Perez verdedigt Van Geel: 'Spelers van Ajax zijn gewoon veel meer waard'

Perez verdedigt Van Geel: 'Spelers van Ajax zijn gewoon veel meer waard'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 15:39di 19-03-2019 om 15:39

Kenneth Perez heeft gemengde gevoelens over de roep om het hoofd van Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord. Veel fans zien de td liever vandaag dan morgen vertrekken. Perez vraagt zich af waarom men zo graag van Van Geel af wil. 

Er is vooral veel kritiek op het aan- en verkoopbeleid van Van Geel. Sinds 2011 is hij td in De Kuip. "Spelers van Ajax zijn gewoon veel meer waard dan die van Feyenoord. Het verbaast me wel dat een technisch directeur zo succesvol is geweest, bij de club binnenkwam toen die tiende stond en dan met al die prijzen en met 65 miljoen op de balans, nu met pek en veren naar huis moet", aldus Perez, maandagavond bij talkshow Natafelen op FOX Sports

"Maar: het is helemaal niet verkeerd om na acht jaar zijn functioneren tegen het licht te houden en te kijken of ze beter kunnen dan wat ze nu hebben", voegde de Deense analist daar direct aan toe. 

"Wat wil je bereiken met hem weg te sturen? Is dat omdat je zegt: wij willen nu een technisch directeur die de hele wereld gaat scouten? Martin staat erom bekend dat hij eerst Nederland, dan Scandinavië en dan de rest van Europa scout. Of zeggen de Vrienden van Feyenoord, die geen vertrouwen hebben in Martin van Geel: als jullie een ander nemen als technisch directeur, dan geven wij jullie - ik weet niet of ze dat hebben -  honderd miljoen voor de transfers. Dan heb je Van Geel niet nodig." 

Lees ook: Het Feyenoord van Stam: wie blijft, wie moet weg, welke spelers vertrekken?

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Moet Van Geel in de zomer vertrekken?

(1119 stemmen)

Plaats een reactie

MojoRisin +16291
dinsdag 19 maart 2019 om 15:48
Hij is gewoon over de datum heen..
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:51
Heel sterk argument ook.. chapeau.
Vind ik leuk
MojoRisin +16291
dinsdag 19 maart 2019 om 17:10
Neem aan dat je wel begrijpt wat ik bedoel.. Hij heeft het jaren redelijk tot goed gedaan, maar er is een moment dat je moet weten dat je moet stoppen.. Of dat de club die beslissing neemt..
Dat gebeurt dus beide niet.. Dus ik zie wdb de toekomst van Feyenoord niet rooskleurig in.. Hij blijft middelmaat kopen, let maar op.. Erg creatief is de scouting van Feyenoord overigens ook niet naar mijn mening..
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:15
Dat wat je nu schrijft zocht ik niet bepaald achter die one-liner bovenaan haha. Dit is al wat duidelijker. En mee eens. Hij koopt middelmaat, en verkoopt ontzettend slecht. Dat hij het financiële huishouden mede op orde heeft gebracht is prima. Maar nu moet er vooruit gekeken worden en dat zie ik met hem somber in.
Vind ik leuk
pos +9976
dinsdag 19 maart 2019 om 15:51
Net als vd Brom bij AZ kan het wel eens tijd zijn voor iemand anders. Prima trainer en Van Geel heeft ook genoeg laten zien. Gewoon op een nette manier afscheid nemen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:02
Verschil vd brom doet het heel niet slecht bij az momenteel .
Als een groot deel van de aanhang niet achter je staat en je laat het niet zien hou de eer dan aan jezelf
Vind ik leuk
Bossie020 +6609
dinsdag 19 maart 2019 om 18:38
Hij heeft toch een vaste dienstbetrekking? Waarom zou hij dan ontslag moeten nemen? Als ze hem weg willen hebben dan zal er een ontslagvergoeding moeten komen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:55
....mevrouw van Geel bedoel je!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:07
Mevrouw van Geel mag op zoek naar een andere masseur!
Vind ik leuk
Sargon +1799
dinsdag 19 maart 2019 om 15:56
Ze kunnen beter van die algemeen directeur af, die heeft nog niks goeds gedaan voor Feyenoord.

Van Geel is afhankelijk van het budget, dat is in verhouding tot Ajax en PSV veel te laag. Hopelijk kan een nieuw stadion daarin helpen.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6239
dinsdag 19 maart 2019 om 16:32
Wanneer jij biedingen van 12 en 17 miljoen voor St Juste en Jorgensen weigert zul je inderdaad nooit een budget hebben om.mee te werken. Hij moet niet zo zeuren, dat zijn gewoon blunders geweest
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:42
Idd, van Geel moet rood hebben
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:48
Hij boort Feyenoord de grond in..
Vind ik leuk
#Keizerout +50529
dinsdag 19 maart 2019 om 15:50
Perez was tijdens zijn carriere ook al niet goed in verdedigen.
Vind ik leuk
Dr. PA +921
dinsdag 19 maart 2019 om 15:50
Hij heeft feyenoord juist tot leven gewekt, simpel volk vergeet waar ze vandaan komen
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:05
Dr. Pa , je kunt niet nog 100 jaar blijven roepen waar we vandaan kwamen!
Vind ik leuk
Dr. PA +921
dinsdag 19 maart 2019 om 16:08
We zijn nog niet eens 10 jaar verder dus wat is je punt?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:10
Dit al 10 jaar roepen vind ik ook al veel te lang. Regeren is vooruit kijken, toch?
Vind ik leuk
Dr. PA +921
dinsdag 19 maart 2019 om 16:16
Wat lul je nou? Nog niet eens 10 jaar geleden zaten ze diep in de put, dit is t 3de jaar waarin ze er financieel goed voorstaan? Wat verwacht je dan?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:21
Oooooh, dan gaan we als Feyenoord gewoon nog eens 20 jaar wachten totdat we weer eens landskampioen worden. Er MOET iets veranderen. Die van Geel blijft het liefst aan het pluche plakken.
Trouwens, ik lul niet. Ik discussieer. Staat ook wat vriendelijker. #Doeslief
Vind ik leuk
Dr. PA +921
dinsdag 19 maart 2019 om 16:46
Wat doet van geel precies fout dan volgens jou? Zonder van geel had je 20 jaar gewacht op je kampioenschap en misschien wel veel langer! Maar niemand doet t goed, gio moet weg, martin moet weg! Alle personen die jullie eindelijk prijzen hebben gebracht zijn nu niet goed genoeg
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:52
Ik zal 1 schrijnend voorbeeld geven: hij kon St. Juste voor 12 miljoen verkopen en voor Jörgensen kon hij op een gegeven moment zelfs 17 miljoen voor krijgen. Dat hoor je pas veel later. Dat was zo maar 30 miljoen, en dat heeft hij laten verdampen.
Ik kan nog wel meer voorbeelden van verkeerd beleid op noemen. Ik laat het hier even bij.
Vind ik leuk
Dr. PA +921
dinsdag 19 maart 2019 om 16:59
Die voorzitter heeft dat verhaal al terug gebracht naar interesse in plaats van een concreet bod van 12 miljoen! Je gelooft toch zelf niet dat er daadwerkelijk 12 miljoen voor st juste geboden wordt
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:09
Dus wat hij bij de tafel van Kees vertelde afgelopen zondag over die 12 miljoen voor St. Juste was een leugen? Dan is hij dus ook nog een leugenaar. Nog een reden om op te zouten voor van Geel.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 06:19
van geel is altijd bezig geweest met veranderingen (Stadion??) maar werd hierin structureel tegen gewerkt door de eigen aanhang...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:50
"bij de club binnenkwam toen die tiende stond en dan met al die prijzen en met 65 miljoen op de balans, nu met pek en veren naar huis moet", aldus Perez, maandagavond bij talkshow Natafelen op FOX Sports."

Tja als je het zo kijkt valt het allemaal wel mee. Toch echt wel heel wat degelijke aankopen gedaan. Ook niet echt de hulp van de trainers gehad om jeugd door te laten stromen. Puik werk heeft hij geleverd maar kan nu echt niet meer verder.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 15:50]
Vind ik leuk
PickNikker +369
dinsdag 19 maart 2019 om 15:52
Feyenoord heeft ook gewoon al jaren een hele matige selectie. Als een 35 jarige wekelijks je uitblinker is dan zegt dat genoeg.
Vind ik leuk
G.Kopf +5807
dinsdag 19 maart 2019 om 15:58
Die 35 jarige is de voormalig ster van Het Nederlands elftal, Arsenal en Manchester United...
Vind ik leuk
JD85 +676
dinsdag 19 maart 2019 om 16:15
Je zegt het zelf al, VOORMALIG.
Deze man is uitgeblust en steelt bij dit matige elftal alsof nog wekelijks de show.
Clasie is gewoon ondermaats, Berghuis denkt dat hij Messi is terwijl hij God op zijn blote knieen moet danken dat hij bij Feyenoord in de basis staat, en de rest van het elftal is een samengeraapt zooitje pseudo vedettes die bij Heerenveen of Groningen waarschijnlijk niet eens in de basis zouden staan..

Feyenoord is gewoon echt bar en barslecht dit seizoen, en ik vrees dat het alleen maar erger gaat worden. Als je nu een talent zou zijn, en je kan naar Feyenoord, zou jij dan gaan? Om wekelijks om je oren gespeeld te worden ALS je al de kans krijgt in het eerste elftal.

Het is eigenlijk gewoon te triest voor woorden.
Vind ik leuk
G.Kopf +5807
dinsdag 19 maart 2019 om 16:26
Toch zie je wel dat het een geweldige voetballer is. Of was.
Meer was dan is eigenlijk.
Maarja, waar had vGeel anders het geld aan gespendeerd, dat vPersie opstrijkt? Nog een Clasie of Boetius?
Het is allemaal vrij armoedig idd.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:11
JD85, goed samengevat. Ben het roerend met je eens. Dan zijn er nog mensen die vinden dat je niet de bezem door het Maasgebouw mag halen .......
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:15
Voormalig ster en ex international Van Persie heeft Feijenoord een miljoen of 15 gekost, heeft weinig gespeeld en niet veel gewonnen.
Vind ik leuk
G.Kopf +5807
dinsdag 19 maart 2019 om 16:23
Vrees dat het zonder hem nog minder had geweest, maargoed dat is als.
Ben benieuwd wie Feyenoord anders had kunnen halen voor dat geld, met die ervaring en kwaliteiten.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:27
Jorgensen laten staan, die is nu niks meer waard door Van Persie.
Je had Jorgensen kunnen verkopen en dan Van Persie kunnen halen, dat had al 10 miljoen gescheeld.
Vind ik leuk
G.Kopf +5807
dinsdag 19 maart 2019 om 16:29
Ja dat was ook wel weer een blunder, die Jorgensen had allang bij Newcastle op de bank moeten zitten.
Hadden ze Sol kunnen halen of toch die gast die nu bij Dortmund speelt.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:33
Precies. Velkov is bijna fit. Van Geel moet tijdens de play-offs naar Den Bosch komen voor hij weer te laat is, net zoals Schuurs bij Feijenoord had kunnen en moeten spelen.
Vind ik leuk
G.Kopf +5807
dinsdag 19 maart 2019 om 16:56
Sja nu is het afwachten wat die 30 plussers botteghin en vdheijde gaan doen en die vBeek heb je ook weinig aan.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:05
Ze leveren niks op dat is zeker en ze worden ook niet beter.
Schuurs haalt het misschien niet maar er was een kans, er zit of zat potentie.
Jong halen heeft een risico maar is m.i. de enige manier om een positieve transferbalans te realiseren.
Doordat de spelers te oud gehaald zijn, faalde Van Geel en is de selectie letterlijk weinig waard.
Vind ik leuk
Importbrabo +2464
dinsdag 19 maart 2019 om 15:53
Ik vind het onzin dat wanneer je twee spelers naast elkaar zet die op hetzelfde niveau zitten en dezelfde potentie hebben de ene duurder zou moeten zijn omdat hij in Amsterdam balt. Dat zou werkelijk niets uit mogen maken.

Vind ik leuk
Enden +5055
dinsdag 19 maart 2019 om 16:08
Doet het nou eenmaal wel
Vind ik leuk
Johan59 +1272
dinsdag 19 maart 2019 om 15:53
Dat is Nederlands Perez we schelden al onze helden uit. Zelfs als ze ons 20 jaar vermaakt te hebben met top voetbal, een wereldbeker bezorgde, een EK titel. We zijn in dat opzicht de asbak van de wereld
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 15:53]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:55
Dat komt ook misschien, omdat ons Chinees niet zo goed is.

Zou het in het buitenland heel anders zijn? Ik denk van niet, de mens vergeet namelijk heel snel.

En meestal is dat best wel voordelig.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 15:55]
Vind ik leuk
Artikia +344
dinsdag 19 maart 2019 om 17:50
Pas werd Michael Owen nog afgebrand omdat hij iets controversieels zei. Niet te vergeten hoe vaak Ronaldo is uitgefloten door zijn eigen publiek. Dat gebeurt overal gewoon.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:53
... op papier. Gelukkig hoef je tegenwoordig maar 2 goede wedstrijden te spelen, om het 10 voudige waard te worden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 15:57]
Vind ik leuk
Gerro +9597
dinsdag 19 maart 2019 om 16:01
Denk dat het nieuwe stadion voor Feyenoord belangrijker is de grond uit te stampen dan van Geel weg te sturen. Maar je kunt niet helemaal.om zijn functioneren heen als je hem vergelijkt met Overmars die begon bij Ajax in finacieel opzicht ook niet in een gespreid bedje en heeft vakwerk geleverd.
Vind ik leuk
El Cazador +9345
dinsdag 19 maart 2019 om 16:02
Martin heeft een slecht imago door Annette met haar zuinige mond.
Vind ik leuk
PoepWagen +2272
dinsdag 19 maart 2019 om 16:03
VAN GEEL OUT!!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:03
Kenneth ziet het weer anders dan de rest van Nederland. Moet er nou echt niet iets structureel veranderen bij Feyenoord, meneer Perez? Natuurlijk wel! De bezem moet erdoor heen.
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 19 maart 2019 om 16:07
Als St Juste verhaal klopt dan heeft hij binnen een jaar bijna 30 miljoen vergeten te innen, te veel spelers die het niet halen, gekke aankopen dan kun je toch stellen dat je iets niet goed doet.

Je haalt een Ayoub binnen maar huurt ook Clasie, dat terwijl je ook nog Amrabat, Vilhena, Toornstra hebt voor het middenveld. Je huurt een Martina waarvan iedereen weet dat hij te kort komt. Verkoop van spelers of het gebrek eraan door een KEA gratis te laten vertrekken.

Het team van nu is 80% het team van het kampioenschap waar toen al veel net niet spelers bij zaten als Boteghin, V.d Heijden die leuk zijn voor ED maar niet veel in Europa.

Denk dat hij goed is met weinig geld daardoor moet hij creatief zijn maar met geld te snel met zijn bord op schoot scouting doet.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:08
Perez is een eikel.........trouwens die van Geel ook.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:25
Perez heeft gewoon feitelijk gelijk, en dat komt soms hard aan. Zeker aan de 90 procent massa meelullers van Veronica inside of andere talkshows.... Niemand heeft nog een eigen mening. Perez gelukkig wel.
Vind ik leuk
kees ee +1083
dinsdag 19 maart 2019 om 16:57
. . vwb ken-net helemaal eens, . doet het goed voor ajax en als boomvrucht, inderdaad !?
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
dinsdag 19 maart 2019 om 16:14
Van Geel heeft het momentum wat de club had na het behalen van de titel volledig verkwanseld. Ja er zijn een paar spelers voor veel geld vertrokken, maar er zijn er ook een paar niet vertrokken waar veel geld is laten liggen en die spelers zijn nu nog niet een kwart waard van wat er geboden werd.

Verder heeft hij bijna geen enkele goede speler gehaald, Ayoub, Amrabat, Tapia, Boetius, het is allemaal niet van een niveau waar Feyenoord beter van is geworden en van Persie en Kuyt terug halen was totaal geen verdienste van van Geel.

Martin heeft prima werk geleverd toen er weinig budget was en heeft de club vooruit geholpen, maar we mogen toch gewoon eerlijk zijn dat hij de club op dit punt niet meer verder kan helpen en dan moet je toch als bestuurder doen wat het beste is voor de club ipv maar op je pluche te blijven zitten omdat je jezelf belangrijker vind dan de club?

Het is gewoon over met de magie, iemand anders moet de club de volgende stap laten maken want van Geel kan dat niet, dat is geen schande, maar is nu eenmaal zo.
Vind ik leuk
Mjblinker +869
dinsdag 19 maart 2019 om 16:15
Hij hoeft van mij niet weg. De kritiek is er vooral op zijn aankoopbeleid en terecht; een aantal goede aanwinsten maar ook veel misperen. Daarnaast onbegrijpelijk dat hij hierna nog een jaar met Gio wilden doorgaan (die zelf heeft bedankt) en nog onbegrijpelijker dat hij bij Advocaat uitkwam. Stam lijkt me vooralsnog best een goede keus al moeten we t nog zien, zoals altijd. Dat hij vorig jaar in de winterstop Jorgensen niet verkocht kon ik toen wel begrijpen; indien er echt een bod was van 12mln op StJ dan had hij hem persoonlijk moeten brengen natuurlijk en kon hij op de weg terug best een flesje open trekken. Verder vind ik dat hij het overall niet zo slecht gedaan heeft; jong fey speelt niet in de toto-divisie maar daar zitten ook nadelen aan en destijds had fey er gewoon geen geld voor. De knvb had die competitie vervalsing nooit moeten toestaan en gewoon de jong teams tegen elkaar moeten laten spelen; desnoods in combi (na winterstop) met jong belgie teams erbij (als die een jong-team hebben) en gewoon alle jong-teams laten meedoen in het bekertoernooi.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:57
Hij mag best blijven, maar dan in een andere rol namelijk als supporter op de tribune. Haha.
Vind ik leuk
TdeTank +15
dinsdag 19 maart 2019 om 16:18
De meeste spelers van Feijenoord hebben dit jaar in heel veel wedstrijden niet laten zien wat ze kunnen (Van Beek, Haps, Clasie, Toornstra, Jörgensen, Larson, St Juste, Nieuwkoop) en in mindere mate ook Berghuis, Vilhena, Van der Heijden.Ook nog eens veel blessures gehad (gehele verdediging is er bij toerbeurt maanden uit geweest). Als ze er echt voor gaan (hoog druk zetten, kort er op en afjagen), dan kan dit elftal heel veel. Maar blijkbaar kunnen ze dat alleen opbrengen in topwedstrijden.
Dat alles valt Van Geel niet te verwijten. Dan moet je toch echt bij de spelers en de staf zijn! Ik heb de hoop dat Jaap Stam dit de komende jaren niet pikt van spelers (zoals Kuijt en El Ahmadi dat ook niet pikten)! En daarom eens met Perez: laat van Geel met rust die heeft sinds zijn aanstelling - gelet op de omstandigheden - prima werk afgeleverd!
Vind ik leuk
Ove +4286
dinsdag 19 maart 2019 om 16:25
Het aankoopbeleid van Van Geel roept veel vraagtekens op

Maar het verkoopbeleid is echt slecht

De Vrij ,Wijnaldum,Janmaat ,Chong,Ake,Vincent Jansen,Martins Indi.

hebben bijelkaar 28 miljoen opgeleverd.
Vind ik leuk
fer65 +411
woensdag 20 maart 2019 om 03:33
Pffffffffffffffffffffffff hoofdpijn
Vind ik leuk
Magniet +27
dinsdag 19 maart 2019 om 16:19
Ben geen fan van de beste man, maar hij heeft het gewoon goed gedaan in al die tijd.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:32
Ik vind dat gezien de middelen die beschikbaar waren van geel het zeker netjes heeft uitgevoerd
Maar gezien de relatie met de achterban kan ie beter wegwezen
Zonde dat ie zo “hautain” is
Is toch niet moeilijk beetje meelullen met de fans en een biertje drinken erbij
Dan zou men hem gewoon accepteren i.p.v. afzeiken
Vind ik leuk
fer65 +411
woensdag 20 maart 2019 om 03:34
O.m.g. out m.v.g
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:36
Wie kan van Geel opvolgen dan?
Is er een type Brands/overmars beschikbaar ?

[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 16:37]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:40
Als je Van Geel laat vertrekken aan het einde van het seizoen, doe dit dan met een mooi en waardig afscheid. Noem maar een voorganger van hem met een beter track record (op het gebied van financiële vooruitgang en prijzen) in zijn periode.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:46
Geloof me nou,het maakt geen moer uit,Feyenoord wordt nooit meer kampioen
Vind ik leuk
kees ee +1083
dinsdag 19 maart 2019 om 16:52
. . in blikken knakworst gerekend dan, ken-net !?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:56
Dat spelers van Ajax veel meer waard zijn dan die van PSV is gewoon waar !
Vind ik leuk
Isakson +727
dinsdag 19 maart 2019 om 22:52
Dat ligt er aan wie je bent. Waarde is persoonlijk toch 🤠
Vind ik leuk
Mo +13257
dinsdag 19 maart 2019 om 17:23
Hij doet gewoon waardeloze aankopen, klaar.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:46
Perez is een goede vriend van van Geel
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:54
Het antwoord is vrij simpel Kenneth.
Als je iedereen alleen maar beoordeeld op wat hij of zij goed gedaan heeft, dan mag iedereen altijd blijven, heb je geen wetten nodig en zit er niemand in de gevangenis.

Gelukkig mogen we mensen ook beoordelen op wat niet goed gegaan of niet goed gedaan is. En op basis daarvan wenst de aanhang een andere TD.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 17:55]
Vind ik leuk
fer65 +411
woensdag 20 maart 2019 om 01:25
Goed laat ik is meegaan zo ver ik kan met Perez, maar dat word weer een lang verhaal .m!ischien dat jij het niet wil zien .Eerst moest de club schulden vrij worden gemaakt en dankzei de VVF is dat aardig gelukt en uitgevoerd door hr Gudde.Ook een beetje hulp gehad van Koeman het ging goed het ging lekker de jeugd stroomde fantastis door .Na het kampioenschap maakt van Geel de fout van zijn leven om niet twee spelers te halen uit het buitenland, ik laat dat in het midden maar zorgt voor goede spelers want het geld was er voor.Dat heeft hij niet gedaan en ook niet de jeugd daarbij aangepast dat is de grootste zonde dieje maar begaan kan.Nu komt hij met de subtop aanzetten die nog nooit europees gevoetbald hebben en het nivo van feijenoord een stukje hoger ligt dan fc utrecht of az en twente.Dat hadje kunnen bedenken van te vooren dat het niets zou worden zie het verleden.Nu moet ik zeggen teveel van het jonge spul is ook niet goed maar drie had zeker gekund dan hadje je vijf spelers iniedergeval gehad.En nog geld over gehad voor nog wat andere spelers waar nodig zou zijn.Maar de hele organisatie daar klopt geen ene moer van ,het is niets anders dan mooi praat en prietpraat bij de koffie met een vettig salaris waarje stijl vanachteroverslaat.Zo is het een uitzichtloze situatie wat de heren daar boven presteren is buiten proporties daar is de winst op ajax niet mee goed gemaakt integendeel zelfs
Het is alleen maar rotter geworden het lijkt wel een stiekem onderonsje.
.Dan hebben we een trainer die de ballen verstand niet heeft van tactiek of wisselen.Want het kampioenschap is nog steeds te danken aan juist ja kuyt die wilde perse kampion worden met Feijenoord.Maar daar wilde Gio de eigenwijs niet aan mee werken en daar is een flinke ruzie over geweest in de kleedkamer ,en dat wil tog wel wat zeggen.Toen Guidettie gehaald werd onder Koeman ging het ook vrij goed we zagen voetbal ,en speelden europees voetbal met leuke potten.Dat verschil is zo enorm meneer Perez daar lust een paard geen brood van en de varkens lopen hard gillend weg de geiten springen op hol het hek over .Dus u moet begrijpen of zien dat dit zo niet door kan gaan of u moet blind en doof zijn.Maar goed onder Koeman en F.Rutten zag ik ook al verkeerde aankopen door van Geel ,er was spraken van Guidettie terug te halen maar die was zogenaamd te duur .Wat eigenlijk achteraf niet zo was want er werden andere spelers voor de zelfde totale prijs wat Guidettie zou kosten en zijn salaris.Kijk alsje wil bouwen en dat geld dan voor de VVF, dan hadden ze hem moeten halen onder die entourage en een paar jeugd spelers in moeten passen.Maar dat is totaal niet de bedoeling van de direcktie geweest stelje voor dat Feijenoord het net zo goed zou gaan doen als Ajax nou dat kan tog niet zo zit feijenoord inelkaar ,er is totaal geen belangstelling om de club Feijenoord op een hoger plan te brengen.En zo blijven ze maar klootviolen met de club ,en willen de boel afschermen met die twee beker winsten en kampioenschap over acht jaar. EN ook nog eens met bijzonder zeer bijzonder wat ik nog nooit gezien hebt zulk slecht voetbal voor een top drie club schaamteloos gewoon.Was het niet Ajax met zijn knAvb die Feijenoord bijna naar de klote geholpen hebben dan zijn het onze eigen mensen wel.Die ook nog eens van Hanegem Beenhakker Fraizer de Wolf angstvallig buiten de deur houden behalve voor de tv die zogenaamde vrijheid hebben ze dan nog wel pffffff .Rijnmond Everse gaf eindelijk repliek een beetje tegen gas maar niet genoeg naar mijn zin en wetenschap,want de details daar hoorde ik niet zo veel van ,hij had het even over Guidettie en toen stopte dat weer .Het is niet alleen tekort aan geld zie van Marwijk wat die gepresteerd heeft gewoon een kanjer voor de club Feijenoord zo man heeft Feijenoord nodig.Met weinig of niets tog de uefa beker binnenhalen plus een flinke som euros voor de club .Dan gaan we praten over van Geel met het geld wat hij gepresteerd heeft dus met geld ,hij heeft het gewoon verkwanseld de beste man met zijn salaris.Dus meneer Perez als u wat te vertellen heeft ik loop van de af mijn achtste jaar mee met feijenoord en ik ben nu zeven en zestig ,als u nu ook is op de details wil letten hoe er gehandeld word met deze club dan gaje stevig over je nek, maar ik denk dat u daar hard aan voorbij loopt.Ik kan boekdelen schrijven hoe de club onder ogen van 40/50.000 toeschouwers genaaid werd door de scheidsen en grensen en daar weet oud scheidsrechter Frans Derksen van mee te praten.Het gaat om details meneer Perez details .Weetje nog wat Koeman voor de tv vertelde , weten jullie wel wat Feijenoord meegemaakt heeft .Maar daar willen jullie weinig van weten en de media houd stijf hun paarden koppen stijfopelkaar ,maar zij weten het beter dan wie ook.Ajax had nooit gewonnen van Real Madrid als Sansches en Ronaldo meegedaan hadden geloof mij ,dat gaat het hem echt niet worden.Nu is het hozanna maar straks tegen Juve word het anders details meneer Perez.En er zijn tal van zaken waarje nooit wat over hoord ,spitsen opleiden die alleen met de keeper bezig zijn om hem met een schijnbeweging of lobje af te troefen.Vrijetrappen nemen over de poppen in de kruising schieten daar hoorje nooit iets over of zieje ooit wel eens zo iemand dat doen bij feijenoord never nooit.Vrijetrappen in studeren corners nemen met Jurgens en van de Heijden inde zestien of elf meter zo datje kunt zien dat er een plan is bij feijenoord maar nee hoor een groot stadion en je voert er geen fuck mee uit .De heren die toen het stadion hebben laten bouwen hadden niets met Amsterdom Rotterdam daar gingen deze mensen voor die draaien zich nu nog om in hun graf watje hier meemaakt maakje nergens ter wereld mee alleen amsterdom dat is wat teld valse gerafineerdheid zo is deze club groot gemaakt en tot in de puntjes uitgedacht.Nu gunnen ze het Feijenoord ook pffffff mijn broek zakt er van af ze hebben hun doel bereikt zo dat ze niet meer in te halen zijn en dat is met psv idem maar dan in mindere maten vertel mij niks die twee bijten elkaar niet uit het zelfde nest want ik weet hoe er gewerkt word. De nieuwe kuip zal het moeten gaan doen als hij er eenmaal staat dan pas begin ik er weer wat geloof in te krijgen .En dan zullen ze daar tog uit een ander vaatje gaan tappen dan nu het geval is.Champignonleage is dan prieyorietijd en geen fratsen meer uit halen .Zo wie zo is dit bestuur en technise staf teneinde dat weet ik ook al en de VVF mag in hotels en winkels gaan investeren komen niet meer aan de bak met amateur voetbal.DE GROETEN ALLEMAAL EN SUCCES VOOR STRAKS NU NOG EVEN NIET .
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 02:49]
Vind ik leuk
fer65 +411
woensdag 20 maart 2019 om 05:00
Hier is er nog een leuke moetje horen en uit welke hoek .Arie van Os van Ajax vind dat Martin van Geel het fantastis doet,begrijpelijk tog of zie ik dat verkeerd volgens mij gewoon een ajax kliek wat bij feijenoord regeerd.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:20
Tis niet alles de schuld van m.v. geel oke hij heeft een aantal fouto aankopen gedaan door hem of door advies van feyenoord scout en gio die spelers zoals ayoub,sinistera en nieuwe talent van feyenoord geen ruime kans biedt terwijl feyenoord eigenlijk gelijkwaardige selectie heeft als ajax psv maar bij gio zit het niet goed
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws