Willems en Haller krijgen opvallende teamgenoot: 'Superieure kwaliteiten'

Willems en Haller krijgen opvallende teamgenoot: 'Superieure kwaliteiten'

vrijdag 18 augustus 2017 om 14:30

Jetro Willems, Sébastien Haller en Jonathan de Guzman krijgen bij Eintracht Frankfurt gezelschap van Kevin-Prince Boateng. De dertigjarige middenvelder tekent een contract voor drie seizoenen bij de Bundesliga-club, bevestigde trainer Niko Kovac vrijdag.

Kovac denkt dat de jonge spelers veel kunnen opsteken van Boateng. "Hij gaat het team heel veel geven. Hij heeft superieure voetbalkwaliteiten." De Ghanees liet eerder deze week zijn contract bij Las Palmas ontbinden. Volgens de Spaanse club was dat vanwege de persoonlijke situatie van de speler.

Boateng speelde slechts een seizoen voor Las Palmas, waarvoor hij in 28 optredens in de Primera Division tien keer scoorde. Eerder kwam hij ook uit voor AC Milan, Schalke 04, Portsmouth, Borussia Dortmund, Tottenham Hotspur en Hertha BSC.

Boateng is, inclusief huurlingen, al de elfde aanwinst van Frankfurt deze zomer. Voor Haller en Willems werd het diepst in de buidel getast. Zij kwamen voor respectievelijk zeven en vijf miljoen euro over van FC Utrecht en PSV.

Lees ook: Boateng gaat shirt dragen voor Nouri

Plaats een reactie

dhrwobo +8837
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:38
Mooi man.. dan hebben ze inmiddels bijna de complete cast van Fresh Prince
Vind ik leuk
Kayzer +1377
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:43
Willems is Carlton toch?
Vind ik leuk
United FC +12783
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:20
Geoffrey de butler...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:40
Ik had hem er graag bij gehad
Vind ik leuk
Zjor +289
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:01
Oooh, daarbij..
Vind ik leuk
United FC +12783
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:20
Waarbij?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:41
Leuk clubje:)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:46
Haal je wel een speler binnen met een handleiding. En die handleiding herschrijft die ook nog regelmatig. Een karakter...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:41
Maar als nr. 10 (dacht ik?) wel 10 keer gescoord, en dat bij Las Palmas....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:54
Een handleiding en goeie prestaties hoeven elkaar niet in de weg te staan. Als de coach zo een speler helpt om zijn karakter productief te maken is het dubbele winst. Daarvoor moet de coach alleen stevig in zijn vel zitten.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:54
Dus Haller en Willems waren samen voor 12 miljoen te koop...

Waarom heeft Ajax ze niet gekocht? In goede vorm zijn dit 2 topspelers voor Nederland. Beter dan Dijks en Huntelaar.
Vind ik leuk
B3v3r +102
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:56
Waarom altijd weer Ajax erbij halen? Gaan al 95% van de berichten over, mag deze eens een keer zonder zijn?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:03
Waarom zouden deze twee spelers in godsnaam naar Ajax willen gaan?
Vind ik leuk
Joen'tje +1361
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:08
Haller had wel oren naar de top 3 dacht ik.
Vind ik leuk
Utca030 +2217
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:22
Wie is de top 3 dit jaar in nederland
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:42
Dat weten we uiterlijk over 33 wedstrijden ;-)
Vind ik leuk
Utca030 +2217
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:51
Dan zijn er een hoop clubs ten onder
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:53
Hopelijk vrolijk. Dat maakt het leven een stuk makkelijker ;-)
Vind ik leuk
Utca030 +2217
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:57
Dat dan weer wel natuurlijk
Vind ik leuk
Het Brein +2068
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:22
Frankfurt doet betere transfers dan de hele Nederlandse top! Klasse!!
Vind ik leuk
Hesses +618
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:31
10 goals in 28 wedstrijden als middenvelder in La liga en dan een slecht seizoen hebben... de beste man stelt hoge eisen aan zichzelf.....maar goed hij is dan ook een prince ;-)

Lezen is ook een vak...hij speelde slechts 1 seizoen....dacht dat er stond dat hij een slecht seizoen speelde....my bad
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 15:32]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:15
Als hij zichzelf onder controle houd,hebben ze er een hele goede speler bij want voetballen kan hij....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:36
Goede aankoop van Eintracht, speler die makkelijk kan scoren.
Ik vond hem bij Milan altijd gevaarlijk.
Denk dat Willems en Guzman het gaan halen bij Eintracht wel vraag ik me af of hoe Haller het gaat doen.
Ik ga Eintracht zeker volgen dit seizoen.

De Bundesliga begint steeds leuker te worden met alle nederlandse spelers of spelers die in Nederland hebben gespeeld.

Robben Bayern; Kalou, Rekik: Herta Berlin; Willems, Guzman, Haller Eintracht frankfurt: Goueweleew; Augsburg: Justin Hoogma; Hoffenheim:
Rick van Drongelen; HSV: Bazoer, Verhaegh, Bruma; Wolfsburg.

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Willems en Haller krijgen opvallende teamgenoot: 'Superieure kwaliteiten'