Stevens haalt hard uit naar Löw: 'In mijn ogen een onnodige radicale beslissing'

Stevens haalt hard uit naar Löw: 'In mijn ogen een onnodige radicale beslissing'

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 08:34vr 22-03-2019 om 08:34

Laatste update: vrijdag 22 maart 2019 om 09:08vr 22-03-2019 om 09:08

Huub Stevens heeft in Duitsland uitgehaald naar de Duitse bondscoach Joachim Löw, die ervoor koos om Mats Hummels, Jerome Boateng en Thomas Müller niet meer te selecteren voor de nationale ploeg. Onbegrijpelijk, vindt Stevens, trainer van Schalke 04.

Löw heeft de Duitse routinier gepasseerd omdat hij een nieuwe weg in wil slaan en voor jongere spelers kiest. Dat er een kloof tussen generaties zit hoort erbij, vindt Stevens. "In mijn ogen is dit een onnodige radicale beslissing", zo wordt Stevens door Duitse media geciteerd. Stevens zou het zelf anders hebben aangepakt en voorzichter met de situatie zijn omgegaan, vooral omdat Müller, Boateng en Hummels oudgedienden zijn.

Volgens de 65-jarige Schalke-trainer had Löw 'zijn hoofd koel moeten houden'. Stevens weet dat Löw een 'luxepositie' heeft, omdat Duitsland barst van de kwaliteit. Daarnaast vindt hij het helemaal niet erg als er oude spelers in een ploeg rondlopen. "Spelers als Arjen Robben van Bayern München of Wesley Sneijder moesten tot hun 33e voor het Nederlands elftal spelen, omdat de anderen gewoon te jong waren."

Poll

Ben je het eens met Stevens?

(2006 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 22 maart 2019 om 08:37
Boateng en Muller kunnen er geen braadworst meer van, Hummels vind ik enigzins nog meevallen.
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +3991
vrijdag 22 maart 2019 om 08:42
Misschien kreeg Low deze geweldige ingeving nadat hij aan z'n vingers heeft geroken#ass#finger#stinky
Vind ik leuk
rpaulp50 +14494
vrijdag 22 maart 2019 om 09:09
Nu gaat Opa Stevens, die Internationaal niets voorstelt, Lowe even de les lezen.....
Vind ik leuk
rpaulp50 +14494
vrijdag 22 maart 2019 om 10:12
Stevens; veel schreeuwen maar niets presteren.
Vind ik leuk
Leodinho +727
vrijdag 22 maart 2019 om 10:15
Low de snot-eter. Hoop dat Nederland met 6-1 wint zodat die goorlap zsm ontslagen wordt. Ik walg letterlijk van zijn kop. Zo ga je niet met jouw spelers om.
Vind ik leuk
leozao +2574
vrijdag 22 maart 2019 om 10:17
Low heeft dit gedaan om zichzelf te redden. De resultaten waren zodanig dat de germanen van hem af wilden. Nu heeft hij een "losung" gevonden voor het probleem van de tegenvallende resultaten en krijgt hij weer wat krediet! Over germanen gesproken: wat was de bijnaam van Stevens op de Hertgang ook alweer Huub H. niet?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 10:19]
Vind ik leuk
3-0achter +1529
vrijdag 22 maart 2019 om 11:21
Hey daar is ie weer. Huub de schreeuw leeuw.
Vind ik leuk
RGB +1984
vrijdag 22 maart 2019 om 12:57
Heeeeeeeeeeeejjjj vuile klootzak!!!!!
Vind ik leuk
Isakson +664
vrijdag 22 maart 2019 om 18:43
Huub Stevens is ook geweest. Low heeft groot gelijk. Investeren kost tijd en geld ⚽️
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws