Sensatie: EK-held Grigg schiet Manchester City uit de FA Cup

    Sensatie: EK-held Grigg schiet Manchester City uit de FA Cup

    Gepubliceerd: maandag 19 februari 2018 om 22:51ma 19-02-2018 om 22:51

    Wigan Athletic heeft thuis voor een megastunt gezorgd door in de vijfde ronde van de FA Cup Manchester City uit te schakelen. De goal werd gemaakt door EK-held Will Grigg.

    City moest het een groot deel van de wedstrijd doen met een man minder. Dat kwam omdat Fabian Delph vlak voor rust met rood van het veld gestuurd werd. Pep Guardiola stopte zijn onvrede niet onder stoelen of banken en maakte nog voor de theepauze ruzie met de manager van Wigan. Dat ging door in de catacomben.

    Ondanks dat City een man minder had, was het nog altijd veruit de betere ploeg. Wigan leek de beste kansen te hebben door op de counter te spelen. Die strategie werkte, want tien minuten voor tijd maakte Grigg uit het niets de 1-0. Wigan had over de hele wedstrijd slechts achttien procent balbezit, maar presteert het toch om de koploper van de Premier League uit te schakelen. 

    City kan dit seizoen nog drie prijzen winnen: de landstitel, de Champions League en de League Cup. Komende zondag neemt de ploeg van Guardiola het in de finale op tegen Arsenal. In de Champions League is City gekoppeld aan FC Basel. 

    Plaats een reactie

    Bengelino +12369
    maandag 19 februari 2018 om 22:51
    Geen sensatie, zat er dik in
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 22:56
    Nog meer sensatie, ik kijk nu ajax tv naar een interview van te hag.
    En raad is, hij is voor het eerst verstaanbaar
    Vind ik leuk
    Richard020 +13066
    maandag 19 februari 2018 om 22:51
    Prachtig, het grote geld spenderende City vliegt er uit tegen een club uit de Football League One, het is ze meer dan gegund Wigan Athletic!
    Vind ik leuk
    Maggica +12
    maandag 19 februari 2018 om 22:52
    Will Grigg's on fire!!!! :)
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:10
    De begroting van wigan is groter dan van alle clubs uit de eredivisie daarnaast verdienen de spelers ongeveer het dubbele.
    Vind ik leuk
    Richard020 +13066
    dinsdag 20 februari 2018 om 01:12
    Hahahaha , die hebben volgens jou een begroting van 250 miljoen +?

    Geen idee in welke droomwereld jij leeft maar dat is de reinste flauwekul wat je loopt te beweren.
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3234
    maandag 19 februari 2018 om 22:53
    Blijft toch een fantastische beker die FA cup!
    Vind ik leuk
    Hyena +30622
    maandag 19 februari 2018 om 22:54
    Hahaha, mooi man! Blijft een bijzonder toernooi die FA Cup. En voor City is het echt geen ramp, je kan ook niet alles winnen.

    Die Guardiola moet trouwens wel weer heel gauw normaal gaan doen, want dit gedrag leek natuurlijk helemaal nergens op.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 22:56
    Hoe al die fans ook het veld op kwamen. Prachtig!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 22:56
    Haha geweldig city zal het toch niet boeien die pakken de premier leauge wel
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 22:58
    He will score goals, he will just score more and more.
    He will score goals, that’s what we signed him for.
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrifed
    Will Grigg’s on fire, na na na na na na na na na na na

    He will score goals, he will just score more and more.
    He will score goals, that’s what we signed him for.
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrifed
    Will Grigg’s on fire, na na na na na na na na na na na

    He will score goals, he will just score more and more.
    He will score goals, that’s what we signed him for.
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrifed
    Will Grigg’s on fire, na na na na na na na na na na na

    He will score goals, he will just score more and more.
    He will score goals, that’s what we signed him for.
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrifed
    Will Grigg’s on fire, na na na na na na na na na na na

    He will score goals, he will just score more and more.
    He will score goals, that’s what we signed him for.
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrifed
    Will Grigg’s on fire, na na na na na na na na na na na


    He will score goals, he will just score more and more.
    He will score goals, that’s what we signed him for.
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrifed
    Will Grigg’s on fire, na na na na na na na na na na na



    He will score goals, he will just score more and more.
    He will score goals, that’s what we signed him for.
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrifed
    Will Grigg’s on fire, na na na na na na na na na na na



    He will score goals, he will just score more and more.
    He will score goals, that’s what we signed him for.
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrifed
    Will Grigg’s on fire, na na na na na na na na na na na


    He will score goals, he will just score more and more.
    He will score goals, that’s what we signed him for.
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrified
    Will Grigg’s on fire, your defence is terrifed
    Will Grigg’s on fire, na na na na na na na na na na na
    Vind ik leuk
    Sil95 +11312
    maandag 19 februari 2018 om 23:11
    Nananananananana
    Vind ik leuk
    wiedewiede +417
    maandag 19 februari 2018 om 22:58
    In december nog de wedstrijd Wigan - Charlton bezocht. Uitslag was een bloedeloze 0-0 en het niveau was erbarmelijk slecht. Aan niets was te zien dat Wigan ooit tot zo'n stunt in staat zou zijn. Edoch....City was gewaarschuwd nadat Wigan eerder al Bournemouth en West-Ham United elimineerde.
    Vind ik leuk
    Maggica +12
    maandag 19 februari 2018 om 23:00
    Zou de coach van Noord-Ierland nu eindelijk wakker worden om Will Grigg eens een kans te geven :)
    Vind ik leuk
    Rodajc +15773
    maandag 19 februari 2018 om 23:12
    Dat is wat voetbal zo mooi maakt! Elke wedstrijd kan anders zijn en beter voetbal betekent niet altijd winnen.
    Vind ik leuk
    SvL +355
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:01
    Die verdient zonder voetbal al genoeg fame en geld met dat nummer hahahaa
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws