Feyenoord snijdt zichzelf thuis in vingers en is uitgeschakeld door AS Trencin

    Feyenoord snijdt zichzelf thuis in vingers en is uitgeschakeld door AS Trencin

    donderdag 16 augustus 2018 om 22:20

    Feyenoord is er niet in geslaagd om de 4-0 nederlaag tegen AS Trencin weg te poetsen. Dat het de Rotterdammers niet is gelukt, hebben ze volledig aan zichzelf te danken. In De Kuip werd het donderdagavond slechts 1-1.

    De supporters in De Kuip leken te krijgen waar ze vooraf op gehoopt hadden: een vurig Feyenoord greep Trencin vanaf de eerste minuut bij de keel en kon na drie minuten al twee kansen noteren. De ploeg van Giovanni van Bronckhorst kreeg via Eric Botteghin de zo gewenste vroege goal, maar binnen een minuut maakte Trencin gelijk via Antonio Mance, die vorige week ook drie keer scoorde.

    Feyenoord was niet van plan om het na de goal op te geven en ging opnieuw vol in de aanval. Het is de grote vraag waarom het de ploeg niet lukte om meer dan een keer te scoren. Robin van Persie kreeg drie kansen, net als Botteghin en Steven Berghuis, die voor de rust ontsnapte aan een rode kaart na een smerige overtreding waar de frustratie vanaf spatte. Daarna leek Jens Toornstra de 2-1 te maken, maar de bal werd door een verdediger van Trencin met de borst over het doel gewerkt. 

    Ook in de tweede helft was het eenrichtingsverkeer: Feyenoord viel aan, Trencin hield tegen. Het geloof verdween bij de Feyenoord-fans, helemaal nadat Van Persie de bal naast gleed, Botteghin in de handen van de keeper kopte en Tyrell Malacia op de paal schoot: de bal wilde er gewoon niet in. Het gaf Van Bronckhorst de gelegenheid om jongelingen Lutsharel Geertruida en Wouter Burger (officiële debuut) in te laten vallen.

    De wedstrijd bloedde dood en eindigde na 93 minuten spelen. Feyenoord moet voor de derde keer in een week tijd wonden likken en krijgt zondag tegen Excelsior de mogelijkheid om de boel om te draaien. De Europese hoop rust op de schouders van Ajax en PSV.

    Plaats een reactie

    BassieN +11262
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:21
    Gio out!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    Pas in de volgende zomer ;)
    Vind ik leuk
    Voebtal +5826
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:23
    Schaam je kapot Feyenoord... 1-5 einduitslag. Wtf.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 22:25]
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +485
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:25
    Feyenoord is het niveau van sturm graz
    Dan is 5-1 geen rare uitslag
    Vind ik leuk
    Sytz +3144
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:50
    Lekker uitlokken he. Ja wij presteren ruk, dat hoef je niet te vertellen hoor. Focus jij je nou maar op je eigen cluppie en kap met likes scoren. Dat moet overigens iedereen hier doen.
    Vind ik leuk
    Voebtal +5826
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:18
    Ruk is een understatement!
    Vind ik leuk
    Bocajuun +277
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:22
    Feyenoorders doen normaal niet anders! Goh wat een schik hadden ze na die 2-2 in luik em die 1-1 tegen heracles. Begin bij jullie zelf feyenoord daar is de meeste winst te halen! Gr uit utrecht
    Vind ik leuk
    Sytz +3144
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:25
    Kijk, ik zeg dit dus ook tegen mijn medesupporters.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:54
    agh wawa gelijk grote bek als 020 weer beetje draait typisch die klote arrogantie en daarom is het leuk als jullie steeds op je bek gaan en eind van het jaar weer niks hebben!! snap je
    Vind ik leuk
    AFFA +1524
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:16
    020....?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:17
    ja ajaks
    Vind ik leuk
    AFFA +1524
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:29
    Hè stakker ben je echt 48 jaar, nee toch, anders heb je het verstand van een pinda sjappie
    Vind ik leuk
    Bhj +1249
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:59
    hahahaha, wat een frustratie prachtig. Meteen weer op de arrogantie gooien. Heb je echt niks beters dan dat?

    Mooi dat jij het leuk vind als we eind van het seizoen weer naast de schaal pissen, of wij die nou pakken of niet, van mij mag Feyenoord de beker winnen hoor, doet me niets.

    Ik ben namelijk met Ajax bezig, niet met Feyenoord. Zal me een worst wezen als ze winnen, wel altijd leuk als ze verliezen moet ik zeggen. Komt met name door mensen zoals jij.

    Bedankt voor het lachen.
    Vind ik leuk
    129 +854
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:15
    Meer Marco! Meer meer meer! Reacties als dit zijn de slagroom op de taart.

    Snel weer thuis trouwens. Of ben je ook in de 75e minuut weggegaan. Hahaha!!
    Vind ik leuk
    AFCA-95 +37
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:46
    Nah lager nog 🤣🤣
    Vind ik leuk
    River ice +1274
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:25
    Kansloze reacktie zeker niet gekeken.
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +485
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:26
    Jawel en kansen zat maar je moet doelpunten maken om te winnen. Scherpte ontbrak gewoon
    Vind ik leuk
    River ice +1274
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:27
    Scherpte of geluk? 4 keer van de lijn, paal. Keeper paar fantastische reddingen. 27 kansen.
    Vind ik leuk
    Wilex +1078
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:30
    Kansen afmaken heeft ook met kwaliteit te maken.
    Vind ik leuk
    davidben +4600
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:36
    Schoten op doel 9 tegen 5. Staat op uefa site en wordt digitaal bijgehouden.
    Vind ik leuk
    River ice +1274
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:37
    Je kan me een hoop vertellen 5 schoten van trencin?
    Vind ik leuk
    davidben +4600
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:40
    Van de 7 in totaal
    Vind ik leuk
    Suomi71 +916
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:53
    Davidben, daar had Co nu een prachtige term voor: Scorebord journalistiek!! Kijk gewoon naar het aantal kansen om tot een goal te komen. Daar waren er heel veel van. Scoren is echter wel een kwaliteit. Scherpte voor de goal ontbrak ook. Eindstand, een triest resultaat.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 22:54]
    Vind ik leuk
    davidben +4600
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:59
    Prima, ze hebben goed gespeeld en veel pech gehad. Hopelijk gaat het komend seizoen beter.
    Vind ik leuk
    Voebtal +5826
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:21
    Van Persie zei het goed na afloop. Vandaag was Feyenoord beter, vorig week was de tegenpartij beter. Eindresultaat 1-5.. tegen een clubje likmeversie met een begroting van 2 miljoen. Wat een ongelooflijk grote afgang zeg.
    Vind ik leuk
    Jozef +36123
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:25
    Nou ja, of je nou gelijk hebt of niet: jouw versie ga ik niet likken hoor...
    Vind ik leuk
    Wong Ho +179
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:32
    door dit soort wanprestaties staat NL zo laag in de ranking en moeten we al die voorrondes spelen,schaam je Feyenoord, op de tv deden Jan Joost en co. of dit de normaalste zaak van de wereld is,als Ajax zich niet plaatst ,schreeuwen ze moord en brand,..maar ja.. is eigenlijk ook wel weer te begrijpen,want Adel verplicht nou eenmaal en van Feyenoord verwachten ze niet veel en is dit dus wel een normale uitslag.., toch blijft het jammer voor het Nederlandse Voetbal.
    Vind ik leuk
    Korm +33819
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:39
    Niet goed genoeg dus
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:41
    Scherpte dus, als je echt scherp bent, komt een bal niet op de paal, wordt een bal niet van de lijn gehaald, en heeft de keeper geen kans bij jouw schot.
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +461
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:38
    Scherpte of kwaliteit ? Maar nu is het klaar met Nederlandse clubs in EL ? Tenzij PSV of Ajax zich niet weet te plaatsen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:29
    Psv en ajax zijn al geplaatst voor europees voetbal
    Vind ik leuk
    Senn +7154
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:29
    Goed lezen
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1460
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:39
    Klopt ! Scherpte en kwaliteit ! Maar vooral o ook geen slimheid geen systeem en spelers die totaal uit vorm zijn. Trainer out !
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:26
    Leg je er nou maar bij neer...
    Vind ik leuk
    Fred Schuit1 +1924
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:26
    Jewel. Verleden week 4-0 en nu 1-1. Klopt toch?
    Vind ik leuk
    River ice +1274
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:28
    Je telraam werkt haha lekker bezig pik 😝
    Vind ik leuk
    Fred Schuit1 +1924
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:29
    Heb je daar een rekenmachine voor nodig?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:27
    ja leuk, een hoop kansen maar je wint niet eens. laat staan met de grote cijfers die nodig waren.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2466
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:29
    Juist !
    Vind ik leuk
    Baco1511 +1557
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    Volgende drama voor Feyenoord en NL is binnen. Gelijk spelen tegen deze ploeg, laten we het NL in europa maar noemen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 22:22]
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    Ja dat zal helpen. Dan winnen ze alle wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Bengelino +11229
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:23
    Co Stompe In!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 22:29]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21271
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:23
    Peter Bosz in
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:26
    Frank de Boer in
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3696
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:25
    Gio out en dan? Als er hier niet meer dan 3 keer wordt gescoord dan kan zelfs guardiola er niks van maken
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:35
    Idd van deze ploeg kan je niks maken. Had miss wel wat aanvallender mogen spelen, maar dan nog hadden ze het nooit gehaald. Van Persie is de enige die kan voetballen en Berghuis als hij zijn dag heeft, maar de rest is drama!
    Vind ik leuk
    Voebtal +5826
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:15
    Van Persie heeft vandaag bewezen echt een oude man te zijn geworden. Na elk klein sprintje was hij volledig op. Heb te doen met hem. Had ook echt moeten stoppen vorig seizoen. Begrijp me niet verkeerd ik heb altijd een zwak voor hem gehad. Maar het is nu echt op, over en uit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:13
    Wat mij opvalt is voornamelijk het grote verschil tussen van Persie en huntelaar. Rvp lijkt echt op zijn einde te zijn, waar huntelaar nog behoorlijk fit lijkt. Nooit de snelste geweest, maar 90 minuten lang sleuren en jagen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9043
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:57
    Van Geel is een van Persie fan, van daar.......lekker oud belegen.......na Boetius en Amrabat de beste aankoop ha ha
    Clasie wordt vast het nieuwe succes verhaal.....die is vast door van Geel aangekocht vanwege z'n mooie tatoeages.....
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +450
    vrijdag 17 augustus 2018 om 05:46
    Weet je wie out zou moeten..... van geel.. maar ook gio vindt ik een zeer zwakker schakel absoluut geen toptrainer...
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18923
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:26
    Feyenoord out! :o jammer..
    Vind ik leuk
    Pukstra +860
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:29
    Dan moet R van pers.ook out. Die mist alles. Gio mist gewoon een paar top spelers. En die heeft hij helaas niet tot zijn beschikking
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 02:24
    Eerder 3 paar
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9043
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:00
    Gio heeft nog nooit geklaagd over de malle aankopen van van Geel, vind ik wel klasse van Gio.
    Jammer dat het domme gedeelte van de Feyenoord supporters dit niet begrijpen en zien.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:32
    Lekkere supporter ben jij. Deze man heeft jullie een kampioenschap opgeleverd, omdat hij dhr Kuyt op de bank durfde te zetten. Meer krediet mag hij zeker krijgen. Van Geel is hier eerder schuldig aan.
    Vind ik leuk
    BassieN +11262
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:33
    Dat krediet heeft ie al verspeeld door één van de slechtste titelverdedigers ooit te zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:48
    Hij had deze zomer al afscheid moeten nemen eigenlijk, maar dat is niet gebeurd. Vind je dan niet dat jullie hem moeten steunen?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:42
    Kuyt op de bank was 1 van de betere beslissingen van Van Bronckhorst. Ben niet blij met Gio, maar dat deed-ie goed. Ook al denken mensen o.b.v. die laatste pot tegen Heracles dat het dé redder was. Nee, hij speelde die anderhalf jaar ervoor gewoon als een natte krant en verloor z'n draagvlak hiermee in de groep.
    Vind ik leuk
    Thobar +3991
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:16
    Feyenoord werd kampioen dankzij Kuyt en ondanks Van Bronckhorst (Kuyt op de bank zetten) dat is inmiddels toch wel duidelijk
    Vind ik leuk
    Sytz +3144
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:27
    Echt Kuyt was belangrijk, maar ook heel belabberd in het kampioensjaar. Toornstra was gewoon fantastisch. Als Gio Jens op de bank had gezet was je geen kampioen geworden.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9043
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:01
    Yeaahhhhhhhh ! 200% in de roos.
    Vind ik leuk
    poklane +4719
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:32
    Zou het woord "wisselen" in zijn woordenboek zitten?
    Vind ik leuk
    PRICE +33389
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:34
    Gio out weet ik niet,Van Geel mag ook wel eens zich zelf ten rade gaan
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:37
    Gio in!! Kan hij ze er zelf in schoppen...wat kan Gio hier aa doen dan?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9043
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:52
    Van Persie out
    Vind ik leuk
    Bhj +1249
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:56
    Lullen over Ajacieden die hun spelers uitfluiten en het zelf ook doen.

    Één van de meest succesvolle coaches in de afgelopen 40 jaar, op Bert van Marwijk na denk ik, de meest succesvolle en hij krijgt totaal geen krediet van de meeste, dat vind ik persoonlijk echt belachelijk. Een Feyenoorder in hart en nieren en hij heeft toch zeker wel wat opgebouwd. Ik zou bijna zeggen, Gio verdiend een klein standbeeld voor het nieuw te bouwen stadion.
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:21
    Hopelijk denken ze niet bij Feyenoord dat met een andere trainer alle problemen zijn opgelost.
    Als je ziet met wat voor materiaal er gewerkt moet worden en dan met name wat aangekocht wordt/
    De directie heeft geen visie en geen verstand van voetbal
    Je had net zo goed Gijp of Co Stompe daar kunnen zetten. Wat lijken deze twee trouwens toch op elkaar

    Vind ik leuk
    Voebtal +5826
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:24
    Mario Been heeft nog geen club. Jongen van de club, heeft ervaring en weet het altijd beter op tv.
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:28
    Laat hem daar dan blijven.
    Hoewel ze zoeken nog iemand voor de radio
    Vind ik leuk
    Arvin +3025
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:29
    Ja en is verantwoordelijk voor de 10-0, dus denk niet dat ze die met open armen zullen ontvangen, haha.
    Vind ik leuk
    PRICE +33389
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:35
    Mario draagt die 10-0 mee,dat gaat m niet meer worden bij Feyenoord
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9043
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:02
    Ha ha leuk !
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    Manmanman en wat een kansen. Alsof ze 11 Immers-en hadden opgesteld. Wellicht de beste pot die Feyenoord dit seizoen gaat spelen, maar van al die 100% kansen is er maar 1 ingegaan. 1 minuut later stond het alweer 1-1.... Misschien nog een wonder te noemen dat Feyenoord niet door is gegaan.
    Vind ik leuk
    River ice +1274
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:23
    Toch bizar zoveel kansen paal, 4x van de lijn gehaald een hele hoop kansen. Goed voetbal maarja 1 goal in 4 wedstrijden zegt genoeg
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +4833
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:26
    Goed voetbal? Niks van gezien. Er was inzet, maar het was technisch en tactisch gewoon heel slecht
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:27
    Amen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:32
    Sukkeltje , er waren zat prima uitgespeelde kansen bij. Dat ze er niet in gingen is een ander verhaal.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +4833
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:36
    Zielepootje, er waren wat momenten dat de bal goed viel waardoor er een kans ontstond
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:40
    Hahahahah wat een eikel ben jij, zo blind.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +4833
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:42
    Die speelt bij Ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:46
    Daar zijn we het over eens.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:51
    Veel kansen is iets anders dan goed voetbal. Voetbal met een idee i.p.v. opportunisme.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:00
    Ik heb het over uitgespeelde kansen, die waren er namelijk ook.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:01
    Dat is waar. Eigenlijk reageer ik met 'gebrek aan goed voetbal' op een andere reactie. Excuus.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:02
    Geen probleem:)
    Vind ik leuk
    AFFA +1524
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:20
    Hè eikel of sukkeltje die waren er niet.
    Vind ik leuk
    AFFA +1524
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:19
    Geen uitgespeelde kans gezien ,noem ze is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:13
    Malacia op Van Persie, Berghuis op van Persie, Clasie op Malacia.Ik vergeet er nog wel een paar,kijk de wedstrijd maar is terug. Je mag van alles zeggen over het missen van de kansen, maar uitgespeelde kansen waren er echt wel.
    Vind ik leuk
    AFFA +1524
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:50
    Ze zijn tenminste niet uitgespeeld die kansen daar zijn we het over eens
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +450
    vrijdag 17 augustus 2018 om 05:50
    Heeft eerder met trencin te maken... en als je kansen niet afmaakt zegt ook wat over jezelf dus....
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9043
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:04
    Zou die naam van jou niet wat zijn voor het nieuwe Feyenoord ?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:45
    Daar komt naast geluk toch mentaal wat bij kijken. Maar van echt killer-instinct was geen sprake, zelfs bij Van Persie niet.
    Vind ik leuk
    Mo +11355
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    9-3 had niet raar geweest.
    Vind ik leuk
    Voebtal +5826
    vrijdag 17 augustus 2018 om 04:13
    Best wel raar.
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +485
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    Trencin thuis altijd lastig
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5193
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:41
    Heracles thuis ook.
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +485
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:54
    Seizoen is nog lang. EL campagne niet meer;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:51
    Ben je een vrouw of doe je jezelf voor als vrouw?
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +485
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:34
    laatste keer dat ik keek hing er niet blanco.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    Afgang. Kan er niets anders van maken
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13358
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    In ieder geval niet verloren Feyenoord.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:47
    Jeeejjj (sarcasme) :'(
    Vind ik leuk
    Sytz +3144
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    Wat een kansen zeg, Legioen wel een ènorme 10. Prachtig hoe de ploeg werd aangemoedigd. Jammer dat er mensen eerder weggingen. Wel schrijnend dat je centrale verdediger je gevaarlijkste man is.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 22:26]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:27
    Tsja, jammer? Mag het?
    Vind ik leuk
    Sytz +3144
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:33
    Natuurlijk mag het, het is alleen wel jammer. Persoonlijk vind ik dat je tot de laatste minuut blijft. Dat doe ik altijd. Ik was er alleen eenmalig niet bij. Daarom ging het ook mis natuurlijk! ;)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:36
    Hehehe, dus jij bent de schuldige! ;-)

    Nee, ik blijf ook graag tot de laatste minuut. Maar heb alle begrip voor mensen die (iets) eerder weg willen, zeker als je er nog 5 in 10 minuten moet maken. Dat cultiveren van zgn. trouw vind ik soms echt te ver gaan.
    Vind ik leuk
    Sytz +3144
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:37
    Snap ik ook wel. Plus ik wordt ook altijd gillend gek als ik 45 minuten sta te wachten om uberhaupt te parkeerplaats af te rijden.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:48
    Ik kan wel begrijpen dat je van het missen van al die kansen compleet wanhopig word.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:28
    10 minuten voor tijd naar huis...
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2466
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:30
    Doorpakken en verder kijken
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:35
    Weet je; ik vind het belachelijk dat we/ze nooit boos worden bij Feyenoord. De spelers mogen weleens de waarheid van de supporters horen. Uiteraard hoeft daar geen geweld bij gebruikt worden, maar de spelwrs mogen er wel even van schrikken.
    Vind ik leuk
    Sytz +3144
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:36
    Nouja, het gebeurd wel eens. Denk aan het maasgebouw een aantal jaar geleden. Ik denk alleen dat dit niet de oplossing is. Dat de spelers scherper moeten zijn is natuurlijk een feit.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:41
    Dat was volgens mij tegen het bestuur. We zijn trots op ons legioen (en terecht) in europa schsmen we ons kapot voor de hooligans (ook terecht) maar we zijn in het stadion niet kritisch genoeg. Tuurlijk zit er nu ook een beetje frustratie bij mij, maar toch mogen de spelers weten dat als ze slecht spelen dat te horen krijgen van de supporters.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:41
    Helemaal met je eens! Laat ze maar een keertje de hele gifbeker opdrinken. Je hebt over fucking AS Trencin, hier moet je als Feyenoord zijnde in de Kuip minimaal 3-0 van winnen.. zwakjes hoor.
    Vind ik leuk
    sphynx +1089
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:44
    Inderdaad, na uitgeschakeld te zijn tegen het TOP Oss van de Balkan - staan te klappen en zingen als een stel downies omdat ze het zo hard geprobeerd hebben. Leuk hoor, onvoorwaardelijke steun, maar je bent uitgeschakeld tegen Harkemase Boys. Er moeten koppen rollen
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:50
    Zo mee eens! Ik vind het altijd mooi als het stadion vol zit en erger me dood bij andere clubs als het niet vol zit omdat de resultaten niet naar behoren is, maar wat jij zegt ingrijpen!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:51
    Eens, een striemend fluitconcert is soms wel eens nodig. Hoeft echt niet bij elk tegendoelpunt maar dat het na 45 minuten nog 1-1 staat met zoveel kansen, daar mag je als publiek toch wat van vinden lijkt me. En is ook een signaal dat er iets moet veranderen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:56
    Amen! Soms teveel bezig met andere clubs, wat ook menig supporter van andere clubs bij Feyenoord doen hoor. Ga maar eens eht kritisch kijken naar het eigen voetbal. Sterker door strijd. Moet het wel geleverd worden door de spelers en moeten wij niet klappen als het niet gelukt is!
    Vind ik leuk
    AFFA +1524
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:22
    Ook lang niet uitverkocht, en er gingen nog wel een paar eerder weg.
    Vind ik leuk
    Bengelino +11229
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    ze dachten 18 seconden dat ze het gingen halen
    Vind ik leuk
    Sytz +3144
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:51
    Een schitterende 18 seconden. Gevolgd door heel veel pijn.
    Vind ik leuk
    poklane +4719
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    Bij deze eis ik namens Feyenoord het wereldrecord gemiste kansen op.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    Kans na kans na kans na kans. Gaat echt niet goed daar.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    Play-offs Europa league:

    Kampioenenroute:

    Olimpija Ljubljana (SVN) v Spartak Trnava (SVK)
    APOEL (CYP) v Astana (KAZ)
    Rosenborg (NOR) v Shkëndija (MKD)
    Dudelange (LUX) v CFR Cluj (ROU)
    Suduva (LTU) v Celtic (SCO)
    Sheriff (MDA) - Valur (ISL) v Qarabag (AZE)
    Malmö (SWE) v Midtjylland (DEN)
    Torpedo Kutaisi (GEO) v Ludogorets (BUL)

    Normale route:

    Sigma (CZE) v Sevilla (ESP)
    Sarpsborg (NOR) - Rijeka (CRO) v M. Tel-Aviv (ISR)
    Gent (BEL) v Bordeaux (FRA)
    Partizan (SRB) v Besiktas (TUR)
    Rapid Wien (AUT) v Hajduk Split (CRO)
    Apollon (CYP) v Basel (SUI)
    Rangers (SCO) v Ufa (RUS)
    Atalanta (ITA) v København (DEN)
    Zenit (RUS) v Molde (NOR)
    Trencín (SVK) v AEK Larnaca (CYP)
    Genk (BEL) v Brøndby (DEN)
    Olympiacos (GRE) v Istanbul Basaksehir (TUR)-Burnley (ENG)
    Zorya (UKR) - Braga (POR) v Leipzig (GER)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 22:28]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:29
    En dat kan zo maar betekenen dat de Oostenrijkers verder uitlopen en de Denen ons overlopen.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3558
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:22
    Je weet toch wel dat er maar één Oostenrijks team door is, hé? En dat ze maar één team in de CL play-offs hebben. Nederland staat er beter voor dan hun. Denemarken is ons trouwens al overlopen, dat je het weet. CL-plaatsing voor PSV en/of Ajax zou Nederland al een stuk beter doen.

    Griekenland is ook een gevaarlijke, die nog twee in de CL-play offs heeft en één in de EL play offs.

    Hier de huidige stand:
    https://www.football-coefficient.eu/
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 08:23]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:18
    Dank, heb ik ook gezien. Het wordt interessant met Oostenrijk. Ook zij hebben nog twee teams die Europees voetbal spelen. De emarken en Griekenland nog drie, Tschechien nog vier, evenals Turkije overigens. Die zijn aan een flinke buffer aan het bouwen tussen plek 10 en 11.
    En nu kunnen we heel veel 'als, als, als' roepen. Resultaten uit het verleden .. laat Ajax en PSV eerst maar eens de groepsfase CL bereiken.
    Het voetbal van de Denen is niet om aan te zien, althans dat van Kopenhagen gisteren. Maar ze trekken de boel wel in twee wedstrijden maar zich toe. Salzburg en Rapid zijn eveneens stugge ploegen. We zullen het meemaken maar de resultaten van AZ, Vitesse en Feyenoord zijn gewoon belabberd.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2421
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:35
    Is dit jou voorspelling of is dit al geloot?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:35
    staat al vast
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2662
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    Eigenlijk Trencin gewoon terecht door
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29876
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    Vilhena verpatsen.

    Larsson terug naar friesland sturen.

    Gio out!

    Next!
    Jammer.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13358
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:26
    Dit help helemaal niets.
    van Geel out zou beter zijn voor jullie.
    Dan maar opnieuw beginnen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29876
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:28
    Die ook ja...
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2466
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:31
    Jammer van vandaag
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29876
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:39
    Niet leuk,maar ach we zijn het gewend
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2466
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:43
    Hoe nu verder volgens jou ?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29876
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:44
    Van gastel voor de groep zeg ik zo...
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2466
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:47
    Zo heb ik 't nog niet bekeken broeder Smith ,misschien wordt dat wat inderdaad ik wens jou en Feyenoord ,en de normale feyenoorders ,dat is wel de meerderheid
    Vd feyenoorders hier ,het beste .👍🏾
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 22:49]
    Vind ik leuk
    sphynx +1089
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:00
    nee joh, gewoon hele nieuwe technische staf.

    van gastel is ook zon laffe hond
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    Het had gekund. Maar wat een onkunde voor de goal.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:23
    Hoeveel kansen heb je nodig om toch uit de EL te vliegen? Sterk gevochten maar geen rendement.
    Vind ik leuk
    Sytz +3144
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:24
    8 100% kansen
    6 die gemist kunnen worden

    een schatting.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:32
    Er was geen moment rust aan de bal bij Feyenoord. Dat is een voorwaarde van goals. Jammer vooral omdat ze het het een week geleden hebben laten liggen.
    Vind ik leuk
    Lvdd99 +523
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:13
    Denk dat we met Jorgensen het gehaald hadden. Brengt toch veel rust in de aanval en samen met RVP en Berghuis hadden ze het kunnen doen. Hoop dat Feyenoord hier de positieve dingen uithaald en zo door blijft gaan. Er is een gebrek aan kwaliteit, dat moet dan maar gecompenseerd worden met instelling.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:26
    Wellicht. Hoewel Jorgensen tweede helft afgelopen seizoen minder sterk leek.
    Maar grootste knelpunt is op dit moment het middenveld. Clasie kreeg amper ballen en deed niet mee aan de opbouw, Toornstra mist handelingssnelheid en Vilhena trekt veel te veel naar binnen (net als Samba-Sam overigens).
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 23:37]
    Vind ik leuk
    Lvdd99 +523
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:31
    Helemaal mee eens. Clasie moet voor de verdediging blijven als Feyenoord aanvalt. Kan altijd weer als aanspeelpunt dienen als het te druk is in ‘the final 3rd. Echter zie ik liever dat Sam meer naar binnenkomt en Malacia/Haps erover heen komt. Zo dient Larsson meer als een soort 10 en dan samen met Van Persie/Toornstra kan dat denk ik voor veel gevaar zorgen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:40
    Dan moet Malacia om te beginnen aan zijn passing werken. Verder vind ik dat we alleen maar met opkomende backs moeten blijven spelen als we in de zone gaan verdedigen ipv de backs constant het veld op en neer te laten rennen omdat ze hun man moeten blijven dekken.
    Vind ik leuk
    Lvdd99 +523
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:26
    Ja mee eens. Zoals Kroatië het had met Vrsjalko die de hele rechterkant domineerde en Rebic die telkens naar binnen trok lijkt me ideaal voor Feyenoord, maar dan op links. Mee eens dat Malacia voetballend nog wel wat sterker kan, maar daar heeft ie nog tijd voor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:06
    Dan maak je inderdaad mogelijk beter gebruik van Larsson's techniek. Die kerel speelt op een eiland en krijgt snel het verwijt dat ie slechts het speelt omdat hij niet hard genoeg werkt. Als je zo'n type speler binnenhaalt moet je hem ook op zijn sterke kanten inzetten. Dat zou met Malacia/Haps kunnen werken. Grappig overigens dat Ten Hag hetzelfde probeert met Mazraoui. Hoeveel variaties op hetzelfde thema kun je bedenken ;-)
    Vind ik leuk
    Lvdd99 +523
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:15
    Haha inderdaad. Barca gebruikt hetzelfde concept ;p
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:23
    Wat een dramatische avond. Hoeveel kansen moet je krijgen om er iets van te maken.
    Het is misschien wel erger dat je mensen kwartier voor tijd al naar huis zien gaan. Teleurstelling is begrijpelijk, maar je hoort je club juist nu tot laatste seconde te ondersteunen.
    Heel apart en hopen dat dit Feyenoord de weg omhoog snel weer vind.
    3 topclubs die uitmaken wie er kampioen wordt zoals vroeger.
    Vind ik leuk
    Sytz +3144
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:25
    Eens dat het vreemd is. Maar wel prachtig dat het Ynwa toch uit volle borst wordt meegezongen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:29
    Is natuurlijk ook een prachtige club met hondstrouwe aanhang. Die verdienen meer.
    Vind ik leuk
    Sytz +3144
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:34
    Kijk is, mooie reactie man!

    Nu maar juichen voor de overige Nederlandse clubs in Europa! :)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:37
    Voor Feyenoord heb ik altijd respect. Ik ben voor Ajax, maar mis de ouderwetse klassiekers.
    Clubs die mekaar opkrikken naar hoger niveau.
    Vind ik leuk
    Sytz +3144
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:38
    Precies daarom was twee jaar geleden zo mooi, het leek even of we konden aansluiten. Nou, dat is weer uitgesloten ben ik bang.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:40
    Dat is denk ik voor iedere club geldig en bij Feyenoord zijn er wel veel weg gegaan en toch niet echt versterking gekocht.
    Maar denk dat het zeker wel weer goed komt en hopen op betere tijden.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29876
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:41
    Chapeau vent!
    Vind ik leuk
    Kockkie +8
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:23
    Blamage, shame on you!
    Vind ik leuk
    munkikiii +1652
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:23
    Man man die berghuis wat een knakworst die vindt zichzelf goed voor oranje hahaha en over Larsson nog maar te zwijgen
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:29
    Toornstra dan pfff, helemaal over.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2466
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:32
    Eerlijk
    Vind ik leuk
    BariAFCA +199
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:23
    Neem dan nog op een waardige manier afscheid van europa met in ieder geval een overwinning. Zelfs dat is teveel gevraagd. Prima bijgedragen aan coeeficient! Hulde!! Man man man
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:48
    Erger nog, Gio die dit probeert goed te praten met dat hij zijn team niks kan verwijten vanavond, dat ze er alles aan gedaan hebben. Kom op zeg dat is toch een lachertje?
    Vind ik leuk
    Lvdd99 +523
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:35
    Dus jij vindt niet dat de spelers er niet alles aan hebben gedaan? Ik weet niet hoor, maar ik heb Feyenoord in tijden niet met zo veel pit en strijdlust gezien. Met wat meer geluk en ik geef toe, wat meer scherpte, had het 11-2 ofzo geworden.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:46
    Als dit betekent dat Feyenoord er alles aan gedaan heeft, is dat toch wel een beetje triest? Ik vond zelf dat Feyenoord de scherpte niet hadd om echt de goals te maken. Je weet dat je er minimaal 4 moet maken, je hebt kansen te over. Ligt het dan aan de druk of?

    Feyenoord heeft zich toch echt zelf in de boot gedaan. Natuurlijk ontbreekt er wat geluk. Maar dat geeft nog geen reden om gelijk te spelen (en te verliezen) tegen een club dat een kleinere begroting heeft dan FC Emmen?
    Vind ik leuk
    Lvdd99 +523
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:29
    Ik zei toch ook dat ik toegaf dat het ook ontbrak aan scherpte? Dus daar zijn we het over eens.

    Het geeft zeker geen reden om gelijk te spelen vanavond, maar het blijft voetbal he. Ajax zou ook niet gelijk mogen spelen tegen Heracles en Manchester United mocht toen eigenlijk ook niet verliezen van Feyenoord. Dat is dan wel weer de charme van het voetbal, anders zou het ook weer zo saai wezen en hadden we niks te ouwehoeren ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:45
    Haha dat klopt, had er een beetje overheen gelezen maar we zitten wat dat betreft op één lijn.

    Wel dat het voetbal van de Nederlandse clubs schrikbarend achter uitgaat. Daarin tegen zorgt het wel voor verrassingen van zowel goede als slechte. In de Europa league kun je van bijna iedereen winnen maar ook verliezen, Ajax bewees dat wel weer 2 seizoenen terug. Helaas is op CL geen aanhaken meer, maar dat is verder ook geen schande als je kijkt wat voor geld er allemaal in omgaat ;)

    Goede avond verder!
    Vind ik leuk
    Lvdd99 +523
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:13
    Haha maakt niks uit :) ja, geldschieters zijn denk ik de enige oplossing. Niet dat ik dat zou willen, vind het wel prima zo. Nu blijft t altijd spannend. Als de Nederlandse spelers het in het buitenland goed doen, dan kunnen we op eindtoernooien nog wat presenteren
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:24
    Haha ja, alleen praat je dan wel over 10 jaar verder. Zie het Nederlands elftal momenteel niet echt kampioen worden de komende jaren.
    Vind ik leuk
    Lvdd99 +523
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:17
    Nee ja ik ook niet echt. Al ziet het er wel veelbelovend uit. Bijlow, Karsdorp, Tete, Van Dijk, De Vrij, De Ligt, Aké, Kongolo, Mazzraoui (als ie voor NL kiest), Frenkie de Jong, Bergwijn, Depay, Promes en nog wel wat die ik vergeet. Weg naar boven zou met deze gasten kunnen worden ingeslagen :)
    Vind ik leuk
    Nielsk +1157
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:23
    Jammer mannen. Doelpunt ging een overtreding aan vooraf, had niet mogen tellen. Ga je toch de rest van de wedstrijd anders spelen. Buiten dat, het zat niet mee vandaag. Had maar zo 8-3 kunnen zijn, wat een pech had Feyenoord
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8913
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:24
    Pech? Geen kwaliteit is dat
    Vind ik leuk
    Nielsk +1157
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:27
    Een hoop pech noemen ze dat, dus van Persie heeft geen kwaliteiten? Berghuis geen kwaliteiten? Als jij niet onder een steen geleefd hebt, erken jij dat het geen gebrek aan kwaliteit is. Een zelfverzekerd Feyenoord wint in Doetinchem met 0-3 met dit team, alleen moet dat zelfvertrouwen terug komen
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8913
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:29
    Van persie is over de top, berghuis vind zichzelf top. Zelfs zonder vertrouwen zou je van ons moeten winnen, dit feyenoord gaat komende weken erg lastig krijgen
    Vind ik leuk
    Nielsk +1157
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:32
    Dat klopt, dat zegt genoeg over de Graafschap maar nogmaals, dit Feyenoord is aangevuld met spelers en verliezen 1 basisspeler, als jij zegt dat afgelopen seizoen niet op basis van kwaliteit was (beker en 4de plaats met aan het eind een lange ongeslagen reeds), dan denk ik dat ik beter kan stoppen met praten tegen jou.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8913
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:34
    Doe dat, de beker verbloemde een 4e plaats van hetzelfde team dat kampioen werd
    Vind ik leuk
    Nielsk +1157
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:37
    Zonder onder anderen Elia, Kongolo en Kuyt, ben jij nou echt iemand die praat zonder verstand?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29876
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:40
    Karsdorp...
    Vind ik leuk
    Nielsk +1157
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:41
    Ook nog ja, Karsdorp, Kongolo, Kuyt, Elia. Zijn toch niet de minste
    Vind ik leuk
    Vakkie D +1474
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:54
    Hij is weer aan het haten joh, doet alsof hij enig verstand heeft van voetbal maar heeft de wedstrijd niet eens gezien.

    Feit is dat je vorige week verkloot hebt, heb hier wel potentie gezien waarmee we de weg omhoog in kunnen slaan
    Vind ik leuk
    Nielsk +1157
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:56
    Als het vertrouwen terug komt kan je genieten van dit team. Vooral als Jorgensen etc.. weer terug zijn... vraag me alleen af wat Toornstra er nog in doet, die mag wel eens banken voor Burger of Kokcu of Ayoub als hij weer fit is. Clasie moet wedstrijd ritme krijgen en dan komt t ook wel weer goed. Je ziet de oude Clasie steeds meer terug
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8913
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:06
    Ik haat geen enkele club btw....
    Vind ik leuk
    Vakkie D +1474
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:10
    Lees je eigen reacties terug. Je bent enkel aan het uitdagen. Het is gewoon sneu.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2033
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:45
    Deed van persie mee dan? En clasie? Berghuis had er af gemoeten met rood enz. wat een bijeen geraapt zooitje.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:30
    Over 2 wedstrijden gewoon niet goed genoeg. Scoren is ook een kwaliteit, maar helaas mocht, dat niet baten.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1157
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:32
    Met scoren heb je ook een tikkeltje geluk nodig en dat was wat onderbrak!
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +4833
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:50
    Niet alleen geluk ook kunde en dat ontbreekt bij te veel spelers. Die Larsson bakt er echt helemaal niks van
    Vind ik leuk
    Nielsk +1157
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:53
    Dan pak je gelijk de speler die voorbeeld is van hoe een speler zonder vertrouwen kan presteren, kenmerkend voor Feyenoord nu. Laat Larsson wedstrijden staan zodat hij vertrouwen krijgt en dan kijken we verder of die nog zo presteert. GIO is iemand die veel wisselt op linksvoor positie, dat doet geen enkele spele goed! Zag je wel met Rutte toen hij Vilhena steeds rouleerde, die bakte er toen niks van. Tijd later, speelt hij sterk en wordt hij kampioen...
    Vind ik leuk
    FCKip +592
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:23
    Altijd moeilijk die ploegjes uit oekieboekiestan.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29876
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:24
    Slowakije ligt in europa kip zonder kop.
    Vind ik leuk
    FCKip +592
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:26
    Dat maakt het verlies inderdaad minder pijnlijk. Slowakije staat bekend om het jarenlange geweldig hoogstaande topvoetbal. Elk jaar weer een winnaar van de Europa League komt uit Slowakije. Met de Premier League, La Liga, Bundesliga, Slowaakse eredivisie... de sterkste competities ter wereld.

    Dan snap ik dat het een wereld prestatie is dat ze toch nog 1-1 hebben gespeeld.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8913
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:23
    Zoveel kansen missen is gebrek aan kwaliteit! Wat een schande, 5-1 verliezen van 2 miljoen budget....
    Vind ik leuk
    Nielsk +1157
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:25
    Wat een domme reactie, gebrek aan kwaliteit. Een Feyenoord in goede doen had hier minimaal 5 doelpunten gemaakt en geen tegen gekregen, maar de eerste tik en de slechte wedstrijd tegen de Superboeren, geeft geen vertrouwen. De ploeg zonder vertrouwen, speelt niet lekker
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8913
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:26
    Dadelijk ga je het nog goed praten ook nog
    Vind ik leuk
    Nielsk +1157
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:27
    Wat wil je dat ik goed praat? Feyenoord had hier vandaag kunnen en moeten winnen maar het zat niet mee. Vorige week was een regelrechte blamage, dus wat wil je dat ik goed praat?
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8913
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:31
    Zondag nieuwe ronde nieuwe kansen, Suc6
    Vind ik leuk
    Nielsk +1157
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:39
    Thnx, verwacht dat de Superboeren helaas weer een aantal plaatsen zakt
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8913
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:04
    Natuurlijk, we moeten hele seizoen vechten voor wat er waard zijn! Maar begin is er
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:29
    Ik denk dat je wel wat kritischer mag zijn. Aanval was toch ook troosteloos? Ik denk wel meer dan 25 kansen gehad. Dan had je meer moeten scoren
    Vind ik leuk
    Nielsk +1157
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:30
    Dat sowieso, het was gewoon niet goed genoeg
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5732
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:23
    Misschien kan Feyenoord steun zoeken bij John Troost?!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29876
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:24
    Jij niet?
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5732
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:27
    Ja :))
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29876
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:24
    En ja.

    Legioen 😍😍😍
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:27
    Ja helemaal geweldig... Maar zeg nou zelf. Had je niet liever een iets minder publiek gehad en 5-0 gewonnen? Heel sympathiek allemaal, maar daar koop je geen moer voor...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29876
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:28
    Jep...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:24
    Niks bijzonders, precies hetgeen wat je van Feyenoord verwacht: dus 3 keer niks. Een team dat denkt dat het tot de top hoort, maar eigelijk middelmaat is in Nederland en een muis in Europa.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:24
    Schaam je ogen uit je kop. En nog klappen ook voor die snotneuzen. Misschien ligt daar wel het probleem en verschil tussen feyenoord en de andere 2 topclubs in NL. Prima, wat een mooie steun van het legioen. Het is gewoon zielig en genant om voor dat belabberde verwende elftal te gaan klappen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:24
    Het was in ieder geval beter dan vorige week. De aanval was wel tranentrekkend slecht. Zoveel kansen en slechts een doelpunt. Arme Van Persie. Die had ik een mooier einde van zijn carrière gegund.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:24
    Het legioen heeft niet gekregen wat het verdiende. Nu uithuilen en hopen dat het aankomend weekend beter gaat. Kan wel eens een heel donkere periode worden.
    Vind ik leuk
    Moonrock +931
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:25
    Sorry hoor, maar het blijft een afgang.

    Het publiek vermaakt, gaat het Perez?
    Vind ik leuk
    Aja020 +59
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:25
    Heb de wedstrijd niet bekeken. Maar aan dit te lezen had Feyenoord dus meer verdient ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 22:26]
    Vind ik leuk
    Nielsk +1157
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:29
    Veel meer, maar veel pech gehad. Veel kansen gehad, had maar zo 8-3 kunnen worden, maar zoals duidelijk, het zit ze nu gewoon niet mee
    Vind ik leuk
    Aja020 +59
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:33
    Jammer hopen dat het PSV en Ajax wel lukt door te komen. Broodnodige punten.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:39
    Ach, vorige week heb je het weggegooid. Niet vanavond.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1157
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:40
    Sowieso, verlies je daar met kleine marge kan je nog wat doen maar zei deze week al, dit maak je niet meer goed
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:43
    Had gekund en ze speelden niet best. Maar het zat inderdaad niet mee. Vanavond zegt meer over de tegenstander en de wanprestatie vorige week dan over de prestatie van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:32
    Feyenoord kreeg veel kansen, maar was vooral, omdat Trencin het spel wilde maken en eigenlijk veel te aanvallend speelde. Trencin heeft overigens over 2 wedstrijden dik verdiend gewonnen, want in de eerste wedstrijd was het 4-0, maar had ook wel 8-0 kunnen zijn en vandaag was het 1-1, maar had het ook 6-1 kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    Argentario +434
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:32
    Nee hoor
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:25
    Beschamend dit...
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2421
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:26
    Die lange van trencin op het eind kopt de vliegtuigen richting Rotterdam Airport uit de lucht , die keeper heeft 8 mensen op de tribune Knock out geschoten en van Persie had de schoenen verkeerd om aan. Kortom het was weer niets bij feyenoord
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 22:42]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:38
    Ja. Knack out.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29876
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:43
    Knack out 🤣🤣

    Knack is wel.een spel dacht ik.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:59
    :-)

    Echt, sommige reacties hier... Nog slechter dan het voetbalniveau van Feyenoord van de laatste drie potjes.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2421
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:16
    Nee hier op vp forumleden corrigeren op spelfouten op de late avond na zo'n wanvertoon trekt volle zalen...
    Wat een maffen joh die Rotterdammers. misschien als je alles of niets zingt kan het nog......
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:19
    Corrigeren op spelfouten kan altijd!

    Maar wat wil je eigenlijk zeggen? ;-)
    Waarom zijn Rotterdammers maf?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:26
    1e wedstrijd al. Als dit in Rotterdam geen gevolgen heeft, begrijp ik helemaal niks meer van het beleid bij Feyenoord!
    Vind ik leuk
    torinofc +176
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:26
    En Gio blijft lekker zitten want hij ziet het probleem niet in zichzelf ;)
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1615
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:55
    Wat moet een trainer nog Meer doen als ze het zelf niet afmaken? De hand van God heb je alleen bij Maradonna!
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5732
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:26
    Ja ;)
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1615
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:26
    Gestreden tot het einde, niks slachtbank of laten lopen. Kansen genoeg gecreëerd. Alles op de competitie en de beker. Als Ajax en PSV cl of el spelen zijn er voor jullie ook weer extra punten te sprokkelen. Ik heb iig genoten!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:48
    Leuke reactie! Ik baal ontzettend omdat er echt meer had ingezeten. Malacia één vd lichtpuntjes.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1615
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:54
    Das een speler waar ik ook erg gecharmeerd van ben. Al vanaf de 1e pot. Ja ach, Feyenoord bashen levert wel meer likes op, maar ben vooral voetballiefhebber. En voor alle gewoon gezellige fans vind ik het oprecht sneu.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:58
    Ik bash ook geen andere clubs Sommige opmerkingen kunnen grappig zijn maar een aantal gaan gewoon te ver.
    Ja Malacia is echt een fijne speler. Ook van Burger ben ik gecharmeerd..
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1615
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:06
    Burger helaas nog weinig zien spelen. Eigenlijk zouden jullie ook moeten investeren in jl. (sorry, dat keukenkampioen krijg ik mijn bek niet uit. Welke bezopen idioot dat bedacht heeft) Is goed voor de exposure en ontwikkeling. Maar zal hem in de gaten houden!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:09
    Dat neem ik Van Geel heel erg kwalijk. We zijn hierdoor heel veel spelers kwijtgeraakt. Gewoon een blunder.
    Ik noem het ook JL haha
    Vind ik leuk
    Vakkie D +1474
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:59
    Fijn om te merken dat hier mensen met meer dan 2 werkende hersencellen zijn, en bij enkele hier werken die 2 niet eens samen.

    Bedankt voor je sympathieke reactie en al het geluk gewenst europees
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:01
    Alleen een grondig gebrek asn scorend vermogen, zelfs bij Van Persie die 5 goede kansen om zeep hielp.

    En het publiek, mooi hoor de steun, maar na een tweeluik tegen Trencin met 5-1 verliezen dat mag niet. Het is net alsof ze iets hebben rechtgezet maar ze hebben weer geen enkel resultaat gehaald. Als dit niet genoeg kansen zijn om een wedstrijd te winnen, van wie ga je dan uberhaupt nog winnen dit seizoen. :(
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:03
    Ik houd ook mijn hart vast.....er is geen vertrouwen. Feyenoord moet actie ondernemen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:08
    Ik wil niemand ongerust maken maar hoeveel mensen hadden gezegd FC Twente die gaan niet.....

    Kijk nu waar ze zijn.
    Ik zag Van Persie praten met Fox en ik dacht, hoe is het mogelijk dat je uit deze wedstrijd een goed gevoel overhoud? Je speelt gelijk tegen een nietszeggende ploeg uit Slowakije nadat je meer kansen hebt verprutst dan ik op mijn vingers kan tellen.

    Punt is als je die neerwaartse spiraal ingaat, word het steeds moeilijker om eruit te komen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 23:09]
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18019
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:13
    Oh my God ik denk precies hetzelfde!!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:18
    Als we zondag niet winnen van Excelsior dan zijn de rapen echt gaar.

    Er waren tijden dat een ploeg met lood in zijn schoenen naar de Kuip gaat maar nu heb ik het als supporter.

    Ik weet niet meer wat ik moet verwachten... :O
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:27
    Ik vind het zeer jammer, maar aan de andere kant gun ik het dat Trencin ook wel. Die Moniz met zijn voetbalschoenen aan de zijkant aanwijzingen geven... Een echte trainer! En het mooie was ook dat Trencin wel probeerde te voetballen. Dat was ook wel de rede dat Feyenoord zoveel kansen kreeg, want Trencin gaf best veel ruimte weg en hebben te weinig kwaliteit om Feyenoord weer af te maken, maar wel meer dan de terechte winnaar over 2 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1944
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:27
    Lief Europa,
    Neem het feyenoord niet kwalijk.. ze kunnen er niks aan doen..
    feyenoord is het kneuzige broertje met een hoop beperkingen van de Eredivisie.. verder valt de Eredivisie best mee hoor..
    Alsjeblieft Europa denk niet dat alle Nederlandse clubs zo zijn als feyenoord! Dat zou niet eerlijk zijn.. er zijn er bij die wel kunnen winnen en niet een spits hebben die maar 70 minuten kunnen spelen..
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:31
    Hahaha, echt goeie. En nog foutloos gespeld ook. Hoe lang heb je hier op zitten broeden? ;-)

    En nee, anders NL clubs verliezen van de nummer vier uit Kazachstan. Of Kroatië en worden daarna kampioen.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1944
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:40
    Haha true, ik had er ook anderen uit kunnen pakken, maar het verschil in budget tussen feyenoord en Trencin is wel heel erg groot.. dat kan de directie van feyenoord toch eigenlijk niet accepteren.. als Ajax en PSV zich plaatsen voor de CL wordt het gat wel heel erg groot..
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:45
    Neuh, het gat met Ajax is sowieso al groot. Maar PSV is nog wel in te halen ook al kunnen ze dit jaar meer dan ooit binnen hengelen in de CL. Maar laat ze het eerst maar eens halen, voordat ze weer een speler (Locadia) moeten verkopen om de gemiste Europese gelden op te vangen.

    En stel dat Feyenoord zich wel had geplaatst voor de EL en Ajax en PSV beide voor de CL, was het gat (financieel) ook groot geweest.
    Vind ik leuk
    Caniggia +846
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:27
    Toppers vooral die Van Persie das echt wereldklasse dat druipt ervan af,3 kansen en niet een keer scoren terwijl je weet dat er 5 in moeten. gelukkig was Van Persie dat gewend met Oranje.Die waren er ook meestal net niet.Die Berghuis is gewoon een onnozel dom ventje met zijn stomme overtreding.jammer dat hij die rode kaart niet kreeg.gelukkig hadden ze Vermeer in het doel.Die plukte alles er uit.Ze hadden vorige week gelijk die Mance gelijk mee moeten nemen. Voor die paar centen hadden ze tenminste doelpunten gekocht.
    Vind ik leuk
    plein19 +1704
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:28
    Een geslaagd seizoen met een hoofdprijs. Een rustig schema zonder Europees voetbal geeft de kans het aantal verliespunten beperkt te houden in de competitie.
    Vind ik leuk
    frankje +9
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:36
    Mee eens, vierde plek is nu haalbaar #schaamjekapot
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4321
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:28
    Een geweldig publiek dat een beter elftal verdiende. Als je zoveel kansen mist en je geeft er bij de 1e tegenaanval 1 weg, dat is onkunde.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 23:05]
    Vind ik leuk
    Sparks +275
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:37
    Nou Trencin heeft ook een stuk of 4 enorme kansen gehad hoor.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25485
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:28
    Wat een triestheid. Zoveel kansen verprutst.. onnodige uitschakeling
    Vind ik leuk
    Wurmpie +245
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:28
    En gio er achteraan 7tegen 1voor drama
    Vind ik leuk
    Kramertje +899
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:29
    zonde !!!!!

    het was al een moeilijke missie al met al zat kansen gehad.

    hopelijk van het weekend de kansen wel afmaken.


    ik mis Jorgensen ook wel in dit soort wedstrijden
    Vind ik leuk
    Enw02 +483
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:29
    Respect voor de supporters.
    Vind ik leuk
    Tebannet +83
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:30
    Dit vind ik echt erg. Jammer
    Vind ik leuk
    Het Brein +3856
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:30
    Ik zei toch 1-1! Allemaal de fontein in! Historische prestatie, chapeau..
    Vind ik leuk
    Floaz +972
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:30
    Pensioen is nabij, lekker Robin
    Vind ik leuk
    Argentario +434
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:34
    Die man was al met pensioen na zijn eerste seizoen bij Arsenal ... in de vorm van blessures dan (pensioen)
    Vind ik leuk
    mcmodd +22809
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:31
    Jammer Feyenoordfans, aan jullie heeft het niet gelegen. In principe heb je de strijd niet nu, maar vorige week al verloren.
    Nu snel opkrabbelen, tien keer slikken en zien dat je iets van de competitie gaat maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:05
    Moeten we toch uit een ander vaatje gaan tappen want dit vat is helemaal leeg. Het is toch zorgwekkend dat je vorige week zo word weggespeeld door een veredeld amateurelftal en in de thuiswedstrijd niet wint ondanks 14 echt goede kansen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22809
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:37
    Ha die Sven, hoop dat het je goed gaat? Ja, het verschil was erg groot, en als je zo op de koffie komt denk ik dat je inmiddels ook niet meer van een veredeld amateurelftal kunt spreken. Tsjeu La Ling heeft de zaken daar kennelijk goed voor elkaar, jammer dat Feyenoord met al die kansen niet kon winnen, maar het gogme en de wilskracht van gisteren ontbrak vorige week totaal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:55
    Gaat wel lekker hoor, zit te wachten tot ik weer naar school mag. Ik ga een HBO studie doen omdat ik me toch verder wil ontwikkelen.

    On topic: Het missen van zoveel kansen is niet normaal. Soms is het gewoon botte pech, maar met zoveel kansen dan mis je echt iets. Of het spanning is of onkunde weet ik ook niet maar bijvoorbeeld de Van Persie van vorig seizoen zou er alleeen al gisteren 5 hebben ingeknald.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22809
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:07
    Ik herken het van mezelf van vroeger. Had ik een heel seizoen geen doelpunt gemaakt en in de laatste wedstrijd maakte ik er drie in de tweede helft. Het volgende seizoen werd ik topscorer in mijn team met 30doelpunten, dat zijn dan die mysterieuze krachten in de sport, denk ik.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22809
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:07
    Weet je al wat je wil gaan doen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:33
    Chemie als technicus.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22809
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:01
    Toegepaste chemie dus, dat is een heel mooie studie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:05
    Precies en in plaats van alleen apparaten te bedienen met ingestelde methodes mag je ook de methodes instellen en aan de apparaten sleutelen.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2421
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:27
    Ligt het aan mij of waren er 20.000 lege stoeltjes vanavond?
    Dan ligt het wel degelijk ook aan de aupporters
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:31
    tijd voor een andere trainer
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:31
    Baba
    Vind ik leuk
    Argentario +434
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:31
    Matchfixing!!!...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:32
    Larsson speelde goed maar geluk ontbrak
    Vind ik leuk
    frankje +9
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:33
    Een zwaarbevochten punt voor Nederland, thanks Feijenoord #schaamjekapot
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +159
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:34
    Heel zonde,
    was wel een goede instelling van de spelers. Kansen gingen er gewoon helaas niet in..
    helaas hebben ze het gewoon verneukt vorige week.
    Kop op en maar proberen mee te doen bovenin.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4146
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:35
    Een troost, topclub Feyenoord met spelers als Clasie en van Persie kan zich nu volledig richten om voor de titel te gaan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 22:36]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:51
    Hahaha, lol.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +328
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:35
    Europa haalt opgelucht adem. Geen terroristen uit Rotterdam door hun steden.
    Vind ik leuk
    Argentario +434
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:36
    *tuig*
    Vind ik leuk
    Vakkie D +1474
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:06
    Die 2 werkende hersencellen die je hebt, werken niet eens samen... Ik heb bijna medelijden met je
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1460
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:36
    Trainer waar ben je mee bezig??? Kansen ja klopt. Clasie wtf. Afgemaakt daar en hier zelfs niet kunnen winnen. Gewerkt ja maar welke speler is in vorm of neemt de boel op sleep ?
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6525
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:38
    hahahha dat Feyenoord van jullie en Gio met zijn gekke wissels. :D
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2466
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:38
    Respect voor van persie . Ik zag een aanvoerder ,een strijder . Nogmaals ,respect . (ook vd rest vd ploeg )
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2421
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:19
    Ik zag een aanvoerder die een kans mist.
    En nog een kans .... en nog één
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2466
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:36
    Dat hebben aanvoerders soms ook
    Vind ik leuk
    Bert +341
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:38
    Terecht en een schandalige uitschakeling tegen een ploeg die hier niet eens mee komt in de derde divisie,en ja hoor zei worden ff op een schandalige manier te kijk gezet tegen dat ploegje,nou Feijenoord jullie hebben ned alweer een hele goede dienst verleend.als ze nu eens rustig hadden aangevallen en niet zo opgefokt gejaagd voetbal.
    Prachtige spelers hebben jullie zeg kapot ben ik van die Larsson wat een lachertje
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:47
    Feyenoord speelt altijd wel opgefokt. Zeker in de Kuip.
    En dan gaat het al 50 jaar regelmatig mis.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:55
    Je schrijft volgens mij zoals je praat. De tering.
    Vind ik leuk
    rinirat +2222
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:40
    Wat waren we scherp voor het doel.
    V Persie had het er nog over..
    Het zat er in maar als je zo met de kansen om gaat... jammer dit.
    Vind ik leuk
    Bert +341
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:42
    Schandalige uitschakeling en zeer zeer slecht voor Nederland.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:56
    Ja, die reactie komt in de zomer tegenwoordige bij elke EL voorronde wel voorbij. Ongeacht de club.
    Vind ik leuk
    Bill +622
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:42
    Jammer het had gekund.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:43
    En we gaan verlengen bij Burnley v Istanbul Basksehir. :)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29876
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:44
    Zal elia leuk vinden.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:47
    Hij doet i.i.g. niet mee. ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:43
    Nee, Gio, alleen in een hoog tempo spelen staat niet voor goed voetbal...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:57
    Amen. Opportunistisch gedoe.

    Vanavond en vorige week (in rood-wit) zag ik wel een ploeg met een idee, een tactisch plan, waar aan gewerkt is, spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:44
    Feyenoord veel kansen gehad maar Trencin zeker ook.
    En Berghuis die dwaas had donker rood moeten krijgen
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:49
    Ja, klote mentaliteit die Berghuis.
    Vind ik leuk
    Mjblinker +725
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:45
    Feyenoord heeft vanavond gewoon goed gespeeld en enorm veel pech gehad (en Trencin heeft een goede keeper en spits); dat is lang niet zo erg als de uitwedstrijd en verlies tegen graafschap uit. Zondag maar weer s winnen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:48
    Trencin had de boel ook een aantal keren in het slot kunnen gooien. Dat wordt in het verslag niet vermeld.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:52
    Het gaat allemaal erg lekker daar he haha.
    Het feyenoord zoals we ze kennen!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:52
    Dit was toch te verwachten
    Vind ik leuk
    Floaz +972
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:52
    Die Moniz bleef heel rustig bij zijn interview, van binnen lacht ie zich kapot, 2 miljoen begroting whahahaha
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2421
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:25
    Ach hou toch op joh , de trainers lullen maar wat. Hij zegt : 'Feyenoord heeft niet gewonnen omdat wij met onze middenvelder doorschoven.'
    Pleur op joh , Feyenoord heeft niet gewonnen omdat ze pech hadden en Trencin heeft niet verloren omdat ze geluk hadden , dat is het hele verhaal.
    Sowieso is het volstrekt belachelijk dat als ze zo bent weggespeeld begint over tachtische analyses
    Vind ik leuk
    Ben +84
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:53
    We hadden met 8-1 kunnen winnen. Teveel kansen gemist. Ondanks dat we uitermate slecht speelden, waren we drie klassen beter dan trencin. Matige club, dat Trencin. We moeten ons wel schamen, want we hadden zowel uit als thuis gewoon moeten winnen. Onze zwakte is het centrum van onze verdediging, eredivisie onwasrdig. Ik p laats ook vraagtekens bij toornstra en clasie. Het seizoen wordt niks. Ik zeg begin vandaag aan een nieuwe selectie voor de toekomst.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6243
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:58
    Drie klassen beter? Mag het? Ik vond het van Feyenoord nog steeds geen beste pot. Erg opportunistisch (overigens ook een kwaliteit in "balbezit Nederland") maar erg weinig voetbalkwaliteit.
    Vind ik leuk
    BerendFC +50
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:53
    Feyenoord ligt eruit en van Bronckhorst ook 1 deze dagen
    Vind ik leuk
    Ajdd +39
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:53
    Als ze zo blijven spelen wordt het volgend seizoen Kk divisie
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:54
    De leiding van Feyenoord moet zich schamen. Deze selectie is topclub onwaardig. Wie zet deze club sportief weer op de rails? Gio en Van Geel lijken mij wel klaar bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:27
    Topclub? Welke topclub? Je gaat toch niet zeggen dat Feyenoord verliest van een clubje van de onderste regionen een topclub is ? Real Madrid verliest ook niet van een team dat een divisie lager speelt?

    Dat gezegt hebbende, Feyenoord kan wel weer een topclub worden, maar dan moeten ze Gio er gelijk uitgooien. Ga op zoek naar een echte trainer met tactisch benul en iemand waar de selectie tegen op kan kijken. Anders zie ik het de komende weken echt fout gaan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 23:30]
    Vind ik leuk
    wimpert +148
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:54
    Gio blijven aub, Been van held naar Judas, bah. Al die inkoppertje wat een kwal
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:55
    Voor Theo Smidt lekker dat Feyenoord eruit ligt. Heeft de grote negatieve waffels en aannames over Twente gehad. Voor de degene vuurwerk geluiden maakt vind Ik ook lekker dat Feyenoord eruit ligt. Staan ze weer met beide beentjes op de grond. WANPRESTATIE. Gr. uit Tukkerland!!
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2421
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:14
    Was weer genieten vanavond!
    Als ik die lege tweede ring weer zag bij een Nederlandse 'topclub' ben ik weer trots op deze streek dat we morgen voor een nagenoeg uitverkochte veste een potje lopen te ballen in de KKD.
    Laat ze maar allemaal lekker lullen daar in het westen , ze bashen alleen maar andere clubs om hun eigen zielige ploegje te vergeten
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:34
    Zo is dat toontje lager zingen in Rotterdam. Het Legioen is alleen maar gehypte media gelul met Hans Kraay J.r voorop. Trouwe fans dat zijn Twente fans. Gvd morgen uitverkochte Veste In de KKD niet te geloven. Trots op Twente!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:34
    Mijn glas Grolsch schuimt nog lekker, is totaal niet doodgeslagen van deze zoveelste afgang op Europees niveau de afgelopen jaren. Het doet mij en mijn bier geen moer! Morgen weer lekker eten en een goed glas bier in de Veste.
    Vind ik leuk
    wil +951
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:56
    Het is gewoon huilen met de pet op.
    Vind ik leuk
    Emmerton +22
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:56
    Terecht uitgeschakeld vanwege de wanprestatie van vorige week. maar vanavond was wel extreem. Als je op 80% van vanavond speelt win je (bij wijze van) de meeste wedstrijden met 5-0.

    Nee ik ben niet blij...we zijn uitgeschakeld. Maar ik heb een strijdbaar Feyenoord gezien wat kansen creëerde. Dat er dan maar één in gaat is gewoon bizar.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:58
    Geen nieuw stadion.. geen Europeesvoetbal en helemaal geen kampioen van Nederland.? Dit moet een topclub voorstellen....
    Vind ik leuk
    Don Sjaak +131
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:59
    Vitesse had zonder rode kaart het nog echt spannend kunnen maken,Feyenoord begon aan een onmogelijke opdracht.Zijn wel gestart met instelling om het te halen,maar hadden het al verknalt voor deze wedstrijd....ik denk dat het niet helpt om Gio een schop onder zijn kont te geven,hij moet versterking krijgen.We mogen blij zijn dat Feyenoord niet tegen Basel moest ballen,want dat zou zo maar meer pijn hebben gedaan.Feyenoord zal toch wel meer middelen hebben dan Vitesse? Geen andere trainer begint aan dit Feyenoord zonder vers vlees,het gaat vaak zo dat trainer weg gaat en de volgende alle nieuwe mogelijkheden krijgt....dat snap ik niet zo goed...kom op met die versterking,anders vrees ik een plaats 15 rond winterstop...en dan een nieuwe trainer en versterkingen...heyt moet toch,waarom nu niet?
    Vind ik leuk
    mo26 +417
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:00
    De grote vraag is: Waarom stelt geen enkele zichzelf respecterende analist of voetbaljournalist de vraag niet aan Gio of het geen tijd wordt om op te stappen????
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:09
    Wat kan hij er aan doen dat de spelers bijna alle kansen missen? Misschien moeten de spelers eens wat meer met hun vak bezig zijn en wat minder met hun kapsel of hun nieuwe Gucci tasje.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +699
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:02
    " Dat het de Rotterdammers niet is gelukt, hebben ze volledig aan zichzelf te danken. "

    *Te wijten VP.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:09
    Taalkundig heb je gelijk maar spreekkundig mag 'te danken' ook...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:03
    Het was geen verzorgd voetbal, maar Feyenoord speelde met veel inzet en heeft veel kansen gecreëerd. Helaas ging er maar één in. Too bad. Van het weekeinde de weg omhoog voortzetten en Excelsior onder de voet lopen. Kom op Feyenoord!
    Vind ik leuk
    cornelisse +189
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:06
    Dit kun je toch onmogelijk gio verwijten als er zeker 10 100% kansen niet ingaan, als ajacied vindt ik het jammer dat het ze niet gelukt is, slecht voor NL voetbal
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:23
    Gio was eind virig seizoen al klaar bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    peinke +2005
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:10
    Van Persie vond het goed! Stoppen met die gast en dat demagogische geneuzel. Clasie kan niet eens fatsoenlijk lopen. Wie bij Feyenoord heeft bedacht dat zo'n speler terug moet komen. Dit elftal is totaal op, geen enkele topspeler over. Nu al een verloren seizoen en dus beter om te bouwen aan een nieuw elftal. Schande voor die Berghuis, zogenaamd sterkhouder maar is helemaal niet klaar voor de competitie en wordt er gewoon uitgelopen door een verdediger van een club die ongeveer zo goed is als Kozakken Boys. Gio die is nu toch wel klaar bij Feyenoord. We horen het morgen!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:16
    Kansen zat gehad en ervoor gevochten, jammer dat het er niet in zat,
    hopelijk wel een wedstrijd waar ze vertrouwen uit kunnen putten want voetballend was het niet slecht, maar je moet wel de kansen raak schieten.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:21
    Het waren 2 fantastische dagen!
    Bedankt voor dat ene puntje om Nederland ee weer bovenop te helpen!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:23
    Hahhaahahahahahahahahahaha 010 mag het komende jaar ook weer niks zeggen, man man man. Die Kroaat voorin die dr 4 maakte is echt net zo goed als heel 010 bij elkaar.
    Vind ik leuk
    Hvdp +733
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:31
    Ik vrees dat F een héél moeizaam seizoen tegemoet gaat!
    Tegen zo een ballenploeg
    De graafschap was veel beter , ik schat trencin in als subtop KKD
    Wie gaat F redden?
    Vind ik leuk
    Floaz +972
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:49
    Vooruit ik doe het voor een slordige miljoen per jaar exclusief bonussen
    Vind ik leuk
    rinirat +2222
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:37
    Tijd om de coach een schop onder zijn kont te geven!
    Vind ik leuk
    Truth +2991
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:40
    Aa gent en genk gaan door ....feyenoord en vitesse liggen eruit !
    En volgens sommigen hier stelt onze competitie niks voor ...zou het niet eerder andersom zijn 🤔🤔🤔
    Vind ik leuk
    Toets +136
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:09
    @Truth, ik kan niet anders dan je gelijk geven.
    Vind ik leuk
    barry m +189
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:41
    Jammer dat feyenoord het niet heeft gehaalt maar om eerlijk te zijn ging daar toch niemand van uit na dat pak slaag vorig week.

    iedereen deed net of ze er nog in geloofde, maar ja wat moet je anders he
    Vind ik leuk
    Toets +136
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12
    @barry m, ik geloofde er echt in, Feyenoord zou Trencin wegblazen uit de Kuip. Maar goed, ik zit er wel vaker naast.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1879
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:43
    De commentaren na afloop van Gio en Persie zijn gewoon te belachelijk voor woorden. 67 tegen 2 miljoen. In goals (over 2 wedstrijden!) 1-5. Dat is de realiteit. Totaal niet meer serieus te nemen deze bull shit.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    Floaz +972
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:51
    De begroting van Excelsior is 3 keer zo groot als Trencin, dat zal een lastige pot worden
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:52
    Jammer dat alle subtoppers uitgeschakeld zijn!!
    Vind ik leuk
    sven3d3 +97
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:13
    Jammer dat sommigen als supporter van de tegenpartij moeten gaan provoceren richting de Feyenoord supporters. We zouden juist met zijn allen gigantisch moeten balen dat we weer belangrijke Europese punten zijn misgelopen. Uiteindelijk gaan we dit met zijn allen voelen (dus Ajax ook). Ook hier weer is de haat richting in dit geval Feyenoord bij sommigen groter dan de liefde en dus Europese mogelijkheden voor de eigen club.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 00:17]
    Vind ik leuk
    Bocajuun +277
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:19
    Is andersom niet anders! Ik ben voor Utrecht maar feyenoord supporters hebben er juist een handje van om naar andere te wijzen
    Vind ik leuk
    sven3d3 +97
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:30
    In principe vind je bij alle clubs dit soort supporters. Ben zelf voor Ajax maar vind het jammer dat het belang van dit soort wedstrijden voor het Nederlandse voetbal wordt overschaduwd door negatieve sentimenten richting de 'concurrent'.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +277
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:33
    Ik vind het jammer! We weten allemaal dat ajax arogant is/zijn! Zo zijn Amsterdammers Prima! Maar in rotterdam proberen ze het heel goed te evenaren! Zelfde dat t publiek altijd 90 min blijft zitten terwijl in minuut 78 er aardig wat mensen het stadion verlieten! Feyenoord is niets vergeleken met Ajax en psv
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:30
    Een paar jaar geleden zou ik mij kunnen vinden in jouw comment, echter na alle shit welke wij als club over ons heen hebben gekregen m.n. uit Rotterdam lach ik mij een naad in de broek dat de financiële extraatjes voor al die haatdragers opdrogen. Tering naar de nering zetten, gelukkig ook voor hen. Karma is hard. Wanneer Feyenoord verstandig is zouden ze de plannen voor de bouw van een nieuw stadion maar snel in de koelkast stoppen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:13
    Een kolkende kuip had dus geen invloed ondanks de vele kansen of juist daarom...
    Vind ik leuk
    Bocajuun +277
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:18
    Bedankt feyenoord, jullie zijn een schande voor nederland.. missen een hoop creativiteit. Is vandaag wel gebleken! Van persie is op,hopen dat Jorgensen snel fit is. Middenveld mist echt creativiteit. Als je dat vergelijkt met Ajax is het zo slecht(ik ben geen ajax supporter) ik gun jullie het beste maar ik vrees dat jullie tussen p3 en p7 gaan eindigen
    Vind ik leuk
    sven3d3 +97
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:20
    Ajax is nu hosanna, maar als ze volgende week verliezen van Dinamo Kiev is het gelijk crisis en slaat de publieke opinie helemaal om. Ofwel de waan van de dag die met name in de voetbalwereld van de ene op de andere dag 180 graden kan draaien.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 00:23]
    Vind ik leuk
    Bocajuun +277
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:27
    Feyenoord heeft gewoon een heel matig elftal dit seizoen! Wij verwelkomen jullie graag in de galgenwaard!
    Vind ik leuk
    sven3d3 +97
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:32
    Wij zullen op gepaste wijze met dit warme welkom omgaan 😉
    Vind ik leuk
    Bocajuun +277
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:36
    Huh je zegt net dat je voor Ajax bent!?!
    Vind ik leuk
    sven3d3 +97
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:47
    Dat klopt. Wij zijn bekend met het warme welkom in de galgenwaard 😉
    Vind ik leuk
    Bocajuun +277
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:50
    Hehe minimaal 4 punten tegen ajax, al denk ik wel dat jullie kampioen gaan worden
    Vind ik leuk
    Bocajuun +277
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:25
    Die Toornstra moet die 2-1 toch gewoon binnenkoppen? Was nog eerste helft met die bal over de keeper! Dan moet je toch gewoon beuken en die bal een hengst geven ipv wachten wachten wachtfn
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:45
    Ja ach en dan had het 2-1 gestaan, en dan had Feyenoord er nog 4 moeten scoren om door te konen.
    Dat was nooit gelukt met deze slappe hap.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +277
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:48
    Gaat ook meer over die instelling.. de wil om die bal er in te leggen was bij die mogelijkheid wel heel duidelijk te zien dat ze angstig waren
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:50
    Feyenoord heeft Nederland gewoon totasl te kakken gezet.
    Voor straf 3 jaar geen Europa meer in laten gaan, stelletje onnozelaars;)
    Vind ik leuk
    Bocajuun +277
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:51
    Eens
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:43
    Zo nu Antonio Manz heel snel 'ophalen' en voor de rest heel Trencin heel snel vergeten en overgaan tot de orde van de dag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:47
    Wat een zootje ongeregeld.
    Belabberd, slecht, slap en puur kwaliteitsarm.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:48
    Er moeten nu echt koppen gaan rollen, zowel buiten als op het veld!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:55
    Volgens mij is het voor de punten op de UEFA lijst veel beter dat Ajax en PSV alleen over blijven in Europa.
    Die andere clubs hebben naast dat ze zich volstrekt belachelijk gemaakt hebben(uitgezonderd Vitesse)ook nog eens landelijk enorm veel sympathie verspeeld door hun slappe instelling.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 00:56]
    Vind ik leuk
    ruudie +27
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:17
    Rennen in kiev f joden wij zijn feyenoord en we zijn er ALTIJD
    Vind ik leuk
    Joske1956 +207
    vrijdag 17 augustus 2018 om 02:40
    Ben nou benieuwd of de hetze om Ten Hags ontslag aan te moedigen een vervolg gaat krijgen. Oftewel de kop van Gio op het hakblok. Want dat het crisis is in 010 is wel duidelijk. Als ze in eens in de 18 jaar een schaal ophalen wordt er geschreeuwd of de eerste mens op Mars is geland. Alsof Lee Towers het songfestival heeft gewonnen. Dorus is opgestaan. Nu hoor je niemand daaro.......
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 05:51
    Maak jij op jouw leeftijd daar nog druk om?
    Vind ik leuk
    Joske1956 +207
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:32
    Maak me druk om hele andere dingen. En dat is niet leeftijd gerelateerd.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1990
    vrijdag 17 augustus 2018 om 03:01
    Sorry, maar als je tegen Trancin verliest en gelijk speelt hoor je niet thuis in de EL. Dit is slecht voor Feyenoord, maar ook voor het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 03:09
    Maakt niet uit voor welke club je bent het blijft jammer dat er nu alweer 3 Nederlandse clubs uit zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 05:02
    De schande van het Nederlandse voetbal. Als straf zou de KNVB deze club al 6 punten in mindering moeten brengen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 05:07
    Jammer... Het enige doel is nu om 2x van PSV te winnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 05:50
    De kans is aanwezig dat er dadelijk alleen nog maar twee ploegen Europa League spelen.
    Vind ik leuk
    Storm015 +164
    vrijdag 17 augustus 2018 om 06:05
    En toch........... nadat ik de familie van Geil en de langharige de Jong tevreden op het pluche zag zitten, dacht ik......... weg ermee.! Dit komt de club niet ten goede, geen transferresultaat, slechte communicatie ( 1x in de 5 jaar kampioen) Het moet anders, dus grote schoonmaak vanuit de vrienden van Feijenoord.
    Van Geil , de Jong weg ermee, staf trainers weg ermee, nieuwe gezichten, nieuw beleid nodig om het legioen te behouden
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 06:05]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:03
    Jammer dat dit armoedige Feyenoord weer punten op de coeficientenlijst verspeeld heeft voor Nederland. Europees zijn ze nog slechter dan nationaal.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 07:04]
    Vind ik leuk
    Tebannet +83
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:21
    Hoe kan een aanvoerder maar 70 min voetballen? Dit kan toch niet. Heeft niet het effect wat Dirk heeft gebracht.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1530
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:02
    Ongelooflijk. Over twee wedstrijden met 5-1 verliezen van zo'n matig team. Ben benieuwd of dit nog gaat goed komen met Feyenoord op korte termijn
    Vind ik leuk
    Peter12345 +157
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:03
    Ook lekker blijven liggen Nieuwkoop. De scheids fluit niet, dus op staan en door voetballen.
    Vind ik leuk
    AlbS +279
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:15
    Zo dat was het weer, Dag AZ, Fey en Vitesse. Dit laat dus zien dat de ku...competitie van Nederland geen ruk voorstelt in Europa. Die patat generatie kan het niet meer. Blijft over de 2 clubs met geld en wat historie. Vraag me af als je club Ajax of PSV heet of je het dan nog kunt opbrengen om naar een wedstrijd tegen een eredivisie tegenstander te gaan kijken. Hoe nu verder met dat kansloze voetbal in Nederland. Kijk uit naar het week end Fey Excelsior rehabilitatie. Hoop dat het mooi weer is kan ik lekker naar het strand.
    Vind ik leuk
    Toets +136
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:57
    Ik was er gisteren echt voor gaan zitten, ik was er namelijk van overtuigd dat Feyenoord dit armetierige Trencin uit de Kuip zou wegblazen. Helaas had Gio de spelers van Feyenoord alleen verteld in welke richting ze moesten rennen want ondanks al het gedraaf zat er geen idee achter. Excuses voor mijn cynisme maar na vandaag zullen de beleidsmakers van de club wel weer in de megalomane plannen duiken van Feyenoord City en denken dat na de wedstrijd tegen Excelsior alles vanzelf weer goed gaat komen.
    Vind ik leuk
    Bhj +1249
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:40
    Zonde hoor, eigen schuld
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws