In het kort: Heerenveen weken zonder Hahn, blamage Fenerbahçe in Europa League

In het kort: Heerenveen weken zonder Hahn, blamage Fenerbahçe in Europa League

donderdag 17 augustus 2017 om 21:45

Op de redactie van VoetbalPrimeur komen dagelijks honderden nieuwsberichten uit binnen- en buitenland voorbij. We pikken het meest interessante nieuws eruit, andere nieuwsfeiten verzamelen we in de rubriek 'In het kort'.

Heerenveen weken zonder Hahn
SC Heerenveen moet het de komende weken doen zonder Warner Hahn. De doelman raakte in het uitduel met FC Groningen tijdens het juichen geblesseerd aan zijn schouder, die uit de kom vloog. Onderzoek heeft uitgewezen dat de blessure dusdanig ernstig is dat hij de komende weken buitenspel staat.

Blamage Fenerbahçe in Europa League
Het wordt voor Fenerbahçe een hels karwei om zich te plaatsen voor de groepsfase van de Europa League. In Macedonië werd er met 2-0 verloren van Vardar Skopje. Gregory van der Wiel en Robin van Persie kwamen geen minuut in actie. De return wordt over een week gespeeld in Istanbul.

Flinke tegenvaller voor Bayern
Bayern München kan komende vrijdag tijdens de eerste competitiewedstrijd niet over Manuel Neuer beschikken. De doelman brak in april zijn middenvoetsbeentje en is daarvan nog niet volledig hersteld. Trainer Carlo Ancelotti laat weten dat Bayern geen risico met de Duitse doelman.

Plaats een reactie

fcu1997 +558
donderdag 17 augustus 2017 om 21:47
Toch zuur voor Hahn. Zo lang geteisterd door een zware blessure en vorig jaar eindelijk minuten gemaakt bij Excelsior. Nu weer bij een club die goed is voor zijn niveau en dan begint hij zo.. zuur.
Vind ik leuk
Moa +1632
donderdag 17 augustus 2017 om 21:48
Dit zal wel de eerste en de laatste keer zijn dat Hahn en Neuer samen genoemd worden.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:54
Was allang bekend dat hij tussen de drie en vijf weken er uit licht maar van der steen is een redelijke vervanger
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:55
Zit hem echt niet mee. Wat een pechvogel.
Vind ik leuk
Mo +7988
donderdag 17 augustus 2017 om 22:01
Fenerbache hahahahahahahahaha
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:26
Ajax hahahahahhahahahaha
Vind ik leuk
Basschot +1720
donderdag 17 augustus 2017 om 22:03
Positief voor Nederland en nu hopen dat Fenerbache niet doorkomt
Vind ik leuk
DubRtd +14916
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:18
Want Nederland haalt zo lekker veel punten?
Vind ik leuk
Basschot +1720
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:39
Nederland doet het momenteel ook zeer slecht.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:05
Bij Sofa score zat van Persie ook niet tussen de wissels?

... VdWiel ook niet trouwens.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:08]
Vind ik leuk
stollie38 +11872
donderdag 17 augustus 2017 om 22:17
Waarschijnlijk klaverjassen
Vind ik leuk
DubRtd +14916
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:23
Van Persie heeft zondag gespeeld.
Van der Wiel zit al 5 jaar niet meer bij selecties.
Behalve bij Danny Blind in de 2 belangrijkste interlands voor de EK2016
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:28
VdWiel las ik in t artikel. Speelt die al zo lang niet meer? Raar.
Waarom zat van Persie niet bij de selectie dan? Dan heeft hij waarschijnlijk wel heel weinig conditie. 20 minuten had dan toch nog wel gelukt?
Vind ik leuk
DubRtd +14916
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:33
Omdat ze van het weekend weer spelen en ze hem daar liever voor gebruiken?
Stonden wel meer spelers niet in de basis bij Fenerbahce die je daar normaal wel zou verwachten.

Dat die van der Wiel niet speelt is niet raar. Kan er namelijk geen klote van.
Die leek heel goed op het WK in Zuid-Afrika maar dat kwam omdat Kuyt aan zijn kant van het veld speelde en voor 3 man het werk deed.
Vind ik leuk
tikkietoe +2800
donderdag 17 augustus 2017 om 22:25
Een blamage van de Turken, maar ondertussen is PSV al uitgeschakeld en Ajax staat in eigen huis achter.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:48
VP maakt zoveel fouten in de artikelen dat niemand het door heeft. Laatste zin: Trainer Carlo Ancelotti laat weten dat Bayern geen risico met de Duitse doelman.
Vind ik leuk
Guust +3696
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:23
Apart dat van Persie opgeroepen word voor Oranje, zit op de bank.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

In het kort: Heerenveen weken zonder Hahn, blamage Fenerbahçe in Europa League