Kassa bij interlanddebuut in Amsterdam: opa van talent kan 20.000 euro opstrijken

    Kassa bij interlanddebuut in Amsterdam: opa van talent kan 20.000 euro opstrijken

    donderdag 22 maart 2018 om 20:36

    De opa van Lewis Cook kijkt vrijdagavond ongetwijfeld met bovengemiddelde belangstelling naar het oefenduel tussen Nederland en Engeland. Wanneer de jonge middenvelder van Bournemouth namelijk in actie komt tegen Oranje, kan zijn grootvader 20.000 euro bijschrijven op zijn rekening. 

    Toen de 21-jarige Cook in 2014 doorbrak in het eerste elftal van Leeds United, ging zijn opa een weddenschap aan met bookmaker William Hill. Hij wist namelijk zeker dat zijn kleinzoon binnen tien jaar ging debuteren in de nationale ploeg van Engeland.

    De opa van Cook zette zo'n 700 euro in. Zijn vertrouwen in de sierlijke middenvelder wordt nu waarschijnlijk dubbel en dwars terugbetaald. Als Cook inderdaad in actie gaat komen, levert dat zijn opa een kleine 20.000 euro op. Dat meldt The Daily Mirror

    Cook werd in 2017 al eens geselecteerd, maar toen kwam het nog niet tot een officiële cap. De rechtspoot maakte in 2016 de overstap van Leeds naar Bournemouth. Namens The Cherries kwam Cook dit seizoen 26 keer in actie. 

    Wilshere haakt af
    Jack Wilshere komt vrijdag sowieso niet in actie tegen het Oranje van bondscoach Ronald Koeman. De middenvelder van Arsenal kampt met een knieblessure en is niet mee afgereisd naar Amsterdam. Bondscoach Gareth Southgate heeft verder bevestigd dat Jordan Pickford (Everton) in de Arena op doel staat. Liverpool-routinier Jordan Henderson is captain van The Three Lions. 

    Poll

    Wat wordt vrijdag de uitslag bij Oranje-Engeland?

    (1375 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rodajc +13844
    donderdag 22 maart 2018 om 20:38
    Wel lief.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12003
    donderdag 22 maart 2018 om 20:42
    Dat moet de engelse bondscoach die man wel gunnen, die wedstrijd gaat verder toch nergens over..
    Al laat hij hem 1 minuut invallen..
    Vind ik leuk
    John M. +4635
    vrijdag 23 maart 2018 om 00:59
    Handeltje: 10000 voor opa en 10000 voor de trainer.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +527
    vrijdag 23 maart 2018 om 01:38
    En of je beloond kan worden voor 1 minuut invallen. Zo kan het ook younes ;)
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2559
    donderdag 22 maart 2018 om 20:44
    Whaha super toffe opa!!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27126
    donderdag 22 maart 2018 om 20:44
    "Gefeliciteerd opa, wat een bedrag zeg, daar moet ik een hele week voor werken."
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    donderdag 22 maart 2018 om 20:53
    Zo lang;-)
    Vind ik leuk
    Mo +11372
    donderdag 22 maart 2018 om 21:20
    Een paar dagen zul je bedoelen
    Vind ik leuk
    stollie38 +18717
    donderdag 22 maart 2018 om 20:45
    That's another Cook. ;-)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25332
    donderdag 22 maart 2018 om 21:27
    Mooi verhaal van opa Lewis!
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14596
    donderdag 22 maart 2018 om 21:43
    Waarom zenden we gewoon niet Spanje - Duitsland, of Argentinië - Italië, of Frankrijk - Colombia uit? Lijken mij veel interessantere wedstrijden.
    Vind ik leuk
    ValenciaFc +652
    donderdag 22 maart 2018 om 22:40
    Nationalisme
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 maart 2018 om 02:19
    Omdat ons eigen Nederlands elftal speelt. Beetje vreemde vraag, zelf ben ik erg benieuwd naar de tactiek van Koeman. Het zou pas vreemd zijn als een van de andere bovenstaande wedstrijden zou worden uitgezonden. Denk je bijvoorbeeld dat in Cyprus hun nationale elftal niet uitgezonden wordt terwijl er wellicht interessantere potten worden uitgezonden???
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kassa bij interlanddebuut in Amsterdam: opa van talent kan 20.000 euro opstrijken