'Goeie jongen' van Ajax gefrustreerd door reserverol: Natuurlijk wil je weg

'Goeie jongen' van Ajax gefrustreerd door reserverol: "Natuurlijk wil je weg"

vrijdag 17 februari 2017 om 00:11

Kenny Tete baalt van zijn reserverol bij Ajax. In de Europa League-wedstrijd tegen Legia Warschau mocht hij weer eens meedoen, maar kreeg hij na 84 minuten rood.

"Ik heb niet het gevoel dat ik een eerlijke kans krijg", aldus Tete na het 0-0 gelijkspel in gesprek met De Telegraaf. "Misschien moet ik op mijn handen lopen om een kans te krijgen. Je traint goed en werkt hard. Iedereen weet wat je kan. Als iemand het niet in je ziet zitten, is dat frustrerend."

De 21-jarige rechtsback lonkte in de winterstop naar een vertrek. In tegenstelling tot maatje Riechedly Bazoer ging hij niet. "Ja, natuurlijk wil je weg. Maar het juiste moet wel langskomen. Ik heb naar mijn gevoel geluisterd. Ik blijf heel hard mijn best doen. Je weet nooit hoe het kan lopen."

Het contact met Ajax-trainer Peter Bosz is er nog wel. "Ik ben een goeie jongen. Ik praat met iedereen. Maar het is niet dat ik bij hem op de koffie kom. Hij heeft wel een paar dingen gezegd, maar of ik mij daarin kan vinden is een ander verhaal."

Bosz kiest dit seizoen voor Joël Veltman als zijn vaste rechtsback. Hij ontbrak tegen Legia door een griepje, waardoor Tete een kans kreeg. De verdediger, die vorig jaar doorbrak onder Frank de Boer, speelde prima, tot hij in de 84e minuut zijn tweede gele kaart kreeg.

Lees ook: 'Rode' Tete leest scheids de les: 'Daar wil ik niet eens over praten'

Plaats een reactie

vrijdag 17 februari 2017 om 00:15
Pfff tete ja hmmmmm heerenveen? Fc kopenhagen maybe stoke city die catogrie moet die zoeken ik zal hem newcatle united aanraden
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 00:19
Op basis van zijn beroerde presteren vorig jaar en vanavond vind ik dat eigenlijk veel te hoog gegrepen.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 00:34
Beroerde presteren? vanavond was hij gewoon weer goed hoor, en vorig jaar ook zowat
elke tackel bij hem is op de bal, vandaag ook weer goede verdedigende acties, was gewoon een onterechte 2de gele kaart, 1ste gele kaart terecht maar die pakte hij voor het team hij moest een fout van een ander goed maken anders kon Legia recht op Onana afgaan.
Tete heeft alle kwaliteiten om als back de Europese top te bereiken, is gewoon doodzonde dat hij en Riedewald er naast staan.
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 00:38
Rustig...

Ooit van ironie gehoord?

Vind ik leuk
Tossa +116
vrijdag 17 februari 2017 om 04:12
En waaruit moet blijken dat het ironie is?
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:02
Hij legt het hieronder niet onaardig uut.
Vind ik leuk
Zeus +1396
vrijdag 17 februari 2017 om 04:48
Pijnlijk... Jij hebt duidelijk geen idee wat ironie is.
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 08:52
Nou Zeus, om je een en ander duidelijk te maken heb ik de definitie maar eens opgesnord voor je uit 'Nederlands voor dummies':

"Ironie is een stijlfiguur waarbij dat wat klaarblijkelijk gezegd of getoond wordt, afwijkt van dat wat bedoeld wordt. Zodoende is ironie veelal alleen herkenbaar voor de geoefende of ingewijde verstaander".

Het was vriend en zeer zeker ook vijand duidelijk dat Tete afgelopen jaar een fantastisch debuut seizoen had.
Gisteren speelde Tete verdienstelijk, dat zag een blinde nog wel.

Als ik in mijn reactie specifiek benadruk dat zijn optreden in genoemde gevallen beroerd was, dan verwacht ik dat er bij de volgers hier, als geoefende en ingewijde kenners, een lampje gaat branden. Van leden hier die dagelijks bijdrages doen aan het forum verwacht ik verder dat ze af en toe reacties van anderen lezen. Is dat het geval dan had je al via minimaal 25 berichten van me aangaande Veltman-Tete kunnen weten dat ik als Ajacied nooit wat begrepen heb van het passeren van Tete. Vele malen heb ik Tete bewierrookt.

Kortom, lees mijn reactie nog eens en leg er desnoods naast wat jouw idee is van wat ironie betekent. Verwar vooral niet met sarcasme of cynisme.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 09:13]
Vind ik leuk
Zeus +1396
vrijdag 17 februari 2017 om 15:58
Het word steeds pijnlijker. Eerst een domme reactie plaatsen. Daarna het snel "ironie" noemen. En vervolgens opzoeken wat de definitie van ironie in de hoop dat het vaag iets lijkt op hetgeen jij geschreven had.

Sorry maar humor is niet je sterkste kant.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:01
Het word idd alsmaar pijnlijker met Jozef, heb hem nooit kunnen betrappen op humor volgens mij moet hij dat voortaan maar laten.
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 19:28
Ironie is een vorm van spot of humor die je in dit geval niet snapte. Je reageert duidelijk alsof er op je kleine dingetje getrapt is. Bluf met zijn grote muil reageerde wel erg fanatiek en onnadenkend. Hij, en jij ook, zou inmiddels wel moeten weten dat ik een Ajacied ben in hart en nieren die zoiets nooit zou kunnen menen over Tete. Als je een tikkie nadenkt weet je dat er iets aan de hand is met mijn opmerking. Een redelijk aantal mensen vatte het wel hoor. Moet ik dan een serieuze discussie met bluf aangaan, of hem er gewoon op wijzen dat ik het ironisch bedoelde?


Ik vond je reactie vervolgens neerbuigend en ik kan het niet helpen dat je het niet snapte, net als dat andere joch. Blijkbaar niet de slimsten van jullie klas. Daarom wilde ik je toch even een en ander uitleggen, zodat ook jij en je holmaatje het snappen, maar dit is te moeilijk zie ik.

[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 22:48]
Vind ik leuk
Zeus +1396
zaterdag 18 februari 2017 om 02:58
Als mensen niet om je kunnen lachen dan ligt dat óf aan het publiek óf aan de persoon die de grap verteld. Ik denk het 2de... en zeker gezien je drang om door te blijven zeuren over jou ooh zo "ironische" opmerking.

Een grap (of "ironische opmerking") moet je nooit hoeven uit te leggen. Je kun je hier gerust weer voor de 3de keer een lap tekst neerzetten en nogmaals je ooh zo ironische neer zetten als een geweldig staaltje humor.. maar zo werkt dat niet. Volgende keer beter.
Vind ik leuk
Jozef +6642
zaterdag 18 februari 2017 om 10:53
Als iemand me onheus aanvalt, dan verdedig ik me, Zeus. Heel simpel.

Omdat ik al vermoedde dat je ironie en het theater van de lach niet uit elkaar kon houden hielp ik je even door je even de definitie van ironie te geven.
Jammer dat je die niet las, anders zou je beseffen dat deze reactie over het uitleggen van ironie niet zo heel erg slim is. Ironie vereist van de lezer of toehoorder nu eenmaal enige oefening en denkwerk; het kan een steek onder water zijn naar degene waar de boodschap aan gericht is. Zulke dingen zijn per definitie bedoeld om even na te denken.

Heb er op zich helemaal geen moeite mee dat iemand het eens niet vat, maar wees een beetje sportief dan en maak je niet verder belachelijk, net als je maat, die zich sowieso nooit iets wil laten zeggen door iemand. Hij blijft altijd maar doordrammen en ja, af en toe dien ik dit verwaande sujet van repliek.
Dat kan hij nooit hebben en daardoor is hij ook al vele malen in de ban gedaan. Terecht: een troll hoort in zijn hol.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 februari 2017 om 10:55]
Vind ik leuk
Zeus +1396
zaterdag 18 februari 2017 om 13:01
Toegegeven, je koppigheid is wel vermakelijk.
Vind ik leuk
Jozef +6642
zaterdag 18 februari 2017 om 15:13
Kijk, dit vind ik best grappig.

Het spijt me dan, maar ik geloof dat ik maar eens ga kappen met mijn gedram.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:04
Een hele lap tekst om je ironie die er niet was te verdedigen, aiii word alsmaar
pijnlijker........
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 19:44
Lappen tekst, daar was jij toch van?

Dat zeg ik zonder afgunst en jaloezie he, want bij jou is dat wel handig: als je een keer de moeite neemt om je zooi te lezen, dan heb je dat gelijk voor het komende jaar gedaan. Je herhaalt namelijk als een demente.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:48
Ja ik wel ja, inhoudelijke lappen tekst over voetbal, is heel wat anders dan de onzin die jij hier verkondigde..
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 19:54
Je reageert gewoon pissed op een ieder die je van repliek dient op dat eeuwig herhalende gebral van je.

Bovendien maakt je met meerderen ruzie zoals je dat met mij hier ook weer doet, minkukel. Met ellenlange lappen tekst die nergens over gaan. En maar zeuren om een ban of zo... Maar oh wee, zeg er niks van, want voor je het weet wordt je 'tegenstander' tot troll gepromoveerd...
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:14
Word alsmaar pijnlijker.....
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 20:19
Aan je pijn kan ik weinig doen.
Aan je domheid ook niet.

Moet helaas constateren dat je uitbehandeld bent.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:26
Oei het kan toch dommer en pijnlijker met je... oei oei het word alsmaar pijnlijker....
uitbehandeld nog wel, oei je gaat je ware aard tonen! vandaar dat je de trollen altijd
verdedigd, het is gewoon jouw niveau! daarom voelde je altijd zo aangesproken omdat
het jouw niveau is!
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 20:34
Ik zou naast uitroeptekens de volgende reactie in hoofdletters schrijven. Misschien dat je dan nog wat meelij oppikt voor je alsmaar erger wordende pijnen.
Vind ik leuk
Tossa +116
vrijdag 17 februari 2017 om 23:08
Deze hele discussie is verworden tot een wellus nietus. Daar wil ik me verder niet mee bemoeien.
Waar het mij om gaat is jij (Jozef) er ironie van maakt (en dat zal ongetwijfeld zo bedoeld zijn) maar ik als neutrale lezer kan dat er eenvoudigweg niet uithalen.

Ik hoop niet dat je van mij verwacht dat ik precies weet wie welke club aanhangt. Dus ik kan niet weten dat je ajacied bent. Ten tweede lees ik het zoals het er staat. Meestal haal je uit gesproken tekst wel ironie door de toon waarop het gezegd wordt of door de gelaatsuitdrukking. En aangezien ik van beide verstoken ben, stelde ik mijn vraag.
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 23:23
Als je me niet kent van deze site, dan kan ik je wel enigszins begrijpen, want dan moet je het doen met wat er letterlijk staat. Toch zou je je kunnen afvragen wat me mankeert toen ik zei dat hij vorig jaar beroerd presteerde, terwijl vriend en zelfs vijand, dus iedereen hem ontzettend goed vonden... meestal gaat het muntje dan wel rollen, maar het kan ook zomaar eens van niet. Geen probleem, dat kan ieder gebeuren, maar ga dan na uitleg niet nog extra flauw lopen doen, zoals Zeus deed.

Bluf was overigens nog een beetje pissed na een vervelende discussie de dag ervoor waar hij een grapje maakte over een oor in antwoord op een opmerking over een neus.... tja, ik snapte het oprecht niet... Die discussie maakte dat hij hierboven als een bok op een haverkist reageerde op mijn ironisch bedoelde opmerking. Tja, de rest is geschiedenis...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 23:30]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 06:13
Sluit me bij Zeus aan, je hebt duidelijk geen idee wat ironie is.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 06:34
Verwarren jullie sarcasme met met ironie? Anyway tete beste rechtsback. Hoop dat ie veel gaat spelen binnenkort, dit blijft n goed talent.
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 08:58
Jij hebt duidelijk nog een appeltje met me te schillen, jochie.

Volgende keer beter.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 08:59]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:00
Jochie toch, volgens mij heb jij steeds een appeltje te schillen met mij
om je altijd te bemoeien als ik een troll van repliek dien.
En nu zag ik duidelijk geen ironie, dan zeg ik dat, vielen meerdere op hoor jochie
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 19:41
Dat jij het niet ziet verbaast me nu eens helemaal niet.

Als je in staat bent om meer dan een zin van een ander te lezen, in dit geval van mij in mijn reactie, dan zou je begrijpen dat je het niet begrepen hebt. Op zich niet erg, maar je reactie en ook die van Zeus maakt het wel zielig.

Je kunt niet incasseren. Jammer voor je, deze beperking/

Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:47
Je komt er niet meer uit, stop er maar mee word alsmaar pijnlijker...
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 19:50
Snap dat het pijnlijk voor je is, jochie.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:13
Jochie toch, word alsmaar pijnlijker, je valt uit je rol...
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 20:16
Tja, kan het ook niet helpen dat je niet in staat bent om iets te snappen. Met die pijn zul je moeten leren leven.
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 19:37
Daar sta ik nou van te kijken, dat je je bij Zeus aansluit en dat ook jij het niet snapt.

Kijken of je het nu wel door hebt...


[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 19:49]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:24
ja erg he, dat ik het met Zeus eens, was, oei wat reageer je nu als een jochie die het niet leuk vind dat andere het eens zijn met mensen die jouw bericht belachelijk vonden.
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 20:31
Haha, idioot, je hebt het weer niet door.

Ik hielp je zelfs nog een beetje.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:44
Het word alsmaar pijnlijker voor de scheldende puber jozef.
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 21:31
Je snapt het echt niet he?

Hoeveel pijn wil je nog lijden, idioot?
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 21:44
het word alsmaar pijnlijker met je, en maar schelden, ja we zien
de ware aard van Jozef, ik vermoedde het al...
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 22:41
En dit begon allemaal bij een ironische opmerking die je niet vatte in tegenstelling tot veel anderen.

Het lag er behoorlijk dik bovenop hoor, maar je snapte het niet. En nog steeds niet. Snap dat je pijn ervaart...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 22:41]
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 14:06
word alsmaar pijnlijker met jou......
Vind ik leuk
Jozef +6642
zaterdag 18 februari 2017 om 15:15
Voel niks hoor en nu kun je nog honderd keer reageren met hetzelfde pijnlijke van je, nu kap ik hier echt met je verder voor schut zetten, vriend.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 15:18
Jij begon jezelf met voor schut zetten, wat andere ook opmerkte, en je ging er maar mee door
meneertje morraalridder die de trollen altijd verdedigd, wat een pijnlijke vertoning, jij gaat echt nergens over...
Vind ik leuk
Jozef +6642
zaterdag 18 februari 2017 om 15:19
.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 15:39
Je zou toch niet meer reageren, doe dat voortaan ook niet meer, bemoei je ook vooral niet meer
met mij met je trollen verdedigen, je bent er zelf een, dat hebben we nu wel gezien.
Vind ik leuk
Jozef +6642
zaterdag 18 februari 2017 om 16:56
punt
Vind ik leuk
alffie +91
vrijdag 17 februari 2017 om 08:29
Eerste helft was hij echt niet goed, verre van.
Pakte het de tweede helft goed op. Tweede geel was noet veel aan de hand.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 20:31
precies
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 20:31
precies
Vind ik leuk
2cents +15664
vrijdag 17 februari 2017 om 00:20
Begon heel stroef en matig, maar herstelde zichzelf heel erg goed. Verdient inderdaad gewoon minimaal een wedstrijd of 5 een kans.
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 09:01
Ten koste van Veltman dan en hoe zou jij de complete defensie neerzetten?
Vind ik leuk
2cents +15664
vrijdag 17 februari 2017 om 09:12
Ten koste van Veltman ja. In de tweede helft zie he namelijk dat Tete een hoger niveau kan halen.
Veltman doet het steeds beter hoor, maar is gewoon geen back.

Verder vind ik Ajax opbouwend centraal van achteruit heel matig en daar zou ik dus liever Riedewald zien. Maar dat is wel een investering want hij oogt heel onzeker als hij speeltijd krijgt.

Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 09:18
Riedewald maakt imo te veel kleine defensieve foutjes. Dan zie ik liever voor het centraal opbouwende Veltman in plaats van Viergever. Ik hoop dat Riedewald nog wat geduld kan bewaren. Ik zie hem binnen een redelijke termijn toch als vervanger voor Schöne.
Vind ik leuk
2cents +15664
vrijdag 17 februari 2017 om 09:32
Due slordigheden zullen hem op dit moment inderdaad uit de ploeg houden. Het is nu eenmaal geen killer.

Ik vraag het mij trouwens af of Riedewald die plek gaat opeisen van Schöne. Ajax/Bosz zit daar graag een voetballer die vooruit kan spelen en snel de voortzetting heeft. Bovendien heeft ook Bergkamp al eens gezegd dat men het middenveld vrijwel volledig wil kunnen rouleren. Riedewald heeft niet echt het vermogen dicht op de goal van de tegenstander in de kleine ruimte te spelen.

Er komen meerdere gegadigden aan voor die positie. Niet voor niets speelde Van De Beek meerdere keren daar in Jong Ajax. Daarnaast heb je De Jong nog en komt Eiting er aan.
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 12:11
Zou helemaal kunnen wat je zegt en in dat geval zie ik persoonlijk weinig toekomst voor Riedewald bij Ajax. Voor Tete wel eerlijk gezegd, maar speelt op dit moment mogelijk mee dat hij zijn contract niet verlengt?
Vind ik leuk
2cents +15664
vrijdag 17 februari 2017 om 12:28
Dat zou een beetje kip en ei verhaal worden. Hij verlengt niet als hij niet speelt en Ajax verlengt niet als hij niet tekent.

Als ik hem was zou ik op dit moment zeker niet verlengen.
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 12:36
Tja, wat is wijsheid? Ik schat in dat hij momenteel hooguit naar clubs als Lille of Stoke kan, gezien zijn status als reserve.
Als hij zich terug knokt en laat zien wat hij vorig jaar al liet zien, plús dat hij extra input van Bosz het veld mee opneemt, waardoor hij nog beter en completer wordt, dan lijkt het me toch echt dat hij erg gewild zal zijn bij clubs van een hoger niveau dan wat ik noemde. Bovendien kopen topclubs niet zomaar een jongen van 21 voor die positie lijkt me, maar liever wat meer gepokt en gemazeld, dus wat jaartjes ouder.

Zo bekeken zou ik wel bijtekenen als ik hem was. Het signaal moet eerst van de club komen via een mooi voorstel, het volgende signaal moet Tete afgeven middels het tekenen van een contract en de rest komt vervolgens helemaal goed denk ik...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 12:36]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 00:23
Leuke speler maar zal nooit hoger komen dan de sub top
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 00:28
En waarom is dat volgens jou? Waarom kan Tete niet hoger op dan de subtop?!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 07:27
Tja wat versta je onder subtop. Tete past meer bij de engelse competitie, maar als hij zoals gisteren speelt is hij na 1 westrijd afgeschreven. Als ik hem was zou ik kei hard mijn best blijven doen bij ajax en nog 2 jaar geduldig zijn voordat je naar een andere club gaat kijken.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 07:36
Als jij zo speelde als gister is hij na 1 wedstrijd afgeschreven??? Hij begon wat onwennig maar pakt het gewoon goed op.. dus wat bedoel eigelijk te zeggen met jou zin? En de subtop is geen straf vanuit daar kan je ook nog doorgroeien
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 11:28
Denk dat we hier van mening verschillen, maar ik denk dat hij in iedergeval zijn mondje dicht moet houden, hard door moet blijven trainen en niet moet zeuren dat hij weg wil bij ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 12:12
kijk zulke mensen als jij... wat moet je ermee.. waar heb je gelezen dat hij weg wilt waar geeft hij dat aan????? feiten graag??? niet jaa dat vermoed ik uit uitspraken nee kom met duidelijke feiten.

hard trainen doet hij al een tijd hoor.. maar dat is het met mensen als jij op dit forum.. elkaar napraten.. hard werken en je mond houden.. als er vragen worden gesteld geef je daar antwoord op. niets meer minder en dat doet hij ook ik heb nergens gelezen ja ik wil nu weg het is genoeg.. hij geeft altijd aan ik blijf hard werken maar het is wel frusterend.. ja niet meer dan normaal want als jonge hond wil je spelen. en het is helemaal frusterend als je op de bank zit voor iemand die niet beter dan jou is.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 00:28
Het zou wel knap zijn van Overmars als hij ongeveer dezelfde prijs zou krijgen wat hij ook voor Bazoer kreeg.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 00:29]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 00:38
Tete gaat naar Koeman
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 08:15
Dat denk ik ook. Subtop Engeland.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 01:42
Ik vind dat hij zich nogal overdreven uit eigenlijk. Ondanks dat hij zeker kwaliteiten heeft moet het jochie gwn leren accepteren dat hij iemand voor zich moet dulden. Dan kan je nog zo goed trainen, maar dat betekent ook niet gelijk dat je een basisklant hoort te zijn
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 03:56
Als hij echt zo'n geweldenaar is, zal de trainer hem toch wel gewoon opstellen? Of denk ik nu te simpel?
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 07:39
Jochie...? Iemand voor hem heeft die helemaal niet eens beter is dus dan zou ik het ook raar vinden als ik geen kans krijg.. je traint hard en goed.. wat moet je nog meer doen om er ik te komen......
Vind ik leuk
Zeus +1396
vrijdag 17 februari 2017 om 04:45
Die jongen zit echt in een negatieve flow, alles zit tegen. Erg jammer, met Davinson Sánchez Centraal en Kenny op rechts heb je echt 2 beesten in je verdediging.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 06:31
Man man man , als je echt een kans had willen hebben had je nu vliegtuigen uit de lucht gekopt , 4 goals gemaakt en 6 assisten gegeven . Dan gaat de trainer je echt niet op de bank zetten . Maar je liep vandaag op het veld of je op ijs liep en geeft een scheidsrechter de kans om de 2 e geel te geven . Beetje in de spiegel kijken is soms wel eens verhelderend voor je zelf . Als je zo traint snap ik dat je op de bank zit ook al is Veldman ook niet een echte topper .
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 09:45
Van waar komt al deze negatieviteit vandaan? Vorig jaar las ik niets van zulke reacties.. die man was onwennig en matig in de eerste helft. Maar je bent toch niet achterlijk.. als je geen WEDSTRIJDRITME hebt is dat te begrijpen.. want je ziet in de 2e helft dat hij een van de betere is.. en dan lul je een eind door over jij geeft de scheidsrechter een kans om je 2 keer rood te geven ik weet niet hoor maar de eerste gele kaart moest jij wel pakken want je ziet dat ziyech word achter gelaten door de man die Tete dus neerhaalde.. hoe noem je dat.. jazeker moment van gevaar herkennen.. een beetje inzicht.. en die 2e gele is lachwekkend dat je daar geel voor krijgt..

Nog harde trainen niet zeuren.. pff als er 1 speler niet zeurt en hard traint is het Tete.

Als je liever veltman ziet spelen zeg dat gewoon.. want om te zeggen dat Tete er niets van kan maakt jou Een ongeloofwaardige CLOWN.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 12:48
Aha zie nu hoe je op alles reageer , je bent echt een hersenloos teleurgesteld mannetje die alles perfect relativeert en denkt dat hij de beste trainer van Nederland is .
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 13:13
Hersenloos ben jij gezien je gare naam.

Na dagen heb je kunnen nadenken wat je zou kunnen typen.. f@#cking clown.
Vind ik leuk
zondag 19 februari 2017 om 15:09
Get a life , ik heb meer te doen dan over jou onzin na te denken .
Vind ik leuk
zondag 19 februari 2017 om 15:30
Waarom reageer je dan dagen later nog als je meer te doen hebt.. blijkbaar heb je geen ZAK te doen dan je bezig te houden met mij.. sukkeltje
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 07:01
Mega domme rode kaart, puur omdat je twee keer een situatie verkeerd inschat. Overschat zichzelf schromelijk en wordt ook overschat. Ik zie geen multifunctionele moderne back in hem. Mist techniek, inzicht en snelheid. Is wel een goede pure verdediger. Ik denk dat een Italiaans team goed bij hem past, komt tekort voor de absolute top.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 09:51
2 keer verkeerd inschat.. heb jij een bril nodig? Die eerste gele kaart pakte hij omdat hij het gevaar herkende.. Iemand die niet met zijn man mee liep pakte hij op.. dat is wel degelijk inzicht hebben. Dus hoezo verkeerd ingeschat? Die 2e gele is gewoon lachwekkend.. en overschat zich zelf.. de man weet heel goed wat hij wel en niet kan.. dat zie je ook terug in zijn spel.. aanvallen mag nog steeds beter maar verdedigend begin matig 2e helft Sterk. Dus waar heb jij het in vredesnaam over..
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 11:13
Tete-brilletje op?
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 12:07
totaal niet want wanneer het slecht of matig van zijn kant is zeg ik dat ook gewoon..

jij hebt blijkbaar GEEN bril op.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 13:06
Zijn blijkbaar meer mensen die het met mij eens zijn, dus ik zou toch eens dat brilletje afzetten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 13:06]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 13:30
dat zou je graag willen... en die mensen die het met jou eens zijn zijn dus die naprater die ik bedoel.. stelletje koeien.

kijk eens met enig verstand VAN voetbal NAAR voetbal.
en roep niet alles wat je leest..

in het geval tete is er iets raars ontstaan vorig jaar zag ik weinig tot geen negatieve reacties.. nu zie ik alleen maar negatieve reacties gebasseerd op??? 2 wedstrijden in het begin van het seizoen minder dan normaal spelen en meteen de man afmaken met hij kan niet aanvallen.. tactisch niet in orde bla bla.. en precies sinds dien roepen mensen het zelfde..

maja dat is het verschil Tete MOET goed blijven spelen om erin te komen en mag geen slechte wedstrijd spelen want dan kan hij er geen knikker van, Veltman mag slecht spelen en nog blijven staan.

nog maals pearl is niet ver van je vandaan hoor.

Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 14:39
Wacht even......Komt ie hoor........HAHAHAHA, dwaas...
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 14:55
Jij bent de grootste dwaas.. CLOWN.. en nog eens blind ook.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 13:07
Zucht....Zal ik dan maar weer de verstandigste zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 13:14
Paar dagen later..............
Vind ik leuk
Teo Smith +3625
vrijdag 17 februari 2017 om 07:05
Hij verdient een goede club ;).
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 07:23
Je bent nog maar 21 en je hebt tegen legia laten zien dat je niet goed genoeg bent. Blijf dan toch gewoon hard doortrainen voor je kans. In het buitenland worden ze gewoon ontslagen als een 21-jarige zich zo gedraagt. Voor ajax is Tete een speler voor de toekomst maar als hij zich zo gedraagt zet hem dan aub buiten de selectie.
Vind ik leuk
Zultkop +704
vrijdag 17 februari 2017 om 08:05
Jouw kans komt wel Kenny, joel gaat van de zomer toch naar een topclub.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 08:33
Ik lees alleen maar " hij is niet goed genoeg, hij moet harder blijven werken enzo" alsof Veltman goed genoeg is. Hij en Riedewald zullen heus wel hun best doen maar die keuzes van Bosz blijven verbazen dus snap ik die teleurstelling van die jongens ook. Voor Riedewald vindt ik het ergst omdat hij het niet slechter zal doen dan Sinkgraven.
Vind ik leuk
666 +1343
vrijdag 17 februari 2017 om 11:32
21 jaar...natuurlijk wil je weg....

Het probleem van Nederland in een notendop.

Overigens belachelijke teksten tegenover de telegraaf.
Wie denk je dat je al bent?
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 13:29
Wat een interview.... iets minder koffieshop hangen , want dit gaat nergens meer over.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 13:45
Deze zichzelf mateloos overschatte voetballer snel verkopen.
Een tackle maken kan ie, de rest is matig. Tete wil niet knokken en loopt vol medelijden met zichzelf al een half jaar te klagen op het veld.

Als hij echt zo goed was als velen hier denken, dan had hij allang een basisplaats.
Trainers willen winnen en doen dat gewoon met de beste 11
Niet slim van deze jongen, maar zal wel door ome Mino opgedragen zijn.
Vind ik leuk
Jozef +6642
vrijdag 17 februari 2017 om 23:53
Dat zou kunnen, maar je bent het er toch wel over eens hoop ik dat zijn presteren afgelopen seizoen verdedigend geweldig was?
Vind ik leuk
zondag 19 februari 2017 om 01:32
Verdedigen in de Nederlandse competitie kan hij, alleen aanvallend is hij minder en ik loop ook niet echt warm voor zijn drang naar tackles maken.
Daarin begint hij net zo voorspelbaar te worden als Younes voorin. Ik begrijp wel waarom er voor Veltman is gekozen.
Wil hij echt die plaats opeisen, dan zal hij nog behoorlijke stappen moeten maken.
Heeft hij dat talent wel? Of hebben wij hem groter gemaakt?
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:56
Gewoon gaan Candy ! Die bos maakt heel de club kapot. Maar daar is hij ook Feyenoorder voor !
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 20:31
idd Veltman dee uit hij kan nie voetballe
Vind ik leuk