Ik zie me na de zomer gewoon in het Ajax-shirt spelen

"Ik zie me na de zomer gewoon in het Ajax-shirt spelen"

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 15:56vr 22-03-2019 om 15:56

Laatste update: vrijdag 22 maart 2019 om 16:37vr 22-03-2019 om 16:37

Het is goed mogelijk dat David Neres ook komend seizoen voor Ajax speelt. Dat zegt de Braziliaan in gesprek met Ajax Life. Afgelopen winterstop lonkte nog een transfer naar China voor de aanvaller van Ajax. 

"Ik zie me na de zomer gewoon in het Ajax-shirt spelen", tekent Ajax Life op uit de mond van Neres. "Alleen God weet wat de toekomst mij ooit zal brengen." In de winterstop kreeg Ajax een torenhoog bod op Neres, maar dat werd van tafel geveegd. "Ik maakte in die periode minder speelminuten en tegelijkertijd werden er hoge bedragen genoemd. Dat was soms best verwarrend voor mij en mijn familie. Nu ben ik vooral blij dat ik me volledig op Ajax kan concentreren."

Dit seizoen kwam Neres 23 keer in actie in de Eredivisie (waaronder acht keer als invaller), acht keer in de Champions League en drie keer in de KNVB Beker. In die wedstrijden was hij goed voor zeven doelpunten en tien assists.

Plaats een reactie

vrijdag 22 maart 2019 om 16:00
Goede instelling, goede speler. Zou het fantastisch vinden als hij blijft
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:02
Wordt toch vaak gepasseerd in de basis maar je hoort hem nooit klagen, Altijd inzet en altijd stoned! Voorbeeld prof!!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:03
Niks mis met een jointje tegen de zenuwen haha!
Vind ik leuk
jollyrogers +9254
vrijdag 22 maart 2019 om 19:42
Als spelers dat zeggen, weet je 1 ding zeker...
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:02
Lijkt me een verstandige . Alleen snap er niks van dat ten hag niks in hem zag in het begin van het seizoen
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:06
Dat snapt alleen Ten Hag.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 06:06
Is jou niet opgevallen dat als Neres niet mee speelt of eruit wordt gehaald Ajax altijd gelijk speelt of verliest , en weet jij waarom omdat hij de enige is die een joint opheeft dus daar is niks mee met zijn ogen , wat heb jij waar wij nou over zouden kunnen struikelen een grote mond en een kleine pikkie waar je de hele dag aan rukt om het te laten groeien maar tevergeefs vandaar die grote mond pijpmuiltje , mannetjes met kleine pikkies zijn meestal het vrouwtje bij de homo stellen
Vind ik leuk
Roeptoeter +19166
vrijdag 22 maart 2019 om 16:04
Afhankelijk of Ten Hag blijft?
Vind ik leuk
Budazonen +475
vrijdag 22 maart 2019 om 16:11
Nog 1 of 2 jaar vlammen dan naar UK gaan or Barca. Beter als China met alle respect.
Vind ik leuk
ritje +786
vrijdag 22 maart 2019 om 16:17
hallo Ik ben benieuwd wie Overmars gaat aantrekken? wie gaan er weg? Ik denk dat het misschien wel meevalt! Ziyech? Is voor de top niet constand genoeg! Maar Overmars weet wat hij moet doen! ik heb daar alle vertrouwen in .Trouwens op de NED markt loopt genoeg talent rond! Een paar voorbeelden? Stengs Odegaard Pierie Doan Til. Dus.......keuze genoeg? want om Magallan te halen? Dan zou ik proberen om Vertongen te halen? mvg ritje
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:25
Magallan komt er wel, die kan je niet beoordelen op die offday van het hele team. Ik denk dat alleen odegaard een aanwinst is als Ziyech weg gaat. Maar die kans had Odegaard 3 jaar geleden dus eigenlijk moet ajax hier niet aan beginnen.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
vrijdag 22 maart 2019 om 16:22
Er gaan al voldoende spelers weg komende zomer, Neres moeten ze zien te behouden om wat vastigheid te blijven behouden. Als Onana, Frenkie, de Ligt, Ziyech en Tagliafico vertrekken zal het al moeilijk zat worden om de flow van het team in stand te houden, dan moet je namelijk al heel veel nieuwe basisspelers in zien te passen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:35
Zou het super vinden, alleen dan nog een andere trainer
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:24
Trainer doet het toch goed je hoeft niet altijd eens te zijn met hem maar laat het team in de geest van cruijff voetballen er is veel respect in de wereld van voetbal van Ajax ook zijn verdiensten
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 02:25
Ga toch fietsen man
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:00
Of het nou bos of ten hag zelfde filosofie zelfde uitgangspunt, je kunt de presentatie van Ajax niet toebedelen aan alleen de spelers ze voeren uit wat de trainer voor ogen heeft en is dus onderdeel van het proces Ajax net zoals cruijff en bergkamp en jonk daar ook alle credits voor horen te krijgen,
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 03:41
Ja die trainer zegt achter de ballen tegenhouden , en van voren de bal in het net schieten
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 17:01
Kan niks met jou jij bent het niet waard eigenlijk om op te reageren,
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:22
Dat wilde ik met mijn antwoord over jou zeggen
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:02
Zoals jij redeneert kunnen jij of ik ook trainer zijn van Ajax toch het zijn toch de spelers die het doen, maar ze moeten wel doen wat de trainer opdraagt, en als de spelers dat doen dan heeft de trainer het goed overgebracht, en zijn oefenstof gewoon goed en ik denk dat de oefenstof niet veel verschild van andere Nederlandse clubs het is de kwaliteit die het moet uitvoeren, maar ze luisteren wel naar hem anders kun je het niet uitvoeren, techniek is de basis, als de techniek goed is kun je uitvoeren wat hij wilt en hoe Ajax speelt, hij hoeft Ajax 1 spelers geen techniek oefeningen te laten doen, dat gebeurt in de jeugd, en als je dan zo redeneert zoals jij doet en ik nu schets kan iedereen Ajax trainen, maar ik geloof niet dat jij of ik Ajax 1 kan trainen
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:56
En heeft de trainer het goed over gebracht. Ik ben maar trainer bij een vierde klasser maar weet een ding zeker, ik had zeker geen vijf punt achterstand op PSV .
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 10:40
Ik ben maar jeugd trainer jo.12-1,jij zult wel een straatlengte voor staan met je team jij bent te goed voor een 4e klasser denk niet dat je met jou kwaliteiten daar lang trainer bent je word plat gebeld toch door clubs die 1e klasse spelen of hoofdklasse, ik zou daar in stappen als ik de kwaliteit van jou had twijfelde niet ging mijn ambities waarmaken
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 07:27
Ja , daarheen je gelijk in.
Vind ik leuk
Mo +13241
vrijdag 22 maart 2019 om 16:35
Heeft het perfect gedaan. Niet zeiken maar wel presteren waardoor Ten Hag inmiddels niet meer om hem heen kan.
Vind ik leuk
Muscles +2083
vrijdag 22 maart 2019 om 16:39
Neres kan zich verder ontwikkelen als dragende speler en eind volgend seizoen naar een andere topclub gaan voor een megabedrag
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
vrijdag 22 maart 2019 om 16:59
Die blijft.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 17:21
Ja wat anders net of de clubs voor hem in de rij staan …….
Vind ik leuk
Isakson +666
vrijdag 22 maart 2019 om 17:56
Ik als PSV er vindt David Neres een goede voetballer. Ik zou hem nooit wisselen; hij blijft onnavolgbaar. Mag toch gezegd worden neem ik aan.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:32
Uiteraard man (of vrouw). Mooi op ook eens van iemand van een andere club te horen.
Compleet met je eens. Een onnavolgbare voetballer. Bij mij speelt hij ook altijd.
Vind ik leuk
Retweet +835
vrijdag 22 maart 2019 om 17:56
Die is weg..
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 19:05
Wat ben ik blij met al die concentratie momentjes op de ED. Heerlijk gewoon. Maak jullie geen zorgen. Neres is van de zomer weg. Zo gauw als er na de Jong en de Ligt nog eentje uit vliegt dan is het hek van de dam. Dan gaan de sluizen open en stroomt het geld binnen.
Vind ik leuk
Blindsy +20422
vrijdag 22 maart 2019 om 19:21
Goede zaak als hij zou blijven. Zéker als Ziyech vertrekt. Hij kan altijd nog wel voor een aardig bedrag.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:28
Zou magnifiek zijn. Waanzinnig goeie speler. Deze jongen komt er wel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 22:28]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 09:29
40 miljoen ontvangen, strikje erom en weg ermee
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 11:45
Eindelijk een speler die loyaal is.
Is het een nederlander?
Is het een Duytser.
Is het een Belg, nee
Het is een braziliaan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws