Bosz laat zich uit over situatie Dembélé: Wat hij heeft gedaan is niet goed

Bosz laat zich uit over situatie Dembélé: "Wat hij heeft gedaan is niet goed"

vrijdag 18 augustus 2017 om 08:58

Peter Bosz durft niet te zeggen Ousmane Dembélé blijft. De vleugelspeler van Borussia Dortmund wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een transfer naar FC Barcelona.

"Ik heb geen idee hoe dit gaat eindigen", laat Bosz op een persconferentie weten tegen de aanwezige media. "Ik probeer me te focussen op de jongens die hier zijn, en dat is Ousmane niet", vervolgt de trainer over Dembélé, die onlangs door de club werd geschorst. Dit gebeurde nadat de twintigjarige Fransman niet op de training verscheen.

"Ousmane is een goede jongen en een goede speler, maar wat hij heeft gedaan is niet goed", vervolgt Bosz, die vervolgens de situatie schetst wanneer Dembélé toch bij Dortmund blijft. "Dan moeten we gaan praten hoe we hem weer in gaan passen in het team."

FC Barcelona heeft een eerste bod op Dembélé gedaan, maar deze werd afgewezen door Dortmund. Het bod van Barcelona bedroeg naar verluidt 85 miljoen euro plus twintig miljoen euro aan bonussen, ver onder de vraagprijs van Dortmund van 150 miljoen euro.

Plaats een reactie

Niellie078 +20185
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:19
wat jij deed is ook niet goed , Ajax in de steek laten en opzadelen met allemaal ontevreden spelers .. klootzak
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:23
idd de grootste viezerik gaat over een ander wat zeggen !
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:37
hij moet helemaal niks zeggen over Dembélé idd ..
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:32
Hij wou een paar mensen weg hebben, Ajax wou dat niet. Je hebt een aanbieding van Borussia Dortmund op zak, dus waarom ook niet?
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:40
makkelijk praten als voor PSV bent hè?
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:42
Niet echt, wij zijn al uitgeschakeld in de EL. Jullie hebben nog kans.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:47
kans ? nou wij hebben geen kans hoor .. Rosenborg wisselde aanvallend en gelijk stonden we met de rug tegen de muur
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:54
De bal is rond, Niellie. We zullen zien
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:57
heb meer vertrouwen in Utrecht dat zegt genoeg.. had veel zin en vertrouwen in dit seizoen maar jij begrijpt wel dat dat helemaal weg is . droevig gewoon
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:22
Eigenlijk begrijp ik dat niet. Als je Ajax-supporter bent, draai je je toch niet weg omdat het minder gaat?
Vind ik leuk
Tim +1710
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:36
Ja lieve mensen let even goed op want Niellie078 heeft zijn werkgever wél zwart op wit gegeven dat hij nooit voor een ander bedrijf gaat werken, daarom vindt hij het ook zo raar dat Peter Bosz dat wel deed. Nu vindt Niellie078 Peter Bosz een stoute meneer en is hij een beetje gefrustreerd.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:39
doe niet zo stoer op internet.. mafketel moet je in mijn gezicht doen
Vind ik leuk
Tim +1710
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:53
Gezellig ouwe reus, ik ben in Amsterdam vanavond. Waar gaan we een vorkje prikken?
Vind ik leuk
United FC +12783
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:51
Haha hooligan ;p
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:43
Stel je eens niet zo aan man, als jij floormanager van een relatief kleine electronicawinkel was en de Media Markt benadert je voor een soortgelijke functie en een verviervoudigd salaris (als het niet meer is) dan laat jij je personeel ook in de steek hoor
Vind ik leuk
Adjab +275
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:56
Helemaal mee eens maar dan moet Bosz niet zeuren over Dembele, ik zou zeggen Petertje eerst eerst rustig in de spiegel kijken.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:58
Bosz goede trainert is het.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:16
Nu is Bosz ineens een verrader? En ze waren hem in Amsterdam, met name het onvolprezen technisch hart, helemaal zat. En bovendien een trainer in huis die het spelletje helemaal doorheeft. Die had het gepresteerd om met een erediviesie-waardig elftal tweede te worden in de Jupiler league. Gewoon doorgaan met lekker naief voetballen en het seizoen is over een maand naar de kloten.
Vind ik leuk
pos +4741
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:48
Beetje onzinnig om de situatie van Bosz te vergelijken met die van Dembele. Bosz heeft gewoon een andere keuze gemaakt in overleg uiteindelijk met Ajax maar heeft zich nergens ziek gemeld.

Ajax is toch zelf schuldig aan het zeer wazige beleid op gebied van transfers en scouting.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:52
Bosz altijd al een vreselijke vent gevonden toen die nog speler was bij Feyenoord en helemaal toen die coach Was van Ajax
Vind ik leuk
Ealanta +120