wel welkom lijkt mij .
Vind ik leuk
#Keizerout +50355
donderdag 21 maart 2019 om 23:50
Hangt er een beetje van af denk ik. Als je nu een type Propper zoekt en haalt, heb je die dan komend jaar weer nodig?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 23:11
@ keizerout: 🤔🤔 Dan moet johnnie de jong hem terug halen dus....
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 23:11]
Vind ik leuk
Roeptoeter +19229
donderdag 21 maart 2019 om 22:32
Ben ik niet eens. Voor Tadic is er nu echt wel interesse, maar voor Blind lijkt me dat niet. Propper zal echt moeten presteren als hij Ajax als tussenstation ziet.

Ik zie het zomaar gebeuren dat Brands hem nu snel haalt omdat Ajax hem wil
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:35
Heb je een punt , maar denk je niet dat tadic een uitzondering op de regel is . het verschil is ook tadic speelt sowieso in het buitenland weet niet waar die knakker vandaan komt of wat zijn eerste club was maar als hij daar naar terug gaat is de kans ook klein dat we hem weer terug zien in de PL
Vind ik leuk
Dussss +767
donderdag 21 maart 2019 om 22:37
Blind heeft gezegd dat hij niet weg wil, en ik weet wel zeker dat Ajax hem wil houden maar geloof me: als je Blind nu voor 25 miljoen in de etalage zet dan is hij zo weg.
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
donderdag 21 maart 2019 om 22:41
Ik denk ook wel dat je Blind verkoopt voor 25 miljoen.

Daarom betaalde Ajax een half jaar terug immers 17 miljoen, meer dan ze zelf waard vonden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 22:41]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:47
Ja kijk naar Tadic. Komt van Southampton naar Ajax. Haalt de kwartfinale en haalt een 10 volgens France Football in Benabeu. Niemand heeft natuurlijk interesse in hem.
Vind ik leuk
Pimman +11536
donderdag 21 maart 2019 om 22:27
Zou een goede aankoop zijn..je weet wat haalt.. een International met veel kwaliteiten die je zo kan inpassen.
Vind ik leuk
Eddepet +156
donderdag 21 maart 2019 om 22:21
Je gaat toch niet van de PL naar de MMLEAGUE? Dat doe je toch als je gaat afbouwen zoals Tadic!
Vind ik leuk
Paulhuynh +2027
donderdag 21 maart 2019 om 22:23
Eens
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:28
Nee, ik vind dat Tadic echt aan het afbouwen is 🤔 ( not).
Vind ik leuk
Pimman +11536
donderdag 21 maart 2019 om 22:33
Tadic en Blind zijn écht nog niet aan het afbouwen. Buiten dat maak je kans op spelen in de Champions League en Europese subtop!
Vind ik leuk
Roeptoeter +19229
donderdag 21 maart 2019 om 22:21
Nee.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:26
🤣
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:24
Pröpper, wil je in de toekomst geen prijzen winnen?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:29
Nee, is een liefhebber. Liever mooi voetbal dan prijzen. Staan we bekent om, en word door vele in Europa gewaardeerd. Alleen niet door ( de meeste ) Psv-ers.
Vind ik leuk
markie +3201
donderdag 21 maart 2019 om 22:36
Hou eens op met reacties uitlokken met dit soort texten die bij elk topic geplaatst worden
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 22:37]
Vind ik leuk
S41 +64
donderdag 21 maart 2019 om 22:24
Je verpest je carrière? Wat een Mongool is dat die dat zégt. Bik psv spelen is goed voor je carrière. Vooral in in de CL. Volgend jaar zullen ze er vast en zeker staan met 0 punten. Kan AJAX weer de punten bij elkaar sprokkelen en puin ruimen.
Vind ik leuk
Mr.Dee +673
donderdag 21 maart 2019 om 23:19
Mag ik je er aan herinneren dat AJAX voor het eerst in 13 jaar de knock-out fase van de CL heeft gehaald. Vanwaar de arrogantie?
Vind ik leuk
Donnygo +6142
vrijdag 22 maart 2019 om 10:25
PSV 5 jaar europees 37.000 punten
Ajax 5 jaar europees 64.000 punten

Wat is arrogant aan het benoemen van een feit?
Vind ik leuk
S41 +64
donderdag 21 maart 2019 om 22:32
Bergwijn is trouwen top in Nederlands elftal. Mijn god. Die is nog hooguit 10 miljoen waard.
Vind ik leuk
Johan59 +1256
donderdag 21 maart 2019 om 22:32
Wat een Calimero berichten, kom op is het nu zo moeijk eens te zeggen, top Marc als je doe binnen haalt heeft hij bij ons geweldig gedaan. Maar nee hoor zelfs de platte kar word erbij gehaald. Wat een onzin. Overigens vind ik ons er niet sterker op worden met die Vitesse man
Vind ik leuk
karnisse +605
donderdag 21 maart 2019 om 22:33
Waarom eigenlijk? Hij doet het toch gewoon prima in Brighton?
Vind ik leuk
Isakson +700
donderdag 21 maart 2019 om 22:40
Ze zoeken toch eindelijk spelers die al eens kampioen zijn geworden. Kunnen ze bij Aiaks ook eens horen hoe gezellig een kampioensfeest is 🚜
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 23:01
Alleen van vertellen he boerke
Vind ik leuk
karnisse +605
vrijdag 22 maart 2019 om 09:13
Dat kan Schone en Blind ook doen
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:40
Neeeee, absoluut niet het nivo wat ajax nastreeft
Vind ik leuk
hollister +1318
donderdag 21 maart 2019 om 22:41
Prima versterking voor ons.... niet voor niets denk ik een vaste waarde in het Nederlands Elftal... komt bij Ajax veel beter tot zijn recht als dat hij nu degradatievoetbal moet spelen...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:48
Ja Ajax denkt dat ze zo een titel kunnen kopen. Wel goede voetballer Propper.
Vind ik leuk
Gerro +9595
donderdag 21 maart 2019 om 23:01
Toen van Basten trainer was van Ajax wilde die hem al halen benieuwd of het er nu wel van gaat komen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 23:07
Zonde van zo’n jongen is een bescheiden gast maar als hij daar heen zou gaan word hij net als de rest (arrogant)
Vind ik leuk
Isakson +700
donderdag 21 maart 2019 om 23:18
Stand reactie PSV fans -Aiaks supporters 230 - 230. Over 5 min begint de 2e helft 🙃
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 23:26
Sanches van Bayern erbij ?
Vind ik leuk
S41 +64
donderdag 21 maart 2019 om 23:29
Mag ik je aan herinneren dat het voor PSV ook heel lang geleden is?😂😂😂
Vind ik leuk
lexy88 +1950
donderdag 21 maart 2019 om 23:38
Ik zou als Overmars ook proberen de Roon te halen. Is echt het puzzelstukje wat Ajax nu mist. Ik zie ze dus het liefst allebei komen.

Ervaring en body, en in het geval van Propper ook technisch vaardig en in het geval van de Roon de mentaliteit die verder alleen Tagliafico lijkt te hebben..
Vind ik leuk
pico323 +7880
vrijdag 22 maart 2019 om 00:49
Is Propper niet wat blessure gevoelig. Uitstekende voetballertrouwens.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 01:37
Kent het klappen van de zweep, zal zijn oor wel tijdens menig interlandperiode te luister hebben gelegd en spreekt ook nog de taal.
Dus wat wil je nog meer, pakken die handel, ga er voor!
Vind ik leuk
Machtman +22
vrijdag 22 maart 2019 om 02:00
OOK AL LEID JEZELF SPELER OP JE KUNT/MAG BEST WEL WAT 1,2,3,...! SPELERS... KOPEN STAAT G1 STRAF OP. NIET ELKE SPELER UIT DE JEUGD HAALT HET EERSTE. DUS. TROUWENS ER SCHIJNEN BEPAALDE MENSEN UIT FITINGCITTY TE ZIJN DIE MENEN VERSTANDT TE HEBBEN VAN VTB.ZE ZIJN DUS NOG STEEDS NIET VERLOST VAN DIE NACHTMERRY IN DE TKNVB 1-2 THUIS TEGEN RKC. MAARJA ACH DAT BEKERTJE INTRESEERT ZE TOCH NIET IN 040.IS TE KLEIN VOOR HUN. BLIJF GEZELLIG NAAST JULLIE SCHOENEN LOPEN.
Vind ik leuk
Molletje +4077
vrijdag 22 maart 2019 om 09:16
De capslock uitschakelen, kan door nog een keer op die knop te drukken. Hij zit links op je toetsenbord.
Vind ik leuk
Psvsg +144
vrijdag 22 maart 2019 om 02:32
Was bij psv een bruikbare speler maar niet veel meer dan dat (6+). Volg het Engelse voetbal niet heel erg intensief dus kan moeilijk beoordelen of hij beter is gaan voetballen sinds hij daar is.
De salarissen die in Engeland betaald worden lijken mij ook teveel voor een speler zoals hij om als Nederlandse club te betalen.
Vind ik leuk
HupHolland +4462
vrijdag 22 maart 2019 om 06:21
"Je kunt misschien een stap hoger maken naar Everton, of terug naar Ajax. "

Everton? Heb ik ergens wat gemist?
Vind ik leuk
Alaaf +435
vrijdag 22 maart 2019 om 08:02
Die gaat echt niet terug naar de mickey mouse league naar een team dat nooit prijzen wint. Lekker in Engeland blijven!
Vind ik leuk
karnisse +605
vrijdag 22 maart 2019 om 09:15
tyf op troll
Vind ik leuk
HupHolland +4462
vrijdag 22 maart 2019 om 10:49
Ja, voor minder geld degradatie voetbal in Engeland is honderd keer leuker dan Kiev, Benfica en Real uit de Champions League knikkeren.
Vind ik leuk
Alaaf +435
vrijdag 22 maart 2019 om 11:04
1 jaartje met veel geluk de cl en de komende jaren in de voorronde er weer uit. Nee, dan lekker in engeland
Vind ik leuk
HupHolland +4462
vrijdag 22 maart 2019 om 11:15
Goh, EL-finale al vergeten en maar blijven hameren op 5 jaar niks. Hou toch op man!

De enige Nederlandse club die sinds jaar en dag echt indruk maakt in het buitenland is toch echt Ajax. Daarbij stellen Brighton en Everton echt geheel niks voor.

En als je PSVer bent, dan mag je echt wel trots zijn op de kampioenschappen die ze in Nederland halen en wat ze Europees lanten zien, maar ga niet roepen dat Everton groter is dan Ajax, want dat slaat gewoon nergens op.
Vind ik leuk
Alaaf +435
vrijdag 22 maart 2019 om 11:33
Wie heeft het over everton? Lees eerst eens voordat je weer iets roept, droeftoeter!
Vind ik leuk
HupHolland +4462
vrijdag 22 maart 2019 om 18:53
"Pröpper is echt een heel fijne voetballer. Hij speelt nu anderhalf jaar bij Brighton & Hove Albion. Je kunt misschien een stap hoger maken naar Everton, of terug naar Ajax."

Even voor je uit het artikel gekopieerd voor je. en dan iemand persoonlijk aanvallen, je bent gewoon een lul!
Vind ik leuk
Alaaf +435
vrijdag 22 maart 2019 om 23:00
Dus heb ik het niet gezegd lul
Vind ik leuk
HupHolland +4462
zaterdag 23 maart 2019 om 13:39
Je zei wel "lekker in Engeland blijven". en dit is toch echt wat in het artikel staat.

Gauw weer je naam veranderen!
Vind ik leuk
Alaaf +435
zaterdag 23 maart 2019 om 13:41
Dus heb ik het niet gezegd lul. Gauw weer je naam veranderen!
Vind ik leuk
HupHolland +4462
zaterdag 23 maart 2019 om 13:43
lol, walgelijk mannetje. Doei!
Vind ik leuk
sapuAFCA90 +257
vrijdag 22 maart 2019 om 08:08
Goed alternatief voor Ajax als Frenkie weggaat. Hakim vervangen gaat moeilijk worden. Waar vind je zo'n creatieve speler?
Vind ik leuk
ritje +787
vrijdag 22 maart 2019 om 08:15
hallo goede keuze van Overmars om Propper te halen! mvg ritje
Vind ik leuk
Molletje +4077
vrijdag 22 maart 2019 om 09:15
Mee eens.

Vriendelijke groeten terug.
Vind ik leuk
benny-boys +2056
vrijdag 22 maart 2019 om 10:06
Wat heeft PSV tóch een goede Scouting als Ajax ze nu gaat/wil halen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 08:31
Proppertje en van Ginkel halen. Van Ginkel vond ik ook altijd een perfecte Ajax speler.
Daarnaast zou ik Fosuh Mensah halen voor in de verdediging zodat Schuurs en die andere jeugdspeler rustig zichzelf in het eerste kunnen spelen.
Vind ik leuk
HupHolland +4462
vrijdag 22 maart 2019 om 10:58
Juist, jij begrijpt het. Ake (maar die is misschien iets te duur) of die Edson Alvarez en zelfs Doan zijn ook leuke opties.

Schuurs kun je ondertussen al zo'n beetje gaan afschrijven ben ij bang, of hij moet ineens een gigastap maken, want vooralsnog laat hij het bij Ajax niet echt zien..
Vind ik leuk
Molletje +4077
vrijdag 22 maart 2019 om 09:15
Die gaat dus naar Ajax.

(1 regel in de voetballerij... Hoe harder men ontkent, des te dichter het bij de waarheid zit)
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 09:50
Dus Alle geruchten zijn waar? Top! Ik Zou niet zo snel maar conclusies springen. Richarlison en die Mexicaan zouden ook maar Ajax gaan. Dat is ook afgeketst
Vind ik leuk
Molletje +4077
vrijdag 22 maart 2019 om 10:06
Goed lezen.... Waar zeg ik dat alle geruchten waar zijn? En waar hebben Lainez en Richarlison keihard ontkent dat ze naar Ajax gaan? Precies... die zeiden juist dat ze naar Ajax wilden!

Dus nogmaals.. Als iets keihard wordt ontkent, zit er altijd juist een (grote) kern van waarheid in.


Vind ik leuk
Voetbalfan +1895
vrijdag 22 maart 2019 om 09:40
Wanneer mensen hardop zeggen, er speelt echt niets hoor, het is totaal niet aan de orde dan weet je in de voetballerij dat er wel iets gaande is!
Neem Henk de Jong als voorbeeld, zijn vrouw is ziek en kan er niet langer over dat hij elke dag zo lang van huis is gezien zijn reistijden van Drachten naar Doetinchem.
Toen vroegen de journalisten aan hem, ben je al bezig met een andere club?
Nee antwoordde hij, ik richt me alleen op De Graafschap en op mijn thuisteam.
Wat blijkt nu achteraf?
Juist hij was wel degelijk bezig met Cambuur...

Ik hoop dat het ook zo is bij Davy Pröpper, dat hij keihard ontkent dat er iets speelt tussen hem en Ajax, maar achter de schermen...
Frenkie de Jong hield ook lang de boot af over FC Barcelona maar uiteindelijk ging hij overstag.
Pröpper zou een goede vervanger zijn voor Frenkie de Jong, dat Tadic is overgekomen van Southampton destijds kan Davy nu ook overhalen!
Salaris is het probleem niet meer, en een goede transfersom op tafel leggen voor Brighton & Hove Albion al helemaal niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 09:42]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 09:49
Dus nu zijn Alle geruchten waar, of ze ontkent Worden of niet? Ik denk dat Davy gewoon in een topcompetitie Wil voetballen. Eredivisie valt daar niet onder, dat is een gepasseerd station. Er zijn vast genoeg clubs voor hem in de markt die hem een betere competitie kunnen bieden en europees. Deze is onhaalbaar
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:31
alles is haal baar bij AJAX desnoods voor 50.000.000 !
Vind ik leuk
HupHolland +4462
vrijdag 22 maart 2019 om 11:01
Voor Pröpper is Ajax een giga stap hogeropen hij goedkoper zijn dan Blind of Tadic..
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 09:44
Gewoon minstens 70 miljoen 😆
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 09:47
En waarom zou hij? Mooi dat hij het zelf aangeeft. Gepasseerd station en hij zou denk ik liever een overstap maken naar een club in een topcompetitie die europees speelt. Helaas voor Ajax vallen ze hier niet onder. Eredivisie is gewoon geen topcompetitie
Vind ik leuk
HupHolland +4462
vrijdag 22 maart 2019 om 11:02
Huh? Zet je TV eens aan man!
Vind ik leuk
Voetbalfan +1895
zaterdag 23 maart 2019 om 10:13
Waarom zou hij?
Waarom zou hij niet kan ik ook zeggen.
Ajax is nog steeds een gevestigde naam wat hoog staat aangeschreven, wanneer Ajax weer Champions League speelt is dat zeer aantrekkelijk.
Bij Brighton speelt hij weliswaar in een topcompetitie maar geen Europees voetbal.
Via Ajax komen dan ook de grotere clubs om de hoek kijken die Europees spelen en in een topcompetitie, bij Brighton raak je toch wat in vergetelheid.
Dat Tadic alleen maar naar Ajax wilde zegt wel wat, voor diegenen die geen fan van Ajax zijn is het lastig om dat toe te geven hoe groot de club nog steeds is ondanks dat het in de Eredivisie speelt.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5673
vrijdag 22 maart 2019 om 10:04
Davy is van harte welkom bij Ons Aller Ajax.
Vind ik leuk
JoeyC +4434
vrijdag 22 maart 2019 om 10:12
Het is ook wel lachwekkend al die geruchten. Als alles waar is, dan heeft Ajax volgend seizoen 100 spelers voor het eerste team.
Vind ik leuk
Pindarots +1485
vrijdag 22 maart 2019 om 10:36
Klopt, maar zoals dit seizoen is gebleken moeten ze zeker wel 25 basisspelers hebben. Je kunt niet elk seizoen op 3 fronten presteren en dat er 1 van de 3 daaronder moet lijden.
Vind ik leuk
JoeyC +4434
vrijdag 22 maart 2019 om 12:32
Vooralsnog lijdt alles onder de ambitie om op 3 fronten mee te doen. 0 prijzen in de afgelopen 5 jaar.
Vind ik leuk
Pindarots +1485
vrijdag 22 maart 2019 om 13:00
Het jaar is nog niet voorbij hé, maar het zou voor Ajax goed zijn om nog meer basisspelers aan te trekken.

Ajax heeft de afgelopen jaren goed geïnvesteerd op elk mogelijk vlak binnen de organisatie, waar ze nu staan is fantastisch voor de toekomst. Die prijzen zijn niet zo heel belangrijk op kort termijn, die komen echt wel weer.

In de 4 jaar dat ze achter elkaar kampioen werden zag het er allemaal veel slechter uit. Dus prijzen pakken is geen garantie voor goed beleid, het kan ook minder beleid verbloemen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 10:41
Met onze prestaties (op drie fronten actief) moet je ook een erg brede selectie hebben is wel gebleken. Bij jullie is dat niet nodig, Europees en de beker is een stapje te hoog.
Vind ik leuk
JoeyC +4434
vrijdag 22 maart 2019 om 12:31
Heb je gelijk in. Ajax wilt natuurlijk niet dat spelers (bijna) dood neervallen vanwege overbelasting. Veel spelers zijn dus nodig om op 3 fronten 0 prijzen te kunnen pakken.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:09
In iedere serieuze competitie heeft men een brede selectie, kijk de selecties van Liverpool en Manchester City eens en hoeveel men daar rouleert. Is normaal als men op 3 fronten meestrijd.

Jij zal dat niet weten met je favoriete club, die voorlopig naast elke prijs aan het grijpen is.
Vind ik leuk
JoeyC +4434
vrijdag 22 maart 2019 om 17:40
4,5 jaar. 0 prijzen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 01:53
En nog steeds veruit recordkampioen, wat zegt dat over de rest?
Vind ik leuk
JoeyC +4434
zaterdag 23 maart 2019 om 09:16
Dat ze aan het inhalen zijn
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:36
Ach, dat is al eens eerder gebeurd, toen werd Ajax 7 keer geen kampioen. Vervolgens knalde Ajax er weer 4 bij tussen 2011 en 2014...

Wij zijn, waren en zullen altijd de beste en grootste blijven.

WZAWZDB
Vind ik leuk
JoeyC +4434
zaterdag 23 maart 2019 om 10:38
Fijn voor je Marokkaantje.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:45
Ik ben een volledige Nederlander.
Vind ik leuk
JoeyC +4434
zaterdag 23 maart 2019 om 10:46
Kut voor je
Vind ik leuk
Pindarots +1485
vrijdag 22 maart 2019 om 10:35
Die heeft dus contact met Overmars.
Vind ik leuk
kees ee +1078
vrijdag 22 maart 2019 om 11:00
. . ajax moet nix !?, . . en propper mag best in dat tuincentrum-elftal blijven voetballen !?, . . ieder z'n meug, toch !?
Vind ik leuk
3-0achter +1529
vrijdag 22 maart 2019 om 11:15
Op dit moment is iedere speler wat voor Ajax. Heel normaal hoor daar ze straks met een compleet nieuw elftal moeten starten.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:28
zou een heel goede reserve speler zijn achter van beek !
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:49
Kopen!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:28
Zou zeer zeker een goede speler zijn voor het middenveld. Maar het is de vraag wie er blijven en wie er vertrekken. Dan komt helder waar de gaten zijn en wie daar het beste geschikt voor zijn.

Als alleen Onana weggaat, dan is hij niet de ideale vervanger bij wijze van spreken....
Vind ik leuk
RR12 +804
vrijdag 22 maart 2019 om 14:27
He jongens daar is Freekie...
Vind ik leuk
Mr.Dee +673
vrijdag 22 maart 2019 om 14:51
Je hebt het toch over de CL?
Vind ik leuk
Isakson +700
vrijdag 22 maart 2019 om 17:48
Jammer dat hij niet genoeg is voor de nummer 14 van Engeland. Ik had wel meer van hem verwacht. Goede herinnering is de beslissende goal in de CL tegen CSKA Moskou. Technisch een goede voetballer maar geen fighter helaas.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 19:03
Ajax is onder zijn nivo
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws