'Ik kan heel goed koken en ben een sfeermaker, dus Koeman kan me selecteren'

'Ik kan heel goed koken en ben een sfeermaker, dus Koeman kan me selecteren'

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 23:26ma 25-03-2019 om 23:26

Laatste update: dinsdag 26 maart 2019 om 00:02di 26-03-2019 om 00:02

Agil Etemadi eiste in de slotfase van het duel tussen Almere City en TOP Oss de hoofdrol op door bij een 2-0 tussenstand een penalty van TOP tegen te houden. Bondscoach Ronald Koeman was aanwezig bij de wedstrijd om zijn zoon Ronald Koeman jr. aan het werk te zien, die keeper is van TOP. 

Na de rode kaart van een teamgenoot van Etemadi leek het door de penalty even spannend te worden, maar de doelman pakte de strafschop. "Dan is het even een keepersmomentje. Dan kun je je in de kijker spelen. Gelukkig pakte ik hem. Daar was ik blij mee", laat Etemadi weten aan FOX Sports.

Mogelijk heeft Etemadi indruk gemaakt op Koeman. "Ik heb nog geen keuze gemaakt tussen Iran en Nederland. Ik sta er wel voor open. Ik kan heel goed koken en ben een sfeermaker, dus Koeman kan me selecteren", lacht Etemadi.

De wedstrijd zou eigenlijk vrijdag worden gespeeld, maar toen werd het duel vanwege mist gestaakt. "Voor ons pakte het goed uit. Ik baalde er wel van dat het afgelast werd, maar we hebben het goed opgepakt", zegt Etemadi. "Je weet dat er in de Keuken Kampioen Divisie gekke dingen gebeuren. Vandaag was het heel anders dan vrijdag."

Plaats een reactie

Robert TW +630
maandag 25 maart 2019 om 23:29
Huh.. een keuze maken? 😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:36
Ronald Koeman speelde ivm blessure van Nick Olij. Daarom pa daar. Niet de 2 Koeman-dagen.
Vind ik leuk
Robert TW +630
maandag 25 maart 2019 om 23:41
Uuuuuuuhmmm... oke... ?
Vind ik leuk
JohanLeo +807
dinsdag 26 maart 2019 om 00:01
Martin Koeman, de opa van genoemde Ronald Koeman zou zich in zijn graf omdraaien om dit koks gedoe van zijn kleinzoon.
Het gaat niet om koken maar om de nul te houden Koeman junior!
Het is natuurlijk jeugdige bravoure maar een terechtwijzing is wel op zijn plaats...
Vind ik leuk
RenW +5710
dinsdag 26 maart 2019 om 00:18
Ga het nog eens lezen.
Gaat om de keeper van Almere.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
dinsdag 26 maart 2019 om 00:25
Haha foutje
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 26 maart 2019 om 04:39
Je hebt het in ieder geval geprobeerd.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 05:08
Moeilijk he, lezen?
Vind ik leuk
Robert TW +630
dinsdag 26 maart 2019 om 06:56
Hallo japie alles goed
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:04
Blow jij?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 00:08
Dat zou niet eerijk zijn, want Jan Arie is een goede koekebakker.

En die roept Koeman ook niet op.
Vind ik leuk
Settler11 +307
dinsdag 26 maart 2019 om 00:12
Selecteren voor chefkok?
Vind ik leuk
Geeltje +2036
dinsdag 26 maart 2019 om 06:35
Mss selecteren voor heel Holland bakt.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 06:39
Daarom speel je in de keuken kampioen divisie ouwe chefkok.
Vind ik leuk
RGB +1982
dinsdag 26 maart 2019 om 07:05
Iraans eten is wel lekkerder dan Hollandse kost dus misschien is het wel een goed plan.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 08:26
Wat is er zo speciaal aan Iraans eten dan?

Heeft elk land zijn eigen appelmoes? Of haring?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws