'United niet mee in geweld PSG: 45 miljoen salaris, transfersom 300 miljoen'

'United niet mee in geweld PSG: 45 miljoen salaris, transfersom 300 miljoen'

Gepubliceerd: maandag 18 juni 2018 om 17:09ma 18-06-2018 om 17:09

Twee clubs zijn in de race om Cristiano Ronaldo over te nemen van Real Madrid. Paris Saint-Germain en Manchester United hopen de Portugees binnen te hengelen, meldt althans SportMediaset.

Ronaldo zaaide na de gewonnen Champions League-finale tegen Liverpool twijfels over zijn toekomst bij Real. De 33-jarige aanvaller is niet blij dat de door voorzitter Florentino Perez beloofde salarisverhoging uitblijft, waardoor PSG en United hun kans ruiken. Vooral de Fransen hebben veel over voor de komst van de wereldvoetballer van het jaar.

PSG zou Ronaldo zelfs al een jaarsalaris van 45 miljoen euro in het vooruitzicht hebben gesteld. Dat is beduidend meer dan de 21 miljoen die de Portugees in Madrid krijgt en vergelijkbaar met het inkomen van Lionel Messi bij FC Barcelona. Om Real te overtuigen denkt PSG aan een transfersom van liefst driehonderd miljoen euro, waarmee hij ruimschoots de duurste voetballer ooit wordt.

United kan niet mee in dat financiële geweld, maar Ronaldo heeft wel een verleden op Old Trafford en weet met manager José Mourinho een landgenoot aan het roer. Toch heeft Mourinho al een plan B klaar: Gareth Bale.

Poll

Blijft Ronaldo deze zomer bij Real?

(7966 stemmen)

Plaats een reactie

La Luz +591
maandag 18 juni 2018 om 17:16
Dan zou ik iig even een praatje gaan doen in Parijs, dat kan nooit geen kwaad...
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 17:22
Haha, ja ik ook. Al weten we allemaal dat dit lariekoek is. Deze transferperiode heeft PSG al 180 miljoen betaald voor Mbappé. Een transfer van 300m gaat de FIFA dus niet goedkeuren. Tenzij PSG hem eerst een jaar huurt met optie tot koop.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 17:23]
Vind ik leuk
Knorrenboef +1113
maandag 18 juni 2018 om 20:31
Of tenzij ze de Fifa omkopen. De Fifa schijnt open te staan voor zo’n constructie...
Vind ik leuk
GroenGeel +22
maandag 18 juni 2018 om 17:16
300 Miljoen voor een speler van 33 wordt steeds gekker
Vind ik leuk
Micha EL +1152
maandag 18 juni 2018 om 17:19
Wilde ik net zeggen.. In Nederland ben je dan al lang aan je voetbalpensioen begonnen.
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 19:33
Je ziet t verkeert. 300m voor een marketing machine. Voor de voetballer zullen ze het niet doen.
Vind ik leuk
Adje80 +9733
maandag 18 juni 2018 om 19:51
Dat geloof je zelf toch niet hé...die kopen hem echt wel voor zijn kwaliteit alleen 300 miljoen zou echt ziek zijn
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3251
maandag 18 juni 2018 om 20:39
Ik denk ook dat dat op plaats 2 komt
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 17:18
45 miljoen.....daar moet ik eerst over nadenken .
850.000 in de week......mmmm ik twijfel
[Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 17:20]
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
maandag 18 juni 2018 om 17:24
Wel bruto he, dus valt wel mee. En in Frankrijk kan hij de fiscus nog een keer proberen op te lichten.
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 17:26
Dan valt het tegen,ik zou dan 60 miljoen vragen
Vind ik leuk
AllAdIn +22456
maandag 18 juni 2018 om 17:19
Waarom niet gewoon die twee mietjes (Ronaldo en Neymar) ruilen?
Met beide bitches in één team gaat niet werken..
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 19:46
Mietjes? Bitches? Wie denk jij dat je bent?
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
maandag 18 juni 2018 om 20:26
Nou.... de ene is inderdaad een mietje.... als je je kapper naar je wassen beeld stuurt om het kapsel aan te passen.... of die andere een bitch is weet ik niet....
Vind ik leuk
Nummer Diez +3102
maandag 18 juni 2018 om 21:53
Ik Ronaldo draait het om maar een ding hij moet e zal meer verdienen dan zijn eeuwige rivaal waar hij al jaren een vol vat van frustratie is.
Àls hij morgen in plopsaland 1 miljoen meer kan verdienen dan de beste ooit gaat hij daar wel spelen.
Vind ik leuk
De Belsj +907
dinsdag 19 juni 2018 om 09:14
terwijl hij voetballend gezien niet eens in de buurt van Messi komt.
Vind ik leuk
AllAdIn +22456
dinsdag 19 juni 2018 om 10:14
Is gewoon mijn bescheiden mening hahahaa
Vind ik leuk
De Belsj +907
dinsdag 19 juni 2018 om 09:13
Kloothommels komt beter in de buurt!
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1063
maandag 18 juni 2018 om 17:21
Wanneer word Psg een keer aangepakt? Financial fair play me reet
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
maandag 18 juni 2018 om 20:27
Er zijn wel meer clubs die zich aan mogen sluiten....

Maar zolang de UEFA er wel bij vaart verandert er NIETS.
Vind ik leuk
AllAdIn +22456
dinsdag 19 juni 2018 om 10:13
Precies dat, money rules..
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
maandag 18 juni 2018 om 17:23
Blijft gewoon in Madrid en volgend jaar weer hetzelfde gezeik
Ik heb respect voor de speler Ronaldo, maar wat vind ik het een verschrikkelijk narcistisch wijf zeg.
Met z'n achterlijke spagaat met een hupje en z'n broek tot zijn Lies opgerold bij iedere vrijetrap.
Dat zijn dingen die hij doet om in de spotlights te staan niet om zijn prestaties te verbeteren
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 17:48
Hahaha.
Precies wat ik ook dacht.
Goeie voetballer.
Maar die Show eromheen.
Eng mannetje is het.
Vind ik leuk
reggie +2020
maandag 18 juni 2018 om 22:16
Hij zal wel een kleine plasser hebben, anders deed hij die broek niet zo hoog haha
Vind ik leuk
G.Kopf +4360
maandag 18 juni 2018 om 17:23
Die willen graag de CL winnen..
Beter dat ze dat geld aan ziektebestrijding geven of rechten voor de minderheid in moslim landen.
Vind ik leuk
popiejopie +2928
maandag 18 juni 2018 om 17:28
"rechten voor de minderheid in moslim landen"

Je snapt dat ze hiermee zichzelf in de vingers snijden ;)
Vind ik leuk
yuuup +10433
maandag 18 juni 2018 om 17:23
Echt walgelijk als je jezelf zo moet verkopen aan de hoogste bieder. En dan straks als één van de beste voetballers in Frankrijk in halflege stadionnetjes rondlopen. Gênant.
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
maandag 18 juni 2018 om 20:28
Dat van die halflege stadionnetjes valt dan ook wel weer mee.... het is geen Juup.....
Vind ik leuk
yuuup +10433
maandag 18 juni 2018 om 20:46
Oké maar het is toch geen podium voor spelers van dat kaliber?
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
dinsdag 19 juni 2018 om 13:15
Vind ik ook.... maar het geld zal veel goedmaken....
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 17:29
voor 10 procent van dat salaris kom ik er voetballen. Ik zou het wel weten als PSG ;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 17:30]
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 17:32
Bovendien laat mijn werkgever mij zeer waarschijnlijk voor veel minder dan 300 miljoen euro gaan dus ik ben een koopje!
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 19:35
Haha...
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
maandag 18 juni 2018 om 17:34
300 Miljoen Euro voor Ronaldo, Neymar naar Real dat kan met gesloten beurs lijkt me.
Vind ik leuk
Ale +5570
maandag 18 juni 2018 om 17:35
Bale? Hahaha met zijn centenbakkes.
Vind ik leuk
Argento8523 +7066
maandag 18 juni 2018 om 17:37
Die gaan toch niet 300 miljoen voor een 33 jarige Ronaldo uitgeven?

Blijft wereld klasse maar kom op
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 17:45
Serieus.

Ik geloof hier niet in.
Financieel zouden ze het zeker kunnen.
Maar eerlijk gezegd, geloof ik niet dat Ronaldo 300 miljoen waard is.
En eerlijk gezegd kan hij hooguit nog 2a3 jaar mee.
Dus ze zullen nooit iets terug zien voor die 300 miljoen.
Zo gek zullen ze nou ook weer niet zijn.
Aan Neymar en mbappa.
Daar kunnen ze nog genoeg aan verdien.


Maarja.
In deze tijden is alles mogelijk.
Dus ik zal ook weer niet raar op kijke.
Als cr7 daar in Parijs zit.
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
maandag 18 juni 2018 om 18:56
Noem hem aub geen CR7 dat is al net zo walgelijk als die roy donders pirouette van hem
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 19:24
Had geen zin meer om zijn volledige naam te schrijven Hahaha.

Maar je hebt zeker gelijk
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
maandag 18 juni 2018 om 20:11
Haha al goed pik
Vind ik leuk
Bossie020 +5943
maandag 18 juni 2018 om 17:46
300 Miljoen voor een speler van 33?
PSG is gek, maar zelfs voor hen zijn er grenzen.
Vind ik leuk
dreetje +1
maandag 18 juni 2018 om 18:01
Belachelijk
Vind ik leuk
City boy +382
maandag 18 juni 2018 om 18:06
Voor iedereen die zegt ronaldo is niet 300 mil waard (correct trouwens!)

Dat verdienen ze zo terug in ronaldo merchandise dit is een wereldberoemd voetbal icoon ze hebben die 300 mil terug in jaar 1
[Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 18:06]
Vind ik leuk
yuuup +10433
dinsdag 19 juni 2018 om 15:45
Wat vreemd dat de omzet van Real Madrid niet met 300+ miljoen is toegenomen in het eerste jaar dat Ronaldo daar speelde. Heeel vreemd.
Vind ik leuk
City boy +382
dinsdag 19 juni 2018 om 16:09
Ik geloof dat ronaldo toen nog niet 5 gouden ballen had meneer

En de markt is ook compleet veranderd waarom denk je anders dat hij toen voor 90 mil ging en nu voor waarschijnlijk rond de 300 (als hij uberhaupt een transfer maakt)
Vind ik leuk
yuuup +10433
dinsdag 19 juni 2018 om 16:26
Oke mannetje, speciaal voor jou. Afgelopen jaar was de recordomzet van Real 675 miljoen. Moet ik nog meer zeggen? Of heb je nog steeds niet door hoe belachelijk je uitspraak is? Om 300 miljoen te verdienen is een omzet van 675 miljoen zelfs verre van voldoende. Je praat poep!
Vind ik leuk
Vamos7 +10121
maandag 18 juni 2018 om 18:06
Jezus mensen tappen er na 10 jaar nog in dat Ronald weggaat en 10 jaar lang zou Ronaldo weggaan fake nieuws mensen fake nieuws.
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
maandag 18 juni 2018 om 18:58
Ronaldo is toch die gast waar jij een poster van hebt met een gat bij z'n achterwerk
Vind ik leuk
yuuup +10433
dinsdag 19 juni 2018 om 15:47
Inderdaad het is weer hetzelfde smerige spelletje om nog meer geld te graaien.
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 18:20
300 miljoen betalen voor een speler van 33.. tuurlijk gaat ie nog een paar jaar mee maar denk even na joh mafkezen
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
maandag 18 juni 2018 om 18:48
300 miljoen voor een speler van 33 jaar, wat een totale waanzin zeg!
Vind ik leuk
FSCeara +8905
maandag 18 juni 2018 om 18:51
Die 300 miljoen hebben ze er op een jaar uit aan wereldwijde verkoop van T shirts etc.
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
maandag 18 juni 2018 om 18:55
Dat zal best zo zijn, maar het blijft waanzinnig wat voor bedragen er omgaan in het voetbal. De UEFA en FIFA moeten hier echt snel iets aan gaan doen.
Vind ik leuk
FSCeara +8905
maandag 18 juni 2018 om 20:56
Dat gaat alleen nog maar gekker worden.clubs als Ajax profiteren toch ook nee van de gekte.
Iedereen dacht dat vroeger ook over de NBA en NFL en dat is na al die jaren nog steeds een gekkenhuis
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
maandag 18 juni 2018 om 21:01
De NBA heeft een paar jaar geleden veranderingen ondergaan naar een staking van de meeste teams.
Vind ik leuk
FSCeara +8905
maandag 18 juni 2018 om 21:41
Dat klopt maar nog steeds gaat het om behoorlijke bedragen.zo lang de clubs niets doen,de kleinere competities en er geen regels komen over aantal buitenlandse spelers zal dit niet gaan veranderen,helaas
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
maandag 18 juni 2018 om 21:43
Klopt, maar in de NBA is nu wel meer gelijkheid. Clubs uit kleinere landen moeten zich ook verenigen en de topclubs lekker laten zitten met hun CL.
Vind ik leuk
FSCeara +8905
maandag 18 juni 2018 om 18:51
Ik zeg gewoon ruilen met Neymar. Dat is een speler voor de toekomst. Momenteel is Ronaldo nog super maar heeft nog maar even voor de boeg.
Zou jammer vinden als hij vertrekt maar Real moet nu weer gaan bouwen voor de toekomst.Ik zou liever als het om Belgen gaat Mertens zien komen dan Hazard.
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 19:17
“Financiële geweld”

Dividendbelasting van 1.4 miljard weggooien is geweld.
Vind ik leuk
Stevan +0
maandag 18 juni 2018 om 19:50
Ronaldo heeft goede jaren bij Real Madrid gehad en alles gewonnen het wordt tijd voor een andere club
PSG is een goeie club en hij gaat er veel op vooruit qua salaris.
Vind ik leuk
Gilze +756
maandag 18 juni 2018 om 21:46
UEFA maffia

Geldwolven eerste klas
Vind ik leuk
Hugo59 +2156
maandag 18 juni 2018 om 22:12
300 miljoen voor een speler van 33 of zoiets???
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 13:01
Voor een mietje is dat veel geld kan die weer naar de kapper
Vind ik leuk
City boy +382