'Ajax en Tottenham zitten nog tien miljoen euro uit elkaar, Real bereidt bod voor'

'Ajax en Tottenham zitten nog tien miljoen euro uit elkaar, Real bereidt bod voor'

woensdag 16 augustus 2017 om 06:39

Davinson Sánchez en Tottenham Hotspur zijn akkoord over een vijfjarig contract. Zodra Ajax ook overeenstemming bereikt met de Engelse club, is de Colombiaan speler van de Spurs.

Dat meldt De Telegraaf. De onderhandelingen tussen de Amsterdammers en Tottenham verlopen echter moeizaam. De ochtendkrant meldt dat Ajax een transfersom van 50 miljoen euro verlangt, maar dat de club uit Londen voorlopig niet verder dan 40 miljoen wil gaan. Dinsdag zat er geen beweging in de gesprekken. Beide partijen wilden niet inleveren op hun eisen.

Bovendien is er haast geboden voor Tottenham door de vrije val van de pond ten opzichte van de euro. Bijna iedere dag stijgt daarmee de prijs voor Tottenham. Real Madrid bereidt ondertussen een bod voor, terwijl er ook concrete interesse is van Chelsea. Dat zorgt ervoor dat Ajax in een zetel zit gedurende de onderhandelingen met Tottenham.

Poll

Verwacht jij dat Sánchez nog vertrekt naar Spurs?

(4643 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 16 augustus 2017 om 06:47
Morgen nog 7. Dan vijf ... en vrijdag is het rond. Lekker ... voor het weekend.

Ik hoor niks meer van Real en Mbappe?
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 augustus 2017 om 06:49]
Vind ik leuk
Tafkaz +4044
woensdag 16 augustus 2017 om 07:09
Afgehaakt voor Mbappe door salariseisen (12 miljoen netto)
Vind ik leuk
Feye1908 +6597
woensdag 16 augustus 2017 om 07:10
Real ziet toch van Mbappe af vanwege diens buitensporige salariseisen? Als het goed is gaat hij naar PSG.
Vind ik leuk
5697956 +1550
woensdag 16 augustus 2017 om 10:37
Ze willen nu M'Beppe uit Snits (Sneek).
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 augustus 2017 om 10:37]
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 16 augustus 2017 om 13:06
Voor de massages? ;p
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 07:22
Ik hoop dat het alsnog Door gaat inderdaad :0)
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 08:11
Dan heeft Overmars toch geluisterd naar Ron Jans. Zal wel op 45.000.000 uitkomen.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:18
Mag hopen dat je dat niet echt denkt!
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:38
Dat was cynisch bedoeld richting de mensen die dachten dat Sanchez tussen de 60 en 85 miljoen op ging brengen.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:42
Lastig he, cynisme te herkennen....?
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:51
Vind het al knap dat je het kan spellen.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:53
Ach ieder zijn kwaliteit.....
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 16 augustus 2017 om 13:07
Haha ja dan geef ik jullie een nog grotere kans voor het kampioenschap.. :-(
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:35
Sanchez is akkoord met Tottenham.....Gaat Ajax nu beslissen dat hij naar Real of Chelsea gaat omdat die meer gaan bieden?
Vind ik leuk
Sil95 +4255
woensdag 16 augustus 2017 om 09:43
Die kans is groot en best te begrijpen ook. Ajax wilt Sanchez gewoon niet kwijt. En als hij dan toch vertrekt , dan maar naar de club die simpelweg het hoogste biedt.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 10:12
Even voor de romantici hier: al biedt Real 500 miljoen, als Sanchez daar niet heen wil heen Ajax gewoon pech.
Vind ik leuk
Ginovanni +14616
woensdag 16 augustus 2017 om 10:24
Ja, maar het kan Tottenham toch heet onder de voeten worden waardoor de transferprijs 'wat makkelijker' opgevoerd kan worden.

Laat Ajax het toch nog maar even aanzien.;-).
Vind ik leuk
Sil95 +4255
woensdag 16 augustus 2017 om 10:25
Niks romantisch aan. Gewoon zakelijk redeneren. Ajax is zijn broodheer. Bovendien loopt zijn contract nog 4 jaar door. Ook heeft en had Ajax geen enkele noodzaak om hem te verkopen. De club mag doen wat het wil. De club beslist; de speler niet.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 11:00
Uiteindelijk beslist de speler
Vind ik leuk
Sil95 +4255
woensdag 16 augustus 2017 om 11:05
Daar geloof ik niks van. Ajax hoeft het onderspit niet te delven..
Vind ik leuk
Thobar +2675
woensdag 16 augustus 2017 om 09:47
Nee natuurlijk niet, maar Ajax bepaald wel dat er dan 50 mln betaald moet worden. Dat er meer gegadigden zijn betekent dat Ajax aan die prijs moet en kan vasthouden.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 10:16
En als Tottenham 45 biedt en hij alleen daarheen wil houdt het op voor Ajax. Dan houden ze hem, meld hij zich ziek vanwege psychische problemen en gaat hij volgend seizoen voor 30 miljoen. Of denk je dat er dan wel 50 miljoen betaald wordt voor een speler die een seizoen niet of amper gespeeld heeft.
Vind ik leuk
Sil95 +4255
woensdag 16 augustus 2017 om 10:34
Dat zou dan werkweigering zijn. Hij heeft een contract tot 2021 en zal dat gewoon moeten respecteren. Hij heeft zelf een contract tot 2021 getekend. Bovendien kan ik het me niet voorstellen dat hij zijn plekje in de Colombiaanse selectie in gevaar wil brengen.
Vind ik leuk
Youri99 +5547
woensdag 16 augustus 2017 om 11:19
Doei WK 2018 dan.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 11:04
Denk je dat het Ajax een worst zal wezen waar hij heen gaat? Dat hij vertrekt staat wel vast nu. Hoogste bieder mag hem hebben lijkt mij. Een Chelsea of Real Madrid zal Sánchez niet weigeren.
Vind ik leuk
5697956 +1550
woensdag 16 augustus 2017 om 10:38
Het gaat ook vandaag weer over deze verschoppelingen.
Vind ik leuk
MCG +647
woensdag 16 augustus 2017 om 06:49
Gewoon afwachten. Als Real en Chelsea zich ermee gaan bemoeien, wordt de prijs alleen maar hoger.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 07:14
Vraag is alleen wil Sanchez wel naar Real, hij heeft bij de Spurs meer kans op speeltijd en is er contractueel al uit.
Nu betaald Spurs geen buitensporige salarissen want zelf Everton en Southampton betalen meer salaris.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 07:27
Dan zal Real meer salaris aan hem bieden en dan ziet de wereld er ineens heel anders uit.

Ik geloof namelijk niet dat Tottenham zijn droomclub is. De ponden doen het hem.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 augustus 2017 om 07:28]
Vind ik leuk
Youri99 +5547
woensdag 16 augustus 2017 om 11:20
Ramos word ouder, dus een jaartje banken en dan lekker met Varane centraal achterin. Das een centrale achterhoede om van te watertanden.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 11:22
Ik zou zelf ook die afweging maken. Hij zal daar echt wel voldoende wedstrijden krijgen en toch een wat hoger niveau dan Tottenham
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 augustus 2017 om 11:23]
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 08:11
Iedere speler wil naar Real als hij de kans krijgt
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 10:18
Nope
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 16 augustus 2017 om 13:10
Je moet ook realistisch zijn. Maar kan me best voorstellen dat je daar best wel een jaartje wil rondlopen. Zoiets als Cillessen bij Barca.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:19
Als sanchez hoord eat voor salaris hij krijgt bij real dan hast hij daar geeoon naar toe
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 16 augustus 2017 om 13:19
Ik zie hem daar over een aantal jaar wel spelen. Maar ik denk dat de Spurs een betere stap voor hem is. Sportief gezien.
Vind ik leuk
chicken +6162
woensdag 16 augustus 2017 om 06:49
Had gister is rond gemaakt mogen worden. We moeten zelf ook nog wat gaan aantrekken.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 07:11
Ja dat is het voordeel als je wat centen op de bank hebt, je hoeft niet te wachten met het aantrekken van een vervanger.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 16 augustus 2017 om 13:20
Er mag zeker wel een vervanger voor Sanchez gehaald worden... Ik betwijfel of dat gaat lukken.
Vind ik leuk
Feye1908 +6597
woensdag 16 augustus 2017 om 07:11
Volgens mij heeft Ajax geld genoeg om alvast een verdediger aan te trekken.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 16 augustus 2017 om 13:20
Nu nog de juiste vinden...
Vind ik leuk
Adje80 +2650
woensdag 16 augustus 2017 om 07:25
Ja slim beter gisteren 40 miljoen dan morgen 50 miljoen
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 08:40
Uhm... nou nee
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 16 augustus 2017 om 13:21
Liever kampioen!!
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 16 augustus 2017 om 13:19
Het is allemaal weer op het laatste moment...
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 06:50
Laat maar gaan , en trek snel een vervanger aan
Vind ik leuk
Maxidi +2729
woensdag 16 augustus 2017 om 07:05
Opeens bod van Real Madrid "BAMMM" 55.000.000, Adios Spurs...
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 07:09
Nee, die sturen een sms:
Veel succes in londen.
Vind ik leuk
Maxidi +2729
woensdag 16 augustus 2017 om 07:11
Mbappe, ik neem aan dat Davidson geen 12.000.000 salaris vraagt..
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 08:11
Hey Jan, je bent er weer vroeg bij.
Nee. dat succes wensen is niet echt een Spaanse eigenschap.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 12:20
ja, ik heb kleine kinderen... :)
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 16 augustus 2017 om 13:23
Hadden ze je weer losgelaten Jan?
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 13:46
O.K. Jan.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 07:09
barca zit te slapen... sanchez zou daar meteen basisplaats hebben, real heeft varane en ramos daar sws nog geen basisplaats en bij spurs wel basis, maar ik zou naar barca gaan als ik hem was en als ze zich melden natuurlijk
Vind ik leuk
Gabs +215
woensdag 16 augustus 2017 om 09:30
Barca zit al jaren te slapen sinds Bartomeu tot president is herkozen. Wat grappig is dat de Catalanen nu zitten te janken terwijl Joan Laporta hiervoor gewaarschuwd had gedurende de afgelopen verkiezing. Blindelings hebben de socio's op Bartomeu gestemd omdat de CL net gewonnen werd (mede door MSN in mijn ogen). Vanaf het moment dat Rossell, Bartomeu en hun puppets aan de macht kwamen werd er nu nul geïnvesteerd in La Massia. Resultaat? De selectie van Barca is verouderd en zit vol b-spelers! Ik vrees voor een Man United scenario wanneer Messi de 32 zal passeren!
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
woensdag 16 augustus 2017 om 07:13
Gewoon vasthouden aan die 50 miljoen.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 07:20
Gewoon afwachten Ajax , Ze kunnen nu al een verdediger aantrekken omdat er voldoende geld nog op de bank staat , Sanchez is begonnen met de verkoop naar Totenham Hotspur en Ajax zit inderdaad in een riante zetel en kan vragen wat het wil. Chelsea en Real Madrid zotten nu op het vinkenyouw en kunnen afwachten wat Ajax voor Sanchez wil hebben, 50 miljoen is niet teveel en Ajax heeft volkomen gelijk om af te wachten hoeveel er geboden gaat worden.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 07:20
Spurs zal wel aftikken voor 50M. Chelsea en Real drijven de prijs nog verder op.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 07:28
Het is sowieso een werelddeal voor Ajax!
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 07:41
Gewoon vasthouden aan de 50 mlj en anders komt het volgend jaar wel. Ik zou het geld stoppen in de jeugdopleiding wanneer het door gaat en voor het kopen van de grootste talenten in de wereld van rond de 16-18 jaar. Ajax moet juist niet gevestigde namen gaan halen en grote bedragen gaan uitgeven.

Puur de focus dus op talent en zorgen dat we in de wereld de beste faciliteiten voor de jeugd hebben. Het moet het wahalla worden van ieder talent en in nederland richten op jongere spelers.

Wat het gebrek aan ervaring betreft moeten ze zich richten op oud ajacieden die een ajax hart hebben. Dan gaat het wel om wereld top zoals, de jong (al iets te oud) Suarez of de mannen bij de Spurs. Die hebben wanneer ze rond de 30 zijn voldoende geld en die mogen bij Ajax van mij gewoon 2 mlj per jaar ontvangen.

Alleen op deze manier kunnen we nog in de toekomst een rol spelen in Europa want tegen het geld in de andere landen en de uitstraling kunnen we nooit op. Dit is samengevat het plan van cruijf in grote lijnen, maar ik vind dat ze langzaam van het plan aan het afwijken zijn.
Vind ik leuk
Johan.l +3960
woensdag 16 augustus 2017 om 08:26
Ik vind het een heldere en ook een goede visie, ik ben ook bang dat er weinig anders op zit om nog enigsins wat in de pap te brokkelen
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:25
In Nederland brokkel heb in de melk ;)
Vind ik leuk
Johan.l +3960
woensdag 16 augustus 2017 om 10:06
Even Google en de oplossing staat voor je. Het kan beide, jij de melk en ik de pap goed?
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 12:31
Prima oplossing
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 08:52
En dus nooit meer wat winnen. Ik weet dat klinkt pessimistisch maar (1.)
Zie jij een club iets winnen met meerendeels "kinderen"? Want (2).
Noem eens 3 spelers (van wereldtop Ajax) die op 30 jarige leeftijd "genoeg geld en prijzen" hebben binnengesleept en naar Ajax terug wilden.

Ik ken ze niet en zie ze (op die leeftijd) ook niet komen. Niet van het kaliber wereldtop. Wan dan ben je met 30 nog vol op gewild (China, VAE).

Ik zie dat plan ons dus helaas niets anders dan een goede opleidingsclub met mooie faciliteiten maken. Je ontkomt er niet (meer) aan om ook geld te moeten spenderen aan een bepaald niveau van kwaliteit en ervaring.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:44
Het verbaast mij niets wanneer een Suarez nog twee jaar voor Ajax gaat spelen en ook bijvoorbeeld een Vertonghen. Ik heb het over dit kaliber.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 14:53
Dat wil ik eerst zien (dan geloven), daarbij zijn ze dan de 30 gepasseerd.

In wat voor tijdsbestek verwacht jij ze dan?
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 15:47
Ze zijn beiden 30 jaar dus over twee seizoenen zou mooi zijn, Alderweireld over 4 jaar, eriksen over 6 jaar, etc. Ik zeg niet dat het gaat lukken maar zou hiervoor gaan. Klaassen of blind mogen wat mij betreft ook na een aantal jaar
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 augustus 2017 om 15:50]
Vind ik leuk
dhrwobo +8837
woensdag 16 augustus 2017 om 07:43
Real? En dan Varane of Ramos op de bank? Denk het niet
Vind ik leuk
Morris +14451
woensdag 16 augustus 2017 om 07:45
Er is geen tijd om te wachten. Overmars moet spelers halen.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 07:53
En alweer zo'n paniekzaaier.. rustig man er is tijd zat
Vind ik leuk
Morris +14451
woensdag 16 augustus 2017 om 07:55
Paniek? Waar?

Spurs vertragen graag.
We hebben minstens 3 versterkingen nodig. Alle papieren rond krijgen kost tijd.
En Marc is al laat, wederom, dit seizoen.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 07:57
We zijn niet afhankelijk van het geld van de Spurs hoor en de papieren kunnen binnen 8 uur geregeld zijn.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 augustus 2017 om 07:58]
Vind ik leuk
Morris +14451
woensdag 16 augustus 2017 om 08:10
klopt.. mijn punt is: Overmars moet zich niet laten leiden door de Spurs. gewoon zijn werk doen. spelers halen.

dit stukje tekst suggereert dat Overmars rustig kan afwachten.

En papieren regelen in Zuid Amerika duurt geen 8 uur..
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 08:31
Dat ligt eraan wat je betaald (-: of denk je dat ze daar geen fax hebben?
Vind ik leuk
Morris +14451
woensdag 16 augustus 2017 om 08:33
dat hebben ze wel maar geen degelijke verbinding ;-)
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 08:37
Hebben ze wel hoor. Maar dat geeft niet. We hebben echt nog wel de tijd en geloof me de toppers komen echt niet naar Nederland .... ja misschien om op Schiphol over te stappen op een ander vliegtuig naar Spanje, Italië....

Komt goed
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 augustus 2017 om 08:37]
Vind ik leuk
Morris +14451
woensdag 16 augustus 2017 om 08:47
ik hou je eraan..
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 08:50
Is goed...
Vind ik leuk
Xtacy +282
woensdag 16 augustus 2017 om 08:01
Tijd zat, prima man... alweer 3 punten achter.

Wacht vooral met spelers aantrekken en t seizoen is alweer verloren.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 08:05
Hahaha kom op zeg. Er zijn nog 33 wedstrijden en dan direct HELP te roepen is erg slecht voor het vertrouwen voor je eigen spelersgroep. Wat denk je overigens zelf dan al die toppers zitten te wachten op Ajax??? Dan heb je lang onder een steen gelegen hoor. We hebben een prima elftal en moeten alleen iets in de breedte aantrekken,

Geduld
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:25
sanchez wilde naar ajax en Orejuela ook en er komen er meer.
wat geen toppers? dan wil ik wel steeds 50 miljoen vangen voor onze spelers
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 07:51
Ik zeg 60 miljoen
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 08:04
Ik geef Overmars groot gelijk dat ie gaat voor die 50 miljoen. Die Levy van Spurs is een gluiperd waar het gaat om fair zaken doen. Heeft Sanchez helemaal gek gemaakt en zet de speler op allerlei smerige manieren op tegen z'n huidige werkgever Ajax. Hij denkt dat ie God is en het wel even bepaald waar Ajax genoegen mee moet nemen. Gewoon wachten op bod van Real of andere club en Sanchez de mededeling geven dat ie z'n werk moet gaan doen of anders het risico loopt dat ie de komende 4 jaar z'n carrière naar de klote helpt. Nu duidelijke boodschap afgeven naar Spurs en vooral Sanchez.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 08:15
Heeft de altijd hier bekritiseerde Henk Spaan toch gelijk.....
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:26
helemaal goed gesproken
Vind ik leuk
Wouta80 +279
woensdag 16 augustus 2017 om 08:08
Madrid biedt gewoon 50. Let maar op!
Vind ik leuk
vivaldi +1395
woensdag 16 augustus 2017 om 08:16
Ik denk dat het bod van Madrid realistisch zal zijn ten opzichte van Sanchez, ongeveer 50 a 60 millioen. Dus Spurs kan het dan vergeten, want bij Madrid
betalen net zoveel salaris als bij Spurs. Alleen als Spurs met een beter bod
komt hebben ze een kans. Maar dhr.Levie wacht tot het laatste moment.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 08:30
Levy kan voor mijn part wachten tot ie een ons weegt.
Vind ik leuk
Leffe +919
woensdag 16 augustus 2017 om 08:21
Weg gaat die dus.,, ist niet in Euro,s of Dollars of Ponden, weg gaat hij dus, hoop dat het Chelsea wordt, kan die zo weer verhuurd worden naar een andere club.
Vind ik leuk
vivaldi +1395
woensdag 16 augustus 2017 om 08:22
Ajax kan in tussentijd Hoogma uit Duitsland halen als vervanger.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 08:26
Ik hoor net dat Arsenal zich ook al heeft gemeld dat zou nog verstandiger zijn van Sanchez om daar heen te gaan.

Heeft hij gelijk een basisplaats
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 augustus 2017 om 08:44]
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
woensdag 16 augustus 2017 om 08:29
Die media is ook ongeloofwaardig als wat. De ene keer wil Ajax 40, nu weer 50. We zullen wel zien waar dit gaat eindigen.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 16 augustus 2017 om 13:27
Het schommelt aan alle kanten!!
Vind ik leuk
666 +5056
woensdag 16 augustus 2017 om 08:45
Gellukig vandaag ook weer Sanchez-gate.
Zal toch afkicken worden wanneer het eindelijk rond is.

Iemand bijgehouden welke bedragen de media ondertussen al allemaal heeft gegokt?
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 16 augustus 2017 om 13:29
En om het uur een nieuw topic....
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:13
Ik denk dat het Chelsea gaat worden!!
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:17
klassen dat geduld van Overmars.
Alleen bij aankopen mag dat sneller.
Hij weet dat hij goud in handen
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:18
Zijn er Al namen bekend als eventuele vervanger of gaan ze dat intern opvangen??
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:30
adelano pereira. Carlos Cuenca. Angulo.en nog een Braziliaan geloof ik.weet niet of ik de namen goed schrijf.
die eerste is een brazenliaan van 18 zou al rond zijn spits.die laatste ook braziliaan en cuenca en agulo columbianen
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:32
Je gelooft toch niet dat real en chelsea concreet zijn. Is alleen om de prijs op te drijven. Zou vandaag wel rond komen.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:52
Lekkere onderhandelingspositie hoor
Vind ik leuk
glenn +807
woensdag 16 augustus 2017 om 10:11
'' dit zorgt ervoor dat Ajax in een zetel zit''....citaat....klopt ...de enigeN die niet in die zetel zitten zijn alweer de fans die moeten toezien hoe Ajax ten onder gaat tegen een mini dorpsploegje dat dan nog goed afgeroomd is
Vind ik leuk
vinny99 +690
woensdag 16 augustus 2017 om 11:18
En gaat Overmars nog wat doen aan de andere posities in het team of kan hij niet multitasken.. Daar is ook nog genoeg werk voor hen aan de winkel..die passieve houding van Ajax jaar in jaar uit...Het is duidelijk... Bedrijfsresultaat staat boven kampioenschap.(al jaren)
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 16 augustus 2017 om 13:05
En toch hoop ik dat hij nog 1 jaar blijft.
Vind ik leuk
14forever +6829
woensdag 16 augustus 2017 om 13:21
Kom.op chelsea en.Madrid, open die portomonee.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 16 augustus 2017 om 13:31
Ik hoop dat hij blijft.
Vind ik leuk
14forever +6829
woensdag 16 augustus 2017 om 13:32
Hij mag lekker opkutte van mij.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 16 augustus 2017 om 13:36
Rustaaaagh!
Vind ik leuk
14forever +6829
woensdag 16 augustus 2017 om 14:11
Zal me best doen...
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 16 augustus 2017 om 14:16
Ik baal wel van deze situatie. Verliezen tegen Heracles. Je beste verdediger verliezen. Oke voor veel geld maar alsnog. Gaat geen gemakkelijk seizoen worden voor Ajax ben ik bang.
Vind ik leuk
14forever +6829
woensdag 16 augustus 2017 om 14:18
Geen vrees, fluitend worden we kampioen.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 16 augustus 2017 om 14:23
Ik hoop het. Maar ik ben er niet zo zeker van en ga dat ook niet meer van de daken roepen haha ;p
Vind ik leuk