Ziyech heeft 'nu-of-nooit-gevoel' bij vriendenteam Ajax: 'In 2016 ook gezien'

    Ziyech heeft 'nu-of-nooit-gevoel' bij vriendenteam Ajax: 'In 2016 ook gezien'

    maandag 22 oktober 2018 om 16:20

    Hakim Ziyech gelooft dat er bij Ajax iets moois aan het ontstaan is. "Het seizoen is nog lang, maar we zijn op de goede weg", zei de Marokkaanse spelmaker maandag tijdens een persconferentie in de Johan Cruijff Arena. 

    Ziyech en Ajax-trainer Erik ten Hag schoven aan om voor te beschouwen op de clash met Benfica van dinsdag. "Het is niet alleen zo dat je vanaf de buitenkant een vriendenploeg ziet. Iedereen kan goed met elkaar opschieten, wil dingen voor elkaar doen en heeft dingen voor elkaar over. Dat we een vriendenploeg zijn, is dus echt zo", aldus de linkspoot. 

    Een verslaggever van de NOS wilde graag van Ziyech weten of er een 'nu-of-nooit-gevoel' heerst bij de selectie. "Ja, dat ook. Ik bedoel: nationaal gezien is het al best lang geleden dat de club prijzen heeft gepakt. Internationaal hebben we twee jaar geleden ook al wat neergezet. Dus er heerst wel een gevoel van nu of nooit."

    Ziyech weet dat het huidige team in de zomer uit elkaar kan vallen. "We hebben het korte tijd geleden ook gezien. We haalden de finale van de Europa League en er staat nu een heel ander elftal. Ajax pakte al vrij lang geen prijs en wij willen graag iets moois neerzetten."

    Lees ook: Ten Hag dient Verbeek van repliek en hoopt op duo: 'We moeten afwachten'

    Poll

    Wat wordt de uitslag bij Ajax-Benfica?

    (1069 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 22 oktober 2018 om 16:22
    Dat Ziyech dus ook kan lachen is fantastisch om te zien en zegt heel veel! Het moet genieten zijn om tussen die gasten op het veld te lopen en zo “makkelijk” te voetballen.

    Morgen 3-1 voor Ajax!!!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 16:23
    Dat is nu 1maal zo bij ons aller Ajax. Wij Ajacieden gaan voor 100% voor teamgenoten ongeacht de stand. Zit in ons DNA en dat maakt ons aller Ajax zo mooi en warm club. Trots op ons aller Ajax en Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    maandag 22 oktober 2018 om 16:27
    Behalve dan bij hakim..die fluiten jullie eerst 2 jaar uit.

    En het verhaal vriendenteam..vind ik helemaal lachwekkend .

    In een groep met ongeveer 35 man kun je niet allemaal vrienden zijn...je gedoogd elkaar ..hij gaat mij niet wijsmaken dat ie vriendjes is met dusan ..
    Vind ik leuk
    Basik013 +441
    maandag 22 oktober 2018 om 17:10
    Wtf lul je nou gast ziyech heeft inmiddels al tientallen keren aangegeven dat hij met tadic een connectie heeft wat ie nognooit met iemand heeft gehad en dan mogen ze elkaar niet volgens jou?
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 17:11]
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    maandag 22 oktober 2018 om 17:18
    Wat moet ie dan zeggen..ik mag die klootzak nie..gebruik ff je gezond verstand.

    Niemand wil zijn nr 10 afgeven
    Ook ziyech niet.

    Ziyech kan ook prima een pingel nemen,maar dat moet meneer nr 10 doen

    Kijk maar eens goed met juichen...een boer met kiespijn noemen ze dat
    Vind ik leuk
    Basik013 +441
    maandag 22 oktober 2018 om 18:03
    Bijna halloween zeker , want je ziet spoken gast! 😂
    Vind ik leuk
    JSV +1008
    maandag 22 oktober 2018 om 18:04
    Zou hij dan niet juist boos op Overmars (of zichzelf) zijn i.p.v. Tadic?

    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    maandag 22 oktober 2018 om 18:18
    Hahaha...wie kwam met de eis dat hij nr 10 wilde ...
    Ze staan dagelijks op het veld .en hij ziet elke week zelf dat ie veruit de beste is en dat tadic de credits krijgt
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:47
    Die 10 heeft Ajax vergeven omdat Ziyech een transfer ging maken, logisch dat Ajax dat nr dan weggeeft.Ik denk dat Hakim dit ook wel snapt.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    maandag 22 oktober 2018 om 18:55
    Dus je vergeeft t nr al voordat iemand weg gaat?
    En nog wel je beste speler.

    En voetballers snappen over het algemeen nie veel.vinden zichzelf het belangrijkst,en zeker de cultuur van hakim .
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:57
    Ja, niemand had dit zien aankomen namelijk.Iedereen inclusief Ziyech had verwacht dit seizoen niet meer bij Ajax te spelen.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    maandag 22 oktober 2018 om 19:00
    Niemand had aan zien komen dat hij na een matig wk de clubs niet voor t uitkiezen had?
    Dat de clubs die kwamen geen grote zak geld voor een twijfelgeval gingen geven?

    Vind ik leuk
    Emnu +3638
    maandag 22 oktober 2018 om 19:18
    En wanneer werd Tadic gecontracteerd?

    Daarbij, Ten Hag heeft dat al prima opgelost door z’n Mea Culpa, waarbij hij aangaf dat dit niet goed gemanaged was en dat daar in de toekomst anders mee moet worden omgegaan.
    Bovendien, als hakim t zo slecht naar z’n zin heeft, waarom tekent-ie dan bij na t behalen van de CL groepsfase?

    Maak jij je nou maar druk wanneer Guti bij Lozano begint te piepen dat die lompe hendrikx speelt in plaats van hem en hoe Bommel met al z’n ervaring dat gaat managen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 19:21]
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    maandag 22 oktober 2018 om 19:25
    Zou hij bijtekenen voor die enorme zak met geld ?..of omdat hij van ajax houd ?
    Ik ga me niet druk maken om guti..hendrix ..v bommel.....heb wel wat beters te doen...en je reageert wat fel..op de teentjes getrapt?

    Verkeerde been?
    Ruzie thuis ?

    Vind ik leuk
    Emnu +3638
    maandag 22 oktober 2018 om 19:39
    Aangezien t n gevoelsmens is zou ik zeggen beiden.

    Maar stook rustig verder, t zal me verder jeuken.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    maandag 22 oktober 2018 om 19:45
    Gevoelsmens??.

    Kom op ..nu ff serieus

    Ziyech..labyad..affelay ..hamdoui..lozano..perreiro..spelen maar voor 2 dingen

    Zichzelf en geld dus dat gevoelsmens gooi maar weg...hij wilde vorig jaar al weg..maar kwam geen club

    Hij was helemaal klaar met ajax en hun supporters en nu opeens voelt t als een warm bad ...

    Ja een warm bad vol geld
    Vind ik leuk
    Emnu +3638
    maandag 22 oktober 2018 om 19:47
    Is jouw IRL wereld ook zo zwart-wit?
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    maandag 22 oktober 2018 om 19:52
    Als jij iets nieuws wil ..maar je krijgt niets gevonden en jou baas zegt blijf hier heb je een loonsverhoging van 25%.

    Zeg jij dan die wil ik niet of accepteer je die en ga je rustig verder zoeken naar een bedrijf waar je nog meer krijgt ?
    Niets zwart wit ...tis voor hun een baan....geen affectie met bedrijf of supporters ..zo snel mogelijk veel geld verdienen. Waar maakt niet uit
    Vind ik leuk
    Emnu +3638
    maandag 22 oktober 2018 om 19:57
    Vreemd dan dat niet iedereen in China of een of andere zandbak speelt.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:55
    Ben je zelf(vrolijk knulletje) ook op de teentjes getrapt? Je reageert zelf ook fel. Hou je met je eigen cluppie bezig. Trol....
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 19:57]
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    maandag 22 oktober 2018 om 20:16
    Trol..ik geef alleen maar aan dat al die spelers voor zichzelf spelen.

    Kom niet met een warm gevoel aan,dan snap je er nie veel van ..en ik haal er ook psvers bij ..zijn allemaal hetzelfde..dus ontspan knul.....neem een ritalin en relax
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:21
    Heb ik gedaan toen ik je stukkie gelezen had . Ben geen knul voor jou. Kan je vader zijn snotneus.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    maandag 22 oktober 2018 om 21:29
    Net zomin als ik een vrolijk knulletje ben ..
    Word dan iig volwassen en begin niet met knulletje

    1- je kent me niet
    2-je weet mijn leeftijd niet
    3-als je dan zo op leeftijd bent,verwacht ik ook een volwassen reactie

    Fijne avond nog meneer
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:30
    U ook.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:20
    Normaal gesproken wordt alles weg gekocht bij Ajax wat presteert.Volgens mij is hij speler van 't jaar geworden.Dus in dat opzicht logisch dat hij weggekocht zou worden. En een goede scout kijkt wel door een WK heen.Een bij elkaar geraapte voetballers die een paar keer in 't jaar bij elkaar komen en dan een hecht team moeten vormen, bovendien speelden hij voor Marokko, een land wat nog nooit gepresteerd had.Elke scout weet dat deze jongen goed kan voetballen, hij draait al een paar jaar mee.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    maandag 22 oktober 2018 om 20:22
    Dus de vraagprijs te hoog?
    Of wat...heb het niet gevolgd(doe ik bij geen 1 speler)
    Ben liefhebber van t spelletje dus randzaken boeien me niet echt..

    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:26
    Geen idee, 't lag iig niet in de lijn der verwachtingen.Bijna alle beste spelers zijn gebleven PSV en Ajax, normaal gesproken was Lozano ook al weg geweest.Of 't geld raakt op in 't buitenland of Ajax en PSV kunnen meer vragen en hun eigen spelers meer bieden.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    maandag 22 oktober 2018 om 20:29
    Op zich een prima ontwikkeling ...ziyech ..lozano bergwijn de jong zijn spelers waarvoor je naar t stadion gaat ...

    En nee niet voor luuk de jong en tadic

    De jong is teveel verongelijkt en tadic loopt teveel te lullen ipv voetballen

    Vind ik leuk
    JSV +1008
    maandag 22 oktober 2018 om 20:22
    Tadic kan eisen wat hij wil, het is echter Overmars die akkoord is gegaan met het risico dat Ziyech niet weg ging. En Ziyech zelf was vrij stellig met zijn wens te vertrekken.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    maandag 22 oktober 2018 om 20:23
    Dat wist ik.
    Daarom gaat t warme gevoel er bij mij niet in..maar als ik dat zeg ben ik een trol
    Vind ik leuk
    JSV +1008
    maandag 22 oktober 2018 om 20:30
    Als je het weet, slaat je eerdere reactie dat Ziyech boos zou zijn op Tadic nergens op.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    maandag 22 oktober 2018 om 20:32
    Ik wist dat hij weg wilde

    Niemand vind het prettig wanneer zijn nr al vergeven is voor hij wrg is toch?

    Of ik heb t mis
    Vind ik leuk
    JSV +1008
    maandag 22 oktober 2018 om 20:34
    Het punt is waar die frustratie op toe gespitst zou zijn, mijn inziens dus richting Overmars of hemzelf, maar absoluut niet richting Tadic.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    maandag 22 oktober 2018 om 20:47
    Hier wijkt mijn mening af ..maar dat mag...

    Ben al blij dat je me geen trol noemt ..haha
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46305
    maandag 22 oktober 2018 om 19:24
    Ziyech is ook gespot hand in hand met Tadic. Zijn best goede vriendjes geworden, ook buiten het veld.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 19:25]
    Vind ik leuk
    Emnu +3638
    maandag 22 oktober 2018 om 19:41
    Je hoeft je fantasieën niet op Tadic te projecteren hoor.

    Dat je n jaloerse relnicht bent was al langer duidelijk.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1476
    maandag 22 oktober 2018 om 16:58
    Moois inderdaad, maar in eindhoven iets wonderschoons.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4718
    maandag 22 oktober 2018 om 17:43
    Een mooie tweede plek, dat zou echt een jongensboek zijn
    Vind ik leuk
    El Cazador +6772
    maandag 22 oktober 2018 om 17:51
    Blij dat deze selectie hongerig en gretig is, daar veranderd die tuinkabouter niks aan!!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:04
    Hij had een briefje van Ten Hag op zijn schoot , voor wat hij moest zeggen .
    Vind ik leuk
    Andone +73
    maandag 22 oktober 2018 om 18:21
    Wat een onzin, de beste voetballer in de eredivisie, zonder twijfel. Maar een vriendenteam?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:30
    Ze gingen samen achter de wijfkes aan in Munchen de vriendjes.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:30
    Hebben we eind september gezien. Ajaxieden lijken met hun mondjes te presteren ipv met de voeten in de Nederlandse competitie. Of is die inmiddels te min na alle kampioenschappen de afgelopen 5 jaar?
    Vind ik leuk
    Emnu +3638
    maandag 22 oktober 2018 om 19:22
    De afgelopen vijf jaar?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:49
    Ajax is toch 5x kampioen geworden de laatste 5 jaar? Ze vinden de competitie waarschijnlijk inmiddels te min
    Vind ik leuk
    Emnu +3638
    maandag 22 oktober 2018 om 19:51
    De afgelopen 5 jaar us Ajax één keer kampioen geworden.

    Ik vermoedde dat jij op het uitgeholde al vier jaar niks een jaartje bij had gesprokkeld maar zo werkt dat natuurlijk niet.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:53
    Nog steeds ziek van die finale, bah.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31883
    maandag 22 oktober 2018 om 22:09
    Nooit 😂
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws